Podjedź do Bosch Service na Miałkim Szlaku (za renault zdunek) i powiedź, że jesteś studentem i potrzebujesz takich danych.
Czy to nie jest błąd pomiarowy? To jest napięcie na zasilaniu przepływomierza czy na liniach sygnałowych? Jedyna możliwość to przebicie z układu zasilania/sterowania wtryskiwaczy, albo zindukowanie się poprzez bliskość przewodów od wtryskiwaczy, ale warunkiem jest stan wysokiej rezystancji wejściowej. Może po prostu przerwany przewód?
ECU wtryskiwaczami steruje masą. Po włączeniu zapłonu na wszystkich wtryskach powinno być napięcie 12V. Szukaj w zasilaniu wtryskiwaczy. Przy kręceniu rozrusznikiem na kablu idącym od ECU powinna pojawiać się masa.
Zobacz we wtyczkę czy jest zasilanie,sprawdź działający wtryskiwacz na którym pinie we wtyczkę jest napięcie.
Najpierw sprawdź, czy wszystkie czujniki i wiązki są sprawne i czy nie ma uszkodzeń mechanicznych. Jeśli wszystko jest w porządku, należy sprawdzić układ zasilania paliwem, czy nie ma zapchanych filtrów paliwa lub uszkodzonych wtryskiwaczy. Z opisów błędów wynika że zanika mu napięcie na czujnikach i zacina się przepustnica a Ty mu każesz układ wtryskowy...
Witam, od kilku dni próbuje znależć usterka w moim clio 3 1.6 16v benzyna. Samochód po zapaleniu pracuje normalnie ale po rozgrzaniu sterownik przestaje dawać sygnał na 1 i 4 wtryskiwacz, brak sygnału na wyjściu sterownika. Teraz napisze co już zrobiłem. -Wymieniłem sterownik -pozamieniałem wtryskiwacze -wymieniłem świece -wymieniłem przepustnica -sprawdziłem...
Dzięki wszystkim forumowiczom za chęć pomocy. Na szczęście Megi wreszcie odpaliła. Przyczyną był brak zasilania cewek wysokiego napięcia i przekaźnika od pompy paliwa - przerwa na dwóch przewodach w wiązce. Gdyby nie schemat który zdobyłem z wielką trudnością to pewnie nie doszedłbym do tego. Jedno co mogę powiedzieć a są to chyba moje najważniejsze...
A robiłeś test komputerowy diagnoskopem, wszystko byłoby jak na widelcu a w obecnej sytuacji skoro uważasz że napięcie się pojawia a w kości wtrysku między pinami zasilania cewki niema rezystancji to oznacza że jest przerwa w jej obwodzie. Czyli wtryskiwacz to wymiany.
Zewrzyj przewody zasilania pompy w przekaźniku, ten sam przekaźnik zasila wtryskiwacz i grzanie sondy. Zakładam, że napięcie z akumulatora na przekaźnik jest? A może centralka gazu odcina pompę i wtrysk?
Może jutro sprawdzę czy jest iskra. Trzeba całą listwę zdemontować. Kluczowanie wtrysku - raczej nie ma. Podgląd przez program komputera LPG nie wykazuje pracy wtryskiwaczy. Gdzieś czytałem, lecz problem z moim rosyjskim, jak nie ma napięcia zwrotnego zasilania wtryskiwaczy (pin 52) to reszta jest zablokowana. Nie ma zapłonu i wtryskiwaczy. Wg. informacji...
Jak dobrze mierzyłeś / mętnie to widzę/ napięcie na wtyczkach wtryskiwaczy , to oznacza ,że nie masz zasilania 12V , które jest włączane przekażnikiem głównym znajdującym się przed lewym kielichem , czarny. Wiemy ,że się uczysz elektryki , ale ta dyscyplina wymaga precyzji mierzenia i przekazywania uzyskanych danych.
Dzięki coś się wreszcie ruszyło w Europie jutro walczę z masterkiem . Na brązowej kostce napięcia z przekaźnika są ale czyli M2 i M3 12V ,ale na E3 jakieś 5V czyżby przewód się utlenił bo chyba zasilanie idzie z bezpiecznika niestety nie wiem z jakiego
Witam wszystkich mam od wczoraj problem z Traficiem 2.0dci 115km 2008rok wracając z pracy stracił moc po podłączeniu komputera wyszły 3 błędy P2149 Obwód napięcia zespołu B wtryskiwaczy paliwa/Przerwany DF060 Cylinder 2 z wypadaniem zapłonów -zasilanie sterownika -nieciągły DF892 Zasilanie 2 grupy wtryskiwaczy -zwarcie obwodu do masy -stały bardzo prosze...
Witam. Napiszę najkrócej jak się da ;) RENAULT SCENIC II DCI na Siemensie (prawdopodobnie SID 301) Po 4 dniach na zewnątrz ok. 0 stopni - nie zapala (rozrusznik kręci). Komunikat po francusku "injection defaillante". Nie mam clipa ale mam analizator systemów wtryskowych - więc na początek: - sprawdzenie zasilania paliwowego OK - przelew z pompy OK -...
Witam kolego! Moim zdaniem sprawdz zasilanie na wtryskiwaczach. To jest diesel i jeżeli ma dobre sprężanie, to zawsze na plaku "zagada". Jeżeli paliwo dochodzi do wszystkich wtryskiwaczy, to zapowietrzenie można wyeliminować. Do każdego wtryskiwacza podawane jest sterowanie 12v, czyli że na cienkim przewodzie dochodzącym do wtrysku musi pojawiać się...
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
To jest napięcie mierzone na kostce od wtrysku. Przewody sprawdzone, połączenie jest, przekaźniki też ok. W czasie rozruchu podaje 12V na wtryskiwacz(zwględem masy), ale względem drugiego styku wtryskiwacza jest tylko 6V. Jak zapodam masę do wtryskiwacza to sika paliwem i silnik zagada. Oczywiście musze trochę symulować pracę sterownika cyklicznie zwierając...
W takim razie rozwiewa to wątpliwości względem pompy i jej zasilania. Sprawdzałem napięcie na wtryskiwaczach i podczas rozruchu pojawia się napięcie ale niecałe 8v...(7,4v - 7,7v) czy to jest normalne? czy powinno być normalnie ok 12v? Porady ze sprawdzeniem rozrządu narazie nie mam jak zrealizować... Mogę wnioskować że przyczyna bardziej skłania się...
Kolega tak na poważnie? Jak najpoważniej. Masz jakiś prostszy sposób sprawdzenia czy sterownik w ogóle zezwala na rozruch, bez użycia oscyloskopu? Jeśli tak to słucham. Jak narazie ograniczasz się tylko do rzucania kąśliwych uwag. Można sprawdzać po kolei sygnały z czujników wału, wałka (wiem że jest na pompie), ciśnienia itd. ale na wtryskiwaczu mamy...
Usterka usunięta. Okazał się zaśniedziały przewód pod bezpiecznikiem 30A który zabezpiecza przekaźnik R8 i sterownik. Na sterowniku na środkowej wtyczce -pin M2 powinien być +12V (było 8,5 - do 9V tak jak wskazywał przyrząd diagnostyczny) względem masy. Przy odpalaniu wartość napięcia jeszcze spadała i okazało się nie wystarczające do otwarcia wtryskiwaczy....
Dzień dobry, na wstępie zaznaczę że nie jestem ani mechanikiem ani elektronikiem samochodowym, mam jedynie jako takie obycie z elektroniką, pomiarami itp. Do prób diagnostyki i napraw opisanych niżej zmusiło mnie "życie". Samochód mojego taty - Renault Fluence 1.6 16V. Początkowa awaria: losowe, sporadyczne włączanie się trybu awaryjnego silnika (komunikaty...
Podejrzany czujnik położenia wału. Możesz zmierzyć napięcie na nim, powinno być na rozruszniku ok 2V AC. Zobacz wiązkę i posprawdzaj zasilania i masy na sterownik, Wtrysk działa, podaje paliwo? Moduł zapłonowy dostaje zasilanie i wysterowanie? To banalnie proste auto.... Witam ponownie, Wczoraj nie miałem dostępu do miernika - dziś podpiąłem sprawny...
Nie widzę związku przyczynowego trudności z odpaleniem zimnego silnika z czujnikiem wału - chyba że jest wrażliwy na temperaturę. Prędzej podejrzewałbym układ zapłonowy. Silnik zagrzany, lepsze odparowanie benzyny, lepsze warunki do przeskoku iskry w cylindrze. Dla sprawdzenia zmniejsz szczelinę na świecy np na 0.5mm. Jeżeli będzie poprawa to przyczyny...
Zacznijmy od początku do pracy silnika są potrzebne 3 podstawowe rzeczy ciśnienie sprężania mieszanka paliwowo-powietrzna i oczywiście iskra w odpowiednim momencie zakładając, że nie jest przestawiony rozrząd i ciśnienie nie idzie ale w gwizdek. kolego jeśli nie chce ci odpalić to sprawdź w tym momencie czego jej brakuje. Czy paliwa aby wytworzyć mieszankę...
- Błąd P0638 - Sterownik przepustnicy zakłócenia działania opór, silnik regulacji przepustnicy: 2 - 8 omów Sprawdzić złącze, w razie potrzeby oczyścić je lub przymocować aby zapewnić dobre podłączenie. Sprawdzić opór: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z silnika regulacji przepustnicy. Zmierzyć opór pomiędzy oboma wtykami silnika sterowania. Porównać z podanym...
Pierwsze wyniki są takie: napięcie na podstawkę przekaźnika (robocze) grubym czerwonym przewodem dochodzi. Zwarcie z grubym białym nie daje żadnych efektów. Podanie plusa bezpośrednio na biały również nie daje efektów. Wszystkie bezpieczniki sprawdzone, zarówno w kabinie jak i komorze silnika (chyba że są jeszcze gdzieś jakieś inne, o których nie wiem)....
Witam. Mam wielki problem z autem. Podczas odpalania wszystko jest ok a gdy lekko dodam gazu zapala się kontrolka ok rezerwy. Wszystkie wskazówki opadają, zapala się oil, ok po prostu licznik traci zasilanie. Podczas jazdy auto szarpie gaśnie i z licznikiem to wszystko się dzieje. Gdy delikatnie dodaję gazu jest w porządku a gdy dodam gwałtownie to...
No to jeszcze podsumowanie. Pomiary robiłem na pracującym silniku. Masy i zasilania na sterowniku dobre, zasilanie cewek dobre, 5V na czujniki dobre, Dwa przewody od skrzyni; na jednym 0/5V, na drugim sygnał przepustnicy (napięcie maleje od około 8,5V ze wzrostem otwarcia), ładowanie 14,1V. Z braku oscyloskopu zapiąłem na czujnik obrotów multimetr -...
Czy możliwe jest aby silnik na wielopunktowym wtrysku spalał tak dużo paliwa ( 1litra na około 15 startowań silnika) przy źle działającej sądzie bo po przejściu na gaz mam zrobione automatyczne odcięcie zasilania pompy paliwa więc auto na paliwie pracuje około 4 - 6 sekund. Sprawdzanie silnika na przyrządach w serwisie to wyjdzie koszt większy niż...
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
Witam, mam problem z Renault Scenic 1.9 dci 2002 r. po lifcie. Otóż problem pojawia się tylko przy zimnym silniku. Przekręcam kluczyk, zapalają się wszystkie kontrolki, po czym gasną poza jedną: silnik. Próbuję odpalić auto, kręci, ale nie odpala. Wyłączam kluczyk, przekręcam - to samo, nawet nie kręcę, szkoda aku. Za którymś razem gasną w końcu wszystkie...
Witam Czy ktoś ma wiedzę nt. rodzaju izolacji w przewodach zasilających wtryski ? Na chwilę obecną moja wiedza to taka że stosuje się przewody FLR lub FLRY, lecz w danych dotyczących tych przewodów jest napisane napięcie nominalne 24V. Rozumiem że w przypadku zasilania czujników/przekaźników są ok ponieważ napięcie jest poniżej tych 24V, to jak się...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
Witam Jestem posiadaczem Twingo 1.2 16v z 2002r. W trakcie jazdy, tak po prostu padł sterownik. Sprawdziłem zasilania, masy, linię K. Dostaje napięcie, ale nie reaguje, nie daje masy na cewki przekaźników pompy i wtryskiwaczy, nie zapala kontrolek, nie diagnozuje się softem, martwy. Wyjąłem sterownik (ukryty za silnikiem, niezłe "przyjazne" miejsce)...
napięcie zasilania wtryskiwaczy napięcie zasilania wtryskiwaczy benzyna wtryskiwaczy renault
arduino dostęp przez internet pęcherzyki powietrza modem arris dostęp
emulacja amiga elektrolux suszarka
Kalibracja lasera CD: Jak dostosować parametry? Parametry pieca gazowego Termet Silver - opis i znaczenie