ten mostek jest niebezpieczny bo jak widzisz po schemacie podaje napięcie też na pompę paliwa, więc myślę że immo Ci odcina, albo sam moduł jest wadliwy( częsty przypadek po zalaniu). sprawdźsterowania na przekaźniki, czyli masy na wzbudzeniu i zasilania obwodu cewki . pozdrawiam
Witam Mam problem z Renaut Megan 1.5 dci rok 2004, samochód nie zapala i nie kręci rozrusznik. Po podłączeniu RenoCplia wychodzi błąd regulatora ciśnienia paliwa na pompie i na wyświetlaczu licznika jest błąd wtrysku. Po wymianie na nowy oryginalny Reno regulator samochód też nie odpala, na wtyczce do regulatora jest napięcie 12V. Mam pytanie jaką powinien...
Sprawdzam więc pompę i przy podaniu prądu bezpośrednio z akumulatora, pompa pracuje normalnie bez problemów, cichutko czyli pompa dobra, zasilanie w przekaźniku jest, dodam że wskaźnik paliwa działa i prąd dochodzi do kostki przy pompie z przekaźnika - sprawdzone na kostce przy pompie. Gdzie jest masa lub na jaki pin do sterownika idzie uziemienie...
miło mi że ktoś posiada taki sam samochód jak ja i jeszcze z tą samą usterką silnik f8q620 pompa wtryskowa bosh z przestawiaczem rozruchu na zimo taki zawór z 1 kabelkiem ale do rzeczy a więc komputera tam niebyło i nigdy niebędzie a więc sprawdzić czy paliwo niecofa sie z pompy wtryskowej spowrotem do filtra jeżeli tak sprawdzić złącza jeżeli ok zamontować...
Auto jak w tytule, objaw jest następujący, auto odpala i silnik pracuje na wolnych obrotach trochę trzęsie, dodam gazu powyżej 2,5 tyś obrotów i auto pracuje już równomiernie, ale w tym momencie zapala się lampka z zygzakiem. Ale główny problem że czasami po kilku minutach lub godzinie auto gaśnie i przy próbie odpalenia nie ma napięcia na pompkę paliwa...
https://obrazki.elektroda.pl/9893853900_... Dodano po 2 Ten oznaczony czerwoną taśmą idzie do środka spr fizycznie na aucie Dodano po 1 To jest pod bezpiecznikami Dodano po 5 W drugą stronę ma jeszcze świece ( odcięcie zapłonu) Dodano po 2 Witam padły mi baterie w maszynce do lokalizacji kabli ten oznaczony czerwoną taśmą to fizycznie...
cisnienie na listwie nie może przekroczyć w żadnym przypadku 120bar bo następuje awaryjne wyłącznie silnika (spręzyna na desce i po 5 sek wyłączenie wstepnej pompy paliwa). Powodem całej sytuacji są wadliwe regulatory napięcia. Renault z tego co kiedys czytałem przyznało się do tego, ale ponieważ silniki zostały wycofane z produkcji w 2003 roku nikt...
Jeśli się nie mylę, megane 1.4 a 1.6 były dość podobne, więc wiązka do pompy zapewne idzie w kabinie, po stronie kierowcy, w plastikowej atrapie tuż przy drzwiach (przy lewej nodze kierowcy) - tam też jest kostka / złączka, dokładniej to trochę poniżej dźwigni otwierania maski, zasłonięta plastikem. U mnie kiedyś po różnych naprawach kostka ta odchyliła...
Kurcze nie widzi mi się wymieniać całego modułu który kosztuje wiecej jak 200zł. Jeśli tak ma się to skończyć to wolę puścić kabelek z przełącznikiem i pompkę ręcznie odpalać kiedy będzie trzeba. Jak można sprawdzić czy ten przekaźnik pompy jest sprawny?
Witam ponownie problem był w pamięci sterownika 28f512a nie było dobrego styku ponieważ ktoś wycinał gumę w tym miejscu i usuwał immo i nie zabezpieczył dobrze teraz przekaźnik nie strzela i można się połączyć ze sterownikiem lecz nie włącza się pompa paliwa i nie ma sterowania wtryskami czyli auto nie odpala.Błędy się pojawiają dotyczące napięcia zasilania...
NA grubych ma być napięcie sprawdzane żarówką. Zreszta podanie napięcia powinno uruchomić pompę paliwa.
Przepraszam. Wtyczka PPM2 szara 12 pinowa patrząc dokładnie tak 8 pin od lewej strony. https://obrazki.elektroda.pl/9850814300_... Znajomy powiedział że niby sterowanie jest z przekaźnika pompy paliwa i to od podaje napięcie podczas rozruchu. Ale ile w tym prawdy nie wiem. Liczą więc na pomoc osób doświadczonych. W module UPC PPM2 Grey....
W tym sęk, że gaziarze go nie montują. No i dlatego psują się pompy. Nie zawsze, niech poszuka, zresztą ta meganka ma "swój" przekaźnik pompy.
Może jutro sprawdzę czy jest iskra. Trzeba całą listwę zdemontować. Kluczowanie wtrysku - raczej nie ma. Podgląd przez program komputera LPG nie wykazuje pracy wtryskiwaczy. Gdzieś czytałem, lecz problem z moim rosyjskim, jak nie ma napięcia zwrotnego zasilania wtryskiwaczy (pin 52) to reszta jest zablokowana. Nie ma zapłonu i wtryskiwaczy. Wg. informacji...
Tak też właśnie robiłem. Delikatnie zdjąłem izolację z przewodów do pompy aby uwierzytelnić czy jest przejście we wtyczce. Podłączałam miernik oraz probówkę i właśnie jest tak że: 1) na zapłonie prądu nie ma 2) jak zaczynam rozruch prąd pokazuje się (żarówka w probówce zapal się) tylko na dosłownie 1,5 sek i gaśnie pomimo dalszej pracy rozrusznika ale...
Dzięki wszystkim forumowiczom za chęć pomocy. Na szczęście Megi wreszcie odpaliła. Przyczyną był brak zasilania cewek wysokiego napięcia i przekaźnika od pompy paliwa - przerwa na dwóch przewodach w wiązce. Gdyby nie schemat który zdobyłem z wielką trudnością to pewnie nie doszedłbym do tego. Jedno co mogę powiedzieć a są to chyba moje najważniejsze...
Witam, mam problem w Scenicu 1998, 1.6 8V +LPG. Auto nie odpala. Szybko miga lampa "ekg"- lampa przestaje gasnąć po tescie przekaźnika pompy paliwa, ale po wyjściu ze sterownika silnika powraca. Immo wyłączone clipem, kodem - nie wprowadza żadnych zmian. Sterownik silnika podmieniony- brak rezultatów, napięcia na pinach sterownika: 32 stały ,24 po zapłonie...
megane 96 1,6 8 zaworowy Witam mój problem jest następujący: podczas wilgotnej pogody muszę kręcić z 10 min zanim odpali podczas jazdy potrafi szarpać (jak wjadę w kałużę) nawet nagrzany. Wymieniłem przewody wn i świece, przeczyszczony silnik krokowy. Elektryk nie potrafił się podłączyć do silnika (poduszki itd mógł sprawdzić) Czy da się sprawdzić...
Witajcie :-) Przedwczoraj zaczął mi się od KM. Meganka nie chciała odpalić i byłem zmuszony skorzystać z usług komunikacji miejskiej. O samochodzie: rocznik 1998. Silnik 1.6e. LPG - KME Diego. Auto garażowane. Dnie/tygodnie/miesiące wstecz zdarzało się: 1) że po uruchomieniu obroty silnika pływały w zakresie <500 - 1500 obrotów/min - przegazowanie...
Hmmm, to faktycznie ciekawy temat, ale skoro jest skutek, musi być i przyczyna. Więc, ja na początek zrobiłbym na Twoim miejscu prowizoryczne podłączenie się do pompy paliwa (zasilanie + - jakąś żaróweczką np.) i tak samo pod cewki, no i pojeżdziłbym do momentu, aż problem się pojawi. Jeśli zgaśnie np. na pompie - wiadomo zanik napięcia- można szukać...
WItam! Przy Megane czujnik bezwładnościowy się kasuje przez wciśnięcie, a może to przekażnik pompy lub układ wyłączania zapłonu.
Sprawdź styki przy wiązkach pod maską (jezeli jest to silnik na komputerze) miałem podbny przypadek w megane 1.6 16v 2005rok jeden z pin-ów był przepalony na kostce podłączonej do ECU przez co nie było napięcia do pompy. Dodano po 7 w razie problemów ze zlokalizowaniem przyczyny braku napięcia najprostsze rozwiązanie Odpiąc zasilanie (oryg) od pompy...
Postów nt. problemów z cewkami zapłonowymi (szczególnie tymi markowanymi przez firmę SAGEM) jest sporo. Jest też wiele opinii nt. objawów jakie towarzyszą temu uszkodzeniu. Są również podane informacje w jakich miejscach cewek najczęściej dochodzi do niepożądanych przebić oraz że cewki DENSO są trwalsze od SAGEM-a. Nie znalazłem natomiast szczegółowej...
Zbliża się sezon letni i z pewnością wszyscy użytkownicy samochodów zaczną częściej korzystać z klimatyzacji i pojawią się w warsztacie. Należy jednak pamiętać, że sprawność tego układu zależy od jego poprawnej obsługi oraz regularnej konserwacji. Jako producent szerokiej gamy profesjonalnych stacji obsługi klimatyzacji oraz centrum Call Center przyjmujące...
napięcia pompy paliwa przekaźnik napięcia pompy paliwa filtr paliwa megan
rezystor cewka zapłonowa prądnica pierścieniowa wymiana silnika nawiewu
maszyny elektryczne książka uszkodzona kostka stacyjki
Ile oleju do silnika Ursus C-330? Pojemność i zalecenia Vaillant atmoMAG: Piecyki z trzema diodami LED