wtedy zrobisz jak chcesz ster ma widzieć opornośc Dodano po 2 albo po prostu kup napinacze to twoje bezpieczeństwo
Dziękuję za tak szybką odpowiedź. Może ktoś mnie uświadomić bo nie bedę ukrywał że widzę dwa pasy i zadaje sobie pytanie dlaczego ja mam napinacz a ten drugi nie. Z tego co czytam to z tylu megane nie zawsze wkłada pasy z napinaczem. Rozumiem że ten napinacz piro jest lepszy i pewnie droższy ale jest jakaś różnica w działaniu tych dwóch pasów?? rozumiem...
Brawo dla wykonawcy! Wywalił pirotechniczny napinacz pasa. Tylko wymiana.
W tym linku co podales sa albo 1 albo 2. Po lewej masz dwie, bo masz sonjde niezapiecia pasow. Wtyczkami nie zrobisz szkody,tylko nie wlaczaj zaplonu jak bedziesz mial odlaczone napinacze.
Miałem to samo w grande punto. Da sie to odblokować poprzez przecięcie kanału z kulkami które po wybuchu napinacza ściąneły pas. Usunięcie kulek odblokowyje pas i działa on normalnie tzn. działa funkcja bezwładnościowa, ale przy kolejnym wypadku pirotechniczny napinacz nie zadziała.
Bodzio właśnie wszystko jest w porządku z kontrolkami żadna się nie pali. Wygląda na to że jednak jest opornik . Teraz nie mogę sprawdzić bo autko poskładałem i jeżdżę do pracy. Przemo odnośnie założenia nowego pasa - to czy po podłączeniu wtyczki nie wybuchnie napinacz pirotechniczny ?. Domyślam się że skoro jest opornik to będę go musiał usunąć bo...
Przepraszam za odgrzewanego kotleta. Problemem był napinacz pirotechniczny pasa kierowcy. Wymiana na inny załatwiła sprawę.
To sa pirotechniczne napinacze pasów. Dostaja sygnał z modułu SRS i odpalaja ładunki przez co pasy się napinają. Jak nie będą podłączone to na desce będzie migała kontrolka SRS.
Zadałem konkretne pytanie które pozostało bez odpowiedzi. Tu prawdopodobnie chodzi o napinacz pirotechniczny układu SRS a auto zamiast pod vidę zostało podpięte pod jakieś Pepi. Widzę że autor odniósł się do mojej sugestii. Napinacz pirotechniczny pasów jest przy klemie zapięcia przy prawej nodze. Jak go tam nie ma to znaczy że zapięcie zostało wymienione...
Aa środkowy rząd ma pasy pirotechniczne bez dopinaczy i napinaczy pirotech
omy A co to są omy? Jeżeli masz problemy z sprawdzeniem kabli to może zaniechaj.Poza tym sam napinacz pirotechniczny rzadko ulega uszkodzeniu.To tak z doświadczenia.
Trochę to zawiłe, ale chodzi ci chyba o napinacze pirotechniczne pasów, które nazywasz czujnikami. Prawdopodobnie są one wystrzelone, a ten fakt ktoś próbował ukryć, instalując oporniki symulujące obwód zapłonnika elementu pirotechnicznego. Pomijając fakt, że jest to poważne naruszenie i paskudne oszustwo, to powinieneś wymienić oba pasy.
Napinacz pirotechniczny pasa bezpieczeństwa ci się nie uruchomił lub awaria napinacza.
1. Napinacze mogą strzelić bez poduch - zwykle troche mocniejsza stłuczka. 2. Co to za ściema z trzykrotnym resetowaniem sensora ? Kto ci takich bzdur nawciskał ? 3. Nikt nie każe jechać do aso zaraz. Wziąć kumatego gościa ze sprzętem na miejsce, zapłacić i wsio. 4. Pas kierowcy zwykle w starszych autach nie zwija dobrze, nie jest to żadna oznaka wypadku....
Wczoraj w TV pokazywali śmiertelny wypadek samochodowy. Nowiutkie BMW wyposażone w 8 poduszek powietrznych, pirotechniczne napinacze pasów i inne systemy bezpieczeństwa wpadło na drzewo. Jadący nim kierowca zginął na miejscu. Czy w związku z tym mam prawo pisać, że wszystkie te systemy są g... warte i nie ma sensu ich stosować?
W volvie to już chyba były napinacze pirotechniczne tylnych pasów (USA).
Dokładnie np w fabii 1 fl już są napinacze pirotechniczne i pasy trzeba wymieniać.
Witam. Posiadam Mercedesa W219 CLS 2005 rok 3.0 V6 diesel. W aucie od zakupu był problem błąd srs i wystrzelone napinacze pirotechniczne pasów tylnych ( auto po stłuczce w lewy przód). Pasy wymienione na nowe błędów od pasów już nie wywala. Kontrolka SRS nadal się świeci po skasowaniu błędów. B1033 czujnik zderzenia czołowego po stronie kierowcy. Rozebrałem...
Chyba widać, czy jest odstrzelony, czy nie? Sterownik bada stan ładunków poprzez pomiar rezystancji bardzo małym prądem, nie proponuję tej metody.
Napinacz pasa bezpieczeństwa. W momencie zderzenia szarpie za pas i dociska cię do fotela. Powoduje automatycznie uruchomienie blokady zwijacza. Tu wersja pneumatyczna. Są też pirotechniczne.
Dopiszę zakończenie, zakupiłem z chińskiego portalu Lexię, okazało się że mam jednak do wymiany sterownik poduszek oraz napinacz pirotechniczny pasa kierowcy, znajduje się on przy klamrze pasa w tunelu środkowym (a nie jak wcześniej podejrzewałem w słupku). Po wymianie wszystko działa, kontrolki świecą po włączeniu zapłonu po czym gasną. Dziękuję wszystkim...
a co mają kable pod fotelami z airbagiem wspólnego? domniemam że kable są do pirotechnicznych napinaczy pasów. czy ktos się na tym zna ?
Zacznijmy od tego, że sterownik jest od audi A6. Do wyszukania kodowania potrzebna jest informacja o ilości poduszek oraz ilości napinaczy pirotechnicznych pasów z przodu oraz z tyłu. Poszukaj sterownika, który zaczyna się od 8D0, ten jest od A4. Wątpię, czy sterownik pozwoli, ale spróbuj przekodować na 00106. To są poduszki czołowe, boczne, 2 napinacze...
Zwracam się do znawców tematu z prośbą o wyjaśnienie pewnej sprawy.Otóż podczas wymiany znajomemu pasa bezpieczeństwa (nie zwijał się) to co zobaczyłem mnie zdziwiło. Pirotechniczny napinacz,taki jak w współczesnych autach.Napinacz jest podłączony tradycyjną wtyczką dwupinową i instalacja biegnie gdzies pod dywanem. Auto jest stare nie ma poduszki ani...
Stary problem z kangurów polegał na tym, że słabo kontaktowała złączka pod fotelem kierowcy. W efekcie zapalała się kontrolka poduszki. Tak na prawdę chodziło o niesprawność napinacza pirotechnicznego pasów, a lampka nie oznacza tylko problemów z poduszką lecz ogólną usterkę układu poduszki i napinaczy. Wystarczy rozpiąć złączkę raz na pół roku i psiknąć...
Popraw połączenia pirotechnicznych napinaczy pasów bezpieczeństwa, złącza masz pod siedziskiem foteli kierowcy i pasażera.
Zwijacz pasa nie ma żadnego czujnika. Jeśli to pas z napinaczem pirotechnicznym, to jest kontrola rezystancji zapalnika przez komputer samochodu. Czujnik zapięcia pasa może być tylko w zamku. Czy napięcie pasów, rozumiem, że pod wpływem sprężyny w zwijaczu pasa, jest kontrolowane? Nie sądzę. Ale ponieważ znam jedynie, jako tako, budowę pasa i zamka,...
Witam Moja Fiesta ma tylko jedną poduszkę (kierowcy). Dziś wymieniłem fotele na podgrzewane. Zauważyłem, że podgrzewany fotel pasażera ma również pirotechniczny napinacz pasa. Pomyślałem, że warto dodać poduszkę pasażera. I tu pytanie: Jak to zrobić? Czy sensor poduszek jest tylko jeden czy są dwa? Czy wiąże się to z wymianą komputera? Pozdrawiam
Kolego, o co ci chodzi ? ! ? Pisałem że samochód użytkuje tylko ja. Nikt ze mną nie jeździ. Skoro nikt z Tobą nie jeździ to co Ci przeszkadza, że pas nie działa? Obudowa zapinki jest zgrzewana, otworzyć się da ale gorzej ze złożeniem. dlatego pytałem na forum czy muszę kupować niewystrzelony napinacz za 200 zł czy mogę wystrzelony za 40 zł kupić. Abstrahując...
Wystrzeli razem z poduszkami i napinaczami pasów, ale często wystrzeliwuje sama bez powodu.
Prawdopodobnie masz problem w obwodzie pirotechnicznych napinaczy pasów bezpieczeństwa (te kable pod fotelami). Dla pewności odczytaj kody usterek i bedziesz wiedział gdzie szukać.
Kable w siedzeniach są od pirotechnicznych napinaczy pasów więc jeśli będziesz kombinował to bankowo nie skończy się to bezpiecznie :)
Problem w tym że całość jest ukryta pod tapicerką w podłodze i fotelu. Nie chciałbym rozpruwać tapicerki w ciemno. Czy problemem może być też pirotechniczny napinacz pasów? bo z tego co wiem to w komputerze te dwa elementy występują jako jeden, choć to jednak mało prawdopodobne, a na desce rozdzielczej nie ma osobnej kontrolki od napinacza, jest jedna...
sprecyzuj pytanie jeżeli chodzi o napinacze pasów (pirotechniczne wyzwalane elektrycznie) to wystarczy sam rezystor 2.1 ohma
I czy mam nabyć taki sensor i jechać z nim do mechanika? Zakup zostaw mechanikowi. Będzie wiedział co i gdzie kupić, żeby miało szanse zadziałać. Napinaczów pasów? Miałem juz kilka takich sytuacji że mnie pas złapał bez przyczyny, chcialem się wychylic czy coś nie jedzie z prawej strony i nie moge bo mnie pas złapał. Nie ma to nic wspólnego z napinaczami...
W samej klamerce jest stycznik kontrolki niezapiętego pasa ale poniżej jest pozioma rurka z zapalnikiem która jest pirotechnicznym napinaczem pasa biodrowego o o ten obwód przywala się system najczęściej problem leży w kostce pod fotelem na początek wystarczy ją rozłączyć i połączyć ponownie jak to nie pomoże to trzeba wyciąć kostkę i polutować kable...
niemożliwe, jeżeli sterownik nie widzi błędów to kontrolka ma zgasnąć. Może deska nie widzi sensora i dlatego zapaliła lampkę? Odpytaj na byki BCM i deskę. Co do oporasków przy napinaczach to jestem tolerancyjny, są bryki z jaśkami i bez pirotechnicznych napinaczy.
Wymienić musisz tylko napinacze foteli. Jak chcesz to mam takie, oddam oba za 100 zł z przesyłką kurierem. Oraz wykasować craschdate ze sterownika airbagu który jest pod podłokietnikiem. (sensor jest od razu czujnikiem uderzeniowym przy opcji 2 poduszek, przy opcji 4 poduszek dochodzą 2 czujniki w drzwi pasażera i kierowcy) :D
Jeden sensor masz z przodu na pasie przednim. Dwa sensory masz w słupkach po bokach, dwa pirotechniczne napinacze pasów i sterownik w tunelu. Zajżyj pod fotele do napinaczy pasów popraw kostki skasuj błędy. W błędzie chodzi o napinacz pasów pasażera.
Witam wszystkich . Mam problem z kontrolka AIRBAG Po diagnostyce komputerowej okazało się, że uszkodzony jest pirotechniczny napinacz pasów od strony kierowcy. Po wymianie pojechałem na skasowanie błędu ale , dalej wyskakuje błąd związany z napinaczem pasów i teraz nie wiem czy ten napinacz był dobry czy też nie . Czy można by zasymulować napinacz opornikiem...
Czujnik zderzeń bocznych zamontowany jest w drzwiach pojazdu. Działa on na zasadzie pomiaru wzrostu ciśnienia komory powietrza w drzwiach podszas zderzenia bocznego. Aby czujnik zadziałał prawidłowo drzwi muszą być uszczelnione folią uszczelniającą. Dodano po 1 Sterownik jest zabezpieczony metalową plombą Podczas wypadku w czasie którego nastąpiła aktywacja...
Tak - procon ten był głównie w B3, zaś B4 chyba tylko w 2 pierwszych latach produkcji - później przeszli na stosowanie poduszek i pirotechnicznych napinaczy pasów. Procon ten był mniej pewnym systemem.
To bzdura że poduszka odpala tylko od prądu zmiennego.Kiedyś neutralizowałem pirotechniczny napinacz pasa (zwijacz był uszkodzony mechanicznie , a nie chciałem wyrzucać bomby do śmietnika ) i zasiliłem go napięciem jak najbardziej stałym z akumulatora . Nie spodziewałem się tylko że huk będzie tak głośny.
Witam. Jak w temacie, świeci mi się ciągle błąd poduszek powietrznych. Podpiąłem samochód do komputera w serwisie i twierdzą że mam typowy problem z tym samochodem czyli słaby styk na złączce od pirotechnicznych napinaczy pasów. Czy wystarczy przeczyścić zaśniedziałe styki, czy powinienem wymienić całą kostkę? I przede wszystkim czy odłączyć akumulator...
Obrazek pokazuje umieszczenie złącza testowego X11/13 w modelu 129 https://obrazki.elektroda.pl/6054232800_... Dodano po 4 Ps trzeba by obmierzyć te klamry bo też zgłaszały błąd chyba pasarzera Błędy sygnalizują usterkę napinacza pasa (ładunku pirotechnicznego powodującego przyciągnięcie pasa w czasie wypadku) - a nie stanu oporników...
Witam i proszę o pomoc Mam 'wywalone' pirotechniczne napinacze pasów w PEUGOT 206. Czy wystarczy tylko założyć nowe aby uaktywnić system, czy też trzeba dodatkowo skasować crasch ze sterownika. A gdybym chciał zaoszczędzić na napinaczach (koszt jednego w serwisie ok 500zł) jaką rezystancją można je zastąpić? Pozdrawiam Marek
Oczywiście że tak, są to błędy przejściowe, ale jak serwis chce stwierdzić czy grzebał któś w instalacji to stwierdzi. Po za tym duże nagromadzenie takich błędów zamydla obraz prawdziwej usterki jeśli ona powstanie, dlatego się je kasuje. Wyświetlenie poduszek nie zawsze jest błędem przejściowym.W niektórych modelach wiąże się to z wymianą sterownika...
Trzecia kostka jest od pirotechnicznego napinacza pasów. Jeżeli w starym fotelu nie ma kostek to ktoś kiedyś musiał połączyć na stałe (bo kostki nie łączyły). Do poduszki dochodzą 3 przewody z czego jeden to masa, do napinacza dwa. Sprawdź jakie są numery przewodów, do napinacza powinny iść numery 652 i 653 , do poduszki 6507 i 6508 oraz masa (M6562).
Jak w temacie, poszukuję schematu obwodu poduszek powietrznych do Xsary 1,9D rocznik `99. Albo porady kogoś zorientowanego w temacie. Opiszę problem: od momentu zakupu auta (3 lata) mruga kontrolka poduszek przednich oraz bocznych. Po podpięciu Lexii sterownik ma zapisane dużo różnych błędów których nie da się skasować. W końcu postanowiłem z tym zawalczyć,...
Witam! Miałem jakiś czas temu stłuczkę Laguną (jak w temacie). Poduszki nie wystrzeliły ale wystrzeliły pirotechniczne napinacze pasów. Po wymianie napinaczy cały czas świeci się kontrolka poduszek. Kompem nie można tech wykasować, cały czas jest komunikat o błędzie w obwodzie napinaczy. W związku z tym mam pytanie czy mogę sprawdzić miernikiem oporność...
napinacz pirotechniczny bezpiecznik pirotechniczny system pirotechniczny
lodówki bosch opinie moulinex transformator oświetlenie bagażnika astra
narzędzia ogrodnicze narzędzia ogrodnicze
Schemat bateryjnego układu zapłonowego motocykla Kolumny głośnikowe: bezpośrednio na podłodze czy z filcowymi podkładkami?