fabryczna ochrona przed kradzieżą Podłącz diagnoskop i odczytaj ewentualne błędy. Sprawdź, czy diagnoskop "widzi kluczyk" ?
Trzeba sprawdzić diagnoskopem jaką temperaturę widzi sterownik silnika.
A czy Kangoo nie można sprawdzić diagnoskopem? co myśli sterownik jak silnik kręci rozrusznikiem, ile ma obrotów, ile ciśnienia, jakie napięcie, jaki spadek? ale co ja tam wiem toć "wapniak jestem :D ".
Ma własne potrzeby to LAUNCH Creader Elite w wersji BENZ powinien wystarczyć. Trochę toporne to ale, przynajmniej w wersji AUDI dla grupy VAG potrafi na prawdę sporo. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
transpondery w obu kluczykach wydają się Ok ... "tak na oko" ? Podłącz diagnoskop i sprawdź czy masz rozpoznawany kluczyk i zezwolenie na start.
Pewnie do wymiany cały zamek nie ma osobnych czujników ale jeszcze trzeba sprawdzić wiązkę we wszystkich drzwiach między drzwiami a karoserią bo w oplach lubią pękać. Na diagnoskopie powinno być widać które drzwi są otwarte.
Ten kod wskazuje na czujnik wału korbowego, sprawdź wiązkę i czujnik, czy daje ładne impulsy. Jakie obroty widzi diagnoskop w czasie kręcenia?
http://moto.allegro.pl/item871109629_zes... sprawdzisz tym wtryski ich wydajnosc. diagnoskop OP-COM od strony elektrycznej i testów pomiaró itd.pozdrawiam
Diagnoskop SD i podglądnij temperaturę płynu chłodzącego oraz wysteruj wentylator aby sprawdzić czy potrafi szybko "kręcić".
Najprędzej to ci kluczyk padł z tego kangura. Czujnik klucza to pętla immo. przy stacyjce i nie jest kodowana, wsadź starą bo też lubiły łapać przerwę. Podłączyć mądrzejszy diagnoskop i sprawdzić status immo. w parametrach ECM i UCH. Czujnika wałka rozrządu tam nie ma.
Niczego nie znajduje. Zainstaluj maszynę z Win 7 i sprawdź.
http://obrazki.elektroda.pl/1311285200_1... W paczce są fotki wtyczek i ich rozpiska. Niestety nie mam możliwości rysować w komputerze dlatego wszystko ręcznie. W miarę czytelnie -mam nadzieję że się przyda.
najprostszy z możliwych, żadnych bajerów, bez żadnego pilota, jest tam zamek centralny, wariacje zamka centralnego Sprawdź, jakiego typu masz zamek centralny ? Oryginał z fabryki czy domontowany w ASO przed sprzedażą auta ? Możesz zdemontować tapicerkę i zobaczyć czy jest założony dodatkowy, uniwersalny siłownik lub sprawdzić diagnoskopem czy jest...
Romuś - czy to milionerzy , czy zgaduj - zgadula , ile można wygrać? Odpowiadając na zasadnicze pytanie ; nie podpinaj , wyślij do warsztatu!
problem może być w łożysku koła przedniego.Z nie go czujnik czyta obroty . Dodano po 1 najlepiej podłączyc diagnoskop i sprawdzić czy w czasie jazdy czujniki widzą obroty poszczególnych kół.
Jak mam możliwość sprawdzania tego i owego diagnoskopem w danym aucie to nie latam z miernikami i oscyloskopami, ale jak nie mam czym grzebnąć merca czy fiaciora to trza na piechotę
Liczę jeszcze ze coś innego padło A ja myślę, że nic nie padło. D4F nie miały problemu z uszczelkami głowicy, za to z masłem pod korkiem już tak bo mają fabrycznie zje...ną odmę w pokrywie rozrządu. temperaturę silnika też trzeba sprawdzić diagnoskopem
"Kurs na diagnoskop" to paranoja. To tylko narzedzie. Wystarczy instrukcja obslugi. Aby sie nim poslugiwac efektywnie, trzeba glownie znac samochod, na ktorym sie pracuje. Jesli chcesz pracowac z "Francuzami", to zapoznaj sie z ich architektura, systemami elektronicznymi i ich funcjonowaniem, znajdz dostep do dokumentacji i informacji technicznej, a...
Proszę, ale jak widać, brak oznaczeń elementów - gdzieś też powinienem je mieć. http://obrazki.elektroda.pl/7766347000_1... Ale - jest tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Jaki sterownik podmieniałeś? Sprawdź diagnoskopem jaką temperaturę silnika widzi sterownik i zrób test działania wentylatora
Nie nie potrzebuje. Sprawdź ten Swój diagnoskop na innym aucie.
Nie wiem w jakim go masz stanie ale usterka którą opisujesz wygląda na zasilacz a konkretnie trafo zasilające. Miałem podobną usterkę ale była łatwa do zlokalizowania ponieważ był pęknięty drut uzwojenia wtórnego. Po przewinięciu działa do dziś aczkolwiek nie ma za bardzo tym już co robić. Mam pełną dokumentację techniczną tzn kompletne schematy. Napisz...
a nie z okolic pedalu Może wypadł z uchwytu ... ? Zamontuj prawidłowo. Możesz podłączyć diagnoskop i w podglądzie parametrów sprawdzić czy widoczny jest czujnik pedału sprzęgła oraz hamulca (światło stop działa ?)
Sprawdź ciągłość przewodów, odczytaj błędy diagnoskopem, zamień miejscami uszkodzony sensor i znów odczytaj błędy, przeanalizuj wynik diagnostyki, napraw wiązkę, złącza lub wymień czujnik. https://obrazki.elektroda.pl/7666465700_...
Fast Box posiada oscyloskop nie wiem jak nawigator ale wiem ze ADP 186 ma oscyloskop czterokanalowy,ja przymierzam sie do zakupu tego sprzetu czyli ADP186 i mam nadzieje ze nie bede zalowal,a wiem ze jest najlepszy z wymienionych przez ciebie sprzetow. Pozdrawiam
Jak to sprawdzić? Podłącz auto pod jakiś lepszy diagnoskop najlepiej Peugeot Planet bo to sprzęt konstruktora. W Kielcach Jest na pewno sporo elektroników co ci to do kawy ogarną.
co może być przyczyną Podłącz diagnoskop i odczytaj parametry bieżące - czy sterownik widzi wszystkie sygnały z drzwi. Sprawdź wiązki przewodów wchodzące do drzwi.
Sprawdź diagnoskopem czy działa przycisk włączenia grzania na panelu klimy
Dosyć tego, bo każdemu w tym wątku należy się ostrzeżenie! Dyskutujecie nie na temat! Przyczyn może być kilka i należy zacząć od diagnostyki ABS przy pomocy diagnoskopu (kompa), następnie należy sprawdzić wiązkę el., czujnik stopu... Dziwne, że od razu nie sprawdzili KTSem (a to bardzo dobry sprzęt) parametrów w ABSie! Tak więc najpierw diagnostyka...
Sprawdziłeś bezpieczniki ? Silnik można uruchomić ? Podłączyłeś diagnoskop SD ?
Jeśli nie sprawdzisz na innym diagnoskopie to nie sprawdzisz bez specjalnego sprzętu.
A co diagnoskop pokazuje? Test licznika był robiony? Okablowanie ok? Co oznacza (podaj wartości): cisnienie było słabe wiec wymieniłem pompe olejowa cisnienie jest juz ksiazkowe
podczas jazdy samochód się otwiera i zamyka Czy masz jakiś dokładany alarm z dodatkowym pilotem ? Czy po zamknięciu pilotem nie ma tego objawu? Czy po zamknięciu przyciskiem w kabinie nie ma tego objawu ? Czy wkładki zamków drzwi nie są zatarte, skorodowane, zablokowane ? Sprawdziłeś przewody w gumowych przepustach przednich drzwi ? Podłączyłeś diagnoskop...
Otwarcie drzwi pokazuje na fisie czy jest kontrolka ogólna na zegarach do wszystkich drzwi? Sprawdziłeś w diagnoskopie wszystkie drzwi i działają ok?
Moim zdaniem nie jest. Rozumiem Cię co do legalności ciężko w takich pieniądzach znaleźć coś konkretnego.
Podepnij normalny diagnoskop i sprawdź błędy do tego zrób testy poszczególnych klap i dowiesz się co jest.
Natomiast zastanawia mnie to co piszesz o temperaturze otoczenia. Jakiego komputera używasz? W jakim systemie to sprawdziłeś? Czasami niemarkowe diagnoskopy pokazują błędne parametry, natomiast pojazd widzi wszystko jak należy. I tutaj na Dipie masz wartość prawidłową tak jak napisałeś, sam czujnik jest czujnikiem typy NTC (ujemny współczynnik temperaturowy)...
Zostaw to jeśli nie masz diagnoskopu nic nie sprawdzisz, a udział w odpaleniu ma nawet ABS. Równie dobrze nie ma ładowania - jak wystygnie odpali i jedzie dopóki prądu wystarczy.
Nic nie zrobisz może diagnoskopem fiata się da.
Im tańsze i łatwiej dostępne zabawki z Alle.. - tym więcej problemów na forach :) Sprawdź ładowanie i stan akumulatora. Może "zabrakło prądu" na wspomaganie kierownicy. Najlepiej podłączyć auto pod diagnoskop i odczytać zapamiętane błędy. Może to znacznie uprościć poszukiwanie usterki.
1. Sprawdź czy nie wyłączyłeś sobie czujników przyciskiem ich blokowania. 2. Jak p. 1. OK, to podłącz diagnoskop i sprawdź jakie masz tam usterki.
witam, sprzęgło dwumasy sprawdż w ten sposób , wyjmij rozrusznik i przez ten otwór spróbuj przesunąć koło z wieńcem zębatym w stosunku do koła bez wieńca jezeli to przesuniecie jest ponad 5cm niestety wymiana koła , te 5cm to graniczna wartość, jeżli masz przejechane ponad 260 tys.km napewno przyda sie czyszczenie całego układu dolotowego(dokładnie)...
A ciśnienie paliwa jakie wytwarza pompa CR na tym diagnoskopie sprawdziłeś chociaż?
Podłącz diagnoskop i sprawdź co mu dolega... Od tego zacznij głowica zdjeta Ktoś profesjonalnie weryfikował jej stan czy tylko "na oko" ? uszczelka oryginalna jak Nowa Uszczelka podczas montażu została wymieniona na nową ? Zawory ustawione prawidłowo ? Rozrząd zweryfikowany ? chleje jakby palił 20na 100km Nadmiernemu "spożyciu" może być winna sonda...
kupiłem go,mam go dopiero trzy dni robocze i jestem zachwycony. Opla robi prawie na poziomie techa.(wszystkie komponenty+programowanie)Menu jest identyczne jak w dwójce. VW robi jak serwisówka(VW5 i inne nowości robi) Mercedesa i BMW prawie jak serwisówka (wszystkie komponenty,EVE,ERE,ZVA i inne+programowanie) Francuzy na takim poziomie,jaki jest wymagany...
Podłącz diagnoskop, odczytaj błędy. Sprawdź wyłącznik awaryjnych, moduł "komfortu".
zastanawiałem się na komunikacją sterownik lub IMO Podłącz diagnoskop i sprawdź.
Mobitel 1, to alarm pilotowy. kluczykiem są oryginalne skodowskie (scyzoryki) Ty piszesz, że masz tylko fabryczne piloty Skody, więc masz raczej dodatkowo zamontowany tzw. alarm bezpilotowy. Zamieść zdjęcie centralki alarmu i opisz dokładnie o jakich pilotach mówimy ? dlaczego (...) sterowanie zamkiem centralnym nie działa Z tego, co napisałeś, wynika...
Jak sprawdziłeś tę sondę - jedyna słuszna metoda to porównanie odczytu z analizatora spalin, z odczytem z diagnoskopu podpiętego do ECU silnika, ew. z oscyloskopem wpiętym do sondy. Modyfikując KWZ na wolnych obrotach ECU utrzymuje zadaną wartość tych obrotów przy jednoczesnym zachowaniu odpowiedniego AFR. Sprawdzałeś ciśnienie paliwa i stan wtrysków?...
Skóra tak myślisz to podładuj. Chociaż takie myślenie daleko cię nie doprowadzi. Podłącz diagnoskop i sprawdź o co chodzi.
Gdyby nie było zasilania kompa, to nie połączył by się diagnoskop. Sprawdź porządnie bezpieczniki i kostkę stacyjki. Na plaka pali?
Trzeba by sprawdzić jakimś diagnoskopem, czy w body "widzi" w ogóle wciśnięcie przycisku na klapie.
sprawdzić diagnoskopem adaptacje lambda ,krótko - i długoterminowe, prawdopodobnie rozjechały się i auto na benzynie nie żyje.
Manetka , wiązka nic więcej nie zostaje. Ewentualnie niesprawny BCM. Z diagnoskopu chyba można wysterować wycieraczki. To by dużo wyjaśniło.
weź diagnoskop i sprawdź co się dzieje z wysterowaniem zaworu EGR oraz przepustnicy w dolocie. dodatkowo sprawdź przepływ powietrza oraz ciśnienie w kolektorze. uchylanie EGR jest związane z przymykaniem klapy. Jeżeli któreś nie działa- powstaje efekt jak opisujesz.
Nic nie zrobisz domowym sposobem, jedynie musiał byś mieć sprzęt do diagnozy, podłączyć te zestawy na stole tak jak w aucie i ewentualnie diagnoskopem sprawdzić czy sterownik silnika jest odblokowany czy nie.
Zmierz faktyczne ciśnienie oleju manometrem. Z obudowy filtra wycieknie pewna ilość oleju i to jest normalne. Z poziomu diagnoskopu nie zobaczysz wartości ciśnienia
Klema pirotechniczna na akumulatorze jest sprawna ? Moduł IVM jest suchy ? Po podłączeniu diagnoskopu masz jakąkolwiek komunikację (komunikat włącz zapłon) ? Sprawdź diagnoskopem wartości synchronizacji CAS-DME (lub EWS-DME) ? Sprawdź bezpieczniki od CAS (F7 (30A) i F15(5A) za schowkiem) Odłączyłeś do testów wtyczkę z modułu CAS, sprawdzałeś zasilanie...
Bezpieczniki chociaż sprawdziłeś ? Odczytałeś błędy za pomocą diagnoskopu ? Sprawdziłeś pilota za pomocą testera pilotów ? Zweryfikowane zostały przewody wchodzące do drzwi (w przepustach gumowych) ?
Zacznij właśnie od podłączenie testera. Diagnostyka powinna pomóc wskazać problem. Samych przyczyn może być sporo, więc najpierw sprawdzenie diagnoskopem, a póżniej pomyślimy.
witam poszukuje instrukcji albo jakiegoś opisu do tego diagnoskopu mam w domu gs 3105 i chciałbym go sprawdzić czy działa a nie zepsuć chyba że ktoś taki potrzebuje to mogę go sprzedać
Piotolirad, Sprawdź jaki jest pobór po 10-15min po wyłączeniu. Jeśli gaz masz dobrze wpięty w instalacje to pobór prądu powinien spaść. Stagi biorą 0,05A do 15min, abyś miał komunikację z diagnoskopem przy ustawianiu gazu, po wyłączeniu silnika. Później pobór spada. Nie polecam porady Moderatora (weterana tego działu) aby wszystko odłączać bo sterownik...
Podłącz diagnoskop i sprawdź czy widzi wciśnięcie sprzęgła
Proponowałbym podpiąć się pod diagnoskop i zrobić porządną diagnostykę by ocenić co się posypało.Może być uszkodzona szyna CAN ale bez diagnostyki będzie ciężko trafić.
Wspomaganie to silnik elektryczny + elektronika sterująca, sprawdzić najszybciej diagnoskopem. Jest to Peugeot w innym opakowaniu więc PPS+canswitch i powinno się dowiedzieć gdzie i co boli.
Tam jest taka dziwna pompą sprzęgła z czujnikiem. Trzeba podłączyć diagnoskop i sprawdzić jakie wartości ten czujnik wyświetla. Najpewniej masz do wymiany pompę sprzęgła.
od czego zacząć Od schylenia się pod kierownicę i podłączenia do złącza diagnostycznego odpowiedniego dla tego samochodu diagnoskopu. Odczytania błędów, sprawdzenia parametrów bieżących (immo, czujnik wału, itp)
Nie pracuje sonda lambda, dobrze by było aby to diagnoskopem sprawdzić.
Komputer wykrył błąd sterownika silnika. Podłaczyc diagnoskop i odczytac kod błędu diagnostycznego. http://www.hawkinsequipment.com/manitou-...
Guzikami przy liczniku nie zrobisz, tylko diagnoskop Jedź do kogoś, toć to moment roboty.
Sterownik musi widzieć wartość ciśnienia w klimie, najlepiej sprawdzić to diagnoskopem ale można i miernikiem
Nie miałem przypadku aby program w ECU się zresetował nawet przy zwarciu sondy lub przepływomierza. Skoro sprawdał kolega CDIFem to powinniście byli sprawdzić parametry bieżące nie mówiąc o odczytaniu usterek. Wadliwie zaprogramowany sterownik gazu może sporo namieszać w parametrach ECU benzyny a ma on funkcje adaptacyjne i jeśli parametry podane w...
nie wiem od czego zacząć? Od szczegółowego opisania problemu. W czasie gdy szyby nie działają z przycisku wewnątrz samochodu sprawdź czy działają po przekręceniu i dłuższym przytrzymaniu klucza w zamku drzwi kierowcy (domykanie). Wykonaj diagnostykę modułu w czasie gdy szyby się domykają normalnie i w czasie występowania usterki. Porównaj i opisz tutaj...
niczego nie pokazuję, nawet po podpięciu komputera na OBD2 Jaki diagnoskop użyty do odczytu ? Jakie jest napięcie na akumulatorze ? Wszystkie bezpieczniki sprawdzone ?
diagnoskop na kolanka i w droge rychlo wczas
Bo ja myślę że masz tam kzf. Pytanie czy to SAGEM 2000 czy SAGEM 3000 - jeden nie ma , drugi ma. ( wg.dokumentacji) Jeśli nie ma kzf to warto sprawdzić czy wymienione uch jest właściwe i czy zostało dobrze zaprogramowane A co ma UCH do ECU w sprawie KFZ ? Aby coś się dowiedzieć podłączając diagnoskop to najlepiej jak by to był dedykowany do Espace...
gdyby to było to, to by ten wskaźnik szalał Nie. Podłącz diagnoskop i sprawdź jakie temperatury cieczy, powietrza, paliwa "widzi" sterownik silnika. Wykonaj testy na zimnym i na ciepłym silniku. Czy był już w tym silniku wymieniany ECU ?
po podłączeniu komputera brak komunikacji z ECU Sprawdź na innym diagnoskopie (oczywiście dedykowanym dla Opla).
Nie serwis tylko ktoś z odpowiednim diagnoskopem.
Witam. System zgłasza niedozwoloną różnicę ciśnienia między prawą i lewą stroną przód. Jeżeli elektrycznie masz wszystko ok , to sprawdź zasilanie powietrzem modulatorów czy takie same (zagięte przewody,niedrożne itp.).Jeżeli zasilanie powietrzem jest ok ,to trzeba podłączyć się diagnoskopem i porobić testy ciśnieniowe modulatorów (ciśnienie zadane...
Tak tego auta nie naprawisz. Na wtryskach nie będzie napięcia dopóki ECU nie zobaczy ciśnienia na listwie. Bez diagnoskopu się nie obędzie.
Szukaj pod hasłem ,, diagnoskop samochodowy ,, może po zdjęciach dopasujesz do wytwórcy.
Sprawdź jakimś lepszym diagnoskopem jakie ciśnienie pokazuje presostat
VCDS lub inny diagnoskop i do roboty.
Nie obrazaj sie. Pokpiwamy troche, bo pytanie troche chaotyczne i, prawde mowiac, bez sensu. Moze nie twoja wina. Uzywasz jakiegos dziwnego diagnoskopu i w dodatku wyciagasz dziwne wnioski. Opis kodu, ktory prawie na pewno nie pochodzi z PP2000 (choc nie znam polskiej wersji i moge sie mylic), mowi o przepustnicy spalin, a ty wyciagasz wniosek, ze to...
Podłączyć jakiś diagnoskop i podczas jazdy sprawdzać parametry.
Podłącz diagnoskop i sprawdź w BSI czy nie ma błędu o niskim napięciu zasilającym.
Trzeba by podłączyć pod diagnoskop i sprawdzić ciśnienie paliwa podczas kręcenia rozrusznikiem. Sam nie kombinuj w CR, bo jeszcze co uszkodzisz i dopiero będziesz płakał...
Możesz tylko podłączyć diagnoskop i sprawdzić ciśnienie czynnika w klimie co i tak nic ci nie da bo nie będziesz w stanie stwierdzić ile go jest i czy w ogóle jest. Jeśli w układzie będzie trochę czynnika to po włączeniu klimy ciśnienie powinno wzrastać. Podsumowując-bez wiedzy i narzędzi nie jesteś w stanie nic sprawdzić
bezpiecznik cały Sprawdziłeś wszystkie bezpieczniki w skrzynce ? Podłącz diagnoskop (interfejs diagnostyczny + komputer) i odczytaj błędy, wysteruj komputerem mechanizmy i sprawdź ich działanie.
myślę że są sprawne Czy skanowałeś je diagnoskopem (niektóre pokazują nawet napięcie baterii), że tak twierdzisz? Jeśli nie, to moim zdaniem już dostałeś odpowiedź - wymień baterie w czujnikach albo całe czujniki. Wszystkie, bo nawet, jak padł jeden, to w tym wieku zaraz padną kolejne.
Zdecydowanie nie.Świece żarowe grzeją tylko w momencie rozruchu.Proponuję podłączyć pod diagnoskop i sprawdzić wskazania temperatury.
Witam Diagnoskop Foxwell GT80 Plus Jaki to układ scalony, którego rysunek zamieściłem poniżej. xxGG xx39 Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/6708159200_...
Możesz sprawdzić w jakich warunkach pracy silnika pojawił się błąd. Na biegu jałowym, czy pod obciążeniem. To zawęzi poszukiwania. (Samochód nie posiada instalacji gazowej?) W ten sposób poszukujemy usterki od tyłu, jeśli nie posiadamy odpowiedniego sprzętu i wiedzy. Normalnie to jest 3D , czyli diagnosta diagnozuje diagnoskopem.
przez złącze OBD nie wykrywa żadnych błędów Zmienić diagnoskop na coś bardziej profesjonalnego i wtedy prowadzić dalsze prace serwisowe.
Drzwi kierowcy oraz klapa bagażnika nie reagują na otwieranie i zamykanie z pilota Sprawdź diagnoskopem czy samochód "widzi" drzwi kierowcy jako zamknięte/otwarte oraz czy jest reakcja na zamykanie / otwieranie samochodu pilotem ? Zweryfikuj ciągłość przewodów w gumowym przepuście drzwi kierowcy oraz bagażnika. Wymień na inny mechanizm zamka zintegrowanego...
Będzie pasował ,jednak musisz go dopasować diagnoskopem, nie da rady zamienić pamięci.
w komputerze pokładowym w menu można zmienić język na bardziej zrozumiały - w moim przypadku wypisywał jakieś tam Achtung itp ale po podłączeniu do diagnoskopu nie było żadnych błędów - jeśli masz możliwość podłącz go do komputera i sprawdź co jest nie tak - przez diagnoskop tez można zmienić język menu
Wstaw auto na noc do ciepłego garażu i rano sprawdź. Jeśli nie pomoże sprawdź innym diagnoskopem, ale sądzę, że pierwsze pomoże :) Aha i akumulator też możesz podłączyć sobie i podładować (choćby profilaktycznie)...
Sprawdź auto normalnym diagnoskopem i odczytaj kody defektów.
najlepszy diagnoskop diagnoskop samochodowy diagnoskop delphi
pioneer mikrofon ustawić wymiana samsung świetlówki toyota radio zasilać
Jak sprawdzić sieć i zdjąć simlock z Nokii 3210? Jak zdjąć SIM-lock z Nokia 3210?