Awaria usunieta,przyczyna bylo spalenie kostki zasilajacej silnik-natomiast spalenie kostki spowodowało przytkanie rurki zasilajacej hydrostat wyniku wytworzonego cisnienia,nastapił wyciek wody na kostke....i ta w efekcie została spalona. Wyżej opisana pralka ma 10 lat. Podzielę się awariami które w niej nastapiły. Wymiana fartucha-kołnierza-okres gwarancji...
Tutaj zdejmujesz chyba tylko poszycie zewnętrzne. A np są takie fury że trzeba rwać tapicerkę ,demontować szybę ,klamkę zewnętrzną a do tego rozwiercać poszycie wewnętrzne by dostać sie do takiego samego zamka. Najważniejsze to ocenić ,i koniecznie wyczyścić szczotki i komutator w silniczkach . Potem switche i luty. Są jeszcze zewnętrzne switche zamka...
Rozbierz drzwi wyciągnij zamek powypinaj cięgna i sprawdź czy działa prawidłowo, jeśli nie to zamek do naprawy. Zamek zmieniłem tylko z lewej strony Mówił że wymienił nie tyle zamek co silniczki w zamku Oczekujesz pomocy a oszukujesz nas. Jeśli znajomy robił to niech poprawia bo coś źle zrobił.
Uszkodzony silnik w siłowniku. Do wymiany cały siłownik (cena ok. 14 zł), chyba że chcesz się bawić w rozbieranie i wymianę samego silniczka... Pozdrawiam!
Zamek klapy podobnie jak od drzwi, składa się z części mechanicznej i elektrycznej. Natomiast część elektryczna to tylko silniczek i dwa mikrostyki, jeden daje sygnał o otwarciu do modułu komfortu a drugi zaświeca lampkę bagażnika. W podwójne ryglowanie tego zamka, to za bardzo nie chcę mi się wierzyć. https://obrazki.elektroda.pl/6359714200_...
Ten temat to jakiś żart. Nowe zamki z gwarancją są po 60 zł (pol.ar). Rok gwarancji. A tu jakieś ściąganie skórki z g.wna, schematy, teorie i mnóstwo straconego czasu. Kupujesz, montujesz i masz spokój do końca samochodu. Z opisu wynika że te zamki niektórzy nawet rozbierają celem "naprawy".
Sprawdzić przewody w gumowej przelotce drzwi. Jak okażą się całe, to naprawa lub wymiana zamka. Typowe ich usterki to: zimne luty, zabrudzone komutatory silniczków, zużyte szczotki węglowe tychże silniczków, no i uszkodzenia mikrostyków.
(at)michal74 Od razu widać że jesteś yntelygentny gość. Jak będziesz tak ściągał skórkę z guano to nigdy nie kupisz sobie nawet tego za 30 tys zł. Dasz mu gwarancję że pomimo przelutowania wszystkie styki krańcówek zamka i silniczek będą pracowały prawidłowo ? Naprawiać można i części za 10 zł, warunek jest jeden - naprawa musi być pewna.
Teraz tak, tak się kończą takie naprawy :( nie przytrzymałeś lekko zębatki...
Jeżeli dochodzi napięcie do siłownika a on nie działa, to raczej jest on do wymiany. Być może da się oczyścić komutator silniczka w siłowniku i może jeszcze pochodzi, chyba że się szczotki skończyły. Jeżeli nie da się tak łatwo zdjąć mechanizmu, to sprawdź może czy da się otworzyć sam siłownik. To znaczy się, rozpołowić go na tych zatrzaskach w tej...
Temat dotyczył zamka 3D1837016AC do Golfa V 2006r 3D. Szczególne podziękowania dla grala1 oraz wszystkim co wzięli udział w dyskusji, każdy coś wniósł do tematu ważne wskazówki i uwagi. Kolejny pod temat zakończony naprawy auta https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Zepsuł ci się zamek -najlepiej go napraw. Sama naprawa...
nieopłaca sie bawić w takie naprawy , poprostu wymień go.
Co ciekawe zamek kierowcy ma błąd a nie ma z nim żadnych problemów, Jeżeli chodzi o to, to problemem jest nie zawsze dobry, zrozumiały dla sterownika sygnał z silniczka. Zamki do naprawy lub wymiany. Jak nie skończyły się szczotki w silniczkach, to przeczyszczenie komutatorów powinno pomóc. Ale bardziej mi tu pachnie wytartymi mikrostykami, trzeba...
Kwestia tego czy silniczek reaguje na podanie napięcia. Przeważnie awarie zamka dotyczą silniczka, tzn. zabrudza się jego komutator lub kończą się szczotki. Jeżeli po podaniu napięcia nie słychać przesuwania się mechanizmu blokującego, to w ten sposób po prostu się nie otworzy tych drzwi. Pozostanie tylko brutalna rozbiórka zamka. Jest jeszcze mała...
Zamek naprawiony , spec wziął 200zl , winowajca był silniczek w zamku tak jak koledzy pisali . Jak otworzył drzwi nie chciał zdradzić ale odbyło się bez absolutnie żadnych szkód , cala naprawa zajęła mu 2,5h wiec trochę się męczył.
Sprawdzałem, w bagażniku napięcie jest w przewodach zasilających silniczek(podczas tych pyknięć) Podłącz w to miejsce nie miernik, tylko żarówkę 12V/21W i zobacz czy "błyska" podczas zamykania i otwierania samochodu pilotem. Jeżeli tak - to siłowniki / zamki / instalacja drzwi do naprawy/wymiany Jeżeli nie, to masz problem z zasilaniem 12V lub masą...
Uszkodzony silniczek w zamku lub swicze nie "kontakcą". Szkoda zabawy w naprawę, nowy zamek do B5 to koszt około 100 zł.
W silniczku siłownika centralnego zamka, kończą się szczoteczki, zamek do rozbiórki, weryfikacji, naprawy lub wymiany.
To nie jest oznaczenia modułu a silniczka sterującego. Moduł zapewne jest oznaczony od 1J0 ... I moduł nie znajduje się w drzwiach. Więc jedyna opcja kupno używanego silniczka jeżeli on się zepsuł.
szansa duża. ale wiesz... no takie pytania "jaka szansa" to chyba nie na elektrodzie a raczej na czarymary.com jesli takie coś wogole istnieje. Mogą być przewody ułamane.. mogą być silniczki.. raczej zawsze zamki są do naprawy.
Ja w zeszłym tygodniu rozbierałem u siebie w mondeo właśnie lewe tylne drzwi. Naprawa była prosta - słaby kontakt na zasilaniu silniczka. Zeby dziadostwo otworzyć należy rozwiercić jeden nit.
Mam problem z Peugeot partner 2013, po naprawie przerwanego kabla silniczka szyby nie działa centralny zamek po stronie kierowcy. Co ciekawe po podpięciu od strony pasażera działa jak należy. Sprawdzona kostka, przejścia od grodzi do kostki silniczka centralnego zamka sa. Napięcia takie same jak na kostce po stronie pasażera. Jedynie przy naciśnięciu...
hpmobil, każdy mówi inaczej a jak ja Ci podałem link do naprawy (sprawdzony przeze mnie również osobiście i jedyny skuteczny) to Ty jeszcze szukasz innego wyjścia, w Mk4 nie ma siłowników pneumatycznych tak jak w Mk3 tylko w każdym zamku jest silniczek elektryczny napędzający ślimacznicę, która wciąga i wybija rygiel zamka - ten cyplik przy mrugającej...
Przecież kluczem można otworzyć normalnie nawet bez prądu. Masz albo zepsutą wkładkę albo mechanicznie zamek. A że silniczek nie dział a to inna bajka.
wiec używka odpada (raz że nie do dostania, dwa że może juz być tak działający siłownik jak mój) serwis, o ile mnie pamięć nie myli koszt jednego coś ponad 400 zł !!! w instalacji wszystko jest dobrze, tylko jedynie problem z tymi silniczkami. Fakt, że najłatwiej użyć standardowych, ale niestety problem z montażem, więc zostaje naprawa tych.
Witam. Mam problem z 2 rzeczami w Seat Ibiza 1.4 benzyna z 2009 roku: 1. Centralny zamek nie rygluje drzwi od strony kierowcy (tylne i od strony pasażera zamyka). 2. Nie działają mi tylne szyby elektryczne, a przednia od strony pasażera otwiera i zamyka się skokowo (przerywa). Ktoś już miał coś takiego? (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie...
Sprawdź włącznik ogrzewania i czy dochodzi napięcie do szyby i do silniczka. Miałem to samo, ale u mnie wtyczka w włączniku była lekko wypięta. Za to silniczek wycieraczki niestety szlag trafił i konieczna jest wymiana ew. naprawa. Dodatkowo miałem jeszcze zwalony siłownik zamka w klapie.
W zamkach są mikroswitche.Często to one padają. Niestety, ale to święta prawda. Rozbieranie wszystkiego i wlutowywanie zamiennych microswitchy daje efekt. Ale na kilka miesięcy a potem znów to samo. Najlepiej wymienić całe zamki na sprawne używane, ale oryginalne. Przeważnie kończy się na zimnych lutach i na zasyfionych szczotkach w silniczku. Same...
W pół dnia to ze 3 takie auta mozna zrobić jak się wie jak no właśnie jak się wie jak, a autor nie ma pojęcia . Jak pada mikrostyk to silniczek i tak działa. silniczek działa ale an krótko, zamek nie. A jak już koniecznie chcesz się bawić w naprawę to na necie jest pełno fotoporad. Tylko , czasami jest tak , że działa tydzień i znowu to samo. Kilka...
Cześć, w skrócie - pralka naprawiona. A nie w skrócie - dla potomnych, po krótce omówię, co było 😉: (at)Telo, u mnie zwieranie przewodów nie wchodzi w grę, bo 5-latka ma kreatywne pomysły, więc taka naprawa nie wchodzi w grę, rozumiemy, dlaczego. Rozebrałem drzwiczki, następnie zamek Addwash DC34-00025d, a w nim... pękło delikatnie malutkie koło zębate...
Jeżeli sterując przyciskiem zamykania i otwierania wszystko działa poprawnie to szukaj winy w układzie sterowania, jeżeli z przycisków też któryś zamek się nie otwiera lub zamyka to wina leży po stronie silniczka zamka. Przyczyn może być dużo, od przełamanych przewodów w słupkach, spalony bezpiecznik, wadliwy mikrostyk, zużycie szczotek silnika, po...
Szukaj drugiej kpl. pompki. Skoro podawałeś napięcie bezpośrednio na styki silniczka bez jego odłączenia od płytki.
Toeretycznie odpowiada na rospisce bezbiecznik 23 które pole jest puste brak pinów oraz bezbiecznika Tapicerke dam rade zdjąć bo już siedzenie kierowcy wyrzuciłem wiec dostęp do tyłu mam jeszcze jutro ma przyjść elektryk i polukać co i jak wiec dam znać co i jak . Elektryk zdiagnozował ze tylne zamki sie spaliły tylko teraz jest kolejny problem nie...
http://obrazki.elektroda.pl/6744286800_1... Taki oto silniczek mam w zamku samochodu, problem polega na tym,że raz załącza się raz nie może ,gdy pozamykam i pootwieram z 10 razy zaczyna załapywać,działą z opóźnieniem (ok. 1s) i w końcu dochodzi do takiego stopnia pracy,że działa bez zarzutu.Co trzeba byłoby w nim zorbić? Próbowałem...
W moim było podobnie . Rozebrałem siłowniczki a tam są małe silniczki , rozebrałem te silniczki i okazało się że komutatorki śą zaśniedziałe i oczyściłem je . Jak do tej pory po naprawie już pół roku i jest o.k. Pozdrawiam poldek
Dowiadywałem się ale niestety może tylko pomóc przy otwieraniu centralnego zamka a reszta funkcji będzie niedostępna. Może jakieś inne sugestie jak posprawdzać elektronikę bo silniczek sprawny pompka działa ale nie otwiera bagażnika bo elektronika tego nie obsługuje zamka elektrycznego. A jak włożyłem starą działała 1 dzień i tyle ale działało wszystko.
Na allegro kilka dni temu ogłaszał się gość że naprawia takie usterki w zamkach freelanderach i dawał na to gwarancję.Nie mogę znaleźść aukcji może by gościa przepytać na czym polega ta naprawa i od czego podbiera silniczek.
Witam. Prosiłbym o spojrzenie na płytkę mojej pompki i podpowiedz co waszym zdaniem nadaje się do lutowania (czy wogóle jest szansa na naprawę). Pompka czasem tylko cyka i wczoraj kilka razy zaskoczył silniczek. Ale po kilku próbach zamilkła całkiem. Z góry dziękuje za pomoc
W moim pierwszym poście napisałem, że mogę kupić wyłącznie cały moduł. Czy Ty dałbyś 600 zeta za pierdułkę, której naprawa może kosztować 100-150? To tak, jakby Ci zepsuł się zamek w drzwiach, a musiałbyś kupić całe skrzydło, razem z futryną.
Witam! Mam problem z moim vw passatem b5 2001r. sedan, przestał mi się otwierać bagażnik, zamek na klucz jest tak zastany że nie ma szans na otwieranie go w taki sposób, przycisk otwierający bagażnik nie działa lecz słychać chodzący silniczek, z pilota również nie da się otworzyć bagażnika lecz gdy naciska się przycisk na klapie to zaczynają się świecić...
Witam, odgrzebuję temat aczkolwiek właśnie rozwiązałem problem u siebie, a że nie znalazłem za bardzo szczegółowego opisu w internecie to podzielę się swoimi spostrzeżeniami. Za uruchomienie dociągu klapy faktycznie odpowiada mikrostyk w zamku ale nie znajduje się on przy napędzie dociągu lecz w siłowniku zamka w klapie. Po rozebraniu tego siłownika...
Komputer wyrzuca blad raz drzwi tylnych lewych a raz prawych. Tak sie zastanawiam.... Generalnie problem jest od okolo roku, a w tamtym czasie wymienialem zamek w tylnych lewych oraz silniczek szyby wraz ze sterownikiem w tylnych prawych drzwiach. Oba elementy uzywane. Problem nie jest bardzo czesty. Przed tymi naprawami wydaje mi sie ze nie bylo takiego...
Czesto robie elektryke w anglikach , ale Mazdy 6 jeszczenie miałem najczesciej wystarczy przepinowac kilka kabelkow w panelu kierowcy , nieraz wystarczy tylko ingerencja w zamontowanie wyłacznika , nieraz trzeba zmienic polaryzacje w silniczku w drzwiach , jutro bede miał swoj komputer z naprawy i sprawdze czy mam schemat do tej mazdy .
Do wymiany lub naprawy siłownik w drzwiach kierowcy. Ściągasz tapicerkę, folię ochronną. Potem odkręcasz zamek (klamki nie demontujesz), chyba odkręcasz śruby mocujęce podnośnik szyby (dobrze nie pamiętam). Siłownik jest zanitowany, także musisz użyć wiertarki. W środku tylko mikrowłączniki i silniczek + oczywiście mechanika. Zdarza się, że mikrowłącznik...
Witam. W kupionym samochodzie Ford focus, przy naprawie zamka drzwi, dopatrzyłem się że posiada on centralny zamek ,gdzie wcześniej o tym nie wiedziałem.Po podłączeniu alarmu włożeniu bezpieczników, centralny zamek zaczął działać, lecz nie do końca. Drzwi owszem zamyka lecz już nie chce ich otworzyć.Widać że "kołki drzwi" ruszają się jak i słychać że...
naprawa to nic trudnego Najpierw trzeba moduł zamka wyciągnąć z drzwi co zajmie niedoświadczonemu mechanikowi ok 1 godziny. W przypadku korbki do szyb, najlepiej zawleczkę ściąga się za pomocą sznurka, składamy go na połowę naciągamy i wciskamy między tapicerkę a korpkę od okna a następnie dciągniemy, zawleczka zaczepi się o sznurek i wyskoczy. Uważam...
Witam miałem podobny problem z centralnym zamkiem w passacie ... tylko z tego co wiem nie jest on pneumatyczny tylko elektryczny działają tak silniczki .... i w lewym nadrożu leci wiązka kabli i tam są wtyczki od centralnego należy wyczyścić bo śniedzieją ... i proponuje wyczyścić wtyczki w drzwiach u mnie pomogło a objawy były te same Pozdrawiam :D
1) Jak zdemontować/ wymienić pękniętą linkę z mechanizmu. W jakiej kolejności demontoać. czy trzeba zdejmować calą prowdnicę? 2) Podczas ponownego montażu obudowy i podpieciu wszystkich wtyczek tj od panelu sterującego opuszczania szyb, sterownika silniczka, przełącznika lusterek i diody/fotokomurki zamka, niedziała żaden element od tych drzwi, zarówno...
Witam. Wczoraj zabrałem się za rozbieranie zamka drzwi od strony kierowcy ponieważ wariował podczas jazdy. Poprawiłem zimne luty przy wtyczce i wczystko wydawało się ok do czasu kiedy podłączyłęm zamek do wtyczki żeby tylko sprawdzić działanie. I tu się zaczęły schody. Naprawiany zamek reaguje na otwieranie (otwiera swoje drzwi i pasażera). Tak samo...
Problem tkwił w zespolonym module (skrzynka bezpieczników). Wymieniłem i jest OK. Niestety droga sprawa 500zł. Wystarczyłoby aby producent nie wypuszczał niezliczonej ilości niemalże identycznych produktów a jednak z innym "numerkiem", a części zapasowe byłyby tańsze. Ten który ja miałem najwidoczniej najczęściej pada i stąd taka cena. Już od bliźniaczych...
naprawa silniczka naprawa silniczka programator naprawa zamka
eeprom fabia schemat nawiewu peugeot zasilacz viper
Kolumn3 – brak dźwięku, czerwona dioda LED, podłączona poprawnie, nie gra muzyka Ładowarka do wkrętarki CMI 10,8V 1500mAh – gdzie kupić, zamienniki, kompatybilność