Człowieku , napisałem wyraźnie ,potrzebuję schemat elektryczny czujników Turbiny , ja wiem o co chodzi i co jest . Nie rozumiem po co jest twoje widzi misie z twoimi aluzjami itd . Nie posiadasz schematu to się nie wypowiadaj . Dokładnie jeżeli już ci o to chodzi to elektrozawór sterujący turbiną ,i tam mi ginie napięcie i żeby zaoszczędzić rozwalania...
Witam. Mam problem z Masterem 2.3 170 KM Biturbo. Nie zaciąga sztangi na małej turbinie. Po przekręceniu stacyjki powinno pojawić się napięcie na elektrozaworze małej turbiny odpowiedzialne za moc na niskich obrotach.W moim Masterze nie pojawia się, co uniemożliwia wytworzenie ciśnienia doładowania do tego stopnia że gdy się przegazuje do 3 tys obrotów...
Witaj W tym silniku niema ECU przecież to miernota 68 konna ABL i tam turbina ma tylko zawór upustowy który i tak się nigdy nie otwiera ,a elektrozawór steruje egr z którego możesz ściągnąć wężyk i go zatkać jakąś śrubeczką Jeśli auto totalnie osłabło to klęknęła turbina .
Witam wszystkich szukałem po forum podobnych tematów niestety nie udało mi się rozwiązać mojego problemu dlatego proszę o waszą pomoc. Samochód citroen c4 2005 rok silnik 1.6HDI 90km 9HX oryginalnie turbina bez geometrii bez FAPA. Problem polega na 0 sterowaniu sztangą turbiny w wartościach rzeczywistych doładowanie nie zwiększa się sztanga turbiny...
Witam proszę o pomoc mam problem z oplem omega 2.2dti 81kw mianowicie problem polega na tym że odpalam auto świeci się check i nie ma mocy podlaczalem do kompa i sa dwa błędy p1631 pompa wtryskowa i usterka modułu sterujacego silnika . A i dodam że sprawdzałem napięcie na elektrozaworze turbiny i jest tylko 1,5v
Ten N75 to elektrozawór ograniczający ciśnienie doładowania a więc łączy sie z turbiną , po otrzymaniu napięcia musi zadziałać a ty sprawdzisz to przykładając dłoń do niego i wyczujesz czy tzw. "pstryka" ot i tyle. Zobacz też czy ma zasilanie z ecu. A ogólnie użyj opcji szukaj jest tam pełno na ten temat na pewno znajdziesz odpowiedz.
Ta przepona nie jest dziurawa, zawór się nie domyka, nie wiem dlaczego. Może ktoś wie, jak sprawdzić, czy jest sprawny, tzn. jakie napięcia i opornośc nim sterują. Turbina raczej nie powinna siadać, bo auto ma dopiero 135000, jest regularnie serwisowane i nigdy nie było katowane.
Cześć. Szczegółowo problem opisałem na forum Laguny https://renaultlaguna.pl/forum/topic/165... Przekopałem różna fora i nie znalazłem zadowalającej mnie odpowiedzi. Otóż. Drodzy, powiedzcie jak jest sterowany elektrozawór doładowania. Rozumiem że na podstawie info...
To kompletnie źle jest. Musisz mieć podciśnienie ok -0.8bar, zapatka(sztanga turbosprężarki, vtg, zmienna geometria) ma opaść PO ODPALENIU i cofać się w miarę wzrostu obrotów - choć na postoju nie będzie to aż tak widoczne. Elektrozawór przy zmniejszaniu napięcia z ECU ma tą zapatkę tak jakby popuszczać. Dodano po 1 Najpewniej masz źle podłączone przewody...
Pompa sprawna 0,9 bara . Układ podciśnień szczelny 3 elektrozawory sprawdzone i są w sprawne , Najbardziej dziwi mnie fakt stale wciągniętego cięgna od zaworu upustowego (bez względu na obroty) . Po odłączeniu wtyczki od elektrozaworu od turbiny napięcie na biegu jałowym wynosi 6,6V między pinami w wtyczce .
Zmywarka Electrolux ESL65070R - nie pobiera wody po uruchomieniu. Witam, wiem że temat już był opisywany ale chciałem zebrać wszystko w jedną całość. Zmywarka Electrolux ESL65070R po uruchomieniu dowolnego programu po kilku minutach (2-3) "buczenia" wywala błąd migania czerwonej diody i sygnału dźwiękowego. Po otwarciu zmywarka jest całkowicie sucha....
Auto Golf 7 gtd. 2.0 tdi kod silnika - CUNA. Było wymieniane turbo i czyszczony dpf przez firmę. Głośna praca silnika na wolnych obrotach którą powoduje turbina. Słychać podczas pracy na wolnych obrotach głośną pracę turbiny (turbina wymieniona na inną i jest tak samo), gdy odłączam elektrozawór sterujący doładowaniem kierownica turbiny się opuszcza...
Tego typu zawory są bardzo proste do sprawdzenia, trzeba tylko uważać na 2 rzeczy - napięcie zasilania (12V, ale w sporadycznych przypadkach może być 5V) i polaryzacja tego napięcia (niektóre mają wbudowaną diodę przeciwprzepięciową). Bez zasilania króciec OUT powinien być otwarty (wylot na zewnątrz przez filterek), a VAC zablokowany, po podaniu zasilania...
sprawdź wiązkę silnika koło akumulatora. Jakie ciśnienie pokazuje ten czujnik na postoju? Generalnie jak pokazuje wysokie, to sterownik silnika za pomocą zaworu n75 nie będzie wysterowywał turbiny.
Do otwarcia zaworu potrzebne jest 12V, więc jeśli podane jest 8,25V to w życiu go nie otworzy Witam serdecznie. Jesteś pewny co do sterowania napięciem 12v? Clip mówi że zawór powinien być sterowany napięciem 5v? Dziękuję Wg specyfikacji napięcie wynosi 12V jak choćby podane jest na stronach sklepów wraz z informacją w jakich pojazdach jest wykorzystywany....
Dobrze. Odpowiedzialna za napięcia jednostka zapewne będzie ECU. Gdzie szukać przyczyny zbyt wysokiego napięcia?
Zacznij od sprawdzenia pompy. Może skrzydełka się zablokowały, wyłamały itp. Zdemontuj i podłącz na sucho zasilanie do pompy. No właśnie nie jestem przekonany, bo nie moglem znaleźć pompy doprowadzającej wodę z części zamiennych, więc chyba nie ma takiego modułu. do pobierania wody nie jest potrzebna żadna pompa po prostu otwiera się zawór i ona leci...
Problem można rozwiązać na kilka sposobów - zarówno za pomocą elektrozaworu lub zaworu kulowego z siłownikiem lub pompy ze sterownikiem lub manualne sterowanie (za pomocą ręki - zamknij/otwórz zawór kulowy :D ) Każde rozwiązanie ma swoje wady i zalety. Jedne droższe, drugie tańsze. Jedne lepsze drugie gorsze. W jednej instalacji pompa sprawdzi się dobrze,...
Czujnik ciśnienia lub uszkodzony regulator przy turbinie, elektrozawór. Jest pod silnkiem po prawej stronie. Sprawdz napięcie ładowania aku. Pozdrawiam
Witam, szukam na forach ale ciężko znaleźć odpowiedź na mój problem. Mam lagune 2 1.9 dci 120km silnik po remoncie jakieś pół roku temu obróciło panewkę, nowa turbina i nowy elektrozawór sterujący turbiną i IC. Od pewnego momentu mam problem z błędem który męczy wiele osób otóż jest to jak komputer twierdzi błąd wtrysku, czyli zapala mi się na pomarańczowo...
Witam. Auto i problem jak w temacie. Sprawdzone już chyba wszystko. Wszystkie wężyki podciśnieniowe sprawdzane kilkakrotnie i szczelność na 100% jest. Moją uwagę głównie skupiłem na elektrozaworach, otóż po odpaleniu silnika wszystko jest ok, zawór przy turbinie zamyka się (schodzi w dół), napięcie doprowadzone do elektrozaworów ma wartość ok 10,5V...
Renault Megane 1.9 DCI 75kw 2002r. Po wymianie skrzyni biegów, czyli wymontowaniu silnika i ponownym zamontowaniu, pojawiła sie się usterka elektrozaworu turbiny. Do zaworu nie dochodzi napięcie, przy odpiętej kostce napięcie wynosi ok 9v, przy podpiętej 0v. komputer pokazuje stały błąd. Zawór regulacji cisnienia doładowania.
Jeśli chodzi o pobór prądu to sprawdzając na bezpiecznikach 40mA pobiera obwód oświetlenia wewnetrznego chociaż nie mam pojęcia dlaczego, jest tylko jedna lampka na podsufitce i po jej włączeniu pobiera 0,7 A, i 25 mA pobiera komputer (dokładnie to jego wyświetlacze na desce rozdzielczej). Zaraz po podłączeniu aku pobór prądu wzarasta do 1,3 A ale to...
Witam, sprawdziłem jeszcze podciśnienie wakuometrem,jest około 800 mbar.Mam pytanie co do działania elektrozaworu sterujące turbiną,na odłączonym napięciu jest zamknięty przepływ podciśnienia,na zapalonym silniku jest 12 V ale nie ma przepływu przez niego(miałem podpięty wakuometr) na samym zapłonie było tam 10,4 V i dało się z dość dużym oporem przedmuchać...
Wartość zmienia sie gdy ręczną pompką wytworze podciśnienie. Omijam wówczas elektrozawór. Elektrozawór przełożony z innego auta 100% sprawny, podciśnienie do elektrozaworu jest, napięcie zasilające sprawdzone.
Twoja turbina jest sterowana elektrozaworem czy został sprawdzony? Przewody podciśnieniowe również trzeba sprawdzić , jak masz błąd ciśnienia na cr to zobacz skontroluj sygnał napięcia z regulatora oraz czujnika na cr. Co do samej pompy to jakie masz ciśnienie na listwie?
Bez napięcia powinien być zamknięty a po podaniu 12V powinien się otworzyć. Bo może być również tak że puszcza mimo że jest zamknięty.
[Quote = "blue_17"] Mercedes-Benz Diagnostic Trouble Codes (DTC) dla modeli 1996 + Nieprawidłowe działanie układu Czyszczenie P0466 Czujnik obwodu Range / Performance P0467 Czujnik przepływu Purge Circuit Low Input P0468 Czujnik przepływu Purge Circuit High Input P0469 Obwód czujnika przepływu Purge Przerywany P0470 Nieprawidłowe działanie czujnika...
Witam.Wie ktoś może jak sprawdzić czy elektrozawór taktujący turbiny jest sprawny,ponieważ po regeneracji wtryskiwaczy auto pali więcej paliwa,a podczas jazdy z podpiętym kompem,ciśnienie doładowania dochodzi do 2,85 bara.Nie wiem czy nie przeładowuje silnika.Dodam,że sprawdzałem przewód elektryczny który dochodzi do zaworu,i tam po przekręceniu zapłonu...
Sprawdzilem MANA testerem TEXA i cisnienie doladowania wynosilo na pelnym gazie 0,750 bara Z tego co wiem ,to aktywny błąd 3088 powoduje że system przechodzi w tryb awaryjny i nie ma normalnego sterowania ciśnieniem doładowania a brane są wartości zastępcze ,dlatego może być takie ciśnienie. Ja sprawdził bym jeszcze raz te połączenia czujnika ciśnienia...
Witam wszystkich.od tygodnia może lepiej walczę z Hyundai sonata 2.0 crdi silnik kia.klient przyprowadził że silnik nie ma mocy i nie wchodzi na obroty.a mieli wyjęte turbo ale wszystko ok.myslalem że to tylko to bo źle podłączyli podciśnienia kierownicy turba,na komp.blad ciśnienia doładowania i błąd p0489 egr za niskie napięcie -staly.zrobilem porządek...
Rafael sprawdź bezpiecznik F10 30A w BSM (skrz bezp pod maską). Jesli cały to sprawdź czy po zapłonie jest na nim napięcie. A na końcu przejście do elektrozawodu ster turbo.
Ten z dwoma to elektrozawór do turbiny, Cię nie obchodzi. Gdzie jest? A no szukaj, czujnik ciśnienia jak sam widzisz, musi być tam gdzie jest ciśnienie w układzie dolotowym. Za wysokie napięcie, to zmierz w wtyczce jakie ono jest, i szukaj jednak w instalacji. Przy okazji: Proszę natychmiast poprawić pisownię, użyj przycisku "pisownia", pamiętaj o wielkich...
Witam mam problem z turbiną w Citroenie C4 2.0 Hdi 136 km. Problem polega na tym ze gdy odpale samochód i wyruszę w drogę turbina przez niedługą chwile pracuje (dmucha lecz słychać że turbina przerywa nie ma tego ciągłego dmuchania tylko tak jak by kicha ale ciągnie) , po ujechaniu tej dłuższej chwili turbina całkowicie przestaje podawać i auto ledwo...
Dzień dobry, mam taki problem z moim Vivaro, że zupełnie stracił moc. Jechałem po mieście i nagle zacząłem odczuwać jakby ciężko mu było wkręcić się na obroty, ale jechał dalej. Dojechałem do celu, zgasiłem go i jak wróciłem po pół godzinie już nie szło ruszyć z miejsca. Silnik odpalał ale po wciśnięciu gazu prawie żadnej różnicy. Jestem aktualnie w...
To znaczy twierdzisz że turbinka nie podaje? to dla czego zmienia Ci się napięcie na czujniku doładowania. Może coś zatkane jest. A z EGR Elektrit ma rację. Czy to silnik X17DTL ? Poza tym kolego, tam turbina chodzi od początku odpalenia auta, a podciśnienie ją ogranicza. Czyli wypinając podciśnienie pompuje na maxa. Dlatego nie zmienia Ci się te 10%,...
jakie napięcie ma być na elektrozaworkach? Bo mi od EGR mi pokazuje 6,2V a od turbinki 8V i nie wiem czy to jest poprawne. Jak to mierzysz ? Napięcie zasilania tych elektrozaworów to 12V i to z tego samego przekaźnika. Podaj kod błędu.
Nie znam się do końca na tym, ale jak dla mnie to są dwie możliwości; - przycina się elektromagnes zaworu membranowego i po wyłączeniu powoli powraca na poprawną pozycję. - zawór jest otwarty cały czas, a piec zostaje wyłączony po chwili przez czujnik przegrzania kotła... Tak czy siak, stawiam na zablokowany elektromagnes (a są dwa, do świeczki i głównego)....
Wie ktoś jak załącza się zawór podciśnienia sterujący klapkami zawirowań. Czy jest jakiś czujnik dzięki któremu ten zawór puszczą podciśnienie. Będę bardzo wdzięczny za każdą podpowiedź! Jak od zaworu podciśnienia odlacze kostke i zamierze napięcie na niej to jest 10v. A jak z kostki wezmę tylko plus a druga strona dotknie masy to pokazuje ponad 12v...
Aktualizacja: Rozebrałem maszynę, płaszcz jest napełniony wodą. Podpięcie 230V prosto do zaworu płaszcza nic nie daje. Nie otwiera się, nie brzęczy. Woda nie spływa. Obudowa zaworu powinna być biała, a jest lekko brązowa. Jakby przegrzana/przepalona. Nowy zawór zamówiony, jutro powinien być, dam znać. Sprawdziłem przy okazji przepływomierz. Turbinka...
Błąd P0220 i wymiana potencjometru gazu nie pomaga. Jak skasyje błąd to trochę można pojezdzić ale jak błąd wyskoczy to są takie objawy jak przyszpieszam jest dobrze ale jak zdejmie nogę z pedału gazu silnik długo schodzi z obrotów. Pedał wymieniony na używany dalej to samo jak można sprawdzić potęciometr? przedzwoniłem po kablach i to mam kost. kost....
Witam. C3 1,4 16V na Delphi. Początkowo miałem problem z przepływomierzem był błąd którego nie można było skasować, okazało się że był uszkodzony elektrozawór sterowania turbiny. Autko jedzie dopóki się nie nagrzeje, tryb awaryjny i wyskakują błędy P 0105 Czujnik ciśnienia doład nieprawdopodobne, oraz P0609 Napięcie zasilania czujników 5V poza zakresem....
Witam. Mam problem z tą termą: Od pewnego czasu są z nią problemy - odpala w sumie na wysokim lub największym ustawieniu przepływu wody oraz gazu. Dzisiaj pojawił się kolejny problem - nie odpaliła wcale. To co udało mi się ustalić: (wszystkie pomiary względem masy (obudowy)). 1. Turbinka daje napięcie na moduł i jest chyba ono poprawne - w granicach...
Wykorzystanie akumulatorów Nichicon SLB w aplikacjach IoT Największe wyzwania nowoczesnej elektroniki to efektywne pozyskiwanie i magazynowanie energii. W odpowiedzi na takie potrzeby rynku firma Nichicon, japoński lider w dziedzinie kondensatorów, opracował małe baterie serii SLB: ogniwa litowo-jonowe z elektrodą litowo-tytanową. Są to innowacyjne,...
Witam, Mam problem z w/w podgrzewaczem a chodzi o to ze dziś przestał zapalać palnik główny a nawet świeczkę, więc rozebrałem całego wyczyściłem poskładałem wszystko jest ok (membrany całe) turbinka sprawdzona na zewnątrz daje napięcie 1.5V więc książkowo. Poskładałem wszystko do kupy,świeczka się zapala lecz główny palnik nie,gdy palnik pomocniczy...
elektrozawór turbina turbina napięcie elektrozawór napięcie
naprawa medion matryca przebarwienia rozgałęźnik multimedia
nadajnik lokalizatory alarm sabotaż jablotron
Minimalny przekrój przyłącza ASXSn w sieci Tauron Kabel minus i plus kierunkowskazów w skuterze 4T