Witam. Posiadam golfa II z silnikiem 1.6 PN z naszym "kochanym" 2ee oraz założoną instalacją LPG i mam kilka problemów. Pierwsza sprawa wolne obroty 2500-3500 na benzynie i na gazie i nic się z nimi nie da zrobić. Jedynie po ręcznem zasterowaniu nastawnika przepustnicy (przez podanie +12V na zaciski zaworków w nastawniku przepustnicy) obroty można obniżyć,...
Wracam do tematy po paru dniach. Po (testach) okazuje się ze wymiana nastawnika biegu jałowego z nowego na stary załatwiła problem w taki sposób ze poprostu on nie działa. Obroty po odpaleniu przez jakieś 1-2 min są 500 obr/min aż trzesie samochodem, gdy się trochę rozgrzeje jest ok. Wiem ze na forum są różne tematy o schemacie tego nastawnika ale chyba...
Seat cordoba 1.9tdi 90km z 1998r. Silnik 1z Jakiś czas temu wymieniałem nastawnik HDK111 na "regenerowany" bo miałem niemiłosierne falowanie obrotów oraz wszystkie inne objawy związane z brudnym nastawnikiem. Po odpięciu wtyczki impulsatora silnik nie szarpał i było OK dlatego zdecydowałem się na wymianę nastawnika. Nowego nastawnika ustawiłem,że napięcie...
Witam problemy które opisywałem zostały rozwiązane. Jezeli chodzi o poduchy to nie zauważyłem jeszcze jednej wtyczki do tych czujników. Błędy magistrali napędu były spowodowane błędami w sterownikach airbag ,abs .Po naprawie usterek pali się teraz checkengine i wyświetla mi błąd : za niskie napięcie czujnika nastawnika ciśnienia doładowania. Podczas...
Po kompletnym uszczelnieniu dolotu podciśnienie na jałowym wreszcie wyniosło 0,7bar. Podczas demontażu kolektora ssącego zauważyłem że urwany jest siłownik klap kolektora. Po wymianie nie działa sterowanie "walcem" w kolektorze, jak podam napięcie na elektrozawór to wszystko ładnie działa. Poniżej link: https://www.youtube.com/watch?v=qGDsVQSf... Na...
Witam.Od pewnego czasu mam problem z moim seatem. Samochód chodzi nierówno przy niskich obrotach 1000-1300obr. i tylko na takich, na wyższych jest ok , pali od strzała , komp. nie zgłasza żadnych błędów.Teraz co zauważyłem; napięcie czujnika drogi przesuwu nastawnika na włączonym zapłonie 2.0V-2.3V (mniej nie da się ustawić, nastawnik czysty) a po odpaleniu...
Dokładnie nastawnik biegu jałowego przepustnicy, po uruchomieniu silnika obroty rośną do około ~2100, po odpięciu nastawnika biegu jałowego obroty spadają do około ~950-1000 po podpięciu na działającym silniku ponownie rosną od razu do ~2100 Czyściłem odmę, przepustnice, sprawdzałem przewody, przewody do świec, rurki z podciśnieniem, brak reakcji, podstawiłem...
Witam. Tak też myślałem że w tej kasie nic z tego nie będzie :( a za 2000 zł same elementy skompletuje ?? Hmm pierwsze słyszę aby ke-jetronic był jednym z najlepszych układów. Każdy mechanik na widok tego wtrysku blednie a gazownicy to szkoda gadać, wiem wiem gazowanie tego to mała pomyłka :) Ja mam problem taki ze zaczyna mi cieknąć benzyna z rozdzielacza...
Kod silnika to CAGA 2008r 143KM
Prosilbym zatem o wskazowki jak to sprawdzic. I czy to regenerowac/czyscic czy wymienic? Wypnij wtyczkę od prędkościomierza ze skrzyni biegów i się przejedź. Jeżeli szarpanie ustanie to nastawnik. Jak podniesiesz maskę, to jest zamocowany na skrzyni przy ścianie grodziowej o ile dobrze pamiętam 3 pinowa wtyczka. W większości przypadków czyszczenie...
Witam, mam problem z Audi 80 B4 ABT. Napięcie na TPS, na maksymalnie schowanym nastawniku 0,25V. Czyli norma, ale na maksymalnie wysuniętym, jest 1,65V. Czy nastawnik do wymiany? Dodam, że napięcie mierzone po odłączeniu wtyczki nastawnika.
Masz pompę rozdzielaczową EDC/MSA 15,2 BOSCH to suwak znajduje się w nastawniku pompy. Najpierw sprawdź przewody łączące pompę wtryskową z modułem. Suwak nastawnika dawki to 3 piny wychodzące z pompy (wtyczka pompy piny 6, 7, 8 - wtyczka na module piny odpowiednio 10, 46, 9). Oporność bardzo mała rzędu 30 Ω. W tej wtyczce od pompy na pinie 13 jest...
Od jakiegoś czasu w zaworach, nastawnikach, przepustnicach bywają takie specyficzne układy nazywane position sensor. Są one programowane, w rejestrze konfiguracyjnym określasz też rodzaj wyjścia, i tam masz albo magistralę 1-przewodową albo PWM. Coś mi świta że w tych hdi-kach jest właśnie takie coś. Musiał byś zobaczyć co jest pod czapeczką. Najlepiej...
M05 - Motor wentylatora chłodnicy. S07h - Przełącznik wysokiego ciśnienia klimatyzacji ( sensor high pressure ;) ) S07L - WYŁĄCZNIK NISKOCIŚNIENIOWY KLIMATYZACJI ( sensor low pressure ) A28 - Sterownik ogrzewania ( panel klimatyzacji ?? ) M29 - NASTAWNIK KLAPY POW. DODATKOWEGO S21 - WŁĄCZNIK ŚWIATEŁ ( pewnie do podświetlenia panela ) Podzespół Ilość...
Witam. Mam golfa 6 1.6 tdi CAY. Wymieniłem gruszkę turbiny gdyż stara była zgniecona (silnik oparł się o ścinę). Wymieniłem pod nr (792430-03). Na wolnych obrotach zaciąga sztangę ale wywala błąd P2563- niewiarygodny sygnał czujnika położenia turbosprężarki, sztanga opada. Odczyt VCDS NASTAWNIK TURBOSPRĘŻARKI WYSOKIE CIŚNIENIE w parametrach mam bez...
Widzi błąd nastawnika ale że co - obwód otwarty, zwarcie czy co innego? Skoro ma błąd nastawnika to jak może ruszać przepustnicą. Przepustnica z wbudowanym nastawnikiem czy z osobnym. Trzeba sprawdzić przewody pomiędzy ECU a nastawnikiem, zobaczyć jaką rezystancję ma nastawnik. Można nawet podać na niego napięcie i zobaczyć czy klapka będzie się uchylała.
Przydałby sie do tego sterownik jeszcze za 5 dych jakiś Mam dwa sterowniki. Jeden od silnika 1.9SDI z polówki bodajże, drugi zaś dostałem gratis do tego silnika (żekomo z tego samego auta). Niestety sterownik nie ma wtyczki z kawałkiem kabli. Po za tym nawet z sterownikiem nie uda się go uruchomić - immo, niekompletna instalacja, brak schematu podłączenia....
W sumie nie musi być nic uszkodzone starczy, że ci gość źle nastawnik poskładał. Może wtyczka słabo siedzi albo styki brudne? Sprawdzałeś napięcie RSW czy jest w normie? Ten wirujący magnes nie ociera o coś lub nie ma na nim opiłków? To tak ze znanych mi problemów.
WITAM.Wrócę do tematu kupiłem nowy nastawnik przepustnicy podłączyłem i obroty zaczęły wariować od 500 do 4000 a czasami zawieszały się na 5000 po depnięciu na pedał gazu spadały i znów następowała wariacja obrotów. Komputer pokazuje błąd regulator położenia przepustnicy V60. Po odpięciu wtyczki nastawnika przepustnicy obroty pozostają na maksa.Skomentujcie...
Witam miałem zbyt wysokie obroty po uruchomieniu silnika ok.2200 obr/min. Sprawdzałem przewody podciśnieniowe, nastawnik przepustnicy, czujniki wyszło że to czujnik położenia przepustnicy. Między całkowicie cofniętym za pomocą baterii bolcem nastawnika a przepustnicą nie było przerwy ustawiłem tak jak trzeba, potem zmierzyłem napięcia na wtyczce dochodzącej...
Witam. Wracając golfikiem do domu przejechałem przez spowalniacz i zgasł. Po tym zdarzeniu nie odpala, vag pokazuje na nastawnik ( błąd 1268 i 765 ) ale nie było żadnych objawów ( falowanie obrotów , złe odpalanie itp.). Napięcie na zawór n 109 dochodzi, rozrusznik kręci jak wściekły :D Sprawdzając w komorze silnika zauważyłem, że jeden pin w kostce...
Mierzyłem tak jak tu opisane :" http://sp4leczna.freehost.pl/tps_do_regu... i wszystko się zgadza, jak dodaje gazu to wyglada na to że płynnie idzie.Jutro postaram się nagrać filmik, dośc szybko rośnie napięcie, ale raczej płynnie. Nastawnik mam od kolegi, walał się u niego w garażu, nie mam pewności że jest dobry, ale przynajmniej reaguje na...
Sprawdzałeś czy masz napięcie na wtyczce rozruchowego na moment po włączeniu kluczyka , czy też wtrysk paliwa z niego? Sprawdziłem napięcie na wtyczce wtr. rozruchowego w momencie włączenia kluczyka (zapłonu) wynosi ono: 0V (zero volt). Dopiero kiedy uruchamia się rozrusznik pojawia się śladowe napięcie tj. 0,03 - 0,05V (setne części volta). Wniosek:...
Cześć Mam problem z połączeniem do ECU samochodu. Ponad miesiąc temu robiłem logi dynamiczne, sprawdzałem błędy itp. i wszystko było ok ale problem pojawił się dopiero wczoraj kiedy ustawiałem napięcie na nastawniku RSW. Podłączyłem kabel, włączyłem program i spokojnie ustawiałem napięcie na nastawniku do czasu kiedy komputer albo program tracił łączność...
Czyli wygląda że nie wraca on do tej pozycji, bo po zdjęciu zasilania przepływ jest raczej maksymalny, tak samo ponownie po wpięciu wtyczki. Rozumiem że pozycją zaworu steruje napięcie na 3-cim pinie? Czy w takim razie mogę na 1-2 podać 12V a na 3 pin płynnie zmieniać 0-12V i zawór powinien się obracać?
Witam! Podczas montażu ECU do puszki na podszybiu obudowa dotknęła nie przykrytej rozdzielni plusowej znajdującej się w tej samej puszce. Efekt - zwarcie i uszkodzenie pinów masowych komputera. Statyczny błąd nastawnika turbosprężarki którego nie było wcześniej. Nastawnik zasilony poprawnie, obie linie sterujące sprawne aż do pinów w ECU. Na jednej...
W tym silniku jakiś tam komputer jest ale nie ma on dostępu do dawki paliwa i wtrysków bo to jest mechaniczne, i falujące obroty przy tym silniku to norma, jak bym zaczął od odłączenia silniczka krokowego przy odpalonym silniku jak sie nic nie zmieni sprawdzic czy wogóle na wtyczce jest napięcie, dalej trzeba sprawdzić tą klapę przepływomierza czy sie...
Witam podajesz +12V na zawór odcinający na pompie (tam gdzie przykręcasz kabelek na kluczyk 8 ) oraz we wtyczce 8 pinowej (tu dokładnie musisz odnaleźć sobie bo ja już nie pamiętam, które to dokładnie 2 piny to cewka nastawnika (chyba 5 i 6)i podajesz kilka volt , ja chyba podłączałem żarówkę szeregowo do +12V o mocy 5-10 W aby ograniczyć prąd) silnik...
Witam, postanowiłem zrobić przekładkę z boscha na pierburga, wybrałem opcję przełożenia całości (wiązka, komp - 021D niby bez immo, nastawnik, przepływka), napotkałem na pewne problemy. w miejscu filtra powietrza a dokładnie pod nim biegnie wtyczka czerwona okrągła 2 pinowa, w nowej wiązce od pierburga wtyczka ta ma 3 piny i nie wiem co zrobić, dodam...
Tam z jednego rozdzielacza idzie napięcie na cewkę i jeszcze na dwie inne rzeczy już nie pamiętam na co ale gdzieś czytałem. Znalazłem już problem. Był nim jeden z kabli przy czujniku położenia przepustnicy. Robił zwarcie albo w ogóle nie wysyłał sygnału i komputer chyba nie odczytywał że przekręcam kluczyk i trzeba puścić zasilanie. Nie wiem czy to...
WItam wszystkich, tak jak wcześniej pisałem, popoludnie spędziłem w garażu i sprawy mają sie następująco: - po zakupie pompki paliwa zabrałem sie za jej wymiane i co dziwne pompka również nie pracowała, napięcie było, przekaźniki ok i nawet wyciągnieta pompka, która miała byc padnieta tez ok wiec została tylko wtyczka i połączenie nitowe na zespole...
🚗 Polo 6R 1.6 TDI CAYC 90 KM – problemy z ECU, DPF, EGR Witam, wrzucam podsumowanie moich zmagań z Polo 1.6 TDI (2010, silnik CAYC, ECU 03L 906 023 D). Może komuś się przyda, bo temat jest dość nietypowy. Nadal nierozwiązany... Auto z Francji sprowadzone 7 lat temu jestem pierwszym właścicielem w Polsce. 7397 - Filtr cząstek stałych; czujnik różnicy...
Witam ponownie. Niestety problem powrócił po kilku dniach (nie pisałem ze względu problemów osobistych i braku czasu zwyczajnie). Otóż, czujnik położenia wału pomógł na jeden dzień zaledwie. Pompa została sprawdzona, nastawnik zrobiony, część kabli wymieniona. Kolega sprawdzał wszelkie przewody, wtyczki. Błędy na kompie w dalszym ciągu. Twierdzi że...
Błąd zespołu nastawnika klapy rozdziału nie ma wpływu na załączanie sprężarki, co innego gdy siedzi czujnik na parowniku. Czym mierzyłeś napięcie na wtyczce? Ja to robię żarówką halogenową 20 Wat. Mały próbnik lub miernik mogą nie wskazywać właściwych wartości z uwagi na sterownik klimy i wentylatorów. Ostatnio miałem borę z takim właśnie objawem, że...
Niestety turba nie mogłem zostawić w spokoju, bo wirnik strony zimnej miał ukruszoną łopatkę i pare powyginanych, co powodowało wibracje i wiadomo jaki mógł być skutek końcowy... Poza tym po cichu liczyłem, że może jednak turbo też się przyczyniało do dymienia i po robocie problem zniknie. Niestety nie zniknął. Turbinka zregenerowana, nieszczelności...
Dzięki prosiaczekmalaryczny jeszcze bardziej mam namieszane w głowie :D Rozumiem że te 4 są od wtryskiwaczy, i to by się zgadzało, na benzynie i na gazie chodzi normalnie. Teraz go odpalałem pierwszy raz od soboty, odpala normalnie od dotknięcia, na ssaniu zawsze miałem około 1400 na początku, teraz mam 1200 , "krokowy" mam odpięty i szybciej obroty...
Witam serdecznie od jakiegoś czasu borykam się problemami z passatem. Motor 1.9 tdi 1z 90km. Co się z nim dzieje? Brak mocy, muł Niestabilne obroty Potrafi zgasnąć Czasami ciężko odpala Otóż passat czasami jak się go odpali to wchodzi na obroty 1000-1300 ma buta, turbo pompuje, kopci dosyć sporo przy wysokich obrotach i wydaję mi się że silnik wtedy...
dobrze jest sprawdzić napięcie ładowania akumulatora miernik do biegunów akumulatora (najtańszy 14 pl w sklepie elektroniczny pudełko zapałek ze wskazówka i zakresem 0-15 V) przy słabym napięciu ładowania lub jego braku iskra może być za słaba czego nie widać gołym okiem (czasem pomaga zmniejszenie przerwy na świecy) klemy (zaciski przewodów na akumulatorze...
Witam Problem z autem jak w temacie AUDI 80, B4, 1992r, 1.9 TDi, 1Z. Kręci dobrze, nie odpala, przy dłuższym przytrzymaniu jakby chciał zaskoczyć, ale nie daje rady. Po podpięciu komputer pokazał takie błędy: - czujnik temp płynu chłodzącego - G62 - 522 - niskie napięcie zasilające lub zła jakość masy - 523 - czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
napięcie czujnik nastawnika napięcie czujnika nastawnika nastawnika turbiny
24c01 alpine falować obrót citroen termistor vectra
uszczelka piekarnik miernik częstotliwości
Adapter z 230V na 18V dla elektronarzędzi DeWalt Kondensatory elektrolityczne: bipolarne vs unipolarne w układach elektronicznych