naprawic koncowke

Znaleziono około 54 wyników dla: naprawic koncowke
  • London 42 - czy da sie to naprawic??

    Witam:) Owy london jest na TDA7350x2, koncowke juz sprawdzalem, i co wiecej, radio gra jakis czas a dopiero pozniej wywala ten kondesator... gdzies cos musialo pojsc ale nie sadze zeby to byla koncowka...

    Radia Samochodowe Serwis   09 Lis 2004 22:13 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1199
  • UNITRA trawiata 311d i AT9100 nowy uzytkownik prosze o pomoc

    w trawiacie 311d przez pomylke wlutowalem bd138 odwrotnie i pozniej jak sie okazalo w miesce bdp284/285 wlutowalem bd243c/244odwrotnie ale to z niewiedzy ze wyprowadzenai sa inne niz w celmi polecial wiec bezpiecznik zasilania po sprawdzeniu zamienilem bd 138 oraz dzieki radzie kolegi zmostkowalem bze...

    Początkujący Elektronicy   16 Maj 2006 22:55 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 4421
  • Mądrości na temat Radmorów - wymiana informacji

    dostalem wreszcie Radmora 5102, brazowy, trafo 120w, 2x6800uF, japonskie wskazniki i jestem nim zachwycony. musze naprawic koncowke (2n3055 dzialaja(lol)), przestroic go, chyba wylacze kontur (swoja droga potezny), omine pre, wymienie okablowanie i zaloze zarowki od Poloneza (czy nic sie nie stanie...

    Jakie Audio do Domu   23 Mar 2006 17:38 Odpowiedzi: 1864    Wyświetleń: 335025
  • wzmacniacz audio Sony TA-212A

    chce go troche przerobic - zamienic wejscie phono na zwykle aux bo mi to niepotrzebne i naprawic koncowke. ktos juz w tym grzebał i zrobił niezbyt dobrze bo jedna koncowka spłoneła. Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...

    Technika Sceniczna i Studyjna   08 Kwi 2005 16:31 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1053
  • Regulacja zabezpieczenia- jak to zrobić?

    a na jaka moge ustawic starowa ? moge ja ustawic na poczatek na polowe czy na min czy na max opornosci te peerki ? tak by sobie moc narazie naprawic koncowke Dodano po 2 chodzi mi o peerki jak je mam ustawic by moc sobie potem je regolowac po naprawieniu wzmacniacza :(

    Audio Serwis   02 Lut 2007 19:00 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 687
  • Kto naprawi sharpa7700?

    Witam was, mam problem, sam sie na tym az tak nie znam i pracuje od rana do wieczora a chcialbym naprawic koncowke sharp7700. Najpierw padl mi stk, w serwisie gosc wymienil, pozniej znow bo wstawil jakis chinski szajs i grala moze z pol godziny glosniej tylko, choc zapasu jeszcze bylo. Czy jest ktos...

    Audio Nagłośnienie Domowe   27 Lis 2007 15:31 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 579
  • Radio Blaupunkt wymiana ukladu scalonego

    Witam Mam problem z radiem Blaupunkt. Przez moja glupote chcialem naprawic koncowke od anteny i chcialem zrobic test przy otwartym radiu z dolu i niechcacy dotknolem metalu - trzask i uklad scalony wystrzelil. A na dole radia wyglada tak: Zamowilem na AliExpress uklad, ale tylko byl taki...

    Początkujący Elektronicy   14 Cze 2017 19:12 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 678
  • Końcówka hollywood impact-480

    a ja mam HOLLYWOOD IMPACT-480 i dzialala dosc ladnie, bas nie wymiekal nawet na 15 calowych glosnikach koncowe jednak szlag trafil bo podlaczulem na wejscie za silny sygnal....ale da sie to naprawic, jedyna wada tego modelu to razace niebieskie diody, pzoatym ok ani razu mnie nie zawiodla, chyba ze...

    Estrada Co Kupić   30 Gru 2010 16:10 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 7963
  • Telefon Nokia 6100 uparty zasięg.

    Witajcie wszyscy. Mam niespotykany problem z nokia 6100, natomiast chodzi o zasięg nie moge sobie z nim poradzic a zrobilem juz kilka takich nokii z uszkodzonym zasiegiem a z ta nie moge poradzic sobie. Na wyswietlaczu raz pokazuje zasieg i zaraz znika a czasami wogole nie pokazuje ale nadawanie jest...

    Smartfony Serwis   15 Lut 2006 12:25 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1224
  • Tosca 303 lewy kanał. Przy małej głośności charczy.

    nic niewyregulujesz bo sie nieda tylko prad spoczynkowy mozna ustawic ale od tego napewno nie charczy . czy kolumny sa jednakowe czyli jezeli podłaczysz pod dobry kanał graja jednakowo ? a koncowke trzeba naprawic zaraz ustalimy krok po kroku co masz uszkodzone. najpierw sprawdz kolumny potem sprawdzimy...

    Audio Serwis   04 Mar 2006 16:28 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2240
  • UNITRA PW 9010 prawy kanał tak mi trzeszczy że mała bania!!

    Witam. Ostatnio staram sie naprawic wzmacniacz unitry pw9014 po pierwszych ogledzinach stwierdzilem ze dwa rezystorki sa zweglone byly to r151 i r252 (39ohm), po wymianie tychze oporniczkow wzmacniacz nie gral palił sie bezpiecznik z przedwzmacniacza. Więc postanowilismy z kolega ze postaramy sie odzyskac...

    Audio Serwis   08 Mar 2006 12:50 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1767
  • Naprawa wzmacniacza Unitra Fonica Prezident pw9014

    Witam. Ostatnio staram sie naprawic wzmacniacz unitry pw9014 po pierwszych ogledzinach stwierdzilem ze dwa rezystorki sa zweglone byly to r151 i r252 (39ohm), po wymianie tychze oporniczkow wzmacniacz nie gral palił sie bezpiecznik z przedwzmacniacza. Więc postanowilismy z kolega ze postaramy sie odzyskac...

    Audio Serwis   08 Mar 2006 13:58 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1305
  • Miernik DT-838 - usterka

    No to tak: artkoz3: to bylo tak – wlozylem jedna koncowke do jednej dziurki w gniazdku, a druga koncowke do drugiej dziurki. I to wszystko, zadne urzadzenie nie bylo wlaczone do obwodu. „Druga sprawa przełożyłeś kabel od miernika na styk amperomierza ?” – tu nie wiem o co...

    Początkujący Elektronicy   22 Kwi 2006 13:51 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2424
  • Zerwana linka sprzegła Peugeot 106

    witam urwal mi sie czesc plastiku znajdujacy sie na koncu linki przy pedale. linka jest z samoregulatorem i niemam zielonego pojecia jak odczepic ja od lapy sprzegla poniewaz niema tam zadnej nakretki tylko grzybek na stale czy trzeba rozdzielic ja gdzies w polowie na tym samoregulatorze? jezeli mialbym...

    Samochody Mechanika   20 Cze 2009 06:26 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4697
  • Clarion DXZ838RMP - potrzebny schemat

    witam wszystkich uzytkownikow portalu mam problem z w/w radiem a mianowicie przestal dzialac odtwarzacz cd (nie kreci plyta) dalem radyjko do naprawy ale zaden z moim zdaniem "pseldo" elektronikow nie dal rady tego naprawic podajac jakos przyczyne brak schematu a na dodatek jeden z nich zniszczyl koncowke...

    Początkujący Serwisanci   03 Lip 2007 19:02 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 748
  • Panasonic SA-AK28 - Błąd F-61

    W wieży panasonic SA-AK28 na wyswietlaczy mam komunkikato uszkodzeniuzasilacza/wzmacniacza (F-61)mam do niego serwisowke przemierzylem caly zasilacz/wzmacniacz,wymienilem STK,odlaczylem koncowke mocy i NIC :( !!!A zaczelo sie od CD(nie dzialal).Moze ktos wie jak moge to naprawic???Z gory dziekuje za...

    Audio Serwis   06 Sty 2009 21:07 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 13826
  • Panasonic SA CH74 F61

    wylutuj koncowke mocy jak nie pomoze posprawdzaj zlaczki moze gdziesz przewy masz ewetualnie wylutuj BU2090AF na front panelu jak nie pomoze to niestety proc BarT jak nie ogarniesz to moge ci naprawic potrafie wylecczyc uszkodzonego proca 80% procow jest do odratowania

    Audio Serwis   19 Kwi 2004 20:06 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2391
  • Diora WS430 - problem z przedwzmacniaczem

    Jesli gotuje sie cos w tranzystorze w przedwzmacniaczu, to nie ma obawy o koncowke mocy nawet, gdyby jakis tranzystor zaczal zwierac, bo skladowa stala i tak zostanie odcieta. Jesli dzieje sie to w koncowce, to juz gorzej, ale raczej bym tego nie podejrzewal. Powiedzenie natomiast co sie napewno stanie...

    Audio Serwis   05 Sie 2004 13:51 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 960
  • Wzmacniacz zintegrowany yamaha ax-930

    Po dokladnej analizie uszkodzenia stwierdzilem : Glowny problem polega na tym ze 2SC1306A oryginalnego toshiby wykazuje wartosc β=136 - pomiar przyrzadem METEX 3650D w temp pokojowej , a tego ktory kupilem w sklepie 2SC1306 β=66 a wiec wychodzi wiecej niz o polowe mniej od orginalu. A...

    Audio Serwis   08 Lis 2004 13:57 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4746
  • Narzedzia serwisowe-co potrzeba?

    Chyba zyski z obrotu telefonami spadaja bo coraz wiecej osob pyta o koszty i potrzebny sprzet to stworzenia serwisu..... tyle ze nikogo nie interesuje jaka wiedza i doswiadczenie jest potrzebne to tego zeby naprawiac COKOLWIEK (nie mowie juz o komórkach). Efekt jest tego taki : W jakims tam punkcie siedzi...

    Smartfony Serwis   31 Mar 2006 19:46 Odpowiedzi: 58    Wyświetleń: 10874
  • Radio PHILIPS RC519 - jaka końcówka mocy?

    Witam. Juz raz zadałem tu takie pytanie i nikt mi niestety nie pomogl, byc moze nikt sie nie spotkal z takim radyjkiem i po prostu nikt nie wie, lub osoba ktora sie orientuje nie trafila na moj post. Postanowilem spróbowac jeszcze raz, moze tym razem sie mi uda trafic na osobe ktora mi pomoze. Posiadam...

    Radia Samochodowe Początkujący   07 Mar 2005 12:45 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1151
  • Pioneer DEH 424R problemy z dzwiekiem

    Mam radyjko Pioneer DEH 424R. Dostalem je uwalone. nie bylo wogole dzwieku. Zmienilem koncowke na TDA 7384 ale nadal nic nie gralo. Odlaczylem mute i teraz dziala ale tylko CD. Nie ma wogole dzwiku z radia. Co moze byc uwalone ??? Jak naprawic MUTE ???

    Radia Samochodowe Serwis   15 Maj 2005 20:30 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1167
  • Problem z Ni-Mh w helikopterze rc.

    witam! jestem calkowitym laikiem, dlatego prosze przede wszystkim o wyrozumialosc. otoz nabylem droga kupna model rc helikoptera firmy nikko napedzanego pakietem akumulatorkow - 8,4V o pojemnosci 350mah, niestety z zepsuta ladowarka (w srodku ktos ja probowal naprawiac, i efekt taki, ze nie ma prawie...

    Początkujący Elektronicy   26 Maj 2005 07:35 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2601
  • Nikko Sky Watcher - problem z ni-mh

    witam! jestem calkowitym laikiem, dlatego prosze przede wszystkim o wyrozumialosc. otoz nabylem droga kupna model rc helikoptera firmy nikko napedzanego pakietem akumulatorkow - 8,4V o pojemnosci 350mah, niestety z zepsuta ladowarka (w srodku ktos ja probowal naprawiac, i efekt taki, ze nie ma prawie...

    Początkujący Serwisanci   27 Gru 2007 12:10 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3147
  • Pytanie o radyjka

    a co to znaczy tania naprawa? :-) - np nie dzialajace podswietlanie panela w Blaupunkt np Dresden RCR 128 (tzw buzka) jest 6 zarowek z tego zawsze z 4 padaja koszt jednej 15 PLN :-) super tania naprawa :-) - np pekniety wyswietlacz w starszym Blaupunkcie typu Frankfurt RC 82 albo Woodstock DJ...

    Radia Samochodowe Serwis   22 Cze 2005 12:15 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1451
  • Unitra Amator Stereo DSS 101 / problem z stereo

    brak jakiegokolwiek szumu z tego drugiego kanalu. chodzi o koncowke mocy tak? jesli tak, to czy mozna ta usterka w latwy domowy sposob naprawic, czy wymaga specjalistycznej naprawy? (o ile to jest oplacalne)

    Audio Serwis   20 Gru 2018 11:57 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 4077
  • Naglosnienie Klubu

    Witam Potyrzebuje malej pomocy :) Chodzi o naglosnienie klubu. Jest on pietrowy gora ma takie same wymiary co dol w formie balkonu (wyciecie jest jak parkiet. Bylo to kiedys kino teraz jest dyskoteka. Wymiary 30 x 10 m proporcje mniej wiecej zachowalem na obrazku. Posiadamy: 2x LDM suby aktywne 700...

    Technika Sceniczna i Studyjna   28 Wrz 2005 09:52 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2277
  • Końcówka mocy JVC M-3030

    Witam jezeli chodzi o moc tej koncowki to dokladnie nie znam parametrow napewno jest to duza moc ok (220-250 rms) bo jest to koncowka estradowa. Sam posiadam taka koncowke ale niestety jest w niej uszkodzony jeden kanal potrzebuje serwisowke zeby to naprawic a warto jest miec cos takiego.

    Elementy Elektroniczne - zamienniki i identyfikacja   08 Lut 2006 23:26 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2253
  • Philips 754 potrzebna pomoc

    Tu jest wlasnie problem.Jak chcesz naprawic radio skoro niewiesz ze w kazdym prawie radiu jest zawsze dioda prostownicza podlaczona miedzy plusem i minusem tak ze jak bys odwrocil zasilanie to zacznie przewodzic i spali bezpiecznik w instalacji a nie radio.Czarna dioda prostownicza.Nie mam radia przed...

    Radia Samochodowe Serwis   12 Sie 2006 14:20 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 950
  • Wzmacniacz na 2 x 20 V lub 1 x 38 - po unitrze

    A po co go chcesz przerabiac?Prosciej i taniej jest naprawic ta uszkodzona koncowke niz cos kombinowac!

    Audio Serwis   12 Sie 2006 20:53 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1518
  • Podłączenie mp3 do koncowki !!

    witam padło mi radio jvc chameleon chyba ktoras taśma gosc go probuje naprawic i chce podłaczyc przenosnego mp3 mam koncowke 4x70 rms 2 kanaly podłaczyłbym pod srednie i wysokie a następne 2 mostek i pod subika małego kabel oczywiscie chincze = jack maly i teraz jak załatwic sprawe ze startem koncowki...

    CarAudio   13 Maj 2006 16:09 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 870
  • Model nieznany. Padla 1 koncowka ale charczy a 2 gra. pomocy

    Witam! Dostalem pare dni temu wzmaka samochodowego ale nie wiem jakiej firmy bo jest strasznie podrapany. Wiadomo mi ze ma 2 * 300 w srodku jest 1 koncowka wymieniona bo ma inny kolor. jest 8 kocowek (chyba bo juz skrecilem i podlaczylem) z tego jednej wogole nie ma. Koncowki posiadaja 3 nogi i tam...

    Audio Serwis   15 Sie 2006 08:58 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 735
  • Model nieznany. Padla 1 koncowka ale charczy a 2 gra. pomocy

    Witam! Dostalem pare dni temu wzmaka samochodowego ale nie wiem jakiej firmy bo jest strasznie podrapany. Wiadomo mi ze ma 2 * 300 w srodku jest 1 koncowka wymieniona bo ma inny kolor. jest 8 kocowek (chyba bo juz skrecilem i podlaczylem) z tego jednej wogole nie ma. Koncowki posiadaja 3 nogi i tam...

    CarAudio   15 Sie 2006 09:25 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 718
  • 2x T610 - brak zasięgu i biały LCD.

    Mam 2 Sony T610. Pierwszy nie lapie zasiegu. Wiaze sie z tym moje pytania, czy da sie to naprawic programowo jak w nokii, czy trzeba przelutowac koncowke mocy. Jezeli to drugie to prosze o podanie oznaczenia jej. Drugi to chyba proste, ale smię wątpić. Telefon się uruchamia. Wyświetlacz jest sprawny,...

    Smartfony Serwis   01 Wrz 2006 21:35 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1077
  • objawy uszkodzenia koncowki mocy

    Witam! Mam stary wzmiacniasz, nie dziala. W servisie za naprawe chca 150 zl wiec mi sie nie oplaca. Jest oparty o koncowke STK043. W najblizszych dniach bede probowal go naprawic, powiedzicie mi tylko czy jesli koncowka mocy jest uszkodzona to moze generowac czasem jakies trzaski? Bo jak podlacze glosnik...

    Audio Serwis   19 Wrz 2006 07:08 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 12761
  • Jak to podniosłem 6-krotnie moc swojego wzmacniacza unitry

    Wpakowales sie w koszta zamiast naprawic oryginalna koncowke ktora zagralaby z pewnoscia lepiej. Profanacja...

    DIY Konstrukcje   28 Paź 2006 00:46 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 9133
  • Jaki transformator w Unitra PW 9010?

    Lepiej naprawic stara koncowke.

    Audio Serwis   08 Lis 2006 18:12 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 2155
  • Eltron 100 U. Kolumny charczały i jakoś cicho grają.

    A po co chcesz wymieniac koncowke cala?Jak ta uszkodzona mozna bezproblemu naprawic!

    Początkujący Serwisanci   21 Lis 2006 17:11 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 2157
  • nokia 6310 zasięg dziwny problem

    Dostalem taka nokie a w zasadzie zwloki po niej od kolegi. Nokia nie miala zasiegu, wczesniej byla w serwisie gdzie powiedziano ze sie nie da tego naprawic, a chlopaki ja rozszabrowali przy okazji :evil: i pozbyli buzera, antenki i podmienili baterie na jakis syf. Telefon sobie lezal w szafie, az...

    Smartfony Serwis   13 Lut 2007 15:56 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 957
  • Zasilacz FSP150-1ADE11 do laptopa.

    Witam Panow! Odswiezam temat bo problem tego zasilacza rowniez i mnie spotkal. Otoz po nadniach przestal dzialac mi wnim wentylatorek chlodzacy, i dzisiaj siedziac przy laptopie nie obciazajac go zbytnio (tylko internet) nagle wywalilo korki w pokoju a w zasilaczu cos blysnelo i zasmierdzialo. Po jego...

    Początkujący Serwisanci   27 Mar 2007 00:53 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1793
  • problem z radiem daewoo akf-8025

    moj kuzyn sie pospieszyl i pewnie zle podlaczyl a ja mam naprawic:D Sprawdzalem koncowke mocy i nie wyglada na spalonom przynajmniej na zewnatrz.

    Radia Samochodowe Serwis   24 Lip 2007 14:23 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1209
  • Laptop ASUS L3000D, nie wlacza sie

    Mam problem z laptopem, poprostu nie wlaczyl sie ,nie reaguje na nic. Dioda z zasilacza swieci a jak wlacze koncowke do laptopa to gasnie jakby laptop robil zwarcie.Naladowalem baterie zeby sprawdzic bez zasilacza ale tez nic.Kolega sklada laptopy, sprawdzil twardy dysk, monitor i inne podzespoly i wszystko...

    Komputery Hardware   09 Sty 2008 16:51 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1592
  • Wzmacniacz Mosfet 25W na IRF532 - 9532.

    Witam mam maly problem zrobilem ta koncowke ale po odpaleniu i podlaczeniu sygnalu slychac bylo straszliwe znieksztalcenia dzwiek tez troche bylo slychac. Podlaczylem to przez zarowke nie bylo zwarcia gdy nie bylo sygnalu gdy poszedl sygnal zarowka sie zaczynala lekko swiecic ale to naprade nie bardzo....

    Artykuły   20 Wrz 2020 17:02 Odpowiedzi: 1110    Wyświetleń: 285184
  • Panasonic DFX 555 naprawa końcówki mocy

    Witam przepinalem głośniki i radyjko przestalo grac... tylko tuba gra... Chyba poszla końcówka mocy nie? Jak naprawic taka koncowke trudna robota to??

    Radia Samochodowe Serwis   17 Sty 2008 10:51 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1803
  • Technics wentylator. Możliwość przesmarowania?

    witam, czy jest mozliwosc w jakis sposob przesmarowania wentylatora chlodzacego koncowke mocy we wzmacniaczu ? probowalem go przeczyscic ale na niewiele to sie zdalo, mysle uklad sterujacy jest sprawny poniewaz wentylator raz sie wlaczy (ale troche sie tlucze) a raz tylko "dygnie" (wtedy np. lekkie ruszenie...

    Audio Serwis   26 Mar 2008 10:45 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1115
  • Przeróbka LDM na MOS.

    Jak wyslales takiego maila do LDM-u to na 99% trafi do mnie :) Kupilismy kiedys Behringera ktory od nowosci mial jeden kanal zwalony i co zrobil serwis? Po dwoch miesiacach stwierdzil ze nie potarfia tego naprawic (zasilacz i koncowka impulsowe). Na gwarancjo wymeiniaja na to co maja bo trudno zeby...

    Audio Serwis   26 Maj 2015 18:52 Odpowiedzi: 41    Wyświetleń: 9638
  • Wlasciwe podlaczenie wzmacniacza

    Podlaczym to pod ATX, to samo. Owszem mierzylem napiecie juz na wzmacniaczu:P. Wiec wymieniac w tym koncowke mocy? Pod jaka nazwa tego szukac? Wiem, moze nie warto tego kupowac, ale mam wzmachola tego za free, wiec moge dac te grosze i naprawic ten zlom.

    CarAudio   03 Cze 2008 14:55 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 2362
  • Subwoofer z USA podłączony pod 230V

    Witam Szanowny kolego, od jakiegos czasu sledze ten temat mimo tego ze sie nie odzywam. Jestem zgodny ze zdaniem wszystkich kolegow ktorzy wczesniej sie wypowiadali problem polega na tym ze: 1 - wymienisz koncowke mocy i grac nie bedzie bo na pewno cos jeszcze sie spalilo 2 - pod radiatorami sa...

    Audio Początkujący   19 Sty 2009 17:43 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 3420
  • Uszkodzony amplituner Pioneer SX-434

    Pozwolę sobie przytoczyć rozmowę z osobą która bardzo mi pomogła w rozwiązaniu mojego problemu: [INFO] Channel view for “#Elportal” opened. -->| YOU (Amperion) have joined #Elportal =-= Topic for #Elportal is “#Elportal(at)IrcNet” =-= ... for #Elportal...

    Początkujący Naprawy   19 Lip 2009 23:28 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2695
  • Problemy z ładowaniem lg shine

    Otóz gdy normalnie wsadzam koncowke do wejsci ladowarki nie reaguje tel dopiero gdy docisne do gory zaczyna ladowac ale musze cały czas trzymac. Jak to naprawic? Z gory dzieki. pozdrawiam Popraw tytuł tematu oraz błędy, przeczytaj regulamin, następnym razem będzie ostrzeżenie i post poleci do kosza...

    Smartfony Początkujący   24 Gru 2009 22:53 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1806
  • Wzmacniacz Warrior SB 600 - Naprawiać czy zamiana na Holton

    Popieram dj-matyas'a lepiej naprawic ta koncowke, poniewaz zeby wstawic tam holtona musisz wymienic wszystko, zaczynajac od transformatora, przez kondensatory w zasilaczu po radiator. Do tego musisz jeszcze przerobic obudowe tak jak pisal dj-matyas, aby na radiator bylo tloczone zimne powietrz z zewnatrz...

    Nagłośnienie Estrada   15 Mar 2010 17:40 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2392
  • S5620 monte - jak zrobic unlocka z3x-em?

    Ok ;p dopiero teraz zabieram sie za tworzenie kabla :) nie chce rozwalac tego od z3xa, chyba rozwale koncowke micro np. z nokii jakis kabelek + rjtke wezme i sprobuje jakos kable polaczyc, myslisz ze bedzie to dzialac ;) ? Dodano po 6 Masz jakies zdjecie stworzonego kabla przez siebie ;] chętnie...

    Smartfony Początkujący   17 Wrz 2011 18:00 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 5407
  • Koncowka mocy Holywood 240p - Spalony tranzystor mocy

    Witajcie Na wstepie powiem ze posiadam doswiadczenie w lutowaniu, znam nazewnictwo elementow elektronicznych, mam multimetr elektroniczny i duza chec do owocnego rozwiazania problemu. Chcialbym zabrac sie za naprawe koncowki mocy, ktora podczas proby dzwieku przed graniem imprezy wypuscila szary...

    Audio Początkujący   30 Sty 2019 15:03 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1104
  • modul system Valeo ktoNaprawi - nie dziala- rozwalony rezystor

    Witam szukam gdzie moge taki modul kupic lub kogos kto moglby mi to naprawic Valeo - tzn nie mi bo kolezance za granica sie zepsulo- udalo mi sie to rozebrac i sfotografowac- wdarla sie woda.chetnie bym to dla niej naprawił ;) a moze taki modul, tylko czy mozna...

    Samochody Szukam   10 Sie 2019 16:34 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 561