Przecież stare ople tak miały zrobione ogrzewanie tylnej szyby, przekaźnik wpięty cewką pomiędzy D+ alternatora i masę przez wyłącznik, jak alternator nie zaczął ładować, to ogrzewanie się nie właczyło
Nie wiem jak we wymienionym skuterze ale z mojej praktyki z różnymi zapłonami CDI wynika, że: Napięcie zasilania modułu CDI wynosi od 200 do 330V przy czym nie spotkałem się z przypadkiem takim, aby moduł którego napięcie zasilania wynosi 300V zasilić 200V i żeby skuter nie zadziałał. Dostateczna iskra na świecy pojawia się przy m/w. 100V Oporność wynosi...
https://a4-klub.pl/topic/59470-all-b6-in... Zasilanie +12/14V do układu (sterownik + światła) pobierane jest za bezpiecznikiem nr36 (spryskiwacz+wycieraczki). Ma to swoje uzasadnienie. Po pierwsze, napięcie podawane jest "po stacyjce". Światła DRL nie będą działać na postoju, kierowca nie zapomni ich...
W tym Kia jest inna puszka bezpieczników ale rozkładaliśmy, napięcie nie przychodziło z wiązki. Po gmeraniu i ponownym złożeniu zaczęło działać.
Ta wersja nie ma żadnego sycznika. Napięcie idzie przewodem czerwonym z akumulatora do stacyjki, do stacyjki dochodzi też przewód z regulatora napięcia ładowania aku. Po stacyjce wychodzi na czerwony przycisk zapalania, z niego idzie do przekaźnika sterującego rozrusznik. Miernik napięcia do ręki i w pierwszej kolejności zobacz, czy dochodzi napięcie...
Nic w stacyjce popsute nie jest. Radia fabryczne uruchamiane są sygnałem z szyny CAN, dlatego w kostce radia nie ma ''plusa po stacyjce''. Można sobie pobrać taki plus z kostki stacyjki tzw. S-kont. Prawdopodobnie będzie on na niebieskim przewodzie z kostki stacyjki. Można go użyć do zasilania radia lub wysterowania przekaźnika do tego celu.
- 30 wejście zasilania do stacyjki + - wyjście 50 zasilanie ( wyjście do ładowania itp, jest wyjście napięcia + - 50b wyjście do rozrusznika ( podaje napięcie na cewkę rozrusznika ) + Stacyjka nie ma pinu do podłączenia - ( jedynie obudowa poprzez kontakt z karoserią ma )
Z numeru na stacyjce 54 podłącz pod numer na stacyjce 15 i zobacz czy będzie efekt. Jeżeli będzie efekt osiągniesz stop i sygnał to wymiana stacyjki.Zwróć jeszcze uwagę na to iż przewód ze stacyjki nr 54 jest z ww numeru zabezpieczony bezpiecznikiem w tablicy bezpieczników i z bezpiecznika idą przewody na stop i sygnał. Dodano po 2 Zwróć uwagę iż po...
który to przekaźnik w BSM Prawdopodobnie żaden na wierzchu tylko któryś wlutowany w płytę w środku BSM. Nie napięcie na tum kablu ma być w chwili trzymania stacyjki na rozruch, po puszczeniu napięcie zanika. Lepiej poszukaj BSM po numerach bo grzebanie w nim w poszukiwaniu przekaźnika to słaby pomysł.
występuje dziwny spadek napięcia po włączeniu stacyjki,sytuacja jest o tyle dziwna ze napiecie spada do około 10-9V na kilka sekund i wraca do 12,5 V. dzieje się to po włączeniu stacyjki ale nie za każdym razem...syczy wtedy tez akumulator napięcie wzrasta i przestaje syczeć Ewidentnie akumulator uszkodzony i nadaje się do wymiany.
Nie ruszałem tylko stacyjki i licznika, nie wiem, czy to może mieć coś wspólnego, jak napięcie dochodzi do modułu, a nie wykrywa go BSI. Obwód rozrusznika nie jest mocno skomplikowany- jeden zestaw styków w stacyjce, https://obrazki.elektroda.pl/4870934900_...
Witam. Całkowicie błędne myślenie. To nie napięcie wychodzi z pinu 3 w kierunku stacyjki, tylko tam ma dochodzić napięcie ze stacyjki poprzez styki głównego przekaźnika.
na czerwonym (+) mam po przekręceniu stacyjki zanik napięcia Na samym bezpieczniku napięcie też siada?. Uszkodzony jest przewód przed, albo za bezpiecznikiem.
Witam Sprawdź klemy na akumulatorze. Jeśli jest ok to sprawdź czy masz napięcie na stacyjce. Jeśli tak to wina leży w samej mechanice zamka stacyjki czyli wkładce.
57/58- światła pozycyjne 30- napięcie ze stacyjki 56a- światła drogowe 56b- światła mijania 49- sygnał co do 56a i 56b mogę się mylić na pewno są to światła tylko mogą być odwrotnie Nie do końca! 30 to zasilanie STAŁE, czyli zasilanie stacyjki idące z akumulatora. Zasilanie po stacyjce to 15. 49 to wejście przerywacza kierunkowskazów, a nie sygnał!...
ale powiedzmy że stacyjka to nasz taki włącznik który zapala nam kontrolkę informując ze jest prąd czyli któryś z kabli jest plusowy, potrzebuję więc jeszcze drugiego włącznika który zakręci rozrusznikiem Na swoim rysunku odłącz niebieski kabelek/od stacyjki/ i podłącz go do innego włącznika ,.Drugi kabelek wyłącznika połącz z fioletowym kabelkiem...
Tylko w pozycji kluczyka 1 jest napięcie na zacisku stacyjki 57 natomiast na pozycji kluczyka 1 2 3 jest napięcie na zacisku stacyjki 58 przewód ze stacyjki z zacisku 58 idzie do tablicy bezpieczników a następnie po bezpieczniku idzie pod listwę zaciskową usytuowaną pod siedzeniem. Z zacisku tej listwy podłączone są dwa przewody jeden na lampę tylną...
Witam. Na schematach to raczej słabo się znam ..wiec Ci go nie daje. Jak "sposobem" zasiliłeś moduł zapłonu, to również (wtedy) zasiliłeś sterownik (ECU) i wstecznie poprzez ten bezpiecznik całą szynę plusową, która powinna dostać napięcie ze stacyjki. Zauważ, że również bezpiecznik 34 (tj. drugi pod 32 (15A)) opisany jest jako <Sterowanie silnikiem>,...
To sprawdź czy po przekręceniu stacyjki masz napięcie na pozostałych przewodach.
O ile wiem, to w Peugeotach, poza tymi zupełnie "przedpotopowymi" jest jednak obwód ACC (pierwsza pozycja stacyjki). Napięcie "po stacyjce" oczywiście zawsze pojawia się po przekręceniu stacyjki (nie koniecznie trzeba włączać zapłon). Jedne radia mają możliwość ich włączenia przy takim podłączeniu, inne nie. Taką możliwość mają m. in. radia fabryczne...
Wyjaśnienie oznaczeń pinów w wtyczce alternatora Na podstawie diagramu, który podałeś, wtyczka alternatora (prawdopodobnie Bosch lub Valeo z Mercedesa, np. z modeli ciężarowych lub vanów jak Sprinter w wersji 24V) ma piny oznaczone L, S i DFM (oprócz znanych Ci W i 15). Te oznaczenia są standardowe dla wielu alternatorów Bosch używanych w Mercedesach,...
Sprawdź czy na kostce "2", po przekręceniu stacyjki na zapłon, jest napięcie +12V na dwóch pozostałych kablach, względem grubszego brązowego (masy).
Po odpaleniu silnika lewy górny konektor w regulatorze (czerwony kabel) powinien mieć napięcie 14,4 V i on idzie do ładowania akumulatora. Prawy górny konektor (zazwyczaj żółty kabel) powinien mieć 12–14 V i on idzie na światła i automatyczne ssanie. Jeżeli nie masz żadnego napięcia w tych kablach, uszkodzony jest regulator bądź przerwany kabel między...
Skoro znika napięcie w zapalniczce po wyłączeniu stacyjki to podłącz pod nią radio i będzie ok.
Sprawdź napięcie zailania stacyjki i wyjście na czarnym przewodzie. Miałem taka samą sytuację i na wyjściu stacyjki było w porywach od 7V w porywach do 11V.
To jest regulator napiecia jak w junaku ?
Prądnica prądu stałego i współpracujący z nią regulator napięcia ma za zadanie ładowanie akumulatora określonym prądem a zarazem właściwym napięciu aby nie nastąpiło przeładowanie akumulatora i zagotowanie się co zakończyło by jego jego żywot. Jest to instalacja samochodowa i zapłon tego zabytku jest bateryjny. Wciskasz kluczyk i napięcie ze stacyjki...
Moim zdaniem jest właśnie jakiś upływ pomiędzy stroną AC magneta, a DC akumulatora. Jakie napięcie na akumulatorze w każdej możliwej sytuacji?
Uciążliwy rozruch Usterką może być stacyjka należy zmierzyć wartość napięcia gdy ją załączymy przed stacyjką i po stacyjce, jak również czy napięcie nie zanika na cewce zapłonowej i wtryskiwaczach w czasie kręcenia rozrusznikiem. Problem z kontrolką ładowania Zaśniedziałe wtyczki lub styki stacyjki , napięcie na licznik nie powinno być niższe niż napięcie...
rozpiska połączeń przy kostce stacyjki 30-przewód czerwony 2,5mm to stałe zasilanie z akumulatora 30- jak wyżęj 15-przewód czarny 4.0mm t napięcie po załączeniu kluczyka tzw zapłon 75-przewód żółto czarny 2,5 i 1,0mm to zasilanie odbiorników mocy (światła, ogrz. szyb itp) P - szaro żółty to zasilanie świateł postojowych po wyłączeniu kluczyka 86S- czerwony...
na przewodzie plusowym ze stacyjki napięcie + 12 jest cały czas niezależnie od tego w jakiej pozycji jest stacyjka Jesteś pewien, że sprawdzasz to na kostce instalacji samochodowej, a nie na jakiejś przejściówce do radia. Czasami takie się stosuje i przekrosowanie może być na niej.
Jak zasilasz ze stacyjki to dajesz + przez styki com-no przekaźnika cewka podpięta po stacyjce, jak napięcie spadnie przekaźnik puści i przez styki com-nc załaczy dodatkowy akumulator prostszego nie znajdziesz rozwiązania.
W oryginalnej instalacji Golfa6 w ogóle nie było doprowadzane do radia napięcie ACC (ze stacyjki). W tym modelu montowano radia współpracujące z magistralą CAN samochodu. Aby (w nieoryginalnym radiu) uzyskać wszystkie funkcje komfortowe, należałoby zastosować odpowiedni adapter (przyłącze) oraz moduł CAN BUS VW. Jeżeli problem dotyczy jedynie wyłączania...
Zmierz napięcie na zacisku prądowym 30 rozrusznika podczas gdy stacyjka jest na rozruch. Jeśli napięcie nie spadnie poniżej 12 V a w rozruszniku tyknie to najprawdopodobniej szczotki się kończą albo wieszają się w prowadnicach. Jak nie chce zapalić sprawdź czy lekkie opukanie rozrusznika pomoże.
Poprawnie ten mechanizm działa tak: zanik plusa po stacyjce powoduje wyłączenie radia. W zależności od konstrukcji stacyjki napięcie ACC zanika bądź po przekręceniu w pozycję 0 lub dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Jeśli włączymy radio gałką, to możemy je wyłączyć i włączyć stacyjką. Jeśli wyłączymy radio gałką to tylko gałką możemy je włączyć....
Witam. Nowe gniazdo podpinasz. Masa z karoserii poszukać śruby z przewodami od masy i tam się podpiąć a środek zapalniczki gniazda szukamy przy kostce stacyjki napięcia po włączeniu zapłonu. Do tego potrzebny multimetr żeby sprawdzić który przewód grubszy ma napięcie 12V po przekręceniu stacyjki w pozycji zapłonu oczywiście dobrze jest zamontować sobie...
Przyczynę znasz, tylko nie do końca. Centralny zamek nie zadziała z pilota dopóki nie wyjmiesz kluczyka ze stacyjki, a konkretniej dopóki nie zniknie napięcie na styku W kostki stacyjki.
Witam z bezpiecznika F8 ( tam jest napięcie cały czas) dochodzi do stacyjki czerwonym przewodem pod pin 2A po przekręceniu stacyjki na zapłon powinno pojawić się napięcie na drugim czerwonym przewodzie na pinie 3A oraz na jednym z czarnych na pinie 5A. Na drugim czarnym powinno pojawić się napięcie po przekręceniu stacyjki na rozruch i ten kabel idzie...
Bezpieczniki sprawdzone, napięcie na kostce do radia sprawdzone i jest 12V Do uruchomienia radia powinno być 2 X +12V (+B stale -> pin 4 oraz ACC ze stacyjki -> pin3 w kostce CN701).
15 napięcie po włączeniu zapłonu. Kostka stacyjki ? Jak nie masz napięcia na X5 pin 3, czarny przewód wg schematu, to nic nie masz. Stacyjką włączasz zasilanie tego 15, i może się zepsuła, a może przewód z niej do cewki i innych podzespołów silnika. http://www.corsa-b.cba.pl/Schemat1.JPG
Audi a4 b5 ADR .Topi się niebieski kabel od stacyjki,podczas rozruchu.Ponoć idzie on do kontrolki ładowania.Ostatnio świeciło się brak ładowania,na chwilę gasło,lub migało.Pierwsza myśl alternator.Ale czemu przewód stacyjki się topi.Teorytycznie np.uszkodzony przewód alternatora miałby na to wpływ? 1. Bezpośrednia odpowiedź na pytanie użytkownika:...
przy głosie na maks przestało działać wyłączyło się Czy na pewno masz poprawnie podłączone zasilanie radia? W kostce radia powinno być: czarny (GND) -> MASA żółty (+B) -> +12V stale (z bezpiecznika > 20A) czerwony (ACC) -> +12V ze stacyjki Można podejrzewać, że główne zasilanie radia (żółty) miałeś ze stacyjki i po zwiększeniu głośności nie wytrzymały...
Podmienić musisz stacyjkę lub ew. podłączyć się pod kostkę stacyjki by podać napięcie po zapłonie. Potem podłączyć VAGa i działać dalej. Spec od zamków z pewnością to ogarnie.
Mostek prostowniczy albo chociaż dioda, brzęczyk i: Włączasz zasilanie brzęczyka pomiędzy światła a styk, który włącza zapłon. Plus do świateł, minus do styku stacyjki. Po drodze dioda. Brak zasilania świateł i brak zasilania ze stacyjki - brzęczyk cichy. Włączony kluczyk, światła zgaszone - dioda blokuje przepływ prądu. Brzęczyk cichy. Włączony kluczyk,...
Te stacyjkę to byś na logikę podłączył bez schematu patrząc gdzie wychodzi napięcie po przekręceniu kluczyka.Nie ma siły że nie strzeliłeś gdzieś babola z kablami.
Witam Stały + (30) na brązowym Rozrusznik (50) na czerwonym Po włączeniu zapłonu napięcie jest na wszystkich kablach oprócz czerwonego Można tez po włączeniu zapłonu podać napięcie do pojedynczej złączki na kablu idącym ze stacyjki do rozrusznika w pobliżu akumulatora Pozdrawiam
Można równolegle do styku stacyjki włączyć kondensator szeregowo połączony z cewkę przekaźnika. Po wyłączeniu stacyjki przekaźnik złapie na czas ładowania kondensatora. Myślę, że 2200uF/35V + przekaźnik 12 lub 24V. (Jak napięcie instalacji samochodu).
Nie ma pod ręką schematu, ale wypalone styki stacyjki mogą dawać taki efekt. Zmierz napięcie przed i za stacyjką (np. na bezpieczniku od światła cofania) w momencie naciśnięcia hamulca i włączonym wstecznym biegu, zobacz czy się różnią i o ile.
Kostka stacyjki jest sprawna?
a czy jest napięcie na zacisku 56 stacyjki przy przełączeniu na 2 zakres? i sprawdź masę czy jest na żarówce
Podłącza się do stacyjki - jak w samochodzie. Powinien być jeden styk, na którym pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka. Przewód może być grubszy od pozostałych za wyjątkiem przewodu łączącego stacyjkę z akumulatorem.
Faktycznie stan informacji niepewny i człowiek stracił orientację, Aż boję się dalej mącić, Lecz próbuj tak jak sugerowałem już dawno. Mianowicie łączysz zacisk 30 alternatora z zaciskiem prądowym na włączniku rozrusznika (bezpośrednio przewodem np 4 mm kw). Na razie ten brązowy po prostu odłączasz i zabezpieczasz przed zwarciem. Sprawdzasz czy przewód...
piotrekwoj1 nie masz racji w sprawie zasilania plusem po zapłonie np.po wyjęciu bezpiecznika wentylatora chłodnicy i bez włożenia kluczyka do stacyjki na pinie bezpiecznika było napięcie +12V a powinno się pojawić po przekręceniu kluczyka na poz.II (zasilanie po zapłonie). To wymień parę współczesnych samochodów które mają wentylator zasilany z kl15....
Sprawdź co odcina ci ten alarm, bo może się okazać, że masz uszkodzoną kostkę elektryczną stacyjki lub jakiś luźny wtyk. Jeśli nie chcesz rozbierać auta to zamknij drzwi a następnie zasymuluj włamanie i podczas alarmowania przekręć kluczykiem stacyjkę jeśli zaświecą się kontrolki na desce to pewnie odcina paliwo albo rozrusznik i wtedy alarm raczej...
Usuń przewód z pina stacyjki 54 który idzie na pin 57.W tym modelu pin 57 powinien być wolny bez podłączenia. Sam postój przód i tył jest podłączony z pina stacyjki 58 i ww przewód jest podłączony pod dwa bezpieczniki gdzie z jednego jest zasilany przód postojowe a z drugiego tył postojowe światła.Pin 57 na stacyjce kiedyś był wykorzystywany i występuje...
Chyba nie rozumiem problemu albo myślimy o czymś innym. Dla zobrazowania Fajnie że skonkretyzowałeś swoją wizję tematu. Tu z początku koncepcja była nieco inna, brak było wyłącznika w "górnym" torze. Ale jako kierownik tematu masz prawo zmieniać koncepcję do woli. Teraz jest nieco inaczej, łatwiej może, bo detekcję czy jest stacyjka załączona prosto...
Remote do suba możesz wziąść ze wzmacniacza radiowego lub gniazda przy radiu prawdopodobnie biało-fioletowy kabelek. Najlepiej sprawdź miernikiem na którym przewodzie pojawia się napięcie po przekręceniu stacyjki lub wlączniu radia. Rca wyprowadził mi elektronik. Schematu do mk3 nie posiadam. Osobiście odpuścił bym głośniki z tyłu. Pozdro
Witam, Również nie mam schem. ale przy odwrotnym podłączeniu zasilania +/- jeżeli są-to przepalają się diody zabezpieczające i czasem ścieżka masy. Dalej trzeba spr. czy obydwa napięcia zasilające dochodzą do odpowiednich miejsc. 1 do klucza-włącznika (czasem klucz jest w końcówce mocy więc może wlutuj z powrotem końcówkę) 2 napięcie sygnał włączonej...
żółty kabel z radia musisz podłączyć w miejscu w którym ginie zasilanie po wyłączeniu zapłonu, np. w kostce stacyjki Błąd ! Na żółtym (+B) ma być stale +12V. Na czerwony (ACC) +12V musisz doprowadzić z instalacji samochodu z miejsca w którym ginie zasilanie po wyłączeniu zapłonu, np. w kostce stacyjki lub innym. Do pomarańczowego (ILL) możesz podłączyć...
Sprawdź czy na bezpieczniku nr 33 10A masz napięcie po przekręceniu stacyjki (dla pewności możesz sprawdzić na zapalonym silniku), jeśli nie ma to sprawdzamy kostkę stacyjki pin 75 lub na przekaźnik -J59- (100) (chyba gniazdo nr 7) gdy prąd jest, bezpiecznik dobry to sprawdzamy napięcie na ośmiu pinowej wtyczce przy przełączniku (pin nr 8 przewód czarno-żółty),...
Lampka poduszek się nie zapala bo nie możesz włączyć zapłonu. To co masz teraz to tylko pierwsza pozycj stacyjki Tzw +15
Chyba raczej na płycie, lub gdzieś pod deską. Na początek zmostkuj odpowiednie zestyki na stacyjce kawałkiem przewodu, nic trudnego, jak sie pomylisz, to uruchomisz co najwyżej rozrusznik, więc bądż na to przygotowany. Jeśli pojawi sie napięcie w instalacji, to trafione- kostka stacyjki do wymiany. Jeśli nie, to szukaj dalej do przekażnika.
Zobacz bezpiecznik F12 odpowiedzialny za zasilanie cewek przekaźników i F13 (światła)a jeśli nie one to kostka stacyjki i raczej będzie to jeśli i światła mijania nie świecą w ogóle. Z tyłu skrzynki bezpieczników przewodem grubym żółtoniebieskim powinno być przekazywane napięcie plus akumulatora po kluczyku w stacyjce na MAR jeśli nie ma to przerwa...
Odpiszę w tym temacie: rozwiązanie żeby pobrać napięcie z niebieskiego przewodu stacyjki sprawdziło się w 100%. Jest tak jak chciałem. Radio włącza się po przekręceniu kluczyka a wyłącza dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Jeśli chcę słuchać na postoju to aby włączyć radio wystarczy włożyć kluczyk i przekręcić na chwilę w pozycję zapłonu a następnie...
Jesli nie masz tylko jednego światła tylnego to na pewno nie jest to wina stacyjki ani okablowania w koło niej. Zacznij od sprawdzenia żarówki tak jak kolega wyżej później sprawdź czy do gniazda przyczepy dochodzi napięcie po włączeniu świateł pozycyjnych. Jeśli nie to szukaj w samym gnieździe lub puszka na lewym błotniku. Co do kierunków zobacz czy...
Wszystko jest jak najbardziej w porządku. Radio pioneera możesz podłączyć na dwa sposoby: po stacyjce i niezależnie od niej. Załączanie radia podłączonego po stacyjce bez jej przekręcenia NIE JEST możliwe. Tylko niektóre radia posiadają taką funkcję (oprócz seryjnych), np: Blaupunkt. Podpięcie równocześnie przewodu czerwonego pod stały i załączany plus...
No niestety trzeba ściągnąć kierownicę i osłonę (nie jest to skomplikowane ani trudne) , rozłączyć wtyczkę od kostki i spróbować jak to się mówi "na krótko", kolory przewodów to: czerwony - rozrusznik zasilanie z akumulatora - brązowy zapłon( do silnika, kontrolek,wycieraczek, itp.) - błękitny światła - czarny jeśli na krótko będzie coś działać pozostaje...
Odłącz moduł i sprawdz napięcie miernikiem trzeba zakręcić silnikiem drugi moduł a tego linku http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... taki jaki miałeś napisze jakie wartości Impulsator około 0.2 V Cewka zasilająca około 60V to jest najważniejszy pomiar często cewka potrafi się przepalić powinien być czarno - czerwony przewód Jeśli będzie...
niech kolega sprawdzi czy na elektromagnesie jest napięci a jeśli jest to czy po zadziałaniu go napięcie "przechodzi" na rozrusznik. Może same szczotki w rozruszniku się skończyły:) Do stacyjki też można się czepić, mam ibize 6k i też był z nią problem, po rozebraniu stacyjki wszystko było pięknie zgrzane, ale może wpierw rzeczy proste.
Może być urwany przewód zasilający zawór pompy, sprawdź czy po przekręceniu stacyjki dochodzi napięcie do zaworu - jeśli nie to należy szukać przerwy. W przypadku pozytywnym należy wziąć pod wagę informacje ww. kolegów. Zawór paliwowy wkręcony jest pionowo do pompy, do którego podłączony jest przewód elektryczny.
Sprawdź, czy na przewodzie Acc po przekręceniu stacyjki pojawia się napięcie. I BARDZO WAŻNE jest, by napięcie to nie znikało w momencie uruchomienia rozrusznika. A poza tym jeśli to jest alarm, gdzie wszystkie przewody są czarne i był on przekładany z innego auta, to możliwa jest pomyłka.
Kostka stacyjki sprawdzona?Na czarnym przewodzie nie ginie napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem?
Ja bym jeszcze sprawdził przewody i kostkę stacyjki lubią pękać luty przez wyłamywanie kierownicy do przodu. Sama kostka stacyjki też może być przyczyną ale najpierw trzeba wychwycić moment i spróbować pomierzyć gdzie to napięcie faktycznie jest a gdzie go nie ma.
A nie możesz użyć malutkiego przekaźnika? Mam tak zrobiony komputerek do samochodu. Zasilanie po stacyjce jest podawane na układ przez diodę. Po uruchomieniu, uC załącza przekaźnik, który podaje napięcie bezpośrednio z akumulatora. Po wyłączeniu stacyjki układ zasilany jest dalej z akumulatora, a dokładnie uC przechodzi w stan zapisu danych do EEPROM...
dzięki kolego za pomoc tak też zrobie a ten kabelek REM to jest ten kabelek od logiki zapłonu tzn. napięci idzie po przekręceniu stacyjki czy żle myśle Ten przewód (rem), podłącza się z jednej strony do wzm. do wyj.REM, a od strony radia do wyjścia np. rem. lub np. power ant. Na przewodzie tym pojawia się napięcie w chwili włączenia radia, to napięcie...
Żółty przewód jest od podtrzymania pamięci i musi mieć stały plus bo jak będzie po stacyjce to nie będzie pamiętać stacji, czerwony masz plus po stacyjce i musisz poszukać przewodu na którym pojawia się napięcie po załączeniu stacyjki i zanika po wyłączeniu lub wyjęciu kluczyka ze stacyjki. AMEN 3.1.11. Zabronione jest publikowanie wpisów nie zawierających...
Nie zwalajmy wszystkiego na wsad w procesorze, on tym rządzi ale najczęsciej uszkodzenie jest prostsze. Musisz znaleść tranzystor załączający napięcie na podświetlanie i zobaczyć czy tam się zmienia napięcie po wyłączeniu. SławeK
No to sprawdź stacyjkę i jej podłączenia. Czy jest napięcie z akumulatora na stacyjce? Jak tak to czy jest po włączonej na rozruch stacyjce? Jeżeli jest to przerwa w połączeniu stacyjka przekaźnik, Jeżeli nie ma to wyłącznik stacyjki nie łączy -wymiana.
Witam Zamykam temat problem został rozwiązany. Dzięki Użytkownikowi "Noc" z forum Mercedesa, który pomógł mi rozwiązać problem w dwóch ruchach. Powiedział bym Szach i Mat bez zbędnego filozofowania. Jeszcze raz Dzięki i Pozdrowienia dla Pana "Noc" Dla potomnych którzy będą walczyć z matą powiem, że zaoszczędzicie dużo problemów i pieniędzy jeżeli nie...
Na przekaźniku po włączeniu ,,masy,,powinno być zasilanie na 1 z 4 przewodów .Po przekręceniu stacyjki powinno się pojawić zasilanie na 2 [dwuch]przewodach.Jeśli po przekręceniu stacyjki nie pojawia się napięcie na przekaźniku to,, skrosuj,, połącz dwa przewody od czujnika skrzyni biegów -który znajduje się pod podłogą .Przekaźnik możesz wymontować...
Oryginalne radio Fiat Grande Punto 2005 funkcjonowało w oparciu o magistralę CAN, więc do kostki zasilania radia doprowadzone było tylko jedno napięcie +12V. Obecne radio (Pioneer) wymaga zasilania +12V stale (żółty przewód) i +12V ze stacyjki (czerwony przewód). Musisz więc znaleźć w instalacji samochodu (na bezpiecznikach) gdzie pojawia się +12V po...
Witam sprawdz czy na przeączniku stacyjki w pozycji 1 pojawia się napięcie jeżeli tak to po problemie.Można przez dodatkowy wyłącznik z bezpiecznikiem pod stały plus ale jak zapomnisz to po baterii , dlatego takie zabezpieczenie przed rozładowaniem .Pozdrawiam
czy ten sposób będzie prawidłowy tj. z magneta --> włącznik --> żarówka --> masa traktorka? Może nawet bez wyłącznika - być może światła powinny świecić zawsze w czasie pracy silnika bo dają odpowiednie obciążenie magneta. Nie wiadomo czy ich brak nie spowoduje zbyt wysokiego napięcie DC. Z drugiej strony jak się spali żarówka to też by napięcie rosło...
Po co chcesz prostować napięcie w samochodzie? Przecież już jest wyprostowane. Prostownik jest w alternatorze. Instalacja jest na napięciu stałym. A jeśli chodzi o wyłączenie świateł dziennych, to zwykły przekaźnik samochodowy o dowolnych parametrach. Po załączeniu stacyjki styk NC przekaźnika podaje napięcie na światła dzienne, a po załączeniu świateł...
Nie jestem elektrykiem i proszę o przystępne terminy Jedyne określenie, które może być dla Ciebie obce, to podanie "na krótko" Oznacza bezpośrednie podanie napięcia +12V np. z akumulatora za pośrednictwem dodatkowego przewodu z pominięciem innych modułów pojazdu. Jeżeli temat nadal jest dla Ciebie "obcy", proponuję warsztat elektroniki samochodowej...
Nie zwróciłem uwagi , nic się tam nigdy nie działo . Raz tylko wymieniłem czujnik ciśnienia na Litwie wtryskowej , 2x kostkę stacyjki , zamontowałem emulator immo i musi być dobry akumulator taki który ma 12,9V na zgaszonym silniku na drugi dzień Ostatnio wymieniłem akumlator na nowy bo zaczął kaprysić chociaż dobrze kręcił na mrozie i zapalał lecz...
A nie masz w tym skuterze takich wyłączników przy hamulcu lub/i stópkach ?? Czasem jest to tak zrobione, że prąd od stacyjki idzie przez te wyłączniki, żeby dla bezpieczeństwa odpalać tylko postawioną i zabezpieczoną maszynę ? Naprawiałem takie coś w Polskiej motorynce Stella. Dwa to banał... Może bezpiecznik masz gdzieś spalony ??
plus za stacyjką dochodzi do styków przekaźnika; normalnie rozwartych ( czyli jak przekaźnik nie jest załączony << nie ma na nim napięcia >> to styki są rozwarte ). do przekaźnika dochodzi także napięcie z radia sam. przez diode. jesli tam pojawi sie napięcie to przekażnik zadziała i zewrze swoje styki w tym styk pomocniczy czyli + ze stacyji...
Czyli na kabinie powinien byc plus i minus caly czas niezalznie czy odlacze przewod masowy? Odlaczylem bo myslalem ze to cos da, nie znam sie zbytnio. Kabina powinna być połączona z minusem akumulatora (zakładam że nie masz takiego ciągnika który ma na masie plus jak stare C-330). Połączenie kabiny z podwoziem powinno zawsze mieć ciągłość. tak samo...
Przekręć kluczyk stacyjki "na kontrolki". Wyjmij po kolei wszystkie bezpieczniki. Ustaw miernik na pomiar napięcia stałego. Jednym kablem miernika do masy, drugim na nóżki bezpiecznika (w gnieździe). Na jednej nóżce napięcie będzie, na drugiej nie. Zacznij od tego dużego bezpiecznika 30A. Po pomiarze, włóż go na miejsce (bez niego zawsze na pozostałych...
Chodziło mi oczywiście o baterię w kluczyku jeśli masz oryginalny centralny w kluczyku. I tylko się zastanawiam jaki kluczyk masz na myśli jako klucz taki do śrub czy klucz jako kluczyk do drzwi bo to są 2 różne kontrolki i ja mam na myśli tą z kluczykiem do drzwi która sugeruje błąd w immobilizerze spowodowany np kilkukrotną próbą odpalenia samochodu...
Mam wprawdzie Granda, ale w wersji tylko z przednią nagrzewnicą. Dlatego dałem dwie pompki, bo moje webasto jest daleko pod podłogą i jedna tam umieszczona nie dała by rady jeszcze wymusić obiegu w nagrzewnicy kabiny. W Twoim przypadku jak wystarczy ogrzanie samego silnika ( na dodatek masz blisko siebie te elementy) to i jedna pompka da radę. Ja mam...
Do samego rozrusznika dochodzi gruby przewód z akumulatora oraz przewód ze stacyjki który załącza przekaźnik na rozruszniku i ten przewód warto sprawdzić czy napięcie jest poprawne. Musisz zaopatrzyć się w schemat a będzie wtedy łatwiej operować lokalizacją.
Witam serdecznie.Myślę ze wina leży po stronie alarmu który sterował centralnym zamkiem.Z tego co opisałeś wynika że alarm nie działa i nie steruje siłownikami.Sprawdź zasilanie sterownika alarmu (bezpieczniki lub sam sterownik) -powinien znajdowac się gdzieś pod konsolą przeważnie od strony kierowcy, sprawdż czy dochodzi do niego12v-powodzenia.
zacisk + od wrzutki do stacyjki co to jest wrzutka do stacyjki ? Zadziałał elektromagnes rozrusznika tzn. co ? Zaczął kręcić rozrusznik ? Teoretycznie w Traficu mógł być drugi akumulator ale występował tylko w wersji Kinder Generation z ogrzewaniem postojowym . Nie widziałem takiego nigdy na oczy :cry: Powinien znajdować się w tym samym miejscu to...
Pojazd Astra G 1,7 CDTI Isuzu Pompa wspomagania TRW uruchamia się, jak podamy napięcie po stacyjce i napięcie z D alternatora. Problem mam taki, że przy regeneracji alternatora dobrali nieodpowiedni regulator i z D mam 12,5 V, przy poprawnym ładowaniu. Z tego powodu wspomaganie uruchamia się po kilku sekundach od uruchomienia silnika. Czy taki układ...
Hej Kiedyś spisałem rozpiskę od benzyny: Witam Jako że dziś rozbebeszałem instalację to oblookałem piny kolory i oznaczenia w stacyjce w mercu W201 190E(1.8e), opis pewnie będzie pasował to każdej wersji benzynowej, możliwe że również do benzynowych 124 i częściowo innych modeli. Również częściowo będzie się odnosiło do diesli, ale to trzeba zweryfikować!!...
po przekereceniu stacyjki wszystko działa super , lecz po odpaleniu pojawiją sie na ekranie 3 kreski i nic nie pokazuje , po zgaszeniu od razu wskakuje temperatura To raczej nie wina za wysokiego napięcia, a zakłóceń z układu zapłonowego lub ładowania. No i skąd się tam bierze aż 17V? Zacznij od doprowadzenia instalacji do porządku.
Wystarczy dioda LED migająca i opornik 850 - 1000 Ω . Plus diody do stałego plusa z akumulatora a minus pod pin stacyjki, na którym pojawia się prąd "na zapłonie", zwykle oznaczonym "15". Mechanizm jest prosty: bez włączonego zapłonu prąd idzie ze stałego plusa, przez LED do urządzeń podpiętych do styku stacyjki i przez nie do masy. Napięcie odkłada...
Spradzić czy na kablu czerwony z zółtym jest 12V Kabel czarny z białym też 12V po przekręceniu stacyjki Kabel czerwony z białym-ma być napięcie bodaj 5V,przywarcie tego kabla do masy-silnik roby ruch,podanie na niego 12V ruch w drugą stronę. Kable się przełamują na odcinku drzwi-nadwozie,lub gnije wielozłącze
oznaczenia stacyjki crafter stacyjki ominiecie stacyjki
orange neostrada mostek bridge gumka przewodząca wyświetlacza
kupić kartę graficzną kupić kartę graficzną
Zasada działania generatora SEMP: Flyback i samowzbudzenie Niedziałający głośnik niskotonowy Electro-Voice LZX 15P