Ta pompa potrzebuje ok 10kW, gdzie 1 paskiem to przekażesz? Tak, ale przy maksymalnym ciśnieniu i maksymalnej wydajności. Założyłem kilkanaście układów wspomagania na tej pompie i działa na jednym pasku. Poza tym nie wydaje mi się, żeby autor w swoim wynalazku podnosił pług o wadze 750kg...
Ogólnie nie było tragedii. Były spękane i zdecydowanie twardsze niż nowe, ale miały wszystkie zęby i nie wołały o pomstę do nieba jednak nie zdecydowałbym się na ich pozostawienie. Tak jak pisałem ratuje je praca ze stałym obciążeniem. I jeździły na olejach różnych producentów (od budżetowych dekoktów po renomowane balsamy), lepkość 5W30 z interwałami...
Przy braku ciśnienia czyli wyłączonym silniku kierować praktycznie się nie da. Kolega zauważył że przeciska olej mechanicznie ale skąd ma ten olej napływać skoro pompa zębata stoi w miejscu? Ja w t25 zastosowałem przekładnie kierowniczą ze wspomaganiem. wprawdzie kilka dni temu założyłem to wspomaganie i wymaga dopracowania ale cały projekt w 150 zł...
podam wam link do pompy wiatrowej z animacją jak to działa http://www.aermotorwindmill.com/Links/Ed...
No i cacy. Następnym razem podziel się z nami co było powodem problemów.
Nie ma klina.
Jeżeli chcesz tracić 25% energii na cuda z pompami to możesz to robić. Pomijam fakt, że pompa nie może pracować jako silnik, jeżeli nie przewidział tego producent.
Sprawdź dopływ oleju do pompy oraz napęd samej pompy olejowej może być tak że olej się podwiesza w zbiorniku /brak odpowietrzenia/ oraz tulejkę- sprzęgło napędu pompy/być może również pompa olejowa pod ciśnieniem traci sprawność ale zacznij od napędu pompy,co zaś do oleju to hipol 6 nie jest za gęsty /oryginalnie zalecali silnikowy/
Czego nie znajdziesz e katalogu Case, znajdziesz w katalogu Mc i na odwrót ;-) Znam te ciągniki na wylot.
Koła są 21 cali ale to jest rozmiar seryjny. Problem pojawił się po wymianie pompy wspomagania, i stało to się już 5 raz. Przeważnie przejeżdżałem od 700 do 1500 km a teraz odrazu po wymianie obrobiło frez auto tylko wyjechało z podnośnika skręcił w prawo i strzeliło
Czy dobrze kumam ? Czy da sie to naprawić ? Tak dobrze rozumiesz, trzeba wyciągnąc wałek "rurę" od napędu pompy i ją wytulejować.
Wyjmiesz dekiel z pompą to zobaczysz. Rozleciały się igiełki łożyskujące zębatki napędu pompy.
Napęd pompy oleju.
Jak była osłona silnika to śladów nie będzie. Od środka to co by mogło oderzyc. Korba raczej nie. Napęd pompy też.
Łożysko napędu pompy hydraulicznej nr. 6004 (katalogowo 104)
Hmm zdejmę ją i zobacze. I tak myślałem nad jej wymianą bo już słabo podnosi a rozdzielacza był robiony filtr czyszczony a i tak nadal słabo. Więc możę to i jej wina zobaczę. Dzięki
jeżeli nie ubędzie oleju wtedy co mogę z tym zrobić? Zdemontować część automatyczną (nie ruszać dyferencjału) i zobaczyć co z napędem pompy oleju (pręt dł. ok. 1m) lub samą pompą (może być uszkodzony napęd pompy - jest wymienny). http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Witam Silnik 6kW napęd wózka widłowego, 12kW napęd pompy hydraulicznej.
Witam, jak w klasycznej skrzyni napęd pompy odbywa się przez konwenter który jest przykręcony do koła zam.silnika ma on sprzężenie z napędem pompy(coś na wzór sprzęgła kłowego)dopiero pompa podaje olej do elementów skrzyni (kosze sprzęgłowe,konwerter itd)skoro nie jezdzi to albo zawiodło sterowanie lub kosze sprzęgłowe,jak masz czym to zmierz ciśnienia...
Czym jak czym? Ale po co skoro jest to jak najnormalniejsza kolej rzeczy. Beton zbrojony a c.o. razem ze zbrojeniem przynajmniej uziemione przez posadowienie jeśli nie objete połączeniami wyrównawczymi. Napędy pomp c.o. również zerowane.
Jeszcze napęd pompy hydraulicznej i w kolumnie kierowniczej. Rozpiska gdzie i ile: http://obrazki.elektroda.pl/7690754600_1...
A tu masz napęd pompy rozrządu
Albo zasyfiona siatka na ssaniu przy pompie/filtr/ za niski poziom oleju /albo pada napęd pompy,najlepiej zdemontować pokrywę i wszystko dokładnie sprawdzić, połączenia uszczelnienia itp.może też padać napęd od strony sprzęgła /tarcza / lub przesuwka od załączania pompy w skrzyni .
Na wodzikach zmiany biegów na tulei włączającej WOM i chyba na przesuwnym kole zębatym napędu pompy.
Pompa wtryskowa nie zasysa paliwa , paliwo podaje podczas pracy pompka zasilająca która ma napęd mechaniczny z pompy wtryskowej. Napęd ręczny służy do odpowietrzania układu. Jeżeli ręcznie działa to prawdopodobnie jest coś nie tak z napędem lub samą pompką.
Witam. Jaki gwint nakretka wałka napędu pompy wtryskowej perkins ?? gdyz m12 x 1.5 nie pasuje czy to jakies specjalne nakretki calowe ? gdzie je mozna kupic ? https://obrazki.elektroda.pl/4384299700_...
I stopień jest od jazdy ciągnikiem a II do wałka WOM (druga dźwignia po lewej stronie bo pierwsza jest od napędu pompy podnośnika)
Sprwdź drożność odplywu poczynając od węża zbiornik-pompa, moze tam skarpretka , majtki skutecznie przeszkadzają a i dzwieki pompy wskazują że coś jest z nią nie tak jak powinno i masz totka-lotka czyli wypompuje, nie wypompuje. Może trzeba wymienić napęd pompy bo jest zużyty o ile coś w pompie nie zalega np guzik, moneta i samo nie zniknie!
Sprawdź miernikiem ale czy jest sprawna mechanicznie to potrzebny kabelek zakończony 2 konektorami 6,3mm, zaizoluj, podłącz do cewki pompy pod 240V i obserwuj czy wirnik się kręci i to nie raz czy dwa ale z 10 razy lub więcej , obserwuj przy jakiejś ledowej żarówce i jak będziesz widział "krzyż"( cztery łopatki wirnika) to wyślij napęd na szrot, bo...
Jakie tam ciśnienie potrzebujesz przy tym wywrocie i czym będziesz to napędzał (parametry hydrauliki ciągnika)? Ciągnik 140 KM pompa tłoczkowa 113l. 160 barów potrzebuje siłownik więc pompa nsz50 od Belarus by była ok. Kwestia tego jaki silnik hydrauliczny jest potrzebny żeby napędzić pompę obroty znam min 1500.
Więc wykręć z obudową zmień na wierzchu i wkręc z powrotem lub musisz zdjąć rozrząd i koło napędu pompy oleju żeby wymienić to co chcesz bez demontażu całości
Koszyk łożyska, to przychodzi mi do głowy koło zębate napędu pompy bądź koło pośrednie rozrządu. Ale jak łożyska by się tu wysypaly to były by też inne objawy. Może to zawleczki polamalo na korbach?
Zamęczysz tego XUD-a. Do napędu pompy hydraulicznej z zapotrzebowaniem mocy 50kW musisz mieć typowy silnik stacjonarny, uzyskujący max moment obrotowy przy niższej prędkości obrotowej.
Uszkodzeniu ulega połączenie frezowe między oboma pompami jest nawet specjalny smar do montażu Niestety mało Kolego takich pojazdów widziałeś bo to jest częstym zjawiskiem oprócz wycieków Nie napisałem, że uszkodzony wirnik tylko napęd pompy
Na początek trzeba sprawdzić, czy silnik nie uległ zatarciu. Jeśli silnik miał więcej niż 20000 km, to i tak potrzebny jest szlif i wymiana łożysk wału korbowego. W silnikach Piaggio chłodzonych cieczą padają wałki napędu pompy cieczy, przez co silnik mógł ulec przegrzaniu. Przy okazji po 15 lub 20 tysiącach kilometrów powinien zostać wymieniony pasek...
To jest i tak mało powinno być min 3bar. Sprawdź napęd pompy a dokładnie łożysko kompresora tylne. Jak dobre pompa do wymiany. Dodano po 2 Przy dodaniu gazu gdzieś 1000obr/min ciśnienie powinno być od 5bar do 6bar. Wolne obroty 3.5 bar
T5 sprawdż te ciśnienie oleju, we wszystkich przypadkach jakie miałęm padał napęd pompy oleju, przebieg w granicy 100000 mil, co nie zmienia faktu że turbo padło, bo jak ję zatrzymasz masz taki sam efekt.
Jak jest pozatykany dopływ paliwa do filtra to najłatwiej olej zasysa napędem pompy zasilającej. Oringi na wtryskiwaczach i pompach wtryskowych też moga przepuszczać. Za duze ssanie występuje przy niedrożnym dopływie. MR 0310 za mała wartość sygnału czujnika wału korbowego, może się wysunął.
Witam, potrzebuję informacji jak działa napęd pompy ojeju w clio 1.5 dci. Gdy kręcę wałem pompa oleju nie kręci się stoi w miejscu, można ręką kręcić zębatka na wale. Nie powinno tam być jakiegoś klina który zaspala tą zębatkę z wałem?
Jak juz kombinujesz to lepiej kup pompę tandem 16/8 czy 16/10 i masz hydraulikę i wspomaganie z odzielnych pomp. Ja tam polecam przerobić napęd pompy w moście aby chodziła bez wałka a z wału zrobić tylko napęd pompy nsz10 do wspomagania.
Takie poglądowe foto: https://obrazki.elektroda.pl/6072779600_... Między znakami na pasku napędu wałka rozrządu ma być 43 zęby, na pasku napędu pompy wtryskowej 23 zęby.
A dałoby się określić jakie parametry muszą być takiego silnika oraz jaka wydajna pompa? Pewnie, że by się dało, przyjmijmy, że przy obrotach mocy maksymalnej silnika do napędu pompy będzie dostępne 1500rpm (jaki silnik jaka, skrzynia biegów ?) Zacznijmy od silnika hydraulicznego, załóżmy, że kupujesz nowy silnik orbitalny OMZT200 model 4MD (2150PLN...
Ja jestem na ukończeniu takiej wiertnicy. Napęd spalinowy, maszt od wózka widłowego 4 m, ale bez docisku, chociaż cała karetka będzie ważyła ok 300 kg plus każda żerdź 33 kg, cztery łapy do ustawienia, dwie na ramię nośnej dwie na samym maszcie co by sworznie nie musiały przenosić obciążenia. Napęd wiercenia mam silnikiem BMR400 plus przekładnia kątowa...
Co do zasady uszczelki zakłada się delikatnie posmarowane a nie "na sucho". Podobnie powierzchnie które mają być uszczelnione.
Witam, mam taki sam problem z Jumperem 2.0 BlueHDi. Nie ma ciśnienia na pompie wysokiego. Dodam, że zdjąłem napęd pompy i zablokowałem kluczem wałek. Kręcąc kołem na biegu, silnik się kręcił i nie byłem w stanie przytrzymać wałka od strony napędu pompy CR.
Ta pompa ma wydajność 40l/min przy obrotach 1500, a w C-360 nigdy takich nie osiąga (chyba że ją przyspieszysz przez skrzynię biegów, a tego robić się nie powinno). Kiedyś Seweryn pięknie podał przełożenia napędu pompy. Poza tym pracując ładowaczem robisz na niewielkich obrotach. W transporcie np możesz ją wyłączać gdy jest niepotrzebna. Nie przewiduję...
Moje pytanie gdzie szukać awarii pod pokrywa skrzyni czy pod plecakiem ?? I co to możne być ? (To nie jest wadzik sprawdzalem ) Dwa powyższe zdania kłócą się ze sobą. Awaria jest w tylnymi moście - odkręć od dołu dekiel z pompą i zobacz w jakim stanie są obydwa trybiki napędu pompy, oraz wieniec zębaty tulei napędowej.
Witam Mam potrzebę przeniesienia napędu z silnika spalinowego moc potrzebna do przeniesienia to 4-5kw silnik ma oczywiście sporo więcej. Rozważałem przeniesienie napędu pompa silnik hydrauliczny i to jest całkiem dobre rozwiązanie ale niestety dość sztywne pomyślałem o zastosowaniu pompy od samochodowej klimatyzacji i silnika pneumatycznego dobranego...
Nie źle wykombinowałeś z napędem pompy hydraulicznej, bravo A ktoś powiedział że pompy od wspomagania nie nadają się do podnośników, nie wiem dlaczego, może miał padniętą.
nic nie wymieniajcie po prostu usuncie wałki silnik pracuje bez nich tak samo przejechałem juz 20 tys bez nich i nic sie nie dzieje, pompe wkładacie od 1.9 tdi starszej audi pasuje blok jest ten sam kupujecie pompe koło zebate łancuch napinacz koszt 600 zł plus wymiana jak sami tego nie zrobicie wystarczy zdiac miske olejowa pasek sciagnac zebatke z...
Ja jak już ciężko było stwierdzić gdzie jest problem to ze dwa razy odłączałem napęd pompy (tu jest słynny imbus) i przy zdjętej misce zanurzałem smok w oleju (jakiś pojemnik) i napędzałem pompę tak by miejsce gdzie uchodzi olej nadmiernie samo się pokazało. W nowszej wersji mam zrobiony pojemnik 2 litry wlewam olej i podłączam pod czujnik ciśnienia...
Kotły Viessmanna są jednymi z nabardziej popularnych, ale i dość awaryjne. Stąd pomysł na jedno miejsce gdzie będą wszystkie instrukcje krok po kroku. Zakładam, że nie dotykamy się naprawy obiegu gazowego (no może poza wymianą elektrod) UWAGA: Wszystkie naprawy przeprowadzamy w towarzystwie wykwalifikowanego personelu, na jego lub własną odpowiedzialność....
Muszę zrobić pewną pompę wody, która będzie przemielała wodę Pokaż tą pompę, coś doradzimy. Silnik z wiertarki 230V Cała wiertarka, a pompy nawet nie trzeba robić, kupisz za dwie dychy: http://tooles.pl/pompka-na-wiertarke-do-...
A miejsce montażu pompy i napęd? Proponuje pompy produkcji rosyjskiej, duży wybór w wydajności i kierunków obrotu, wytrzymałe i tanie w zakupie. Pompy typu NSZ. Taka NSZ10 jak w T-25 powinna w zupełności wystarczyć jeśli siłownik nie za duży. Tylko chyba rozdzielacz błotnikowy z C-330 nie miał zaworu przeciążeniowego.
Bez rozebrania się nie dowiesz. Do sprawdzenia napęd pompy, połączenia.
Nie ma blokad.Znak do ustawienia wału masz na bloku na 12tej,na kole też masz 2 znaki.Jak ustawisz klin na 12tej to znaki na kole zębatym wału ,będziesz miał na 12tej i na 6tej.Znak z godziny 6tej ustawiasz do ogniwka łańcucha który napędza wałki rozrządu,a znak na 12tej ustawiasz do ogniwka łańcuszka napędu pompy i znaku na bloku
W Carnivalach za silnik 2.5 v6 (KV6) za całokształt, za śrubkę mechanizmu zmiany biegów w skrzyniach manualnych, za mechanizm hamulca pomocniczego, za instalacje elektryczne po 3 latach gnijące i rozłażące sie w rękach, za łańcuchy napędu pompy oleju w 2.9. W Pajero 3.2 DID za łożyska kół przednich, za łańcuchy rozrządu nie wytrzymujące 180000km, za...
Moge dołączyć się do pytania bo także stanołem przed taką sytuacją. Rozsypał się napęd pompy olejowej przy okazji zatarła turbina mimo że auto zgasiłem pratkycznie po 100metrach. Po naprawie 2miesiące i znowu to samo. Czy mechanik robi mnie w h....................... czy poprostu nie obejdzie się bez wymiany całego układu napedowego pompy olejowej....
Trzy fakty które widzę. - Czujnik temperatury jest na 4 piny, - Kolo pasowe do napędu pompy wody i alternatora jest na pasek wielorowkowy, - duża okrągla wtyczka elektryczna na wysokości glowicy. Silnik mozy być AAM, ABS, ADZ. Może też być to 1F dlatego że ten silnik też wychodzil w Passacie. 1F ma dokladnie taką samą konstyukcje jak AAM, ABS,ADZ.
Nie do końca mnie przekonaliscie. Poco takie firmy by się tym babrały na bazie silników elektr,skoro wystarczy w baniak wsadzić grzałę o mocy silnika do napędu pompy i mieć sprawność 100% ???
Pewnie można, ale ten silnik ma chłodzenie wodne(odbiór ciepła poprzez obudowę), a założenie wiatraka nie zapewni takiej skuteczności chłodzenia. Zależy do czego ten silnik chcesz użyć i jak długo będzie pracował.
Caddy 1.6 diesel 102 km, silnik CAYD. Przy zakupie zestawu paska rozrządu i bańki oleju (w IPARTS) doradzono mi dokupienie paska napędu pompy oleju. A przy odbiorze samochodu z serwisu dowiedziałem się, że mój silnik nie ma takiego paska, bo pompa oleju jest napędzana , cytuję, "w misie bezpośrednio z wału". ??? I teraz jestem głupi. W internecie są...
italiano_41 trochę przesadzasz z mocą takiego silnika. One mają ponad 100 W ale raczej nie 1kW. Taka przetwornica to będzie kawał maszyny. Raczej drogo cię to wyniesie. Wprawdzie na allegro są oferowane takie już poniżej 200 zł ale ja nigdy nie podłączyłbym pod nie takiego obciążenia na dłużej. Poza tym w trakcie rozruchu silnik pobiera więcej energii....
Rozpytałem właściciela wspomnianego Lublina ustalając, iż jako napęd pompy zastosował rozrusznik z Lublina. Ponadto fachowiec przerobił ułożyskowanie rozrusznika tj. zamiast panewki zastosował łożysko, ale tylko po stronie zębatki. Pompę natomiast zastosował od ciągnika 30-tki, w każdym razie kipruje mu lekko 2 tony ładunku.
A jak popuszczę rurkę (ciśnieniową )przy pompie to powinno wywalić płyn pod ciśnieniem?Auto na wolnych obrotach.Jak tam jest realizowany napęd pompy ciśnieniowej od silnika elektrycznego?Jest jakieś sprzęgło czy na sztywno? Wydaje mi się, że sztywno. Pompa powinna momentalnie przyspieszać przy ruchach kierownicą, i wtedy ciśnienie się zwiększa dość...
Pierścienie w cylindrze możesz wymienić, bo to groszowa sprawa. Pompy sam na pewno nie zregenerujesz. To robią wyspecjalizowane zakłady np. w Tucholi. Pompy nie trzeba było wykręcać do sprawdzenia. Wyjętą ciężko będzie sprawdzić nie mając odpowiedniego stanowiska. A tak to włączasz napęd pompy i podpinasz się na wyjście szybkozłącza z manometrem i wtedy...
Zostaje brudny patent ale działa i wielokrotnie pokazywał gdzie jest problem. Micha w dół i teraz albo napędzenie pompy oleju wkretarką z zanurzonym smokiem w oleju. Albo pompowanie oleju po ciśnieniem w miejsce czujnika. Wanna pod silnik i pięknie widać gdzie jest problem z uciekającym olejem no chyba że jest problem z napędem pompy.
Albo coś z napędem pompy albo np zawór w obudowie filtra. Nie wiem gdzie by jeszcze mogło uciekać chyba że silnik szrot.
Witam, Kolego, nie podałeś jaki silnik? To gotuje się płyn! Jak nie ma spalin w płynie. A napęd pompy, a może śmigiełka na pompie, słyszałem, że jak raz się przegrzeje, to później są luźne. Pozdrawiam
Firma Tomed w Lublinie ma te paski w ofercie. Tel jest w google.
Ja bym tego nie kupował, albo zmieli napęd pompy oleju, przy okazji zabijając turbinę i panewki, albo będzie nieustająca walka z klapą gaszącą. Do udanych silników TDI grupy VW można zaliczyć 1,9 (110 i 130 kM), 5 cylindrowy, rzędowy 2,5 oraz 3,0 V6 Jako porażkę należy traktować 1,9 90kM, 2l oraz absolutny zwycięzca 2,5 V6
Może dobrym rozwiązaniem było by zamontować mieszadło na napędzie pompy od poldka :) . Ja szukam mausera w dobrej cenie . Czy te zbiorniki są wielokrotnego użytku? Bo w skupach palet tego nie maja. Są na alledrogo ale dochodzi transport i cena znacznie wzrasta.
konwenter do regeneracji i sprawdź pompę oleju czy nie ułamana a o opiłkach w skrzyni nie wspomnę. Konwenter powinien przenosić napęd na pompę przy pomocy dwóch wypustów . Sprawdź czy są całe.
Witam. Pręt napędu pompy oleju przetarł 2 dziurki w karterze. Sączy się tędy olej i prowadnica nie ma smarowania. Czym to można zakleić, żeby służyło trochę dłużej niż "chwilę"?
A wałek napędu pompy wtryskowej wymieniałeś?
Pierwsze bezpiecznik. Dwa kostka zasilania na module Haldex (lubi zgnić).
Witam.Poszukuje numeru OE "zabieraka" napędu pompy CR,bądź namiarów gdzie można by kupić taką cześć.Silnik ten występuje w PSA(RHR),Lancia,Ford.
Po sprawdzeniu mocy chwilowych okazało się, że faktycznie pobor mocy jest ok. 320W, ale już 650VA... I to jest normalne dla pomp membranowych elektromagnetycznych, bo ta pompa taki ma napęd.
Ok, wygląda na to że problemem był przycinający się czujnik ciśnienia oleju w skrzyni. (sterujący ww silnikiem).
Raczej napęd pompy w skrzyni. Trzeba by spuścić olej ze skrzyni i zajrzeć.
Jeżeli faktycznie cieknie z tego połączenia, to nie ma tragedii jak już masz tyle rozebrane, do zdjęcia dolna misa olejowa, smok pompy, jakaś rurka i kilka śrub od dołu i kilka od frontu dekla, oczywiście też koło na wale, górnej misy nie trzeba demontować, uszczelki w tym miejscu nie ma. Klimy nie trzeba rozszczelniać. Odkręć najpierw koło na wale...
Rady w stylu "masz Google... " mogłeś sobie podarować. Co do pilarki to najczęstszym powodem jest rozszczelnienie wężyka łączącego zbiornik oleju z pompą. Znajdziesz go pod spodem pilarki niestety zakryty dolną częścią pałąka (jedyny czarny element z tej strony). Jeśli chcesz sprawdzić przed rozebraniem to zdemontuj prowadnicę, i wstrzyknij kilka kropel...
Stało sie !!! Znowu usłyszałem ,,co znowu kolejny kompresor''- Na swoje usprawiedliwienie dodałem że ostatni [w tym roku] Wczoraj odebrałem od tokarza hs 21 wraz z silnikiem 4 kw, świeżo dorobionym sprzęgłem i kołem pasowym do napędu pompy oleju Chodniczki jak i zbiornik z aspy czekają od trzech króli
Witam Mam pytanie ponieważ skrzywił mi się w/w wałek i go prostowałem i pozostało delikatne bicie czy silnik to przetrzyma? Bicie na wielowypuscie tym co idzie do napędu wałka rozrządu ma nie wiem około 0,5mm może lekko więcej? Ewentualnie może ktoś ma odsprzedać tanio wałek lub cała sprawną miskę ?
A to nie czasami ten z wycierającym się napędem pompy. Dość znana usterka. Miska w dół, kleszcze do segerów i nowy wałek pompy. Wymiana tego to nie lot w kosmos. O ile nic się nie zatarło 🤔
Rzeczywiście, to jest prawdopodobnie problem zaworu zwrotnego lub pompy. Tylko takie czysto teoretyczne pytanie. Jeśli uszkodzony jest zawór, a pompa nie, to woda musiałaby być w stanie płynąć "pod prąd" i pokonać napęd pompy. Wydawałoby się, że zawór jest tylko po to, żeby zamknąć przepływ wody, jeśli pompa nie pracuje.
Paska napędu talerza nie było? Dziwne... W takim razie musi kolega dokupić.. To tak jak przy napędzie np pompy z kołami pasowymi, jak nie założysz paska to nie będzie działać, czyż nie?
Napęd pompy w porządku.
Tutaj masz większy problem. Napęd do pompy jest pionowo i bezpośrednio z wałka nie napędzisz. Poszukaj przekładni kątowej np z mostu (sam łeb )z półosiami na przegubach- Mercedes, BMW, czy jakiejś terenówki i to będzie chyba najtańsze rozwiązanie. Obroty i tak trzeba dobrać na kołach pasowych.
Ciężki temat, tam powinny być nabite numery, w 266 koło napędzające pompę jest za głównym kołem rozrządu przez co trzeba tam "wsadzić" głowę i dobrze czymś poświecić. Jeśli masz na tyle miejsca aby to dojrzeć albo przy pomocy lusterka to nie powinno być problemu. Regulację masz na dwa sposoby, jedna pod deklem na rozrządzie a drugą obracając całą pompą....
Informacja od napędu pompy . Być może mało oleju, lub jakiś inny problem z przystawką odbioru mocy.
Napęd pompy oleju powinien być zrealizowany podobnie jak w Stihlu, czyli zabierak z drutu z wycięcia na bębnie sprzęgła. Przy takich luzach bębna mogło dojść do uszkodzenia końcówki i braku napędu pompki oleju.
Te ładowarki mają napęd taki że jedna pompa hydrauliczna napędza jeden hydromotor który poprzez przekładnie napędza 2 koła po jednej stronie i z drugiej strony jest podobnie. Pompy i hydromotory mają budowe wielotłoczkową i są czułe na zanieczyszczenia. Do łyżki i osprzętu jest osobna pompa hydrauliczna więc podnośić i kopać może dobrze i nie ma to...
Do czego mógł służyć silnik w gospodarstwie ogrodniczym? Do napędu wspomnianej pompy. Do napędu taśmociągu. Do napędu pilarki tarczowej/krajzegi. Do napędu wentylatora/dmuchawy. W gospodarstwie rolnym mógłby jeszcze służyć do napędu dojarki (pompy próżniowej). Zastosowanie jak dla każdego silnika elektrycznego. Aby dopasować moc, mocowania itp.
Witam, szukam osoby która pomoże mi z projektem (oczywiście nie za darmo). mam zaprojektować napęd pompy transportowej kwasu solnego dla danych: wydajność pompy - 15m^3/godz wydajność tłoczenia - 6m słupa cieczy sprawność pompy - 0.85 Układ ma działać następująco: Przy rozładunku czy przelewaniu z zbiornika należy sprawdzić: -stan napełnienia zbiorników...
Jeśli pasek się ślizga to znaczy, że musisz pomyśleć nad lepszym napędem tej pompy, np. na dwa paski. Nic nie da kręcenie zaworem przelewowym w rozdzielaczu, skoro pompa staje. Widać, że przy wywrocie ma ciężej niż sterowanie pługiem. Wywrot w przyczepce nie musi chodzić szybko, więc może najłatwiej będzie założyć większy siłownik.
Witam, Na kole pośrednim rozrządu (największe z kół w środku mechanizmu rozrządu) - masz cztery znaki: P, T, Y, C. Każdy z nich powinien pokrywać się ze swoim odpowiednikiem na kołach: wałka rozrządu, napędu pompy olejowej, napędu pompy wtryskowej oraz pośrednim mechanizmu wyrównoważającego. Powodzenia vper
Witam. Mam lkt 80. Stracilem moc w pługu oraz w wyciągarce. Do tej pory zregenerowałem dużą pompę oraz rozdzielacz. Przy okazji wymieniłem olej. Moc nie powróciła. Proszę o pomoc czego jeszcze szukac. Znajmy mowi ze wąż zasilajacy mógł się rozwarstwić wewnątrz i zamyka swiatło lib napęd pomp siadł ale pług oraz wicagarka na "pusto" pracuje i traktor...
https://www.fox.rzeszow.pl/kolo-rozrzadu... Tak, wiem jak wygląda bo mam w ręce. Pomiędzy kołem zębatym, a pasowym jest napęd pompy olejowej i koła te nie stykają się.
Na znaki najlepiej to zrobisz, wałek zaworow ma znaki, to samo wałek napędu zapłonu/pompy oleju.Na wale od strony skrzyni jest okienko i na kole zamachowym znak 0. Dokładnie chyba nawet ze zdjęciami znajdziesz w programie info-tech.Pozdrawiam!
napęd pompa oleju tuleja napęd pompa ursus napęd pompa
amplituner pioneer kolumna alpine wyłącza makro przycisk access
Podłączenie czujnika poziomu wody do hydroforu JET100A Witryna chłodnicza Ladycook nie chłodzi – możliwe przyczyny