Witam. Koniec ładowania 14,4V , napięcie spoczynkowe powinno się utrzymywać na poziomie 12,6V. Spodek napięcia przy rozruchu nie mniejsze niż 10,5V,w inny przypadku akumulator do wymiany. Pozdrawiam
Jak z tego równania wynika zwiększenie pojemności musi pociągnąć zwiększenie choćby jednej danej po prawej stronie Nadal kolega błądzi jak dziecko we mgle. :D Wzór jest prawidłowy tylko mówimy o dwóch różnych rzeczach. Kolega uparcie twierdzi, że większy akumulator wymaga dłuższego ładowania i ma rację w przypadku gdy rozpatruje dwa akumulatory rozładowane...
10÷10,5V to nieprzekraczalne (w dół) prawidłowe napięcie w czasie pracy rozrusznika. Nic nie ma tu do tego typ i rodzaj pojazdu - od tego jest projektant, by dobrać pojemność akumulatora czy rodzaj (np z przekładnią) rozrusznika. Przy większych spadkach należy sprawdzić pojazd; tematów o tym mnóstwo i nie miejsce tu by te wiadomości ponownie pisać.
Ostatnio kasowałem. Pojawiają się przy zbyt niskim napięciu akumulatora podczas próby rozruchu. Zmierzyć napięcie akumulatora podczas rozruchu.
Nic zlego sie nie dzieje.
Pomiar sprawności akumulatora możesz wykonać przełączając miernik na pomiar napięcia, przystawić końcówki miernika do zacisków akumulatora. Następnie przekręcić rozrusznikiem, jeżeli napięcie na akumulatorze podczas rozruchu nie spadnie poniżej 9V można uznać, że jest jeszcze OK. Na nowym akumulatorze napięcie podczas rozruchu nie spada najczęściej...
Ok a teraz jeśli chciałbym zmniejszyć napięcie z 12 v do 3.3 v pobór prądu przez odbiornik ok 2 ampery co najlepiej wykorzystać rezystor jako dzielnik napięcia ,stabilizator liniowy czy stabizator impulsowy?
Zmierz napięcie na akumulatorze podczas rozruchu i trzeba by przyjrzeć się obwodowi od stacyjki.
Sprawdziłeś masę i plus alternatora? Lampka ładowania sprawna zapala się i gaśnie? Zmierz napięcie na D+ względem - akumulatora przed i po rozruchu. Zmierz napięcia miedzy + akumulatora a gruby przewód alt ,tak samo -akum. a obudowa alt.
Sprawdź napięcie ładowania i poziom naładowania akumulatora. Jak jest za niskie to kwas "wyłazi z akumulatora". Przyczyną słabego ładowania może być słabo napięty pasek, częsty rozruch silnika + światła, walnięty regulator, słabe połączenia itp. Dodatkowo niedoładowany akumulator padnie bardzo szybko. W razie potrzeby (jak alternator nie nadąży ładować)...
Akumulator z powodu zuzycia nie powinien tak od razu sie rozladowac.Raczej nbedzie krecil za kazdym razem coraz slabiej,ale nie od razu padnie.Zaobserwowalbys to kazdego dnia,ze slabnie(np.po zalaczeniu swiatel mijania,jak przygazujesz,to robia sie jasniejsze).Jak uda ci sie uruchomic autko(np. z akumulatora sasiada),sprawdz napiecie ladowania.Jezeli...
Regeneracja rozrusznika . Sprawdź do ilu spada napięcia na akumulatorze przy pierwszym rozruchu mirnikiem .
Jak po naładowaniu sprawdzić stan akumulatora tak aby upewnić się że jest on w dobrej kondycji ? Stopień naładowania akumulatora sprawdzisz przez pomiar napięcia na biegunach 24 godziny po ładowaniu. Można też sprawdzić napięcie na akumulatorze podczas rozruchu ale myślę że organoleptycza ocena w czasie rozruchu wystarczy jeździsz tym samochodem to...
Kiedy? Czy również wtedy, kiedy napięcie akumulatora spada podczas rozruchu? Chcę, żeby napięcie było stabilne w momencie, kiedy ciągnik będzie już włączony, i żeby podczas rozruchu spadek napięcia nie uszkodził "mojego" układu zasilania/stabilizacji.
Tzn że masz gdzieś zwarcie, które należy zlokalizować i usunąć. Napięcie podczas rozruchu na akumulatorze spada do jakiego poziomu ? Może rozrusznik :?:
mierzyłem kiedyś tym żółtym miernikiem i napięcie było praktycznie identycznie ( na postoju i na uruchomionym ) To też niedobrze. Przy uruchomionym silniku pracuje alternator, dający wyższe napięcie, niż wynosi napięcie akumulatora przed rozruchem.
NIc nie odkręcaj tylko zmierz napięcie na akumulatorze podczas rozruchu.
A sprawdzałeś napięcie akumulatora podczas rozruchu no może być to przyczyna zbyt niskiego napięcia.
Zmierz napięcie na zaciskach akumulatora podczas rozruchu, jeśli spadnie poniżej 9 V akumulator albo naładować albo wymienić. Naładuj akumulator i zmierz gęstość elektrolitu.
Za przejście w tryb wspomagania rozruchu odpowiada tranzystor VT12 - jego zablokowanie po spadku napięcia na akumulatorze poniżej określonego parametrami diody Zenera VD15. Napięcie sterujące tyrystorami pochodzi wówczas z prostownika VD5-8. Sprawdź VD15. PS. Przejście na rozruch następuje przy spadku napięcia akumulatora do 6V. Podobny temat i instrukcja...
Witam Jeśli posiadasz woltomierz, to zapnij go na zaciski akumulatora i ustaw tak byś widział wskazanie w czasie gdy będziesz rozpoczynał rozruch. Jeśli w czasie rozruchu napięcie akumulatora spadnie do wartości mniejszej niż 10V, to akumulator jest do wymiany.
Spróbuj doładować akumulator samochodowy, prawdopodobnie spadek napięcia przy rozruchu pojazdu powoduje zawieszenie się radia. Sprawdź jakość połączeń zasilania radia do układu samochodu.
Sprawdź jaki masz spadek napięcia akumulatora podczas rozruchu.
Akumulator o napięciu powyżej 12,60V w spoczynku jest naładowany w 100% i najprawdopodobniej to jest przyczyną wyłączania się prostownika. A czy akumulator jest dobry najlepiej sprawdzić przy rozruchu pojazdu czy napięcie przypadkiem nie spadnie poniżej 10V.
Zmierz napięcie na akumulatorze przed rozruchem, po rozruchu na pracującym silniku i po przejechaniu jakiegoś odcinka drogi (najlepiej kilkanaście - kilkadziesiąt kilometrów) bez ponownego rozruchu silnika.
Zbyt duży spadek napięcia akumulatora podczas rozruchu - słaby akumulator, lub (w niektórych autach) wyłączanie zasilania radia (+UB) na czas rozruchu. Na próbę, podłącz +UB radia (żółty kabel) bezpośrednio z plusowej klemy akumulatora.
lub zwarta jedna cela....
Częstym w takich skrzyniach problemy powoduje zużyte sprzęgło. Wtedy czujnik sprzęgła podaje informacje poza zakresem jogo pracy i komputer pokazuje taki błąd. Może też być zużyty akumulator hydrauliczny lub też sama pompa. Bywa też że problemy powoduje zużyty akumulator 12v. Moja propozycja to: 1 sprawdzić akumulator -napięcie podczas rozruchu nie...
Ahoj. jak już i napisałem ten prostownik ładuje wtedy gdy jest napięcie na akumulatorze. rozruch wiec może służyc do wstępnego podładowania akumulatora. sprawdż czy przy załączonym rozruchu jest napięcie na zaciskach.
Po co Tobie dwa uzwojenia? Wystarczy jedno z odczepem - do ładowania trochę wyższe napięcie, do rozruchu trochę niższe. Napięcie akumulatora w czasie rozruchu mocno spada, nawet do 9V.
Przełożenie jednego przewodu 2.5mm2 to nie problem.Ważne abyś się wpiął na zasilanie bezpośrednio z akumulatora (najgrubszy przewód). Możesz też miernikiem zmierzyć jakie są skoki napięcia na akumulatorze w chwili rozruchu, pracy rozrusznika. Można też inaczej - ten transmiter pracuje w pewnym przedziale napięć, załóżmy 10-15V. Jak to ustalisz to można...
Witam, Czy "...prawie po każdym uruchomieniu..." oznacza, że uruchamiany raz za razem nie gubi kalibracji, ale uruchomiony po kilkugodzinnym postoju ją traci? Jeśli tak, proszę sprawdzić do jakiego poziomu spada napięcie na akumulatorze podczas rozruchu. Napięcie poniżej 10V może powodować takie zachowanie. Jest to bolączka CNH. Silnik niby uruchamia...
jak mam podłączyć kondensator k42-19 do samochodu celem stabilizacji napięcia w akumulatorze. Jak wiemy , że podczas rozruchu napięcie w akumulatorze spada i podłączając kondensator będę miał zapas prądu. Czekam na życzliwą odpowiedź.
Pytanie jak bardzo spada napięcie podczas próby rozruchu. Akumulator świeży? Czy ma parę lat? Zacznij najpierw od naładowania akumulatora. Potem możesz próbować odpalać.
Kolego nie rozmawiamy tutaj o kablach rozruchowych, tylko o innym problemie wiec nie wiem po co ten komentarz. Skoro nie potrafisz znaleźć tak banalnej usterki to jest duże prawdopodobieństwo że kabli rozruchowych też nie umiesz podłączyć. Podaj wartość napięcia na akumulatorze podczas próby rozruchu.
Upewni się czy nie masz za dużego spadku napięcia na akumulatorze przy rozruchu . przy za dużym spadku napięcia sterownik odcina przekażnik świec żarowych i wypluwa jego błąd.
Do sprawdzenia połączenia masowe w aucie, szczególnie na silnik, a nie tylko stan klem na akumulatorze. Do zmierzania choćby stan napięcia na akumulatorze i w aucie przy próbach rozruchu. Zacznij od PODSTAW lokalizowania usterki.
A jakie napięcie jest na akumulatorze podczas rozruchu? Wtedy gdy "szaleją" kontrolki.
Można prosi rocznik ciągnika i pomiary napięcia spoczynkowego akumulatora, napięcie podczas rozruchu jak i napięcia ładowania. Przewodów nie wymieniaj, wymień klemy jak i końcówki oczkowe na ich końcach.
Witam Dzięki wszystkim za pomoc. Pomogła spokojna dedukcja i porządne oględziny "miejsca wypadku" i prostownik chodzi jak burza. Te cienkie przewody są do pomiaru napięcia i sterowania elektroniką która w zależności od wielkości napięci na akumulatorze włącza lub wyłącza prąd ładowania i w pzypadku rozruchu też bierze udział. Pozdrawiam
ale aku nieco rozładowany to przy rozruchu ma około 8-9V i nie wyrabia pradowo. Akumulator na którym napięcie przy rozruchu spada tak nisko nadaje się do wymiany. Ile lat ma Twój obecny akumulator ?
Ile lat mają aku. - pewnie dużo. Akumulatory kaput. Zmierz napięcie aku. przy próbie rozruchu.
Będę musiał tak zrobić, proszę tylko o informacje jakie powinny być prawidłowe wskazania przy prawidłowo funkcjonującym rozruszniku, oraz jak się mam wpiąć pod + i - akumulatora czy może szeregowo? Przepraszam za głupie pytanie ale słyszałem rożne zdania a chce zastosować najpewniejsze rozwiązanie. Witam. Spadek napięcia w czasie rozruchu nie może...
Sterownik akumulatora. A tak naprawdę w środku są blaszki pocięte pełniące rolę bezpieczników. Jeszcze się za to nie zabierałem. Na razie wolę sprawić inne opcje. Ale i tak pomysł, żeby tam zajrzeć, zaciągnąłem z forum. Że też Renault wymyśliło opcję pojawienia się komunikatu błędu na desce, którego nie ma w komputerze. I szukaj teraz wiatru w polu....
podczas rozruchu solenoid nie rozłacza napiecia i prubuje cały czas kręcić silnikiem Daj linka do tego solenoidu.
Witam Padnięty akumulator prawdopodobnie,do sprawdzenia napięcie akumulatora podczas rozruchu ze startera miernikiem. ten dziwny odgłos wydaje blendiks rozrusznika
Są różne moduły. Nie tylko na napięcie. Zresztą zaraz po rozruchu i tak ładuje akumulator.
To wszystko piszę na podstawie tego, że mocno zapada się napięcie na akumulatorze po rozruchu sprężarki. Napięcie mocno spada w czasie rozruchu. Jak już wystartuje to wzrasta ponownie aż do kolejnego rozruchu. Czy przewody 35mm2 wystarczą?
Witam. Te napięcia są zdecydowanie zbyt niskie. Wskazuje to na zbyt małą zdolność rozruchową akumulatora. Napięcie rozruchu powinno być 10-11V. Pozdrawiam.
Masz moduł zasilany napięciem akumulatora czyli DC. Masz za duży spadek napięcia przy rozruchu (uszkodzony rozrusznik, słaby akumulator, zaśniedziałe kable) co już zostało powiedziane a ty nie zrobiłeś nic.
Jaki schemat? C360? Krąży tu schemat, który pokolorowałem z 10 lat temu. Woltomierz podłączasz równolegle do źródła napięcia - alternatora lub baterii akumulatorów. Podłącz go do stacyjki w punkt, w którym pojawia się napięcie po wciśnięciu kluczyka. Na postoju pokaże napięcie baterii akumulatorów, po rozruchu napięcie wzrośnie przez działanie prądnicy...
Sygnał może pokazuje, ale nigdy nie wiesz, czy mieści się w prawidłowych wartościach. No właśnie, jak chcesz zmierzyć masę? Jednym przewodem. Na przykład spadek napięcia na przewodzie masowym między akumulatorem a rozrusznikiem podczas rozruchu. Albo spadki napięcia alternator-akumulator pod dużym obciążeniem.
Słaby akumulator i duży spadek napięcia przy rozruchu.
W instalacji są takie miejsca że napięcie nie jest odłączane w momencie rozruchu. Nie mniej jednak tam też napięcie spada w zależności od stanu naładowania akumulatora i długości rozruchu
Zacznij od podania marki i modelu motocykla. Mierzyłeś napięcie i natężenie jakie pojawia się na akumulatorze w trakcie rozruchu?
Akumulator stary jest ale sprawdzałem napięcie jest dobry Na jakiej podstawie to stwierdziłeś? Nie odpowiedziałeś na pytanie: Mierzyłeś napięcie akumulatora w momencie rozruchu? Podaj wartość napięcia.
Miałem wczoraj dziwny przypadek,mianowicie prostownik rozruchowy 160A ma trafo ok 1kW i napięcie bez obciążenia 16,7V które spada przy 150A do ok. 12V i przy 250A do 9V (pomierzyłem cęgówką hehe) Podczas rozruchu z akumulatora napięcie również spada.
i tak z ciekawości chciał bym Was zapytać czy w razie ''W'' czyli jak by mi samochód słabo kręcił po nocy czy pomogło by coś podpięcie szeregowe akumulatora żelowego 12 V, 7 Ah Podłączenie szeregowe spowoduje wzrost napięcia do 24 V, jak myślisz obecna instalacja i osprzęt w samochodzie wytrzyma 100% wzrost napięcia?
Witam Jeśli posiadasz woltomierz, to zapnij go na zaciski akumulatora i ustaw tak byś widział wskazanie w czasie gdy będziesz rozpoczynał rozruch. Jeśli w czasie rozruchu napięcie akumulatora spadnie do wartości mniejszej niż 10V, to akumulator jest do wymiany.
Coś te pomiary ładowania nie wyglądają na poprawne: [Po odpaleniu ciągnika amperomierz pokazuje 17A, przy obrotach 1000 czy 2000 ładowanie jest takie samo. Mierzyłem u znajomego i jemu ładuje cały czas 14V]. Alternator powinien, po rozruchu, podać więcej prądu (max. - 55 A). A jakie jest napięcie w akumulatorach przed rozruchem i jakie jest napięcie...
Dzisiaj jeszcze raz dokonałem pomiarów napięcia i oto wyniki: napięcie na akumulatorach(ciągnik nie ruszany od soboty)-12,9V spadek napięcia przy rozruchu na akumulatorach- max 9,4V spadek napięcia przy rozruchu na rozruszniku- 8,4V(widać na tym przewodzie gubi 1V. Czy przez to może wolno kręcić?) A czy przez zbyt duże napięcie ładowania akumulatory...
W samochodzie, rozrusznik może pobrać 300A, ale powinno się uruchamiać jak najkrócej, najwyżej na kilka kilka sekund. Rozruch przez kilka sekund (regularny a nie sporadyczny) źle świadczy stanie pojazdu. Normalnie odpala się nie krócej niż 2 sekundy. Bardzo stara metoda oceny stanu akumulatora samochodowego to pomiar napięcia w trakcie rozruchu (akumulator...
Dlatego lepiej mierzyć napięcie na akumulatorze podczas rozruchu na pewno nie prąd. Masz stwierdzony zwiększony pobór prądu przez auto to do czego potrzebne ci napięcie podczas rozruchu, co jedno z drugim ma wspólnego?
olej również dodany 10/40 Do czego, skoro piszesz, że to 4t? Zacząłbym od dokładnego wysuszenia pojazdu, bo mycie go w taką pogodę, to niestety nie był zbyt dobry pomysł. Zresztą, mycie ciśnieniowe jednośladów, to ogólnie nie jest dobry pomysł. Napięcie akumulatora zmierzone podczas rozruchu? Nie spada drastycznie? Jak zapłon? Iskra jest? Wykręć świecę,...
No właśnie "ogromne prądy" - a one powodują spadki napięć!!! Radzę trafo wtórne i pierwotne nawiąć tak grubym drutem jakim się da (na ile jest miejsca) i napięcie jak najwyższe ale nie przekraczać about 15 - 16 (max) V, bo lampki typu kontrolka przepalą sie, no i akumulator zagotuje sie (jeżeli będzie). Ostrzegam (rozruch bez akumulatora), że spadek...
Problem to spadek napięcia w trakcie rozruchu, nowy akumulator, wyczyścić klemy oraz najważniejsze dać dodatkową masę na silnik i ECU.
Sprawdziłeś przyrost ciśnienia paliwa?Jakie obroty osiąga przy rozruchu ? Jakie napięcie akumulatora w trakcie kręcenia?
Akumulator, przewody , sniedż. Zmierz napięcie na akumulatorze w momencie rozruchu. Widać , że mocno spada skoro przekaźnik rozrusznika puszcza.
Z wydruku wynika, że masz duży spadek napięcia na akumulatorze podczas rozruchu
... drugi akumulator to najlepsze wyjście ... TAK! I nie jest cięższy, ani droższy od prostownika rozruchowego, który musi być zaprojektowany na moc oddawaną ok. 1kW (a dla diesli nawet więcej) Taki "dyżurny" akumulator rozruchowy może być cały czas ładowany buforowo z małego prostownika (do 13,8V), co jest prawidłową wartością napięcia pełnosprawnego...
Gdyby napięcie podczas rozruchu siadało poniżej 10 V to już należałoby szukać przyczyny, tutaj nie ma na razie czym przejmować. Jakie są napięcia na akumulatorze przed rozruchem i po włączeniu silnika a także po włączeniu nawiewu na full, świateł ogrzewania szyby? Jakie napięcie jest zmierzone na plusie akumulatora i plusie alternatora?
i chyba problem został zdiagnozowany mianowicie z rana zmierzyłem mu napięcie, wynosiło 12,4V gdy go chciałem zapalić oczywiście przekręciłem kluczyk wszystko zgasło, odpaliłem auto, abs się zaświecił i po chwili zgasł, napięcie na akumulatorze podczas rozruchu spadło do 9V, za drugim odpaleniem napięcie spadło już do 9,6V po kolejnych próbach odpalenia...
Jeżeli masz skoki napięcia to nawala regulator w alternatorze
Jeśli nie jest to bezpiecznik (konkretnie - 21) to będą duże spadki napięcia przy rozruchu. Można podmienić akumulator - naładowanie go może nie być miarodajne, bo już może dokonuje żywota. Mogą być też opory na przewodach i połączenia: znane sprawy - klemy, mocowanie kabla w klemie, masy, kostki zasilania itd.
Na zdjęciu schemat prostownika dla rozruchu silnika . Wyjście prostownika włącza się na akumulator. Jeśli napięcie akumulatora w granicach normy schemat prostownika jest blokowany, na jego wyjściu nie ma napięcia. Jeśli w moment puszczenia silnika napięcie akumulatora obniża się, włącza się schemat prostownika i na akumulator postępuje napięcie . Po...
dziwne błędy od napięcia Zmierz i podaj jakie jest napięcie na akumulatorze podczas postoju, rozruchu, pracy na wolnych obrotach i po dodaniu gazu - obroty ok. 1500-2000 ? Jakie błędy i czym odczytane ?
Kolego, sprawdź czystość klem na akumulatorze. Tak niskie napięcie może być objawem zasiarczonego akumulatora (napięcie podczas rozruchu nie powinno spaść poniżej 10V). Dosyć często gazownicy wpinają się do instalacji na skrętkę (ciężko znaleźć lutownicę) i takie połączenia mogą skorodować i wywoływać spadki.
Podłączałem kiedyś w ciężarówce więc zapas napięcia był. Na rozruch to wiadomo akumulator buforowy. Jak zacznie ładować alternator to wtedy dołączyć do instalacji. Lub po prostu przez dużą diodę. Wzrostem napięcia bym się zbytnio nie przejmował. Powinno wytrzymać. Chociaż zawsze jest możliwość użycia przetwornicy. Dziś są to tanie rzeczy. Bez ładowania...
Miernik i mierz napięcie na akumulatorze podczas rozruchu.
Witam. Zmierz rezystancje wewnętrzną baterii. Oraz pomiary prądu rozruchu i napięcia testerem..
musi być moduł kontroli napięcia na akumulatorze który rozruch wykryje spadkiem napięcia i natychmiast zareaguje (rozłączy bądź obniży) Jest takie coś już od 40 lat. EPS 200. Odpala wszystko co ma koła (i nie tylko) i nic nie uszkodzi. Proste jak konstrukcja cepa.
Witam, Dzieje się tak bo: - 12,5V napięcie na akumulatorze - 11,5V podczas rozruchu napięcie na akumulatorze spada z powodu dużego poboru prądu przez rozrusznik - 14,5V działa alternator, który ładuje akumulator. Pozdrawiam, Przemek
Ogolnie przy rozruchu czasami zrywa połączenie. Sprawdzales jakie masz napięcie na akumulatorze podczas rozruchu? Może spadki napięć na masach, albo slaby akumulator. Jak jest odpalony silnik to juz wszystko ok z komunikacją ?
Sprawdziłem dziś napięcie podczas rozruchu, w warunkach ciepłego silnika i było tak, w spoczynku napięcie akumulatora 11,95, w momencie rozruchu najniższe napięcie 9,10 V, ale zaznaczam ze to na ciepłym silniku, jutro postaram się zrobić podczas porannego odpalania.
Jakie napięcie przy próbie rozruchu będzie oznaczać rozładowanie a jakim akumulator do wymiany(chyba że ciężko to określić po samym napięciu)? Napięcie poniżej 10V ale może oznaczać zarówno akumulator do wymiany (mocno zasiarczony) jak i rozładowany. Aby mieć pewność, akumulator przed rozruchem powinien być naładowany prostownikiem do minimum 14,5V...
sprawdz najpierw czy silnik ma dobre masowanie,moze byc także niskie napięcie akumulatora
Do ilu spada napięcie podczas rozruchu? To ze nowy akumulator nie znaczy że daje radę .
A akumulator w pierwszej kolejności sprawdziłeś? Miałem tak samo kiedyś, były to szczotki, ale sprawdź akumulator. Napięcie przy rozruchu nie może spaść poniżej 10-9V.
niektórzy mierzą napięcie na akumulatorze przy rozruchu jeśli spadnie podczas zapalania do 9v to aku do kitu
Zbyt dobrze to on nie kręci a wręcz słabo bym powiedział,sprawdź jakie masz napięcie na akumulatorze podczas rozruchu i daj znać.
sprawdzić i porównać napięcie akumulatora w czasie rozruchu na zimnym i na ciepłym.
Witam. Sprawdź dobrze klemy. I napięcie na akumulatorze przy rozruchu - może schodzi do zera :wink:. Pozdrawiam :).
po jakiego grzyba przenosisz ten akumulator? Jak Kolega się tyle już narobił - pewnie musiał. Przede wszystkim, przekrój przewodów przy tak długim odcinku i takim (choć chwilowym) obciążeniu w/g mnie wymaga ze 32mm², i to przewody nie głośnikowe a jakieś konkretne, od ciągnika czy coś w tym stylu; a może też spawalnicze? Większa pojemność aku...
Prostownik działa w układzie "rozruch" gdy spadnie napięcie na akumulatorze podczas rozruchu. Załączam instrukcję. UWAGA: punkcie 6.2.2. jest błąd!! Nie można dołączyć do zacisku "kontrol" obu klem gdyż wóczas prostownik pracuje na zwarcie. Dołączenie tylko klemy "+" umożliwia pominięcie tranzystora VT11 odpowiedzialnego za prawidłową biegunowość ładowanego...
Zmierz napięcie na akumulatorze w chwili rozruchu. Sprawdź masę zespołu napędowego, główny kabel do klemy - akumulatora
Tak ale co w końcu chcesz sprawdzać? Jeśli interesuje Cię stopień naładowania akumulatora to zmierz to zwykłym miernikiem, jeśli chcesz się dowiedzieć w jakiej kondycji ogólnej jest twój akumulator to zmierz napięcie na akumulatorze podczas rozruchu samochodu aczkolwiek przy tej metodzie musisz mieć względnie sprawny rozrusznik. Napięcie podczas rozruchu...
Wygląda na to, że akumulator do wymiany. Napięcie podczas rozruchu nie powinno spadać poniżej 10V. Sąsiad kupił nowy samochodowy i przestał kręcić po 4 dniach, zdarza się :(
zmierz pobór napięcie na akumulatorze przy rozruchu jeśli jest za małe to rozrusznik do naprawy
Witam Podłącz VAG sprawdź czy nie ma usterek.Sprawdź napięcie akumulatora w czasie rozruchu nie powinno być mniejsze niż 10V Pozdrawiam
Rany... To do pomiaru napięcia na akumulatorze podczas rozruchu i podstawienia innego na próbę, to aż wątek trzeba zakładać? Poza tym, mamy zgadywać, co niedomaga w twoim motocyklu bo ty nie możesz sprawdzić?
spadek napiąć akumulator rozruch spadek napiąć rozruch urządzenie rozruch akumulator
amplituner pioneer kolumna corsa przyspieszaniu zestaw naprawczy pompa
internet satelitarny satel powiadamianie radiowe
Zapalniczka plazmowa – diody świecą, brak łuku, nie włącza się – diagnostyka i naprawa Lokalizacja bezpieczników świec żarowych Kia Ceed II 1.4 CRDi