Ja zgrzewając pakiety sprawdzam ogniwa jak się zachowują przy rozładowaniu określonym prądem. Sprawdzanie napięcia w spoczynku pokazuje tylko stopień ich naładowania, nic więcej. Michał
Zmierz napięcia w spoczynku oraz stresie.
Czy sprężyna dobrze odbija rączkę? Może wystarczy energicznie puścić rączkę, aby a odbiła do końca? Czy cięgło w stanie spoczynku nie jest czasem napięte?
System start-stop? Akumulator sprawny? Jakie ma napięcie w spoczynku?
Nie o to chodzi.Chodzi o wartość napięcia podczas spoczynku tps.A nie próbowałeś "wymigać"kodów?
Na wzmacniaczach 20v zamiast 22,4. A ujemne? Czy to są napięcia podczas grania i charczenia, czy w spoczynku? Jakie masz napięci stałe na wyjściach głośnikowych? Kolumny rozumiem sprawne?
Sprawdź miernikiem napięcia w spoczynku jak i w stresie.Jak się nie będzie zgadzać to podmień zasilacz.
Przed zakupem sprawdziłem napięcie spoczynku tych ogniw. Oscylowało w granicach 2,40-2,76 V Jeśli leżakowały przez dłuższy czas tak rozładowane, to nadają się tylko do utylizacji. Rezystancja wewnętrzna nie ma tu nic do rzeczy.
No to tak. Wielkość zależy od prądu pobieranego przez wzmaka, mocy tylko posrednio. Dlatego wzmacniacz mostek 10W będzie potrzebował tyle samo co symetryczny 40W. Mi we wzmaku 2*15W na scalaku przy kondach 2*10000uF (duzo nie?) napięci w spoczynku siada z 19 na 17. czyli mimo kondów aż 20000uF siada 12%. za to nie nagannie pracuje na 4Ω W mostku...
Sprawdź jakie są napięcia w stanie spoczynku oraz kiedy wciśnięty jest przycisk Rucklauft w następujących punktach: Nóżki 1, 2, 3 układu JC2 oraz nóżki 8, 9, 10 układu JC3
Diagram naprawy buzera z opisem napięć na N400 powinien ci wystarczyć
Intel w nocie katalogowej dla xeonów serii 5400 w "Absolute Maximum Ratings" podaje 1.35V max na Vcore. Tej wartości osobiście bym nie przekraczał. Widzę że na tej płycie jest dość duży vdroop przez który nie osiągniesz dobrych wyników w oc przy niższych napięciach.
Nie przeładujesz. Przy 14.4V akumulator musi postać 8 godzin żeby się naładować. Patrz w poradnik firmy VARTA. [url=https://www.varta-automotive.pl/pl-... Co innego napięcie w stanie spoczynku, co innego napięcie w czasie ładowania i rozładowania. Napięcie zależy od prądu....
w spoczynku napięcie akumulatora 11,95 W ciepłym listopadzie- ładowanie do sprawdzenia.
Wyłącz Areo w Windows i zobacz efekt. Napięcia zasilania w spoczynku są w normie?
Ciekawie wygląda linia 12V - z wykresów to tylko 2V??? 5V za wysokie. Spadek Vcore pod obciążeniem - przetwornica trochę się nie wyrabia, ale dzięki temu trochę spada moc wydzielana w procku. Pomierz te napięcia miernikiem w spoczynku i pod obciążeniem. Sprawdź napięcia na innym zasilaczu.
Jaki masz pobór prądu płyty w stanie spoczynku ? Napięcie 19V dochodzi do przetwornic ? Dodano po 9 Dodaję schemat Twojej płyty
Zrób taki myk na sam początek - zmierz napięcia DC na wyjściach w spoczynku, jak OK od razu sprawdź czy na słuchawkach masz ten sam problem.
Uruchamianie chkdsk na uszkodzonym dysku - a Twój jest (parametr (5), (197)) nie jest najlepszym pomysłem. Dysk może być przyczyną restartów. Do sprawdzenia napięcia zasilacza w spoczynku i pod obciążeniem.
Witam. Mogę go rozkręcić i wstawić jakieś jego wnętrzności jeśli by to ułatwiło ocenę. Jeśli to ci nie sprawi problemu, to wrzuć na Forum zdjęcia PCB tego zasilacza. Możesz pomierzyć też jego napięcia w spoczynku i pod obciążeniem. Jak długo komputer działa już na tym zasilaczu? Z tą marką nigdy się nie spotkałem, więc nie jestem (póki co) wobec niej...
Witam, wszelkie temperatury powyżej 70-80C i ichdłuższe utrzymywanie jest zabójcze, nie tylko dla GPU. Sprawdź czy realnie GPU tak się grzeje (palcem),jeśli temp. takie jak podałeś utrzymywały się przez dłuższy czas, to karta może być "przegrzana" - mogą występowac "zimne luty" - i faktycznie można przelutowac chipset, ale też zatroszczyć się o chłodzenie,...
Najpierw należy zmierzyć napięcia na wszystkich końcówkach układu IC601 ponieważ te pomiary wskażą czy wzmacniacze mocy zachowują się poprawnie w stanie spoczynku oraz czy napięcia zasilające ten układ są prawidłowe.
Napisz przynajmniej czy to dizel, czy benzyniak. Kręci rozrusznik a nie zapala , czy nie chce zakręcić ? Pomierz napięcie na akumulatorze w spoczynku.
2 volty ustawione i zmierzony napięcie spoczynku 13mv Dodano po 57 Tranzystory będą dziś lutować je i włączać ?
Witam, najprostszy sposób pomiaru prądu spoczynku to pomiar spadku napięcia na oporach w emiterach tranzystorów mocy. Prąd spoczynku powinien wynosić 10 do15 mili amper, spadek napięcia na oporze obliczysz z prawa oma. Woltomierz podłącz jednym końcem do ''gorącego'' wyjścia a drugi na emiter tranzystora mocy,napięcie będzie wynosić kilka do kilkunastu...
Płyta zaniża napięcie na procku w spoczynku stąd niska temperatura, co do coolera to zmień na coś większego i cichszego, bo pewno łeb urywa.
Zasilacz to teoretycznie bomba zegarowa, ale podobno seria III została poprawiona. Mimo wszystko jednak wymieniłbym go na coś porządniejszego, np. jakieś OCZ czy XFX. Co więcej SMART sygnalizuje dość sporą ilość błędów zapisów i błędy przy wymianie danych z kontrolerem, tak więc wymień kabel sygnałowy łączący dysk z płytą i obserwuj, czy wartość data...
Może to jest to związane z alternatorem i regulatorem napięcia.
Akumulator do wymiany. Napięcie w spoczynku powinno być>=12,7V
Czy Ty nie rozumiesz, że podczas niestabilnego zasilania takie cuda się dzieją ? Zmierz napięcia w stresie oraz spoczynku (oczywiście miernikiem - multimetrem). Ponadto wyjmij ze slotu kartę graficzną i uruchom komputer na zintegrowanej.
Napięcie Stand-by raczej trzeba rozważać pod względem :stan wysoki i stan niski (high i low) mieszczące się w granicach napięć dla danego układu.W tym układzie 1,3V jest napięciem LOW i utrzymuje końcówkę w stanie spoczynku, od napięcia 2,5V do 5,5v daje sygnał do włączenia końcówki, ale już napięcie powyżej 8V daje muting samej końcówki. Układ ten...
Może bariera. Zmierz jakie jest napięcie pomiędzy nimi w stanie spoczynku, podczas zamykania i otwierania. EW, podłącz pomiędzy nie (jak będzie pomiędzy nimi napięcie) żarówkę sprawdź czy jest podtrzymanie zamykania, a jak będzie to w czasie jazdy rozłącz i zobacz co się będzie działo.
Na płyce tego modelu widnieją następujące elementy. 1. Prostownik (mostek Greatza; kondenstator). 2. Stabilizator 7809 3. Układ scalony UTC TBA823A 4. Płytka z oznaczeniem HR i krzemem (domyslam sie ze to równiez układ scalony) 5. Tranzystory 6. Transformator 220/12v 7. Kondensatory i rezystory.
Stary kondensator wygląda tak jak w załączniku, na nowym kondensatorze napięcie w spoczynku 30V i przy próbie otworzenia bramy też 30V - mechanizm nadal nie chce działać. http://obrazki.elektroda.pl/7535816300_1...
Nie mam, ale w instrukcji serwisowej podano, że kondensatory za mostkiem prostowniczym transformatora podłączone są bezpośrednio do tranzystorów w końcówce mocy, zaś na samej końcówce mocy napięcie to 47V (dodatnie) oraz -46,8 (ujemne). Słowem +-47V w spoczynku oczywiście, a więc napięcie transformatora to około 2x 34V.
http://obrazki.elektroda.net/9_126432343... To nie jest dzielnik napięć bo prą wejściowy bramki wynosi 0A. A jeśli założyć że bramki przełączają się przy 0.5Vcc czyli przy 2.5V to kondensator zostanie naładowany do 2.5V i układ się przełączy. No więc kondensator naładuje się do 2.5V i wtedy nastąpi przełączenie stanów. Na wyjściu bramki II będziemy...
napięcie spoczynku akumulatora to 12,3 prąd ładowania 13,5 nowy Czyli puściutki. Taki akumulator żre i 50A. Do tego włączyły się świece zarowe, może u świece na termostacie....
Dodatkowo , jakie jest napięcie na tej ŚRUBIE /chyba 10 -ka/ na alternatorze w czasie pracy silnika. Napięcie akumulatora w stanie spoczynku / po zgaszeniu silnika / mniejsze o 0,5V niż prawidłowe. Podmień / pożycz/ inny akumulator!
Forte 201s były w kilku wersjach w wykonaniu. Jednak najistotniejsza różnica to impedancja wyjściowa zależna od zastosowanego transformatora radiowęzłowego. Wzmacniacz gdzie napięcie zasilania w spoczynku jest 2x40V jest przeznaczony do pracy w mostku z impedancją 8Ω do daje w stereo 2x100W 4Ω po rozmostkowaniu. Druga wersja jest zasilana...
Aha, czyli masz miernik. W takim razie pomierz napięcia stress vs spoczynek. Także POWER GOOD na starcie płyty. Podmień zasilacz na próbę. Skoro problem wystąpił bez powodu - wskazuje na degradację podzespołów - np. wyschnięcie kondensatorów zasilacza, więc BIOS bym się "nie czepiał", aktualny zawiera poprawkę dot. SATA. Są jakieś nowe Bety - można...
Akumulator o napięciu powyżej 12,60V w spoczynku jest naładowany w 100% i najprawdopodobniej to jest przyczyną wyłączania się prostownika. A czy akumulator jest dobry najlepiej sprawdzić przy rozruchu pojazdu czy napięcie przypadkiem nie spadnie poniżej 10V.
Nie miałem dostępu do internetu przez usługodawce także dopiero teraz podaje napięcia Spoczynek +12V - 11.96V +5V - 5.10V +3.3V -3.45 Obciążenie +12V - 11.86V +5V - 5.10V +3.3V -3.44
Antku, ale tam jest DC ! Jak odchylanie pracuje to faktycznie przebieg jest zmienny, ale teraz w spoczynku jest napięcie stałe i miernik należy dać na DC. Świecić ma na pół gwizdka. Myślę kuba, że powinieneś przeczytać wszystko co tu napisałem..
Sprawdziłeś napięcia w stresie jak i w spoczynku tego: TAKE ME 350 FORCE?
Na kabelkach musisz mierzyć w stanie spoczynku napięcie stałe, które rzecz jasna ma polaryzację (chodzi o kabelek plusowy i minusowy). Napięcie to powinno mieć kilka woltów. Kabelek na którym masz plusa, dajesz na zacisk plusowy unifonu. Tak samo robisz z minusowym. Skoro nie mierzysz napięcia (zakładam, że miernik ustawiłeś na pomiar napięcia stałego...
11,2V? A nie 13.7V ? Podajesz napięcie w spoczynku czy podczas pracy?
Witam Zmień opory R1 i R2 tak aby napięcie na emiterze tranzystora w stanie spoczynku wynosiło 1/2 nap. zasilania. A u ciebie wynosi 3V a powinno być 4,5V.
Możesz zastosować BC547. Napięcia Vce i Vcb będą takie same w spoczynku jak i podczas pracy.
K jet. może mieć regulator temiczny, ale on tylko zwiększa obroty na zimnym silniku. Po nagrzaniu milczy jak grób a obroty są stałe. Niektóre wersje maja regulator obrotów sterowany jak w KE, jak to zapewne ma miejsce w tym przypadku. K jet. napewno nie ma TPS-u, może natomiast mieć mikrowyłącznik odcinający pompę gdy zapłon jest włączony, a silnik...
Jakie u ciebie to trafo ma napięcia w spoczynku czyli nieobciążone? Może podłączasz sieć pod anodowe...
może mały niewinny bezpiecznik w zasilaczu polecial. domofony ( te z którymi sie spodkałem ) miały oddzielne zasilanie ( oddzielne uzwojenia na trafie ) do zamka i części "mówniczej". pozdrawiam
To zrobiłbym taki wzmacniacz, najprostszy o przyzwoitym współczynniku zniekształceń harmonicznych wg symulacji 0,5%. https://obrazki.elektroda.pl/3294014400_... Z tym, że generator na bramkach zasiliłbym na stałe z 12 V, a z tego wzmacniacza albo sam stopień wyjściowy, albo stopień wyjściowy i sterujący. R5 może wymagać doregulowania,...
Tak styki są tak jak by nie było napięcia w obwodach, czyli w spoczynku.
Napięcie 36 V w obu kanałach praktycznie jednakowe. Te też są poprawne tak więc napięcia w spoczynku są poprawne a układ nie działa poprawnie. Na tą chwilę nie widzę tu niczego co mogłoby to powodować. Sprawdź może omomierzem wartości oporników czy są zgodne ze schematem oraz czy C126 jest sprawny. Jeśli ma np. znacznie obniżoną pojemność lub przerwę...
Zasilacza nie powinno się "odpalać" bez obciążenia. Napięcia mierzymy w stanie spoczynku, i pod obciażeniem (jakiś program do obciażenia konfiguracji). Wg mnie napięcie 3,3V jest na granicy, lecz mieści się w normie. Dopuszczalna norma wg ATX 2,1 napięcie +3.3v3.163.33.43 napięcie +5v4.7555.25 napięcie +12v11.41212.6
Witam. Zacząłbym od sprawdzenia sprzętu na innym, pewnym zasilaczu z zapasem mocy, niekoniecznie tej marketingowej jak w przypadku zasilacza z obecnej specyfikacji. Na tym "wynalazku" pod obciążeniem mogą dziać się cuda jak w temacie. Dla pewności można zmierzyć napięcia w spoczynku i pod obciążeniem. Przyjrzałbym się również temperaturom CPU i GPU...
Dokładnie. Napięcie w spoczynku nic nie daje, ważny jest jego spadek przy prądzie setek A podczas kręcenia obciążonym rozrusznikiem. Jeśli ono spadnie z 12V na 7V to nie zakręcisz żadnym silnikiem. Wtedy zwyczajnie któryś aku padł. Oczywiście zakładając, że wcześniej wykluczono problemy na łączeniach kabli rozruchowych. A do tego (grzanie przewodu)...
Podłącz miernik do akumulatora i sprawdz jakie ma napięcie w stanie spoczynku następnie sprawdz napięcie podczas odpalania samochodu.
Witam, Po pierwsze nie używasz odprężnika podczas rozruchu, po drugie gaz ręczny na min 0,5 wartości po rozruchu zmniejszamy na obroty minimalne. po trzecie ładowanie sprawdzamy po ok 10 min na max obrotach. po czwarte instalacja do sprawdzenia przede wszystkim lampy pod względem jakości masy, po piąte akumulator powinien mieć napięcie spoczynku dla...
Coś dziwne to jako T2 dali ci darlingtonia?? najlepiej by było jakbyś pomierzył napięcie na kolektorze T1 i na emiterze i potem zmierzył ubeT2. I tak to ustawił by w spoczynku napięcie na emiterze T2 wyniosło ok 6V. A układ zniekształca bo ma za mały prąd spoczynkowy Ie2. I moc sygnału na wyjściu to ok 80mW. jak byś chciał większa moc to musiałbyś zwiększyć...
Zasilacz oryginalny daje Ci prawidłowe napięcie w spoczynku ale pod obciążeniem już nie koniecznie dlatego być może radio nie włącza się. Zdobądź zasilacz o parametrach jak oryginalny i sprawdź czy nadal będzie tak samo.
Jakie napięcie powinienem mieć aby swobodnie spawać ? jedni piszą 10V (mowa o napięciu w spoczynku) inni 30V-40V a jeszcze inni powyżej 55V i komu wierzyć? Dobre napięcie od ok. 45V w górę, poniżej 30V konieczne są już układy ułatwiające zapalanie łuku inaczej praca jest mozolna i nieprzyjemna. Czy użyć 1 czy 2 traf ? Jedno na pewno nie wystarczy....
Wstaw logi z FRST. https://www.bleepingcomputer.com/downloa... Ustaw bardziej płaską krzywą wentylatorów obudowy i procesora. Prosiłem o screeny z HWiNFO64. W spoczynku i podczas obciążenia OCCT. Płyta bardzo podbija napięcie.
Kiedy go kupowałeś ? Może po prostu się wyeksploatował ten wynalazek. Zmierz napięcia w spoczynku oraz stresie.
Mam taką samą ładowarkę i też miałem taki sam problem. Sprawdz ten duży rezystor czy nie jest odlutowany, w moim przypadku tak się działo że nie ładowało i napięcie na zasilaczu w spoczynku wynosi ok 23V DC. A i sprawdz zakres pomiarów na mierniku, może masz zakres ustawiony na AC lub masz słabą baterię w mierniku.
Podpiąłem obd i i mam takie błędy: U0121, u0422, u1113, u1313 Napięcie akumulatora w spoczynku 12,4 V
Zapomniałem dodać wyżej że taśma z włącznikiem nie jest wpięta. Laptopa staruje przez autostart z braku baterii CMOS. włącznik jest na osobnej płytce. Zastanawiający jest to napięciem w spoczynku powinno wynosić 0.004A a spada do 0.000A i tak skacze.
Tak, tego się obawiałem, ale końcówki mocy były ok. Padł właśnie tranzystor (dostawał przebicia pod napięciem, w spoczynku był ok :?: ) odpowiadający za wyłączenie w razie pojawienia się ujemnego napięcia na wyjściu. W konsekwencji dalszy układ (transoptory i tranzystory) blokował włączenie przekaźnika (kolumn/linii).
Napięcie w spoczynku to 12.5V, a przy obciążeniu, wszystko po włączane to 13.8-13.9V
Z obliczaniem wartości elementów będzie trochę zabawy i szukania po notach katalogowych a na to nie mam niestety czasu :( Trzeba dążyć do tego aby uzyskać pojemności i rezystancje zbliżone do tych ze schematu. Z komparatorem nie jest zły pomysł ale skomplikuje całe urządzenie, trzeba będzie zrobić pętlę histerezy, jeśli napięcie spoczynku detektora...
No właśnie ABS kiedyś działał. I zawsze było tek, że działał dopóki nie włączyłem wstecznego i nie pojechałem trochę na wstecznym. Potem lampka się zapalała, ale gasła po ponownym włączeniu zapłonu. Teraz w ogóle nie działa od dłuższego czasu. Gdzie znajduje się ten czujnik cofania tak w ogóle? Bezpieczniki są sprawne. Właśnie siedzę przy aucie i kombinuje...
Zmierz mu miernikiem napięcia podczas spoczynku i w czasie obciążenia (Prime95, jakaś gra).
Jakieś pomysły co do zasilacza ? Sprawdź napięcia w spoczynku oraz stresie.
Sprawdź zasilacz, zmierz napięcia w spoczynku i podczas obciążenia. Spróbuj też zainstalować starsze sterowniki karty graficznej.
Witam. Napięcie mierzone multimetrem (ew.jaka wartość napięcia w spoczynku i uruchomionym silniku) czy kontrolką? Pozdrawiam.
wylancza sie monitor czasami nawet wystepuje reset po zmianie taktowania procesora GPU Jak już co to chociaż "wylacza" ;] Możliwe że kupiłeś uwaloną kartę graficzną. Podaj jej temperatury (spoczynek, obciążenie), sprawdź napięcia zasilacza MIERNIKIEM.
Tyrystora się nie wyłączy ale zmieniając napięcie do jakiego zostanie naładowany kondensator, można zmienić energię która się wydzieli podczas zgrzewania. Przypuszczam że układ detekcji zwarcia nie musi działać poprawnie w czasie przepływu prądu zgrzewania, więc transoptor nie jest konieczny. Powtórzę: usuń zwarcie bramki do masy w stanie spoczynku,...
Weź multimetr w dłoń i zmierz wszystkie napięcia w spoczynku i pod obciążeniem. Norma zakłada 5% dla każdego z napięć z resztą bez problemu znajdziesz tabelki z normami napięć ATX.
Należałoby miernikiem sprawdzić napięcie akumulatora w spoczynku jak i podczas pracy silnika. To, że akumulator w skuterze się znajduje nie świadczy o jego zdolności do użytku. Być może akumulator nie ma już takiej pojemności jak dawniej?
Jeśli jest to napięcie w stanie spoczynku, w temperaturze 20 stopni Celsjusza, to jest ok. Napięcie pod obciążeniem będzie mniejsze, w czasie ładowania większe. W jednym i drugim wypadku zależy od wielkości prądu i temperatury. Takie rzeczy najlepiej sprawdzać w dokumentacji producenta.
Napięcie w spoczynku 12,6, po uruchomieniu silnika 14,2V i utrzymuje się takie cały czas.
Sprawdź czy nie masz skrzyżowanych żył od pinów 2 i 3 (TX/RX) w obu urządzeniach. Przy złączu DB9 pomiędzy masą (styk5) a stykiem TX powinno być w spoczynku napięcie ujemne <-3V a na styku RX (odbiór) praktycznie 0. Oczywiście na wyjściu komputera i na Logo nie powinno być napięcia jednocześnie na tych samych pinach (2 i 2 lub 3 i 3). Jeżeli tak...
Henio Elektryk ma voltomierz? Zmierz napięcia w spoczynku i pod obciążeniem, za pomocą multimetru.\ I konkretnie jakie pamięci były, a jakie są teraz.
Lifepo4 ładnie zastępuje AGM. Tylko wtedy pakiet 4S. Ale testowałem kilka urządzeń na pakietach 3s10p jako zamienniki AGM w autkach dla dzieci. Spisywały się dobrze szczególnie w tej aplikacji 30-50 A prądu w chwili startu silników. Dlatego pakiet 3s10p. No i w miejsce aku 10 Ah miałem lżejszy pakiet 20 A. Nie podałeś jeszcze ważnego parametru tzn typowy...
Po 50 minutach testu w occt 0 błędów RoStER jakie masz napięcie w spoczynku na 800mhz ?/
1W to 40mA, więc przykładowo kondensator 10000uF przez 1s utrzyma napięcie >20V Przekaźnik jest w urządzeniu i w spoczynku jest bez napięcia. Dlatego ta metoda może się nie udać.
Jak to są napięcia w spoczynku to ciekawe jakie są w stresie. Miernik w dłoń i pomiary zasilania.
Myślałem że napięcie przysiada w spoczynku przez jakieś przywarcie w płycie głównej. Przy odpietym od płyty zasilaczu wszystkie napięcia są w normie.
Da się multimetrem zmierzyć stabilość zasilacza? Tak. Zmierz napięcie w spoczynku oraz stresie (oczywiście wszystkie linie).
Pewność!!! Zdjęcie jedoznacznie wskazuje. Opis też, w stanie spoczynku napięcie 1V.
Dokładnie, bateria nówka sztuka CR2032, napięcie w stanie spoczynku 3.17V, po naciśnięciu któregokolwiek z przycisku napięcie spada do 2.98V, więc problem musi leżeć gdzieś w elektronice.
Witam. Na początek wymień spuchnięte kondensatory elektrolityczne w zasilaczu (są widoczne na zamieszczonych zdjęciach). Czy sam zasilacz pracuje poprawnie tj. podaje prawidłowe napięcia w spoczynku i pod obciążeniem? Pozdrawiam
Bo w tym wypadku to duży kondensator wyjściowy wpięty między emitery zapewni to ujemne napięcie że się tak wyrażę. W spoczynku kondensator naładowany będzie do tych 5V a cały układ niech zasilany będzie z 10V. A to oznacza że każde napięcie niższe niż 4.3V na kolektorze T3 otworzy dolny tranzystor PNP.
Przede wszystkim sprawdź napięcia w spoczynku i w stresie miernikiem z dobrą baterią. Napisz jaki dokładnie to zasilacz (marka, model). Pzdr.
Pomiary wyżej w #183 są z akumulatorem którego napięcie w spoczynku wynosi 12,8V. Czyli prostownik wcale nie ładuje... Po podłączeniu żarówki też się nie zapala.
Zasilacz wprawdzie markowy, ale dla świętego spokoju pomierz mu napięcia w spoczynku i pod obciążeniem. Dla przypomnienia zrób to multimetrem, nie programem.
11,36 V będzie podczas ładowania, czy gdy będę sprawdzać napięcie w stanie spoczynku? jest jakiś wzór na napięcie na ogniwie podczas ładowania, czy wiesz to z doświadczenia? pozdrawiam ;)
Napięcia się mierzy stres i spoczynek, a nie "dowolnie"? Proponuję ustawić na stałe napięcie procesora, zamiast auto.
podłaczylem vaga w module komfortu brak błędów. Zastanawia mnie jeden fakt ten problem poboru prądu pojawia się tylko jak napięcie akumulatora w spoczynku jest poniżej 12v ,gdy jest powyżej 12,1 v pobór prądu nie występuje jest 0.02A Zostaje mi pewnie szukanie metodą prób i błedow zacznę chyba od komfortu może rzeczywiście to pomoże🙂
Stosowanie wyłączników nie ma sensu. W momencie wyłączenia, ogniwo jest dobrym przewodnikiem ciepła co powodowało by nagrzewanie się wnętrza. Jedyne wyjście to podawanie w momencie spoczynku niskiego napięcia np. 6V.
napiąć akumulator spoczynek wentylator spoczynek laptop pobór prąd spoczynek
zmywarka amica silnik elizabeth sanyo poduszka pilot volvo
philips senseo mastercook instrukcja
Wymiana uszczelki w ekspresie Zelmer Maestro Przycisk STD w pilotach Samsung - funkcje i zastosowanie