Największe podciśnienie w kolektorze jest na biegu jałowym i podczas hamowania silnikiem. Jednakże przy twardych uszczelniaczach czasem jest tak że silnik pracujący na biegu jałowym w miarę nie kopci ale po dodaniu gazu puszcza dumą . Bez zdjęcia czapki się nie obejdzie.
Trzeba wpiąć wakuometr w główne podciśnienie ale to nie to bo jak widać od dołu ciągnie więc jak dobrze pamiętam wtedy jest największe zapotrzebowanie na podciśnienie a z chwilą coraz większego ładowania turbiny zawór n75 podciśnienie zmniejsza ma gruszkę. Może turbina nie domaga lub masz zapieczoną geometrię i nie działa w pełnym zakresie.
Rozbawiłeś mnie . Że zacytuję kwestię z jednego znanego filmu:"poznać głupiego, po śmiechu jego". To Forest Gump bodaj. A działa to na prostej zasadzie - im większe obroty silnika tym większe podciśnienie występuje w filtrze powietrza bądź gardzieli gaźnika. Jeżeli silnik będzie chodził na określonych obrotach podciśnienie będzie miało określoną wartość....
Zamieszczam rysunki. Są one "prymitywne" lecz tutaj chodzi o brak czasu. Pogoda słoneczna 32 stopnie i mam troche strach co tam się dzieje do góry :P. W rysunkach podałem mniej więcej metry oraz wysokości jak idzie instalacja. Ze względu na różne czynniki w domu tak to wygląda. Podpowiedzcie mi czy zastosować gdzieś jeszcze odpowietrznik? Jak dobrać...
Jest jeszcze jeden sposób (dalej twierdzę że do spawu silnik się rozbiera!! ). Nie jestem zwolennikiem tego systemu , ale dwa razy uszczelniałem podobne wycieki . Czyścimy blok , grzejemy silnik tak aby reszta pyłu została wypłukana z mikro kanalików .Studzimy silnik , spuszczamy płyn chłodzący . Odkręcamy węże od silnika , blokujemy wloty płynu chłodzącego...
Odpływy to największe barachło na rynku, po taniości. Niestety takie zastałem (sam nauczony doświadczeniami z mieszkania w bloku kupił bym kombinowane mokro/suche) https://obrazki.elektroda.pl/4960994600_... Wysokość slupa wody to około 28mm, na starcie, po około 5 min robi się 20, jak spadnie do 10 to kończy się uszczelka wodna.. Początkowo...
Największe podciśnienie robi agregat na 600a. Układ musi być szczelny, agregat sprawny.
Autorskie to tam mogą być jedynie przeróbki, masz dwie opcje, K-jetronic lub Ke-jetronic. Oba systemy boscha, pierwszy sterowany mechanicznie, drugi z elektronicznym członem adaptacyjnym. D-jetronic nie występował w w-123. Oba systemy działają w oparciu o pomiar przepływu powietrza, więc największe bolączki to nieszczelności pomiędzy przepływomierzem...
Dysza jest przed przepustnicą i podciśnienie wzrasta wraz z jej otwarciem . Gdyby dysza była przed przepustnicą lub gaźnikiem po odjęciu gazu miałbyś największe zasysanie wody . Dodano po 2 Przepraszam pomyłka gdybyś umieścil dysze za przepustnicą czyli od strony silnika po jej zamknięciu jest największe podciśnienie.
Największe podciśnienie jest gdy przy wysokoch obrotach zdejmiemy nogę z gazu i przy hamowaniu silnikiem. Przy ustalonych wolnych podciśnienie nieco maleje
Co do zapłonu czy wiesz że "podcisnieniowy przyspieszacz zapłonu" działa tak że kiedy zamknieta przepustnica to zapłon jest przyspieszany bo jest podciśnienie w kolektorze a kiedy wciskasz "pełny gaz" to podciśnienie spada i zapłon jest cofany(przydałby się czujnik podciśnienia)? Bynajmniej. Zależność jest odwrotna - im większe obroty tym większe wyprzedzenie...
Rozumiem że przez 'siłę wydmuchu' rozumiesz ilość powietrza jakie będzie przepływać (w m3/h) - a Ty chcesz mieć jak najwięcej tych metrów sześciennych? Czy 'siła wydmuchu' to jak największe podciśnienie w środku? Moja rada - użyj innych wentylatorów.
W jednostce czasu tak. Ale przecież wskazania wakuometru są skorelowane z otwarciem przepustnicy. Największe podciśnienie masz przy zamkniętej. Te wskazania to w zasadzie położenie pedału gazu - trochę zmienione przez charakterystykę przepustnicy, one niewiele wnoszą. Istotny jest iloczyn podciśnienia i prędkości obrotowej wału korbowego. Odmienna kwestia...
Te pojemniki z tuszem HP można napełniać strzykawką tuszami z butelki i wtedy jest bardzo tanio. Jedyne o co trzeba zadbać to o to by głowice nie wyschły. Sam tak robię, co parę lat kupuję oryginalne największe pojemniki i nabijam systematycznie strzykawką. Urządzenie wielofunkcyjne PSC1510. Tani tusz w butelkach na allegro. Pytanie czy w przypadku...
W mojej rozlutownicy kończy się pompa podciśnieniowa. Oryginalnej nie kupię, bo to wyrób japoński, od lat bez szans do kupienia ( sprawdzałem, pisałem do producenta jak jeszcze istniał). Szukam pompki podciśnieniowej - najlepiej w cenie do 200 zł. Zasilanie bez znaczenia, ważna wydajność i max. podciśnienie jakie jest w stanie wytworzyć. Najlepiej wykorzystać...
Wentylatory w budzie mam ustawione na 800rpm , nie lubie jak komputer wyje jak odkurzacz Ustaw ten na tylnej ściance na największe obroty, ale w granicach niesłyszalności. Zrób podciśnienie wewnątrz. Ten na topie wyłącz. Niech ten tylni wyciągnie wszystko.
Kolego, ta marchewa to niedrożność f. paliwa. Przy filtrze jest czujnik który się zwiera (albo rozwiera ?) przy większym podciśnieniu. Zakładam że filtr jest nowy, zdejmij szybkozłączki ze smoka, zdemontuj smok, sprawdź, przedmuchaj, musi tam coś być.
Sprawdzałeś, czy gruszka po odpaleniu silnika sciąga sztangę? ( ogólnie, czy jest ruch) W jakim celu to sprawdzenie? Przecież widać po logu że ładuje więcej niż ma ładować. Po odpaleniu gruszka ma zaciągać na maksa czyli tak by doładowanie było największe więc mu na 100% to działa. Widać w logu że sterownik każe N75 odciąć podawanie podciśnienia a...
Ciśnienie w kolektorze po naprawie wężyka jest dobre - 380hPa. Prawidłowe wartości są w zakresie 340-390hPa. Na tym pierwszym zdjęciu ciężko było ocenić, bo silnik był zimny. Zwracam uwagę, że to nie jest podciśnienie tylko ciśnienie bezwzględne. Tam nie ma czujnika ciśnienia atmosferycznego, więc nie da się dokładnie określić podciśnienia, ale jest...
Mała dygresja na temat padniętych uszczelniaczy zaworów. Przy padniętych uszczelniaczach zaworów ssących olej jest zasysany do kanałów ssących w czasie pracy silnika, a szczególnie intensywnie na wolnych obrotach, gdy podciśnienie w kolektorze ssącym jest największe (stąd błękitny dymek przy zmianie biegów). Przy zaworach wydechowych raczej spaliny...
mam,miałem podobny problem ,jest już lepiej z odpalaniem zimnego silnika.Wymieniłem membrankę gazową ale nie pomogło,stara była jeszcze całkiem miękka co wpływa że podciśnienie ją szybciej ugnie i odetka kanał gazowy na którym jest dźwignia połączona z membraną regulowana także za pomocą czarnego pokrętła,wkręcając go usztywniasz membranę co powoduje...
Czyli teoria z internetu jest nieprawdziwa, że tymi silnikami należy jeździć z dużymi obrotami a czasami nawet przegonić auto z maksymalnymi obrotami w celu przeczyszczenia turbiny?. Z tego co koledzy piszecie to wystarczą obroty przy których jest największe doładowanie i moment obrotowy bo wtedy łopatki mają już swoje maksymalne odchylenie (jakieś...
Witam. Mam pytanie mocno z pogranicza elektryki, automatyki, elektroniki i mechaniki (nieźle jak na pierwszy post). Mam nadzieję, że wybrałem odpowiedni dział forum. Otóż w moim Chevelle silnik generuje dosyć niskie podciśnienie i mam problem ze wspomaganiem hamulca. Osiągam około 11 inHg (ok. 0,04MBar) podczas gdy producenci serw zalecają minimum 16-18...
Nic nadzwyczajnego. Moda na mordowanie przez policję przypadkowych ludzi przyszła z USA. Tam też ichnia prokurwatura nie widzi nic nagannego w tym, że policjant strzela w plecy człowiekowi który idzie spokojnie ulicą ze słuchawkami na uszach. Natomiast społeczeństwo nie jest tam tak obojętne na bandyckie działania. Proponuję podobne osądy zachować...
Witam, Silnik X16SZ. Opis problemu. Silnik rozgrzany. Błędy skasowane. Podczas jazdy pod długą górę (czytaj duże obciążenie silnkika przez dłuższy czas ok 30sec) przy znacznie wciśniętym pedale gazu zapala się kontrolka uszkodzenia silnika (żółta). Prędkość jazdy ok 60 km/h, bieg 4. Nie słychać aby silnik spalał stukowo. W momencie zapalenia kontrolki...
Niższe napięcie pojawia się chwilowo przy schodzeniu z obrotów na zamkniętej przepustnicy. Widocznie większe podciśnienie powoduje takie ustawienie ośki, która w tej pozycji ma luz. Prawdopodobnie chodzi o wytartą klapę przepustnicy przy ośce i luz poosiowy.
Od trzech lat robię tak jak napisałem i nie dotykałem gaźnika. Ewidentnie po długim postoju jest jakiś problem z zassaniem mieszanki do cylindra bo świeca jest sucha. Mam taką teorię, że te kilka strzałów z samostartu i większe obroty niż z rozrusznika powoduje większe podciśnienie w dolocie i jak już zaciągnie to pracuje stabilnie.
Zużyta wakupompa, powinna dużo szybciej odtwarzać podciśnienie po hamowaniu
1,5V na biegu jałowym 51pin ECU, 1,2V przy 2000orb/min. To ile obrotów wedle Ciebie jest na biegu jałowym? 2500? Ja zawsze myślałem że czym mniejsze ciśnienie w kolektorze (większe podciśnienie) tym mniejsze napięcie na czujniku. 5V to okolice ciśnienia atmosferycznego, czym ciśnienie bliżej 0bar tym napięcie niższe. Czym bardziej uchylisz przepustnice...
Ta gumowa membrana jest częścią pompki paliwowej ,to duże wybrzuszenie to membrana pompki a te dwa małe wycięcia to zaworki jak ta guma jest sztywna szczególnie na zaworkach to nie będzie ci ciągnąc paliwa .dlatego Na saniu zapali bo jest większe podciśnienie i paliwo pociągnie ze zbiornika ale bez sania to już nie da rady bo pewnie zaworki nie uszczelniają...
Zawór od gruchy jest dobry ? Jak będzie puszczał większe podciśnienie to będzie przeładowywać turbinę
Witam mam pytanie co moze byc przyczyna duzego podcisnienia w zbiorniku paliwa
Hej, do tego slużą wentylatory bocznokanałowe. Duza wydajność przy względnie dużym podciśnieniu. Na allegro jest sporo używanych. Leszek
prędkość obrotowa nie ma znaczenia na moc minimalna. Od prędkości obrotowej wentylatora, zależy podciśnienie, które reguluje ilość gazu podawaną z zespołu gazowego. Im większe obroty, tym większe podciśnienie,tym więcej gazu wędruje do mieszalnika i palnika.
Spadek ciśnienia jest stopniowy trwa 2-3 miesiące Z opisu wynika, że są długie przerwy w poborze wody. Przy tak dużym podciśnieniu problemem może być dyfuzja powietrza przez ścianki rury (o ile jest z tworzywa sztucznego).
Też miałem taki problem. I tak sobie wykombinowałem... Zamontowałem trójnik a na nim zawór kulowy, do tego zbiornik na wodę. Teraz, żeby zalać pompę wystarczy, że naleję wody do zbiornika i odkręcę zawór. Potem zakrecam zawór i włączam pompę. Jeśli nie zaskoczy od razu to przy pracującej pompie odkręcam zawór i pozwalam jej zaciagnąć wodę z mojego zbiornika,...
UU słabiutko ,albo pompa albo coś jest dziurawe (pobiera za dużo podciśnienia).
Nie, laboratoryjny. Tylko coś dziwnie wyniki wychodzą i nie wiadomo, czy pompa nie wytwarza zbyt dużego podciśnienia, a nie ma jak sprawdzić jej parametrów, bo starsza jest. Napisałam do producenta. Może się ulituje.
Prosta fizyka się kłania. Im większe ciśnienie wypływu wody, tym ta woda większe będzie generować podciśnienie na instalacji a co za tym idzie bulgotanie w kolankach (zasysa z nich wodę). Efektem ubocznym jak wyssa cała wodę będzie smród. Ale nie szukał bym od tej strony, sprawdź najpierw czy prawidłowe pochylenie tego odpływu załatwi sprawę i przestanie...
Witam Peugeot 307 1.4 benzyna 2007r na zmiennych faz rozrządu przebieg 130tys Problem polega na zbyt dużym podciśnieniu w kolektorze dolotowym przez co obroty falują a jak auto jest zimne to szarpie przerywa czasem zgaśnie ale tylko na zimnym silniku na ciepłym jest normalnie, minimalnie obroty czasem przyfaluja Sprawdzony kolektor na szczelność dymiarka...
filtry klasy 3-4(nawet one zabrudzone, przy dużym przepływie potrafią wytworzyć spore podciśnienie), Wszystko fajnie tylko filtry żadnego podciśnienia nie potrafią wytworzyć... To wentylator wytwarza większe podciśnienie bo pracuje w innym punkcie charakterystyki - przy mniejszym przepływie. O ile w ogóle jakiś przepływ jest gdy filtry są bardzo brudne......
to nie świadczy o tym, po prostu może zużywać za dużo podciśnienia a vacu robić go za mało, teraz trzeba tylko to sprawdzić
Nowy presostat dobrze podłączony? Puść cwu, odepnij wężyk od wentylatora i zassij powietrze ustami (wytworzysz wtedy większe podciśnienie) i sprawdź czy odpali. Jeśli odpali to niema siły: wentylator lub komin. Jak nieodpadli to prawdopodobnie elektronika.
Wydaje mi się, że przy wtrysku podciśnienie ma minimalny wpływ na spalanie, choć mogę się mylić. Przy zwykłym gaźniku podciśnienie ma największy wpływ, czyli im większe podciśnienie tym mniej ekonomiczna jazda.
Odnośnie tych podciśnień, słyszałem że mają duży związek z pracą skrzyni biegów(?) Na przykładzie passata B5 fl 2005r. Może tutaj jest jakiś problem skoro jest jakaś zmiana?
Skoro egr działa prawidłowo, to raczej nie vacum. Jeśli turbo rzeczywiście jest wyczyszczone jak się należy to pozostaje zawór n75, wężyki podciśnienia, lub gruszka turbo. Jednak tu przeładowuje, co wskazuje na zapieczone kierownice. Podmień n18 z n75 to da nam światło na to co tam się dzieje. Dla porównania sciaglismy z kolegą u niego w audi a4 b5...
Dmuchanie czy zasysanie nie ma znaczenia gruszka musi być szczelna. Pompa podciśnienia nie jest dużą i ma małą wydajność. Do tego wydajność zależy od obrotów (w tym przypadku) wałka rozrządu a więc z połową obrotów wału. Niewielka dziura i podciśnienia spada do poziomu takiego iż nie jest w stanie wysterować turbo jak i EGR ( wysokie wysterowanie N75...
Sprawdz go w temp. w której masz problemy Nawet podpiąłem dodatkowy zbiornik (przerobiona duża strzykawka specjalna na takie okazje) podciśnienie jest ok otwiera czy na zimnym czy na ciepłym szczerze to nawet kranik podciśnieniowy nie wymaga dużego podciśnienia żeby się otworzył.
W instrukcji jest charakterystyka tego regulatora i kąt wyprzedzenia rośnie wraz ze wzrostem podciśnienia więc na obrotach jałowych powinno być największe podciśnienie. Przynajmniej mi się tak wydaje.
Jak dla mnie potrzebujesz większego podciśnienia niż masz obecnie, zatem sugeruję połączenie turbin jedna za drugą.
W instalacji ma być caly czas 2 bary Tak, i nie martw się. Instalacja wytrzyma dużo więcej. W momencie włączenia pompy, jak sam zauważyłeś spada ciśnienie bo pompa pracując wytwarza podciśnienie. Gdybyś miał niskie ciśnienie w instalacji, a pompa wytworzyła większe podciśnienie to poprzez odpowietrzniki na powrocie zassałaby do instalacji powietrze....
Mam 2 obok siebie: starą używaną z silnika diesela i nową z benzynowego. Ta od benzynowego zamyka się gdy zasysa się powietrze ustami. Ta od diesela nie zamyka się gdy wsysa się powietrze ustami. Jest to celowe i w dieslu potrzebne jest większe podciśnienie niż w benzynie aby odma "się zamknęła" czy ta z diesla jest po prostu uszkodzona?
Czyli sprawna powinna wytwarzać dużo większe podciśnienie? Przykręcona jest dwoma śrubami na imbus które da radę wykręcić bez zdejmowania wału, pytanie czy sama pompka wyjdzie bez demontażu wału ? Czy trzeba odkręcić również wał?
Weź kawałek elastycznego wężyka i połącz te elementy. To jest podciśnienie więc nie będzie znosili jakiś dużych sił.
Możesz, ale delikatnie, niekoniecznie na pełnej mocy i nie rób za dużego podciśnienia. Uważaj, żeby klawiszy Tobie nie wciągnęło.
Napewno jest cos zapchane .Poniewaz jezeli leci mleko to oznacza ze podcisnienie jest dobre.Wiec wykluczam automat tylko dzbanek.
Akurat zawór EGR jest na schemacie który ci podesłałem. A pozostale dwa wejscia? Przecież na takiej zasadzie działa ten regulator: puszcza do siłownika w reflektorze mniejsze lub większe podciśnienie, co się przekłada na pochylenie reflektora - większe lub mniejsze. Ja rozumiem, że to na zasadzie tak działa, ale na najwyższym ustawieniu czyli w momencie...
Odlaczylem przewód paliwa i kręcąc rozrusznikiem paliwo nie leci gdy zassalem powietrze ustami zaczęło lecieć zassałeś powietrze z którego przewodu?? Kranik do paliwa działa na podciśnienie. Dlatego do kranika oprócz rurki krótym spływa paliwo do gaźnika, idzie jeszcze rurka podciśnieniowa z króćca od gaźnika. W momencie kręcenia silnikiem robi się...
Jeśli uda mu się podnieś obroty to przy stałym otwarciu IAC podciśnienie wzrośnie/ciśnienie w kolektorze spadnie. Przy stałej średnicy kanału dolotowego im wyższe obroty tym większe podciśnienie.
4 bary, a na wolnych obrotach przy dużym podciśnieniu 3 bary. Tak ma działać i oczywiście żadnych nieszczelności.
Piszesz że ma zbyt niskie ciśnienie doładowania na większych obrotach.Zobacz czy podciśnienie jest w normie(vacum.Podepnij Vacuometr).Podepnij na krótko turbo(daj bezpośrednie stałe podciśnienie na zmienne łopatki(siłownik)Tylko ostrożnie!Wykluczysz uszkodzenie elektrozaworu.I zobacz same łopatki.Jak wspomniałeś czy nie są zapieczone.I oczywiście same...
https://botland.com.pl/pompy/1995-pompa-... Powinien wystarczyć. W rozlutownicach są podobne i wielkością i napięciem... ;) Tak czy inaczej trzeba by najpierw sprawdzić jakie podciśnienie wytwarza - nie tyle powiedzmy w czasie , ale w kilka chwil od włączenia zasilania (wydajność) - sama wartość podciśnienia wcale nie jest duża. Pamiętaj...
Nieszczelność kolektora ssącego w okolicach drugiego cylindra. Do 1500 obr podciąga tyle powietrza, że zakłóca proces spalania. Powyżej 1500 ilość fałszywego do ogólnej ilości zassanego powietrza nie ma większego znaczenia (zwłaszcza, że podciśnienie spada. Z racji dobrego Mapa szukałbym przy samej głowicy. Jak adaptacja sondy na wolnych i powyżej 2000obr?
Jak fachowo nazywa się element pozwalający zmniejszyć podciśnienie ? W automacie jest miniaturowa pompka na 12V wytwarzająca podciśnienie dla ssawki. Często się ona rozpada. Próbuję ją więc zastąpić większą i znacznie solidniejszą pompą. Niestety ta nowa wytwarza ona również większe podciśnienie. Muszę je więc trochę zmniejszyć. Poszukiwanie gotowego...
(at)m2606 Nie, nie testy wykonywałem bezpośrednio na wężyku idącym do wysprzeglika. Ciśnienie wytworzyłem kompresorem, a podciśnienie dużą strzykawką. Mam manometr którym można sprawdzać ciśnienie i podciśnienie. Co chodzi o szczelność moich połączeń pomiarowych to jestem pewny że są szczelne bo przetestowałem najpierw ten manometr i wężyki. Pomiary...
Prostota działania chyba w podciśnieniu jest większa. Nie ma żadnej wymyślnej filtracji, pompy, dyszy z otworkami średnicy włosa. W w czym układ z pompą i dysza do OO jest niby bezpieczniejszy? 🤔
układ pracuje na podciśnieniu,strona niska I to na dużym. Wagę używałem tylko na początku, a teraz tylko wakuometr, bo dokładniej. Jak z tym nie robiłeś, to pobaw się tym trochę. Pozakładaj czujniki termometrów i patrz i nie dziw się, że wychodzi tak duże podciśnienie :)
"Suchy syfon" rozwiązał sprawę. Ale problem był i tak jeszcze jeden który był głównym winowajcą... to zbyt mało drożna i zanieczyszczona kratka na wejściu czerpni, która powodowała, że w instalacji pojawiało się podciśnienie przy większych obrotach wentylatorów. Poprostu nie miało skąd zaciągać to ciągnęło odpływem skroplin z kanalizacji.
jeżeli zatkam ten odpływ brodzikowy korkiem, może zacząć ulatniać się smród kanalizacji np. z umywalki? Może tak być, jednak umywalkowe syfony są sporo - że tak napiszę - bardziej odporne na działanie podciśnienia w głównym przewodzie kanalizacyjnym (syfon ma większą pojemność), więc z takiego syfonu jest mu (podciśnieniu) nieco trudniej wyciągnąć...
Chodzi o możliwości dostawania się "lewego powietrza" do kolektora wydechowego, a nie ssącego. Nie ma EGR, tylko zmienne fazy rozrządu, silnik musiałby mieć absurdalnie długi czas współotwarcia zaworów żeby dostarczać tlenu do spalin. Jeśli nie ma innej możliwości, to pozostaje konieczność wymiany sondy lambda. Odma w tym silniku tak nie działa, skrzynia...
Mechaniczne działają z tego co pamiętam mieżąc podciśnienie w dolocie, im większe tym większe spalanie i wskazówka blizej max Elektroniczne zbierają informację o obrotach silnika i dawce wtryskiwanej mieszanki i tak przeliczają ilość spalanego paliwa, zwykle wyskalowane w L/100km. Prędkość oczywiście też, bo jakby to przeliczało :D zapomniałem i to...
Teraz natomiast, po wyjęciu i oględzinach kolorowej kasety (strzykawką sprawdziłem kanał czerwony - lekko podałem powietrze - jest drożny), cofnął się tusz z żółtej rurki i po włączeniu drukarki zaczęła migać kontrolka Alarm (5 impulsów) przy świecącej się kontrolce kropli. Ponawiam pytanie, jak wypchnąć tusz do wszystkich igielitów? Dodano po 1 Spróbowałem,...
Jeśli zastosowano tam kranik podciśnieniowy, to sprawdź czy silnik nie zaciąga paliwa przez wężyk podciśnieniowy. Wymagany jest test z dużym podciśnieniem, najlepiej wykonanym za pomocą strzykawki.
Uszczelniacze puszczają, gdy podciśnienie w kolektorze ssącym jest największe. Czyli na wolnych obrotach, przy hamowaniu silnikiem. W praktyce po postoju na czerwonym na skrzyżowaniu, po ruszeniu jest max emisja dymu. Podczas jazdy prawie zanika. Pierścienie puszczają pod obciążniem czyli przy butowaniu. Czasami odma nie wyrabia i wszystko pływa w oleju....
Nie otwiera tylko zamyka przepustnice. Przez co większa dawka paliwa zostaje wyssana dużym podciśnieniem. A otwarte są na wyłączonym ssaniu te górne a nie dolne.
A jeśli odkręcisz kran przy pustym zlewie, to woda zlatuje normalnie? Może jak spuszczasz wodę ze zlewu, to duży przepływ wody powoduje, że uszczelka korka jednak przytyka odpływ? W takiej sytuacji rozkręcenie syfonu i rozładowanie podciśnienia ulży trochę uszczelce i ta znowu puści wodę... A może rury w ścianach mają pod górę i tworzy się taki duży...
To chyba za niskie a nie za wysokie co? Zasada jest prosta ,im większa nieszczelność dolotu, to podciśnienie mniejsze. Do tego powinieneś sprawdzić co widzi ECM z MAP na zapłonie,ma być porównywalne z ciśnieniem atmosferycznym.
Silnik podobny jak u mnie w renówce, powiedziałbym nawet, że ten sam tylko u mnie mniej podciśnienia. Dużo mniej! Czy silnik po rozgrzaniu równo pracuje? Nie żuca silnikiem? Czy sprawdzałeś kompresję? Masz możliwość podmiany przepustnicy? Sprubuj przeczyścić wężyk idący do czujnika podciśnienia.
Witam. Podciśnienie z kartera silnika - a w gaźniku służy do pompowania paliwa membraną. Z dołu masz duży otwór - przedłużenie tej szyjki i mały otworek połączony z tym metalowym króćcem. Pozdrawiam.
Tak i zwróć uwagę jak będziesz odkręcał korek czy nie będzie dużego sssssss podciśnienia.
Wydaje mi się, że taką zasadę przynajmniej z IDEI spełnia mieszalnik BOLS, zachowuje się podobnie jak gaźnik... Większe podciśnienie większa ilość gazu... http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... hihihi - nie spojrzałem na datę ostatniego postu... :)
Napisz jaka to instalacja. Generalnie GOLF na gaźniku bez podłączonego podciśnienia nie powinien wogóle trzymać obrotów a ewentualnie co sie żadko zdarza mieć je bardzo duże. Podciśnienie tak czy inaczej musi być podłączone aby wszystko prawidłowo działało. Najprościej byłoby wywiercić dziurkę w kolektorze i tam poprzez wkręcenie odpowiedniej rurki...
Może ale LPG wprowadza takie anomalie że czasem trudno to racjonalne zrozumieć. A nie ma tam jakiegoś zaworu na magistrali benzynowej co reguluje ciśnienie i upuszcza nadmiar do baku. Często sterowane one są podciśnieniem z kolektora dolotowego i czy tam nie ma jakieś małej nieszczelności. A na wyższych obrotach podciśnienie większe i trzyma. To tylko...
Moim zdaniem 0,2 0,3 to dużo za mało. Na jałowym podciśnienie powinno spokojnie zaciągnąć gruszkę turbiny na maxa.
Podłącz dużą strzykawkę (najlepiej 100)do wężyka podciśnienia, który idzie na gruszkę przy turbinie jak będziesz zaciągał strzykawkę to dźwignia sterowania turbiny powinna swobodnie pracować i przestawiać łopatki turbiny, jeśli będzie się zacinać to może być problem z gruszką lub łopatki turbiny są już zapieczone i nie zawsze się przestawiają.
61 czujnik przewietrzania baku Zawór nie czujnik, to ten na głowicy przy wtryskiwaczach. Sprawdź czy nie masz dużego podciśnienia jak odkręcisz korek wlewu paliwa po jeździe.
Witam Zastanawia mnie czy jest to dobre->rozpalone paliwo w piecu i przymknięcie od strony komina->gdzieś niespalone frakcje muszą odejść.W piecach z tego co zauważyłem stosuje się za wentylatorem nadmuchowym klapę z napędem grawitacyjnym. Oś posiada dźwignię z regulowanym ciężarkiem>tak by ograniczyć podciśnienie na ssaniu.Jest jeszcze regulacja położenia...
Zarzucają mi ze tworze nowa fizykę (śmiechu warte, niektórzy myślą chyba że są nieomylni :)), Nie, nie sądzą że są nieomylni, tylko że Ty nie masz pojęcia o czym piszesz i powielasz jakieś bzdury wyczytane nie wiadomo gdzie. . Po pierwsze instalacja I generacji posiadała wiele wad w porównaniu do instalacji II generacji. W jej wypadku musi być dobrze...
Będzie wyżej się kręcił no i większa moc (większe podciśnienie = lepsze rozpylanie paliwa w gardzieli). Nie wiem za bardzo czego po tym oczekiwać bo nikt nigdy czegoś takiego nie robił, chce po prostu sobie poeksperymentować. Oczywiście wiem jakie będą następstwa tego, mniejsza elastyczność i większe spalanie.
Jest jeszcze podciśnieniowa metoda dociskania. Potrzebny szczelny worek foliowy i pompa do wytworzenia dużego podciśnienia. Z filmów prezentujących metodę wynikało, ze się sprawdza. Są kleje kazeinowe, ale powodować one mogą ciemnienie forniru po nasączeniu. Zostań przy sprawdzonym wikolu lub jakiejś jego odmianie.
Nowe uszczelki bywają gorsze od starych i skąd pewność że któraś się nie zawinęła albo przycięła. Nikt Ci palcem nie pokaże gdzie to powietrze leci, możesz dolot zatkać, przy większym podciśnieniu łatwiej ustalisz wadliwe miejsce.
Kwok sory ale nie w tym aucie!! tutaj ta kontrolka odpowiada za sygnalizację o obecności wody lub zbyt dużym podciśnieniu między elektryczną pompą paliwa a filtrem oleju napędowego. Co może sugerować nawet zatkanie smoka.
Za dużo. Przestaw TPS poniżej 0,8-0,7V - powinno ustąpić.
Zgodny jest kierunek prądu. Wyobraź sobie, że ta rozpędzona turbina (indukcyjność), przez którą przepływa woda (prąd) zostaje odcięta zaworem (wyłącznikiem) od źródła wody (źródła zasilania) a wirnik nadal się kręci (w indukcyjności nadal płynie prąd) - co nastąpi? Turbina (indukcyjność) zacznie ssać (wytworzy się różnica potencjałów na indukcyjności)...
Faktycznie totalne bzdury. Według mnie wieksze obciążenie silnika, większe podcisnienie, mniejsze cisnienie paliwa na wtryskiwaczu mierzone w stosunku do cisnienia atmosferycznego. A na podstawie MAP A wszczególności MAF to komputer wylicza czas otwarcia wtrysku.
Jeżeli filtr powietrza jest zapchany to będzie pobierał olej. Teoretycznie tak. W cylindrach podczas suwu ssania robi się większe podciśnienie niż normalnie powodując wciąganie oleju do cylindrów.
. Zamiast zalewać, podłączałem agregat na ssanie przed hydroforem. Dość długo to trwało ale woda podchodziła. Potem agregat zardzewiał i znowu muszę zalewać. Rozwiązanie skuteczne i Ciekawe . Podciśnienie sprężarki " lodówkowej " na pewno jest większe , niż byle jakiej pompy wirnikowej . Aż , się uśmiałem . Pozdrawiam . :D :D
Cześć. Czy ktoś może mi wyjaśnić jak działa podciśnienie i co jest dokładnie w instalacji samochodowej, do czego służy, jak to przebiega. I jakie to ma odniesienie do instalacji LPG II generacji czyli tej najbardziej popularnej. Czy jest to skorelowane z obrotami silnika czy numerem biegu? Czy podciśnienie rośnie jak obroty wzrastają, czy to jest liniowe...
Jakby odma była zatkana to wtedy by skakał korek (przedmuchy większe niż podciśnienie) albo jak już bardzo duże przedmuchy (większe niż pobór powietrza przez odmę).
Parametry wszystkich czujników w normie. To niby skąd to? P0069 korelacja MAP-BARO. Poza tym sprawdź wartość podciśnienia podczas jazdy na magistrali. Sprawdź, czy w zasobniku podciśnienie nie ma dużo oleju. Sprawdź, czy nastawnik turbiny pracuje właściwie.
największe wynalazki największe głosniki największe awarie energetyczne
desire bootloader połączenie sieciowe drukarki glowica laserowa
zmywark electrolux esl65070r sterownik rolet
Kolory przewodów CAN w Audi A3 8P 2008 Podłączenie MOSFET N-kanał do wejścia PLC