A przewód masowy i klemy czyste? Pasek napięty?
Zerknij [url=http://www.u2ugsm.com/blog/samsung-...
Nieco ponad 2,5 V w żadnym wypadku nie wystarczy do naładowania dwóch akumulatorków. Napięcie końcowe ładowania ogniw NiMh to ok 1,5V czyli dla dwóch ogniw wychodzi 3V. Jest kilka rozwiązań tego problemu ale wszystkie są niedoskonałe. Można użyć przetwornicy i większej ilości ogniw o mniejszej pojemności (energia zostałaby ta sama) ale przetwornica...
Dodam jeszcze że między każdym pinem z wtyczki alternatora a masą motoru jest przejście. To wskazuje na uszkodzenie statora (zwarcie do masy). Niestety awaria taka powoduje w następstwie także uszkodzenie regulatora napięcia.
podstaw inna ładowarkę(są tanie ) i bedziesz wiedział czy to ładowarka... zwłaszcza że na dwóch fonach jest podobnie.
W szereg z diodą włącz żarówkę 45W/12V (z reflektora świateł przednich). Żarówka będzie pełnić rolę zabezpieczenia prądowego , regulatora prądu ładowania i wskaźnika ładowania.
Witam Dzięki za szybką odpowiedź. Przyczyną okazała się instalacja. Dziś ładowanie nagle wskoczyło na 13,2V. Zmierzyłem spadki napieć na plusie i masie między akumulatorem i wtyczką regulatora. Spadki odpowiednio 0,2V na plusie i 0,4V na masie. Razem daje spadek 0,6V + 13,2V = 13,8V co już jest akceptowalne.
Sprawdź bezpieczniki, prześledź dokąd idą kable od akumulatora i sprawdzaj elementy po kolei.
Przerabiałem ten temat zupełnie niedawno. Zwykły szeregowy sterownik ma za zadanie utrzymać napięcie baterii powiedzmy na poziomie 27V. Problem w tym, że punkt mocy wypada w okolicach 22-24V. Tak wyszło z moich pomiarów. Zamówiłem więc falownik, który obciąża ogniwa do takiego właśnie napięcia. Ma w sobie przetwornicę dodawczą. Napięcie ogniw nagrzanych...
Jest taka możliwość, trzeba jednak między USB i akumulatory wstawić układ podnoszący napięcie. Mam gdzieś schemat prostego i taniego układu podnoszącego napięcie z 12 do 24V nie sprawdzałem, czy zadziała on przy niższym napięciu.
Takiego Xiaomi to ja ładowałem ładowarką 5V 3.1A to moment była naładowana zazwyczaj to długo się ładują te baterie w nim. Naładuj jeśli nie trzyma to do wymiany bateria. A to gniazdo ładowania trzeba wymienić Olo. Dodano po 7 A akumulatorki podróbki mają 3000mAh 3.85V do niego.
Tam masz dynamiczną kontrolę napięcia. 13V jak nie ma zapotrzebowania na prąd.
4.1 V to nie dramat. Akumulatory trochę dłużej pożyją jeśli będą ładowane do niższego napięcia.
Według BaterryMon bateria jest ładowana prawie 2A prądem, tylko napięcie jakieś trochę niskie 3,6V na pakiet.
Witam, nic nie piszesz czy ,lampka ładowania gaśnie, czy lampka świec żarowych gaśnie, czy pasek klinowy prawidłowo napięty?może być tak że świece żarowe stale grzeją.
Przemierz napięcie podczas ładowania, jak będzie tak jak piszesz to ładowarka ma za niskie napięcie.
Prądnica jest duża waży 90 kg nawinięta drutem 4,5mm² ale śmigło nie wyprodukowało więcej niż 3800W a obroty były już kosmiczne. Teraz nawinąłbym na ciut wyższe napięcie żeby ładowała przy niższych obrotach. Złotym środkiem byłby zakup oryginalnego śmigła wtedy dopasowałbym prądnicę do niego, a teraz mam drewniane o bliżej nieokreślonych parametrach...
Po uruchomieniu silnika gaśnie lampka ładowania,po około min.zapala się.Po odłączeniu wtyki z altern.kontrolka zachowuje sie tak samo,ale napięcie ładowania podnosi się do 13,7V przy włożonej wtyczce napięci spada do 12,8V, co może być przyczyną.
Glass jest to układ BGA.W Twoim przypadku ten na rysunku odpowiada za ładowanie.
Nie naładujesz go do końca, nie znam wykresów ogniw Ni-MH ale sądzę, że naładujesz go do 3/4, może trochę mniej. Czas ładowania znacznie się wydłuży.
Masę i bezpieczniki, te blaszkowe na akumulatorze, czy nie są przykorodowane. Ile tego napięcia pokazuje? Jakie masz ładowanie po uruchomieniu silnika?
w czasie jazdy wieczorowa pora przy puszczaniu na luz lekko przygasają światła. Wygląda, że spada napięcie ładowana na niskich obrotach. Kup multimetr (20-30 PLn) , zmierz napięcie na klemach aku: 1. przy uruchomionym silniku na wolnych obrotach i wyższych. 1b. ze światłami i bez. 2. chwilę po zgaszeniu 3. n.p. po 2 godzinach
Może uszkodzo jest moduł świec żarowych i te ciągle grzeją, wtedy lampka ładowania zgaśnie po odpaleniu, napięcie przy włączonych świecach jest niskie, ładowanie również. Może warto to sprawdzić, czy jest jeszcze napięcie na świecach po kilku minutach po odpaleniu.
Podnieś je trochę z ręki zasilaczem laboratoryjnym ustawiając napięcie na 4,2 V i ograniczając prąd do 0,5 A. Jeżeli napięcie ogniw spadło do takiego poziomu jak piszesz, to uległy one nieodwracalnym zmianom i ich parametry na pewno się pogorszyły. W tej chwili ładowarka rozpoznaje je pewnie jako przeładowane Ni-MH i dlatego nie chce ich ładować. Musisz...
Sprawdź napięcie ładowania i poziom naładowania akumulatora. Jak jest za niskie to kwas "wyłazi z akumulatora". Przyczyną słabego ładowania może być słabo napięty pasek, częsty rozruch silnika + światła, walnięty regulator, słabe połączenia itp. Dodatkowo niedoładowany akumulator padnie bardzo szybko. W razie potrzeby (jak alternator nie nadąży ładować)...
spróbować powinieneś na innej baterii. Jeśli dalej bedzie tak samo , to wymiana układu kontroli ładowania , BETTY N2300.
Gdzie masz te napięcia????????? Na D+??
To to Kangoo II, takie ładowanie to standard.
Zastosuj przekaźnik, kiedyś miałem tak w audi A6c6, po montażu dodatkowych czujników, buzzer wydawał krótki pisk co 30sekund, lądował się niskim napięciem które kontrolowało zarowki. Po zastosowaniu przekaźnika wszystko działa.
Idąc od końca: w obudowach niektórych akumulatorów jest wbudowany termistor, jako czujnik temperatury, z którym współpracują niektóre "szybkie" ładowarki. Aku litowe można ładować metodą "stałonapięciową" ze źródła o napięciu 4,2V Ja stosuję układ 7805 (wybrany z napieciem 4,9V) i szeregową diodę 1N4001. Przekroczenie napięcia w góre może spowodować...
Zapytam jeszcze jak napięty jest pasek? Czy napinacz dobrze pracuje? Ślizgający się pasek może dawać podobne objawy.
Witam ładowanie PWM ma trochę minusów ładowanie będzie dużo niższym napięciem . Druga sprawa poczytaj parametry tych paneli w obwodzie otwartym napięcie to 88V przy 25 stopniach 72V przy obciążeniu i temperaturze 25 stopni nie wiem w jakim rejonie mieszkasz ale dla bezpieczeństwa minimum trzeba przyjąć -20 stopni z danych katalogowych tych paneli to...
Tylne złącza 3x2,0 i 4x3,0 które to juz w manualu :-)
Witaj zamontuj orginalny alternator ten co był lub o tych samych numerach bo ładowaniem w tym aucie steruje sterownik sinika większe obciążenie większe ładowanie i sam sprawdz jakim napięciem ładuje
co ciekawe oczko zielone i elektrolit pod oczkiem jest To jest wytłumaczalne - akumulator 12V zawiera 6 ogniw-cel każde ok 2V połączone w szereg. Oczko jest tylko w jednej celi - pewno akurat tej dobrej. Jak bez podłączonego ładowania ma 8,6v to prawdopodobnie dwie cele padły - maja zwarcie może takie niepełne (o sporej rezystancji ograniczającej prąd...
Niecałe 13 ale już ładuję
To są ogniwa litowo jonowe w rozmiarze 18650. Do ładowania wymagania jest ładowarka do takich ogniw, a naładować możesz tylko te o napięciu 3,7V. Pozostałe z niższym napięciem nadają się do utylizacji.
W "sandaczu" napięcie 11,8V może być normalne :) To jest najniższe dopuszczalne napięcie aku od którego startuje ładowanie, najlepiej by było podłączyć się jakimś np. dd4all i podnieść ten parametr, maksymalnie da się chyba do 13,0V.
jeśli to o czym mowa wyżej sprawdziłeś to sprawdź po prostu pasek musi być tak naciągnięty, że jeśli obracasz kołem pasowym alternatora ręką to na wyłączonym biegu obraca się również silnik pasek nie może się ślizgać ale nie może być napięty zbyt mocno aby nie uszkodzić łożysk pozdro
Trochę podładujesz ale ma zbyt niskie napięcie.
Witam. Mam taki dość nietypowy problem z ładowaniem akumulatora przez alternator. Otóż kiedy odpalam samochód nie mam ładowania i żarzy mi się dioda ładowania. Natomiast jeśli zwiększe obroty silnika do około 2500 dioda mi gaśnie i pojawia się ładowanie. Nawet jak później zmniejsze do wolnych obrotów. I tak za każdym razem jak odpalam samochód. Poza...
Witam, Drukarka wypluwa białe kartki, toner jeszcze jest. Wyjąłem i sprawdziłem czy dioda laserowa świeci i w momencie wydruku widać jak świeci na czerwono w aparacie cyfrowym. Napięcie ładujące które trafia za pośrednictwem sprężystej blaszki na stalowy pręt bębna wynosi tylko -100V, czy ta wartość nie jest za mała? Mierzone miernikiem analogowym,...
Po pierwsze wymień ten bezpiecznik na taki jaki powinien być a radio Ci się wyłącza ponieważ napięcie spada poniżej progowego dla radia i radio myśli ze jest już za małe napięcie na akumulatorze akumulatorze i wyłącza się przyczyna tego będą zacieknie przewody zasilające radio i na nich może występować zbyt duży spadek napięcia lub masz uszkodzone ładowanie...
Sprawdź okablowanie, czy nie masz gdzieś przerwy, Opisz jak badasz to ładowanie bez aku? Z tego co wiem to można ubić alternator jak go uruchamiasz bez aku. Jakie masz napięcie gdy ładuje (niskie obroty)?
Odeślij baterie i poproś o nową. Baterie są zbyt głęboko rozładowane. Napięcie jakim próbujesz je reanimować jest za niskie. Śmiało można ustawić 5V lub nawet 6V no i sama ładowarka musi mieć przynajmniej 2 ampery mocy. Przy tak rozładowanych bateriach jest pobierany znaczny prąd na początku ładowania.
Tak więc wartość ładowania ma taką samą??? Proponował bym sprawdzić jeszce balerie jak trzyma napięcie!
jak na akumulatorze masz 8V to spróbuj go naładować czymkolwiek, i jeśli nie będzie trzymał napięcia około 13V to znaczy, że jest uszkodzony - UPS to wykrywa, i dlatego nie chce ładować.
Prawdopodobnie gniwo jest już mocno zużyte i poza dużą rezystancją może występować znaczne samorozładowanie. Dobry test ogniwa to pomiar pojemności przy prądzie 0,5C (zwykle w okolicach 1-1,5A) a następnie 1C (pewnie w pobliżu 2-3A). Różnica powinna być w granicach kilku procent. No i w obu przypadkach nie powinna być mniejsza niż 80% pojemności nominalnej.
Czy mierzyłeś napięcie na zaciskach akumulatora czy rzeczywiście był przepływ prądu z UPS do akumulatora? Dość niskie to napięcie jak na ładowanie. Dokładnie, coś tu śmierdziało od początku. Napięcie 12.6 to napięcie akumulatora nie ładowanego, w UPS-ie należy się spodziewać 13.6V.
A po co Ci napięcie ładowania 14,5V? Za długo akumulator Ci służy? To ile powinno wynosić prawidłowe napięcie ładowania w innych samochodach zawszy miałem ok 14.40 v bo 13.70v na światłach to wydaje mi się ze mało. Nawet prostownik daje napięci ok 14.5v
Z tego co napisałeś wyżej i jeżeli sprawdzałeś ładowanie na klemach oraz na B+ na alternatorze , to na pewno alternator NIE ŁADUJE. "Nowy" kupiłeś z regulatorem napięcia ładowania , czy przełożyłeś od "starego"?
https://www.google.com/search?client=ope... Przy niższym napięciu aku. coś ładuje (wskazuje)? Jakie pokazuje napięcie po podłączeniu do aku? (jak aku., czy wyższe?)
Dla M300 dostępne są 2 ch-a. Wklejana na każdej aukcji i ta załączona poniżej: https://obrazki.elektroda.pl/4480672300_... Charakterystyka wklejona tutaj jest zbliżona do osiągów turbiny pod warunkiem laminarnego przepływu powietrza. W rzeczywistości wiatr (szczególnie ten przy ziemi) kręci. Polecam zakupić nawet najprostszy wiatromierz...
Lampa awaryjna posiada akumulator, układ ładowania, przetwornicę i przełącznik. W czasie gdy jest napięcie w sieci jest ładowany akumulator (niskie napięcie np.3V), lampa nie świeci, gdy go zabraknie układ przełączający włącza przetwornicę z niskiego napięcia (np. 3V) i lampa świeci. Układ jest skomplikowany więc jeśli się nie znasz to nie przerabiaj,...
Niskie napięcie. Regulator napięcia minimum do wymiany
Prąd ładowania ok 12V NAPIĘCIE
Czym go próbowałeś ładować? Jeśli ładowarką automatyczną, to napięcie mogło być zbyt niskie aby rozpoczęła ładowanie.
Uprzedzając ew. pytania - pakiet mam wymontowany, napiecie na BMS dochodzi, ale na pakiet już nie. To problem w ładowaniu czy z BMS który nie podaje napięcia na wyjście ? Sprawdź napięcie na wszystkich 13 ogniwach, stawiam że na jednej będzie podejrzanie niskie napięcie.
Zastanawiam się jakie napięcie było by odpowiednie do zasilania tego układu, w opisie pisze o spadku na tyrystorze 1V, myślę że wyprostowane napięcie 13V powinno być odpowiednie (12V za układem) uwzględniłem wahania sieci energetycznej +-10% i napięcie szczytowe które pozwoli ładować akumulator przy niskim napięciu sieci.
Witam. Posiadam latarkę itp a1 eos i ogniwo Keeppower 16340 Protected. Ponieważ latarkę kupiłem w okazyjnej cenie nie chciałem wydawać większej kwoty na markową ładowarkę. Pomyślałem, że naładuję to ogniwo podłączając je pod styki baterii w odbiorniku GPS navibe (oryginalnie siedziała tam bateria od nokii zdaje się BL-5C). Wybrałem takie rozwiązanie...
Czym ładujesz? Czy zasilacz ma ogranicznie prądowe? Mam pakiet 13s z ogniw 18650 Li-ion, są idealnie zbalansowane, Na jakiej podstawie tak uważasz? Czy mierzyłeś napięcia na każdym ogniwie z dokładnością do setnych wolta? cel mojego pytania to też zrozumienie jak działa balancer gdy ogniwa są zbalansowane, czy dostarcza do każdego ogniwa napięcie <=4.2v...
wymieniłem elektrolit w akumulatorze (60AH) i zaczołem go ładować, mam stary ruski prostownik maksymalny prąd ładowania jest 10A, wskazówka wychyliła się poza zakres to znaczy że akumulator ładuje się prądem ponad 10A, napięcie na akumulatorze podczas ładowania jest 8V a bez ładowania jakieś 6,5 sprawdzałem napięcie które daje prostownik i wynosi ono...
Jeśli masz taką możliwość podłącz zamiast baterii zasilacz 6V min 1,5 - 2A i wtedy sprawdź czas ładowania lampy. Powinno być wtedy ok. Z baterii lampa może swobodnie pobierać do ok 4A (dlatego też szybko się zużywają). A zasilacz fabryczny ma wysokie napięcie aby pominąć układ przetwornicy z niskiego /wysokie napięcie i dlatego lampa ładuje się i działa...
W power banku wszystkie ogniwa połączone są równolegle i napięcia w tym wypadku się wyrównały podczas ładowania . W takim połączeniu nawet bez podpięcia ładowarki te ogniwa o wyższym napięcia lądowałyby te o niższym aż napięcia się wyrównają.
(at)radek.d85 Zapewne jest tak, jak napisał (at)bambus94 używaj więc prostownika. W prostowniku masz też amperomierz, jak jest wskazany przepływ prądu to znaczy się, że jest ładowany akumulator.
(at)maxxxter A co, w instrukcji widlaka brak tej informacji ? Zamiast tu mękolić postami, ratuj akumulatory choćby ładowarką z Biedronki, albo skuterową 48V, bo w takim stanie jak są, za miesiąc już nie będa się nadawać do niczego.
Niektóre akumulatory muszą być ładowane prądem o napięciu nie niższym niż 13,8V ponieważ jeżeli są ładowane przez dłuższy czas niskim napięciem następuje tzw spłynięcie masy no i po akumulatorze
Potrzymaj tę starą baterię pod napięciem 14,4V aż prąd bardzo spadnie. Można ją męczyć ładowaniem prądem C/10 do napięcia 15,6V lub 16,2V, ale będzie mocno gazować i kruszyć płyty. Gdy nie ma pośpiechu, to trzeba ładować zgodnie z zaleceniami wytwórcy baterii.
Witam - faktycznie nowa ładowarka jest bardzo droga pewnie dlatego że full automat 4,8--18V. Napisz jaką posiadasz baterię ( typ oraz napięcie ) raczej napięcie niskie skoro ładowałeś prostownikiem na zakresie 6V. Pozdrawiam.
Jestem laikiem w tym temacie. Dziwne zjawisko A może ten balanser nie potrafi poradzić sobie z niskim napięciem.
On ma czasem tak, ze po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają drastycznie i gaśnie. Nie mogę wyjechać nigdzie z rozładowanym aku, bo w Niemczech za lawetę mi policzą więcej niż wartość rowera Dodano po 44 Jest opcja, żeby na biegu jałowym akumulator sie naładował? Jak najbardziej. 20 minut powinno mu bardzo pomóc. Nie wiadomo czy Ci ktoś nie dowali za...
To nie musi być dokładne, można bez źródła prądowego: albo ładować do napięcia dużo niższego od napięcia zasilania Źródło prądowe to jeden tranzystor plus rezystory i dioda, reszta zaimplementowana w CMOS4538/74HC4538.
Jakie napięcie znamionowe mają ładowane akumulatory?
Z 5 min tak go poładowałem Akumulator ładuj dłużej, np. 10 godzin. Zmierzyłem napięcie na akumulatorze przy pracującym silniku i ładowania brak- 12V Co może być tego przyczyną, zwarcie celi? Napięcie byłoby niższe.
Jeśli w dokumentacji ogniw a masz rekomendowany prąd ładowania 1C do 3C i chcesz lądować prądem 1C a pakiet ma 2000mAh, to ładujesz cały pakiet prądem 2A. Jak chcesz mniejszym to ładujesz mniejszym. Ważniejsze jest unikanie głębokiego rozładowania (używaj do 80% pojemności, nie daj się wkręcić w "formatowanie" bo to było dobre dla ogniw niklowych, a...
Jak kogoś interesuje to pierwszy raz ładowałem te akumulatorki ładowarka IMAX b6 mini przy własnych ustawieniach, "life" napięcie końcowe ładowania 3.58V, prąd ładowania 200mA po naładowaniu napięcie akumulatorka to 3.33V, zmieściło się w nim około 160mAh. Ciekawe jaką pojemność wskażą po 2 ładowaniu i dlaczego napięcie jest sporo niższe.
Pytanie mam czy tak zostawić czy powinno być niższe napięcie. Dobrze jest. Nie ładujesz akumulatora codziennie. Jak kilka razy w roku będziesz ładował to mu tylko na zdrowie wyjdzie przy takim napięciu.
Tak powinno wszystko działać? http://obrazki.elektroda.pl/2311788400_1... (at)EDIT Ładuje, lecz napięcie jest niższe. :(
Pomiar na akumulatorze 9 V, wskazania 9,1 V, czyli ładuje, tylko poczekaj.
Prawdopodobnie na baterii jest zbyt niskie napięcie dlatego telefon odcina ładowanie. Można zmierzyć napięcie multimetrem i jeśli będzie niskie to spróbować podbić do 3,5V jakimś zasilaczem podpinając na chwile pod odpowiednie piny. Jeśli nie masz pojęcia o elektronice to odradzam tą metodę.
Jeśli ładowarka kończy ładowanie, to znaczy, że ładowana bateria osiągnęła końcowe napięcie ładowania. Jeśli trwa to krótko, to znak, że bateria akumulatorów ma małą pojemność (jest zasiarczona). Zmierz woltomierzem przy jakim napięciu kończy się ładowanie. Przy niższych prądach ładowania będziesz miał więcej czasu na pomiar, bo napięcie akumulatorów...
Ale co się dzieje małe napięcie czy co ? nie ładuje poprawnie coś więcej
Zrobię sobie regulację na triaku ale pytanie teoretyczne wciąż zostaje i może ktoś mocny go rozwikła i opisze tu tak łopatologicznie i szczegółowo-dlaczego wyprostowane napięcie z transformatora zostaje podbijane przez akumulator, bo najlepiej teoretycznie byłoby tak jakby jeden akumulator o wyższym napięciu ładował ten o niższym.
Po podłączeniu ładowarki wogule nie ładuje telefonu zmieżyłem napiecie na na stykach do bateri i jest 0.40V. Czemu jest takie niskie?? Dodano po 1 Mierzyłem troche miernikiem i na elemencie który jest podpisany 447 MUG z prawej strony jest napiecie około 6V a zlewej jest 0V i lewa strona jest bespośrednio połączona z złączem dodatnim w stykach do bateri...
sprawdz czy masz dobrze napięty pasek bo jeżeli nie świeci się kontr. to przy większym obciążeniu alternatora pasek zacznie ślizgać i nie musi przy tym piszczeć sam miałem taką usterke Dodano po 31 sprawdz czy masz dobrze napięty pasek bo jeżeli nie świeci się kontr. to przy większym obciążeniu alternatora pasek zacznie ślizgać i nie musi przy tym piszczeć...
Żeby zwiększyć trwałość ogniw wystarczy je ładować do napięcia niższego niż 4,2V np. do 4,1V lub 4,0V. Być może taki sposób ładowania stosowany jest w niektórych laptopach i smartfonach, szczególnie w tych z wbudowanymi akumulatorami. Standardowe ładowarki do pojedynczych ogniw nie stosują takiego sposobu ładowania. A do długotrwałego przechowywania...
Witam, chciałbym zapytać czy akumulator AGM wraz z utratą pojemności powinien być ładowany niższym napięciem, czy ciągle tym samym? W karcie katalogowej mam podane, że akumulator o 100% pojemności powinien mieć napięcie na otwartych zaciskach 2,15V na celę czyli 12,9V. Przy pojemności 80% te napięcia wynoszą odpowiednio 2,09V i 12,5V. Podane napięcie...
a gdzie mierzyłes napięcie? Był podpiety akumulator?
Sprawdź ładowanie bo napięcie masz za niskie.
Inventer hybrydowy Dodano po 3 Czy inventer hybrydowy może podnieść napięcie na wejściu PV? Dodam, że przez 2 dni było zbyt niskie napięcie z paneli, żeby ładować magazyn. Po tym czasie, nawet na odłączonych panelach od inventera, pokazuje 14 V.
Spróbuj użyć 4 zwykłych "paluszków", baterie mają wyższe napięcie niż akumulatory, dzięki temu będziesz wiedział czy winą nie jest za niskie napięcie.
(at)yogi009 Interesujące, nie badałem tematu, ale wiem że są akumulatory dla których producent deklaruje ładowanie do 4,35V i podają trwałość podobną, do tej co dla odmiany 4,2V. Zdawało mi się że jest to wersja bardziej odporna na procesy degradacji zachodzące przy wyższych napięciach, oczywiście można ją ładować niższym napięciem, uzyskując większą...
Akumulator przy ładowaniu gazuje zawsze. Chyba nowe prawo kolega sformułował. Akumulator gazuje powyżej pewnego napięcia, zależnego od temperatury elektrolitu. Dlatego właśnie regulator alternatora obniża nieco napięcie latem a podnosi zimą. Co innego lekkie gazowanie przy napięciu ładowania w samochodzie, tj. przy 14,4 V a co innego silne gazowanie...
Ładowarka może być dobra ale baterie mają tak niskie napięcie, że ładowanie nie jest inicjowane.
bedzie od 7,5 do 10,5 ma tryb impulsowego wzbudzania ogniwa tylko dlaczego żadna zielona dioda nie świeci?
Przez zimę akumulator w motocyklu rozładował się i aktualnie ma 1,8V. Podłączyć możesz, ale tak jak wyżej, akumulator to już raczej złom. Następna sprawa czy ładowarka w ogóle "wystartuje" przy tak niskim napięciu akumulatora, czy tylko zaświeci się dioda "Error". Nie wiem jak mają CTEK-i (choć sam mam takiego), czy tak jak inne że nie startuje ładowanie...
Sprawdź na innym akumulatorze ale zapewne ten którego próbujesz ładować jest zużyty. Prostownik wykrywa że akumulator jest nienaładowany (pomiar napięcia) i zaczyna go ładować ale ze względu na niską pojemność napięcie akumulatora bardzo szybko wzrasta co dla prostownika jest sygnałem do zakończenia ładowania, to typowy objaw zużytego akumulatora.
Witaj takiej drukarki jeszcze na stole nie miałem ale moge podpowiedzieć jakie mogą byc przyczyny: jakie elmenty były regenerowane, ile razy zamieniałeś tonery z inną ? raz? zprobuj kilka. Albo uszkoszdony beben, listawa ładująca (potencjał, napięcie) lub połączenie do niej zanieczyszczone. Ostatecznie za niskie napięcie ładujące.
Czyli kondensator potrzebny jeśli ma to ładować akumulatory.
Witam, mam problem z alternatorem w fiacie uno 1.0. Ostatnio padła mi kontrolka ładowania - nie świeciła. Wymieniłem regulator napięcia ze szczotkami i teraz świeci ale strasznie słabo. Coś czuje ze se słabo ładuje, bo jak włączam światła, dmuchawę i ogrzewanie szyby to napięcie spada prawie do 12V no i nawet światła się nie rozjaśniają jak zapale silnik...
niski napiąć ładować regulator niski napiąć ładować niski napiąć ładować alternator
maszyna szyć naprężacz triak przekaźnik honda civic termostat
mastercook instrukcja msd309 25q32
Zamiennik pilota MC Voice HVR-80 – kompatybilne piloty uniwersalne i dedykowane Difference Between Assault and Battery: Legal Elements, Examples, and Jurisdictional Variations