Prawdopodobnie bateria ma bezpiecznik w postaci programu zawartego w jednej z kości. Są zbierane miedzy innymi takie dane jak ilość ładowań -jeśi przekroczyłeś, bezpiecznik może wyłączyć baterię Data produkcji, jesli upłynół to równie zostanie wyłączoną i wiele innych wszystkich nie wyliczę w tej chwili
Witam. Może być że brakuje regulatora. Sprawdź w jakie miejsce jest podłączony przewód akumulatora. Napięcie 30V masz na czerwonym przewodzie, czy między czerwonym i czarnym, lub czerwonym i masą. Koniecznie powinien być podłączony akumulator jak podpowiadają koledzy.
pomiędzy baterią a UPS wychodzi 12,6V Czy mierzyłeś napięcie na zaciskach akumulatora czy rzeczywiście był przepływ prądu z UPS do akumulatora? Dość niskie to napięcie jak na ładowanie. Jeśli to napięcie było zmierzone na zaciskach akumulatora to może po prostu UPS "nie widzi" podłączonego akumulatora a może to być spowodowane przepaleniem bezpiecznika....
Ile lat ma auto? Może spadki napięcia są pomiędzy alternatorem a akumulatorem zbyt duże? Zmierz napięcie na przewodzie "+" pomiędzy akumulatorem i alternatorem, napięcie na zaciskach akumulatora i alternatora. Szukać trzeba gdzie są spadki napięcia. Także test nieobciążony alternator i załączać stopniowo światła, wiatraki, grzanie szyby. Jeżeli są spadki...
Poszukaj informacji o metodach ładowania akumulatorów. W zależności od typu akumulatora używasz metody stałonapięciowej lub stałoprądowej (lub ich kombinacji) . W stałoprądowej stabilizujesz prąd ładowania i pilnujesz by napięcie na zaciskach akumulatora nie przekroczyło wartości maksymalnej dla akumulatora. W stałonapięciowej utrzymujesz stałe napięcie...
Rozumiem, masz jakiś prostownik mikroprocesorowy, który potrafi zmierzyć kondycję akumulatora?
Jeśli na zasilaniu zewnętrznym działa to raczej jest to wina akumulatora lub układu odpowiedzialnego za niego. Zmierz napięcia na zaciskach akumulatora.
Podłącz ładowarkę do akumulatora, następnie na zaciskach akumulatora podłącz woltomierz i zapamiętaj jakie jest napięcie. Włącz zasilanie ładowarki i zobacz czy napięcie na zaciskach akumulatora sie zmieniło. Jeżeli wzrosło to może być, jeżeli jest takie samo lub zmalało to ładowarka nie nadaje się do tego co chcesz osiągnąć.
Zmierz napięcie na zaciskach akumulatora podczas rozruchu, jeśli spadnie poniżej 9 V akumulator albo naładować albo wymienić. Naładuj akumulator i zmierz gęstość elektrolitu.
Jeśli masz woltomierz, to zmierz napięcia na zaciskach akumulatora przy wyłączonym silniku i silniku pracującym na wolnych obrotach. To drugie powinno być wyraźnie wyższe.
Kiedy będę wiedział że akumulator jest w pełni naładowany ? (nie mam instrukcji). Jeśli napięcie na zaciskach akumulatora w trakcie ładowania osiągnie 14,4 V to znaczy, że akumulator jest naładowany.
A jakie jest napięcie na akumulatorze?
Jeśli ta ładowarka z lidla jest jakąs łądowarką mikroprocesorową to brak ładowania może oznaczać, że aku jest uszkodzony lub głęboko rozładowany. Należałoby zmierzyć napięcie na zaciskach akumulatora.
Sprawdź bezpieczniki, prześledź dokąd idą kable od akumulatora i sprawdzaj elementy po kolei.
Najlepiej by było ale popatrz - prostownik w porywach 6,5A a akumulatory 165Ah więc dla nich to prąd ładowania... niecałe 0,04C. Można by połączyć w szereg, ustawić te 12V i raz... dwa razy dziennie sprawdzać napięcie na zaciskach akumulatorów, bo takie ładowanie w pełni to na miesiąc ;)
Przełącznik IGN ON/OFF musi w pozycji ON zwierać B+ akumulatora z zaciskiem IGN regulatora napięcia, wtedy będziesz miał ładowanie akumulatora
Na wartość napięcia na zaciskach akumulatora ma wpływ pewność połączenia zacisku "masowego" regulatora z masą pojazdu. Przy słabym połączeniu powstaje na nim (na połączeniu) spadek napięcia i dodaje się on do napięcia regulatora, w efekcie na zacisku akumulatora masz wyższe napięcie. Połącz tymczasowo dodatkowym przewodem wyprowadzenie masowe regulatora...
Po pierwsze zakres podanych napięć dotyczy nie napięcia ładowania, tylko napięcia, które panuje na zaciskach akumulatora w stanie pełnego naładowania, aby móc naładować akumulator do nap. 14,4V napięcie ładowania czyli napięcie na wyjściu prostownika musi być odpowiednio wyższe np. o 2V w zależności jakim prądem chcemy ładować akumulator. Po drugie,...
(...) że przed samym badaniem zostały naładowane przy użyciu ładowarki do akumulatorów AGM. Jak mogę zbadać takie akumulatory? Czy wystarczy do tego woltomierz, amperomierz z mostkiem 50 A? Takie mam mierniki. Czy inaczej należy podejść do tego typu problemów? Dziękuję za wskazówki i pomocną radę. Cześć, Podstawowe testy stanu akumulatorów AGM, które...
Dzięki za czujność. Wycofuję się z 5A (to wydajność dla wersji B). Miałem taki zasilacz i przy próbie obniżenia napięcia wyjściowego do 12V, napięcie ładowania też się obniżało do prawie takiej samej wartości bez względu czy podłączony akumulator był naładowany czy rozładowany. Niestety nie utrzymywał ~13,4V na wyjściu B+B-, a wg jego karty katalogowej...
Zmierz napięcie na zaciskach akumulatora bez żadnych odbiorników i po włączeniu tego co używasz normalnie światła. radio itp.Jeżeli to jest możliwe zrób te same pomiary na alternatorze. Mierz napięcie pomiędzy śrubą do której jest podłączony gruby przewód a obudową alternatora jak najbliżej te śruby i podaj wyniki, wtedy będzie można sensownie coś podpowiedzieć....
Prozaiczne sprawy sprawdzone? Spadki napięcia pomiędzy słupkiem akumulatora a zaciskiem plusowym alternatora, oraz masa, tak samo, słupek - alternator.
To czym ci srawdzali to tester zdolności rozruchowej akumulatorów np. typu VAS-330K Pomiar zdolności rozruchowej pod obciążeniem 150A lub 300A w czasie nie przekraczalnym 10s. Na trójkolorowej podziałce można odczytać wynik pomiaru przy jednoczesnym precyzyjnym sprawdzeniu napięcia na zaciskach akumulatora. Dostępne w sklepach np. Intercars, Suder&Suder.
A więc tak, trochę się pośpieszyłem z diagnozą i jednak pulsacja napięcia występuje też bez odpalonego silnika, jest mniej zauważalna ale pewnie przez to że regulator napięcia na alternatorze nie próbuje tego korygować, co w efekcie tylko pogłębia zakłócenia w sieci (Bez odpalonego silnika nie miga oświetlenie, ale ładowarka nadal wywala błąd na telefonie....
1. Jakie jest napięcie na zaciskach akumulatora? 2. Czy między zaciskiem "plus" a masą nadwozia jest pełne napięcie? 3. Czy klemy akumulatora są czyste i domocowane? 4. Czy prąd ze stacyjki jest na wszystkich bezpiecznikach? 5. Czy ma odpowiednie napięcie?
Witam. Za cenę wina kupisz na bazarze prosty woltomierz i sam zmierzysz napięcie na zaciskach akumulatora. Po uruchomieniu silnika powinno ono wzrastać - przy aku 6V do ok 7,2V, dla aku 12V do 14,5V. Taki wzrost napiecia powie że regulator działa poprawnie. Spadek mocy i gaśniecie silnika - w pierwszej kolejności sprawdź przewody paliwowe i filtr paliwa...
Nie mierzy się napięcia bez akumulatora bo wychodzą takie głupoty. Kolega najpierw zmierzy napięcie samego akumulatora, czy np. nie jest zwarta jedna cela i napięcie będzie poniżej 12V. Jeśli napięcie akumulatora będzie poprawne tzn. ok 12,5V, podłączyć akumulator do motoru i zmierzyć napięcie ładowania na średnich obrotach. Może być sytuacja że jedna...
Tak, naładujesz, ale to wymaga trochę cierpliwości. Samorozładowanie akumulatora to ok. 1% pojemności na dobę, co dla pojemności 55Ah oznacza utratę 0,55Ah/24 godziny, więc każdy prąd wiekszy, niż 23mA będzie zwiększał ładunek w akumulatorze. Twój miernik nie jest wyskalowany w mAh, tylko albo w A albo w mA (raczej w A). Ze wzgledu na to, że normalnie...
Jakiej pojemności akumulator? Czym ładowany? Jakie napięcie pod koniec ładowania na zaciskach akumulatora przy podpiętej ładowarce? Jakie napięcie na naładowanym akumulatorze w stanie spoczynku (8 -12 godzin od zakończenia ładowania)? Jakie napięcie na zaciskach akumulatora w czasie pracy?
:arrow: artur_siara Diody jak diody. Wstaw i zobacz, jak nie będzie się nadmiernie nagrzewała to niech zostanie. Momenty zapalania się (a właściwie gaśnięcia) poszczególnych diód stosownie do zmniejszającego się napięcia na zaciskach akumulatora. To zbuduj taki układ i zobacz czy będzie działał zgodnie z oczekiwaniami.
Po włączeniu szeregowo żarówki 21W 12V w obwodzie popłynie prąd o wartości, która wynika z charakterystyki i parametrów obciążenia (przez każdy odbiornik o takiej samej wartości). Włączona żarówka obniży napięcie na zaciskach akumulatora, którego wartość będzie miała wpływ na wartość prądu ładowania. Najlepiej dobrać włączony szeregowo "posobnik" doświadczalnie...
Prostowniki mają wbudowane zabezpieczenie przed odwrotnym podłączeniem zacisków do akumulatora.
Jak to mierzyłeś przejście na akumulatorze? Zmierz napięcie na zaciskach. Nie trzepnąłeś tym akumulatorem o coś? Nie upadł Ci przy wkładaniu? Nie wpadłeś w jakąś dużą dziurę? Prostownik metalowy? Ładowałeś w aucie? Może zwarłeś obudowę do masy? Rozumie aku bezobsługowe samochodowe ołowiowe?
Rozdzielczość jest za niska, by dało się coś odczytać ze schematów. Jednak widać, że masz coś źle nie z samą kontrolą prądu ładowania, co jest realizowane przez prostownik sterowany, tylko z wykrywaniem napięcia na zaciskach akumulatora. Stąd należałoby się zabrać za blok A2 na schemacie blokowym. Schemat tego jest w punkcie 8.4. Na wejściu jest trochę...
Po pierwsze do ustawienia napięcia korzystaj ze sprawnego i naładowanego akumulatora (6,2 - 6,4V) Po drugie napięcie mierz na zaciskach akumulatora, a nie na prądnicy czy regulatorze. Przytrzymaj silnik na podwyższonych obrotach 1,5-2 tys. RPM i ustaw napięcie 7,0 - 7,2V. Następnie włącz światla drogowe i wciśnij hamulec (żeby stop się zaświecił). Napięcie...
Najprostsza czynność, to spr. przy pracującym silniku woltomierzem jakie jest napięcie na zaciskach akumulatora? Robił to ktoś!
To jest antena i ma tak być, otwórz druga słuchawkę. Dodano po 56 W tej słuchawce możesz jeszcze zmierzyć jakie jest napięcie akumulatora na zaciskach B+ i B-
Mam nadzieję, że materiał (FAQ + instrukcja w formacie pdf w j. ang.) zawarty na tej stronie: http://www.hilka.co.uk/product.php?id=12... okaże się również pomocny. Tak w telegraficznym skrócie: Należy mieć na względzie, że ten model prostownika nie podaje napięcia na zaciski krokodylkowe, jeżeli akumulator jest niepodłączony lub napięcie na zaciskach...
Najprawdopodobniej ten akumulator jest tak rozładowany, że po podłączeniu prostownika płynie na tyle duży prąd [na granicy wytrzymałości prostownika], że działa zabezpieczenie termiczne... Proponuję poładować przez jakiś rezystor z 4-5h [np. żarówka samochodowa 12V 21W], potem spróbować podłączyć akumulator bezpośrednio do prostownika... Jeszcze jedno,...
Witam, mam problem z akumulatorem LiFePO4 48V 16S. Mianowicie napięcie całego pakietu na ekranie BMS-a jest zupełnie inne niż rzeczywiste napięcie na zaciskach akumulatora, np. BMS wskazuje 53V naładowania, natomiast na zaciskach jest ok. 50V. Wczoraj po nocy miałem sytuację, że napięcie zeszło do 48V i inwerter (takie napięcie mam ustawione na inwerterze)...
Sprawdzałeś instalację? Jakie jest napięcie na zaciskach akumulatora na odpalonym quadzie?
http://obrazki.elektroda.net/88_12701922... Witam. Pytanie jak w temacie jakie powinno być napięcie na zaciskach akumulatora w w/w zasilaczu. Po przekroczeniu ustawienia 13,8V zasilacz zaczyna piszczeć, a poza tym bardzo grzeje się radiator regulatora napięcia ładowania.
ale warto zwrócić uwagę, że ostateczne napięcie na zaciskach akumulatora będzie zależało od wartości napięcia szczytowego, filtracji Co rozumiesz przez '' ostateczne napięcie'' czy to jest synonim "końcowego napięcia ładowania akumulatora"
Obawiam się, że nie będzie to możliwe. Przyglądając się płytce widzę, że wyprostowany prąd płynący do akumulatora jest bocznikowany rezystorem i spadek napięcia na nim wzmacniany jest przez wzmacniacz operacyjny LM358P i poziom tego napięcia wyświetlany jest przy użyciu LED-ów. Oznacza to, że diody pokazują, jaki prąd płynie do akumulatora: duży prąd...
Pomiar sprawności akumulatora możesz wykonać przełączając miernik na pomiar napięcia, przystawić końcówki miernika do zacisków akumulatora. Następnie przekręcić rozrusznikiem, jeżeli napięcie na akumulatorze podczas rozruchu nie spadnie poniżej 9V można uznać, że jest jeszcze OK. Na nowym akumulatorze napięcie podczas rozruchu nie spada najczęściej...
A na czym ma polegać ta różnica? Ja tego nie zauważam. Poruszasz zagadnienie pomiaru napięcia na zaciskach akumulatora a do tego nie trzeba włączać zasilania z sieci. Poprawnie podłączonego miernika nie uszkodzisz.
Pytanie do "starej gwardii": W wątku zarchiwizowanym w części nr 1 lub 2 jeden z kolegów przedstawił modyfikację shuntregulatora (regulatora ładowania) polegającą na tym, iż zachowanie NE555 było zróżnicowane napięciem na zaciskach akumulatora. Im było ono wyższe tym NE555 dłużej utrzymywał stan wysoki na wyjściu - może ktoś ma to na swoim dysku - to...
Tak, zmniejsza. Generalnie kiedy wartość napięcia na zaciskach akumulatora spadnie o pewną wartość jest on ponownie doładowywany. Zatem dojdzie do częstego i nie potrzebnego ładowania.
Ten prostownik jest przeznaczony dla ładowania 12V akumulatorów maksymalnym prądem 6А. Prostownik nie ma na wyjściu kondensatora, toż bez akumulatora napięcie na zaciskach ma formę impulsów F = 100Hz. Woltomierz pokazuje zaniżone napięcie . Przy podłaczaniu akumulatora, który faktyczno jest kondensator dużej pojemności, napięcie zwiększa się w...
Tak jak pisał kolega rylik91 zmierz ładowanie na wyjściu z alternatora i porównaj z tym na zaciskach akumulatora.
Są w zasadzie 2 metody ładowania, wynikajace zresztą głównie z możliwosci realizacji technicznej: - ładowanie stałą wartością prądu, - ładowanie ze źródła o stałym napięciu. Pierwsza metoda zakłada ładowanie najwyższym dopuszczalnym dla danego typu prądem - z reguły jest to C/10 (czasami producent dopuszcza C/5 albo inną wartość), przez czas 14 godzin,...
Kolego wacekzgor układ o którym przeważnie cały czas mowa, nie pozwala na przekroczenie napięcia na zaciskach akumulatora ponad ustawione przez użytkownika 14,4V. To że prostownik daje 17V to nie oznacza że na zaciskach akumulatorach takie napięcie się pojawi. Kiedyś praktycznie każdy kto miał samochód potrafił ładować akumulator (i to prostownikiem...
Podłączyłem go dzisiaj na chwilę zmierzyłem napięcie na zaciskach i jest 1,78V W takim razie ten pomiar też może być nieprawdziwy. Akumulator ładuje?
Podaj Stan napięcia akumulatora na zaciskach w spoczynku, stan napięcia na zaciskach akumulatora przy zapalonym silniku,stan napięcia i pobór prądu przy włączonym zapłonie i nie uruchomionym silniku. Masz może dogrzewanie lub webasto elektryczne?
Możesz dać żarówkę w szereg, ja daję żarówkę ze świateł głównych, 65/55W/12V. Żarówka oczywiście świeci, sygnalizując przepływ prądu. Sprawdzam napięcie DC na zaciskach akumulatora: dopóki jest poniżej 13,8V - cieszę sie, a jak jest w zakresie 13,8V ... 14,4V - to UWAGA! To jest "obszar" wyłączania, w jakimś momencie teraz trzeba wyłączyć akumulator....
Na zaciskach bez akumulatora jakie masz napięcie? Odkrec płytkę i zobacz czy ma zimnych lutow.
Żeby ogrzewanie postojowe się wlączało , to trzeba mieć paliwo w zbiorniku i napięcie na zaciskach akumulatora, na właściwym poziomie .
1. UPS odpięty od zasilania 230V 2. Do UPS podpięte tylko nowe akumulatory 3. Podłącz do zacisków tego akumulatora miernik 4. Spróbuj odpalić UPS-a obserwuj napięcie na zaciskach akumulatora. Napięcie na zaciskach powinno wynosić >24V i nie spadać poniżej 20V Prawdopodobnie coś może robić zwarcie na wyjściu. Możesz tez sprawdzić czy wyjście UPS-a nie...
Sprawdzałeś jakie jest napięcie ładowania?? Ogólnie na zaciskach akumulatora? Przejrzyj wszystkie kabelki jak i styki pomiędzy alternatorem i akumulatorem. Nie będziesz miał lekko.... Też mam dokładnie takie autko i wiem jaki jest tam dostęp. Prawdopodobnie autko po nagrzaniu traci styk na którymś złączu.
a może by tak sprawdzić napięcie zaciskach akumulatora po zapaleniu i po przygazowaniu jak się zmienia ?
Pod kierownicą masz przekaźniki a pod nimi śruby, na których są napięcia. Zobacz, czy tam masz te napięcie akumulatora na zacisku podpisanym 30.
Kol. Rycho T, rzeczywiście zapłon nie potrzebuje akumulatora, nie zauważyłem zacisku "ground" na schemacie. Niemniej czy spadek napięcia do 12V na obrotach biegu jałowego nie wydaje się podejrzany? Jedyne odbiorniki to sprzęgło elektromagnetyczne, światła i kontrolki. Czy te odbiorniki były wyłączone, czy coś innego w instalacji stwarzało duże obciążenie?...
Pomimo szukanie na różnego rodzaju forach i postach nie znalazłem opinii i informacji http://forum.ep.com.pl/viewtopic.php?f=6... Stąd moje pytanie czy zestaw ten w połączeniu z odpowiednim transformatorem 17 volt 200 wat będzie nadawał się to ładowania akumulatorów kwasowo-ołowiowych 12 woltowy Tak Z instrukcji wynika że układ steruje prądem...
W serwisie powiedziano, że to napięcie nie odbiega od normy bo może dochodzić nawet do 16V. Czy mam się czym martwić i co robić? Też nie wiem, czy się martwić. Może to jest ustawione tak celowo, żeby szybko akumulator naładować, ale czy jest to takie zdrowe dla akumulatora, to nie jestem do tego taki pewien, a to z tego między innymi powodu. Kiedyś...
Czyli mówiąc prościej Twoim zdaniem ta ładowarka nie będzie w ogóle ładować czy naładuje baterię do połowy lub czy po dłuższym użytkowaniu zdegraduje baterię? Wcale się nie włączy. Po podłączeniu akumulatora na zaciskach ładowarki pojawi się bieżące napięcie akumulatora, np. 50V. To zablokuje przetwornicę w zasilaczu i zapali zieloną diodkę. Baterii...
Kupiłem parę miesięcy temu Yamahę YS 125 z 2018 r. Mam z nią mały problem. Gdy jest zimna, czasami pali mi po dłuższym kręceniu za 2-3 razem. Zamieściłeś taki sam post na Forum Motocyklistów. 1. Dokonaj w sklepie z akumulatorami albo w jakimś warsztacie pomiaru pojemności akumulatora. 2. Zmostkuj ten czujnik i na zimnym spróbuj zastartować. 3. Pomierz...
Ok. Naładuj akumulator i spróbuj odpalić auto. Jeżeli odpali wtedy zmierz napięcie na zaciskach akumulatora. Rozładowanie do zera zdarza się. Może nie wyłączył się jakiś obwód właśnie z powodu zbyt niskiego napięcia w układzie.
W instalacji motocykla, zwłaszcza jeśli jest to rozwiązanie z cewką zapłonową w iskrowniku-prądnicy, mogą występować chwilowe impulsy napięcia znacznie wyższego od mierzonego na zaciskach akumulatora, indukowane przez iskrownik. Aby stwierdzić, że takich impulsów nie ma trzeba by obejrzeć przebieg napięcia na doprowadzeniu do prostownika przy pomocy...
Jeżeli akumulator jest sprawny, to akumulator pod koniec ładowania osiągnie napięcie zbliżone do 14.5V, ale na to potrzeba trochę czasu. Co do napięć. Jakie napięcie miał akumulator przed podłączeniem prostownika - na pewno trochę niższe. Wielkość napięcia na zaciskach akumulatora narzuca głównie stan naładowania w danej chwili akumulatora i w pewnym...
Zmierz napięcie na zacisku alternatora i porównawczo na słupku akumulatora. Wartość 70mA na wyłączonym zapłonie jest akceptowalna, pewnie masz niefabryczne radio albo alarm.
Tak dobrze rozumiesz, minimalny poziom napięcia na zaciskach to 10,5V.
Objawy raczej wskazują na akumulator ale trudno bawić się we wróżbiarstwo tym bardziej zdalnie. Jakiej marki akumulator i ilu letni? Czy masz możliwość zmierzenia napięcia na akumulatorze? Jeśli tak to zmierz napięcie i podaj jakie jest napięcie na akumulatorze w stanie spoczynku najlepiej po nocy i jakie jest napięcie na zaciskach akumulatora przy...
Witam, Witam mam akumulatorek 12V 7 AH ,czym go naładować mam prostownik do akumulatorów samochodowych może ładować prądem 12V,6V(nie wiem możę tym się ustawia jakie akumulatory ma ładować 6V czy 12) i natężeniem 0,5A i 2,5A. Czy mógłbym nim ładować ten akumulator ? zdecydowanie nie. Prostownik do akumulatora samochodowego nie zawiera filtru, więc prąd...
Witam. Podczas odpalania napięcie na zaciskach akumulatora spada do 7,3 v i zeruje się zegar. Akumulator całkowicie naładowany , w czasie pracy silnika napięcie na zaciskach 14,1 v. Czy świadczy to o zużyciu akumulatora ?
Sprawdź chociaż napięcie na zaciskach akumulatora (pewnie jest w bagażniku) a następnie na zacisku pod maską.
Prawdopodobnie twój miernik mierzy napięcie skuteczne, a po podłączeniu akumulatora (kondensatora) będzie na nich napięcie maksymalne a to jest różnica.
Ładuje po czasie ,by alternator nie obciążał silnika w czasie rozruchu i zaraz ponim.To normalne. Ten regulator,sprawdza napięcie na akumulatorze przez zacisk S i nie tylko.Problemy z brakiem przejścia na wtyczce i zaciskach mogą powodować takie skoki. Odłącz wtyczkę od alternatora, powinien regulować tylko przez D+ w trybie awaryjnym. Będziesz wiedział...
Nie wiem czy światła mijania są idiotyczne (?) Natomiast wiem że raczej rezystancja wewnętrzna akumulatora przy niskich temperaturach jest relatywnie duża, pomijając stopień zużycia... Napięcie na zaciskach akumulatora ładowanego w niskich temperaturach może przekraczać znamionowe wartości ( u mnie było 17V przy akumulatorze o temperaturze jakieś -15...
Napięcie na zaciskach akumulatora jest? Jeśli było zrobione zwarcie przy serwisie dętki to zacznij od sprawdzenia bezpieczników akumulatora.
Napewno w przypadku napięcia zasilającego jest założona jakaś tolerancja. Nie wiemy o jakim urządzeniu mówisz bo nie podałes a pewnie w instrukcji lub danych technicznych urządzenia znajdziesz takie informacje. Napięcie w czasie pracy silnika nie powinno zaszkodzić Twojemu urządzeniu. Tym bardziej ,ze napięcie na zaciskach sprawnego i naładowanego akumulatora...
Jest to skrajnie prosta konstrukcja. Nie wiem co tu porządnego. Generalnie powinieneś sprawdzić oba bezpieczniki i obie diody prostownicze. Jeśli są sprawne, to znaczy, że i całe urządzenie jest sprawne. Można jeszcze ewentualnie zmierzyć napięcia na uzwojeniach wtórnych transformatora. Skąd jednak taki prąd ładowania? Zależy co tym miernikiem mierzyłeś....
dziś sprawdziłem multimetrem, pomiędzy (-)akumulatora a obudową prądnicy a właściwie zaciskiem -D napięcie 0V wiec raczej - na obudowę, przy zastosowaniu regulatora RG15C pomiędzy zaciskami D+ i D- napięcie wynosi 0, czy bez obciążenia czyli tylko układ prądnica regulator i akumulator jest to stan normalny? napięcie pomiędzy zaciskami akumulatora 12,7...
a ja, mimo wszystko, stawiam na brak masy silnika. Łatwo to określić, wystarczy prosty pomiar, czy na zacisku rozrusznika jest napięcie akumulatora względem masy akumulatora, a następnie względem masy silnika. Zdarza się, że taśma masy jest skorodowana w zaciskach. Nie napisałeś, czy samochód da się uruchomić "na pych". Piszesz natomiast, że pojazd...
Może poprostu czopy akumulatora lub klemy są mocno zabrudzone ---zmierz spadek napięcia w czasie jak prubujesz odpalać --- podaj mase z akumulatora do masy silnika ---sprawdzić napięcie na zacisku 50 od rozrusznika w czasie pruby odpalenia ---sprawdzić zasilanie rozrusznika 30
(at)keseszel Napięcie najlepiej mierzyć na zaciskach akumulatora. Pomiar w innym miejscu bedzie obarczony dodatkowymi błędami, wynikającymi z np. z rezystancji przewodów i prądu pobieranego przez odbiorniki nimi zasilane. Jeśli chcesz mieć zrobione dobrze, to musisz doprowadzić przewody do pomiaru napiecia do zacisków akumulatora. Inaczej przyjmij...
Pytanie: byłeś przy samochodzie z woltomierzem, sprawdziłeś napięcie na zaciskach akumulatora przed uruchomieniem silnika i po?
zmiejszyłem napięcie na zaciskach prostownika do 11V i po podłączeniu do akumulatora elektrolit buzuje. napięcie na zaciskach akumulatora podczas ładowania wynisi 15V. Zastanawia mnie dlaczego nie dzieje się tak kiedy ładuję ten sam akumulator innym prostownikiem który na swoich zaciskach ma napięcie 12V? co jest grane??
Jeżeli po odpaleniu auta kontrolka ładowania nie gaśnie i napięcie na zaciskach akumulatora 11.7 to alternator do naprawy.
Witam, i wszystko zgadza się, ponieważ to zależy od stanu naładowania ogniw baterii. Są dwa akumulatory połączone szeregowo, stąd taka wartość napięcia na zaciskach. Pozdrawiam
Napięcie na zaciskach nieobciążonego naładowanego akumulatora po 30 min od skończonej pracy powinno wynosić 12,6V. Jest w Twoim akumulatorze, ale po tylu latach gromadzi on niewiele energii. Możesz zastosować akumulator o nieco większej pojemności do 55Ah, ale nie jest celowe i zalecane. Nie możesz zastosować akumulatora o mniejszej zdolności rozruchowej...
Warto jeszcze sprawdzić napięcie między zaciskiem prądowym,a korpusem alternatora, oraz spadek napięcia między zaciskiem minusowym akumulatora a masą
stwierdziła że jest ok i że problem jest w aucie Chwilowo od alternatora, odłącz wszystkie przewody, przekręć stacyjkę, nie uruchamiaj i zobacz ten nieszczęsny wskaźnik! Zmierz napięcie na zaciskach akumulatora, przed odpięciem alternatora i po odpięciu. Zmierz napięcie zasilania licznika, przed i po odpięciu alternatora Zmierz pobór prądu z akumulatora...
Akumulator może być uszkodzony, np. zwarcie na którejś celi i nie przyjmuje więcej ładunku. Sprawdź napięcie na zaciskach po odłączeniu prostownika.
mam pytania: 1-w pozycji OFF jeżeli podłączysz miernik pomiędzy masę a czerwony kabelek w stacyjce to jest napięcie? 2- w pozycji ON jeżeli podłączysz miernik pomiędzy masę a brązowy, masę a niebiesko-żółty, masę a niebiesko-czarny jest napięcie? po wykonaniu pomiarów przy stacyjce, sprawdź jeszcze napięcie na zaciskach akumulatora. i napisz na forum....
Akademia ładowalogii nie będzie miała końca. Zatem zapytam. Czy podczas jazdy samochodem zadajesz sobie takie pytanie? A wówczas w pewnych okolicznościach akumulator pochłania czasem i 20 A (zależnie od wielkości i okoliczności). Pomijam taki drobiazg, że coraz mniej akumulatorów ma możliwość odkręcania tych korków. Problem polega na odpowiednim ładowaniu...
Witam. Zacznij od sprawdzenia napięcia na zaciskach akumulatora pod obciążeniem. Pozdrawiam.
wskaźnik napięcia na zaciskach akumulatora...
Do sprawdzenia układ przełączania na płycie i układ ładowania - po podpięciu do sieci pojawia się napięcie na zaciskach akumulatora?
Witam wszystkich, Mam problem z ładowarką iMax B6AC V2. Otóż z jakiegoś powodu napięcie akumulatora mierzone przez ładowarkę jest o około 0,5V mniejsze od faktycznego napięcia na zaciskach akumulatora. Dzieje się tak we wszystkich trybach (np. pomiar napięcia, ładowanie, rozładowanie). Oczywiście powoduje to, że ładowarka nie działa prawidłowo, a nawet...
Zmierzyłem: Napięcie na akumulatorze po rozłączeniu od zasilacza: 13.70V Napięcie na zaciskach zasilacza po odłączeniu akumulatora 13.85V Napięcie na zaciskach zasilacza przy wpiętym akumulatorze 13.85V Prąd płynący do akumulatora prawie zerowy, jakieś 0.03A Dodano po 1 Wentylator nie kręci się w ogóle, on załącza się tylko jak jest mocno rozładowany...
rezystancja zaciskach napięcie akumulatora prawidłowe napięcie akumulatora maksymalne
budowa magnesu schemat elektryczny układu zapłonu volvo płyta
instalacja offgrid amica piekarnik
Ekspres DeLonghi Dinamica Plus - ciągłe płukanie Napęd bramy Nice RO500 - migająca czerwona dioda