Napisz przynajmniej czy to dizel, czy benzyniak. Kręci rozrusznik a nie zapala , czy nie chce zakręcić ? Pomierz napięcie na akumulatorze w spoczynku.
Dodatkowo , jakie jest napięcie na tej ŚRUBIE /chyba 10 -ka/ na alternatorze w czasie pracy silnika. Napięcie akumulatora w stanie spoczynku / po zgaszeniu silnika / mniejsze o 0,5V niż prawidłowe. Podmień / pożycz/ inny akumulator!
Może to jest to związane z alternatorem i regulatorem napięcia.
w spoczynku napięcie akumulatora 11,95 W ciepłym listopadzie- ładowanie do sprawdzenia.
Podpiąłem obd i i mam takie błędy: U0121, u0422, u1113, u1313 Napięcie akumulatora w spoczynku 12,4 V
Należałoby miernikiem sprawdzić napięcie akumulatora w spoczynku jak i podczas pracy silnika. To, że akumulator w skuterze się znajduje nie świadczy o jego zdolności do użytku. Być może akumulator nie ma już takiej pojemności jak dawniej?
System start-stop? Akumulator sprawny? Jakie ma napięcie w spoczynku?
podłaczylem vaga w module komfortu brak błędów. Zastanawia mnie jeden fakt ten problem poboru prądu pojawia się tylko jak napięcie akumulatora w spoczynku jest poniżej 12v ,gdy jest powyżej 12,1 v pobór prądu nie występuje jest 0.02A Zostaje mi pewnie szukanie metodą prób i błedow zacznę chyba od komfortu może rzeczywiście to pomoże🙂
Akumulator o napięciu powyżej 12,60V w spoczynku jest naładowany w 100% i najprawdopodobniej to jest przyczyną wyłączania się prostownika. A czy akumulator jest dobry najlepiej sprawdzić przy rozruchu pojazdu czy napięcie przypadkiem nie spadnie poniżej 10V.
Jakiej pojemności akumulator? Czym ładowany? Jakie napięcie pod koniec ładowania na zaciskach akumulatora przy podpiętej ładowarce? Jakie napięcie na naładowanym akumulatorze w stanie spoczynku (8 -12 godzin od zakończenia ładowania)? Jakie napięcie na zaciskach akumulatora w czasie pracy?
Ten przewód na zdj jest w dobrym miejscu, może ma ktoś passata 1.8 i wyśle zdj jak powinien być podłączony rozrusznik, po w necie nie mogę znaleźć.. Napięcie akumulatora w spoczynku 11,60 Alternatora na odpaleniu 11.06 https://obrazki.elektroda.pl/5171168700_...
Objawy raczej wskazują na akumulator ale trudno bawić się we wróżbiarstwo tym bardziej zdalnie. Jakiej marki akumulator i ilu letni? Czy masz możliwość zmierzenia napięcia na akumulatorze? Jeśli tak to zmierz napięcie i podaj jakie jest napięcie na akumulatorze w stanie spoczynku najlepiej po nocy i jakie jest napięcie na zaciskach akumulatora przy...
Ostatnio jak jest temperatura plusowa to pali od razu. Napięcie akumulatora w spoczynku 12,27V- trochę słabe. Przed mrozami naładuję aku na full i dam znać. Paliwo tankuje dobre głównie na Orlenie.
Zmierz chociaż napięcie akumulatora w spoczynku i np. po włączeniu świateł. Może po prostu się rozładował, albo jest uszkodzony.
Wiyam.Czy nowy akumulator AGM 110Ah obciążony urządzeniem 65W 5Amp. powinien zejść po 2 minutach do 12,45V i od tego momętu sobie bardzo wolno schodzić z napięciem czy coś jest nie halo.Akumulator w stanie spoczynku pokazuje 13.2V.
Dzięki za radę. W przyszłym tygodniu oddam go na warsztat. Dzisiaj sprawdziłem jeszcze napięcie akumulatora. W spoczynku ma 15,4 V a po włączeniu silnika 19 V. Może to też ma jakiś wplyw?
Podaj Stan napięcia akumulatora na zaciskach w spoczynku, stan napięcia na zaciskach akumulatora przy zapalonym silniku,stan napięcia i pobór prądu przy włączonym zapłonie i nie uruchomionym silniku. Masz może dogrzewanie lub webasto elektryczne?
Akumulator sprawdzany w spoczynku? Czy pod obciążeniem? Sprawdzałem akumulator w spoczynku oraz oczywiście po włączeniu świateł, bo właśnie wtedy owa kontrolka się wyświetla, ale napięcie nie spada drastycznie, trzyma się około 11v po włączeniu świateł. Na włączonym silniku? To o wiele za mało. Akumulator w spoczynku powinien mieć 12,4-12,6 V. Jak...
Witam . Dziś nie mogłem odpalić forda mondeo 2.0 tdci 2004r . Kontrolki nie działały rozrusznik nie zakręcił . Pożyczyłem prąd i odpalił od pierwszego strzału . Pochodził trochę i znów nie mogłem odpalić jedynie na kablach. Napięcie akumulatora w spoczynku to 12,12V 4 miesięczny , napięcie ładowania 14,6 V . Akumulator rozleciał się czy coś z alternatorem...
Wyjmij rozrusznik i sprawdź czy nie ma zatartych łożysk (możliwe że są ślizgowe). Napięcie akumulatora w stanie spoczynku i podczas rozruchu.
Gdzie konkretnie jest przykręcona ta masa, bo ja nie widzę? Zakładam że nie do wyjścia alternatora, więc gdzie i jaka masa? Był pomiar napięcia na akumulatorach w spoczynku i podczas pracy alternatora? Jakie były wyniki pomiaru? Ten alternator to zwykły chińczyk, ale przynajmniej jako nowy powinien działać.
Akumulator jest rozładowany gdy jego napiecie wynosi 10.5Volta, a nie 12V. Takie napięcie (12Volt) oznacza, że akumulator należy podładować. W stanie spoczynku, naładowany akumulator ma napięcie 12,5Volta
no to zamierzam zrobić w pierwszej kolejności. Czy napięcie na akumulatorze w spoczynku przy wyłaczonym silniku na poziomie 12,5V oznacza że jest on sporo niedoładowany?
11,89 V napięcie akumulatora w stanie spoczynku , to za mało , podmień akumulator.
sprawdz ładowanie na zapalonym silniku, a potem sprawdz napięcie akumulatora w stanie spoczynku. A tak apropo, to dużo jezdzisz autem??? bo jeśli mało akumulator po prostu nie ma się kiedy naładowac i stąd ten problem i jeszcze o tej porze roku przy takich mrozach
Może więc nie jest ładowany ? Trzeba pojechać do innego warsztatu, żeby sprawdzić alternator, chyba że Kolega posiada i umie obsługiwać miernik to samodzielnie można sprawdzić napięcie na akumulatorze w spoczynku i podczas ładowania.
Akumulator do wymiany. Napięcie w spoczynku powinno być>=12,7V
Najpierw polecam naładować akumulator.
Wygląda to na słabe akumulatory o skończonym resursie- mała pojemność. Szybszy bieg to większe zapotrzebowanie na energię i większy pobierany prąd. Akumulatory przysiadają i pojazd staje, po chwili spoczynku częściowo stan akumulatorów powraca do mniej więcej normalnego stanu napięcia( bo pojemność niestety jest już na stałe mniejsza od nominalnej ).
Krótki opis wyliczania dodatkowego rezystora. Prawidłowy pobór prądu widziany przez układ pomiarowy samochodu to Iz=340 mA. Led pobiera Il=140 mA. Potrzebujemy więc "stworzyć" dodatkowy pobór prądu Ir przez dodatkowy rezystor podłączony równolegle do żarówki LED-owej: Ir = Iz - Il Ir = 340 mA - 140 mA Ir = 200 mA Teraz wyliczamy wartość rezystora Rd...
Rozumiem przez to ze można normalnie uruchomić silnik, ale nic nie mówi o stopniu naładowania akumulatora. Bardziej kluczowe jest podanie napięcia w stanie spoczynku akumulatora. "Trzyma normalnie" oznacza moim zdaniem, że trzyma napięcie, które nie spada do 10V ale może autor tematu uściśli swoją wypowiedź: Czy <10V jest w momencie rozruchu czy...
A jakie powinno być napięcie w akumulatorze w stanie spoczynku bo miernik pokazywał 12,8V.
napięcie spoczynku akumulatora to 12,3 prąd ładowania 13,5 nowy Czyli puściutki. Taki akumulator żre i 50A. Do tego włączyły się świece zarowe, może u świece na termostacie....
Witam ! Nie masz się czym przejmować -- uważam że to są SUPER akumulatory ! Takie napięcie w spoczynku swiadczy tylko bardzo dobrze o akumulatorze - nic złego się nie dzieje z tego tytułu że na spoczynku ma nawet ok 13 V. Podaj mi adres sklepu gdzie można nabyć takie akumulatory. A co do prądu rozruchu to im większy tym lepszy---łatwiej będziesz miał...
Czy ładowarka aktywuje prawidłowe napięcie dopiero po włożeniu akumulatora? Czy to napięcie jest prawidłowe w stanie spoczynku ładowarki? Niestety nie posiadam takiego akumulatora ,więc ciężko mi to sprawdzić samemu. Proszę o pomoc. Przyłóż jakiś odbiornik, na przykład żarówkę do wyjścia ładowarki, i wtedy zmierz jakie napięcie jest na zaciskach.
To proste. Jezeli pisze, że napięcie ładowania może mieć tolerancję 10%, w takim wypadku może wynosić 12v z groszami, czyli tyle, ile napięcie akumulatora w stanie spoczynku, albo nieco ponad 15, czyli tyle, kiedy zacznie gazować. Nie jest to też wina regulatora.
Korki powinny być odkręcone do każdego ładowania prostownikiem - dziwię się, że robisz coś, zanim dowiesz się jak powinno się to robić. Jeśli masz prawo jazdy (tak zakładam) i robisz coś przy samochodzie (a to jest rodzaj obsługi jaką nasi dziadkowie i rodzice prowadzili dość regularnie), to powinieneś pytać, a robić dopiero jak masz pewność, że wiesz...
11,2V? A nie 13.7V ? Podajesz napięcie w spoczynku czy podczas pracy?
Pomiary wyżej w #183 są z akumulatorem którego napięcie w spoczynku wynosi 12,8V. Czyli prostownik wcale nie ładuje... Po podłączeniu żarówki też się nie zapala.
Pomiary zrobione - wg miernika poboru nie ma. Ładowanie też jest ok, w granicach 13,8 -14,2 V. Napięcie w akumulatorze na spoczynku 12,8. Po zostawieniu odłączonego akumulatora na noc samochód z problemem ale odpalił. Wygląda tak jakby wyładowywanie następowało podczas uruchamiania samochodu. Sprawdź świece, rozrusznik.
Ok jak wymienię to odpisze co i jak. A na świecące kontrolki abs i esp mógłbyś coś doradzić pozdrawiam Sprawdź sobie napięcie ładowania, gdy silnik jest zimny i ciepły. Na jałowo i pod obciążeniem świateł, klimy itp. W niektórych samochodach błąd ABS i ESP pojawia się przy słabym napięciu ładowania. Może być tak, że przewód ładowania jest do wymiany....
Napięcie akumulatorów w staniue spoczynku 12.5 V gdy ciągnik pracuje to 12.7 V przy obrotach silnika grubo ponad 1500 i więcej dobija ledwo do 13.3 V więc ewidentnie bardzo słabe napięcie prądnica do wywalenia mam już alternator zakupionu i będe zakładał choć dziwi mnie to ze kontrolka sie nie zapalała nigdy gdy ciagnik pracował więc myślałem cały czas...
Po pierwsze dużo za duży prąd ładowania, już po czymś takim akumulator ma dość. Po drugie wymień akumulator, sprawdź w aucie napięcie ładowania i pobór prądu w spoczynku.
Hmmm...6 amperów przy 12 woltach daje jak by nie było 72 waty....przekształcone w ciepło.....co tam się grzeje w stanie spoczynku ?
Nie przeładujesz. Przy 14.4V akumulator musi postać 8 godzin żeby się naładować. Patrz w poradnik firmy VARTA. [url=https://www.varta-automotive.pl/pl-... Co innego napięcie w stanie spoczynku, co innego napięcie w czasie ładowania i rozładowania. Napięcie zależy od prądu....
Napięcie 14,4V to napięcie jakie generuje alternator (bo akumulator w spoczynku ma około 12.5V) w i przy takim napięciu czyli 14,4v większość producentów podaje parametry sprzętu. Więc to nie ma z tym nic wspólnego
Dziwne. Przed chwilą testowałem samochód. Temperatura w garażu: +4 *C (odpalałem w garażu (oczywiście otwartym)). Samochód normalnie odpalił od strzała :lol: a stał z 48 godzin bez odpalania. Przed tym odpaleniem zajrzałem mu pod maskę i jeden przewód dochodzący do kolektora nie był do końca włożony (wystawał ze 3 mm od końca). Wpiąłem go do końca....
Czy takim miernikiem uniwersalnym sprawdzę to? Jeżeli akumulator jest w spoczynku pokaże napięcia? Tzn. gdzieś czytałem, że poniżej 12V jest bliski rozładowania, a 13V jest OK.
Czy napięcie graniczne 10,8V przy którym należy przerwać test to wartość przy obciążeniu czy w spoczynku? Oczywiście to napięcie pod obciążeniem.
i tutaj dochodzimy do sedna sprawy- te cytaty potrafią nieźle namieszać więc może warto podsumować : 1 jakim napięciem powinno się ładować akumulator (z uwzględnieniem czy napięcie to jest mierzone na wyjściu prostownika bez obciążenia czy na zaciskach akumulatora podczas ładowania); 2. jakie napięcie powinien mieć akumulator w spoczynku (naładowany-...
Po naładowaniu akumulatora FORSE na 100% (około 6 godzin prądem malejącym od 1,5 - 0,01 A) akumulator po nocy spoczynku (12h) miał napięcie na bolcach 13,06V. Po sprawdzeniu naładowanego akumulatora testerem w punkcie z akumulatorami okazało się że prąd rozruchu to aż 640A (przy deklarowanych 600A). Wniosek z tego taki ze pewnie producent ładuje akumulatory...
Czy ty masz problem, czy szukasz problemu? Po pierwsze napięcie akumulatora na spoczynku 12,2 V można uważać jako normalne. Zależy to jeszcze od zastosowanego miernika. Podany pobór prądu faktycznie można uznać za nadmierny ale nie wiemy jakie ustrojstwa masz zainstalowane. Spadek napięcia po włączeniu świateł do 13,2 V także można uznać jako dopuszczalny....
Witam, mam pytanie czy taki kieszonkowy, prosty mierniczek jak Uni-T UT20B jest miarodajny i nadaje się do kontroli stanu napięcia w spoczynku akumulatora? Wygląda to tak jak na zdjęciu: https://obrazki.elektroda.pl/9668000700_... Mam na myśli fakt, czy wskazywane wartości są bliskie prawdy i rzeczywiste a nie z księżyca, dla przykładu...
To w takim razie wytłumacz mi co takiego kosmicznego jest instalacji w elektrycznej samochodu po za tym że, akumulator w spoczynku ma napięcie 12,6V a kiedy silnik jest uruchomiony to alternator ładuje akumulator a regulator napięcia w teorii stara się utrzymać 14.4V w teorii dlatego że to napięcie może być różne w zależności od stopnia zużycia pierścieni...
Gdyby nie kartka z badań to można rozwijać wątpliwości. Ale ja ja spotkałem się kiedyś w czeskim alternatorze z mocno zminiaturyzowanym mostkiem, że całość pokryła się tlenkami do tego stopnia, iż w warunkach obciążenia zaczynała przewodzić. Oczywiście zaczynało się silne nagrzewanie mostka a wydajność zewnętrzna alternatora malutka. Tutaj też gdzieś...
Dlaczego więc jak podłączam prostownik to kilka godzin ładuję prądem ok. 6A? Dlatego chociażby, że zajechany i/lub zasiarczony akumulator może pobierać taki prąd mimo pełnego naładowania. Dodatkowo proste prostowniki same z siebie wymuszają przepływ dużego prądu przez akumulator (mają stosunkowo wysokie napięcie wyjściowe). Chcesz wiedzieć w jakim...
Czyli jednak tandeta? Produkt niezgodny z opisem? Kolega chyba nie zrozumiał postu #28. Produkt byłby niezgodny z opisem gdyby opis miał brzmienie: "Napięcie wyjściowe wynosi 12V +/- 0,1V" Samo określenie "napięcie znamionowe 12V" nie oznacza, że jest to 12V z dokładnością do 0,1V. Przykład z innej beczki: Żarówka samochodowa 45W/12V czyli na napięcie...
Przeanalizuj schemat elektryczny, czy masz coś oprócz bezpiecznika , zmierz napięcie na akumulatorze w stanie spoczynku, zauważ iż ten zasilacz daje Ci 12 V, a musisz dołączyć jeszcze w szereg diodę na której "zgubisz" 0,7 V. Finalnie do akumulatora dotrze 11,3 V co nawet przy założeniu, iż zasilacz ma wbudowane ograniczenie prądowe (zakładam iż nie...
Witam, mam problem z traktorem Belarus 920 z 2007 roku, a dokładniej z ładowaniem gdy wyłączone są odbiorniki, posiada on dwa akumulatory 12V, instalacja elektryczna jest na 12V, a rozruch na 24V, za pomocą przekaźnika(przetwornicy 14V/28V) znajdującego pod maską pod chłodnicami (bezpiecznik jest dobry), a ten elementy był wymieniany na nowy oryginalny...
Prawdopodobnie pada akumulator. Pod obciążeniem gwałtownie spada napięcie z powodu braku pojemności, a tym samym mniejszej wydajności prądowej. Silnik bardziej obciążony "zdycha" bo nie starcza mu prądu. Wchodzi w stan bliski stanowi zwarcia i usiłuje ciągnąć coraz więcej prądu. Co zamyka kółko. Wyłączając silnik, zdejmujesz obciążenie z akumulatora,...
Tak to jest z zabawkami na baterie - baterie się wyczerpią i zabawka do wymiany. Jako kompletny amator poradziłeś sobie nieźle ze wstępną diagnozą - zajrzałeś do baterii i zmierzyłeś napięcia jej ogniw (ogniw wtórnych = akumulatorów). 3.79V w stanie spoczynku to niezłe napięcie. Pytanie - czy napięcie nie spada po obciążeniu baterii? Ewentualnie czy...
Witam, Mam problem z wysokim napięciem ładowania. Jestem po wymianie regulatora napięcia w alternatorze. Pomiary na akumulatorze w stanie spoczynku wynoszą 12,9 V, a podczas działającego silnika i obciążenia światłami, dmuchawą i klimatyzacją napięcie wynosi 15,9 V. Wymieniłem regulator napięcia na Bosch 1 986 AE0 124. Alternator to 028 903 028 D o...
nic nie da się stwierdzić z Twojego opisu. Jaki jest stan tego akumulatora samochodowego? Pozatym napięcie na akumulatorach UPS-owych ;) jest w stanie spoczynku wyższe więc może to jest przyczyną. Tak na marginesie nie wiem czy nie uszkodziłeś układu ładowania bo mógł popłynąć za duży prąd. Pozdrawiam
Mam taki problem mianowicie: od jakiegoś czasu zaczęły mi przygasać światła na krótki czas, ostatnio po naładowaniu akumulatora po ok. tygodniu odziwo nie mogłem go zapalić więc podłączyłem znowu akumulator żeby się podładował ku mojemu zdziwieniu akumulator był cały rozładowany. po powrocie z pracy wziąłem miernik i sprawdziłem napięcie na akumulatorze:...
Witam po przerwie. Co do moich poprzednich obserwacji muszę skorygować nieco pewne informacje. Otóż dziś ponownie sprawdzałem napięcie na akumulatorze w spoczynku i przy okazji jeszcze raz sprawdziłem otwarcie przepustnicy na włączonym zapłonie. Poprzednio sprawdzałem jej otwarcie tylko przy pełnym wciśnięciu gazu, ale zauważyłem dodatkowo, że po lekkim...
Witam, mierzyłem ostatnio napięcie akumulatora w stanie zupełnego spoczynku, podczas działania silnika i z pełnym obciążeniem typu światła, nawiew, tylna szyba. Ostatnie wskazanie wzbudziło moje wątpliwości bo pomiar wynosił: 11,2V. A gdy piszczy coś co nie jestem w stanie potwierdzić (napinacz? pasek?) to pomiar jest jeszcze mniejszy, poniżej 10V....
Kondensator wlutowany. Syrena podłączona na stole do napięcia na pin 1 plus 12 v na pin 3 minus( masa). Jak jest sterowana ta syrena. Co należy podać na pin nr 2 by ja uruchomić. Na zaciskach akumulatora 3,6 v( akumulator wewnętrzny syreny) nie ma żadnego napięcia z układu syreny. Proszę o informacje czy w stanie spoczynku powinno być napięcie podtrzymujące...
Witam. Mam takie małe pytanie odnośnie akumulatora 12V 74Ah. Podczas ładowania akumulatora zaczyna się gotować 5(jedna ani drgnie) na 6 komór czy to normalne? Wydaje mi się, że powinny gotować się wszystkie 6. Na odwrót. Nie powinny się gotować ani jedna :) "Gotowanie się" to (zależnie od warunków): - efekt pełnego naładowania, czyli ta jedna komora...
Podłącz miernik do akumulatora i sprawdz jakie ma napięcie w stanie spoczynku następnie sprawdz napięcie podczas odpalania samochodu.
Znalazłem już winnego tego zamieszania... Okazało się, że akumulator w stanie spoczynku wykazywał napięcie rzędu 10V... Scenic odpalił po kilkunastominutowym ładowaniu po przewodach z innego auta. Po czym sprawdziłem alternator - sprawny. Akumulator możliwe, że fabryczny a na pewno co najmniej kilkuletni...
Z 1,25 czy 1,26 też jeszcze pojeździ. Akumulator nie ma stanu zero-jedynkowego, jakiś procent utraty pojemności nie kwalifikuje go go złomowania. EDIT: Wspomniany przeze mnie akumulator 100Ah kupiony z autem trzy lata temu, teraz robiący za awaryjną "elektrownię" do podtrzymania pracy pompek obiegowych w kotłowni. Ostatnio ładowany ze dwa tygodnie temu,...
Po co wydawać dodatkowe pieniądze an rozładowywarkę skoro to samo zrobi wiatraczek i multimetr... Pakiet akumulatora to 8 ogniw 1,2V NiMH połączony szeregowo, co daje łacznie 9,6V. Można to rozładować zgodnie z innymi już maglowanymi tu tematami do ok. 1V/ogniwo. Pytanie tylko kiedy mierzyć ten akumulator? W trakcie pracy z wiatrakiem w układzie? Czy...
Napięcie 11,8 V na akumulatorze ewidentnie wskazuje, że należy go już wymienić na nowy. Akumulator w stanie spoczynku powinien mieć co najmniej 12,5 V. Sprawdź jeszcze jakie masz napięcie na akumulatorze przy uruchomionym silniku, bo może być problem z ładowaniem.
Hi, W twoim przypadku akumulatora bym sie nie czepiał, napięcie akumulatora w spoczynku, dobre, przy kręceniu moze ciut za niski (tu trzeba by złapać oscyloskopem do ilu ono naprawdę spada. Jedyna rzecz jaka przychodzi mi do glowy, do sprawdzenia to poziom napięcia zmiennego jaki wychodzi z alternatora (ja osobiście sie nie spotkałem z takim przypadkiem...
Kupiłem BC20 Pro. Mam w samochodzie nowy akumulator AGM Varta Silver 80Ah 800A. Robię krótkie trasy i akumulator jest niedoladowany, napięcie na spoczynku wynosi ok 12.2-12.3 V. Jest taki sam jak poprzedni akumulator. Trochę niepokoi mnie sposób ładowania, najpierw wchodzi w fazę C-3, stalopradowa (zaczyna od 20A) przy napięciu ok. 13.5V, potem dość...
Witam. Mam podobny problem. -lekko ćmi kontrolka ładowania akumulatora. Po przejechaniu kilkunastu km rozładował się akumulator. (brak ładowania) kupiłem nowy regulator i ładowanie na poziomie 14,4 V. W stanie spoczynku napięcie akumulatora na poziomie 14 V? (to chyba trochę za dużo)???? Obrotomierz padł i nic nie pokazuje no i nadal ćmi kontrolka (silnik...
Witam. Właśnie zakupiłem centre futura 100 ah. I zastanawia mnie kwestia daty produkcji. Przeczytałem wszystkie posty z tym związane na elektrodzie i nikt nie miał podobnego problemu. Mam na akumulatorze dwie daty produkcji; pierwsza na górze, na przeciwko plusa; druga na górze tylnej ścianki akumulatora. Akumulator wg pierwszej daty jest z 27 grudnia...
Prawidłowe napięcie akumulatora w stanie spoczynku wynosi 12.60V natomiast prawidłowe ładowanie przy którym nie występuje intensywne gazowanie powodujące wytrącanie masy czynnej z płyt wynosi 14.4V. Co do ładowania prostownikiem to napięcie 16 volt na akumulatorze jest napięciem końcowym przy którym należy natychmiast odłączyć prostownik gdyz akumulator...
Sytuacja wygląda następująco: Akumulator 12V 90 Ah - naładowany na full prostownikiem Po założeniu w samochodzie napięcie ładowania 14,3V - 14,4V Odpala wszystko działa prawidłowo. Zostawiam na noc i rano nawet bendiks nie wskakuje. Napięcie na akumulatorze 11,8V przy spoczynku. Naładowałem akumulator ponownie prostownikiem 12h + 4h przerwy + 4h napięcie...
Jak masz multimetr to podłącz się pod akumulator i zobacz jakie napięcie miernik pokazuje w stanie spoczynku a potem włącz zapłon i zobacz czy nie spada jakoś bardzo np. poniżej 10,5V. Jak masz czym (tester diagnostyczny) to podłącz się do jakiegoś modułu lub kilku i zobacz jakie one widzą napięcia i porównaj je z tym z miernika.
Witam, Po pierwsze nie używasz odprężnika podczas rozruchu, po drugie gaz ręczny na min 0,5 wartości po rozruchu zmniejszamy na obroty minimalne. po trzecie ładowanie sprawdzamy po ok 10 min na max obrotach. po czwarte instalacja do sprawdzenia przede wszystkim lampy pod względem jakości masy, po piąte akumulator powinien mieć napięcie spoczynku dla...
Witam, Passat B6 2.0TDI 140KM CBAB Po odpaleniu samochodu kontrolka akumulatora gaśnie, akumulator nie jest ładowany, wystarczy jednorazowo na chwilę zwiększyć obroty powyżej 2 tysięcy i zaczyna ładować. Wszystkie rezystancję pomiędzy bliskie zeru. klema dodatnia-biegun dodatni alternatora klema ujemna-obudowa alternatora klema ujemna-część metalowa...
Napięcia między pinami należy sprawdzać pod obciążeniem. Za pinach 2 i 5 masz silnik, w zależności od pozycji przełącznika nie powinno być tam napięcia (w stanie spoczynku, względem masy, na obu jest 12V) lub będzie pełne napięcie akumulatora z odwracalną polaryzacją w zależności od położenia przełącznika. Przy przełączniku kierowcy w stanie spoczynku,...
Szukałem w internecie odpowiedzi na pytanie jak sprawdzić wydajność akumulatora i wiem, że należy obciążyć akumulator odbiornikiem o określonej mocy i powinien wytrzymać określony czas. Np. Akumulator 45 Ah gdy obciążymy prądem 45A powinien wytrzymać 1 h i analogicznie 60Ah obciążony prądem 60A również 1 h. Niestety nie znalazłem nigdzie informacji...
Witam. Mam problem z odpaleniem samochodu Citroen C4 1.4 benznyna. W ogóle nie kręci mi rozrusznik, po przekręceniu kluczyka na 1 pozycję wszystko normalnie działa, pompa ciągnie paliwo do rozruchu, po przekręceniu na 2 pozycję do rozruchu, słyszę cyknięcie, gasną wszystkie wyświetlacze na desce rozdzielczej, światła jak mam włączone drogowe, przygasają...
Akumulator jakie ma napięcie podczas rozruchu? Mówimy o spadku napięcia podczas "kręcenia" czy w jakim stanie jest akumulator w spoczynku? Do sprawdzenia napewno czujnik teperatury, trzeba porównać ile pokazuje w klimatroniku i w sterowniku silnika. A jest opcja żeby to sprawdzić w tzw VAG-u/VCDS?
Właśnie akumulatora nie sprawdzałem tylko te napięcie w spoczynku. Myśle czy może odpalić samochód po kablach z innej fury jak zagada to będę wiedział ze aku złe. Dobrze myśle czy coś mylę ? Dodano po 1 A i jeszcze dodam ze samochód ze 3 razy zapalił i wtedy nie było spadku napięcia
Witam. Mam problem z oplem Cosrą B 1,7 D rok 99 silnik Isuzu, a mianowicie napięcie na akumulatorze w stanie spoczynku wynosi około 12,4 V (po całej nocy) a po odpaleniu miernik pokazuje około 11,9V, dlatego moje pytanie czy to napięcie nie jest za małe???, Mój problem polega na tym że po przejechaniu około 3 tyg na nowym akumulatorze auto nie odpala...
Dziki za podpowiedzi. Jeśli chodzi stacyjkę to wydaje mi się że wszyskto jest ok, po przekręceniu klucza w stacyjce słychać kliknięcie na bezpiecznikach i rozrusznik klika. Zastanawiam się czy to nie kwestia napięcia akumulatora, sprawdzę go miernikiem w spoczynku i podczas odpalania silnika albo szczotki rozrusznika chociaż one mają żywotność około...
Pobór prądu na postoju wynosi po pół godzinie postoju 65mA-77mA. Inni użytkownicy mają taki sam pobór, moim zdaniem jest on za duży. Wstępnie wykluczone elementy/układy: - radio, które jest na kluczyk, odłączyłem je całkowicie, by sprawdzić czy to może pamięć radia pobiera taki prąd; - alarm, którego jest brak w samochodzie; - oświetlenie wnętrza; -...
Zauważyłem również, że gdy przełączam światła, to zmniejsza się moc świecenia wyświetlacza, klimy. Jakie jest napięcie na akumulatorze w spoczynku? Alternator sprawny? Ładuje prawidłowo - na włączonych światłach i klimie ok 14.4V? Ogólnie gdzieś prąd ucieka, bo nie mogę zostawić akumulatora podłączonego. Tak więc trzeba ustalić gdzie ucieka, co go...
,,prosty01"- pokaż mi w oplu lub innym aucie kontrolkę od uszkodzonego akumulatora. Trochę się rozpędziłem, cóż bywa. sprawdzałem napięcie na akumulatorze i było 12,5 V To napięcie w stanie spoczynku czy podczas pracy silnika. po podłączeniu obciążenia i uruchomieniu silnika nie wzrastało Ale co podłączyłeś za obciążenie? Myślałem że jak już robione...
Opis problemu: Wyciągarka DRAGON WINCH - DWH 2500 12V wadliwie współpracuje z pilotem, po wciśnięciu i przytrzymaniu przycisku pilota (np. góra) wyciągarka rusza po ułamku sekundy staje, następnie rusza, staje itd. - nasuwający się wniosek: spadek napięcia powoduje odłączenie odbiornika ale napięcie akumulatora wynosi odpowiednio 12,8 V– spoczynek...
Sprawdzić napięcie ładowania akumulatora i pobór prądu "w stanie spoczynku" - jeśli wszystko będzie dobrze to wymienić akumulator. Nie wiem jak w UK ale tu takie podstawowe pomiary to zrobią nawet w sklepie co sprzedaje akumulatory... Oplowskie radio/kostki mają zamieniony "stały plus" z "plusem po stacyjce" względem standardu ISO.
Możesz jak najbardziej sprawdzić multimetrem. Ale wartość spoczynkowa jest niemiarodajna. Prawidłowy pomiar to pomiar podczas rozruchu. Napięcie nie powinno spadać wtedy poniżej 10V. Przykłady: 11,8V w spoczynku 10,3V przy rozruchu SPRAWNY (do podładowania). 12,6V w spoczynku 6,2V przy rozruchu JUŻ ŁADOWANIE MOŻE NIE POMÓC.
Zakładam, że związane jest to z podwyższonym napięciem zasilania na płycie przy naładowanym akumulatorze. Nie. Wszystkie napięcia w laptopie są stabilizowane. Jak wyglądają temperatury CPU, GPU? W spoczynku, jak i pod obciążeniem, do sprawdzenia programem HwInfo64. Do tego sprawdź, czy gniazdo HDMI nie jest zabrudzone.
Moje pytanie dotyczy poziomu naładowania akumulatora wskazywanego przez ten prostownik. Pomińmy wskazania prostownika dotyczące stanu naładowania bo nie wiemy w jaki sposób ten stan określa. Odniosę się do poniższego: Wczoraj podłączyłem więc ten akumulator do ładowania. Wyświetlacz pokazał napięcie 12.4V... Po niespełna 2 godzinach od załączenia napięcie...
No tak, badam plus na aku i plus na alternatorze i wychodzi taki wynik a powinno być 0,2V max straty na przewodzie ale...To przy pełnym obciążeniu, światła, nawiewy, klima itd. Tak czy inaczej ładowanie alternatorem poniżej 14V nie spada choćbym sie starał. Czyli jednak napięcie mierzysz a nie prąd. Wczesniej pisałeś że masz spadek prądu 0,25A. Jakiś...
Problem z rozrusznikiem będzie objawiał się słabym kręceniem, przy sprawnej instalacji elektrycznej (łącznie z akumulatorem). Po prostu jak rozrusznik nie osiągnie obrotów krytycznych do zapłonu to nie zapali, jak osiągnie - zapali. Np: nieraz było tak, że rozrusznik ledwo kręcił, a silnik złapał po sekundzie. Ale gdy zaczął jeszcze wolniej kręcić to...
25 dni temu: odpalam rano auto >> 10 km >> 6 h przerwy >> 10 km, gaszę, 10 minut przerwy i nie odpali, kontrolki przygasają prawie do zera, nie kiełta. Wymieniłem łożyska igiełkowe i ślizgowe w rozruszniku, naładowałem aku, wszystko działało OK. międzyczasie auto normalnie użytkowane(prawie 2000km/mc) 4 dni temu 200 km bez problemów 48 h temu 200 km...
napiąć spoczynek prąd spoczynek akumulator wentylator spoczynek laptop
hasło wygasa zasilacz buforowy łączenie skuter elektryczny instalacja
quadral wzmacniacz quadral wzmacniacz
Moment dokręcania śrub korbowodowych BMW N47D20C Szarpanie silnika w BMW E87 - przyczyny i diagnostyka