Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
Jak dobrze mierzyłeś / mętnie to widzę/ napięcie na wtyczkach wtryskiwaczy , to oznacza ,że nie masz zasilania 12V , które jest włączane przekażnikiem głównym znajdującym się przed lewym kielichem , czarny. Wiemy ,że się uczysz elektryki , ale ta dyscyplina wymaga precyzji mierzenia i przekazywania uzyskanych danych.
Witam wszystkich. Moze ktoś by mi podpowiedział jak prawidłowo zmierzyć napięcie na wtryskiwaczu (mono- wtrysk) bo paliwko nie wtryskuje do gardzieli. Pompa podaje paliwo - sprawdzałem to odłączając wężyki od wtrysku ( przy zapłonie przez wężyki leje paliwo, wiec pompę wykluczam). Do wtyczki wtryskiwacza dochodzą 4 kable: 1. pomarańczowy - idzie do...
Witam.W Renault premium 450dxi przy akumulatorach i instalacji jest napiecie 26,2v do 26,7v ,czyli trochę za niskie. Przy alternatorze jest 28,3 v .Wyczyściłem wszystkie połączenia na przewodzie prądowym od alternatora przez rozrusznik do akumulatorów ,wszystkie punkty masy i nadal bez zmian.Dodam że sytuacja trwa już od 3 miesięcy.Nie ma żadnych błędów,autko...
Czy może orientuje sie ktoś jakie napięcie powinno być na jednopunktowym wtryskiwaczu w renault 19 1.4 w obecnej chwili jest 3,5 V po zmierzeniu, czy jest ono dobre???
Witam. jestem tutaj pierwszy raz więc proszę o wyrozumiałość i pomoc. Mam Renault Scenic II 1.9 dci z 2003 roku. proszę o pomoc ponieważ mierzyłem napięcie ładowania wyjściu z alternatora i jest 14.25V a na klemach akumulatora jest 12.9V, natomiast jak wkładam mierniki w gniazdo zapalniczki to wskazuje 15V. Skąd taka różnica i co może być tego przyczyną...
Mam problem brak prądu na elektrozaworze i trzech przewozach wchodzacych w pompę. Jak podłączyć na krótko. Może ktoś ma taka u siebie pompę. I mi powie jaki prąd tam musi być.
Witam mam problem z nadmuchem w scenic 1lift przestał działać na wszystkich poziomach i myślałem że to nadmuch lecz podlaczylem nadmuch na krótko do akumulatora i działa bardzo dobrze więc postanowiłem zobaczy czy we wtyczce do nadmuchu jest prąd i tu jest problem jak jest zero kresek to pokazuje 9v ale jak się zwiększy o kilka kresek siły nadmuchu...
Witam, pacjent renault premium 450 dxi 2007rok. Napięcie utrzymuje się na poziomie 26-27 (raz tak raz tak), a powinno być 28,2 albo 28,3. Wymieniony alternator na zregenerowany oryginalny od Mitsubishi i dalej to samo. Jaka może być przyczyna?
Od pewnego czasu mam następujący problem: Rozrusznik kręci wolno, auto z trudem odpala. Czasem kręci normalnie i odpala wzorowo. Wymieniony akumulator. Na badaniu wykazuje 800A 11V czyli ok. Napięcie w gnieździe zapalniczki 11V po włączeniu zapłonu. Zbieżność napięć przypadkowa. Na starym aku było tak samo. Sprawdzono połączenia aku i masy do silnika....
Witam mój problem polega na tym że jak odpalę auto i przyłącze miernik do zacisków akumulatora to napięcie wynosi 14,4V ale gdy auto się rozgrzeje to wynik jest 13,83V nie będę już wspominał o włączonych odbiornikach bo napięcie potrafi spaść do około 12,30V. podczas zwiększania obrotów do około 2500 napięcie wzrasta około 0,25V. czy to normalne czy...
Witam serdecznie. To znowu ja z kolejnym problemem dotyczącym tego poczciwego starego lecz chodzącego clio. Mianowicie problem dotyczy zbyd duzego spadku napiecia na przewodzie prądowym idącym od alternatora do amumulatora. Ale od poczatku... Walczę z piszczacym paskiem osprzetu i dzis majsterkujac troszke postanowilem pomierzyc napiecia ładowania alternatora...
Dzisiaj wymieniałem akumulator na nowy i po wymianie sprzedawca sprawdził specjalnym przyrządem wszystkie parametry. Napięcie ładowania wynosiło przy włączonych światłach 13,5V sprzedający powiedział że to za mało i że jest to wina alternatora. Co może być przyczyną tego zjawiska?
Zacznę od początku , od pewnego czasu zauważyłem że przy gaszeniu silnik strasznie się telepie, stwierdziłem ze nie pracuje siłownik klapy gaszenia lecz po podłączeniu do niego podciśnienia bezpośrednio z pompy wacum siłownik działa bez zarzutu idąc po wężach doszedłem do elektrozaworu znajdującego się pod podszybiem pod akumulatorem podciśnienia tak...
Witam. Czy może mi ktoś podać jakie napięcie powinno być w kostce zasilającej czujnik położenia wału clio 1.4 16V 2001r.Kostka 2 pinowa. Dzięki.
Witam po odpaleniu autka mierząc napięcie: włączone światła ,radio i dmuchawa na 3 Alternator--14,38V akumulator--14,36V Gdy silnik się nagrzeje np. po 45 minutowej podroży: włączone światła ,radio i dmuchawa na 3 Alternator--14,13V akumulator--13,60V Gdzie ginie napięcie Dodam jeszcze że jak mierzę napięcie alternatora to masę dotykam wszędzie(obudowa...
Mam pytanie: czy przy zapalonym silniku napiecie 14.1V jest dobre? a po włączeniu swiateł dmuchawy i ogrzewania tylnej szyby jak spada do 12.5V to dobrze? bo mi sie wydaje ze nie.....
Witam, Renault Megane Scenic (I ph II, grudzień 1999), silnik K4M. Akumulator dwuletni, z 4-letnią gwarancją, więc zakładam, że jest OK. Im jest zimniej, tym większe problemy z odpaleniem auta. Wczoraj już w ogóle nie odpalił. Podładowałem aku w domu prądem 1,5A przez pół godziny i odpalił. Sprawdziłem napięcie na akumulatorze podczas pracy silnika:...
Witam Mam problem ze zbyt wysokim napięciem ładowania tzn. ponad 14,8V. Auto Megane II ph II 2006 1.4 16V silnik K4J740 alternator Valeo 110A TG11C055 Półtora roku temu wymieniałem szczotki i łożyska w tym alternatorze i po tym zabiegu ładowanie było prawidłowe tzn. około 14,43V. Obecnie mam na stałe wpięty woltomierz panelowy, aby kontrolować akumulator...
Moduł parkowania, cofania w Renault Trafic II 2010 r. Pomoże ktoś? Kto wie? Jakie napięcie wychodzi na czujniki parkowania? U mnie wychodzi niecałe 1V. Ale to chyba za mało? Pozdrawiam Darek https://obrazki.elektroda.pl/4348158000_...
Na początku zostało uszkodzone koło pasowe alternatora /zniszczone/. To było pierwszy raz. Po wymianie nic nie wskazywało na inne przyczyny, tylko jazda z luźnym paskiem 5PK. Obecnie po raz drugi uległo zniszczeniu, ale również pojawiły się problemy po jego wymianie. Szukając przyczyn wymieniono stojan na nowy po regeneracji, ponieważ stary był mocno...
Witam. Mam Renault Scenic z 1998r 2.0 benz. Podczas odpalania ciężko kręci rozrusznik był on remontowany tzn. nowe szczotki i tulejki i nowy automat. Napięcie na akumulatorze 12,9 V. Gdy odpalam samochód (zwłaszcza gdy zimny) napięcie na akumulatorze spada do 11-10,8 V- czyli akumulator chyba dobry. Natomiast gdy voltomierz podłączę w komorze sinika...
Czy to nie jest błąd pomiarowy? To jest napięcie na zasilaniu przepływomierza czy na liniach sygnałowych? Jedyna możliwość to przebicie z układu zasilania/sterowania wtryskiwaczy, albo zindukowanie się poprzez bliskość przewodów od wtryskiwaczy, ale warunkiem jest stan wysokiej rezystancji wejściowej. Może po prostu przerwany przewód?
Najpierw sprawdź, czy wszystkie czujniki i wiązki są sprawne i czy nie ma uszkodzeń mechanicznych. Jeśli wszystko jest w porządku, należy sprawdzić układ zasilania paliwem, czy nie ma zapchanych filtrów paliwa lub uszkodzonych wtryskiwaczy. Z opisów błędów wynika że zanika mu napięcie na czujnikach i zacina się przepustnica a Ty mu każesz układ wtryskowy...
ECU wtryskiwaczami steruje masą. Po włączeniu zapłonu na wszystkich wtryskach powinno być napięcie 12V. Szukaj w zasilaniu wtryskiwaczy. Przy kręceniu rozrusznikiem na kablu idącym od ECU powinna pojawiać się masa.
Witam, od kilku dni próbuje znależć usterka w moim clio 3 1.6 16v benzyna. Samochód po zapaleniu pracuje normalnie ale po rozgrzaniu sterownik przestaje dawać sygnał na 1 i 4 wtryskiwacz, brak sygnału na wyjściu sterownika. Teraz napisze co już zrobiłem. -Wymieniłem sterownik -pozamieniałem wtryskiwacze -wymieniłem świece -wymieniłem przepustnica -sprawdziłem...
Dzięki wszystkim forumowiczom za chęć pomocy. Na szczęście Megi wreszcie odpaliła. Przyczyną był brak zasilania cewek wysokiego napięcia i przekaźnika od pompy paliwa - przerwa na dwóch przewodach w wiązce. Gdyby nie schemat który zdobyłem z wielką trudnością to pewnie nie doszedłbym do tego. Jedno co mogę powiedzieć a są to chyba moje najważniejsze...
A robiłeś test komputerowy diagnoskopem, wszystko byłoby jak na widelcu a w obecnej sytuacji skoro uważasz że napięcie się pojawia a w kości wtrysku między pinami zasilania cewki niema rezystancji to oznacza że jest przerwa w jej obwodzie. Czyli wtryskiwacz to wymiany.
Zewrzyj przewody zasilania pompy w przekaźniku, ten sam przekaźnik zasila wtryskiwacz i grzanie sondy. Zakładam, że napięcie z akumulatora na przekaźnik jest? A może centralka gazu odcina pompę i wtrysk?
Może jutro sprawdzę czy jest iskra. Trzeba całą listwę zdemontować. Kluczowanie wtrysku - raczej nie ma. Podgląd przez program komputera LPG nie wykazuje pracy wtryskiwaczy. Gdzieś czytałem, lecz problem z moim rosyjskim, jak nie ma napięcia zwrotnego zasilania wtryskiwaczy (pin 52) to reszta jest zablokowana. Nie ma zapłonu i wtryskiwaczy. Wg. informacji...
Witam. Napiszę najkrócej jak się da ;) RENAULT SCENIC II DCI na Siemensie (prawdopodobnie SID 301) Po 4 dniach na zewnątrz ok. 0 stopni - nie zapala (rozrusznik kręci). Komunikat po francusku "injection defaillante". Nie mam clipa ale mam analizator systemów wtryskowych - więc na początek: - sprawdzenie zasilania paliwowego OK - przelew z pompy OK -...
To jest napięcie mierzone na kostce od wtrysku. Przewody sprawdzone, połączenie jest, przekaźniki też ok. W czasie rozruchu podaje 12V na wtryskiwacz(zwględem masy), ale względem drugiego styku wtryskiwacza jest tylko 6V. Jak zapodam masę do wtryskiwacza to sika paliwem i silnik zagada. Oczywiście musze trochę symulować pracę sterownika cyklicznie zwierając...
W takim razie rozwiewa to wątpliwości względem pompy i jej zasilania. Sprawdzałem napięcie na wtryskiwaczach i podczas rozruchu pojawia się napięcie ale niecałe 8v...(7,4v - 7,7v) czy to jest normalne? czy powinno być normalnie ok 12v? Porady ze sprawdzeniem rozrządu narazie nie mam jak zrealizować... Mogę wnioskować że przyczyna bardziej skłania się...
Kolega tak na poważnie? Jak najpoważniej. Masz jakiś prostszy sposób sprawdzenia czy sterownik w ogóle zezwala na rozruch, bez użycia oscyloskopu? Jeśli tak to słucham. Jak narazie ograniczasz się tylko do rzucania kąśliwych uwag. Można sprawdzać po kolei sygnały z czujników wału, wałka (wiem że jest na pompie), ciśnienia itd. ale na wtryskiwaczu mamy...
Usterka usunięta. Okazał się zaśniedziały przewód pod bezpiecznikiem 30A który zabezpiecza przekaźnik R8 i sterownik. Na sterowniku na środkowej wtyczce -pin M2 powinien być +12V (było 8,5 - do 9V tak jak wskazywał przyrząd diagnostyczny) względem masy. Przy odpalaniu wartość napięcia jeszcze spadała i okazało się nie wystarczające do otwarcia wtryskiwaczy....
Dzień dobry, na wstępie zaznaczę że nie jestem ani mechanikiem ani elektronikiem samochodowym, mam jedynie jako takie obycie z elektroniką, pomiarami itp. Do prób diagnostyki i napraw opisanych niżej zmusiło mnie "życie". Samochód mojego taty - Renault Fluence 1.6 16V. Początkowa awaria: losowe, sporadyczne włączanie się trybu awaryjnego silnika (komunikaty...
Podejrzany czujnik położenia wału. Możesz zmierzyć napięcie na nim, powinno być na rozruszniku ok 2V AC. Zobacz wiązkę i posprawdzaj zasilania i masy na sterownik, Wtrysk działa, podaje paliwo? Moduł zapłonowy dostaje zasilanie i wysterowanie? To banalnie proste auto.... Witam ponownie, Wczoraj nie miałem dostępu do miernika - dziś podpiąłem sprawny...
- Błąd P0638 - Sterownik przepustnicy zakłócenia działania opór, silnik regulacji przepustnicy: 2 - 8 omów Sprawdzić złącze, w razie potrzeby oczyścić je lub przymocować aby zapewnić dobre podłączenie. Sprawdzić opór: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z silnika regulacji przepustnicy. Zmierzyć opór pomiędzy oboma wtykami silnika sterowania. Porównać z podanym...
Nie widzę związku przyczynowego trudności z odpaleniem zimnego silnika z czujnikiem wału - chyba że jest wrażliwy na temperaturę. Prędzej podejrzewałbym układ zapłonowy. Silnik zagrzany, lepsze odparowanie benzyny, lepsze warunki do przeskoku iskry w cylindrze. Dla sprawdzenia zmniejsz szczelinę na świecy np na 0.5mm. Jeżeli będzie poprawa to przyczyny...
Zacznijmy od początku do pracy silnika są potrzebne 3 podstawowe rzeczy ciśnienie sprężania mieszanka paliwowo-powietrzna i oczywiście iskra w odpowiednim momencie zakładając, że nie jest przestawiony rozrząd i ciśnienie nie idzie ale w gwizdek. kolego jeśli nie chce ci odpalić to sprawdź w tym momencie czego jej brakuje. Czy paliwa aby wytworzyć mieszankę...
Witam Czy ktoś ma wiedzę nt. rodzaju izolacji w przewodach zasilających wtryski ? Na chwilę obecną moja wiedza to taka że stosuje się przewody FLR lub FLRY, lecz w danych dotyczących tych przewodów jest napisane napięcie nominalne 24V. Rozumiem że w przypadku zasilania czujników/przekaźników są ok ponieważ napięcie jest poniżej tych 24V, to jak się...
Pierwsze wyniki są takie: napięcie na podstawkę przekaźnika (robocze) grubym czerwonym przewodem dochodzi. Zwarcie z grubym białym nie daje żadnych efektów. Podanie plusa bezpośrednio na biały również nie daje efektów. Wszystkie bezpieczniki sprawdzone, zarówno w kabinie jak i komorze silnika (chyba że są jeszcze gdzieś jakieś inne, o których nie wiem)....
No to jeszcze podsumowanie. Pomiary robiłem na pracującym silniku. Masy i zasilania na sterowniku dobre, zasilanie cewek dobre, 5V na czujniki dobre, Dwa przewody od skrzyni; na jednym 0/5V, na drugim sygnał przepustnicy (napięcie maleje od około 8,5V ze wzrostem otwarcia), ładowanie 14,1V. Z braku oscyloskopu zapiąłem na czujnik obrotów multimetr -...
Czy możliwe jest aby silnik na wielopunktowym wtrysku spalał tak dużo paliwa ( 1litra na około 15 startowań silnika) przy źle działającej sądzie bo po przejściu na gaz mam zrobione automatyczne odcięcie zasilania pompy paliwa więc auto na paliwie pracuje około 4 - 6 sekund. Sprawdzanie silnika na przyrządach w serwisie to wyjdzie koszt większy niż...
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
Witam Jestem posiadaczem Twingo 1.2 16v z 2002r. W trakcie jazdy, tak po prostu padł sterownik. Sprawdziłem zasilania, masy, linię K. Dostaje napięcie, ale nie reaguje, nie daje masy na cewki przekaźników pompy i wtryskiwaczy, nie zapala kontrolek, nie diagnozuje się softem, martwy. Wyjąłem sterownik (ukryty za silnikiem, niezłe "przyjazne" miejsce)...
napięcie zasilania wtryskiwaczy napięcie zasilania wtryskiwaczy benzyna wtryskiwaczy renault
instrukcja dedra kontrolka engine płyta główna asrock 775dual 880pro
toshiba 43ua2063 bosch condens gc2300iw
Mapy w WinOLS: Identyfikacja i Edycja Parametrów Silnika Aktualizacja firmware Hisense i6454CB: instrukcje i porady