Normalnie poskładaj ten zacisk, wsuń sobie tłoczek do końca żeby ci na klocki wszedł bez problemu. Normalnie odpowietrz sobie, a potem dostosowanie klocków.
No, z tym zdjeciem już lepiej. Choć akurat i tak trudno dobrze oberzeć ten punkt. Coś tam zielonkowatego jest, ale jeśli tam cieknie, to bardzie na zasadzie "pocenia się", ale sprawdzić warto. Obejmy masz jednorazowe, możesz użyć skręcanych, tylko ostrożnie przy doręcaniu. O pomiarach grzałek tu na forum setki razy pisano, zasada zawsze taka sama, czy...
Dzięki Panowie, rano się za to zabiorę, dam znać o efektach ☺
Sprawdziłeś już o ile dobrze zrozumiałem ciągłość uzwojenia wtórnego. Należałoby jeszcze zrobić to samo z pierwotnym. Musi być połączenie pomiędzy zaciskami wtyczki tego urządzenia.
Tak ale to działa pzry nowych zaciskach. jak masz stare i zapieczone to one własnie dociskaja klocek do tarczy i juz smar tu nic nie pomoze. Najpewniejsza naprawa to własnie naprawa zacisków. Darek.
Przyczyną braku zasilania może być też upalony przewód przy zabezpieczeniu tego obwodu, chodzi mi o bezpiecznik automatyczny sprawdź tez puszki łączeniowe tzn niedokręcone zaciski upalone końcówki. Naprawa tego obwodu nie jest trudna trzeba sprawdzić ciągłość obwodu gniazdowego od bezpiecznika do gniazd.
Masz w płycie zaciski N E T?
Trochę to dziwny zabieg okoliczności byłby, że po demontażu zacisku taki komunikat się pojawił, związany z czymś innym. Dodano po 5 Co myślicie o zresetowaniu tego hamulca postojowego? W programie moim nie mam opcji cofnięcia tłoka, wysunięcia tłoka ani żadnej kalibracji, ale jest opcja resetu tego hamulca. Dodano po 9 Usterka usunięta. Gdy nie mogłem...
Czasami warsztaty to stosują ale nie zawsze z własnej woli. Czasami wytycznymi producent ta jest taka adnotacja, bo wiedza że coś zepsuli i jako naprawa błędu to przyklejanie klocków
Zacznij od początku, zmierz co daje trafo, jak tam jest jakiś babol to wyrzuć ,bo naprawa nieuzasadniona ekonomicznie.
Sprawdź zaciski i będziesz miał pewność co się stało. Przewody elastyczne też się rozwarstwiały w tych autach. Dla mechanika 15min diagnoza,45min naprawa.
Czy podczas testu wejścia 21, odłączyłeś przewód od zacisku? Jeżeli nie to odłącz i wykonaj test jeszcze raz. Jak dalej napęd nie będzie reagował na zwarcie zacisków 20 - 21. Płyta napędu na stół, multimetr w dłoń i szukaj uszkodzonych elementów na wejściu 21.
250 pln kosztuje w necie TRW PO regeneracji a nie NOWY. Nówki kupisz w tej cenie. Nawet taniej. Wysłałem ci linki na pw, bo tu chyba nie można wklejać. Do wielu aut nie ma sensu ich oddawać do regeneracji, bo nowe są tańsze niż ich naprawa.
Wróżę, że jednak bez wyjęcia i czyszczenia zacisków się nie obejdzie. VAG-owskie zaciski aluminiowe korodują (utleniają się) w miejscach osadzania gumek, zarówno uszczelniających jak i przeciwpyłowych, co powoduje wypychanie tych gum i blokowanie tłoczka . Do tego dochodzi korozja powierzchni tłoka. Jak się człowiek uprze to wkręci ten tłoczek do końca...
Witam .Czy możesz załączyć zdjęcie płyty . Prawdopodobnie brakuje mi jednego elementu chciał bym to zweryfikować. Dziękuję
Nie zajmuj się w ogóle (póki co) kasetą. Chodzi o to, abyś ustalił czy wychodzi wywołanie z zasilacza. Tam masz podłączyć próbnie jakąś słuchawkę. Jak nie masz, to zdemontuj unifon i podłącz samo wywołanie i masę pod zasilacz. Słuchawka oczywiście musi być wtedy położona lub wciśnięte widełki. Na zamieszczonym przez ciebie schemacie nie widać numeracji...
Dokładnie. Sam robisz, wiesz co masz. Tylko trzeba wiedzieć jak to zrobić. Dla tego biorę całe, tłuste 50zł za naprawę jednego zacisku. Plus zestaw gumek i często tłoczek. Ale niektórym i tak za drogo, bo za 100 to mają "nowy sprawny" ze szrotu.
odsyłałem kilka rzeczy do serwisu satela i zazwyczaj taka naprawa nie kosztowała więcej niż 30- 40 zł tak dla porządku. Spradzałeś ile jest na zaciskach AC Pozdrawiam
No i kolega już dobrze naprowadza - trzeba sprawdzić diody. Należy je odlutować jedną nogą od płytki, albo odlutować jednym końcem transformator - wtedy można sprawdzać bez wylutowania diod. sprawdzasz czy diod przewodzą od transformatora do plusa i od transformatora do minusa płytki. Napięcie możesz zmierzyć na transformatorze albo na końcach diod...
Nie spotkałem się z typowym serwisem tego odkurzacza. Części też nie znalazłem i byłem zmuszony sam zająć się naprawą. Objaw: brak ssania - brak oznak pracy turbiny, czasami jakieś niewielkie szarpnięcia. Wskazania LED poprawne. Diagnoza wstępna: po sprawdzeniu akumulatora, łącznika i kabli - wskazanie na silnik lub elektronikę silnika. Działanie: demontaż,...
Podłącz go do tego zacisku, włóż w uchwyty i w okolicach jego drugiego końca powinieneś znaleźć resztę.
Witam wklejam instrukcje od tych fotek, są tam rozpisane poszczególne zaciski. Pozdrawiam
Tak lecz zasilacz martwy na niskim napieciu jak na poczatku. Na tym wiekszym transformatorze na zaciskach 0V. Nie mierz napięcia na zaciskach transformatora, tylko dopiero za prostownikiem. Generalnie uszkodzone mogą być jakieś elementy RC wokół tranzystorów kluczujących i ewentualnie sterowanie.
U mnie jest wstępna wycena, plus klauzula o ewentualnych dalszych uzgodnieniach telefonicznych. Przykład już podany/ choć nie robię mechaniki/ więc odniosę się do niego.Jeśli klient ma do wymiany klocki, a stoją zaciski, nie godzi się na naprawę zacisków, zakładam jak było plus oświadczenie czeka na klienta do podpisania, że wie i się nie godzi. Jak...
Na sam poczatek to akumulator 12v od skuterka mozesz wlozyc do skuterka.. MZ TS 150 (z tego co widze to taka jest na zdjeciu) ma instalacje 6v i musisz miec akumulator 6v. Minus akumulatora na mase, plus do cewki WN zacisk 15, zacisk 1 pod przerywacz/kondensator. I tyle.
To na pewno jeden do wyłącznika (żyła), drugi do tego śmiesznego bezpiecznika, i z wyłącznika drugim kablem do drugiego zacisku transformatora (UZWOJENIE PIERWOTNE). Widzę, że nie masz zbyt dużego doświadczenia - więc może oddaj to komuś kto w branży.
Witam, mam takie dziwne pytanie, Mam Yamahę rxv-350 i jak jest podpięta "Na odwrót" czyli np. lewy front (+ do -) a prawy front (- do +) to mają bardzo niski bass. Schodzą bardzo nisko z basem ale zaś ucina bass 40hz w górę. Ale jak mam podpięte fronty "prawidłowo" (+ do +) i (- do -) to bass ucina gdzieś w okolicach 50-60 hz i niżej już nie schodzi...
No może i jest prymitywne, ale działa :) Liczy się tylko zegarmistrzowska precyzja przy wykonywaniu zacisku, a fosforobrąz jest wredny - da się giąć tylko w jedną stronę. Solidnie wykonany zacisk ma naprawdę niezły ucisk.
Po pierwsze odlutuj transoptor i wyczyść płytkę po nim.Z tego co pamiętam to na zaciskach 21 i 22 jest napięcie zmienne.Weź to pod uwagę.Nic nie omijaj,nie na tym polega naprawa płyty.
powinien być czerwony bo to plus od 8 ohm, nie wiem jak jest zbudowany tego typu zacisk nie rozbierałem
Rozwiązanie poza nasmarowaniem linki jest zastosowanie dodatkowych sprężyn które wspomagają zwalnianie hamulca. Zamiast naprawy zacisku ??!!
Jak już musi tak być, to nasuń chociaż jakieś koszulki na te metalowe zaciski. Może przecież się tak zdarzyć, że ktoś wyrwie gniazdo i zrobi się zwarcie lub kogoś jeszcze porazi, gdy będzie chciał je poprawić.
To wymontuj i sprawdz czy mosfet nie uszkodzony. Mostek do sprawdzenia. I ustal do których zacisków jest podłączana pompa.
Pewnie, że nie naprawi skoro dla niego '"końcówki mocy" to zaciski śrubowe :-)
Jeśli podajesz sygnał ze wzmacniacza na zaciski głośnika nisko-tonowego , a mimo tego nie gra on wcale - spalona cewka tego głośnika. Naprawa raczej nieopłacalna i może być (jeśli mimo wszystko chciałbyś się zdecydować) trudna w realizacji - dobór odpowiedniej cewki zamiennej, oraz demontaż membrany nisko-tonowej. Pozdrawiam.
Jeżeli na płytce brak jest widocznych uszkodzeń (elementów, ścieżek itp) , diody położeń krańcowych (11 i 12 ) nie reagują na wyłączniki krańcowe, a centrala nie reaguje na żadne polecenia również z zacisków to raczej naprawa nieopłacalna.....
Jeśli naprawa nie przekroczy wartości drugiego zacisku to albo ślusarz, albo spawacz pomoże. Tego już nie rozwiercisz nawet ulepszonym wiertłem.
B0575=Przerwany obwód lub za wys. nap. czujnika poziomu paliwa C-016 - Obieg prądowy czujnika poziomu paliwa Test Instrukcja Wartość wymagana T001 Sprawdzanie: konfiguracja pojazdu Czy następująca informacja dotyczy tego pojazdu? Pojazd z REC (tylna centralka elektryczna) Tak: T002 Nie: T007 T002 Sprawdzanie: zwarcie sygnałowego obwodu prądowego •Zapłon...
Byłem na diagnostyce z tym autem. Hamulce przód tyl sprawny zawieszenie tak samo amortyzatory tak samo silnik i turbina suche . Z rzeczy nie działających to jedna zarówka spalona (czyli pierdołka) no i oprócz tej żarówki diagnosta powiedział że w normie i przegląd by przeszedł ale że trzeba zrobić zacisk hamulcowy z tyłu z lewej i prawej strony. Wiec...
To że masz układ zapowietrzony nie jest powodem blokowania zacisków i grzania się układu .Zazwyczaj powodem blokowania zacisku pomimo naprawy jest brak swobody przemieszczania zacisku na prowadnikach lub zużyte tarcze . Osobiście nie korzystam z tej procedury wystarczy że w czasie odpowietrzania uruchomię pompę aby przegoniła płyn hamulcowy i to wystarcza...
Do weryfikacji zaciski hamulcowe tylne, do weryfikacji lub naprawy linki/moduł elektroniczny ręcznego. Zaciski do kontroli u mechanika, linki też zweryfikuje mechanik, a wymiana linek i naprawa modułu to pewna w firma w Kaczorach.
W rozdzielni nie wystrzelił żaden bezpiecznik Zmierzyłeś napięcie na wejściowych zaciskach w piekarniku (pomiędzy fazą a neutralnym)
i wcale nie chodzi o przekaźnik od świec a czy ja w tym temacie komuś wciskałem ciemnotę, że przekaźnik nr 109 jest od świec ? - chyba nie ! przekaźnik 109 jest od zasilania napięciem zacisku "30"
W pierwszej kolejności sprawdź triak (ten przykręcony do radiatora). Następnie prądnicę.Chodzi mi o to czy napięcie indukowane w prądnicy przy obracaniu wirnikiem jest na zaciskach modułu. POLO2
Cześć, ostatnio po mocnym zaciągnięciu hamulca ręcznego dźwignia zrobiła się luźna, więc podejrzewając, że linki się wyciągnęły, zleciłem ich wymianę. Wymianą zajmował się mechanik, odebrałem od niego samochód, jednak ręczny łapał dopiero na 6 ząbku. Chciałem trochę go podciągnąć, ale w jednym z zacisków zauważyłem dziwną sytuację. Gdy ręczny jest...
Zasilacz jest już leciwy i naprawa chyba się nie opłaca.
Jeśli dziura jest duża to proponuje wyłączyć feralną rurkę (przeciąć i delikatnie aby nie złamać kilka razy zgiąć i zacisnąć oba końce) , lub owinąć gumą (najlepiej samowulkanizującą) i zacisnąć zaciskiem na śrubokręt .
Witam, czy w powyższym modelu można rozłączać zaciski hamulcowe od układu hydraulicznego w celu wymiany reperaturki zacisku.
Tylko jest różnica pomiędzy źle przeprowadzoną naprawą, a rzeźbieniem w gów..e, a w tym przypadku w układzie hamulcowym. Jeżeli nie dokręcę zacisku, koła, wachacza to przyczyn może być wiele. Choćby moje niechlujstwo, ale jeżeli zacznę naprawiać gniazdo odpowietrznika to znaczy, że jestem idi..ą który nie zdaje sobie sprawy z konsekwencji swoich czynów....
Zacisk do rzetelnej naprawy, warto podkreślić słowo rzetelnej. Wpadający pedał, to zapowietrzony układ.
Wyjmij może lampy (a przynajmniej PY81/88) i włącz na miejsce elektrolitów - jakikolwiek kondensator foliowy o pojemności ok. 1µF i na napięcie minimum 400V. Jeżeli dioda jest istotnie sprawna - powinno wystąpić na kondensatorze napięcie około 350V. Dużo niższe napięcie będzie świadczyło o przebijaniu się diody przy napięciu większym niż występujące...
Czarny przewód od kondensatora masz źle podłączony, przełącz go na zacisk gdzie jest zielony i pomarańczowy przewód.
Zaznaczone elementy są sprawne. Pozostaje teraz poszukiwanie taniego panelu z bliźniaczych zmywarek. Co może powodować niskie ciśnienie wytwarzane przez pompę myjącą? Planuje sprawdzić na krótko zalewając komorę wodą i załączyć pompę poprzez podanie zasilania bezpośrednio na zaciski silnika.
Dzien dobry. Zmagałem się z grzejącymi się hamulcami na tyle. Prawy tylny zacisk wymieniłem na regenerowany. Naprawa przebiegła bezproblemowo. Po jakimś czasie lewy tylny zacisk zaczął trzymać. Doszło do tego że przy dłuższych trasach blokowało się koło. Kupiłem zestaw naprawczy zacisku. Wymieniłem. Zacisnąłem przewod przed zaciskiem by plyn nie wyciekał....
Skoro sygnał wywołania jest słyszany w kasecie, to oczywiście głośnik jest sprawny i prawdopodobnie wzmacniacz też. Odnośnie tego napięcia, o którym pisałem, to gdyby ono było bliskie zeru, trzeba odłączać poszczególne mieszkania, aby się przekonać kiedy napięcie to powróci. Wtedy to takie mieszkanie (gdy kogoś nie ma w domu) należy pozostawić odłączone....
Witam! Nie pytajcie mnie jak (:D) ale ukręciłem zacisk przewodu kolumnowego we wzmacniaczu. Na zdjęciu poniżej zaznaczyłem co zepsułem. Moze pytanie - czy naprawa tego detalu w tym modelu (czy wogole we wzmacniaczach) to jakas skomplikowana sprawa? Gdzie moge kupić taki zacisk? Prosze o jakies sugestie i/lub namiary sklepów internetowych z takimi drobiazgami...
Z tego, co się orientuje w rozdzielni między innymi brak jest połączenia uziemienia lokalnego z uziemieniem z przyłącza budynku. Nie jestem osobą złośliwą ale jak ma to działać skoro przewody ochronne obwodów odbiorczych wiszą w powietrzu czyli nie są połączone przewodem uziemiającym z uziemieniem ochronnym w obiekcie, co powinno być wykonane poprzez...
Witam. Jeżeli piszesz że linki do wymiany. To je podmień. Ale jak zrzucisz linki z jarzma zacisku to zobacz czy mechanizm lekko chodzi. Tam często psuje się sam mechanizm ręcznego. Po prostu się zaciera. Często naprawa tego to tylko na krótki czas. A części swoje kosztują. W tym wypadku warto rozważyć koszt części i czas pracy oraz efekt - długo to...
"akkaxdmk" Jeśli jesteś taki wyjątkowy i zdolny to napisz szczegółowo o swoim patencie w jaki sposób oszukujesz system detekcji poboru prądu zasilania czujnik i symulujesz sygnału wyjścia z czujnika. Nie rozbierałem nigdy tego zacisku WABCO wiec nie jestem w stanie napisać czy da się przeprowadzić korekcje pomiaru czujnika zużycia klocka tak jak to...
Witam Kolego ja widzę bardzo źle poskręcane zaciski jak jest tak też z strony pierwotnej to nie dziwne że nie działa. Sprawdź czy za wyłącznikiem jest napięcie 400 V
W licznikach energii, które działają po 10 lat i więcej - też się luzują? Tylko, że liczniki mają podwójne zaciski, w odróżnieniu od złączek. (at)Ktoś_tam Byłeś nieco szybszy.
Witam. Spotkałem się już z odpowietrznikami jakimiś marnymi - stożki były za krótki i inne katy. Zobacz czy przypadkiem za mocno nie wkręcany odpowietrznik i oberwał gniazdo do wewnątrz. Tez już takie coś widziałem. Robiłem już też fuszerkę typu odcięty stożek z odpowietrznika i do środka dopasowana kulka z łożyska - naprawa doraźna ale jednak. Pozdrawiam.
Do prawego zacisku są dodatkowo dopięte dwa przewody, nie wiem, dlaczego deweloper tak to wykonał?
Wymacałem i ostukałem membrany i nic nie zauważyłem niepokojącego. Może się kopułka przeciwpyłowa zaczęła odklejać, to trudno zauważyć, a będzie brzęczeć. Mogło się coś stać z licą doprowadzającą sygnał od zacisków do cewki - jakaś deformacja.
Grało do puki nie wyłączyłem wzmacniacza. Już przestał działać. Na pinie 12 ( na układzie) jest tylko 4V A jakie jest na zacisku REM?
Jakiej pojemności akumulator? Czym ładowany? Jakie napięcie pod koniec ładowania na zaciskach akumulatora przy podpiętej ładowarce? Jakie napięcie na naładowanym akumulatorze w stanie spoczynku (8 -12 godzin od zakończenia ładowania)? Jakie napięcie na zaciskach akumulatora w czasie pracy?
Teraz się tylko zastanawiam jak sobie poradzić z zaciskami na wężykach :roll: Jakieś patenty macie?
Dzień Dobry. Akuratnie działam teraz przy Iveco z tą przetwornicą, więc podam jak podłączyć w celu sprawdzenia: - zacisk 30 <- +24V DC - zacisk 31 <- masa (-)24V DC - zaciski +14 -> +12V DC (wyjście) - zaciski: 31a, 31b i uziemienie obudowy są ze sobą zwarte. Niestety naprawa elektryczna może być trudna - bo w środku płyta przetwornicy zalana...
I nie chciałbym płacić pół tysiąca za to, bo jeśli co rok-dwa miałbym robić coś podobnego, to lepiej oddać samochód na złom ... a co to jest 500 zł? Dwa tankowania. Bez urazy, ale z takim podejściem to lepiej oddać na złom. Tylko pamiętaj, że w zasadzie w każde używane auto musisz rocznie włożyć te 1000-1500 zł, jeśli ma być sprawne. Także zakup taniego...
Co do pierwszego filmu to muszę załatwić multimetr. Jeśli chodzi o drugi filmik, to ma oznaczenie na zaciskach, gdzie jest plus, a gdzie minus.
WITAM naprawa juz zakonczona ?? w ładowarce DeWALTA jest ona na wyjsciu zacisków jako zabezpieczenie szukałem dzis tej diody i jest w kilku skepach gogle ci pokaża
Wszystkie zaciski są czyste, na płytce wydaje się wszystko ok, załączam jeszcze zdjęcie radia, przewód anteny nie jest nigdzie podlaczony, chyba jest on oryginalnie ucięty.
Aby ktoś mógł odpowiedzieć, zdejmij wszystkie blaszki z zacisków, zmierz napięcia między zaciskami multimetrem nastawionym na AC i wpisz zmierzone napięcia wg zamieszczonych tu numerów. https://obrazki.elektroda.pl/3578970100_... Będą dwie pary zacisków z napięciem AC około 15V.
Napięcie w instalacji elektrycznej, zacisk 30 zasilania, masy ? Cokolwiek sprawdziłeś ?
No to szukaj dalej - gdzie wyparowało 24 (czy jak u ciebie 29V) na dojściu do wejściowych obwodów zabezpieczających listwy niskonapięciowej. Albo może gdzieś uwaliło masę do zacisków 14,15,16?
Oczywiście części są, z "chińszczyzny", oficjalnie jest zakaz napraw zacisków hamulcowych oprócz uszczelnienia tloczkow i grzybków. Nawet tak banalna i prosta wymiana silownika hamulcowego niesie ze sobą możliwość zablokowania hamulca podczas jazdy! (nie ustawiony trzpień) Naprawę naprawdę trzeba robić z głową i znajomością zasady działania i regulacji...
Sprawdź sam przekaźnik (jego styki ),czy działają poprawnie.Możesz prześledzić przebieg druku do zacisków od wyjścia przekaźnika,oraz jak przebiega zmiana działania styków za pomocą zworki.
Przełamanie przewodu napięciowego tuż przy klemie + powodowało ,że ładowarka nie wysyłała prądu do akumulatora. Mylące było jednak to ,że podłączanie klemy do zacisków akumulatora zapalało zieloną diodę oznaczoną "Akumulator".
Rozkuj żeby więcej mieć przewodu, połącz z nowym kawałkiem przewodu, ja bym użył jeden zacisk od kostki, nałóż koszulke termokurczliwą i tyle. Droższa trochę opcja naprawy, użycie mufki przelotowej.
Dzięki! Kupiłem nową pompę odpływową. Koszt u mnie 90 zł, zakupione w Wołominie, ul. Sasina 8, czynne w sobotę, dobry kontakt telefoniczny i na miejscu. "Łącznica" misy i pompy u mnie to już była przeróbka (poprzednia naprawa :)), i nie udało mi się połączyć tej gumowej łącznicy oraz wejścia do pompy, używając metalowej obejmy/ścisku. Zacisk był wcześniej...
- uzwojenie od strony lampy / wej. na transformator wykazuje ∞ Przyjrzyj się okolicy zacisków lutowniczych. Zwykle są ruchome i mogło dojść do oderwania końcówki uzwojenia. Ten transformator nie może się przepalić w odbiorniku.
Ja bym proponował Panu oddac to urządzenie do Elektronika zajmującego się tym profesjonalnie, gdyż ta naprawa może Panu zająć dwa lata i części kosztować 1000zł.
Jak pamiętam to przerywało na MB połączenie ścieżka idące z zacisku gniazda klawiatury do kontrolera. Naprawa polegała na wykonaniu tego połączenia drucikiem, 5 czy 6 pin tego gniazda (już nie pamiętam który) połączyć z opornikiem znajdującym w którejś drabince przy tym kontrolerze. Chyba można to ustalić, który pin tego gniazda nie ma połączenia z...
To raczej chyba nie w tym ale próbowałeś powiększyć przebieg na cały ekran ? Może spróbuj sprawdzić czy w ogóle wyzwala poprzez wyzwalanie zewnętrzne ustaw na EXT suwak i podaj sygnał jeszcze na gniazdo Ext Trig wystarczy kawałek przewodu od zacisku kalibracji.
Nikt nie odpowiada? Dziwne, nie myśl że nikt tu się nie zna. Najzwyczajniej, jak się to przeczyta, to nie wiadomo co radzić. Nie rozbieraj czy naprawiaj czegoś, czego jak widać kompletnie nie rozumiesz. Hamulce nie są od zabawy typu: ja wiem, ja to zrobię, bo ja sam. Chcesz się zabić, zrób to na innym forum. Coś zrobiłem, coś gdzieś dałem zrobić, teraz...
No i? Jak linka chodzi lekko to są zapieczone w samym zacisku, albo mechanizm w nim uszkodzony. Zaciski do wymiany albo naprawy.
Jeżeli kolego mierzyłeś na zaciskach grzałki i nie było przejścia to naprawa nie opłacalna, natomiast jeżeli na przewodach to tak jak pisali koledzy wyżej napewno jest zabezpieczenie termiczne (jednorazowe) tzn. gdy zadziała drugi raz się nie włączy. Napisz gdzie dokonałeś pomiaru. pozdrawiam
Nie ufam im. Może jakieś zimne luty czy coś są tego powodem? Sprawdzić! Raczej podejrzane będa miękkie przewody / linki pomiędzy cewką głośnika a tabliczką z zaciskami. Nie gra teraz ? To omomierz do akcji. :D
Niedawno jeden z kolegów polecał opukiwanie przekaźników - i to na moment działało i pozwoliło zlokalizować uszkodzony - i go wymienić. Co do fotek -zworka na zaciskach 5-7 (i 5-6) oraz wyłączenie fototestu - punkt 4.3
Naprawa polegała najprawdopodobniej na wyciągnięciu wyłącznika i podłączeniu każdego toru pod jeden z zacisków wyłącznika. Naprosciej tą usterkę usunąć kupując taki sam nowy wyłącznik i go wymieniając. Oczywiście musi to zrobić ktoś kumaty.
Opuść waż spustowy do miski na podłodze i zobacz jakim strumieniem wylewa wodę(jeżeli małym,to szukaj przyczyny zbiornik-pompa,a jeśli dużym pompa do wymiany).Po wymontowaniu pompa może pracować,a to wcale nie oznacza,że jest dobra,zacisków nie pomylisz bo dochodzą do niej dwa przewody i obojętnie jak je wepniesz pompa bedzie pracować.Najlepiej nalej...
Witam. Nic nawet nie sprawdziłeś. Co to za przełącznik w aucie??? Co dokładnie przełącza??? Zrób podstawowe pomiary na zaciskach zasilania wzgl. GDN przy wzmacniaczu.
W tamtym roku przy niskich temperaturach było to samo na jeszcze sprawnych starych akumulatorach Z drugiego Twojego wątku: Kilka lat temu zakupiłem Tracer 3215rn pracował do tej pory bezawaryjnie . Kilka dni temu znikło napięcie na zaciskach do podłączenia odbiornika Jaka może być tego przyczyna? A miernik jaki posiadasz nie wiem czy tak dobrze odwzorowuje...
Ja miałem podobną usterkę w Passacie B5 spowodowaną niechlujnością innego warsztatu który zrobił sam "usterkę" i nie podołał naprawie, chcąc naciągnąć klienta na wymianę serwa. Plastik nad nogami był zagięty (któryś z gości przy odpowietrzaniu zahaczył butem) i lekko cisnął w pedał hamulca. Na zgaszonym auto się toczy, na odpalonym zaciski stoją dęba....
Na zaciskach akumulatorów jest napięcie zmienne=56 V a stałego około 17V. Pozdrawiam Kurtion
Witam ponownie . Mam nadzieję iż naprawa pomogła , rozumiem że przy tej okazji sprawdzono stan zacisków i połączeń oraz rezystancję izolacji uzwojeń . Przeczytałem pobieżnie poradnik właściciela ( instrukcję serwisową ) prądnicy Stamforda ( tu link : https://www.stamford-avk.com/sites/stamf... ) może się...
Kupi kolega taki mostek https://obrazki.elektroda.pl/8296001700_... Ażeby sytuacja nie powtórzyła się, to trzeba dołożyć bezpiecznik pomiędzy transformator a mostek prostowniczy. Gdy diody w mostku dostaną zwarcia, to bezpiecznik przepali się chroniąc transformator. Diody uległy przebiciu prawdopodobnie z powodu przegrzania, albo ktoś...
Do zlutowania nie potrzeba pasty. Wystarczy węglowa elektroda ze środka baterii (R20) lub były elektrody do wypalania spawarką węglowe pokryte miedzią fi 6 mm i można zlutować samym akumulatorem. Tak samo nadlewa się wypalone kołki na klemy. P.S." nie polutujesz." - skłamałem, jak zaryzykujesz utratę wzroku i poparzenia - może się udać. Nie pytaj jak....
Dremel zaczął się włączać na maksymalnych obrotach na zaciskach od szczotek jest 230 Volt. Który element na płycie głównej należy wymienić aby regulacja obrotów zaczęła działać? Potencjometr działa poprawnie od 0 do 8.6 KΩ
U - przetwornik uszkodzony (pęknięty izolator jak na foto) Dla ścisłości to nie jest izolator lecz aktywna część przetwornika typu sandwich. W każdym przetworniku występują dwa takie elementy w połączeniu antyrównoległym. Środkowy zacisk to zasilanie, obudowa oraz metalowe walce dopasowujące to masa.
regeneracja zacisków unifon zacisków renowacja zacisków
twg870 antena czujnik otwarcie klapa schemat gniazdo przyczepki
ferguson arriva lexus wspomaganie
Wymiana łożysk w wentylatorze TD 2000/315 Venture Industries Zmywarka Bosch SMS50M78EU - Czy posiada hydrostat?