Hej, mam pytanie czy na tym czujniku musi być napięcie? A jeśli tak, to jakie?
To w tak razie zobacz czy na wtyczce do cewki jest napięcie i masa.
Witam mam napięcie akumulatora na czujnikach wału oraz wałka. Komputer nie widzi obrotów wału oraz wałka. Po wyjęciu bezpiecznika od ECU napięcie znika. Na innych czujnikach napięcie 5v jest poprawne. Uszkodzone ECU ? Gdzie szukać przyczyny ? Podpowie ktoś troszkę.
W Twoim przypadku było to spowodowane nie dobieraniem przez sterownik odpowiedniej dawki paliwa dla silnika przez co silnik nierówno pracował. U mnie napięcie wariuje;/ to jest ten mega problem.
Zmierz napięcie na akumulatorze w chwili rozruchu. Sprawdź masę zespołu napędowego, główny kabel do klemy - akumulatora
czujnik położenia wału jest ok nawet jakby był walnięty to wtryski miały by napięcie
Witam mam problem z Peugot 106 1999 rok nie odpala ,pompa paliwa ok,bezpieczniki ok czujnik położenia wału ok ,brak napięcia na wejściu do aparatu zapłonowego czy może ktoś mial podobny problem dziękuję bardzo za pomoc.Pozdr Tomek
Witam ponownie. Więc komputer wyświetla kod 41. Jakiś czas temu wyświetlał również kod 22, ale po wymianie silniczka regulacji biegu jałowego kod przestał się pojawiać. Jeśli chodzi o komputer i układ wtryskowy to jest to Bosch. A co do diody to czy mam nią zewrzeć piny 2 z 3, czy najpierw 2 z masą, później 3 z masą i sprawdzić czy jest napięcie ?
Witam mam problem z peugeot boxer 2.2 HDi 120km 2009rok. Nie pali nie widzi synchronizacji wału z wałkiem rozrządu a dokładnie na wykresie pokazuję że raz jest zezwolenie startu a raz nie ma to wygląda tak jakby była gdzieś przerwa co jeden obrót wału. Może miał ktoś taki przypadek? AI: Jakie narzędzia diagnostyczne lub metody zostały użyte do zidentyfikowania...
P0335: Czujnik wału korbowego. Jeśli silnik uruchamia się dopiero po dłuższej pracy rozrusznika, przyczyną może być wadliwy czujnik wału korbowego P2670 dla systemu wtrysku Bosch EDC16c3 to zbyt niskie napięcie zasilania czujników, czyli napięcie spadło poniżej 4,7V w czasie ponad 150ms Błąd P1351 . błąd świec żarowych lub kłopoty z wiązką.
No tak tylko gościu jeździł tak że docisk pękł ,rozwalił skrzynie i wyrwał czujnik obrotu wału także różnie bywa.
Czy napięcie dochodzi do czujnika. Tylko patrzeć na podpiętym czujniku - spadek napięcia.
Właśnie tu jest problem bo nic nie wyskakuje a iskry nie ma na wszystkich 4 świecach i są zalane mocno masa jest przykręcona do pokrywy j głowicy tak jak była wyczyściłem to i cisza bezpieczniki sprawdziłem wszystko jest okej jedynie zielony przekaźnik w skrzynce bezpieczników w komorze silnika ma lekko przypalony jeden styk od minusa zrobiłem mostek...
Jeżeli chodzi o ten schemat to nie to samo co w moim aucie. Znalazłem usterkę u siebie i winny był kabel cieniutki biało czerwony który wychodzi z BSM i idzie sobie do kostki w ecu. Sprawdziłem w kostkach ecu napięcie i brakowało mi właśnie stałego 12v plusa, poszedłem za kablem tym biało czerwonym i doszedłem właśnie do bsm gdzie wychodzi na niego...
(-) świecą jeszcze świece żarowe (około 10sek). W momencie kiedy świecą samochód nie reaguje na przycisk "Start". (-) Wariuje również wskaźnik temperatury silnika (nie ważne czy silnik zimny potrafi wskazywać max temp. za chwile nagle spada do zera i ogólnie różne cuda). Sam sobie udzieliłeś wskazówki, ponieważ problemem jest prawdopodobnie czujnik...
Rozumiem ze mowa o jednej z tych trzech największych wtyczek. Mogę prosić o jakiś szczegółowy schemat elektryki ? Próbkwałem namierzyć ale chyba za słabo szukałem... A może to uszkodzony czujnik położenia wału? One czasem nie wywalają checka...
ZB4, czyli suwak "potencjometru" czujnika położenia przepustnicy. Czujnik ten zwraca sygnał proporcjonalny do kąta wału przepustnicy, czyli powinna tam zachodzić zmiana (praktycznie od minimum do max. napięcia). XC3 to + zasilania,
Jeśłi odciąć czujnik położenia wału to raczej na benzynie nie powinien, bo komputer nie będzie wiedział jak wysterować cake wysokiego napięcia.
wymieniłem kasetę zapłonową, świece, czujnik położenia wału, niestety zero poprawy Wymienianie przypadkowych elementów , jest pozbawione logicznego sensu sprawdziłem probówką że nie dochodzi napięcie na kostkę 4 wtryskiwacza, i Tego rodzaju badania diagnostyczne są pozbawione jakiegokolwiek sensu! bardzo proszę o pomoc Osobą pomocną , może okazać się...
WItam, Problem jest następujący...Samochód po przyjedzie do domu już nie chciał odpalić. Po sprawdzeniu co i jak wyszło że nie ma iskry, oraz pompa paliwa nie dostaje napięcia. Wymieniłem już przekaźnik pompy paliwa oraz komputer (Bosch), dodatkowo sprawdziłem przewody, czujnik położenia wału i bezpieczniki, które są ok. Juz nie mam pomysłów, moze ktos...
Witam. Od jakiegoś czasu i tylko po dłuższym postoju, np. po nocy, gdy silnik jest zimny, po jego uruchomieniu zapala się ikoną check engine, a na ekranie komputera pokładowego info: antypolution fault, i silnik przechodzi w stan awaryjny z uśrednionym dawkowaniem wtrysku, czyli jedzie, choć na 30%max. Jestem z tym autem od 10 lat więc znam wszystkie...
Niestety informacje producenta nie są nazbyt bogate i ograniczają się do schematu ogólnego, schematu podłączenia czujnika (w dwóch, sprzecznych ze sobą wersjach sic!). No co ty opowiadasz...? Przecież tam masz dwa czujniki - na dolocie i wylocie - to jak chcesz mieć jeden schemat? To akurat czujnik indukcyjny, nie Halla (posiada magnes trwały i jest...
Tak dobrze. Jeżeli masz trudności diagnozy sterownika , to wepnij się bezpośrednio do pinów 4 i 28 sterownika. Czujnik położenia wału wisi na pinie 5 i 24 , przeleć przewody od niego do sterownika / wtyczka/ , oporność czujnika w granicach 300 do 800 omów.
Znalazłem usterkę u siebie i winny był kabel cieniutki biało czerwony który wychodzi z BSM i idzie sobie do kostki w ecu. Sprawdziłem w kostkach ecu napięcie i brakowało mi właśnie stałego 12v plusa, poszedłem za kablem tym biało czerwonym i doszedłem właśnie do bsm gdzie wychodzi na niego 12v a przy kostce ecu tylko 2,3v. Przetarcie jest gdzieś z tyłu...
Czujnik wału jest w aparacie zapłonowym-ok.300Ω(dostęp po zdemontowaniu modułu zapłonowego) Cewka piny 2-3 ok.0,7Ω zacisk wysokiego napięcia-pin 4 ok. 6600Ω pozdrawiam
Jak wiadomo każdy model samochodu i silnika posiada swoje specyficzne rozwiązania. Nie powiem żebym znał ten akurat. Ale spodziewam się, że jak w innych pompa otrzymuje napięcie tylko wówczas, kiedy zarządzi sterownik silnika. A ten podaje: przy włączeniu zapłonu na czas ok 3 sek, po uruchomieniu silnika (impulsy z czujnika położenia wału korbowego...
Witam wszystkich Problem polega na tym, że nie mogę odpalić samochodu, jest to Peugeot Boxer z silnikiem 2.5td 230 L z 1997 roku. Samochód pracował na biegu jałowym i po kilku minutach zgasł tak jakby został wyłączony, od tamtej pory nie odpala. Sprawdziłem napięcie na świecach, świece, paliwo dopływa, został wymieniony czujnik położenia wału co trochę...
Witam dzięki za zainteresowanie. Ten schemat jest mi potrzebny do ustalenia wiązki elektrycznej ze sterownika do silnika, potrzebuje sprawdzić przewody elektryczne ze sterownika do czujników po kątem przerwy i wartości napięć ze sterownika i funkcji pinów czujników położenia wałka, wału itp czujników. Problem ma taki że np. napięcie do czujnika wałka...
sprawdź napięcie na czujniku położenia wału ma być w granicach 4,7-5V maksymalnie, gdy bedzie wyższe auto nie odpali. Nie pamietam czy w twoim 207 z tego roku był czujnik kopiowania turba na gruszce od turbiny, sprawdź jezeli jest to go odepnij zobacz czy skrzynka bezpiecznikow nie jest wilgotna, czy wtyczki od bsi, sterownika nie są zielone. Pozdrawiam
Prosty sposób na poszukiwanie źródła lewego powietrza to spryskiwanie podejrzanych miejsc benzyną. Jeśli razem z lewym powietrzem silnik zassie benzynę to podskoczą obroty silnika. Poza świecami i cewką takie problemy mogą też powodować np: kable i rozdzielacz wysokiego napięcia, wariujący czujnik położenia wału, cieknący wtryskiwacz benzyny. Gdy wymieniałeś...
Witam, Mam nadzieję że ktoś miał podobny przypadek. Mianowicie Peugeot 407 2.0 HDI RHR automat. Czujnik położenia wału nie widzi obrotów po wymianie rozrządu. Jednak gdy rozlaczy się aku. Przez sekundę przy rozruchu wskazania są a później nic. Dodam rozrząd sprawdzany 5 razy, drugi czujnik , napięcie sprawdzone 5V, ciągłość przewodów również, drugi...
Po prostu ,szarpie,gaśnie okresowo,lub wejdzie na 3000 obrotów i nie chce zejść do czasu aż się nie wyłaczy kluczyka w stacyjce.W chwili gdy szarpie zaświeca się lampka lampka usterek i traci komunikację z testerem.Pamięć usterek pusta. Monitorowałem napięcia na zasilaniach -nie znikają.Sygnał z czujnika położenia wału jest cały czas. Walczył ktoś kiedy...
Witam Mam taki problem: zatarł się wentylator i zagotował się samochód na biegu jałowym, po szybkim zgaszeniu i wystygnięciu nie można go odpalić (brak iskry). Wymieniony był już czujnik wału, sprawdzona cewka (napięcia na cewkę itp też - wszystko jest OK) a iskry dalej nie ma. Może ktoś spotkał się z czymś takim. Z góry dziękuję za pomoc.
Sprawdz czujnik położenia wału korbowego... To częsta przyczyna braku zasilania. Jezeli jest ok, to sprawdz zasilanie przekażnika 15-to stykowego (jeżeli jest to wtrysk BOSCH) i sprawdz czy z niego wychodzi napięcie. Pozdrawiam
podczas kręcenia rozrusznikiem widzę w parametrach że cewka ma napięcie.sterownik nie wysyła sygnału na cewkę. Dodano po 2 sterowni otrzymuje sygnał z czujnika położenia wału.
Hejka Na podstawie opisu usterki wydaje się, że problem może leżeć w sterowaniu zapłonem. Wyłączenie kluczyka na 30 sekund pozwala na krótkotrwałe usunięcie problemu, ale nie rozwiązuje go na stałe. Możliwe przyczyny takiego zachowania skutera to: Uszkodzony regulator napięcia - jeśli regulator napięcia nie działa poprawnie, może to powodować nieprawidłowe...
Witam. W związku z brakiem pomysłów zwracam się do Państwa. Samochód: Peugeot 207 1.6vti 120 km. Opis: Auto zawsze odpalało bez problemu. Nagle przy podjeździe do skrzyżowania zgasło i już nie chciało odpalić. Kręciło jak szalone, ale nie odpalało. Mechanik sprawdził następujące rzeczy: Benzyna do listwy dochodzi 3 bary, podczas kręcenia wtryski dają...
Witam mam pytanie czy w sterowniku siemens sid 801 od tego modelu rok 2002 jest immo.Padł sterownik po umyci silnika po diagnostyce wynika że uszkodzone ecu nie otwiera pompowtrysków. Podstawiłem drugi ,auto dalej nie odpala błędy których nie idzie wykasować P1164 nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowygo A (sprawdz.sygnał jest) P1164 czujnik...
BSI, wyświetlacz wielofunkcyjny,zestaw wskaźników, poduszki powietrznej, moduł przekaźników pod kierownicą, kalkulator sterujący silnikiem, kalkulator ABS i ESP, Układ kierowniczy z wspomaganiem. Dzisiaj zgodnie z radami skupiłem się na bsm, odkryłem że napięcie na cewkę i wtryskiwacze (bezpieczniki F2 i F15) jest tylko przez 4s jak chodzi pompa paliwa,...
Witam, mój Peugeot Partner 1.4 benzyna + LPG 2005r. gasł mi jak hamowałem przed np skrzyżowaniem, musiałem mu trzymać obroty i dodatkowo czasami tracił moc w trakcie jazdy, zaczynał szarpać i po dodaniu gazu na maksa po chwili duszenia wyrywał do przodu i już jechał normalnie Z sygnalizowanych usterek miał błąd sondy lambdy Wymieniłem: cewki zapłonu...
Witam.Mam podobny problem.Samochód 206 z 2001 roku z szyną can nie odpala.Po przekręceniu kluczyka pompa paliwa pracuje ale brak napięcia na cewkę zapłonową.Na przewodzie 1229 napięcie spada do zera ale na 1226 nie.Jeżeli podam na przewód 1226 masę to przekaźnik w BM34 uruchamia się i napięcie na cewce pojawia się ale mimo to samochód dalej nie odpala.Gdzie...
Witam wszystkich. Mam dosyć poważny problem z peugeotem 307 1.6 hdi 110km z fap. Auto sprowadzone po wypadku, dostało w prawą stronę od pasażera. Silnik nie ruszony, mimo to nie odpala. Sensor zrobiony, poduchy włożone. Na wszelki wypadek wymieniłem czujnik halla i impulsator wału korbowego. Odnośnie tego ostatniego miałem błąd P0339, który do tej pory...
Witam. Walczę z problem trochę ciężkiego odpalania tego Peugeota. Nie ma tragedii ale przy nowych wtryskach i regenerowanej pompie WC powinno być igła a czuję już, że duże problemy zaczną się wtedy gdy zaczną się mrozy. Rozrusznik zregenerowany, akumulator sprawdzony i podmieniony na inny 100% sprawny, praktycznie nowy a czasem jest problem z obróceniem...
Witam was wszystkich posiadam peugeota 206 który przestał odpalać po ściągnięciu cewki okazało sie że nie ma iskry w serwisie mi powiedzieli że to może być czujnik położenia wału i go wymieniłem nic to nie dało . zainteresowałem sie bardziej przewodami idącymi do cewki zrobiłem pomiary na przekręconej stacyjce i oto wyniki http://obrazki.elektroda.net/71_12801257...
Witam, sprawdziłem ten 1 pin przy przekaźniku, jet 12,55V. Mierzyłem także rezystancje czujnika położenia wału, miernik ustawiłem na 20k i pokazał mi 25,8 Ohm Co do pompki paliwa, to jem śniadanie i jej będę szukał, pod siedzeniami mam tylko 2 czarne zaślepki plastikowe, daje zdjęcie, czy wiecie która to może z nich? Bo nie miałem śrubokręta żeby podejrzeć...
witam, silnik hdi jest sterowany troszke inaczej niż zwykły disel, po pierwsze nie ma znaczenia jak jest ustawiona pompa wysokiego ciśnienia ponieważ ona ma za zadanie tylko wytworzyć wysokie ciśnienie nawet do 1600 bar, wczasie rozruchu musi być min.260bar, natomiast pracą steruje kalkulator wtrysku poprzez sygnały z czujników, predkości wału korbowego...
benzyniak to w zasadzie dość proste auto do odpalenia - jeśli jest iskra a zakładamy że jest to sprawdzamy paliwo - również zakładamy że jest w listwie paliwowej. to ze masz napięcie na wtryskach to rzecz normalna bo sterowane są masą z komputera najprawdopodobniej wiec pozostaje kolejne pytanie dlaczego komputer nie steruje wtryskami???? oczywisce...
Witam.Mam na warsztacie peugeot 307 cc 2.0 benzyna kod silnika RFN Przyjechał z problem antipollution system fault I wykazało błąd (cylinder reference sensor 1.coherence), wymieniłem czyjnik polozenia wałka rozrzadu i czujnik wału korbowego.Wszystkie napięcia i masy sprawdzone. Po sprawdzeniu rozrządu okazało się,że był przestawiony na górze o 3 ząbki...
a czujnik predkosci walu ok?
Witam ponownie wszystkich. Otóż zrobiłem odczyt diagboxem i oto co wyszło: Stan kalkulatora: MED17_4_2 Oznaczenie 1: 922159 Oznaczenie 2: Obecne błędy : 6 P1336 : Wypadanie zapłonu (wpływ katalizatora) Charakterystyka : Cylinder nieokreślony Status : stały błąd Umiejscowienie : miejscowy Zmienne przypisane do usterki stan regulacji wzbogacenia : pętla...
Problemu ciąg dalszy. Samochód ciągle nie pali. Włączyłem się komputerem. Pokazuje błąd P0215 -Kod usterki: awaria elektromagnesu wyłączania silnika. Wiązki przepatrzone, sterownik silnika wymieniony, BSM wymieniony. Według netu może to być: Jakie są przyczyny kodu P0215? Błędny czujnik położenia wału korbowego Wadliwy wyłącznik zapłonu lub cylinder...
Witam wszystkich, Kieruję się do Was gdyż mam problem z autem peugeot 206. Auto kupiłem dwa tygodnie temu i od tygodnia stoi w garażu - auto normalnie jeździło ale pewnego ranka już nie odpalił i do chwili obecnej tak jest. Z tego co zdiagnozowałem to brak iskry, pompa paliwowa podaje paliwo, po wykręceniu świec i kręceniu czuć paliwo czyli wtryski...
Tak sprawdziłem, dioda szybciutko i regularnie mryga, ale nie wiem jakim trafem spaliłem 2 takie diody, najpierw pierwsza, myślałem że może jakaś trefna jest dlatego nie świeci, i druga też pomrugała może z minutę i przestała świecić. Sprawdziłem dziś jeszcze czujnik obrotów wału, wyciągnąłem, rezystancja między dwoma pierwszymi pinami ok.400 ohm, pozostałe...
No właśnie nic tam takiego nie ma :/ Wie ktoś może czy będzie napięcie na wtyczce do cewki jak czujnik położenia walu padł?
Witam! Po długim postoju mój staruszek został wreszcie uruchomiony, niestety auto strasznie nierówno pracuje i nie ma mocy... Ewidentnie czuć że silnik przerywa, paliwo jest dostarczane, pompa paliwa nowa, wtryski były wymieniane, auto odpala od strzała ale cięzko się wkręca na obroty (tak z 800 do 2000 jest tragedia) Kable i świece mają 2lata i około...
Witam pacjent to peugeot 307 1.6 benzyna gaz jak zimny gaśnie na tym i na tym jaka może być przyczyną 2 razy się zdarzyło ze zgasnął na ciepłym silniku ale tylko na pierwszym i drugim biegu rok 2004 proszę o pomoc co go szczypie Witaj! Z opisu problemu z Twoim Peugeot 307 1.6 na benzynie i gazie wynika, że mamy do czynienia z sytuacją, gdzie samochód...
pomimo że pokazuje ci synchro to załóż 100% sprawny czujnik polożenia wałka dobrze go ustaw i powinno się zagoić. Pierwsza moja myśl była taka że to czujnik wału ale ewidentnie temperatura ma tu zamieszanie i jak nie zapalał czujnik chłodziłem powietrzem z kompresora i nie zapala, a jak się schłodzi sterownik to zapala. Ecu strasznie się grzeje nie...
Co prawda ostatni wpis w tym temacie był napisany już dość dawno ale mam podobny problem i liczę na to że ktoś z uczestników będzie mógł pomóc. Peugeot partner 2005 1.4 benzyna - czasem nie zapala i wtedy nie słychać pompy paliwa przed rozruchem. Jeśli po kolejnym przekręceniu kluczyka usłyszę pompę to już sprawdziłem, że uruchomi się. Może ktoś z Państwa...
elektrit, milejow, nie ma szans! Cokolwiek bym nie robił, nie mam nic oprócz pamięci błędów - żadnych wartości rzeczywistych >:( Coraz bardziej uważam, że to coś z samym sterownikiem.. georgesgr, schemat nie pokazuje gdzie na przekaźnik miałoby iść sterowanie bezpośrednio ze stacyjki. Natomiast dziwi mnie jedna rzecz: na 33 pinie sterownika mam cały...
Witam wszystkich. Proszę o pomoc z peugeotem 307 2005r polift 1.6 hdi 109km. Samochód kupiłem w Niemczech z uszkodzonym rozrządem. Wymieniłem głowice na drugą razem z górnym deklem i wałkami. Zrobiono szlif, dotarto zawory i wymieniono uszczelniacze. Założyłem nowy rozrząd, ustawiłem wszystko na znaki tzn wał, koło na wałku i pompę WC. Napompowałem...
Witam wszystkich. Mam problem z moim lwem ale opowiem od początku. Dwa dni temu w zimny poranek autko zapaliło na moment i zdechło więc zadzwoniłem po pomoc drogową,zabrali lewka na warsztat podpięli do kompa i diagnoza " czujnik położenia wału korbowego".Czujnik wymienili autko zapaliło szczęśliwy ruszam i w bramie silnik umiera ponownie.Autko wraca...
Zaryzykowałbym i kupił czujnik, bo wcześniej czy później i tak będzie do wymiany. Nie jestem pewien ale w twoim autku temp. silnika nie jest brana pod uwagę przez sterownik gazu. Nadal obstawiam lambdę, chyba że szwankuje przepływomierz powietrza. Nasuwa mi się jeszcze jeden pomysł, znajomy w corsie miał odwrotny problem zimne autko hulało a jak się...
Witam. Przeszukałem całego neta , lecz mało jest info na temat błędu p2670. Auto przed awarią było słabe jakby paliło na 3 cylindry. Po dojechaniu na miejsce przygazowałem niestety zsunoł się pase klinowy z kół pasowych i auto zgasło. Przyczyna prosta kupiony zamiennik pół roku temu napinacz krzywy. Po zsunięciu paska auto noe odpala błędy głównie p2670...
Doszedłem do tego ,że za zasilanie m.in. układu zapłonu i sterowanie pompy paliwa odpowiada moduł , który znajduje się w komorze silnika pod komputerem. Modułem tym steruje komputer, po podaniu masy na moduł (na tym wejściu , które jest podłączone do komputera ) zaczyna pracować pompa paliwa i pojawia się zasilanie na module zapłonu ale samochód nie...
Witam Wczoraj jechałem z żoną 306tką 1,4 1999 i nagle podczas jazdy zaczelo niesamowicie szarpać, po czym silnik zgasł. przy próbie ponownego odpalenia odpalał tylko z wciśnietym gazem, kontrolka od silnika mrugała obroty skakały jak głupie po czym gasł. po chwili już nie odpalał wogóle, tylko z rury wydechowej wydobywał sie niebieski dym. podczas pierwszego...
Aparat bezrozdzielaczowy może być zastosowany wtedy kiedy moduł zapłonu, bądź sterownik silnika, ma możliwość sterowania dwiema podwójnymi cewkami wysokiego napięcia (dla silnika 4 cylindrowego). Taki rodzaj układu zapłonowego w citroenie AX'ie jest zastosowany gdy silnikiem steruje układ Marelli G6. Mono jetronic A 2.2 nie ma takiej możliwości dlatego...
Dzięki za odrobinę nauki, lecz ja to wiem. Może inni z tego skorzystają. PS podane zdjęcie nadaje się do silników gaźnikowych w których zapłon jest sterowany typowym aparatem zapłonowym z czujnikiem halotronowym, odśrodkowym i podciśnieniowym regulatorem wyprzedzenia zapłonu i którym podczas napraw trzeba regulować kąt wyprzedzenia. Silnik na wtrysku...
Witam peugeot 206 1l sterownik gazu zavoli aeb 2001 Podczas jazdy nagle auto zgasło , nie można go uruchomić na benzynie ani na gazie , nie świeci nić na stacyjce od gazu , wszystkie bezpieczniki sprawdzone są dobre nawet od sterownika sekwencji gazowej . Pompę w zbiorniku słychać , wyłącznik wstrząsowy sprawdzony włączony , rozrusznik kręci , wskazówka...
Gdy silnik pracuje raz jest synchronizacja, raz nie ma, za chwilę jest itd. Teoretycznie niemozliwe. Synchronizacja jest potrzebna wylacznie przy rozruchu. W trakcie normalnej pracy tylko czujnik polozenia walu korboweg jest uzywany. To, co opisujesz, moze byc powodowane mikroprzerwami zasilania, na przyklad. Nie widze innego wyjasnienia. Synchronizację...
Witam. Pacjent: Peugeot Beeper Teepe 2009r. 1.4HDi 70 PS. Problem: Odpala i gaśnie po 1-2 sek. Przed awaria auto stało w garażu blokowym (blaszak) z kiepską wentylacją ale po 5x męczeniu rozrusznikiem zagadało i parametry cisnienia paliwa turbo itp były w normie, poza niskim przepływem powietrza na poziomie 170mg/suw na wolnych. Auto miało moc, nie...
Dzień dobry szanowni forumowicze W przypływie ułańskiej fantazji zakupiłem Peugeota 307 cc... Staram się go teraz uruchomić. Auto NIE posiada i nigdy nie posiadało LPG o ile to pomoże... Dane pojazdu: Peugeot 307 cc 2004r Silnik 2.0 16V 100 KW 137KM oznaczenie RFN EW10J4? Przepraszam z góry za długi post, ale staram się wszystko możliwie dokładnie...
Witam, Mam sinik 1.8 16V D9 (6FZ), sterowanie Sagem, 2001r. Mam instalację gazową. Po tym jak spaliły mi się dwie cewki, myślałem że to jest przypadek. W okazyjnej cenie kupiłem kolejne dwie, w tym jedną jako zapas woziłem w bagażniku. Dwa tygodnie temu, po tygodniu postoju na parkingu samochód nie odpalił. Silnik kręci, chwilami tak jakby chciał odpalić,...
Sprawa okazała się dziwniejsza niż myślałem. Natchnęło mnie, żeby sprawdzić czujnik położenia wału. Omomierz pokazał mi nieskończoną oporność. Czyli prawie o nieskończoność za dużo :). Na szczęście miałem inny w stosie rupieci. Najwyraźniej oryginał; metalowa obudowa (BSH) za diabła nie dawał się wyjąć. Kiedy w końcu się udało okazało się że od strony...
Podczas jazdy nie ma żadnych zmian , auto jedzi normalnie , nie traci mocy , nie kopci . Akumulator był kupowany nowy w styczniu i rozrusznik rowniez był kupiony jakos na początku roku . No, widzisz i od razu zrobiło się prościej i lżej na sercu, prawda? Podejrzewam, że jak zwykle problem leży w jakimś banalnym kabelku, także stykach, pinach, szwankującej...
Przy rozruchu paliwo daje ostro i pali z plaka. Nie wiem czy to ważne, ale dzień wcześniej wymieniałem żarówki w tylniej klapie i wyciągnąłem kostkę od otwierania i tak złożyłem, że przy każdym otwarciu drzwi z klamki czy kluczyka bagażnik się otwiera. Nie trzyma się kupy ta historia. Jak na plaka pali to rozrzad ok, ale skoro paliwem sika to znaczy...
Witam! Przyszła zima i pojawił się problem z uruchamianiem auta na zimno. Pierwsze co poszło pod lupę to świece żarowe. Miód, malina. Wszystko sprawne. Dalej przekaźnik tychże. Bez zastrzeżeń. Są niewielkie spadki napięcia (ok 2V) między akumulatorem a świecami ale przy takim natężeniu prądu to nie jest problem (zalutować trzeba będzie zaciski konektorów....
Witam Proszę o porade Mam Peugoeta 406 2.0 16V coupe rok 1999 po lifcie . Z instalacja gazowa (sekwencja) , kiedy samochod postoi ponad 6-8 godzin , podczas odpalania na zimnym , spadaja obroty do 500 - 700 i samochod gasnie i tak powtarza sie 4 do 6 uruchomien , podczas dodawania gazu obroty spadaja do 500 a nawet 300 i samochod sie dlawi i gasnie...
Witam mam peugeot 405 2.0 sri 93 rok wszystko bylo dobrze aż jednego ranka wsiadłem do autka przekreciłem kluczyk i niezapalił.Najpierw pomyslałem ze moze benzynki niema wiec coż sznurek i jazda na cpn zatankowałem 10 litrów i dalej nic jadac na cholu sprubowałem 2 bieg i może na zaciag.Nic co gorsze stwierdziłem ze to musi być cos z zapłonem bo mimo...
Witam jest mi potrzebny schemat instalacji elektrycznej do mojego peugeota 1.4 8v 1999 bez muxa Sprawa jest taka, pojechałem do sklepu zrobiłem zakupy. Wróciłem do samochodu odpaliłem go a tu nagle zaczyna szaleć na obrotach i gaśnie. Po kilku próbach odpalenia sytuacja powtarzała sie, aż dwa razy strzelił w wydech po tej czynności od razu samochód...
Cześć u mnie ten sam problem 2 koła wymienione elektrozawory czujniki wałka i dalej to samo w każdej kostce jest napięcie. Poradził sobie ktoś z was z tym?
1. Może być problem cewce; tam pełni ona też rolę czujnika wałka rozrządu, czyli na podstawie napięcia przeskoku iskry identyfikuje fazę silnika. 2. Zdarzało się że w niektórych silnikach montowanych w 206 padały wtryski. Daje się to stwierdzić po oporności cewki wtryskiwacza, w chwili gdy błąd się powtarza. Jeżeli wywala ci błąd na 1 i 3 to zamień...
A co chcesz z nią zrobić? Do prawidlowej dogłębnej diagnozy sieci potrzebujesz oscyloskopu. Możesz zmierzyć napięcie,obu szyn,ale to nie jest miarodajne. Szukaj skrętki. Błąd zaworu nie ma nic wspólnego z błędem czujnika wałka.
Ale gdzie szukać tego zaniku napięcia.. sprawdziłem przewody są ok. Zdemontowałem sterownik i po weekendzie dam do sprawdzenia. Myślałem jeszcze o czujniku położenia wałka ale czy on by mógł cos takiego powodować? Chyba pokazał by jakiś błąd z nim związany..
Zastosować czujniki hallotronowe a nie indukcyjne. Ot choćby czujnik położenia wałka z dowolnego hdi od psa ( peugeot, citroen) masa, zasilanie 5V i wyjście typu open colector. Prosty czysty prostokątny sygnał.
Napięcie na pinach czujnika wałka rozrządu powinno wynosić ok.5v a jest 2,5v.
Awarię usunięto mi w serwisie w Nowym Kościele . Przyczyną był uszkodzony przewód od czujnika wałka rozrządu , jak było zimno nie było styku a jak było ciepło to było OK. Koszt tej usługi jedyne 1000zł.
Witam pacjent to Peugeot Boxer III 2.2 hdi 2016 r. Problem to błąd P0341 -zakres działania/Parametry obwodu czujnika A położenia wałka rozrządu Brak innych błędów, silnik trochę gorzej odpala, po odpięciu czujnika położenia wałka rozrządu silnik odpala gorzej pracuje dobrze. Po skasowaniu błędu problem powraca po kilku minutach albo przy następnym odpaleniu...
Witaj, miernikiem można sprawdzić czy dany czujnik jest całkiem uwalony lub coś wysyła. Do prawidłowej diagnozy oscylogram. Masz w opisie ( elektronika ) , więc posługiwanie oscyloskopem nie obce. Co do miernika czujnik magnetyczny sprawny w trakcie pracy wysyła napięcie zmienne. Halotronowy można sprawdzić zwykłym led-em.
Dziękuję sygi za podpowiedz i jeszcze jedna prośba gdzie jest ten przekaznik umieszczony Jak sie nie myle to na ogół w aparacie zapł lub na wałku rozrządu
Wiatam Pomiaru dokonałem przy odłaczonym czujniku, czyli na wtyczce do wspomnianego czujnika. Czy kolega sugeruje że napięcie sie stabilizuje do 5 V pod wpływem obciązenia czujnika?? Jeżeli tak to zaraz to sprawdze. Sprawdze też ciągłośc lini sygnałowej z czujnika do kalkulatora. Z góry dziekuje za podpowiedz. Jeżeli chodzi o kod błedu to niestety nie...
nieoczekiwana usterka modułu sterującego rozrusznik kręci ,silnik nawet nie kichnie ,test regulatora ciśnienia na pompie pokazuje ze działa ale jak dłużej postoi na włączonym zapłonie to zaczyna buczeć ,ciśnienie paliwa w obwodzie niskiego ciśnienia jest przewody paliwowe szczelne .wykonując testy urządzeń nie słyszę działania zaworu przepustnicy bypass,oraz...
Nie przechodzi też adaptacji zaworu faz (at)ElektrodaBot https://obrazki.elektroda.pl/8822744300_... Wstępna ocena dostępnych informacji Najnowsza obserwacja wskazuje, że test funkcjonalny przestawiania faz wałka rozrządu dolotu (tzw. VVT – Variable Valve Timing) kończy się błędem i komunikatem: • „Aktywacja wadliwa, aktywacja niemożliwa”...
Sprawa wygląda tak byłem na innej diagnostyce, przyjechałem na rozgrzanym silniku żeby widoczny był błąd i problem z odpaleniem. Ciśnienie na pompie 25 Mpa, czyli tak jak powinno być. Test przelewów na wtryskach zrobiony, pierwszy wtrysk daje dwukrotnie więcej paliwa podczas rozruchu, niż pozostałe ale z tego co mówił diagnosta napewno nie to jest przyczyną...
Filtr wymieniony Dodano po 10 Pomiar na czujniku podczas kręcenia ok 0.7 do 0.8V na samej pompce elektrycznej która daje 2 bary pokazuje 0.5V jaka diagnoza? Dodano po 3 Orientujecie się może czy idzie jakoś zdiagnozować zawór w pompie został wymieniony na nowy ale po 2 godzinach pracy samochód przestał odpalać może znowu się uszkodził... Kupiłem oryginał...
Witam. Problem polega w aucie marki Peugeot 307 2006r 2.0 benzyna 140km a dokładnie o zawór sterujący zmiennych faz rozrządu. Zakupiłem oryginalny marki INA, jednak po dwóch dniach przestał działać, wymieniłem także czujnik położenia wałka rozrządu, lecz nadal problem nie znikł. Czy ktoś może mi powiedzieć, co powinno pojawiać się na wtyczce do tego...
Witam . Niech nikt się mnie nie czepia . Powracam do antypolotion fault czy coś we w tym rodzaju . Peugeot 307 sw 16 v 136 koni 2004 hdi . Sprzęgło zrobione (zamiast dwumasy zamiennik Valeo) 2 dni temu . To czujnik położenia wału nie ma nic do tego. Fap czyszczony sprayem a później programem serwisowym ( na to idzie dość dużo paliwa). Wszystko ok. Wracam...
Witam wszystkich forumowiczów mam problem ze swoją 607. Autko jest z roku 2006 posiada jeden akumulator, jest po wymianie bsi przez poprzedniego właściciela gdzie jest przelutowana jedna kość ze starego bsi. Kupiłem je jako uszkodzone w bok, wystrzelone 3 poduszki (2 bok i kurtyna) ponadto wymieniony moduł air bag. Wymieniłem blachę trójkątną łączącą...
napięcie czujnik wału czujnik wału peugeot napięcie czujnik wału wtyczce
inwerter orvaldi sterujacy samsung zasięg telewizji naziemnej
pioneer instrukcja obsługi polski pioneer instrukcja obsługi polski
Nagły spadek mocy w Toyota Land Cruiser 3.0 diesel Naprawa potencjometru ALPS w Sony STR-GX70ES