Citroen C5 X7 2010 2.0hdi wyświetliło Serwis i "Airbag(s) or pretensioner seat belt(s) faulty". P0362 kontrolka neutralizacji poduszki powietrznej pasażera. rezystancja zbyt niska Kontrolka pasó... Bezpośrednia odpowiedź - To nie jest usterka „kostek pod fotelem”. Kod, który widzisz jako „P0362”, w PSA odpowiada zazwyczaj błędowi 7362: obwód kontrolki...
Trzeba to ogarnąć samemu bo się nie nauczymy😉 Dodano po 3 Podłączalismy dobry komputer diagnostyczny z VCDS I PO PIERWSZYM przekreceniu na zapłon komputer się łączy wyskoczył nam błąd kluczyk i moduł sterowania silnikiem
Mam uszkodzony moduł zapłonowy w polonezie 1,6 GLI (2 podwójne cewki zapłonowe - wtrysk Abimex), ponoć można to naprawić , ale nie mam schematu . Może ktoś posiada taki schemat. Byłbym bardzo wdzzięczny.
Moich kilka uwag do tematu: 1/ Moduł od Piaggio wydaje się być przeznaczony do silników z rozruchem akumulatorowym i oświetleniem oraz współpracuje zapewne z tzw. magnetem, zatem zastosowanie go wprost jako jedynego elementu jest niemożliwe. 2/ Do przeróbki układu zapłonowego w As-Motor koniecznym wydaje się zastosowanie koła magnesowego i statora z...
Ta sam problem dzis dorwalem jak zaprogramowac pilota przedtem nie otwieral ale zamykal dzis zaprogramowalem od nowa ale to nic nie dalo... pewnie jakis modul w pilocie dajcie znac, ile kosztuje pilot do seat orginalny... Dodano po 44 1.1.1Zdalne sterowanie falami poczerwieni. -Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi kierowcy. -Przekręcić kluczyk w...
Zakładam, że to ten poniżej ponieważ 2 konektory po prawej są dedykowane cewce odpowiedzialnej za zapłon w cylindrach nr 2 i 3. Gdyby ktoś był uprzejmy poradzić krok po kroku jak przeprowadzić pomiar, jak uporać się z żelem którym zalany jest układ, jaki zamiennik tranzystora zakupić i czy to możliwe. Jak wyjąc płytkę nie uszkadzając jej, ewentualnie...
najprościej ,to klon. najłatwiej, to tech2 i kod immo. Decyzja należy do ciebie. Sam tego nie ogarniesz... Dodano po 16 Sprawdź tak: Instrukcja Wartość wymagana T001 Sprawdzanie: zwarcie/zwarcie do masy/przerwa w obwodzie prądowym zasilania napięciem Zapłon WYŁ Ściągnąć wtyk wiązki przewodów z: B110 Czujnik - ciśnienie atmosferyczne Zapłon ZAŁ Zmierz...
https://obrazki.elektroda.pl/6774963600_... czyli mam kodowanie 06976 +64 aktywacja dodatkowych funkcji modułu komfortu (możliwość otwierania/zamykania szyb oraz szyberdachu przy pomocy zamka w drzwiach i pilota) +256 aktywacja czujników zbicia tylnych bocznych szyb (tylko dla nadwozia Avant wyposażonego w fabryczny alarm) +512 potwierdzenie...
Zgadza się, moduł od Peugeota czy odblokowany do quada/chińczyka 2T będzie pasował. Trochę niepotrzebnie rozbierałeś moduł, ale chociaż będziesz miał możliwość się czegoś nauczyć. Generalnie moduły w Hondach były robione w jakości podobnej do chin z lat '90, czyli tani laminat + lutowanie na fali. Stąd od wibracji pojawiają się pęknięcia punktów lutowniczych...
witam znalazłem coś takiego """" Pierwszą czynność to odnalezienie złącza diagnostycznego. W przypadku mojego 220SDi znajduje się ono za środkową konsolą, na dole, od strony kierowcy. W ROVERach serii 400 (95-99) znajdować się powinno pod zaślepką umieszczoną na dole po lewej stronie kierownicy. W ROVERach serii 600 (95-99) umieszczone jest za plastikiem...
A, oczywiście. Zapłon obecnie na pewno jest i iskra jest silna - ma niebieski kolor przy przeskoku z odległości pół centymetra. Miałem bardziej na myśli, że może zapłon jest w niewłaściwym momencie i dlatego gaśnie. Ale może i masz rację – trzeba by może sprawdzić ciśnienie paliwa… Jeśli chodzi o ten kabel, który idzie z ECU do tego czegoś,...
Babetta Kontra Kröber CDI. Dwa lata temu, działa idealnie. Silniejsza iskra. Stabilne wyprzedzenie zapłonu. C1-L1 funkcji. Iskry czas, wzrasta. Z poważaniem, nyemi. Wiadomości, tłumacz języka wykonane.
Naprawiają oraz budują nowe w ELserwis http://firmy.pkt.pl/firma/elserwis__zakl... http://katalog.pf.pl/Ostro%C5%82%C4%99ka... Jesteś pewny, że padł moduł, a nie np. cewka WN? Sprawdziłeś wyłącznik zapłonu, stacyjkę,...
Witam Poleciał mi moduł zapłonu od Poldka. Jest to typ 1927A ,,Abimex”. Mam pytanie. Czy to coś daje się naprawić i czy ktoś ma do niego schemat albo gdzie ten schemat znaleźć na sieci?
Temat jakis czas długo wałkowany, tym szpecem od naprawy modułów jest Elektrit, dogadaj sie z nim.
witam czy naprawiał ktoś moduł - sterownik zapłonu w escorcie pali na dwa gary , świece i przewody sprawne , cewka zapłonowa również
Elementów nie wymienia się „na wygląd” tylko po pomiarze parametrów - wymieniasz te, które nie trzymają parametrów. Sprawdź tez czy nie ma zimnych lutów - to tez może być przyczyna. Rezystorom raczej daj spokój. Raczej skup się na kondensatorach. Pomierz ich pojemność, ale przede wszystkim ich dobroć. To da Ci odpowiedź - które wymienić. Pozdro
Czy jest możliwość jakiegoś dopasowania innego? Tak jest taka możliwość. Np. wykonać podstawką/przejściówkę. Moim zdaniem, na początek należy upewnić się, czy moduł ma winę. Jeżeli tak, (on jest łatwy w naprawie).
Kazdy bosch do indukcyjnego aparatu podejdzie. I Polonez, Fiat 125p z zapasów. https://www.autospark.eu/auto-parts/inje... 035 906 083, 191 905 351 A, 191 905 351 B, 191 905 351 C, 211 905 351, 211 905 351 A, 211 905 351 D, 211 905 351 E, 35 906 083, 0 227 100 137, 0 227 100 142
Najpierw sprawdź urządzenia zewnętrzne. Czy cewka statora ładuje kondensator? Czy jest impuls wyzwalający z impulsatora? Moduł elektronicznie zmienia kąt zapłonu. Uszkodzenie modułu najczęściej powodują przepięcia z cewki wysokiego napięcia. Zmniejsz przerwę na świecy na 0,2 mm i sprawdź czy na tak małej przerwie pojawi się iskra.
Jaki rocznik i jaka wersja zapłonu (CBC)? Trzeba brać pod uwagę że poszczególne części różnią się między sobą w zależności od rocznika. Co z zasilaniem świateł? Ten układ zapłonu to dość skomplikowany system, analizowałem podobny z Suzuki Katana. Tam ładowanie akumulatora jest realizowane w dość tradycyjny sposób - jak w zwykłym regulatorze od skutera,...
Witam. Jeśli to niewłaściwy dział, to proszę admina o poprawienie. Znajomy posiada quada Honda ATV TRX500FE5 Foreman, 475,5 cm³ z 2005 r. Silnik 4T. Jakiś czas temu przez nieuwagę uszkodził mechanicznie moduł zapłonowy. Przy jego rozbieraniu dodatkowo poodpadały niektóre elementy SMD, bo całość została fabrycznie zalana masą silikonową. Udało mi się...
Przecież to jest zapłon typu DC-CDI. Nie będzie napięcia na cewce zapłonowej, a nawet przy sprawnym zapłonie nie zmierzysz tego miernikiem, jedyna szansa to zobaczenie impulsu oscyloskopem. Na początek należy sprawdzić czy działa przetwornica, czy buduje napięcie na kondensatorze CDI. Warto sprawdzić też diody i tyrystor w układzie CDI. Posprawdzaj...
Normalnie nawiew działał po stacyjce Nie po stacyjce tylko po uruchomieniu silnika. Standardowa usterka BSM (przekaźnik zasilający dmuchawę wewnątrz BSM), ja nie bawię się w naprawy tylko robię oddzielne zasilanie po zapłonie
Cały ten moduł kessy jest bardzo awaryjny, jeśli bezpieczniki i prąd wszędzie jest gdzie ma być to raczej naprawa/wymiana modułu. Kiedyś z a8 miałem podobnie.
A jaki tam jest zapłon w ogóle ? Stykowy czy z impulsatorem ? Ile tych impulsatorów i ile cewek ? Łatwiej będzie coś doradzić..
Do odpalania i użytkowania skutera należało by podpiąć akumulator ( choćby nie fabryczny byle 12V) ma on wpływ na zapłon ,a brak jego może spowodować uszkodzenie regulatora i modułu zapłonowego
Motocykl posiada układ zapłonu AC-CDI, więc nie ma możliwości aby cewka WN spaliła się z powodu przepływu niewielkiego prądu z cewki zasilającej CDI. Na 100% masz teraz rozgrzebaną instalację elektryczną, w której na moduł idzie zasilanie +12V. Ponadto przyczyna nie zawsze musi tkwić w module zapłonowym który uszkadza się bez przyczyny. Proponuję przejrzeć...
Nic ci to nie da. To znaczy wyjęcie i rozebranie. To częsta usterka w megane, poprawna naprawa polega na tym, że odczytuje się czy UCBIC widzi takie stany: -kod kluczyka otrzymany (wtedy widzimy czy odbiornik podczerwieni coś odbiera i przekazuje) -kod kluczyka zatwierdzony (czy skrzynka rozpoznała Plipa). W 80 % przypadków ten drugi stan jest na nie....
Mimo wszystko upieram się przy module elektronicznym w aparacie zapłonowym. Mam espero, a aparat jest ten sam, po wymianie modułu wszystko ustało,a obrotomierz bierze impulsy właśnie z modułu, nie z cewki jsk w atarszych modelach. Spróbuj, powinno gadać.
Witam. Dostałem do naprawy moduł zapłonowy do mz 125rt. Zasilany 12v z akumulatora. Musiałem go rozbroić bo był zalany. W środku znajdują się dwa układy. Jeden to procesor pic16c54c20/20. Uszkodzony był rezystor 0.22ohma. który podłączony jest do masy i do tranzystora kluczującego przetwornicy irf540. Po wlutowaniu nowego rezystora ruszyła przetwornica....
Radzę poszukać na www.motelek.net - na pewno coś się znajdzie. Co do modułu, pewnie ciężko będzie go rozebrać. Przyczyna pewnie tkwi w uszkodzeniu tyrystora, kondensatora lub diody (choć jest wbudowana w stator - tzw. motoplat). Jest możliwe zastosowanie innego modułu, chociaż będzie pewnie problem z wyregulowaniem progu wysterowania tyrystora (inny...
Masz dwa wyjścia. 1. Zakup nowego lub używanego modułu, 2. Naprawa uszkodzonego. Problem z naprawą polega na usunięciu gumy którą zalane są elementy. Powiem szczerze ja tego nigdy nie robiłem ponieważ prowadząc warsztat nie mogę pozwolić sobie na takie "cuda". Ty jako właściciel samochodu możesz robić z nim co chcesz. Tam w BSM wypala się podobno któreś...
Napraw moduł zapłonowy.
Naprawa modułu BSM rozwiązała problem. Pozdrawiam
Dzień dobry, Proszę o pomoc i poradę. Toyota Avensis 2009 t27 1.8 benzyna. Silnik nie ma mocy, błąd U011B, Utrata komunikacji z modułem sterującym wahacza A. Innych błędów nie odczytuje. Diagnoza mechanika to moduł valvematic do wymiany/naprawy. Sprawdziłem napięcia na wtyczce do modułu (zapłon włączony, silnik wyłączony zimny): 1. 11,75V, 2. 3,15V...
Uszkodzona elektronika - moduł ( Nastąpi próba naprawy, przed wymianą )
Jakiś tranzystor zapewne inaczej mówiąc ,,włącznik" tej żarówki. Sam nic nie zrobisz bo pewnie moduł do wymiany lub naprawy ale i do tego i do tego potrzebna wiedza.
Jeżeli SAM załącza światła z poziomu klawiatury komputera diagnostycznego, to po wyjęciu z SAM-a wtyczki od włącznika głównego świateł SAM powinien przejść w tryb awaryjny - czyli załącza światła mijania i pozycyjne po włączeniu zapłonu. Dodano po 48 po wykasowaniu błędów może sam normalnie działać Nic nie piszesz o błędach. Co to za błędy?
Jeżeli jest trafo hf (zajarzanie wysokim napięciem) i działa to potrzebne jest jeszcze napięcie jałowe ok. 200 - 300 VDC - minus na elektrodzie/ plus na dyszy. 1. podłącz woltomierz do WEJŚCIA modułu HF - po naciśnięciu przycisku powinno pojawić się zasilanie. 2. jeżeli tak - ODŁĄCZ ZASILANIE HF i po naciśnięciu przycisku sparawdź czy jest napięcie...
B0575=Przerwany obwód lub za wys. nap. czujnika poziomu paliwa C-016 - Obieg prądowy czujnika poziomu paliwa Test Instrukcja Wartość wymagana T001 Sprawdzanie: konfiguracja pojazdu Czy następująca informacja dotyczy tego pojazdu? Pojazd z REC (tylna centralka elektryczna) Tak: T002 Nie: T007 T002 Sprawdzanie: zwarcie sygnałowego obwodu prądowego •Zapłon...
Tak, można wykonać układ zastepczy, działa i mitsubischi, i w mazdach 626 jak i fordzie probe.
DTC B1380 01: Obwód dodatkowego modułu sterującego zapłonu zwarty z akumulatorem. Więc musisz szukać zwarcia. Coś wcześniej się stało przed tym, kolizja, naprawa jakaś?
Twoja prądnica i moduł to tzw. układ magnet. Bezimpulsatorowy. Stosowany w prostych zapłonach do 4T. Cewka ładująca jednocześnie jest "impulsatorem". Szukaj modułów do prostych 4T. Sprawdź rezystancję i napiecie generowane przez tą cewkę. Może być uszkodzona. Ze zdjęć wynika że moduł można rozdziewiczyć. Zrób to i zamieść dobre ( a nie takie jak wyżej)...
Z tego co pamiętam układ ten zawierał tylko 3 elementy dwie diody 1A 1000V i tyrystor BT 151 kondensator na schemacie pochodził ze starego modułu.Bramka tyrystora połączona była przez diode do jednego z wyjść cewki zapłonowej.Uzwojenie to wykonane było z drutu oporowego(rozebrałem zapasową)
Szanowny kolego, kolega Kokosz_bb nie może wyjaśnić jaki moduł mu wymieniono, bo takiego modułu nie ma. Fachowiec widząc, że ma do czynienia z laikiem, wymyślił wymianę modułu a usunął inną prostą usterkę. Żaden fachowiec nie jest w stanie wymienić w warunkach domowych półprzewodnikowego mikroprocesora SMD mającego ponad 30 nóżek lutownych powierzchniowo....
04097 oznacza 4 dzwi z elektrycznymi szybami bez pamięci foteli i lusterek Jakie oznaczenie ma Twój sterownik określany mianem "moduł komfortu" (VAG adres 46 (Central Conv.) ? Wejdź do grupy wskazań 15 i odczytaj możliwe źródła alarmu: 1- Wyłącznik stykowy tylnej pokrywy 2- Mikrowyłącznik zamka drzwi tylny prawy 4- Mikrowyłącznik zamka drzwi tylny lewy...
Witam woytas01 Strona, którą znalazłeś jest bardzo interesująca. Wszyscy, którzy próbują coś świadomie robić z elektroniką w motocyklach powinni się nią zainteresować. Uwaga ta dotyczy również Ciebie :D Nawet ja, choć znam opisywane tam sprawy od podszewki, czytałem ją (niestety jeszcze nie całą) z zainteresowaniem. W zasadzie przeczytanie i zrozumienie...
hmmm ... rozdłubałem inna wersję tego samego modułu i jest tak: pierwszy moduł ma SCR 5162 724745 drugi moduł ma w tym samym miejscu SCR 51624 M 112, poniżej zdjęcie drugiego, 724724 położenie to samo na PCB, otaczające elementy również, jest to stopień przetwarzania impulsu z czujnika na wale, formuje impuls do wyzwolenia drugiego stopnia sterującego...
Moduł poduszek do naprawy lub wymiany
DTC P0236 Działanie czujnika wspomagania turbosprężarki Warunki ustawień DTC •Moduł ECM wykrywa że sygnał czujnika ciśnienia doładowania nie mieści się w przedziale modelu uzyskanego prędkości obrotowej czujnika, czujnika BARO, czujnika ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym (MAP), czujnika pozycji przepustnicy oraz czujnika ciśnienia...
naprawa zapłon honda moduł zapłon moduł elektroniczny zapłon
zmywarka uszkodzić wentylator chłodnica aster oporność transformator impulsowy
lodowka gorenje mercedes zawiesić
VW Polo IV 1.2 12V AZQ – blokady wałków i wału przy demontażu głowicy Blokady wałków rozrządu – czy można je założyć przy obrocie wałka o 180°? VAG, PSA, Ford, Laser, Hazet