Naprawiają oraz budują nowe w ELserwis http://firmy.pkt.pl/firma/elserwis__zakl... http://katalog.pf.pl/Ostro%C5%82%C4%99ka... Jesteś pewny, że padł moduł, a nie np. cewka WN? Sprawdziłeś wyłącznik zapłonu, stacyjkę,...
Zgadza się, moduł od Peugeota czy odblokowany do quada/chińczyka 2T będzie pasował. Trochę niepotrzebnie rozbierałeś moduł, ale chociaż będziesz miał możliwość się czegoś nauczyć. Generalnie moduły w Hondach były robione w jakości podobnej do chin z lat '90, czyli tani laminat + lutowanie na fali. Stąd od wibracji pojawiają się pęknięcia punktów lutowniczych...
Babetta Kontra Kröber CDI. Dwa lata temu, działa idealnie. Silniejsza iskra. Stabilne wyprzedzenie zapłonu. C1-L1 funkcji. Iskry czas, wzrasta. Z poważaniem, nyemi. Wiadomości, tłumacz języka wykonane.
Witam Poleciał mi moduł zapłonu od Poldka. Jest to typ 1927A ,,Abimex”. Mam pytanie. Czy to coś daje się naprawić i czy ktoś ma do niego schemat albo gdzie ten schemat znaleźć na sieci?
Elementów nie wymienia się „na wygląd” tylko po pomiarze parametrów - wymieniasz te, które nie trzymają parametrów. Sprawdź tez czy nie ma zimnych lutów - to tez może być przyczyna. Rezystorom raczej daj spokój. Raczej skup się na kondensatorach. Pomierz ich pojemność, ale przede wszystkim ich dobroć. To da Ci odpowiedź - które wymienić. Pozdro
Temat jakis czas długo wałkowany, tym szpecem od naprawy modułów jest Elektrit, dogadaj sie z nim.
co się dzieje na bazach tranzystorów kluczujących? Są wysterowywane?Możliwe że poleciał jeden klucz.
Kazdy bosch do indukcyjnego aparatu podejdzie. I Polonez, Fiat 125p z zapasów. https://www.autospark.eu/auto-parts/inje... 035 906 083, 191 905 351 A, 191 905 351 B, 191 905 351 C, 211 905 351, 211 905 351 A, 211 905 351 D, 211 905 351 E, 35 906 083, 0 227 100 137, 0 227 100 142
A jaki tam jest zapłon w ogóle ? Stykowy czy z impulsatorem ? Ile tych impulsatorów i ile cewek ? Łatwiej będzie coś doradzić..
Witam. Jeśli to niewłaściwy dział, to proszę admina o poprawienie. Znajomy posiada quada Honda ATV TRX500FE5 Foreman, 475,5 cm³ z 2005 r. Silnik 4T. Jakiś czas temu przez nieuwagę uszkodził mechanicznie moduł zapłonowy. Przy jego rozbieraniu dodatkowo poodpadały niektóre elementy SMD, bo całość została fabrycznie zalana masą silikonową. Udało mi się...
Najpierw sprawdź urządzenia zewnętrzne. Czy cewka statora ładuje kondensator? Czy jest impuls wyzwalający z impulsatora? Moduł elektronicznie zmienia kąt zapłonu. Uszkodzenie modułu najczęściej powodują przepięcia z cewki wysokiego napięcia. Zmniejsz przerwę na świecy na 0,2 mm i sprawdź czy na tak małej przerwie pojawi się iskra.
Radzę poszukać na www.motelek.net - na pewno coś się znajdzie. Co do modułu, pewnie ciężko będzie go rozebrać. Przyczyna pewnie tkwi w uszkodzeniu tyrystora, kondensatora lub diody (choć jest wbudowana w stator - tzw. motoplat). Jest możliwe zastosowanie innego modułu, chociaż będzie pewnie problem z wyregulowaniem progu wysterowania tyrystora (inny...
Trzeba to ogarnąć samemu bo się nie nauczymy😉 Dodano po 3 Podłączalismy dobry komputer diagnostyczny z VCDS I PO PIERWSZYM przekreceniu na zapłon komputer się łączy wyskoczył nam błąd kluczyk i moduł sterowania silnikiem
Jaki rocznik i jaka wersja zapłonu (CBC)? Trzeba brać pod uwagę że poszczególne części różnią się między sobą w zależności od rocznika. Co z zasilaniem świateł? Ten układ zapłonu to dość skomplikowany system, analizowałem podobny z Suzuki Katana. Tam ładowanie akumulatora jest realizowane w dość tradycyjny sposób - jak w zwykłym regulatorze od skutera,...
Dokładnie, tylko naprawa lub wymiana na oryginalny moduł, wszelkie kombinacje z cewkami od "komara" są skazane na niepowodzenie.
Czy jest możliwość jakiegoś dopasowania innego? Tak jest taka możliwość. Np. wykonać podstawką/przejściówkę. Moim zdaniem, na początek należy upewnić się, czy moduł ma winę. Jeżeli tak, (on jest łatwy w naprawie).
ok Dziekuje spodziewalem sie ze bedzie problem wiec daje sobie spokoj z naprawa . Pozdrawiam Mirek
Witaj! Jak dostałeś się do środka modułu to sprawdź na zwarcie duże elementy. Uszkodzony będzie zwarty. Zanim zaczniesz cokolwiek grzebać to sprawdź na innym pojeździe ten moduł. Mechanik nie mając możliwości /urządzeń/by go sprawdzić mówi , że jest uszkodzony moduł. Sprawdzić należy aparat zapłonowy jest bez stykowy - jest tam cewka ,którą należy sprawdzić,...
B0575=Przerwany obwód lub za wys. nap. czujnika poziomu paliwa C-016 - Obieg prądowy czujnika poziomu paliwa Test Instrukcja Wartość wymagana T001 Sprawdzanie: konfiguracja pojazdu Czy następująca informacja dotyczy tego pojazdu? Pojazd z REC (tylna centralka elektryczna) Tak: T002 Nie: T007 T002 Sprawdzanie: zwarcie sygnałowego obwodu prądowego •Zapłon...
Witam. Dostałem do naprawy moduł zapłonowy do mz 125rt. Zasilany 12v z akumulatora. Musiałem go rozbroić bo był zalany. W środku znajdują się dwa układy. Jeden to procesor pic16c54c20/20. Uszkodzony był rezystor 0.22ohma. który podłączony jest do masy i do tranzystora kluczującego przetwornicy irf540. Po wlutowaniu nowego rezystora ruszyła przetwornica....
Zgadza się przy "chińczyku" elektryk ma duże pole do popisu. Przy odrobinie doświadczenia zna dobrze jego słabe punkty i naprawa nie trwa zbyt długo :-) Przy nowym Stralisie to dopiero zabawa: ponad 30 modułów elektronicznych!!!
wsiądź do auta zamknij drzwi , przekręć kluczyk do pozycji zapłon bez odpalania i wciśnij kolejno oba przyciski na pilocie! poprostu rozprogramował ci sie pilot i centralny zgłupiał!
Z tego co pamiętam układ ten zawierał tylko 3 elementy dwie diody 1A 1000V i tyrystor BT 151 kondensator na schemacie pochodził ze starego modułu.Bramka tyrystora połączona była przez diode do jednego z wyjść cewki zapłonowej.Uzwojenie to wykonane było z drutu oporowego(rozebrałem zapasową)
hmmm ... rozdłubałem inna wersję tego samego modułu i jest tak: pierwszy moduł ma SCR 5162 724745 drugi moduł ma w tym samym miejscu SCR 51624 M 112, poniżej zdjęcie drugiego, 724724 położenie to samo na PCB, otaczające elementy również, jest to stopień przetwarzania impulsu z czujnika na wale, formuje impuls do wyzwolenia drugiego stopnia sterującego...
Witam mam też problem z modułęm zapłonowym nie mogę go nigdzie zdobyć może panowie mają na sprzedaż taki moduł albo dane kontaktowe
ten niewiadomy element to termistor jakis,pod wplywem temperatury rezystancja sie zmniejesza.Od diody(wymienionej na schotkiego)przewod idzie do jakies puszki malej,a potem do swiecy.A dwa pozostale prowadza do magneta.Kondesator wstawilem 1uF reszta elementow wydaje sie byc sprawna.Czy tyrystor nie orginalny moze miec tak znaczace znaczenie w tym ukladzie?...
Ja naprawiłem kilka w środku przerwało połączenie miądzy płytką a gniazdem można go delikatnie rozebrać ( podnosi się cały plastik ale lepiej odciąć mu góre). Tak na marginesie jeśli chcesz jeździć pewnie kup uzywany. Po naprawach niewiadomo jak długo pojeździsz( holowanie kosztuje więcej) Pozdrawiam
Tak, można wykonać układ zastepczy, działa i mitsubischi, i w mazdach 626 jak i fordzie probe.
Moich kilka uwag do tematu: 1/ Moduł od Piaggio wydaje się być przeznaczony do silników z rozruchem akumulatorowym i oświetleniem oraz współpracuje zapewne z tzw. magnetem, zatem zastosowanie go wprost jako jedynego elementu jest niemożliwe. 2/ Do przeróbki układu zapłonowego w As-Motor koniecznym wydaje się zastosowanie koła magnesowego i statora z...
Mam pytanie czy jest on naprawialny. Nie pracuje 1 cylinder. Moduł nie wysterowuje 1 cylindra, chociaż dostaje sygnał z ECU. Ma ktoś patent na to.
witam ponownie nie było mnie kilka dni w domu . wiec tak mierzyłem wszystko wyglada na sprawne nie wiem tylko co to jest to białe zaznaczyłem na żółto, aha tam gdzie jest kreska czerwona była jeszcze jedna dioda a gdzie niebieskie był tranzystor ale jest tez dobry, co z tym zrobic ? ma ktos pomysł http://obrazki.elektroda.net/1_125370764... aha dodam...
Witam. mam ten sam problem, może ktoś dobrał już jakiś moduł do teg aparatu ??
Witam woytas01 Strona, którą znalazłeś jest bardzo interesująca. Wszyscy, którzy próbują coś świadomie robić z elektroniką w motocyklach powinni się nią zainteresować. Uwaga ta dotyczy również Ciebie :D Nawet ja, choć znam opisywane tam sprawy od podszewki, czytałem ją (niestety jeszcze nie całą) z zainteresowaniem. W zasadzie przeczytanie i zrozumienie...
Michalek210 Osłabiasz mnie. Jeżeli piszę niezrozumiale to bądź łaskaw mnie o tym powiadomić! Z mojej strony wygląda to tak: 1. Nie czytasz dokładnie postów. 2. Nie wykonujesz dokładnie czynności, które mogą pomóc w diagnozie. 3. Nie starasz się powiększyć swojej wiedzy i umiejętności czytając forum. Starałem się aby naprawa odbyła się najmniejszym...
Witam mam problem remontuje hondę vtr 250 interceptor z 1990r. i najprawdopodobniej mam uszkodzony moduł zapłonowy, kupienie używanego graniczy z cudem a sciąganie ze stanów przewyższa koszty motocykla i tu pojawia się moje pytanie czy ktoś może wie czy można zastąpić go innym modułem lub podejmie się naprawy albo opiszę jak mogę go naprawić. Oto zdjęcia...
no wlasnie ja mam dokladnie ten sam problem z fiatem cc 900strzelil w nim modul elektroniczny od zaplonu i nie startuje czy moglby ktos mi pomoc (udzielil jakichs wskazowek ) z naprawa tego modulu..? z gury dziekuje i pozdrawiam :D
Prościej się nie da: http://www.zaplon.fora.pl/konstrukcje-pr... A to mnie osobiście się spodobało ale skąd wziąć 6V w naszym przypadku? http://www.zaplon.fora.pl/konstrukcje-pr...
Witam Elektrodowicze zamykam temat dotyczący dmuchawy bo działa samo naprawa chyba nastąpiła bo tak można to nazwać wyjąłem moduł i dałem do sprawdzenia znajomemu elektrykowi który stwierdził żę jest ok rezystory nie spalone przekaznik 4ego biegu ok wpiąłem w układ po doginałem styki i działa na pełnym zakresie więc nie wiem gdzie był problem. No na...
Mimo wszystko upieram się przy module elektronicznym w aparacie zapłonowym. Mam espero, a aparat jest ten sam, po wymianie modułu wszystko ustało,a obrotomierz bierze impulsy właśnie z modułu, nie z cewki jsk w atarszych modelach. Spróbuj, powinno gadać.
Witam problem jest następujący: znajomy kupił jakiś czas temu Saaba 9-5 2.0turbo. Z autem od samego początku był problem typu szarpanka, jak się zagrzeje w szczególności przy wyższym obciążeniu. Padło na moduł zapłonowy( ta listwa idąca na świece - tak przynajmniej stwierdził mchanik i za 700zł wrzucił używkę. Za dobrego wrażenia na mnie zakład w którym...
Otworzysz to zobaczysz. Od produktów korozji po zanieczyszczenia olejem silnikowym Wymiana lub naprawa modułu to nie wszystko ,co z prawidłowym ,ponownym ustawieniem perforowanej tarczy ?? Dobrej zabawy.
I jak tam autko sprawuje się po naprawie ? Dzisiaj niestety mnie dopadła taka właśnie usterka. Byłem sobie w trasie, kilkadziesiąt kilometrów od miejsca zamieszkania, stanąłem sobie na "siku",normalnie zgasiłem,zero wcześniejszych objawów. Wracam - kręcę,a on martwy... Jedyne co mogłem posprawdzać to bezpieczniki,grzanie świec i pompę na słuch. Po przekręceniu...
Witam, Posiadam Citroena C3 1.4i (tylko benzyna) z 2003 roku. Od Początku użytkowania (ponad rok) mam kłopoty z falującymi obrotami na biegu jałowym (nie ważne, czy silnik nagrzany, czy nie). Objawy nasiliły się po wyregulowaniu zaworów (regulacja przeprowadzona dobrze, sprawdzana 3 razy). Od tej pory zrobiłem i wymieniłem: 1.2 sondy lambda (przed i...
Cały ten moduł kessy jest bardzo awaryjny, jeśli bezpieczniki i prąd wszędzie jest gdzie ma być to raczej naprawa/wymiana modułu. Kiedyś z a8 miałem podobnie.
Witam ponownie. Wszystko sprawdzone. Cewki mają tę samą rezystancję. Na wszelki wypadek zamieniłem miejscami. Kable WN ok. Świece też. Cewki impulsatorów też sprawdzone, rezystancja identyczna brak zwarć do masy. Po nagrzaniu parametry bez zmian. Przebiegi sygnału na oscyloskopie identyczne. Regulator napięcia działa wzorowo, 14,4 V przy maksymalnych...
Jeżeli jest trafo hf (zajarzanie wysokim napięciem) i działa to potrzebne jest jeszcze napięcie jałowe ok. 200 - 300 VDC - minus na elektrodzie/ plus na dyszy. 1. podłącz woltomierz do WEJŚCIA modułu HF - po naciśnięciu przycisku powinno pojawić się zasilanie. 2. jeżeli tak - ODŁĄCZ ZASILANIE HF i po naciśnięciu przycisku sparawdź czy jest napięcie...
Witam motocykl to Kawasaki kxf 250 4t z 2013 roku model na podwójnym wtrysku. Po wymianie tłoka i łańcucha rozrządu motocykl odpalamy parę razy i jeżdżony w sumie ok godziny. Wszystko było ok gdy pewnego razu po zgaszeniu nie chciał odpalić. Po sprawdzeniu różnych elementów wyszło na to, że uszkodzony został moduł zapłonowy. Moduł kupiony używany i...
Witam. Proponował bym miernik w rękę i ... Modułów elektronicznych od kotłów, które kontrolują palnik, odpowiadają za zapłon, otwieranie gazu, kontrolę zabezpieczeń krytycznych, itp. NIE NAPRAWIA SIĘ , ponieważ jest to niebezpieczne. Wyobraź sobie że nieudolna naprawa, albo nie pełna (pozornie moduł został naprawiony i zaczął działać, ale w rzeczywistości...
tak,naprawiałem,ale to nie tranzystor jest.A nie prościej kupic nowy moduł? Podróbka z Transpo 140 zł.
Jeżeli zlokalizowałeś BSI zobacz czy nie ma na nim śladów od wody. W instrukcji obsługi samochodu powinna być informacja o programowaniu pilota centralnego zamka po zmianie baterii. Najczęściej spotykam w Xsarze to kluczyk na zapłon i w ciągu 10 sek wcisnąć przycisk na pilocie. Kluczyk jest radiowy, więc tylko tester pilotów powie czy jest sprawne czy...
Witam. Posiadam moduł zaplonowy GM od opla kadeta z 91r a naprawa mojego modulu od mz zakonczyła się fiaskiem stąd moje pytanie czy mogę uzyć tego modułu do mz. Jak się da to mile widziany opis jak. Z góry dzięki i pozdrawiam.
Napraw moduł zapłonowy.
Łatwo możesz sprawdzić czy przekaźnik panelu nawiewu działa:włącz zapłon, nawiew daj np. na 2, aby go słyszeć jak zadziała i wtedy wyjmij bezpiecznik f2 a za chwilke włóż go spowrotem, jednocześnie nasłuchując czy podczas wkładania bezpiecznika f2 słychać"cyknięcie" przekaźnika. Jeżeli "cyka"a nawiew nie działa, to przekaźnik najprawdopodobniej jest...
No to podsumowanie tego, co sprawdziłem. Lexia nie wykrywa żadnych błędów. Kluczyki dopisywane kilka razy. Kalkulator nie jest zablokowany. Ciągle świeci check engine i auto nie odpala. W trakcie testu podzespołów napięcie na pompę, cewkę i wtryski jest podawane ciągle. Świece dają iskrę (cewka do góry, kołami itp). Problem jest ze sterowaniem wtrysków....
Jestem nowy na forum, więc na wstępie witam wszystkich forumowiczów. Mam duży problem z moim Audi A5. Silnik 2.0 TFSI, 180 km benzyna, rok produkcji 2011, kod silnika CDNB, przebieg 160 000 km. Po kilku dniach użytkowania wyskoczyła mi mrugająca ikonka - check engine. Po podpięciu do komputera wyskakiwały błędy. PO30100 wykrycie przerywania zapłonu...
Ta sam problem dzis dorwalem jak zaprogramowac pilota przedtem nie otwieral ale zamykal dzis zaprogramowalem od nowa ale to nic nie dalo... pewnie jakis modul w pilocie dajcie znac, ile kosztuje pilot do seat orginalny... Dodano po 44 1.1.1Zdalne sterowanie falami poczerwieni. -Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi kierowcy. -Przekręcić kluczyk w...
https://obrazki.elektroda.pl/5544033600_... https://obrazki.elektroda.pl/2010211500_... https://obrazki.elektroda.pl/7671572300_... https://obrazki.elektroda.pl/6226525300_... Dzień Dobry Wieczór, Chciałbym kolegom zaprezentować mój projekt. Opis podzieliłem na kilka części, także...
Zależy jaką masz wersję, co za tym idzie typ zapłonu i napięcie instalacji elektrycznej. W instalacji powinien być elektroniczny przerywacz kierunkowskazów w module ELBA, zwykle ludzie zmieniali na przerywacz bimetalowy. Kupowanie oryginalnej Elby się nie opłaca, jeśli będzie zmieniany cały zapłon. W oryginalny zapłon platyniarz/elektronik nie warto...
zobacz silnik krokowy na 100% daje Ci ssanie (czyli zwieksza dawke powietrza, tak ajkbys recznie dodawal gazu). i po wymianie nie wie jaka pozycja dla niego ejst dobra. metoda ustawiania silnika krokowego jest nastepujaca. zdejmujesz klemy z akumulatora na 20sekund (okolo) dzieki temu rozprogramujesz komptuer. nastepnie podlaczasz kelmy i uruchamiasz...
Dzień dobry, Proszę o pomoc i poradę. Toyota Avensis 2009 t27 1.8 benzyna. Silnik nie ma mocy, błąd U011B, Utrata komunikacji z modułem sterującym wahacza A. Innych błędów nie odczytuje. Diagnoza mechanika to moduł valvematic do wymiany/naprawy. Sprawdziłem napięcia na wtyczce do modułu (zapłon włączony, silnik wyłączony zimny): 1. 11,75V, 2. 3,15V...
https://obrazki.elektroda.pl/6774963600_... czyli mam kodowanie 06976 +64 aktywacja dodatkowych funkcji modułu komfortu (możliwość otwierania/zamykania szyb oraz szyberdachu przy pomocy zamka w drzwiach i pilota) +256 aktywacja czujników zbicia tylnych bocznych szyb (tylko dla nadwozia Avant wyposażonego w fabryczny alarm) +512 potwierdzenie...
Twoja prądnica i moduł to tzw. układ magnet. Bezimpulsatorowy. Stosowany w prostych zapłonach do 4T. Cewka ładująca jednocześnie jest "impulsatorem". Szukaj modułów do prostych 4T. Sprawdź rezystancję i napiecie generowane przez tą cewkę. Może być uszkodzona. Ze zdjęć wynika że moduł można rozdziewiczyć. Zrób to i zamieść dobre ( a nie takie jak wyżej)...
Zapomnij o modułach ,elektronice ! Po co komplikować sobie żywot . Najlepiej ,kup oryginalna cewkę do iskrownika i spokój bez akumulatora , jego ładowanie itd.W karcie od wibracji aku padnie b.szybko . Ten iskrownik daje dobrą ,pewną iskrę,w każdych warunkach , temperaturze. Przez kilka lat mieliśmy w sekcji kartingowej takie silniki i bez problemu....
W czym tak naprawdę tkwi problem? Nie rozumie twojego podejścia. Czy nie byłoby prościej założyć temat tyczący układu zapłonowego traktorka? Czy jest to naprawa czy może eksperyment? Wybacz, ale kombinujesz jak koń pod górę. Trudno ci będzie pomóc.
Szanowny kolego, kolega Kokosz_bb nie może wyjaśnić jaki moduł mu wymieniono, bo takiego modułu nie ma. Fachowiec widząc, że ma do czynienia z laikiem, wymyślił wymianę modułu a usunął inną prostą usterkę. Żaden fachowiec nie jest w stanie wymienić w warunkach domowych półprzewodnikowego mikroprocesora SMD mającego ponad 30 nóżek lutownych powierzchniowo....
Naprawa modułu BSM rozwiązała problem. Pozdrawiam
Naprawa od 150 w górę, za używkę płaci się podobne pieniądze więc sam sobie odpowiedz na pytanie
najprościej ,to klon. najłatwiej, to tech2 i kod immo. Decyzja należy do ciebie. Sam tego nie ogarniesz... Dodano po 16 Sprawdź tak: Instrukcja Wartość wymagana T001 Sprawdzanie: zwarcie/zwarcie do masy/przerwa w obwodzie prądowym zasilania napięciem Zapłon WYŁ Ściągnąć wtyk wiązki przewodów z: B110 Czujnik - ciśnienie atmosferyczne Zapłon ZAŁ Zmierz...
Koło magnesowe jest zintegrowane z klinem i jego stan żadnych wątpliwości nie budził, było przed ściągnięciem mocno i pewnie osadzone. Faktycznie, znaczne przesunięcie zapłonu może takie efekty powodować, ale dlaczego piła coraz trudniej odpalała, nie nabierała obrotów aż się "skończyła". Była w serwisie Makity, niestety, nie ja odbierałem - dostałem...
Nic ci to nie da. To znaczy wyjęcie i rozebranie. To częsta usterka w megane, poprawna naprawa polega na tym, że odczytuje się czy UCBIC widzi takie stany: -kod kluczyka otrzymany (wtedy widzimy czy odbiornik podczerwieni coś odbiera i przekazuje) -kod kluczyka zatwierdzony (czy skrzynka rozpoznała Plipa). W 80 % przypadków ten drugi stan jest na nie....
Chłopie. Ogarnij się trochę. Wywołujesz taki chaos w swoich postach i piszesz je tak brzydko po polsku że trudno je czytać. Nie wiem jaki koleś pisał o czujniku Halla (daj linka!), ale w ori Mińsku Halla nie było! Z resztą nie wiem jaki cel ci przyświeca? Naprawa motoru czy kłótnie na forum??? Jeżeli chcesz naprawić, to: 1. Poszukaj postów o Mińsku...
Do odpalania i użytkowania skutera należało by podpiąć akumulator ( choćby nie fabryczny byle 12V) ma on wpływ na zapłon ,a brak jego może spowodować uszkodzenie regulatora i modułu zapłonowego
Vcds żadnych błędów Drzwi i zamki dzialaja prawidłowo Może to przekaznik? Gdzie go znajdę? (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Brak błędów w VCDS sugeruje, że system nie odnotowuje typowych usterek (np. mikrostyków w drzwiach). - Zamki i drzwi działają prawidłowo, co zmniejsza prawdopodobieństwo problemu z mikrostykami i okablowaniem...
Pompa paliwa w tym aucie sterowana jest przez własny moduł nie ma przekaźnika. Komunikacja odbywa się po CAN nie zawsze ECU żąda jej uruchomienia. Na moje oko jeśli pali na plaku, silnik pracuje, to zaciera się któryś z wtryskiwaczy niestety lub pompa zaczyna koniec żywota. Diagnostyka to podstawa, parametry ciśnienia CR przy rozruchu. Sprawdzić pompę...
Czujnik spalania stukowego o numerach 96253545, 96386710. Znajduje się z tyłu, mniej-więcej na środku blok silnika, od strony ściany grodziowej. Pozycja 13 https://obrazki.elektroda.pl/5946458000_... Dokręca się go momentem 20 Nm. Procedura diagnostyki: Diagnostyczny kod usterki (DTC) P0327 Usterka obwodu czujnika stukowego Opis obwodu...
Jeżeli SAM załącza światła z poziomu klawiatury komputera diagnostycznego, to po wyjęciu z SAM-a wtyczki od włącznika głównego świateł SAM powinien przejść w tryb awaryjny - czyli załącza światła mijania i pozycyjne po włączeniu zapłonu. Dodano po 48 po wykasowaniu błędów może sam normalnie działać Nic nie piszesz o błędach. Co to za błędy?
Panowie tam w dalszym ciągu występuje sonda rezystancyjna ,a nie napięciowa ,toż to jest jednak Siemens!!!!!! Dodano po 11 T001 Sprawdzanie: Sprawność Mechaniczna •Sprawdź mechaniczne działanie następujących komponentów oraz wszystkich podłączonych części: System wydechowy System wlotowy Wskazówka: Należy sprawdzić czy komponenty i wszystkie podłączone...
Witam! Proszę o pomoc w następującej sprawie: autko (Citroen Xsara Picasso 1.8 16V 2002r + gaz) od jakiego czasu co jakiś czas nie reaguje na pedał gazu, chodzi nierówno. Objaw pedału jest większy na benzynie. Generalnie czeka mnie też wymiana reduktora ponieważ śmierdzi gazem w aucie podczas jazdy ale najpierw chciałbym poprawić pracę silnika na benzynie...
Normalnie nawiew działał po stacyjce Nie po stacyjce tylko po uruchomieniu silnika. Standardowa usterka BSM (przekaźnik zasilający dmuchawę wewnątrz BSM), ja nie bawię się w naprawy tylko robię oddzielne zasilanie po zapłonie
przepraszam za przydlugi wpis No wiesz co? Ja tu w szoku jestem - tyle detali, model, VIN a ty przepraszasz? Za dużo opisu nie zaszkodzi - jak kogoś nudzi, to niech nie czyta... ;) Modul TCO 8300 tachograf remove sheet recording Auto ma kod JN0 - czyli jest wyposażony w modułowy tachograf Kienzle typ 1324. Najprawdopodobniej miga po właczeniu zapłonu...
Tyrystor nie zostałby wyłączony gdyby przetwornica dawała napięcie stałe - tu się zgadzam. Przetwornica musi dawać - jak pisałem - prąd przemienny . Czyli symulacja tego, co normalnie wytwarza cewka w statorze. Samo prostowanie odbywa się w module, a układ zapewnia wyłączenie tyrystora. I nie trzeba wyłączać przetwornicy na czas rozładowania. Czas dużego...
Uszkodzona elektronika - moduł ( Nastąpi próba naprawy, przed wymianą )
Witam wszystkich serdecznie! Z góry przepraszam, jeżeli już taki temat powstał, lecz ja go nie znalazłem - szukałem na innych forach i odpowiedzi również nie znalazłem, tak więc jest to moja ostatnia nadzieja. Tak więc nie będę owijał w bawełnę i przejdę do rzeczy. Od października przerabiam crossa, robiłem go, czyściłem itp. Teraz niedawno go złożyłem...
jak aerox Skuterek dwusuwowy? nie wkreca sie na wyższe obroty czego moze to byc wina Długo by wyliczać... - ograniczenie w module zapłonowym - źle wyregulowany zapłon, niewłaściwa pozycja koła magnesowego - przebicia WN, uszkodzona świeca - zbrudzony gaźnik - zła regulacja gaźnika - zatkany wydech - przytkany filtr powietrza - zużycie cylindra - zużyte...
DTC B1380 01: Obwód dodatkowego modułu sterującego zapłonu zwarty z akumulatorem. Więc musisz szukać zwarcia. Coś wcześniej się stało przed tym, kolizja, naprawa jakaś?
Gaśnie , niezapala, szarpieWitam. Passat B4 20i 95r. Usterka.. Gaśnie po zapaleniu po kilku sekundach, Brak immo. Gaśnie podczas jazdy, niezapala. Po ciężkich bojach z przekaźnikami i instalacją dorwałem się do układu sterującego alarmem (Moduł Fabryczny Alarmu, występuje w VW i Audi) Moduł znajduje się z lewej strony kierownicy w kokpicie samochodu. Dojście...
https://obrazki.elektroda.pl/7362998600_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Na przedstawionych zrzutach ekranu widoczne są dwa błędy: - P1607:82-2A – „Obwód wyjściowy MIL (lampka kontrolna awarii)”. - U0401:68-2A – „Nieprawidłowe dane otrzymane z elektronicznego modułu sterującego (ECU)/modułu sterującego silnika A”....
Zrób zdjęcia (połączenia), zdemontuj moduł, mierz i naprawiaj, podejrzenia nie wystarczą. Sprawdź masę cewek zapłonowych; na schemacie jest dołączona przez wyłącznik awaryjny, nawet nie wiem, gdzie on jest i czy jest, bo to opcja występująca w niektórych modelach. Na zdjęciu widać uszkodzony mechanicznie kondensator elektrolityczny 1000µ/10V; jeśli...
Okazało się że padł moduł w aparacie zapłonowym. Jest możliwość regeneracji aparatu? Jeśli tak to w jaki sposób można go naprawić, czy sposób naprawy to "tajemnica strzeżona" :)
Czy ktoś wie jak naprawić moduł z wózka widłowego Rak typ sterownika 4356 który nie przekazuje prądu , płytka została sprawdzona wszystkie podzespoły są dobre ,prawdopodobnie nie wychodzi prąd z góry dziękuję. dokładnie to jest Mikroprocesor Układu zapłonowego https://obrazki.elektroda.pl/5283127700_... typ 4356GT https://obrazki.elektroda.pl/2271305800_...
Jeśli stać Ciebie na naprawę silnika ("górę" albo "dół") to proszę bardzo, kombinuj z innymi modułami. Przy tak wysilonym silniku z pewnością oryginalny moduł posiada zmienny kąt wyprzedzenia zapłonu więc jakakolwiek kombinacja odbije się na żywotności silnika. Lepiej spróbować z naprawą modułu. Jak przypuszczam, tam jest system AC-CDI?
Nieustannie świecące światła wsteczne, w VW t5 1.9 2012 r. produkcji. Po dotknięciu kabli przy czujniku, problem znika ale tylko do momentu wrzucenia wstecznego biegu. Wtedy cały system wraz czujnika... Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęściej winny jest czujnik biegu wstecznego F4 (dwa piny na obudowie skrzyni) lub przetarta/ściśnięta wiązka...
moduł był w naprawie . jest nie do naprawy, rozwarstwiła się płytka i coś tam jeszcze uszkodzenie powstało w wyniku zalania wodą. czyli lipa
Dostań sie do modułu zapłonowego.Masz tam 4 piny.Ja jednym z nich masz mieć impulsy zapłonowe.Abo lepiej-Euroscan->test aktuatorów->test iskry i patrzysz gdzie gine.
Moduł poduszek do naprawy lub wymiany
Raczej na pewno są to zielone alarm to Autoblock AB 039, inne przewody to czerwony +12V, czarny to masa, żółte to kierunkowskazy, zielone to blokada zapłonu, szary to czujnik drzwi tzw. masówki, brązowy to zasilanie dodatkowych modułów. Koszt naprawy alarmu tzn wymiany przekaźnika Siemens od blokady zapłonu to 30,00 zł.
A, oczywiście. Zapłon obecnie na pewno jest i iskra jest silna - ma niebieski kolor przy przeskoku z odległości pół centymetra. Miałem bardziej na myśli, że może zapłon jest w niewłaściwym momencie i dlatego gaśnie. Ale może i masz rację – trzeba by może sprawdzić ciśnienie paliwa… Jeśli chodzi o ten kabel, który idzie z ECU do tego czegoś,...
Witam.Czy da się w module sensorowym AMT Multiblok wyłączyć blokadę zapłonu na czas naprawy w warsztacie samochodowym?
Jakaś niezła łatanina. Pinout takiego modułu wygląda tak: http://obrazki.elektroda.pl/8830471500_1... Woltomierzem na zakresie AC trzeba sprawdzić co przychodzi na zaciski modułu z cewki ładującej i z impulsatora w trakcie "kopnięcia" (lub użycia rozrusznika...). Ponadto oczywiście możliwe jest uszkodzenie modułu, cewki, nie wspomnę...
Ostatnio w moim polonezie 1.6i pojawił się problem z brakiem iskry na 2 i 3 cylindrze. Udało się ustalić, że winny jest moduł zapłonu. Chcąc zaoszczędzić trochę grosza postanowiłem go naprawić. Kierując się wskazówkami szanownego forum http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... zakupiłem tranzystory BU941ZP (takie akurat były w sprzedaży) 2 sztuki,...
naprawa zapłon komputer moduł zapłon moduł zapłon motocykl
równoległe łączenie wzmacniaczy naprawić sterownik silnik poziomować światła
reset pilota szybkość internetu netia
Hürlimann H5116T – kolejność zapłonu silnika SDF 1000.6 WT i 1000.5 WT Audi 80 B4 2.0 ABT – obecność obrotomierza, wersje liczników, retrofit, sygnał TD