Nieco ponad 2,5 V w żadnym wypadku nie wystarczy do naładowania dwóch akumulatorków. Napięcie końcowe ładowania ogniw NiMh to ok 1,5V czyli dla dwóch ogniw wychodzi 3V. Jest kilka rozwiązań tego problemu ale wszystkie są niedoskonałe. Można użyć przetwornicy i większej ilości ogniw o mniejszej pojemności (energia zostałaby ta sama) ale przetwornica...
Zerknij [url=http://www.u2ugsm.com/blog/samsung-...
W szereg z diodą włącz żarówkę 45W/12V (z reflektora świateł przednich). Żarówka będzie pełnić rolę zabezpieczenia prądowego , regulatora prądu ładowania i wskaźnika ładowania.
Dodam jeszcze że między każdym pinem z wtyczki alternatora a masą motoru jest przejście. To wskazuje na uszkodzenie statora (zwarcie do masy). Niestety awaria taka powoduje w następstwie także uszkodzenie regulatora napięcia.
podstaw inna ładowarkę(są tanie ) i bedziesz wiedział czy to ładowarka... zwłaszcza że na dwóch fonach jest podobnie.
Przerabiałem ten temat zupełnie niedawno. Zwykły szeregowy sterownik ma za zadanie utrzymać napięcie baterii powiedzmy na poziomie 27V. Problem w tym, że punkt mocy wypada w okolicach 22-24V. Tak wyszło z moich pomiarów. Zamówiłem więc falownik, który obciąża ogniwa do takiego właśnie napięcia. Ma w sobie przetwornicę dodawczą. Napięcie ogniw nagrzanych...
Sprawdź bezpieczniki, prześledź dokąd idą kable od akumulatora i sprawdzaj elementy po kolei.
https://obrazki.elektroda.pl/2442835700_... -Jakby była uszkodzona dioda plusowa to napięcie B<D+ (ładowanie niższe bo brak jednej połówki przebiegu ale na D+ idzie) -jak uszkodzona dioda ujemna to B=D+ (ładowanie niższe bo brak jednej połówki przebiegu, na D+ to samo) -jak uszkodzona dioda wzbudzenia to B>D+ (ładowanie dobre,...
Tam masz dynamiczną kontrolę napięcia. 13V jak nie ma zapotrzebowania na prąd.
Takiego Xiaomi to ja ładowałem ładowarką 5V 3.1A to moment była naładowana zazwyczaj to długo się ładują te baterie w nim. Naładuj jeśli nie trzyma to do wymiany bateria. A to gniazdo ładowania trzeba wymienić Olo. Dodano po 7 A akumulatorki podróbki mają 3000mAh 3.85V do niego.
Nie naładujesz go do końca, nie znam wykresów ogniw Ni-MH ale sądzę, że naładujesz go do 3/4, może trochę mniej. Czas ładowania znacznie się wydłuży.
Według BaterryMon bateria jest ładowana prawie 2A prądem, tylko napięcie jakieś trochę niskie 3,6V na pakiet.
Jest taka możliwość, trzeba jednak między USB i akumulatory wstawić układ podnoszący napięcie. Mam gdzieś schemat prostego i taniego układu podnoszącego napięcie z 12 do 24V nie sprawdzałem, czy zadziała on przy niższym napięciu.
Tylne złącza 3x2,0 i 4x3,0 które to juz w manualu :-)
spróbować powinieneś na innej baterii. Jeśli dalej bedzie tak samo , to wymiana układu kontroli ładowania , BETTY N2300.
Podnieś je trochę z ręki zasilaczem laboratoryjnym ustawiając napięcie na 4,2 V i ograniczając prąd do 0,5 A. Jeżeli napięcie ogniw spadło do takiego poziomu jak piszesz, to uległy one nieodwracalnym zmianom i ich parametry na pewno się pogorszyły. W tej chwili ładowarka rozpoznaje je pewnie jako przeładowane Ni-MH i dlatego nie chce ich ładować. Musisz...
To to Kangoo II, takie ładowanie to standard.
Witam Dzięki za szybką odpowiedź. Przyczyną okazała się instalacja. Dziś ładowanie nagle wskoczyło na 13,2V. Zmierzyłem spadki napieć na plusie i masie między akumulatorem i wtyczką regulatora. Spadki odpowiednio 0,2V na plusie i 0,4V na masie. Razem daje spadek 0,6V + 13,2V = 13,8V co już jest akceptowalne.
Gdzie masz te napięcia????????? Na D+??
Odeślij baterie i poproś o nową. Baterie są zbyt głęboko rozładowane. Napięcie jakim próbujesz je reanimować jest za niskie. Śmiało można ustawić 5V lub nawet 6V no i sama ładowarka musi mieć przynajmniej 2 ampery mocy. Przy tak rozładowanych bateriach jest pobierany znaczny prąd na początku ładowania.
Masę i bezpieczniki, te blaszkowe na akumulatorze, czy nie są przykorodowane. Ile tego napięcia pokazuje? Jakie masz ładowanie po uruchomieniu silnika?
Prawdopodobnie gniwo jest już mocno zużyte i poza dużą rezystancją może występować znaczne samorozładowanie. Dobry test ogniwa to pomiar pojemności przy prądzie 0,5C (zwykle w okolicach 1-1,5A) a następnie 1C (pewnie w pobliżu 2-3A). Różnica powinna być w granicach kilku procent. No i w obu przypadkach nie powinna być mniejsza niż 80% pojemności nominalnej.
Glass jest to układ BGA.W Twoim przypadku ten na rysunku odpowiada za ładowanie.
Witaj zamontuj orginalny alternator ten co był lub o tych samych numerach bo ładowaniem w tym aucie steruje sterownik sinika większe obciążenie większe ładowanie i sam sprawdz jakim napięciem ładuje
Witam ładowanie PWM ma trochę minusów ładowanie będzie dużo niższym napięciem . Druga sprawa poczytaj parametry tych paneli w obwodzie otwartym napięcie to 88V przy 25 stopniach 72V przy obciążeniu i temperaturze 25 stopni nie wiem w jakim rejonie mieszkasz ale dla bezpieczeństwa minimum trzeba przyjąć -20 stopni z danych katalogowych tych paneli to...
Dla M300 dostępne są 2 ch-a. Wklejana na każdej aukcji i ta załączona poniżej: https://obrazki.elektroda.pl/4480672300_... Charakterystyka wklejona tutaj jest zbliżona do osiągów turbiny pod warunkiem laminarnego przepływu powietrza. W rzeczywistości wiatr (szczególnie ten przy ziemi) kręci. Polecam zakupić nawet najprostszy wiatromierz...
Czy mierzyłeś napięcie na zaciskach akumulatora czy rzeczywiście był przepływ prądu z UPS do akumulatora? Dość niskie to napięcie jak na ładowanie. Dokładnie, coś tu śmierdziało od początku. Napięcie 12.6 to napięcie akumulatora nie ładowanego, w UPS-ie należy się spodziewać 13.6V.
Może uszkodzo jest moduł świec żarowych i te ciągle grzeją, wtedy lampka ładowania zgaśnie po odpaleniu, napięcie przy włączonych świecach jest niskie, ładowanie również. Może warto to sprawdzić, czy jest jeszcze napięcie na świecach po kilku minutach po odpaleniu.
4.1 V to nie dramat. Akumulatory trochę dłużej pożyją jeśli będą ładowane do niższego napięcia.
W "sandaczu" napięcie 11,8V może być normalne :) To jest najniższe dopuszczalne napięcie aku od którego startuje ładowanie, najlepiej by było podłączyć się jakimś np. dd4all i podnieść ten parametr, maksymalnie da się chyba do 13,0V.
Potrzymaj tę starą baterię pod napięciem 14,4V aż prąd bardzo spadnie. Można ją męczyć ładowaniem prądem C/10 do napięcia 15,6V lub 16,2V, ale będzie mocno gazować i kruszyć płyty. Gdy nie ma pośpiechu, to trzeba ładować zgodnie z zaleceniami wytwórcy baterii.
Pytanie mam czy tak zostawić czy powinno być niższe napięcie. Dobrze jest. Nie ładujesz akumulatora codziennie. Jak kilka razy w roku będziesz ładował to mu tylko na zdrowie wyjdzie przy takim napięciu.
To są ogniwa litowo jonowe w rozmiarze 18650. Do ładowania wymagania jest ładowarka do takich ogniw, a naładować możesz tylko te o napięciu 3,7V. Pozostałe z niższym napięciem nadają się do utylizacji.
Zastosuj przekaźnik, kiedyś miałem tak w audi A6c6, po montażu dodatkowych czujników, buzzer wydawał krótki pisk co 30sekund, lądował się niskim napięciem które kontrolowało zarowki. Po zastosowaniu przekaźnika wszystko działa.
Idąc od końca: w obudowach niektórych akumulatorów jest wbudowany termistor, jako czujnik temperatury, z którym współpracują niektóre "szybkie" ładowarki. Aku litowe można ładować metodą "stałonapięciową" ze źródła o napięciu 4,2V Ja stosuję układ 7805 (wybrany z napieciem 4,9V) i szeregową diodę 1N4001. Przekroczenie napięcia w góre może spowodować...
Prądnica jest duża waży 90 kg nawinięta drutem 4,5mm² ale śmigło nie wyprodukowało więcej niż 3800W a obroty były już kosmiczne. Teraz nawinąłbym na ciut wyższe napięcie żeby ładowała przy niższych obrotach. Złotym środkiem byłby zakup oryginalnego śmigła wtedy dopasowałbym prądnicę do niego, a teraz mam drewniane o bliżej nieokreślonych parametrach...
Czyli w wyniku zużywania się baterii, BMS odcina ładowanie przy coraz niższym napięciu, tak? Nie. Ogniwa się rozjeżdzają i któraś sekcja wcześniej osiąga napięcie maksymalne a wtedy bms odcina ładowanie podczas gdy inne sekcje nie są w pełni naładowane.
Na moje z takimi parametrami bateria nie ruszy, może i taki stan baterii uniemozliwia ładowanie. Nie masz jakiejś na podmianę?
Z tego co napisałeś wyżej i jeżeli sprawdzałeś ładowanie na klemach oraz na B+ na alternatorze , to na pewno alternator NIE ŁADUJE. "Nowy" kupiłeś z regulatorem napięcia ładowania , czy przełożyłeś od "starego"?
Z 5 min tak go poładowałem Akumulator ładuj dłużej, np. 10 godzin. Zmierzyłem napięcie na akumulatorze przy pracującym silniku i ładowania brak- 12V Co może być tego przyczyną, zwarcie celi? Napięcie byłoby niższe.
co ciekawe oczko zielone i elektrolit pod oczkiem jest To jest wytłumaczalne - akumulator 12V zawiera 6 ogniw-cel każde ok 2V połączone w szereg. Oczko jest tylko w jednej celi - pewno akurat tej dobrej. Jak bez podłączonego ładowania ma 8,6v to prawdopodobnie dwie cele padły - maja zwarcie może takie niepełne (o sporej rezystancji ograniczającej prąd...
jak na akumulatorze masz 8V to spróbuj go naładować czymkolwiek, i jeśli nie będzie trzymał napięcia około 13V to znaczy, że jest uszkodzony - UPS to wykrywa, i dlatego nie chce ładować.
https://www.google.com/search?client=ope... Przy niższym napięciu aku. coś ładuje (wskazuje)? Jakie pokazuje napięcie po podłączeniu do aku? (jak aku., czy wyższe?)
Mam problem ze skuterem 2T, Keeway. Brak ładowania akumulatora, jest, ale bardzo małe. Na wyłączonych światłach przy gazowaniu ładuje max do 13,2 V, po włączeniu świateł spada do 12,6 V i ładuje w tych okolicach niewielkie wartości, natomiast pod obciążeniem - światła, plus długie, kierunkowskaz, chodzi na wolnych i nie wyrabia z ładowaniem, spada napięcie...
Przemierz napięcie podczas ładowania, jak będzie tak jak piszesz to ładowarka ma za niskie napięcie.
Po pierwsze wymień ten bezpiecznik na taki jaki powinien być a radio Ci się wyłącza ponieważ napięcie spada poniżej progowego dla radia i radio myśli ze jest już za małe napięcie na akumulatorze akumulatorze i wyłącza się przyczyna tego będą zacieknie przewody zasilające radio i na nich może występować zbyt duży spadek napięcia lub masz uszkodzone ładowanie...
Czyli kondensator potrzebny jeśli ma to ładować akumulatory.
więc poszperałem u siebie i znalazłem taką firmy Philips o parametrach wyjściowych 13 V i 400 mA 3x niższe napięcie ładowania... to jak ma się to ładować poprawnie? Pure Q9 - to nie jest model odkurzacza... ... a tu oryginalny zasilacz: https://north.pl/karta/4055487385-ladowa...
Jest to bezpiecznik polimerowy, czemu uważasz że prostownik nie ładuje? Podpinałeś pod akumulator?
Czym ładujesz? Czy zasilacz ma ogranicznie prądowe? Mam pakiet 13s z ogniw 18650 Li-ion, są idealnie zbalansowane, Na jakiej podstawie tak uważasz? Czy mierzyłeś napięcia na każdym ogniwie z dokładnością do setnych wolta? cel mojego pytania to też zrozumienie jak działa balancer gdy ogniwa są zbalansowane, czy dostarcza do każdego ogniwa napięcie <=4.2v...
niski napiąć ładować regulator niski napiąć ładować niski napiąć ładować alternator
model płyty głównej laptopie versa podłączyć kontaktron niska wydajność klimatyzacji
scilab wykres sterowanie przekaźnikami
Namagnesowanie koła impulsatora wału korbowego: czy jest konieczne? Czujniki wału korbowego i rozrządu w Fiat Ducato