Ma własne potrzeby to LAUNCH Creader Elite w wersji BENZ powinien wystarczyć. Trochę toporne to ale, przynajmniej w wersji AUDI dla grupy VAG potrafi na prawdę sporo. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
http://obrazki.elektroda.pl/1311285200_1... W paczce są fotki wtyczek i ich rozpiska. Niestety nie mam możliwości rysować w komputerze dlatego wszystko ręcznie. W miarę czytelnie -mam nadzieję że się przyda.
Romuś - czy to milionerzy , czy zgaduj - zgadula , ile można wygrać? Odpowiadając na zasadnicze pytanie ; nie podpinaj , wyślij do warsztatu!
Może być. Gorzej z układem zapłonowym.
"Kurs na diagnoskop" to paranoja. To tylko narzedzie. Wystarczy instrukcja obslugi. Aby sie nim poslugiwac efektywnie, trzeba glownie znac samochod, na ktorym sie pracuje. Jesli chcesz pracowac z "Francuzami", to zapoznaj sie z ich architektura, systemami elektronicznymi i ich funcjonowaniem, znajdz dostep do dokumentacji i informacji technicznej, a...
Proszę, ale jak widać, brak oznaczeń elementów - gdzieś też powinienem je mieć. http://obrazki.elektroda.pl/7766347000_1... Ale - jest tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Nie wiem w jakim go masz stanie ale usterka którą opisujesz wygląda na zasilacz a konkretnie trafo zasilające. Miałem podobną usterkę ale była łatwa do zlokalizowania ponieważ był pęknięty drut uzwojenia wtórnego. Po przewinięciu działa do dziś aczkolwiek nie ma za bardzo tym już co robić. Mam pełną dokumentację techniczną tzn kompletne schematy. Napisz...
Fast Box posiada oscyloskop nie wiem jak nawigator ale wiem ze ADP 186 ma oscyloskop czterokanalowy,ja przymierzam sie do zakupu tego sprzetu czyli ADP186 i mam nadzieje ze nie bede zalowal,a wiem ze jest najlepszy z wymienionych przez ciebie sprzetow. Pozdrawiam
fabryczna ochrona przed kradzieżą Podłącz diagnoskop i odczytaj ewentualne błędy. Sprawdź, czy diagnoskop "widzi kluczyk" ?
Moim zdaniem nie jest. Rozumiem Cię co do legalności ciężko w takich pieniądzach znaleźć coś konkretnego.
kupiłem go,mam go dopiero trzy dni robocze i jestem zachwycony. Opla robi prawie na poziomie techa.(wszystkie komponenty+programowanie)Menu jest identyczne jak w dwójce. VW robi jak serwisówka(VW5 i inne nowości robi) Mercedesa i BMW prawie jak serwisówka (wszystkie komponenty,EVE,ERE,ZVA i inne+programowanie) Francuzy na takim poziomie,jaki jest wymagany...
skrzynia była wyjęta bez wprowadzenia w stan serwisowy i to jest główny błąd.Pozycja siłownika sprzęgła też pewnie nie jest właściwa bo na pewno był odkręcony od skrzyni. Jest możliwość adaptacji tej skrzyni bez diagnoskopu tylko przy pomocy lewarka zmiany biegów ale ja tego nie ogarniam,zbyt skomplikowane.
Pewnie do wymiany cały zamek nie ma osobnych czujników ale jeszcze trzeba sprawdzić wiązkę we wszystkich drzwiach między drzwiami a karoserią bo w oplach lubią pękać. Na diagnoskopie powinno być widać które drzwi są otwarte.
Proponowałbym podpiąć się pod diagnoskop i zrobić porządną diagnostykę by ocenić co się posypało.Może być uszkodzona szyna CAN ale bez diagnostyki będzie ciężko trafić.
Guzikami przy liczniku nie zrobisz, tylko diagnoskop Jedź do kogoś, toć to moment roboty.
Diagnoskop SD i podglądnij temperaturę płynu chłodzącego oraz wysteruj wentylator aby sprawdzić czy potrafi szybko "kręcić".
Komputer wykrył błąd sterownika silnika. Podłaczyc diagnoskop i odczytac kod błędu diagnostycznego. http://www.hawkinsequipment.com/manitou-...
Ten kod wskazuje na czujnik wału korbowego, sprawdź wiązkę i czujnik, czy daje ładne impulsy. Jakie obroty widzi diagnoskop w czasie kręcenia?
Trzeba sprawdzić diagnoskopem jaką temperaturę widzi sterownik silnika.
Nie serwis tylko ktoś z odpowiednim diagnoskopem.
Szukaj pod hasłem ,, diagnoskop samochodowy ,, może po zdjęciach dopasujesz do wytwórcy.
Tak tego auta nie naprawisz. Na wtryskach nie będzie napięcia dopóki ECU nie zobaczy ciśnienia na listwie. Bez diagnoskopu się nie obędzie.
VCDS lub inny diagnoskop i do roboty.
Podłączyć jakiś diagnoskop i podczas jazdy sprawdzać parametry.
A co diagnoskop pokazuje? Test licznika był robiony? Okablowanie ok? Co oznacza (podaj wartości): cisnienie było słabe wiec wymieniłem pompe olejowa cisnienie jest juz ksiazkowe
transpondery w obu kluczykach wydają się Ok ... "tak na oko" ? Podłącz diagnoskop i sprawdź czy masz rozpoznawany kluczyk i zezwolenie na start.
Będzie pasował ,jednak musisz go dopasować diagnoskopem, nie da rady zamienić pamięci.
Chociaż by [url=http://www.tomcar.pl/diagnoskopy/me... masz prawie wszystko ;)
Skoro wszystko jest OK z podpiętym diagnoskopem to trzeba to przeanalizować dlaczego tak jest. Mogą być w złączu dwie masy a faktycznie sprawna jest tylko jedna.
przez złącze OBD nie wykrywa żadnych błędów Zmienić diagnoskop na coś bardziej profesjonalnego i wtedy prowadzić dalsze prace serwisowe.
z objawu który opisałeś , diagnoskop pewnie żuci uszkodzenie przekaznika pompy ABS co może oznaczać od przepalenia bezpiecznika do uszkodzenia sterownika włącznie,sprawdz najpierw czujnik stopu. Polecam jednak wizytę w warsztacie,
Ja osobiście jeszcze nie słyszałem o możliwości zastosowania takiej kombinacji, o której piszesz. Tylko diagnoskop.
A czy Kangoo nie można sprawdzić diagnoskopem? co myśli sterownik jak silnik kręci rozrusznikiem, ile ma obrotów, ile ciśnienia, jakie napięcie, jaki spadek? ale co ja tam wiem toć "wapniak jestem :D ".
Kontroler z lat 90tych do jakiegoś urządzenia (diagnoskopu itp). Sama karta w tej postaci jest bezużyteczna na dzień dzisiejszy. Złom elektroniczny.
Błyskowe Podłącz diagnoskop a nie kawałek "druta" Diagnostykę przeprowadź podczas jazdy , gdy zapala się kontrolka silnika.
Montaż kamery i aktywacja diagnoskopem serwisowym w urządzeniu audio. Jeśli jest R-Link to można podłączyć nawet chińczyka za kilkanaście złotych, jak Media-Nav to chyba potrzebna kamera oryginał ale nie jestem pewien na 100% W R-Link wyjście na zasilanie kamery jest 6V, w drugim systemie nie wiem
A czy diagnostyka to tylko błędy? Błędów brak to już nic się nie da zrobić? Trzeba podłączyć diagnoskop i tam jest coś takiego jak parametry rzeczywiste a w nich np. ciśnienie paliwa na szynie. Zacznij od tego.
co może być przyczyną Podłącz diagnoskop i odczytaj parametry bieżące - czy sterownik widzi wszystkie sygnały z drzwi. Sprawdź wiązki przewodów wchodzące do drzwi.
nie świeci się kontrolka check Podłącz diagnoskop i zrób test w którym ręcznie wymusisz uruchomienie kontrolki "check"
Najprędzej to ci kluczyk padł z tego kangura. Czujnik klucza to pętla immo. przy stacyjce i nie jest kodowana, wsadź starą bo też lubiły łapać przerwę. Podłączyć mądrzejszy diagnoskop i sprawdzić status immo. w parametrach ECM i UCH. Czujnika wałka rozrządu tam nie ma.
Jak to sprawdzić? Podłącz auto pod jakiś lepszy diagnoskop najlepiej Peugeot Planet bo to sprzęt konstruktora. W Kielcach Jest na pewno sporo elektroników co ci to do kawy ogarną.
Witam Diagnoskop Foxwell GT80 Plus Jaki to układ scalony, którego rysunek zamieściłem poniżej. xxGG xx39 Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/6708159200_...
zostawiłem pracujący silnik, żeby zobaczyć czy załączy się może wentylator, ale się nie załączył Silnik pracujący na biegu jałowym nie jest praktycznie w ogóle obciążony. Wentylator jest załączany przekaźnikami, więc to że w ogóle się włącza - czy to po włączeniu klimatyzacji, czy poprzez test diagnoskopem - świadczy o tym, że całe sterowanie i zasilanie...
Na internecie podają to w ten sposób: Injector Circuit Open / Shorted - (Cylinder No.5) Tylko samochód ma 4 cylindry, najlepiej podłączyć się dedykowanym diagnoskopem czyli Lexia.
1. Sprawdź czy nie wyłączyłeś sobie czujników przyciskiem ich blokowania. 2. Jak p. 1. OK, to podłącz diagnoskop i sprawdź jakie masz tam usterki.
http://moto.allegro.pl/item871109629_zes... sprawdzisz tym wtryski ich wydajnosc. diagnoskop OP-COM od strony elektrycznej i testów pomiaró itd.pozdrawiam
Witam kolego sądzę że nie ma problemu z kasowaniem inspekcji ale trzeba to zrobić przez podłączenie komputera innego sposobu ja przynajmniej nie znam. W tym warsztacie podejrzewam że też by to zrobili ale troszkę zbrakło im wiedzy a to dlatego że tego samochodu nie ma na liście niektórych diagnoskopów. Sposób wysyłam na PW.
Zamieniałeś żarówki miejscami Od tego trzeba zacząć . (współczuję tej roboty) Gdyby okazało się , że żarówki są sprawne, to przy pomocy diagnoskopu TECH2 możesz w tym samochodzie wyłączyć kontrolę sprawności żarówek.
a nie z okolic pedalu Może wypadł z uchwytu ... ? Zamontuj prawidłowo. Możesz podłączyć diagnoskop i w podglądzie parametrów sprawdzić czy widoczny jest czujnik pedału sprzęgła oraz hamulca (światło stop działa ?)
Niestety trzeba zobaczyc w parametry, najlepiej diagnoskopem bo albo masz problem z turbo, albo z ukladem CR. Nie kopci, nie pali wiecej?
najlepszy diagnoskop diagnoskop oscyloskop tester diagnoskop
studia pozna step7 basic podlaczenie komputera telewizora
naprawa udaru makita electrolux mruga start
Zamienniki tranzystora G4PC50S: IRG4PC50S, STGP40S60F i inne Lokalizacja modułu sterującego w Whirlpool ARC 6700/IX