Zobacz bezpieczniki, zobacz czy jest napięcie na syku S alternatora.
Jakiś czas temu miałem identyczny przypadek! Mazda 626 2,0D alternator Mitsubishi. Ładowanie było do 18V, kontrolka ładowania nie świeciła wcale. Przyczyną był ugnity przewód od kontrolki (jakieś 20cm od alternatora) Po zlutowaniu kabla wszystko wróciło do normy. Jeśli masz taki sam alternator to dochodzą do niego 2 cienkie kable. Do wyjścia R(S) dochodzi...
Koledzy mam taką prośbę ;) czy mógł by ktoś kto posiada mazda 6 przed liftem 1,8 lub 2.0 w benzynie i ma jakiś interface diagnostyczny elm 327 lub jakikolwiek albo choćby multimetrem, sprawdzić jakie ma napięcie ładowania na wolnych obrotach czy utrzymuje stałe napięcie czy jest zmienne ( jeśli jest zmienne to jakie to są wartości ) czy się zmienia...
Od napięcia ładowania! Nie sugeruj się kontrolka ładowania , zmierz ładowanie na klemach akumulatora , a następnie na PLUSIE alternatora!
Ładowanie za duże wymień regulator napięcia w alternatorze i powinno być ok
częst pomaga dodatkowa masa do korpusu alternatora . Szczotki masz razem z regulatorem napięcia -tam gdzie wchodzi kostka .Pozdrawiam
Witam miałem dwie mazdy i napięcie ładowania oscylowało w granicach 13.8-13.9 one tak maja ,alternatory mitsubishi ,aku fabryczne padło po 10 latach
Włącz światła, nadmuch, ogrzewanie szyby, jak wzrośnie napięcie zamiast spaść to otrzymasz odpowiedź (a nawet dwie). Czy ECU steruje i czy alternator sprawny. Przy srogim obciążeniu powinno zbliżać się do 14V. p.s. Na 90% steruje ECU, ale czy poprawnie, trzeba się przekonać. .
w instrukcji od mazdy 323 piszą że zakres napięcia alternatora to14.1-14.7 na biegu jałowym przy prętkości obrotowej silnika 2500...3000 obr/min a jeżeli jest większe to regulator do wymiany w maździe 323 moc alternatora 60-65A, przy max. napięciu 14V daje to moc 840 lub 910 W
Zacznij od alternatora. Szczotki, regulator.
Na s masz mieć napięcie sprawdzane ŻARÓWKĄ . Ten styk "zbija" napiecie.
Reklamować naprawę alternatora. Pozdrawiam.
Do kontroli: - połączenia masowe w pojeździe, - podłączenie akumulatora - klem, stan przewodów, - napięcie ładowania, - stan alternatora i jego podłączenie, - kostka stacyjki.
Tym że kontrolka od ładownia nie świeci się nie sugeruj, bo jak wcześniej pisałeś alternator ładuje 13.6V. Ale to trochę za mało. To napięcie mierzyłeś przy włączonych światłach czy nie?
Regulator napięcia jest do wymiany
Sprawdź też regulator napięcia.
Mam ten sam problem. Cały czas świeci mi się w xedosie 6 1,6 16v kontrolka ładowania. Alternator jest sprawny. napięcie wynosi jakieś 13 v. Co zrobić żeby kontrolka się nie świeciła?
Rozumiem że sprawdzałeś alternator miernikiem? Jeżeli alternator nie ładuje to należy oddać go do regeneracji. Koszt to około 150 zł w zależności co poszło. Sprawdź przewody jeszcze od alternatora i napięcie na samym alternatorze oraz czy pasek na miejscu
Sprawdź miernikiem napięcie przy samym alternatorze.Masa alternatora z zaciskiem 30,powinno być 14v
Jak PD steruje napięciem ecu silnika
Możesz spróbować.Czy na tym drugim przewodzie masz napięcie po kluczyku,gdy podłączyłeś kontrolkę.
Jeżeli wycie pojawia się pod obciążeniem i temperaturą to są słabe diody ,zwarcie na stojanie objawiało by się ciągłym wyciem i niskim napięciem ładowania. I pytanie czy ten alternator kiedyś chodził cicho.P
Powerbank - zasilacz bateryjny. Bateria akumulatorów z przetwornicą stabilizującą napięcie (stabilizator impulsowy) i ładowarką (to na zewnątrz, to zasilacz do telefonu, ale spece od reklamy mają większą siłę przebicia niż technicy, więc g..mowa się szerzy bez trudu jak Covid-19). Chcesz zrobić sobie ładowarkę do dodatkowej baterii - ok, może tak być,...
To na początek prosimy o pomiary napięć ładowania.
A jak wpiąłeś bezpiecznik z powrotem to działa zamykanie drzwi ? Akumulator sprawdzony testerem w jakim jest stanie? A radio można podłączyć po stacyjce jeśli ciągnie ci prąd. A le ja bym na twoim miejscu sprawdził akumulator stan jego i jakie ma napięcie ładowania z Alternatora bez obciążenia i z obciążeniem.
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
ciężko coś podpowiedzieć, z opisu wynika że jednak sam alternator będzie do roboty - koniec szczotek, alternator Mitsubishi. Gdy zapali się kontrolka alternatora stuknij w niego kijem od szczotki - gdy silnik odrazu zmieni prace i napięcie skoczy będzie odpowiedź.
Witam. Sprawdź napięcie między obudową alternatora a zaciskiem prądowym. Jak są takie same jak na zaciskach akumulatora a naciąg paska jest dobry to reklamuj alternator.
Witam Miałem podobną sytuację z autem przy odpalaniu go. Sprawdź miernikiem napięcie ładowania akumulatora (u mnie było prawie 17V) , winny alternator , a dokładnie regulator napięcia. Pozdrawiam
Jaki alternator masz w tej chwili zamontowany ( wydajność prądowa) ? Jakie masz napięcie ładowania po załączeniu wszystkich świateł i ogrzewania tylnej szyby ?
Miałem podobny problem w swoim samochodzie, w moim przypadku winowajcą okazał regulator napięcia w alternatorze. Jeśli po naładowaniu akumulatora samochód Ci odpali, to sprawdź multimetrem ładowanie alternatora oraz napięcie podczas rozruchu
15V to zbyt duże napięcie ładowania. Optymalne jest 14,4V. Lepiej to sprawdź dokładnie bo zagotujesz akumulator. A kontrolka ładowania gaśnie po zapaleniu auta?
Tak jak napisał kolega pierwsze co to zacznij od usunięcia usterki regulatora napiecia na alternatorze Pierdoły opoły kolego. Nawet nie zapytałeś jaki alternator, wiadome, że firmy Mitsubishi, ale co dalej? Co tam jest ważne?
Sprawdz ładowanie i alternator.
Witam Mierząc prąd ładowania alternatora miernikiem ustawionym na skali do 20V wskazuje od 14,60 do 15,59 po przełączeniu miernika na skale do 200V wskazuje 21,2 do 25,5V a zmiana na mierniku na 600V wyświetla ponad 50V. Ten sam miernik podpięty do innych samochodów zachowuje się prawidłowo. W alternatorze został wymieniony regulator i mostek prostowniczy,...
Z wyjścia alternatora plus jest podłączony do rozrusznika a z rozrusznika do plusa akumulatora, dlatego prosiłem byś zmierzył napięcie na wyjściu z alternatora.
Witam Masz uszkodzony regulator napięcia, skutkiem czego jest podwyższone napięcie ładowania oraz wygotowanie się elektrolitu z akumulatora. Regulatory w większości przypadków montowane są do obudowy alternatora, niekiedy razem ze szczotkami. Wymień i będzie po kłopocie. Do akumulatora zawsze dolewa się wodę destylowaną a nie elektrolit. Pozdrawiam
witam w mazda 626 tak jest u mnie paliła się jeszcze od abs i był padnięty regulator napięcia zabudowany w alternatorze jak masz tam silnik 2.o to powodzenia w jego wyciągnięciu. :)
Uszkodzenie regulatora alternatora i nic ponadto. Napięcie troche za wysokie, bo typowo podczas ładowania, bez włączonych dodatkowych odbiorników (np. światła, dmuchawa etc.) nie powinno przekraczać 14,2 V.Typowo 13,8 - 13,9V.
Witam, W Premacy '99 po 5 min od odpalenia pojawia mi się kontrolka od ABS. Kod błędu to 61. Podmiana sterownika nie załatwiła sprawy. Zaobserwowałem że jak wykasuję błędy to przy zczytywaniu ponownym błędów (zmostkowane GND i TBS ) na początku po odpaleniu jest ok brak będów KOEO. Więc odpalam i sprawdzam KOER (Key On, Engine Running) i wyświetla błąd...
To ta żarówka robi jako zabezpieczenie?? Podłączając alternator bez tej Żarówki mogłem coś spalić w nim? Dodano po 4 diody sprawdziłem miernikiem wszystkie sprawne. Mając zasilacz mogę sprawdzić regulator napięcia?? Jak się da mógł by ktoś podpowiedzieć jak go podłączyć?
O CAN to co nieco słyszałem jednak w układzie ładowanie w swojej praktyce się jeszcze nie spotkałem z CANem więc dlatego uznałem że nie jest to układ klasycznego (dotychczasowego) ładowania. Nie wykluczam, że ten właśnie alternator komunikuje się z systemem auta po CANie. Mogłoby o tym wskazywać zachowanie kontrolki. Ale czy ten alternator jest samowzbudny?...
Bezpieczniki wszystkie sprawdziłem - są OK. Na głównym kablu jest napięcie 12 V,(sprawdzałem przy zgaszonym silniku, przy zapalonym tez było 12-czyli alternator nie pracuje). Na wtyczce co dochodzi do alternatora tez było na jednej końcówce 12 V(tej grubszej żółto-czerwono-biały kabel), na drugiej 0 V(kolor kabla czarno-biały). Przed drugim wymontowaniem...
zobacz bezpieczniki - nie wiem jaki masz typ alternatora ale większość musi dostać napięcie z akumulatora aby zacząć pracować. Sprawdz bezpieczniki http://obrazki.elektroda.pl/1868813900_1... http://obrazki.elektroda.pl/7309215100_1... Przepraszam za wklejkę [url=http://obrazki.elektroda.pl/7112633...
Przekaźnik podmieniłem na ten od klaksonu bo jest taki sam i dzisiaj znowu na jakiś czas wyłączyła się klimatyzacja - ładowanie wtedy było 13,3, ale po jakimś czasie przy tym samym ładowaniu klimatyzacja zaskoczyła. Jest możliwe, że przy niskim ładowaniu komputer jakoś odcina niektóre odbiorniki prądu czy na siłę doszukuję się relacji między ładowaniem...
Witam ponownie, temat muszę odświeżyć, trochę się doinformowałem, i myślę że zadam bardziej odpowiednie pytania niż ostatnio :) od początku. samochód mazda RX8 ze swapem silnika z hondy civic type R K20z4 w maździe alternator jest typu P - D - wtyczka posiada dwa kable które idą bezpośrednio do ECU, jeden służy do sterowania alternatora i jest sygnałem...
Witam, taki problem: Jechałem samochodem i zapaliła mi się kontrolka ładowania z tym, że na wolnych obrotach gaśnie. Po przejechaniu tak ok. 3km zgasiłem samochód no i już nie zapalił - czyli faktycznie nie było ładowania, ale raczej przez dłuższy czas, bo brak ładowania przez 3km to jeszcze auto powinno spokojnie potem zapalić. Dziś po wymianie akumulatora...
Witam. Zacznę od początku, autko jak w temacie, tydzień temu przestał ładować ale nie że się kontrolka załączyła i nie ładuje tylko puki akumulator miał wystarczająco siły było OK a jak już był na wyczerpaniu (podczas jazdy) zapalały się kontrolki, zegary przestały działać i gasł, po odpaleniu na kablach znowu jechał jakiś czas (czasami się kontrolki...
Nie, bo inteligentny alternator nie trzyma stałego napięcia dlatego potrzebna jest przetwornica aby niezależnie od napięcia wejsciowego z zakresu 12.8-14.95 utrzymać na wyjściu 14.4. Dodatkowo trzeba pilnować maksymalnego prądu ładowania LiFePo4 - dla wybranego akumulatora to maks 10A
Masz sterowany z ECU. Trzeba szukać w wiązce uszkodzonego przewodu. ECU porównuje napięcie akumulatora i steruje alternatorem. Podłączone dobrze? wywalić ten i dać zwykły i będzie spokój.
Witam, regulator od malucha założyłem - działa :) Bez obciążenia jest napięcie ładowania 14,2V a przy obciążeniu 14V. Został tylko problem nie święcących lampek na desce rozdzielczej podczas odpalania, tzn. lampki właściwie się świeca ale bardzo słaba -tylko od oleju świeci dobrze. Moje pytanie brzmi. Jakie powinno być napięcie wychodzące z alternatora...
Masz uruchomić auto i sprawdzić ładowanie po 10 min. Następnie włączasz światła i dmuchawę. I jeszcze raz kontrola ładowania. Zmierz na akumulatorze i alternatorze.
Witam Mam problem z kontrolka ładowania co jakiś czas mi się zapala i gaśnie razem z kontrolką poziomu wody w filtrze paliwa. Ale już wiem,że jak mam z ładowaniem to się zapalają obydwie kontrolki. Alternator wydaje mi się,ze jest ok bo akumulator mi się nie rozładowuje. W momencie zapalenia się kontrolek napięcie ładowania wynosi aż 15,2 V a przy normalnej...
Witam. Co to może być?, a mianowicie alternator ładuje prawidłowo wg. pomiaru wykonanego miernikiem, regulator utrzymuje napięcie 13,77V przy każdych obrotach silnika, natomiast kontrolka od ładowania świeci się cały czas jasnym normalnym światłem. Po wyciągnięciu kostki z przewodami (dwa przewody) z alternatora kontrolka pali się cały czas oczywiście...
słuchaj,to nie nowe auto.Po prostu robią się spadki napięcia na złączach,a zawłasza w okolicy 70A bezp.onaczonego jako ALT. Po prostu linką fi 4 mm trzeba wykonać połączenie terminala 30 alternatora z klemą plus.
Nie wiemy jaki masz tam alternaor a nawet jaki silnik. Czy przypadkiem nie uszkodziłeś szczotek przy montażu regulatora? Pytanie także, czy na tym grubym przewodzie jest napięcie a także czy zapewniona masa. W tytule napisano "brak kontrolki" więc co ma świecić? I wreszcie wymiana stojana i regulatora jest chyba droższa od całego alternatora?
Witam Ponownie. Coś jednak nie tak.Strasznie wzrasta zapotrzebowanie na prąd.Gdy odłączę zasilanie gazu napięcie ładowania alternatora wynosi 14.4 a gdy tylko gaz się załączy ładowanie spada do 13.8??Tym sposobem akumulator po nocce jest rozładowany.Jeżdżę głównie po mieście dlatego przy tak małym prądzie nie zdąży się naładować. Trochę chyba za dużo...
Dzień dobry, Mazda 3 BL 1.6 TDI MZR-CD rok 2009, aku BOSCH S4 70AH 630A S4026 młodszy niż rok. Nie potrafimy dojść do tego co jest usterką, sądziłem że aku padł po roku ale na drugim ten sam problem - auto na dwóch różnych akumulatorach młodszych niż rok nie odpala, zaczęło to się mniej więcej na początku listopada (myślałem że przez wstępne mrozy),...
Zrobiłem ostatnie podejście do tego alternatora - kontrolka ładowania świeci cały czas ( na stole) napięcia na szczotkach nie ma gdy nim kręcę, tylko opór z kilku om wzrasta do ok 3 kom na obrotach. Postanowiłem sobie odpuścić naprawie i zawieźć auto do mechanika - założyłem alternator i okazało sie ze ładowanie jest ale małe - 13,5 V na niskich obrotach...
Witam! W wyżej wymienionym aucie rozładowuje sie akumulator na postoju, akumulator kupiłem nowy i naladowałem porządnie. przy wyłączonym silniku, z odłączonym radiem auto pobiera 0,6A z akumulatora. Gdzieś wyczytałem, że może to być wina alternatora więc odłączyłem kostke od niego [z dwoma przewodami] i pobór prądu spadł do 0A [pewnie cos tam ciągnie...
Najlepsze i najzdrowsze dla akumulatora, obojętnie jakiego, jest ładowanie takie, w którym sam akumulator decyduje na jaką wielkość prądu ma aktualnie apetyt i kiedy jest już naładowany - przestaje pobierać prąd lub pobiera go tylko na pokrycie samoistnej utraty ładunku. Ładowanie (doładowywanie) akumulatorów prostownikami z automatyką daje lepsze efekty...
Potrzebuję pomocy w odnalezieniu jakiegoś namiaru na części do alternatora KIA 0K30C18300, jakieś numerki które pomogą znaleźć trop czy coś, mianowicie poszukuję całego zestawu mostka prostowniczego, regulatora napięcia, nie mogę znaleźć nic co pasuje, alternator jest tego typu że trzeba go całego rozpoławiać żeby dostać się do regulatora i mostka,...
|Dopiero odpowiadam niemiałem wcześniej czasu . Otóż jak się okazuje niektóre mazdy z tego okresu posiadają alternator samowzbudny z elektroniczną regulacją do której sygnał podawany jest poprzez urządzenie sterujące , które zbiera informacje o parametrach pracy urządzeń takich jak : podgrzewanie szyby , abs , klimatyzacja, tcs, system wtryskowy silnika....
Witam. Posiadam mazdę 6 z 2006r silnik 2.0 pb 147km. Chcę zmodyfikować CAR AUDIO i potrzebuję więcej prądu min 200A Fabrycznie jest 100A a alternator sterowany sygnałem analogowym PD Co do rozwiązań jest opcja wrzucić altek z zew. reg. napięcia ,ale co z lampką ładowania jak jej uniknąć? Lub druga sprawa ,tak sobie rozmyślałem, jest opcja włożyć inny...
Witam, Mam podobny problem i szukam pomocy, bo elektryk samochodowy nie znalazł rozwiązania w mojej Mazdzie 626 DiTD . Mam nowy akumulator (stary wysiadł właśnie niedawno) a podczas jego zakładania stwierdzono, że coś jest nie tak z ładowaniem. Po włączeniu świateł, wentylatora i klimatyzacji napięcie spada poniżej 12V. Na 3000 obr/min jest wszystko...
Witam wszystkich.Na początku opiszę problem ,a więc na zgaszonym silniku oświetlenie świeci normalnie tj.bez żadnych mrugnięć.Zapalam autko i od razu zaczyna mrugać wyświetlacz i kontrolka ręcznego i paliwa na desce.Przekręcam na światła mijania i przy stałych obrotach widać jak całe oświetlenie pojazdu delikatnie mruga.Zauważyłem że kontrolka ładowania...
http://obrazki.elektroda.pl/9154623900_1... Mazda postanowiła najwyraźniej przybliżyć posiadaczom zwykłych pojazdów wygody szybkiego ładowania znanego z aut hybrydowych i EV. Nowy stworzony przez firmę system zwany i-ELOOP został zaprojektowany z myślą o tradycyjnych samochodach spalinowych. Najważniejszym, co różni go od wcześniejszych...
Najpierw wyczyść klemy, nasmaruj, następnie wszystkie połączenie masy sprawdź-przesmaruj. Nie zaszkodzi zresetować kompa do ustawień fabrycznych.Odłącz akumulator i przytrzymaj pedał hamulca na 20 sekund. Po pierwszym odpaleniu włącz radio,światła, wentylator, poruszaj trochę kierownicą. Niech tak pochodzi na obciążeniu chwilkę. Powinno pomóc na obniżenie...
Witam; Problem jaki występuje w tej Mazdzie jest następujący: jest zamontowany nowy alternator,jest podłączony pod akumulator i jest wsadzona kostka do regulatora (są w niej dwa przewody -żółty z czarnym i żółty z zielonym) w takim przypadku następuje pobór prądu przez alternator około 4ampery. Gdy kostkę z regulatora wyjmę alternator nie pobiera prądu...
napięcie ładowania alternatora mazda ładowania mazda mazda ładowania
wskaźniki deski rozdzielczej climatronic regulacja aparat trust
kolektor słoneczny ciśnieniowy eeprom dumps
Usterki nawigacji motocyklowych Rider GPS – TomTom, Garmin, Mio: zasilanie, GNSS, ekran Zamiennik diody transilowej GFT6CA – SMCJ6.0CA, SMBJ6.0CA, parametry, obudowy