Na stronie http://www.konsument.gov.pl w zakładce "Złóż skargę" można pobrać gotowe formularze reklamacji w języku polskim (skarga do polskiego przedsiębiorcy), jak i j. angielskim - np. reklamacja usług u zagranicznego przewoźnika lotniczego, sklepu internetowego zarejestrowanego w UE itp. Wzorce są uniwersalne, na pewno ułatwią określenie roszczenia....
Witam, Chciałbym aby ktoś mi pomógł napisać pismo ws reklamacji internetu. Najbardziej odpowiadało by mi zerwanie umowy całkowicie, jeżeli jednak się nie uda to przynajmniej o obniżenie stawki abonamentowej. Stawki abonamentowej nie można obniżyć chyba że jest taka furtka w umowie. Dodatkowo w maju miałem pewnego dnia spory spadek internetu, prędkość...
Elektroda pretenduje chyba do roli wróżki. Człowiek nic nie pisze o historii, zdarzeniach, wymiarach licznika, typie licznika lub choćby o charakterze obiektu. Nic o tym, czy wyłączenie bezpieczników daje jakiś efekt. A co do odwołania to istnieje umowa i oczywiście faktura, którą otrzymałeś. Czyli najpierw wykorzystać możliwości bliższe i chyba łatwiejsze.
Napisałem reklamację, zobaczymy co odpiszą. Co ciekawe, wykres po zbilansowaniu pokazuje poprawne dane Już kolega napisał reklamację??? Szybki kolega jest, myślę że odpiszą => wszystko jest w porządku:) Pozdrawiam.
Nowy modem nowa apka. Trzeba napisać reklamację. Albo uznają albo nie.
Czyli najlepszym wyjściem będzie napisanie reklamacji i przypominanie się na infolinii ewentualnie? Jak to by nie przyniosło skutku to wtedy wypowiedzenie umowy?
Dziękuję bardzo za podpowiedź, przed chwila napisałem reklamację do PV Group bo to oni dobierali inwerter do paneli, zobaczymy co zrobią Oleją Działa? No.jakos Ci działa Zastosuj się do rad. Do tego nie potrzebujesz elektryka
Po trzech tygodniach użytkowania pieca qmpell 12kw alarm, awaria czujnika spalin. Napisałem reklamacje dziś w sobote, czekam.
żona też tak miała, tyle że nie z wróżką :), normalnie smsy do wszystkich. wysłała 1 a ktoś dostawał co chwile ten sam sms po 20 razy. reklamowała w orange. oczywiście pierwsze spotkanie z pierwszym pane za biurkiem nic nie dało-''to pani wina, pewnie pani wysyłała... itd'' Ale prośba o kierownika salonu i rozmowa z nim przyniosła skutek. kazł napisać...
Rozwiązaniem tego problemu jest napisanie REKLAMACJI. Zazwyczaj w ciągu 48 godzin dostaje się telefon, że problem magicznie rozwiązano i proszą o włączenie dekoderów. I nie muszą już być w jednej sieci...i nie muszą się "widzieć"..w sposób "magiczny" działają. Oczywiście nie rozwiązuje to przyczyny problemu. Przyczynę CP doskonale zna. Więc albo wymieniać...
(at)owsiaklg Na router standard możesz zgłosić reklamację, że są z nim problemy i mogą Ci wymienić na premium bez dopłaty żadnej. Już ktoś tak kiedyś robił. https://obrazki.elektroda.pl/6214960900_... Bo za ten premium nie ma co dopłacać, bo i tak nie dostajemy go na własność, wtedy za te pieniądze można już kupić swój router. Jak...
Oczywiście że jest kondensator rozruchowy. Pierwsze co sprawdziłem, to stan kondensatora i prąd płynący w uzwojeniu rozruchowym (ok. 1,5A). Już podejrzewałem spalone uzwojenie, uszkodzony kondensator itd. Pomierzyłem oporność i indukcyjność uzwojeń, sprawdziłem kondensator. Pomierzyłem prądy i napięcie zasilające. No i napisałem reklamację linii zasilającej.
Dzięki za zaangażowanie. Właśnie mnie korci napisać reklamację lub negatywną opinię bezpośrednio do Beko, że jestem po prostu rozczarowany jakością tego pojemnika. Ale wcześniej pojadę do sklepu AGD i zobaczę jak to wygląda w sklepie w tym modelu i innych.
Faktycznie! Nie da się ręcznie ustawić daty 31.07. Chyba trzeba będzie napisać reklamację do Stefana K. PS: W trybie pracy z DCF lub GPS data ustawia się poprawnie.
Inne parametry nie są potrzebne. Wiemy o dysku że jest uszkodzony, i należy go wymienić - to nam wystarczy. Co do reklamacji - napisałem ci o tym na PW. :)
A poza odradzaniem masz jakąś propozycję konstruktywną? Proszę nie mieć do mnie o to pretensji, że wygląda to jak przedstawiłem. Żal i pretensje proszę kierować do wszystkich na ul.Wiejskiej, gdyż to tam jest stanowione prawo. Sądów Koledze wszak też nie odmawiam - ot wskazuję realnie jak to będzie wyglądać. Skłaniam się napisać reklamację, taką papierową....
Witam tak jak kolega napisał ,reklamacja. akumulatory pewnie podróbki.stan wskazuje że będzie coraz gorzej. !
Proponuję aby ktoś obeznany w przepisach, o których pisałem wyżej napisał reklamację i upublicznił na grupie. Może wspólnymi siłami da się zrobić mocny dokument, który w przyszłości może posłużyć jako podstawa do wytoczenia procesów cywilnych o odszkodowania?
Najlepiej złożyć reklamację na usługi w UPC chodzi internet napisać mailem ze są problemy z internetem wtedy tez można zrobić programem ich winmtr testy i załączyć do maila i zaznaczyć ze usługa nie działa właściwe. Nie wiem jak to będzie z rozwiązaniem umowy z nimi, ale ja miałem problemy tez z netem tez mam UPC i problemy były napisałem maila z reklamacją...
To Ci napisałem reklamacja.
Kable z multimetrów HCK, Fluke, Pomona i wspomnianego ZT102 działają normalnie. Napisałem reklamację, zobaczymy co dalej, niby eksploatacyjne rzeczy i mogły się już zużyć przy wkładaniu :wink:
Sam napisał reklamację do PGE. Na drugi dzień przyjechali, sprawdzili i powiedzieli, że jakiś kabel był źle podpięty i prąd szedł w ziemię. Tu trzeba dojść, który to kabel i gdzie był źle podpięty. Bo może okazać się, że to pod licznikiem zamieniono PEN z L (odpływ). A to już jest podstawa do anulowania zadłużenia.
Możesz napisać reklamację tylko sensowną, wskazującą na fakt że zużycie energii 24000 kWh w ciągu 3 miesięcy wskazywałoby na ciągły pobór rzędu 11 kW co w instalacji jednofazowej przy istniejących zabezpieczeniach przedlicznikowych jest niemożliwe, tylko reklamacja musi być sensowną, tzn. energia podana w kilowatogodzinach[kWh] moc w kilowatach[kW]...
Chciałabym zapytać co myślicie na temat firmy actio oferującej telefonię VoIP Miałem u nich VoiP jak jeszcze dawali numer za darmo, wprowadzili opłaty i zrezygnowałem, dostałem maila, że w takim razie muszę podać nr konta do zwrotu środków jakie wykupiłem na rozmowy, bo przepisy każą im oddać. Do dziś nie zwrócili. Całkiem o tym zapomniałem, ale dzięki...
Poprostu w tym roku padło na mnie ;P Nie żartuj. albo zmienił się sposób rozliczania albo grzałeś więcej niż ci się wydawało. Zanim napiszesz reklamację sprawdź w spółdzielni czy zaszły jakieś zmiany od czasów poprzedniego lokatora.
Salony, nie przyjmują reklamacji. Nie masz racji. Salony przyjmują reklamację. Mają prawny obowiązek przyjąć, a jak nie przyjmą, to potwierdzenie odmowy i natychmiast skarga do UOKIK. Za odmowę przyjęcia reklamacji myślę, że kara byłaby natychmiastowa. W salonie mają obowiązek nie tylko przyjąć napisaną wcześniej reklamację, ale jak zarzada klient,...
(at)izythor Router 10 lat, soft zmieniany na inny - może być luka w zabezpieczeniach tego softu. Publicznego IP nie masz, bo Play takowego nie oferuje. Wyjaśnij sprawę z Playem, przedstaw im informacje z tych stron, zażądaj zmiany IP. Jeśli spokojna rozmowa nie pomoże, zawsze możesz napisać reklamację.
Po napisaniu reklamacji do Google faktycznie po ok miesiącu informacje o które prosiłem żeby usunąć zostały wykasowane.
Witam jednak są takie dwa rejestry na samymy końcu i pokazują wartości więc liczy moc bierną. Dzisiaj próbowałem ustalić czy licznik który posiadam ma bilansowanie czy nie i nikt nie wie ani PGE Obrót ani dystrybucja każą mi samemu dzwonić do producenta i ustalić bo oni nie wiedzą. Próbowali mi tłumaczyć że co innego to energia wyprodukowana a co innego...
rozumiem, czyli sama nie dam rady na pewno. Czy jakbym napisała reklamację do energetyki to wyślą kogoś kto sprawdzi to właśnie w taki sposób?
W załączniku dowody. Nikt nie gwarantuje pingu i stabilności pakietów - nie ma takich zapisów w żadnym akcie prawnym, umowie. Ty nic z tym nie zrobisz, a operator może, ale nie musi z tym też cokolwiek zrobić. Na gubienie pakietów między routerem a komputerem, jeśli to połączenie przewodowe, możesz napisać reklamacje i wysłać operatorowi.
Witam. Przekazałem info użytkownikowi to co kolega napisał. Reklamacji do tej pory nie było. Pozdrawiam.
Dziękuję za pomoc. Właśnie napisałem reklamację.
Zmierzył raz, przed zabraniem płyty, było 261 263V. Wpisał to w protokół, lub jakiś inny kwit ze zgłoszenia reklamacji indukcji? Jeśli tak, to idź z tym do dostawcy prądu. Jeśli nie, to zgłoś się do serwisu, niech Ci to napiszą w jakimś protokole z reklamacji, i idź z tym do dostawcy prądu.
powiem szczerze, że się tak naprawde zastanawiam kto najbardzije jest za to wszystko odpoiwedzialny Plus czy Nokia - w gruncie rzeczy tak to prawda, żę to telefon Nokii, ale Plus powinien dbać o interesy swoich klientó i o to, żeby telefon jaki się w nich kupiło był sprawny - osobiście mam zamiar zrezygnować z Plusa - za takie ceny jakie mają i obsugę...
Ok więc tak jakość mojej usługi jak widać jest kiepska w Nowym Roku zostaje mi napisanie reklamacji pozdrawiam i życzę dosiego roku.
OK, tylko ten dysk działa np. jako dysk na dane po włożeniu do kompa z działającym Windowsem... Jak go reklamować, co napisać? Bo że nie działa, nie napiszę, odrzucą reklamację,
A możesz napisać reklamację bezpośrednio do Seagate? Ewentualnie opisać im problem, używając ich strony i procedury związanej z gwarancją?
Zastanawiam się, czy jest sens wysłać ją na gwarancję, bo w przypadku cewki pewnie nic nie zrobią Serwisy najczęściej odsyłają sprzęt jako "test OK" z opisem, że jest to naturalną cechą urządzenia niepodlegającą reklamacji. Reszta jak napisał kolega (at)kiss39 wyżej.
Jedyne co możesz zrobić to po prosu do nich napisać reklamację i czekać.
dysk jest na gwarancji, wiec idzie reklamacja. Co napisać w takim przypadkdu? jaka przyczyna reklamacji?
Wtyki kabla są zalane fabrycznie, nie ruszane, to ten kabel z aukcji https://allegro.pl/oferta/kabel-sieciowy... Mam taką zwykłą tańszą zaciskarkę i zwykłe wtyki rj45, nie wiem czy pod ten kabel to podejdzie, ale być może odważę się i spróbuję to zrobić, Na razie jednak czekam, bo napisałem reklamację na ten kabel...
Bardzo dziękuję za wszystkie rzetelne i konkretne informacje. Napiszę oficjalną reklamację do Tauron Sprzedaż. Nie wiem, czy powinnam ten wątek zamknąć, czy poczekamy na odpowiedź Tauron i dam wszystkim znać, jaki finalnie sprawa znalazła. Dajcie proszę znać, jak wolicie. Jeszcze raz ogromne podziękowania <3
Napisałem reklamację, czekam teraz na odpowiedź, czy oprócz zasilacza coś jeszcze mogło/może ulec awarii ?
Witam też mam problem z fakturą prognozowaną składałem reklamację żądając anulowania faktur i rozliczenia rocznego.oczywiscie odrzucona z odpowiedzią że rozliczenia zostały ujednolicenie dla wszystkich producentów i dziennik ustaw. Napisałem drugą reklamację bardziej stanowczą oczywiście ten sam tekst lecz z dopiskiem że mogę napisać o "zmniejszenie...
Nie masz podstaw do reklamacji. A czy ja coś wspomniałem o reklamacji? Napisałem tylko, że też mam zmodernizowaną sieć zasilającą i napięcie jest wyższe. Ale z drugiej strony, niższego napięcia niż 229V nie odnotowałem. Teraz mam 235V.
http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/... Spróbuj napisać reklamacje z punktu drugiego towar niezgodny z umową. Jakby powiedzieć z tego tytułu jest dużo lepiej niż w przypadku zwykłej gwarancji.
Jasne, ale pv monitor liczy impulsy z licznika z 3 minut i oblicza na tej podstawie średnią moc w ciągu tych 3 minut. Nie trzeba siedzieć i spisywać żadnych prądów i napięć. A falowni się normalnie wyłącza - słychać pyk, dioda gaśnie, moc = 0W. Dane z falownika uważam za najmniej wiarygodne. Ten zielony (pierwszy) wykres jest z bramki Tigo. Napisałem...
Tak byłem oddamdo sklepu i napiszę reklamację. Ten sprzedawca ma takie urzadzenie i stosuje zamienniki i nie ma zadnego problemu.
Nic nie szkodzi ze odinstalowales w panelu sterowania. Sprawdź kartę na innym komputerze jak napisał kolega wyżej. Będzie to samo to reklamacja.
Podłączyć można ale spektakularnych efektów nie będzie. Pozostaje wymiana LED. Ja bym napisał reklamacje do sprzedawcy. Może taki egzemplarz ci się trafił.
Tak jak napisał DiZMar na początek zgłoś reklamacje i do sprawdzenia licznik.
jakość gazu nie jest stała, a płacisz nie za ilość gazu ale za ilość energii, która w teorii znajduje się w tym gazie. Z tego powodu wskaźniki zmieniają się. Na ile to zgodne z rzeczywistością, a na ile ściema to tego nie wiem, bo to, że na punkcie pomiarowym wyszła wartość X to nie znaczy, że u mnie w mieszkaniu będzie taka sama wartość. Np. kiedyś...
Ja też napisałem reklamacje ale mi jej nie uznali. W odp z orange napisało mi ze w dolaczonej do telefonu instrukcji jest opisane jak zrobić żeby nie pobierało pieniedzy. Lecz ni ma nic o tych danych pakietowych i odołałem sie do tej reklamacji. Zobaczymy.
To zrób tak jak ci napisałem, hdd do lapk i reklamacja, tylko musisz wszystko z pakować do oryginalnego pudełka. Zobaczymy co będzie. Powiedz że masz problemy od jakiegoś czasu i nie wiesz co jest. Nic więcej nie opowiadaj.
Wyślij na gwarancję, jak napiszesz reklamację na poprzednią nieskuteczną naprawę, to może wezmą się poważnie do sprawy i wymienią pastę i termopad.
Niestety taki urok prowadzenia serwisu ;-) Zrób tak jak kolega wyżej napisał. Pozdro.
Dlaczego nie sprawdziłeś czy licznik dobrze liczy. 70%-100% to duże wzrosty zużycia. Mogłeś sprawdzić i napisać reklamację. Domyślam się że czekasz jeszcze w kolejce do wymiany skoro tak piszesz. Nie spotkałem jeszcze człowieka któremu po wymianie nie wzrosły rachunki. już znam trzech czterech, wszyscy piszą o tym w tym temacie. To nie jest tak że...
Niestety też nie pomogło. Za to pomogły telefony do BOK, a najbardziej skuteczny był ten z informacją o napisaniu pisemnej reklamacji i zgłoszeniu sprawy do rzecznika praw konsumenta. TVN naprawiły się w niecałe 2 minuty :D.
Z tego co widać, to stopień końcowy a pewnie i całe radio zestrojone jest na 28 MHz. Oddaje moc jak producent napisał. Reklamacja bezzasadna.
I jak Ci się zmieni adres w trakcie "grania w grę Tomb Rider" ;) to też może wywalić, ale to zależy jak tam sobie ogarnęli uwierzytelnianie. Jak kiedyś miałem podobne problemy ze stabilnością w UPC i nie robiłem nic dziwnego, więc nie będę tu autora osądzał w ciemno. Natomiast koniec końców niewiele mogłem z tym zrobić, rwało skype czasem nawet strony...
Dzięki, teraz wiem na jakiej podstawie oni to liczyli. Przy zużyciu 1700 kWh / 5 faktur faktycznie powinno wyjść coś koło tej kwoty. Z ciekawości napiszę reklamację i zobaczymy co napiszą jak ją odrzucą. Wszystkie faktury prognozowe w eBOK są kopią tej rozliczeniowej, stąd nie ma nigdzie prognozowanego zużycia które mogłoby zasugerować na jakiej podstawie...
Może to być spowodowane zostawionym odbiornikiem prądu w samochodzie (radio, żarówka...) Jeżeli w samochodzie nie było włączonego odbiornika to akumulator nadaje się do reklamacji. Nim to zrobisz, naładuj go i postaw kilka dni bez podłączania w chłodnym czy nawet zimnym pomieszczeniu. Jeżeli straci napięcie to jak napisałem: reklamacja.
Więc jak to jest z tym Funboxem 6? Czy ktoś z forumowiczów ma doświadczenie z tym sprzętem? Się uparłeś na tego FB. Wymuś na instalatorze montaż terminala ONT i żaden Funbox i jego ograniczenia Cię nie interesują. Kupujesz co chcesz i z funkcjami jakie chcesz. Funboxa oddajesz do salonu i pozbywasz się haraczu 5zł (trzeba oddać a potem napisać jeszcze...
Witam u mnie podobnie - podchodzi do 5,3 ale tylko czasami. To że warto - nie podlega wątpliwości niestety pisałem do sofar-a i nici (bez odzewu) a z firmą która mi zakładała - raczej nie chcę mieć nic do czynienia. Napisałem reklamację (nie podobało mi się kilka spraw) - w zamian dostałem wydruk słupków jakie powinny być osiągi, że wszystko zostało...
Wszystko też zależy pewnie od tego jak rozmowę się zacznie.... Zapłaciłeś 500 bez marudzenia, napisałeś reklamację bez telefonów z "pogróżkami", zobaczyli że sumienny klient no to anulowali. Każdy z nas inaczej traktuje awanturującego się klienta ;)
Kolego jak podajesz taki zrzut ekranu ze swoim IP to by wypadało zmienić standardowe hasło na router bo każdy może zrobić ci psikusa. Możesz napisać reklamacje do Tp ale zapewnie nic to nie da.
Przecież zgodnie z prawem, można napisać reklamację (obecnie nawet prze 12 mc od dnia powstania usterki), złożyć w firmie, żądać naprawienia tego, obniżenia abo i odszkodowania. I nie dać się "spławić", że "u nich" jest ok - to u abonenta ma być ok. Wszystko robić pisemnie, nic przez telefon - tak można w Polsce tylko pizzę zamówić.
No jeśli o wada płytek to bym do producenta napisał reklamację - w końcu wyszło Ci prawie 50% PCB z problemami - to nie jest do zaakceptowania. Opisz też Swoją przygodę w temacie o firmach produkujących PCB - niech inni wiedzą jakich firm unikać.
Jesteście w takim stanie pomóc jak napisać taką reklamacje? Jakiś wzór? Jak zauważę problem to wykonam ten test pingploterem i podeśle.
Może trzeba po prostu napisać reklamację albo zadzwonić do Technika? Możesz też spróbować wymienić modem (skoro uważasz że jest popsuty). Powinna być na niego jakaś gwarancja... Można też spróbować zrobić Upgrade na TP-Linku z tego co widzę jest kilka plikó∑ do uaktualnienia.
No i przed przyjazdem techników upewnij się, żeby koniecznie zamontowali Ci terminal ONT. Wtedy możesz sobie zamontować własny router albo cały system sieci domowej. Funboxa oddajesz w salonie i nie płacisz haraczu 5 zł co miesiąc (opłaty nie zlikwidują automatycznie ale po pierwszej fakturze trzeba napisać reklamację że Funboxa oddałeś i z niego nie...
Cześć. W ikonce mam 64kb/s.Tak też mam skonfigurowany modem.W ogóle nie reagowało TP.sa na kilkakrotne moje prośby. Po napisaniu reklamacji odpisali że tak ma być. Co dalej z tym fantam mam zrobić. Pozdrawiam.tadekz
Co to znaczy ,, tak chodzą " zmierzyć poziom hałasu np telefonem + aplikacja sklep play i gdy przekracza emitowany hałas względem deklarowanego jest podstawa do reklamacji. Drugie - napisać do rzecznika praw konsumenta , ich pieczątka czyni cuda w reklamacjach. Trzecie - jeżeli twierdzą ,, tak chodzą " niech to dadzą na piśmie ! gwarantuję iż żaden...
1. Jaki był powód odrzucenia? 2. Napisać długą reklamację.
Czy on robi jakieś statystyki jaka była predkość w danym dniu czy tygodniu. rzecz w tym, że chcę napisać reklamacje do TP i chce czyms udokumentować tę małą prędkość. Zastanawiam się jeszcze czy czasami ktoś nie "podbiera" mi neta z sasiadów. Sieć jest zabezpieczona ale może jednak?.
(at)graundenz Dzwonisz, kobieta (Ty jej coś tłumaczysz - o ile ona ma pojęcie co to pingi i na co ma wpływ), ma coś przekazać technikom... - to i się nie dziw, że będzie jak napisałeś. Reklamacja na piśmie, pomiary, testy i tam wszystko wskazać - na "piękną gębę" nikt palcem nie ruszy.
Op nie robi co może być bronic swoich praw, bo ich nie posiada, tylko robi co może być łamac prawa klienta. Subtelna, acz znacząca różnica. Zawsze można napisać reklamację i przedstawić subiektywne stanowisko. Wszak tak działają ludzie cywilizowani :D Mi chodzi o to, że stwierdziłeś że to łamanie prawa, a realnie to operator łamie prawo, a autor tylko...
Napisałem reklamacje i przyznali mi WiFi ZTE ZXV10 W300 za darmo ,wiem że to słabizna ale zależy mi tylko aby chodziło na tym 10mb . A czy będzie to chodzić teraz tak: WiFi ZTE ZXV10 W300 +do tego hub na 6 komputerów przewodowo? bo na spedtouch teraz tak chodzi.
Tu nie pamietam kolego, ale podejrzewam iż idące z klatki schodowej kable tp mają już ładnych parę lat więc mogą być ciulowe. Jeśli nic sie nie poprawi po kolejnej rozmowie telefonicznej z działem technicznym napiszę reklamację z wnioskiem o wymianę okablowania, zwłaszca, że tak jak pisałem, do szafy mam blisko, więc sync powinien być sporo wyższy......
Aha , czyli pozostaje mi płacić za technika... no nic... A kto Ci powiedział, że będziesz płacił?. Masz usługę DO 10 Mb wykupioną, to najmniej może być 8 Mb, ale nie 1/1,5 Mb, przecież to ledwo jest 10% deklarowanej prędkości. Musisz wydzwaniać do nich codziennie i reklamować do skutku Musi napisać reklamację, albo skontaktować się z UKE, oni się takimi...
Firma LG stanęła na wysokości zadania i po paru dniach od napisania reklamacji na temat wady ukrytej, zaproponowano mi 3 modele lodowek do wyboru (oczywiscie za darmo). Wybralem, a po 2 dniach nieodplatnie przywieziono ja do mojego mieszkania i zainstalowano. Bardzo dobre podejście do klienta.
KW-ark wszystkie połączenia miałeś na GPRS plus się cieszy z kaski, reklamacji nie uwzględni napiszą, że trzeba pilnować co się ma powłączane w fonie i tyle Panowie, wirusy na komórki są już od jakiegoś czasu niestety, są coraz bardziej wymyślne i nie ma powodu aby o to wszczynać awanturę pozdro
(at)siudziu dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Teraz tym bardziej będę domagał się od plusa zgody na piśmie. Na infolini nie dostałem jednoznacznej odpowiedzi, powiedzieli tylko że tak powinno być, z kolei w odpowiedzi na mojego emaila odpisali że nie świadczą takiej usługi, co było błędną odpowiedzią. Dlatego napisałem reklamację. Wracając do tematu....
Nikt nie napisał, że ten screen wystarczy jako dowód reklamacji. Wykonaj test zapisu i odczytu na niej, zapewne jeżeli nawet będzie miała deklarowaną pojemność to za to tragiczne prędkości odczytu/zapisu.
Możesz napisać reklamacje na piśmie do TP,skarge do UKE,rozwiązać umowe.Zgłaszanie telefoniczne na linie techniczną nic nie da, bo przekażą zgłoszenie firmie podwykonawczej tzw Partner Techniczny która musi sprawdzić wszystko port ,linia,instalacja mimo,że robili już to ileś tam razy takie są procedury.
Dziękuję kolego za informację, niestety nie pocieszyłeś mnie, jak coś mi się uda to napiszę. Pozdrawiam
Do UOKiK napisałem, jeżeli nie uznają w następnej reklamacji dołączę pismo od UOKiK. UOKiK nie zajmuje się pojedynczymi rzeczami tylko zbiorowymi naruszeniami interesów konsumentów. Poza tym powtarzam - nie jesteś już konsumentem, kiedy zakup idzie na firmę, choćby jednoosobową. A więc przepisy i instytucje dla konsumentów odpadają.
Złóż reklamację. Klientowi z HP kiem też próbowali ściemnić, że sam uszkodził matrycę i zawiasy w DV7. Napisaliśmy razem reklamację i przyjechał kurier i wymełli zawiasy i matrycę.
Trzeba spowodować aby w SYSTEMIE skutecznie wyłączyć usługe.Można poprosić o przekierowanie przez konsultanta do innego działu w celu analizy problemu.Można napisać reklamacje itp, na twoim koncie ta usługa ma być nieaktywna. LB tylko odbiera polecenia z systemu.Oczywiście możesz do LB podłączyć swój punkt dostępowy ,informacji na ten temat poszukaj...
Zadzwoń do BOK t-mobile i a tam zablokować SMS premium i o podwyszonej opłacie , Jak nie masz pakietu internet w telefonie to wyłonczyć internet w telefonie bo też idzie kosztów narobić . Napisać reklamację do t-mobile na te SMS -y MADRY-e w jaki to sposób zostało załonczone itd skoro wy nie załonczyliscie to kto Święty Antoni ? .
150 mb/s Jeden kanał DS, to niespełna 50Mb transferu (w granicach 45Mb) Zatem do 150Mb, potrzeba najmniej 4 kanałów DS. jutro będę do nich dzwonić Kiedy przyjadą, nie wypuścić z domu, aż WSZYSTKIE kanały DS będą aktywne, wystrojone i modem je wykryje. Kiedy sama na własne oczy stwierdzisz, że all co ma działać działa, dopiero sprawa będzie załatwiona....
Skrzyknijcie się i napiszcie skargi indywidualne i reklamacje do Play a potem skargę zbiorową do UOKIK.
niestety podczas rozmowy z dostawcą słyszę "wszystko jest teraz ok". Jak ktoś jest ciekawy wrzucę przykładowe nagranie nawet uczestników nie muszę pytać o zgodę - nikt nic nie zrozumie... Tylko reklamacja na piśmie: https://cik.uke.gov.pl/uslugi-teleko/pyt... Od 2015 miałem już 3-4 anteny. Jestem traktowany jako...
Całkowite odłączenie sygnału to awaria, po zgłoszeniu mają kilka dni na jej usunięcie. Jeśli tego nie uczynią można nawet rozwiązać umowę z ich winy i iść do konkurencji. Trochę to dziwne, że tego nie zrobiłeś, ja bym tak zrobił, gdyby rzeczywiście dostawca odcinał mi sygnał. A gdyby nie było w zasięgu konkurencji, to w ostateczności zadowoliłbym się...
Mam też internet od AirMax, napisałem reklamację, jutro wyślę, po prostu tragedia, ja mam tylko 48Mb w umowie, na testowym okresie było wszystko ok, po podpisaniu umowy całe szczescie ze na 12 miesiecy tragedia, jedna wielka loteria czy jest internet czy nie. Pamiętaj, że Mb to nie to samo co MB :) Mi speedtest też tak pokazuje, nie ważne czy mam połączenie...
Czyli uszkodzony dysk ??? On jest nowy... Kupiony na morele net. Czy takie uszkodzenie obejmuje zwykła gwarancja ? I jeśli mogę prosić to co napisać w reklamacji.. nie znam się na tym
Woli wyjaśnienia. co z tego że koleś okłamał mnie, sprzedał mi umowę jak odesłałem i nic z tego nie miał Tylko, że nie każdy tak zrobi... - są ludzie, którzy nie znają swoich praw, co jest w danej umowie, prawa telekomunikacyjnego, nie wiedzą jak napisać reklamację, wypowiedzenie umowy - za to ślepo wierzą w to co mówi konsultant... - i to wystarczy,...
Dziękuję wszystkim za pomoc, dostosuję się do Waszych wskazówek. W dniu wczorajszym spróbowałam zmiany gniazd - nic to nie dało. Szczęście w nieszczęściu okazało się, że wieża ma jeszcze jedną usterkę - nie zapamiętuje wcześniej zakodowanych stacji radiowych. Na infolinii polecono mi wgranie nowego oprogramowania, co może dopomóc również obrazowi. Jeżeli...
Oponeo nie uznaje reklamacji. Ja kiedys kupiłem u nich opony Firestone z 5-letnią gwarancją. Po 3 latach popękała guma w rowkach bieżnika, niestety reklamację odrzucono. Napisano że mogę się odwołać od decyzji i oddać opony do przebadania przez wskazany przez nich Instytut, oczywiście na swój koszt. Koszt badania przekraczał kwotę jaką mógłbym wywalczyć...
napisać emaila napisać moderator napisać rezygnacje
demontaż blaupunkt przycisk stabilny zworka pinem
politechnika łódzka politechnika łódzka
Opadający fotel kierowcy w Mitsubishi Colt 1.3 2006 Audi A6 C5 pokazuje -45°C po wymianie czujnika temperatury