Musisz kupić jedną i drugą pastę (smar). Smar Bremszylinder słuzy do smarowania tłoczków hamulcowych i ma tą zaletę, że nie uszkadza gumy.
Tak jak kolega napisał, ogólna zasada jest taka, aby zaczynać od najdalszego koła, ale ja miałem ten problem w Espace 2.2 dci 2001, jakies dwa lata temu, i znalazłem w jakiejś serwisówce, aby zaczynać od najdzalszego ale potem na krzyż i przód-tył. W sumie to wymieniłem też pompe i pedał dalej był miękki - wchodził powoli w podłoge. Wjechłem na droge,...
Nasmaruj dobrze, spróbuj wkładać i obracać, Nic nie smaruj, to składa się na sucho. Koleś Kit dobrze prawi, dopasować tuleję i za jej pomocą wcisnąć kołnierz osłony przeciwkurzowej. Ja przy braku tulei posiłkuję się drugimi rękoma do pomocy, przytrzymują mi kołnierz po przekątnej.
Problem to są zestawy naprawcze są złe o-ringi uszczelniające ośkę. Człowiek nie raz kur... na to rzucał i wracał do orginalnego uszczelniacza starego.
Przy odrobinie chęci wystarczy wpisać w google regeneracja zacisków tył VW i jest tego masa więc nie ma sensu powielać lub podawać linków. Wskazówka dla autora gdyby chciał robić to sam to zachowanie czystosci- to podstawa przy regeneracji zacisków.
Czy regeneracja zacisków pomoże? Pomoże. Wielokrotnie i w różnych autach się o tym przekonałem - ostatnio w Accordzie. Nawet nieduże wżery na tłoczku, czy trzpieniu (sworzniu) mechanizmu ręcznego itp., mogą powodować taki problem, więc najlepiej użyć do regeneracji zacisków, kompletnych (z tłoczkami) zestawów naprawczych. Pozdrawiam.
Odpowietrzanie strzykawką pomogło. Temat zamknięty
Grzać prowadniki klocków czy cały korpus?
Jeżeli chodzi o hamulce to laicy, którzy nigdy tego nie naprawiali NIE POWINNI sami grzebać.
W przegrodzie gdzie jest serwo wody nie ma jest sucho. Z tego co sie dowiedziałem to najprawdopodobniej serwo ale sie okaże dam znac. Ten kruciec mam zrobiony od pompy vacum
Czyli to objaw zapowietrzenia. A czy to jest niebezpieczne? Bo hamulce zawsze będą tylko dalej tak? Ale czemu po wciśnięciu szybko parę razy się nie podnosi pedał. Jedynie jak auto zgasze i serwo nie pracuje to się podniecie ale i na zgaszonym pedał troszke bardziej wpada niz wcześniej.
Po pedale hamulca powinienes wyczuc czy jest jak wcześniej czy gorzej. Powinienes odrazu po naprawie to wyczuc jesli zapowietrzone.Jesli sciaga przy hamowaniu mozliwe ze ktores kolo nie hamuje ale moze byc wiele innych przyczyn.na odleglosc będzie ciezko pomoc.tylko wizyta w warsztacie
Odpowietrznik w Tico jest z tyłu tylko w lewym kole. Prawy cylinderek jest tylko przelotowy ( takie widzimisie koreańczyków :P). Serio??? Ale jaja :-)
Próbowałem ręczny zaciągać nie na odpowietrzonym układzie i i koło się blokuje ale gdy dociągam śruby na kole to delikatnie drgnie i nie wiem czy ręczny za słaby czy tak powinno być. Dziś odpowietrzę układ :-)
Proces regeneracji zacisku z Hondy:
Być może ten pylący lepiej ci hamuje i szybciej się zużywa.
Wow, ręczna skrzynia 6 w benzynie. Już dlatego warto się nim zainteresować. Jeśli kupisz, powinieneś liczyć się z wymianą tarcz hamulcowych, rozrządu, regeneracją zacisków, wymianami płynów wszelkiej maści, kontrolą i zabezpieczeniem podwozia, usunięciem wycieków, usunięciem zużytych elementów zawieszenia, itp. Możesz dodać to do ceny auta.
witam wiem że temat pewnie już odgrzewany ale chciałbym sie dowiedzieć jakim programem mogę cofnąć zaciski ..... poradzcie coś... zajmuje się regeneracją zacisków i bardzo mnie to unteresuje Zajmujesz się regeneracją zacisków i niby co?Jak ci klient przywiezie zacisk to co?Chciałbyś na stole cofać zaciski programem?Przecież to da się zrobić ręcznie...
Właśnie nie robiłem tego autoryzowanym serwisie nigdy więcej już nie kupię po regeneracji zacisku z niepewnego źródła. Chodź ten drugi zacisk co kupiłem jest też po regeneracji przez firmę knorr. Straciłem wiarę i nadzieję że kiedykolwiek będzie dobrze😁
Jak udało się z tymi hanulcami poradzić bo ja mam to samo w swojej hondzie a pogorszyło się po regeneracji zacisków tylnych. (reczny brzytwąma ale nożny tył słaby a było ok)
Witam jestem po przeglądzie zacisków kół przednich . Dokładne czyszczenie , wymiana gumek . Tłoczek jest w stanie idealnym daje się przesunąć palcami . Aktualnie wyświetla się kontrolka ABS i kontrolka ręcznego . Mimo że jest opuszczony . Obstawiam sterownik ABS . Zastanawia mnie blokada kół przed regeneracją zacisków . Pytanie czy hamulec ręczny jest...
Zależy od wielkości tarcz i klocków średnia dobrej jakości to ok 250zl za tarcze przód 1 sztuka, klocki przod 150-200, tył tarcze szt. 150-200, klocki 100-150, Tylne zaciski chińskie ok 220-300zl (nie polecam często są wadliwe i brak te ręcznego, lepiej zregenerować stare orginalne jeżeli są w dobrym stanie) za lepszy ate czy TRW to napewno 350w górę,...
Skontaktuj się z f-mą Tesam z Nowego Sącza [url=www.tesam.pl/nbsps0000470-zestaw-do... Produkują m.in. specjalistyczne narzędzia do warsztatów a nawet drobne elementy m.in. tuleje do gwintów świec żarowych, odpowietrzników, końcówki itp. -> (w podanym linku katalog pdf).
Tak klodzki kierunkowe, tu akurat się nie pomylił. Dodano po 3 Z tą firmą miałem już kontakt tylko nie skojarzyłem po nazwie ATE, ale oni też rozkładają ręce niech chcą się podjąć ustawienia tego, twierdzą że to jest ustawione tylko przez fabrykę. Sugerują żeby poszukać dobrej firmy która zajmuje się typową regeneracją zacisków, ponoć gdzieś w Markach...
Miałem to samo tłoczki się łukosują i nie chcą odbijać pomogła regeneracja zacisku i problem jak ręką odjął :)
Zrobiono regenerację zacisku...
Pokombinowac z ta oslona czyli jak? Ona jest czyms zabezpieczana przed wysunieciem sie? Najp[ierw nalozyc oslone na tloczek i pozniej go docisnac do konca?
Jaka poważna usterka w Twoim przypadku eliminuje z opcji regeneracji fabryczne zaciski?
Samochód Peugeot 5008 1.6 VTI Problem był taki, że po wymianie klocków hamulcowych z tyłu blokowały się koła, tzn. po przejechaniu kilku kilometrów były bardzo gorące i było słychać pisk, tak jakby zacisk nie odbijał i koła było ciężko obrócić. Zaciski zostały zregenerowane, tzn. wymieniony tłoczek, gumka oraz oring uszczelniający w środku. Wszystko...
Ja zlecam regeneracje zacisków. Wychodzi to taniej niż nowy a mam pewność że jest profesjonalnie zrobione
Teraz masz zacisk co wymiany lub regeneracji. Sam już zrobiłeś co mogłeś. Oddaj auto do warsztatu zanim sobie lub komuś zrobisz krzywdę.
A płukałeś układ hamulcowy? Jeśli chodzi o płyn to możesz użyć DOT5.1 - nie odbiega znacząco jego cena od innych płynów. Jeśli chodzi o klocki to sprawdź klocki firmy EBC - mają w ofercie różne trochę "lepsze" klocki - w zależności od zasobności portfela możesz spróbować Yellowestuff + dopasowane tarcze... Dodam że jeśli zaciski z "wyższych" modeli...
Jeśli mocno się grzeje felga to ja bym zaczął od regeneracji zacisku.
Wykonaj regenerację zacisków hamulcowych. Nie jest to skomplikowane. Następnie po zdemontowaniu zacisków sprawdź opór toczenia się koła (być może łożyska są do wymiany).
Witam, mam problem z Fordem jak zregenerować zacisk hamulca ręcznego
Witam, zabrałem się za regeneracje zacisku hamulcowego i niestety zerwałem gwint podczas wykręcania śruby z wężykiem od płynu hamulcowego. Da radę uratować jeszcze zacisk czy raczej lipa? Z góry dziękuję za odpowiedź 🙃
Generalnie to ma się nazywać regeneracja zacisku. No cóż nikt z nas nie zgadnie co się kryje wewnątrz tego mechanizmu a może rdza robi swoje. I proszę wziąć pod uwagę, że tzw zapowietrzenie układu ma wpływ wielki na skuteczność hamowania lecz nie na powrót tłoczka. Więc z tej strony nie spodziewaj się rewelacji. A jednoosobowe odpowietrzanie to nic...
Widocznie tak zregenerowane. W jednym spotkałem się z tym że wewnątrz napchane było nie wiadomo jakiego smaru, a ma go tam nie być w ogóle. Specjale smary które się tam stosuje mają służyć tylko do ułatwienia montażu, a w kontakcie z płynem hamulcowym ma się rozpuścić. Żeby zacisk działał poprawnie tłoczek ma się z oporem w gumce przesuwać, bo to ona...
Wyczyściłeś dokładnie rowek pod uszczelka która uszczelnia tłoczek, czy po regeneracji zacisku sprawdzałeś na sucho czy tłok chodzi bez oporu?
Bez urazy, ale chyba pomyliłeś adresy - w sprawie oceny stanu technicznego mechanizmów wewnętrznych samochodu na podstawie zdjęć to sugeruję wróżbitę Macieja :/ Po prostu odżałuj te ~100zł i podjedź na stację diagnostyczną, sprawdź zawieszenie na szarpakach, niech diagnosta zwróci uwagę na stan sztywnych i elastycznych przewodów hamulcowych. W tak starym...
Witam. Po regeneracji zacisku, założeniu nowych tarcz i odpowietrzeniu jadąc ponad 100 km/h zrobiłem hamowanie...Po dojechaniu do domu było czuć spaleniznę z zacisków i tarcz. Czy dlatego, że są nowe..??
Możliwe, że zaciski do regeneracji.
wymiana płynu, wymiana wężyków elastycznych plus regeneracja zacisków, po takim przegrzaniu już nie ma elementów gumowych. Tarcze i klocki ocenić, ewentualnie wymienić.
Poprawione, przestało stukać pod pedałem hamulca - solidne odpowietrzenie. Nadal wpada, ale to już zostaje, bo mechanik jak ściana. Zacisk się mniej blokuje, ale nadal czasem trzyma - regeneracja zacisku, ale znów spartaczona, zamiast wymienić wszystkie gumki. Podsumowanie: Partaczyna, a nie mechanik, czyli jak większość niestety.
Tłoczek bez gumy .... marnowanie tylko swojej roboty . Ja nie bawię sie w szlifowanie tylko nowe montuję . Regeneracja zacisku to nowy tłoczek , osłona gumowa , uszczelka i inne akcesoria . Dobrze jest wypiaskować i pomalować ale to już jak kto woli .
W tych megane II zaciski były trochę problemem. Nie kombinuj, tylko kup zacisk i wymień. Szukaj po regeneracji lub nowego. Ja u siebie do tego samego auta po regeneracji zapłaciłem 100zł na internecie.
też mam ten problem,hamulec tylny zasadniczy bardzo słaby, ręczny jest już mocniejszy, przednie hamulce są OK.Odpowietrzanie, wymiana regulatora hamowania oraz regeneracja zacisków nic nie dała. Obstawiam uszkodzoną pompe hamulcową albo pompe ABS.
Żaden normalny mechanik nie, ale już nieświadomy klient tak. No i co z tego że nie ma różnicy, ale jak już coś kupujesz nowe i takie rządasz zgodnie z prawem to masz dostać nowe, a nie przepłacać za regenerowany bo ktoś cię zrobi w konia w sklepie i mieć możliwość sprawdzić czy rzeczywiście nowe. Co to w ogole za podejście że ci obojętne że kupujesz...
Piasta do wymiany?? Nie obejdzie się bez tego?? Ta nasadka tak się nazywa?? Dodano po 3 Czyli Piasta i tarcza do wymiany która jest już przypieczona..A regeneracja zacisku jest trudna...trzeba później odpowietrzac układ??
Gazownik też płaci kaucję, opłaty te są stosowane już z większością części, które podlegają regeneracji /zaciski hamulcowe, przekładnie kierownicze, alternatory, rozruszniki, pompy wody itd…/. Chcesz mieć taniej to oddaj. Są i wyższe kaucje.
Zaciski najpierw miałem nowe ale chińskie a później kupiłem oryginalne regenerowane przez bosch. To jest Iveco z 2018r i ręczny jest na zaciskach. Pompa hamulcowa jest nowa firmy bosch. Zastanawia mnie, czy zaciski po regeneracji mogą być wadliwe, ale to raczej mało prawdopodobne by 2 z rzędu zaciski powodowały te same objawy
No ja rozumiem. Ale weźmy pod uwagę taki fakt jak Regeneracja zacisków hamulcowych czy Vacu albo jakiś innych pierdół z branży motorowej, wszystkiego sie człowiek nie dowie na forum a zawsze gdzieś pojawią sie jakieś artykuły mające za zadanie poinformować o zasadzie działania danego elementu a jednocześnie wdrążenie człowieka jak powinien w jakiś stopniu...
Wygląda to po prostu na zapieczony hamulec. Możesz testowo zrobić taki myk. Skoro po "mocnym hamowaniu" blokuje ci się hamulec, to rozpędź się, zahamuj tak by wywołać "tę blokadę" aż do pełnego zatrzymania, potem uderz czymś twardym w oba zaciski hamulcowe (tak dość mocno, ale nie na tyle aby je rozwalić XD) i spróbuj ruszyć, jeśli od razu ci pojedzie...
Ecu znajduje się pod schowkiem od strony pasażera - przynajmniej w mojej CRV II z 2006 jest w tym miejscu zlokalizowany. Sprawa rozwiązana - auto pali i jeździ tylko obecnie jestem w trakcie regeneracji przedniego zacisku gdyż się z niego leje płyn hamulcowy.
Witam. Jestem w trakcie regeneracji zacisku hamulcowego tylnego lewego w audi a3 8l, 1.6 benzyna 98r. Wykręciłem tłoczek z zacisku, nie wiem jednak jak wyjąć koszyczek. Jest on w jakis sposob sprzężony z dźwignią hamulca ręcznego. Czy ktoś wie jak go wymontować? Serdecznie prosze o poradę. Pozdrawiam
Cześć. Mam takie pytanie czy zacisk tylni w zafirze można zastąpić zaciskiem z astry 2 na stałe (lub na czas regeneracji)?
Cześć, A czy na czas wymiany akumulatorów, nie można by było zapodać napięcia z zasilacza laboratoryjnego na wszystkie zaciski ogniw?
Ja rozumiem i jestem świadom że hamulce to nie żarty, ale czy jak kupimy buty w sklepie i rozwiąże nam się sznurowadło to lecimy żeby nam je zawiazali ?. Wpierw czeka mnie regeneracja dwoch zacisków z tyłu. Pomyślę jednak następnie po regeneracji o warsztacie.
Passat b6 2007 rok. Po wymianie tarcz, klocków (TRW), regeneracji zacisków, wymianie pompy abs, grzeją się tarcze. Na postoju z silnikiem na chodzie można wciskać hamulec, nic nie blokuje. Podczas jazdy do 100km/h nagrzewa się przód do 50 stopni, tył 120 stopni. Opony, koła takie same. Powyżej setki po kilku kilometrach auto staje, tak zaczyna trzymać...
Trzyma dźwignia ręcznego na zacisku hamulcowym (ale to trzeba sprawdzić, odłączając linkę ręcznego od dźwigni zacisku) jeśli to się potwierdzi to zacisk do regeneracji albo do wymiany na nowy/sprawny.
Witam mam pytanko czy ktos miał moze taki problem w poldku ze po wymianie czterech zaciskow tylne maja wyciek z tłoczkow zostały zareklamowane i po tygodniu nie wyjezdzajac na droge znowu leca?te były po regeneracji i nie wiem już czy to problem rzemiosła regeneracji czy coś tkwi w poldku stare były zatarte ale nie leciały pozdrawiam.z góry dzięki za...
Problem z hamowaniem rozwiązany przez wymianę nowego zacisku na zacisk po regeneracji /albo była inna łapka w zacisku albo nowy był uszkodzony/ Pozostał tylko jeden problem cały czas nie widzi jednego czujnika zużycia klocków czy to może być modulator ale jak zamieniam wtyczki od czujników to pokazuje drugi czujnik a w tym jest kreska ?
Witam, może odgrzewam stary temat ale nie mogę się nigdzie doszukać o problemie z hamulcami w sprinterze. Wymieniałem klocki, płyn, regeneracja zacisków, wymiana tarcz, wymiana pompy hamulcowej i nie mam hamulca na przednie koła. Tylne koła hamują z piskiem, a przednie się obracają można cisnąć do dechy a one nie stają w miejscu. Proszę o pomoc bo nie...
To zacisk, kupiłem używany po regeneracji za 400 zł i pomogło.
Dziękuję. Faktycznie świeci abs, bo na tylnej osi czujnik do wymiany. Klocki są nowe. Niestety zacisk z regeneracji wrócił bez czujnika zużycia. Kontrolka awarii hamulców zapala się zawsze chwilę po uruchomieniu silnika. Dziękuję za pomoc.
witam posiadam golfa II w którym nie moge odpowietrzyc hamulców, wymienione zostały przód tarcze+klocki tył tarcze+klocki+regeneracja zacisków tzn wymiana wszystkich gumek, wymieniona została rowniez pompa hamulcowa. odpowietrzanie zacząłem od prawego tylnego koła nastepnie tył lewe pozniej przód prawe i przód lewe, korektor siły hamowania został wymontowany...
Właśnie próbowałem Cię do tego naprowadzić. Miałem taki sam przypadek, zacisk był do regeneracji.
Zaciski po regeneracji, nowe tarcze, hamulce, płyn i śmiga
Witam, mam problem z hamulcami w oplu zafira 2.0dti 82km, ostatnio zostały założone nowe zaciski tył bo regeneracja przynosiła tylko krótko trwały efekt, po regeneracji opel hamował, po założonych nowych zaciskach pedał twardy i słabo hamuje
klucz nasadowy Torx, ale nie wiem jaki 18, solidny a nie jakiś z marketu bo śruby będzie ciężko ruszyć. Potrzebny też przyrząd do wkręcania tłoczków w zaciskach. Zaciski też bardzo często wymagają regeneracji więc zaoszczędzisz sobie sporo czasu, nerwów i będzie zrobione jak należy jak pojedziesz z tym do warsztatu.
Musisz się lekko wsunąć pod tył auta i śrubokrętem/innym narzędziem odciągnąć cięgna przy linkach ręcznego ja zaciskach hamulcowych. Oczywiście nie obejdzie się bez regeneracji tłoczków hamulcowych, jednak po odciągnięciu cięgien, hamulec się zwolni. Przerabiałem temat kilka razy, jest to proste w wykonaniu. Inaczej może sprawa wyglądać, jeśli są tam...
Witam.Rozwiązał kolega problem z wpadającym pedałem hamulca ? Mam to samo Iveco 35C15 z 2010 roku.Wymienione zostały tarcze hamulcowe wraz z klockami,tylne zaciski po regeneracji,ręczny sprawny.Układ na 100 proc jest odpowietrzony.Sprawdzałem pompę hamulcową więc to też odpada.Zastanawiam się nad pompą ABS czy ona może być tego powodem(abs jest sprawny).
Po pierwsze nie można zregenerować zacisku? Jest to najlepsza opcja. Można kupić używany zacisk i go potem zregenerować. Potem można szukać nowego np. lauber (część oryginalna po regeneracji), a na samym końcu trw/bosch.
Witam Problem jak w temacie, po regeneracji tylnego zacisku hamulce na wszystkich kołach odpuszczają z około sekundowym opóźnieniem . Układ jest odpowietrzony, jak już hebel puści wszystkie koła kręcą się bez żadnych oporów i zacięć. Dzieje się to na pracującym jak i odłączonym serwie. Gdzie szukać?
Zadzwoń zapytaj.2 lata temu płaciłem 150 za zacisk plus wysyłka w obie strony,pól roku gwarancji.Wysyłka i powrót zeszło około tygodnia.Nie miałem z tyłu hamulców do tej pory działają.Pod górkę nie boję się zostawić na ręcznym.Przed regeneracją nie było o tym mowy.Koledze natomiast który oddał na cieknące zaciski po pół roku znowu zaczęło czyli już...
To jest oś dźwigienki hamulca ręcznego i ona jest zakończona gwintem M8x1,5. Nie ma tam żadnej śruby, tylko nakretka nakręcona na koniec tej ośki (który ktoś ukręcił odkręcając). O ile regeneracja części hydraulicznej zacisku nie jest problematyczna o tyle strona mechaniczna stanowi często duży problem (taka konstrukcja) Moja rada, kup nowy, nawet chiński...
Z moich doświadczeń wynika , że diesel wychodzi prawie zawsze drożej w samych kosztach utrzymania ( o naprawach nie wspomne) Wszyscy piszą (ale bez konkretów) o problemach i kosztach serwisowania diesela to może ja konkretnie: sedan Mazda626 2.0D z 2000r kupiona w 2007r z przebiegiem (rzeczywistym) 192tys, miałem ją pięć lat do przebiegu ok. 295tys....
Witam. Trafiła do mnie dopiero teraz ale opisze problem. Według właścicieli naczepa ma zajebiste hamulce ale co 3 miesiące wymiana klocków i tarcze wyglądają jak góry( tu wybrane tam góra tu bierze tylko górnym rantem). Dzisiaj rano rozebrałem 3 osie, zero klocków, to porozbierane i poskładane, regeneracja zacisków( 2 zatarte były a tak to ok) i na...
Witam. Mam poważny problem elektrycy i mechanicy rozkładają ręce układ hamulcowy praktycznie cały wymieniony (pompa ABS z ESP i sterownikiem, pompa hamulcowa, serwo, przewody elastyczne z przodu, regeneracja zacisków przednich, czujnik światła stopu, tylne zaciski i prowadnice sprawdzone są ok cofają się, płyn hamulcowy wymieniony wielokrotnie, odpowietrzany...
Zaciski do regeneracji, nie zrobisz tego "domowym" sposobem
Chyba wiem co mam w samochodzie zamontowane czujniki przy kołach i pompa ABS mówi sama za siebie . Te wszystkie objawy z prowadnicą i tłoczkami Które przedstawiłeś są już są dawno porobione wraz z regeneracją zacisków . Ok, ale muszę przyznać, że masz wyjątkowe auto. A tak do rzeczy. W jakich sposób odpowietrzałeś hamulce?. (Chodzi o to, czy zastosowałeś...
Tak doszliśmy z mechanikiem. Nowy zacisk po regeneracji i problem ustał.
Jak ci się podoba to kup, może jednak przy tej cenie niech ktoś mający takie autko zobaczy co kupisz. Części w zamiennikach tanie, autko dość proste w naprawie, jeśli potrzeba zawieszenie naprawi kowal, 1200zł wydasz ale potem: koniecznie obejrzeć (i raczej wymienić ) rozrząd, może jeszcze dojdą opony do wymiany, regenerację zacisków zrobił bym w ciemno...
Kilka dni temu podczas jazdy pedał hamulca zaczął mi wpadać w podłogę i okazało się że jedno z tylnych kół jest gorące i po demontażu problem z zaciskiem nie ruszał się tłoczek. Zacisk oddałem do regeneracji ale zastanawia mnie to cały czas czy uszkodzony zacisk i zagrzanie układu może powodować wpadanie pedału hamulca?
Kolega w seju ma sanki z ABSem na pokładzie więc postarajmy się jakoś pomóc bo strajkować nie będzie komu :-) bo się nam kolega na jakimś tramwaju zaraz zatrzyma :-) Panie janerko - proponuję podjechać do pierwszego lepszego serwisu i niech sprawdzą ten ABS. Drogo nie wyjdzie. Napewno jest ten ABS? Jeśli tak to zacząłbym od najprostszych rzeczy (zakładając...
Przed utylizacją sprawdziłbym jeszcze: - czy rozgrzane zaciski łatwo przesuwają się na prowadnicach, - czy tłoczek łatwo przesuwa się w całym zakresie ruchu, - jeśli auto ma >10lat, należałoby wykonać regenerację wszystkich zacisków, nawet jeśli powyższe testy są OK, - pomiar osiowości piast. Przypuszczam, że po potraktowaniu szlifierką, ich miejscem...
Robiłem mały remont hamulców. Wymiana przewodów elastycznych oraz jednego twardego. Regeneracja zacisków i wymiana płynu hamulcowego. Po tym wszystkim pojechałem na stacje diagnostyczną ale nie potrafię zinterpretować wyników siły hamowania dlatego proszę was o pomoc. Wyniki ze stacji diagnostycznej to: Opory toczenia: Przód 10% Tył 3% Siła hamowania...
Czy gra jest warta świeczki, czy dać sobie spokój? Pytanie z cyklu: czy warto wiązać się z 40-latką, z dwójką dzieci. Może tak, a może nie. Jeśli auto na chwilę, to pewnie opłaca się, bo i cena niska, a silnik niewysilony. Jeśli ma już ¼ wieku - a ma być na dłużej - auto powinno przejść remont kapitalny za 15k, a może i za 35k. Przykładowo: - regeneracja...
Prawe tylne zaciski do regeneracji sprawdz stan tłoczków,prowadnic, pracę klocków w jarzmach,wężyki
Najprawdopodobniej przyczyną było zatarcie zacisku, także chyba czeka mnie regeneracja. Dziękuję za podpowiedź.
Jak do końca nie wiem co było przyczyną. Pomogła zamiana zacisków tył przód. W tej chwili mam spokój, koło się nie blokuje. Więc może spróbuj. Ja miałem na tyle zacisk po regeneracji który nie odbijał prawidłowo. Zarost84 daj znać jak będzie lepiej albo jak znajdziesz gdzie tkwi problem.
słabo układ hamuję przód mam nowy (rok) , tył to 3 letni, ogólnie hamuję ale z większych prędkości to szlaku niema(...) Określ, co oznacza "przód mam nowy". Skoro słabo hamuje(ę?), to zgaduję, że wymienione są tylko klocki i tarcze. W takim roczniku, to do wymiany też zaciski (albo do regeneracji). O wymianie płynu chyba nie muszę wspominać?
Witam, Jestem posiadaczem pojazdu Opel Kadett E silnik C16NZ, skrzynia automatyczna 3-biegowa (pozycje na wybieraku: P, N, R, D, 2, 1). Borykam się z problemem nie równych obrotów na pozycji P/N. Najpierw napiszę co zostało zrobione do tej pory: 1. Przeprowadziłem remont silnika (nowe: pierścienie, zawory, prowadnice, popychacze hydrauliczne, dźwigienki,...
regeneracja głośników za pomocą maszyn i urządzeń - urządzenia i maszyny to głównie suszarka do włosów, strzukawka z klejem żeby byłołatwiej zaaplikować, nożyczki żyletka i lutownica. Ewentualnie jakis zacisk plastykowy;)
… panie, nowe tarcze, nowe klocki, zaciski po regeneracji, już wymieniłem pompę hamulcową, układ NA PEWNO dobrze odpowietrzony, a „Beczka” /123/ jak lokomotywa, ciężko zatrzymać… http://obrazki.elektroda.pl/5409267300_1... http://obrazki.elektroda.pl/7871501400_1...
Witam Jeżeli niegdy tego nie robiłes to czy nie lepiej dać sobie spokój? Osłonę bębna tak jak na zdjęciu musisz wyciągnąc z 2 znajdujących się po bokach zacisków - wystarczy z wyczuciem podważyć śrubokrętem płaskim. Pozdrawiam.
ale czemu wcześniej było ok? Klocki były zużyte co za tym idzie pracowały w innym miejscu jarzma. a i czy z czasem jak klocki sie zużyją bedzie ok? Będzie, tylko poza przegrzanymi tarczami, zużytymi klockami, większą ilością spalonego paliwa wymienisz też łożyska i ewentualnie czujniki ABS/ESP tylnej osi, że o pełnej regeneracji przegrzanych zacisków...
Według Autodaty mierzymy następująco: Zacisk 1 i 5: zapłon włączony, wartość ok. 5V Zacisk 1 i 2: zapłon włączony, przepustnica zamknięta, wartość ok. 2,1V Zacisk 1 i 2: zapłon włączony, przepustnica całkowicie otwarta, wartość ok. 4,9V Zacisk 1 i 4: zapłon włączony, przepustnica zamknięta, wartość 0V Zacisk 1 i 4: zapłon włączony, przepustnica całkowicie...
Padły pompy. Zacisk pewnie też do regeneracji skoro zagotowal plyn.
padła pewnie pompa hamulcowa, wycieka do środka od strony popychacza. A co do stuków, ma to coś ABS? Albo zaciski do regeneracji. Nie zobaczysz nie dowiesz się niczego.
regeneracja zacisków hamulcowych regeneracja tylnych zacisków unifon zacisków
mercedes grzać ogrzewać błąd pamięć masowy gwint sondy lambda
MiFi nie łączy się z radiem NewCar BT - brak internetu Lokalizacja czujnika IAT w Audi A3 8L BFQ 1.6