Starych aut do remontu nie kupuje się licząc koszty z góry - trzeba posiadać kasę i traktować temat hobbistycznie. Stare auto, generuje problemy i wydatki, na które trzeba być gotowym. pozdr
wauzzz4f85n093969 - Ostatni wpis ASO 2015-06-25 - 237471 KM Nie serwisowany zbytnio WAUZZZ4F87N074843 -- Ostatni wpis ASO 2015-12-02 - 246226 KM Serwisowany do 2015 na bieżąco - naprawa blacharska w 2008 r
szczególnie gdy do dyspozycji jest taka kwota i naprawa blacharska do wykonania. Wszyscy mówią że 10k za auto to jak za darmo bo same zepsute zgniluchy w tej cenie i że "normalne" auta od 20k wzwyż.
Może to pomoże?
Witam ja Jestem Właśnie w trakcie odbudowy Eleganta z 1998 roku! I już na starcie Napisze tak Że zakup wszystkich linek,tuleje na wszystkie wahacze, łożyska na koła,przeguby kompletne, itd.,100% nowego zawieszenia,plus nowe wszystkie lampy uszczelki do drzwi,lusterka,wszystkie uszczelki do silnika,pompy do paliwa,hamulcy,plus sportowy wydech to już...
Pierwsze co to brak pradu w systemie....dlaczego....? Pomimo ,ze raz odpala a raz nie to sprawdzilbym akumulator,potem polaczenia plusa i szczegolnie masy . Podczas odpalania obserwuj na mierniku spadki napiecia na akumulatorze oraz silniku ( rozruszniku /alternatorze ) .
W A6 to normalka woda przez i do lampy. Naprawa blacharska i spasowanie elementów zawiodło chyba. Tu masz opisy wyprowadzeń. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Centralka jest za zegarami
Moim skromnym zdaniem nie musi to by błąd może to być zwijacz na kierownicy walniety
Leży w suchym miejscu. Sprawdzę i dam znać. Miałem jakiś czas temu golfa 2 z tym gaźnikiem. Do końca działał poprawnie. Silnik 1,6 miał bardzo małe spalanie. Samochód nie do zajechania. Zima lato zapalał od strzału. Zabił go strzał w tył. Naprawa blacharska nieopłacalna. Ale samochód który we mnie wjechał rozkwasił sobie cały przód dość solidnie.
2.7 do 3.2 oma
Ten "duży czerwony element"to warystor na 17 V wpiety równolegle do napiecia zasilania.Pełni on role zabezpieczenia nadnapięciowego.Mozesz go po prosty usunąć z obwodu.Ja tak robię. Spawara jak spawara-napiecie ponad 20V,poszło po kablach i warystor zwarł.
Ale ja nic nie ukryłem. Auto jeździło, jest nadal sprawne tyle że ta szyba pękła.... Auto już ma przerejestrowanie na siebie... Chcę się dogadać bo boję się iść do sądu ale jak ja się dogadam na piśmie na te 200-300 zł a on a tydzień powie że pod szybą nie ma podszybia.... I naprawa blacharska to nie opłacalna.... Ja przecież widzę na słupku rdzę ale...
http://www.keratronik.home.pl/ pozdro
Bądź opanowany, nie rzucaj żadnych oskarżeń, na które nie masz twardych dowodów. Niech się sam pogrąży. Jeśli Ci nerwy nie puszczą, to nie masz się czego bać. Tylko jeszcze raz - masz być spokojny, opanowany i... uprzejmy. Odzywać się tylko jak Cię pytają, odpowiadać rzeczowo i bez własnych domysłów. Twoja linia obrony to - przedmiotowe usterki są wynikiem...
Z całym szacunkiem, naprawa blacharska za 1500? Tzn. Co? Wymiana progów i reperaturek błotników, chyba niewiele więcej.
Dziękuję za odzew. Chciałbym jeszcze dodać że instalacja alarmowa działa w moim samochodzie prawie 10 lat i nigdy nie sprawiała kłopotu, może powodem tej usterki była drobna naprawa blacharska (spawanie, demontaż klapy bagażnika, źle podłączony przewód) wykonana 4 miesiące wcześniej w warsztacie a usterka pojawiła się po tym czasie. Mam jeszcze pytanie,...
Moim zdaniem to wykonywana była jakaś naprawa blacharska. Na zdjęciu w miejscu które zaznaczyłeś widać jakąś wstawkę i spawy.Jeśli była robiona wstawka to blacharz zapomniał przejechać masą bitumiczną po spawie.Tak to bynajmniej ja widzę ale zdjęcie może oszukiwać.
Dziś są tacy fachowcy od szczepów że pokażą dokładnie gdzie było cięte i spawane. I gwarantuję Ci że nikt nie jest w stanie odróżnić tych miejsc. Są lakiernicy co nałożą taką warstwę lakieru jak na innych elementach. Byłem świadkiem jak handlarz już miał powiedzieć że w mercu kabrio prawa tylna ćwiara była wstawiana, ale klient go wyprzedził i zaproponował...
Wiązka pewnie uszkodzona.
Nie doszukiwałbym się tu winy serwisu. Gdyby przed naprawą samochód stał 3 tygodnie np. pod wiatą, byłoby to samo. Z opisu wynika, że należy wymienić zdegradowane (utrata pojemności) kondensatory elektrolityczne w układach zasilania radia.
Przy ściąganiu do sprawdzenia kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, w wielu markach nie regulowany. Czy auto miało naprawę blacharską?, czy tył samochodu był regulowany?
Co tam rozszyfrowywać? To fabryczne przewody od przedniej lampki sufitowej. Poklejone bo pewnie ktoś je poniszczył, np przy jakiejś naprawie blacharskiej.
A jakieś uzasadnienie?:) uzasadnienie jest takie ze choc micra jest dobrym samochodem , to moze sie pojawic problem z serwisowaniem , musi ten samochod ogarniac w miare mloda osoba bardzo intertesujaca sie samochodowka lub ktos od lat w temacie, silniki sa bardzo odbre jednak w miare wzrostu przebiegu , trzeba przykladac wieksza wage do takich rzeczy...
Trzeba zrobić synchronizację.
Mają, nie mają a i tak rdza wpierd... z czasem. Wiekszość zgnilków to efekt niefachowych napraw blacharskich .
Mialem tak jak wypięła mi się wtyczka ze światłem podczerwieni w radiu.
HE HE co do pic-a masz racje . Co do czujników to zewnętrzne układy z nimi współpracują, a do nich powinny być pdf-y i z jakimi sensorami współpracują . Miałem styczność z kilkoma podobnymi sterownikami z aut. Były najczęściej w nich uszkodzone eeprom- y albo oprogramowanie po naprawach blacharskich. (spawaniu) Pzdr
Zażarta dyskusje więc dopiszę coś z moich doświadczeń. Dość dawno temu Miałem lifting blacharski i wstawiłem pojazd do warsztatu blacharz - lakiernik. Gość trochę przeciągał naprawę więc nękałem. i kiedy widziałem, że właśnie wykonał naprawy blacharskie i samochód postawił na dworze zagaiłem, że winien lakierować niezwłocznie. Odpowiedz fachowca była...
Nieźle był dziabnięty. Szpachli>1 mm
Tak zastanawiałem się. Nikt tego nie stosuje bo taniej i prościej jest użyć rozpieraka albo po prostu wyciąć zagięty element i wspawać nowy. A to co zostanie zakleja się szpachlą i klient wszystko łyknie. Ale tak jak pisałem robię w zabytkach. Tutaj nie da się wspawać nowego kawałka bo po prostu nie da się go dokupić. Na pomysł z elektromagnesem wpadłem...
Może to być nieszczelność w dolocie, trzeba oglądnąć układ. Warto też podglądnąć na komputerze diagnostycznym parametry bieżące (temperatury, wartości ciśnienia etc.)
A tak na marginesie to chciałbym się spotkać, uścisnąć dłoń i pogratulować inżynierowi z Mitsubishi który tak to zaprojektował. Ciesz się, że nie masz Focusa mk1, Alfy Romeo156 lub Fiata Bravo/Brava, Doblo (stab. tylny). Niestety musisz sie dostac do tej oberwanej nakretki i obawiam się, że bez naprawy blacharskiej i rozbierania środka sie nie obędzie....
własnie po sprawdzeniu cisnien i.... przed pompa 15jednostek (chyba bar nie pamietam) a za pompa 0 (zero) z tendencja do spadku ponizej zera. przewód za pompa gorący a przewód ze skraplacza ciepły. przewody na pewno nie zamienione. czy spreżarka tłoczy w złą strone? skoro nie ma cisnienia to zawór rozpręzny chyba trzeba wyeliminowac, prawda?
Jeżeli układy działają prawidłowo wg opisu, to cos z mechaniką. Rozrząd raczej odpada bo jest łańcuszek, może cos więcej. Ale trzeba wykluczyć elektronikę jak piszesz ze jest iskra i jest paliwo to powinien palić. Sprawdź kompresję. Zapytam jak sprawdzasz iskrę i dopływ paliwa z wtryskiwacza.
Witam .Jak aktywowac imo mam podobna sytuacje .
Witam! Nie wiem czy pisze w dobrym dziale. Mam pytanie ile może kosztować naprawa, aby to sensownie zrobić ? Nadkole jest wgniecione, jak i ściągnięte do bagażnika, zderzak mocno odkształcony plastycznie. Obecnie nadkole jest "zabezpieczone" jakimś akrylem... Ale widać już ognisko korozji. Przypomnę że pacjent to MB w208 Pozdrawiam
Witam, ponawiam pytanie przedmówcy. Potrzebuję wymiarów outlandera 2006r. Pozdrawiam.
Z tego co mi wiadomo to cała centralka zamka to jest ten moduł do otwierania szyb na drzwiach kierowcy. Zawsze możesz podpiąć komputer i sprawdzić czy da się aktywacje zamków wykonać "ręcznie", zawsze to jakaś opcja, może jakieś kody błędów się znajdą? PS: Skoro w ASO, to ja bym złożył raczej reklamację, niż osobiście szukał.
Tak, auto po kolizji, ale samochód jeździł na obu napędach cały czas. Usterka wystąpiła w trakcie naprawy blacharsko-lakierniczych... Mogło go upalić w trakcie jakiegoś spawania nadwozia, jak nie rozłączyli wysokiego napięcia w aucie?
ASO to wyceni na 12 tys. Obecnie ceny napraw blacharsko-lakierniczych to patologia potęgowana napływem szrotu z USA.
Przełóż body komputer to zapali
Jak układ byl rozszczelniony a auto przechodziło naprawę blacharsko lakierniczą to w okładzie możesz mieć wszystko...
Ja kiedyś miałem takie Vito i po naprawie blacharskiej zaczął się tak zachowywać. Chodziło o boczne suwane drzwi. Przejście do drzwi na siłownik było zrobione na dwóch dwupolowych złączach. Okazało się, że przy składaniu drzwi złącze, na którym szły przewody sygnałowe było obrócone o 180°. Czyli sygnały sterujące szły niewłaściwie. Efekt, jak wyżej...
bo blacharz był sprytny, potrzebował torche bezpieczników i powyciągał.. albo gdzieś przewody niepodłączone..
Mam ten sam problem tylko, że ja mam sprowadzony samochód z Belgii (Opel Vectra C rok 2005) Mam płytke do nawigacji ale tylko mapy niemiec i z tego co widze to bardzo ciężko jest nabyć płyte z polskimi mapami. Byłam w ASO bo mam problem z BC - ale to już swoją drogą... Dowiedziałam się, że do radia (i nie tylko) SIEMENS vdo NCDC 2013 jest potrzebny...
Jedyny pewny sposób by sprawdzić przebieg wizyta w aso bmw, co do wypowiedzi kolegi RobertLodz09, pierwsze słyszę by wszystkie trójki miały kręcone liczniki,no chyba że w Łodzi,po drugie samochód warty ceny 2tyś.zł z sekwencją pomimo napraw blacharskich opłaci się, w tym modelu bmw już pisałem jeśli silnik 1.6 to tylko m43, ważne by po odpaleniu nie...
Ciesz się że nie masz ssania :) heh mniej Ci pali. A próbowałeś zresetować komputer?
Pokaż zdjęcie tej płytki. Prawdopodobnie padł ci rezystor, na którym centralka realizowała pomiar prądu. Zanim zamontujesz nową, to musisz znaleźć przyczynę uszkodzenia. Bo wygląda to na pełne zwarcie. Tak, jak Paweł, podejrzewam tutaj skutki napraw blacharskich. Niestety blacharze nie patrzą, co jest wokół. Nie raz już łatałem wiązki po nich. Na twoim...
To dziwna sprawa ja mialem taki przypadek jak opisujesz odpalenie i gaśnięcie to miałem problem z imo.
naprawa blacharska samochodu zgrzewarka blacharska poduszka blacharska
blokowanie linii satel procesor zwalnia baterii licznik połączenie zerować
How to Test Amps with a Multimeter: Fluke, Brymen, Uni-T, Clamp Meter Tips & Safety Capacitors in Parallel vs Series: Capacitance, Voltage, ESR, MLCC Arrays, Supercapacitor Stacks