Mikro-switche to te przyciski które naciskasz od funkcji. Z nimi nie powinno byc porblemu bo wylutujesz jeden idziesz z nim do sklepu i Ci dobierają. A co do pokrętła to masz tam zapewnie impulsator 3 nóżkowy, mozesz sie z nim pobawic , wylutowac go a nastepnie rozebrac i wyczyscic ze smaru i potraktowac np preparatem do potencjometrów Kontact60, jezeli...
Chodzi o potencjometr z wieży? Jeśli tak, to zapewne jest to impulsator (enkoder). Aby to naprawić, należy rozebrać ten potencjometr, usunąć stary smar, i nasmarować nowym. Po tym zabiegu powinno działać OK. Ewentualnie można psiknąć płynem do regeneracji potencjometrów, ale niezbyt polecam. Pozdrawiam.
Czujnik przebytej drogi (czyli impulsy drogi lub jak kto woli prędkości) w tym autku są generowane w zegarach. Jest tam optoukład je generujący, który czasami lubi padać. Podawane są idą do DID/TID/MIDa (tego wyświetlacza z zegrakiem), radia(niektóre fabryczne radia miały funkcję zmiany głośności zależnie od prędkości) i do sterownika silnika. Do sterownika...
Witam, Posiadam Wieżę AIWA NSX-S70, jest problem z regulacją głośności, kręce pokrętłem i głośność nie zwiększa się czasem wskoczy na 1 lub 2 potem znowu 0. Chcę wymienić impulsator. Rozebrałem sprzęt by spisać jaki to typ i gdzieś zamowić ale na moje oko nie ma nanim żadnych oznaczeń a nie znalazłem schematu do tego modelu. Proszę o pomoc jaki jest...
Witam ponownie! Problem z brakiem iskry został rozwiązany. Tak jak wcześniej pisałem, zamówiłem nowy moduł, ponieważ przypuszczałem, że on jest uszkodzony. Po przyjściu modułu i podłączeniu do układu dalej brakowało iskry. Wtedy postanowiłem wymontować impulsator. Po wymontowaniu impulsatora, sprawdziłem rezystancję cewki i okazało się, że jest prawidłowa....
Witam potrzebuję naprawić pokrętło od radia ( impulsator ) ponieważ jak podgłaśniam lub pociszam to radio dziwacznie reaguje raz przyciszy za mocno albo za słabo. I jest taka sprawa że potrzebuje go naprawić lub wymienić jak najtaniej do 10 zł max radio opel cdr 2005
https://obrazki.elektroda.pl/1301487400_... Impulsatory obecnie występują w bardzo wielu urządzeniach, czy to warsztatowych, sprzętach audio, różnego rodzaju modułach itp. Aktualnie coraz trudniej spotkać współczesny sprzęt muzyczny w którym regulacja głośności nie byłaby zrealizowana na enkoderze. Niektórzy błędnie mylą go z potencjometrem,...
Na początek wyczyścić lub wymienić impulsator w Symphony II.
Impulsator musi być (w przypadku zakładania "taniego" modułu). Powinno być około 95 volt. Skoro jesteś "prawy" (żart) to jak sobie wyobrażasz synchronizację impulsatora przy dzwonie z zapłonem? Pewnie moduł jest zabezpieczony przed kombinacjami. Ani moduł który kupiłeś ani ten do którego sugerowałem Ci przejściówkę nie będzie chodził bez impulsatora....
https://obrazki.elektroda.pl/9873515400_... Zapoznanie z bohaterem Dzisiaj zapraszam na wycieczkę po meandrach dzieła sztuki, które to zostało stworzone w okolicach roku 1992 przez inżynierów firmy SONY, a nosi nazwę MHC-4700. Prezentowany eksponat jest wieżą w formacie midi składającą się z 4 “klocków” oraz 4 'głośników'. Ponieważ...
W Aiwa działa już chyba 4 czy 5 lat. W zasilaczu zobaczymy.. Nie zachęcam do stosowania tego w profesjonalnym serwisie, a raczaj jako doraźną pomoc na potrzeby własne. To tak dla doprecyzowania.
Nie mam jeszcze tego ampli :) Znalazłem go na allegro a schematów sprzedający nie ma. Chciałem się zapytać też czy naprawa (koszty impulsatora) tego ampli będzie droga, bo nie wiem czy opłaca się kupować.
(at)viayner Mam instrumenty za które (każdy z nich) kiedyś zapłaciłem ponad półroczną, moją pensję. Obecna ich wartość rynkowa (używanych) to 600-1500zł. Myślisz, że gdyby któryś z nich uległ poważniejszemu uszkodzeniu to oddawałbym je do serwisu? Wymianę mikrostyków pod przyciskami, gumowych styków podklawiszowych, impulsatorów (takich jak potencjometry),...
Witam panowie pomóżcie problem mam z mz etz 150 nie wiem jak sprawdzić impulsator czy jest sprawny . Wie ktoś może ?? Będę wdzięczny za pomoc . Pozdrawiam I ewentualnie jak można go naprawić , zregenerować lub ile taka naprawa mogła by kosztować.
1. Wymienić WSZYSTKIE kondensatory elektrolityczne. 2. Jesli nie pomoże - namierzyć impulsator i spróbować dobrać i wymienić czujnik halla (lub kontaktron).
Witam kolegów po dłuższej nieobecności Otóż mój syn ma problem z iskrą w yamaha dt 125 rocznik 97 . silnik do końca normalnie pracował i w pewnym momencie w czasie jazdy zgasł , teraz jest tylko taka słaba iskierka a właściwie to można odczuć tylko dosłownie palcem przeskok wysokiego napięcia . ale nie jest to napięcie powalające człowieka na ziemię...
Trzeba rozebrac impulsator (to na czym siedzi galka) i przeczyscic styki. Delikatnie !!! 8)
tak blaszka jest przykręcona, podobno impulsator jest sterowany jakimś kondensatorem, który ze względu na duże obciążenia często słabnie
kupiłem skrzynię z tego linku olx za 900zł, bo niestety nic tańszego nie udało mi się znaleźć :( , założyłem nowy wysprzęglik (orginał aso 130zł) samo sprzęgło było widać niedawno wymieniane (Valeo), tarcza gruba, gość z regeneracji sprzęgieł powiedział, że niema sensu wymieniać okładzin więc założyłem z powrotem. Puki co działa wszystko jak należy,...
Nowy impulsator kosztuje 18 zł , po prostu go wymień .
Pd koniec instrukcji (w akapicie "Problemy" punkt 15) jest procedura ręcznego ustawiania punktów krańcowych - próbowałeś? Jeśli nic nie da - w silniku chyba jest impulsator (jeśli nie - niech koledzy poprawią) - prawdopodobnie na czujniku Halla - możliwe że albo się mechanicznie uszkodził albo padł element Halla (podobno się starzeją a i przepięcie...
Ta gałka po lewej to nie potencjometr a impulsator i to on odpowiada za podgłaszanie/ściszanie i włączanie/wyłączanie radia odwieczny problem z w tych modelach radji. //off topic// Miałem gdzieś w szpargałach takie radio z już praktycznie nie działającym impulsatorem. Jakoś nie było czasu na zaglądnięcie do środka i sprawdzenie dokładnie jaki to impulsator....
Witam! Mam uszkodzony prawdopodobnie impulsator przy skzyni biegów. W efekcie nie działa prędkościomierz i licznik km. Ponieważ impulsator jest drogi (jestem rencistą) i trudnodostępny, chciałbym się dowiedzieć czy możliwa jest naprawa tego urządzenia, ewentualnie zastąpienia go linką? Dziękuję za pomoc.
Sprawdź wtyczkę przy czujniku skrzyni biegów od impulsatora licznika .
Nie za bardzo łapię o co temu nyemi chodzi a tobie razem z nim. Tym bardziej że jest to wyrwane z kontekstu a język opisów jest wybitnie pogański. Jeżeli masz jednak jakąś cewkę dostępną w tym motorku to zrób pomiary na niej. Ew. na cewkach świetlnych ale bez regulatora ! Znając położenie geometryczne cewek względem impulsatora można "przenieść" "kątowo"...
Panie Mieczysławie, proszę nie wprowadzać w błąd. Absolutnie tym sposobem nie można sprawdzić czujnika halla, ani żadnej usterki WN.Tym sposobem można tylko być pewnym, że do cewki dochodzi plus. Pozdrawiam. Panie sigi, to Pan wprowadza w błąd. Jeżeli jest innaczej, to niech Pan ma pretensje do autora książki- eksploatacja, konserwacja naprawa AUDI...
[quote="qbic84" ] ...wiem ze pewnie potenciometr sie uszkodzil ale dlaczego??)?? jak droga moze byc naprawa tego potencjometra?? ... [/quote] Tam jest nie potencjometr a impulsator. Naprawa moze byc droga poniewaz te czesci trudno dostac. Chyba ze ze starym da sie cos jeszcze zrobic. Pozdrawiam
Od początku: 1.Wyłączyć radio 2.Przekręcić kluczyk w stacyjce 3.Wcisnąć i trzymać AS 4.Włączyć radio trzymając cały czas AS
Moze Ci to pomoże, zajrzyj na http://a3-club.net/forum/showthread.php?... tu jest pokazane jak to zrobić z radiem Concert, tu powinno być podobnie, tylko musisz się zarejestrować.
Witam - Radio RCD 200 6Q0 035 152 G , VWZ4Z4H4231876 . Zdemontowane w celu naprawy impulsatora , prośba o kod z ściągniętego bina by można było je uruchomić na stole.
Tutaj wystarczy jakiś ogarnięty elektronik, serwisant RTV lub telefonów komórkowych który dobrze włada lutownicą. Nie jest to jakaś skomplikowana naprawa miniaturowej elektroniki a jedynie wymiana prostego elementu elektromechanicznego.
Naprawa impulsatora była setki razy opisywana to po co zaraz kupować nowy.
Poszukaj postów o naprawie impulsatora (encodera).To typowe uszkodzenie.
Czyli jest to impulsator. Można go przeczyścić i delikatnie podoginać blaszki i będzie jak nowy. Wpisz naprawa impulsatora lub encodera, dużo było o tym na forum.
Jeśli wtyczka ok to impulsator do wymiany. Nie baw się w jakieś jego naprawy
W tym modelu amplitunera nie ma klasycznego potencjometru z gałką do regulacji głośności - przypuszczam, że jest to raczej układ z impulsatorem. Obawiam się, że samodzielna naprawa może okazać się zbyt trudna, szczególnie jeśli nie masz doświadczenia w serwisowaniu sprzętu audio. Tu masz wątek opisujący takie samo uszkodzenie w podobnym urządzeniu:...
Witam. Szukam kogoś kto naprawi układ scalony w impulsatorze.
Witam, kolego wiązkę napraw, impulsator do wymiany - jak wiesz musisz go skalibrować z czytnikiem karty tacho- czyli masz procedurę legalizacji do przeprowadzenia, jeżeli robisz to pierwszy raz, po założeniu nowego impulsatora będzie wyświetlał Ci się dalej błąd!. wiązkę sprawdz od tacho do pierwszego zakrętu w ramie przeważnie pierwsze 50-100 cm ulega...
Switche do wymiany i do naprawy czyszczenie impulsatora.
Zwykłą kulką z tworzywa , lekko gumowaną lub całkowicie gumowa. Kulka napędza dwie prostopadłe osie, które są sprzężone z układem optycznego impulsatora.
Czy skrajna i środkowa para nóżek potencjometru powinny być zlutowane razem? Jak wygląda w środku ten "strzelony" potencjometr, to nie był impulsator?
Dziękuję za pomoc i wskazówki dotyczące naprawy impulsatora. Udało mi się do niego dostać i wyczyścić. Wszystko było ubabrane smarem więc usunąłem go ze styków i wyczyściłem spirytusem. Działa idealnie. Dodam że nie trzeba go wymontowywać z płytki, trzeba tylko rozebrać trochę elementów z przodu. Mowa o Y RX-V630
Jeżeli wszystkie połączenia elektryczne są OK, to masz do naprawy/wymiany impulsator przy alternatorze. Sprawdź jeszcze czy nie jest krzywo ustawiony, nie bije. Podaj jaki masz typ impulsatora, bo były 3 rodzaje. Najlepiej zdjęcie.
Przede wszystkim to nie jest zwykły potencjometr, ale "potencjometr elektroniczny", czyli impulsator. Na Elektrodzie jest sporo tematów dotyczących czyszczenia, regeneracji czy napraw tych elementów. Jednak wymaga to nieco doświadczenia. Tu masz przykład innego Technicsa: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic5... Ale jak wpiszesz w wyszukiwarkę...
Przy jakiej prędkości sprawdzałeś tempomat? Objaw który opisujesz jest psującym do uszkodzenia cewki WN, ewentualnie modułu sterującego cewkami na filtrze powietrza.
jest jeden taki kabelek brązowy który idzie do modułu zapłonowego i on daje impuls na moduł gdy sie kręci silnik a jak podłącze akumulator to jest tam staly prąd Schemat jest tu: https://obrazki.elektroda.pl/2938524400_... Brązowego przewodu tam w okolicy zapłonu nie widzę, zapłon jest CDI, pojawianie się na impulsatorze napięcia z...
wd40 czyścimy styki tego impulsatora
Przelutowanie wszystkiego bez diagnozy ... to średnie Zalanie nierówno rzutuje na różne elementy, wyrafinowany chip szybciej poleci gdy dostanie fałszywe napięcie, gdzie nie powinien, rezystor trzeba by mocno przeciążyć ... Gdybym mial sie zakładać, by obstawiał ze uszkodzenie jest jedno / albo 90% (poszło 30-40V) Czy jest mozliwe ze na pustym polu...
Kable wychodzące z cewek magneta: niebieski-biały - impulsator, czerwono-czarny - cewka zasilająca moduł
Witam kolegę, a więc winna za te obiawy jest pewna część w liczniku, nie wiem jak ona się prawidłowo nazywa, impulsator, czy jakoś tak, ale to coś:-D odczytuje prędkość auta i podaje dane do ECU. Kolega nie bawił się w naprawę tego, tylko wymienił cały licznik, wszystko wróciło do normy. Pozdrawiam i powodzenia. Proszę o punkt jeśli pomogłem;-) .
Bezpośrednio nie zaadoptujesz aparatu zapłonowego. Twój uszkodzony ma podciśnieniowe sterowanie wyprzedzeniem zapłonu, w drugim tym steruje ECU. Aparat uszkodzony mechanicznie nie do naprawy. Impulsator aparatu do odzyskania?
Wykręć mechanizm i przy złączu do panela znajdziesz cztery rezystory 0 ohm i obok nich wolne miejsce na takie same rezystory, przelutuj te które są w wolne miejsca i impulsatory zaczną działać poprawnie.
możesz pobawić sie w przewiniecie ...ale przy cenach nowego elemnetu http://zaplon.pl.tl/Diagnostyka-i-napraw...
A jaki tam jest zapłon w ogóle ? Stykowy czy z impulsatorem ? Ile tych impulsatorów i ile cewek ? Łatwiej będzie coś doradzić..
Radzę poszukać na www.motelek.net - na pewno coś się znajdzie. Co do modułu, pewnie ciężko będzie go rozebrać. Przyczyna pewnie tkwi w uszkodzeniu tyrystora, kondensatora lub diody (choć jest wbudowana w stator - tzw. motoplat). Jest możliwe zastosowanie innego modułu, chociaż będzie pewnie problem z wyregulowaniem progu wysterowania tyrystora (inny...
To jest impulsator, działa on na zasadzie chyba takiej że przy jednym skoku gałki w jedną stronę chwilowa złącza 1 i 2 pin a następnie 2 i 3 pin, gdy kręcimy w drugą stronę złącza najpierw 2 i 3 pin a następnie 1 i 2 pin. Co do naprawy to jak wcześniej pisałem, rozebrać i podgiąć druciki. Dodano po 14 Przetestowałem 1 impulsator z starej wieży i działa...
Prawdopodobnie impulsator do wymiany, ew. do naprawy.
Kolego, nie wiesz wszystkiego a odkrywasz znów amerykę. Ten sposób to na krótko skuteczny farmazon, a nie poprawna naprawa, problem wróci niedługo. SławeK
Na wstępie powinieneś zmierzyć średnicę i skok gwintu, czy czujnik pracuje w oleju, a następnie podać w temacie. Jednak ja jakoś nie kojarzę czujników typu "impulsator" w obudowie tego typu.
W tym urządzeniu nie ma potencjometru tylko impulsator. Głośność jest regulowana cyfrowo. Jeśli przy zmianie głośności pilotem nic się nie dzieje to awarii uległa elektronika. Sama niczego nie Zdziałasz, zresztą naprawa prawdopodobnie będzie nieopłacalna...
Wiadomo że nic nie wiadomo. Nie sprawdzone tak naprawdę nic.... A licznik cały czas do naprawy uczepiłeś się nie wiadomo po co impulsatora.
Witam! Poszukuje schematu impulsatora (przyrewacza) RWB-02, nie wiem czy jest jakas firma bo nic nie pisze. chodzi mi dokladnie o wartosc jednego z oporniczkow bo sie zjaral i nie wiem jaki to jest. Z gory dzieki za info Tu nie pytamy o naprawy.
Mogą być zaśniedziałe kable idące do czujnika. Sprawdź od strony czujnika czy idzie nań zasilanie. Jeśli tak to lokalizujesz kabel z czujnika i sprawdzasz czy podczas jazdy pojawiają się impulsy jesli tak to uszkodzenie tkwi w liczniku. Jesli nie to problem jest w impulsatorze badź w kablach połączeniowych.
mimo kręcenia impulsatorem stan jest taki cały czas. Impulsator do naprawy, było o tym opisywane na forum, więc nie będę się powtarzał, użyj opcji szukaj. jak się włączy przyciskiem STANDBY to wysuwa się podajnik na płytę CD i nie idzie go zamknąć do sprawdzenia pasek, i włącznik krańcowy.
Cześć, ---,,- zawory ustawione na 0,05 i 0,07 -''--- na pewno nie są to prawidłowe luzy zaworowe, zbyt małe. ---impulsator posiada oporność 131 omów -- opór cewki?
Na skrzyni jest oczywiście impulsator - 3 kabelki: plus, masa i wyjście. Możesz podłączyć led-a na wyjście i wrzuć go do kabiny, przejedź się. Jak miga to impulsator ok. Potem wyjmij licznik i sprawdź przejście od złączki licznika (zdaje się niebieska kostka, lewa) do impulsatora. Na koniec oddaj licznik do naprawy lub wymień na sprawny- przy wymianie...
W wym sprzęcie jest tradycyjny potencjometr czy też enkoder (impulsator) bo jak jest impulsator to jest on do naprawy to typowy problem szukać na forum było setki razy opisane co robić.
Na przyszłość nie stosuj magnesów na impulsatorze. Teraz zjazd do punktu naprawy tacho
Kiedy koło magnesowe zacznie ocierać o stator, ten zacznie się nagrzewać doprowadzając do spalenia uzwojenia. Ocieranie może wystąpić w skutek zużycia łożysk wału korbowego (nadmierne luzy) lub rozcentrowania wału korbowego (zwykle w skutek dokonywania napraw silnika niezgodnie ze sztuką).
To nie jest potencjometr a ino encoder rotary zwany przez innych impulsatorem. Partnumber : EVQWQAF2524B W serwisówkach nie podają parametrów podzespołów :cry: . Naprawa poprzez demontaż i oczyszczenie pola roboczego ze smaru oporowego :D
Przy okazji naprawy układu kontroli i ostrzegania o stanach awaryjnych w Dominatorze musiałem naprawić impulsator Bosch 0 330 322 001 sterujący brzęczykiem ostrzegawczym i centralną lampką ostrzegawczą . Przy okazji rozrysowałem jego schemat. Być może komuś się przyda. W przypadku awarii tego modułu, przed zakupem nowego warto sprawdzić kondensatory.
dzięki za odzew kabel jest nowy tzn założony przez magika od tachografów a impulsator - nie mam pewności bo inny kierowca był przy tej naprawie i mówi że gość go wymieniał ale jeśli tak było to na pewno nie zamontował nowego i dlatego chcę wiedzieć co z niego ma wychodzić żeby mieć pewność że to właśnie impulsator jest winny jeśli chodzi o plomby i...
Witam, jak dla mnie to awaryjne przekaźniki w tablicy, była taka kampania - czarne zastępowało się zielonymi, było mocniejsze i z tego co wiem zabezpieczone diodami, na początku pomyślałem o impulsatorze ale to on ie powoduje odcięcia zasilana tachografu, natomiast może powodować zanik przebiegu na ICL czyli zegarach, pozdrawiam Dodano po 3 i oczywiście...
PO pierwsze podłącz próbówke diodową do cewki zasilającej i do impulsatora i zobacz czy cewki podają napięcie. To podstawa naprawy braku iskry.
Przypomniało mi się że może być uszkodzone magneto ja kiedyś miałem taki przypadek konkretnie to jest tam impulsator i on może nawalać .
Jak bym zamierzał angażować elektryka w tę naprawę to nie zakładałbym nowego tematu na elektrodzie. Od tego jest to forum żeby sobie pomagać.
Witam serdecznie wsystkich Forumowiczów, To mój pierwszy wpis na forum. Jako że zaczynam przygodę z mechaniką i drobnymi naprawami, potrzebuje pomocy. Mam nadzieję, że ja także będę w stanie pomóc w niejednym temacie w przyszłości. Problem: Wiązka elektryczna impulsometr-czujnik prędkości. Samochod: Passat b5 fl 2002 1.9tdi 130 km, 6 biegów, silnik...
Dzięki. Najpierw gaźnik doprowadzimy do porządku potem będę się dalej zastanawiał o co chodzi -po kolei eliminujemy usterki. Najpierw twierdził że nic nie robił nie grzebał -jak mu wygarnąłem co zrobiłem to się powoli do wszystkiego przyznaje. Ludzie bywają fałszywi i kłamliwi. Zaliczył już kilka warsztatów -wychodzi szydło z wora. Dwa dni straciłem...
Czy tak powinna wyglądać skrzynka BSI w modelu pojazdu z klimatyzacją? http://obrazki.elektroda.pl/3497737800_1... Bardzo mnie martwi mały odzew w tym przypadku. O ilę klimatyzacją już prawie rozwiązana to ABS dalej świeci w sytuacji jak opisałem. Orientuje się ktoś jakie elementy odpowiadają za odczyt prędkości pojazdu? Gdzie znajduje...
Mam książkę "budowa naprawa eksploatacja" J. Jałowieckiego i jest tylko przekrój półosi, elementy składowe i obsługa. Przy pomocy impulsatora kinetycznego z naprowadzaczem trzonkowym pewnie da rade samemu wymienić, trzeba tylko podstawić jakieś naczynie pod skrzynie biegów, bo może olej pociec.
Więc prawdopodobnie w skrzyni nie ma wieńca zębatego do sterowania impulsatorem. Podjedź do serwisu aby to obejrzeli, bo trudno gdybać nie widząc tego, a producenci samochodów czasami stosowali w jednym modelu z tego samego roku 2 lub 3 rodzaje skrzyń. Ja już od 4 lat nie zajmuję się legalizacjami, kalibracjami i naprawami tachografów (emeryturka) i...
witam.miałem problem z prędkościomierzem scenic 1.9 dci 2001r.model ten nie posiada impulsatora,przyczyną był uszkodzony driver w module abs.po naprawie wszystko ok. Dodano po 10 witam.niedziałał mi prędkościomierz w scenicu 1,9 dci 2001r.samochód nie posiadał impulsatora.przyczyna awarii był uszkodzony driver w module abs.po naprawie wszystko ok.
Dobra, dziękuję wielkie za pomoc. Niestety zostałem źle poinformowany o tym, że czujnik prędkości jest połączony z czujnikiem wstecznego. Tak samo że prędkość czytana jest z abs. Impulsator zepsuty, wiązka jest w porządku.
Niestety to stało sie 20 min temu , w trasie ... auto juz tyle razy stało na warsztacie w którym sie tym zajmują panowie ... ze szkoda gadać ... wszystkie wiązki kabli zostały sprawdzone , impulsator nowy itp ... a on dalej ma jakieś problemy .
Chodzi o to czy coś jeszcze jest po drodze od wtyczki impulsatora do wtyczek modułu, widziałem schematy niby nic. Co mogłem jeszcze spalić? By po naprawie /wymianie nie powturzylo tego zdarzenia Dodano po 1 Tak Andrzej postąpiłem jak zniecierpliwiony Ja... sz
...uszkodził sie potencjometr od zmiany kanałów tak sam od siebie poprostu przestał działać a dokładnie działa tylko w jedną strone ... Ten "potencjometr" to jest impulsator. Najlepszym rozwiązaniem jest wymiana na nowy. Naprawy nie przynoszą efektów. Po jakimś czasie usterka powraca.
Nie, EVO 150 ma potencjometr, Tigi mają impulsator. Niestety ja mam panel na podmianę, więc zawsze od tego zaczynam naprawę... A zapomniałem zapytać,czy ten prąd skacze przy próbie obciążenia, czy na biegu jałowym.
DAF 2010r 510, automat, vin 0E872103 Witam, od dłuższego czasu borykam się z błędami w moim DAFie, ostatnio naprawiane były kable do lewego przedniego czujnika EBS i 2 kable idące do impulsatora, po tych naprawach większość błędów nie wyskakuję, podczas amatorskiej diagnostyki Autocomem, wyrywkowo powracają: W systemie EBS: 4178 - Brak informacji CFG...
Nie chcę być krakaczem, ale prawdopodobnie poszła woda w układ freonowy. Oj poszła, wylała się z parownika jak odkręciłem TZR :) Zmieniłem olej w sprężarce. Pompa siedziała pod próżnią kilka godzin, dodatkowo w obudowę wsadziłem farelkę i całość była podgrzana do c/a 80'C. Założyłem największy filtr odwadniający jaki znalazłem na 3/8. Pompa działa...
Witam ponownie. Wszystko sprawdzone. Cewki mają tę samą rezystancję. Na wszelki wypadek zamieniłem miejscami. Kable WN ok. Świece też. Cewki impulsatorów też sprawdzone, rezystancja identyczna brak zwarć do masy. Po nagrzaniu parametry bez zmian. Przebiegi sygnału na oscyloskopie identyczne. Regulator napięcia działa wzorowo, 14,4 V przy maksymalnych...
Witam. Miałem problem z iskrą w quadzie 110cm, ale po kolei. Quad jeździł parę minut, ale potem gasł, sprawdziłem czy jest iskra na świecy i tu zaskoczenie. Iskra bardzo słaba i po paru obrotach silnika rozrusznikiem znikała. Wymieniłem święcę, cewkę zapłonową, potem moduł CDI, na koniec regulator napięcia. Quad zapalił, ale pochodził parę minut i znów...
Witam serdecznie jako nowy użytkownik forum technicznego. Problem dotyczy Suzuki Burgman 400 2006. Po naprawie silnika(wał) silnik odpalił kilka razy po czym zgasł i nie mogę go uruchomić . Objaw jest taki że sprawdzając iskrę na kablu wn iskry brak, po wykręceniu świecy iskra jest. Zmienia się tylko kompresja więc nie wiem gdzie szukać. Sprawdziłem...
Byłem na diagnozie w serwisie wszystkie błędy odnosiły się do komunikacji lini canu na każdym sterowniku był ten sam błąd serwis nie miał czasu żeby się zająć naprawą a ja nie wiem jak to ugryźć czy impulsator może zakłócać linie canu lub wiązka do niego?
Miałem taki przypadek w tym aucie, że pękł plastikowy pierścień z zębatką na koszu dyfra i nie było napędu impulsatora, klient, jak usłyszał ile kosztuje te część w serwisie (nie ma zamienników), oraz wyjęcie i rozebranie skrzyni, zrezygnował z naprawy. Musisz wyjąć nadajnik ze skrzyni, włożyć w to miejsce palec i sprawdzić, czy zębatka jest nieruchoma
Tam nie ma żadnego potencjometru. Jest impulsator i na pewno nie on jest uszkodzony. Co dokładnie było robione? Tylko przetwornica czy płyta główna też?
Witam mati0001441 Czy cienkie kabelki idące do impulsatora są całe i wpięte we właściwe miejsca. Jakie są na nich napięcia? A właściwie jaki jest ten impulsator? Były 3 rodzaje. Zrób zdjęcie! Jeżeli masz impulsator z łożyskiem, to zdejmij go i pokręć nim przy włączonym zapłonie. Na świecy powinna skakać iskra. Impulsator może być uszkodzony. I wcale...
Witam. Przeczytałem już parę opisów i instrukcji dotyczących napraw enkodera. Jednak po rozebraniu wszystkiego w środku impulsator wygląda troszkę inaczej. Ma ktoś pomysł jak to naprawić? https://obrazki.elektroda.pl/8413183400_... https://obrazki.elektroda.pl/2884115900_... https://obrazki.elektroda.pl/3012668500_...
Witam, mam pewien problem i liczę, że bardziej zaznajomieni z tematem elektroniki mi coś podpowiedzą. Otóż jakiś czas temu znajomy kupił w/w motocykl Yamahę TZR Belgradę 4DL 125 ccm. Dostałem go od niego do naprawy, ponieważ motocykl nie palił, po sprawdzeniu wszystkiego co możliwe doszedłem, że to impulsator, tutaj pojawia się problem, mam pewne pojęcie...
Układ zapłonowy uszkodzony lub tylko połączenia/brak masy. Stawiałbym na impulsator. Jaki masz układ? Typ A czy B? Czy nie da się wyregulować gaźnika?
Z doświadczenia wiem, że wystarczy rozebrać impulsator i wyczyścić jego styki w środku preparatem typu cleaner. Po złożeniu działa jak nowy. Ryzyko żadne, a jaka satysfakcja z naprawy.
impulsator naprawa naprawa impulsator prędkościomierz naprawa impulsator radio
alpine kostki schemat wiertarka stołowy backup partycji linux
schematy simson drukarka epson l3150
Kod błędu DTC802013 w Renault - przyczyny i diagnostyka Clean EEPROM Dump for Kenwood KRC-778R: Guide & Considerations