Więc zrób tak, odłącz cięgiełko nastawnika sprawdz czy koduje się błąd jeżeli nie to turbo do czyszczenia, jeżeli dalej to samo to uszkodzony nastawnik, można rozebrać sprawdzić czy uszkodzony mechanicznie czy nie. PS nastawnik jest przypisywany/kalibrowany do turbiny na specjalnym sprzęcie więc mogą się pojawić problemy przy zmianie samego nastawnika....
Ustawiałeś wartość prądu na nastawniku ciśnienia? A szczelina na klapie spiętrzającej ma prawidłową wielkość? Mówisz, że czuć paliwo sonda lambda sprawna (o ile jest)?
A nie było tam akcji serwisowej na podkładkę i przeprogramowanie sterownika?
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Zobacz to.
Na wyjściu rozdzielacza ale pomiędzy rozdzielaczem a reduktorem ciśnienia ten większy. Mierzyłeś pomiar natężenia na nastawniku ciśnienia? bo domyślam się że na analizatorze spalin lambda była w normie? Na drugie ci nie odpowie bo nie znam dokładnie silnik JN , a próbowałeś wybłyskać błędy?
Witam ,ma dokładnie taki sam objaw w Sprinterze 120KW silnik OM 651 ,czy kolega rozwiązał problem. Walczę z SD już 3 dzień i trafiłem na tego posta. Dziękuję za podpowiedzi. Zastanawia mnie parametr "nastawnik ciśnienia doładowania spalin" wartość zadana na "0" - "95" w odczycie bieżących i tam cały czas błąd. Pozdrawiam Robert.
0 280 800 252, 443 906 264C
Pacjent Iveco 2.3 2020 r., 130 tys. km. Brak mocy, kręci z ledwością do 3 tys. obrotów... zero błędów na desce. Pod komputerem pokazuje błąd nastawnika turbiny, wymieniony na nowy (sprawdzone też, że działa, bo rusza sztangą góra/dół). Nie idzie wykasować tego błędu i zrobić adaptacji... Jakieś pomysły, co może być nie tak innego? Ten nastawnik odpowiada...
A czy ta diagnostyka może zrobić testy i odczytać jakie jest ciśnienie, czy się zmienia, czy reaguje nastawnik w pompie wysokiego ciśnienia? Trzeba sprawdzić czy jeśli jest awaria systemu regulacji wysokiego ciśnienia, czy zwór bezpieczeństwa wysokiego ciśnienia nie uszkodził się (wypłukał się) i nie ucieka przez niego ciśnienie. On jest elementem rezerwowym...
Mówisz i masz VIN: WDDWF8EB2KR518861 Numer w formacie europejskim wygląda tak: WDD2050841R518861 Zachowaj go sobie, bo nie zawsze będziesz mógł użyć tego który podałeś. Czyli mamy model 205. "Czujnik temperatury nastawnika ciśnienia doładowania" to takie głupie jak dla mnie guglowskie tłumaczenie. Bo komu może być potrzebny czujnik temperatury nastawnika?...
hi https://obrazki.elektroda.pl/8346064300_... https://obrazki.elektroda.pl/5962255200_... tu masz dwa bo nie wiem o co dokładnie ci chodzi - "Potrzebuję schemat elektryczny czujników Turbiny" ? -turbo pressure control solenoid- sterownik,nastawnik,akurator ciśnienia turbo -boost pressure sensor - czujnik ciśnienia...
P0651 - otwarty obwod pradowy czujnika napiecia odniesienia - Staly / Sensor Reference Voltage B Circuit/Open Permanent. Przyporządkowanie czujników do danych napięć odniesienia czujnika A / B / C Czujniki podłączone napięcia odniesienia A: I Miernik masy powietrza -G70- I Potencjometr recyrkulacji spalin -G212- I Czujnik położenia pedału przyspieszenia...
Pacjent: Porsche Panamera 4S 4.8i V8 32V DFI (970) Rok: 2008 Problem: Skrzynia jest w trybie awaryjnym. Błędy które zapisuje w sterowniku to. p1733 - Czyjnik przemieszczenia nastawnika biegów 1 i 3 p1734 Czujnik przemieszczenia biegów R i 2 Sterownik w parametrach nie reaguje na zmiany dźwigni zamiany biegów lub "łopatek" przy kierownicy. Wartości przestawienia...
Podciśnienie podstawa. Bez podciśnienia nie ruszy nastawnik ciśnienia doładowania,
chodzi panowie o nastawnik ciśnienia sterującego-istotą jego wysterowania jest prąd [mA] a nie napięcie.
Kolego jeżeli silnik gaśnie to tak jak wspomniane, czujnik wału lub czujnik (nastawnik) regulujący ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia. Może też być uszkodzony czujnik na listwie wtryskowej. Jeżeli ciśnienie paliwa jest poza zakresem z reguły za wysokie, silnik gaśnie żeby uchronić go przed poważniejszą usterką. Bez podpięcia pod komputer się nie...
Witam wiem że może odgrzewam temat ale ręce mi już opadają. Jak w temacie było uszkodzone turbo wymieniłem na nowe (naprawdę nowe!!) I praktycznie zaraz po odpaleniu zapala się kontrolka silnika i świec żarowych samochód wchodzi w tryb awaryjny. W komputerze wtrysku błąd P2563 . sprawdziłem podciśnienia wszystko ok wymieniłem zawory sterujące podciśnieniem...
Mam ciśnieniomierz tylko do 3 atm. ale bardzo szybko wchodzi poza skale więc zakładam że ciśnienie OK. !!!!No właśnie co się robi z elektrohydraulicznym nastawnikiem ciśnienia aby nie podawał paliwa?
Czyli używany nastawnik też uszkodzony rozumiem?
Nie po prostu jak już zawza ma źle wyregulowany wtrysk paliwa i nastawnik ciśnienia nie odcina 100%paliwa.. A po drugie w tych silnikach nie ma możliwości odcięcia paliwa 100% tylko te nowsze co występowały w B4 miały bo po 92r ng przeszło modyfikacje że względu na ekonomię i dlatego uciekło parę koników...
Juz się dowiedziałem : Przy zapłonie wtryskiwacz rozruchowy podaje odp. dawke paliwa (zależną od temperatury) a gdy tylko silnik chwyci to elektro-hydrauliczny nastawnik ciśnienia daje czadu oraz przepływomierz się unosi i wtryski "leją".
Tarcza spiętrzająca powinna się znajdować od 1,1 do 1,9 mm poniżej początku tego stożka od strony przewowów wtryskowych. Takie dziwne zachowanie sie prądu nastawnika ciśnienia miałem u siebie jak mi nałapał 7 usterek, po wykasowaniu jest ok. Może warto gdzieś podjechać i usunąć usterki. Nie wiem czy da się to zrobić odpinając akumulator, ale jutro sprawdzę....
Czujnik ciśnienia Nastawnik w pompie Niedrożne przewody
Uściślając dzisiaj zrobiłem porządek z tą instalacją . Wszystko było pomieszane. Lutowane w kilku miejscach . Rozruchowy był zamiast nastawnika ciśnienia i na odwrót, masakra jakaś. Myślałem już że ktoś pomylił kostki ale długościowo się nie zgadza . Jest już ok . Dziękuje za pomoc.
Paliwo jest wszędzie w pompie a cieknie bo uszczelka zrobiła sie twarda i nie trzyma. Przed zdjęciem nastawnika sprawdź sobie jaką obecnie masz dawkę ustawioną (powinna być 4.5 mg/h) i po wymianie uszczelki ustaw taką samą lub jeśli chcesz troche mocy to na mniejsza. A jeśli zamontujesz nastawnik i silnik nie chce zapalić to trzeba przesunąć nastawnik...
To około 300kg? Będziesz potrzebował sporych roziarów siłownik (oczywiście zależy jaki dla kogo jest spory). A powiedzmy reduktor i na pokrętle napęd elektryczny (jakiś cwany nastawnik elektryczny z RS485) i ewentualnie czujnik ciśnienia?
Jutro będę badać co i jak, dzisiaj wrzucę kody błędów. Dodano po 5 13573 System podgrzewania wstępnego-nieprawidłowe działanie; 4704 Czujnik ciśnienia wstępnego paliwa-nieprawidłowe działanie; 1024 System recyrkulacji spalin-nieprawidłowe działanie; 7728 Regulacja lub nastawnik ciśnienia doładowania-nieprawidłowe działanie;
Szukam nastawnika ciśnienia nr części 034 133 482 do VW Passata z silnikiem 9A KE-Motronik Kontakt: thewasyl(at)poczta.onet.pl
A może to uszkodzony czujnik ciśnienia na szynie, albo nastawnik dawki paliwa. Jakie objawy mogły by wskazywać na ich uszkodzenie.
Powodem były wtryski po regeneracji problem ustąpił. Druga tez przyczyna w tych silnikach PSA trzeba uważać na filtry paliwa łatwo źle założyć co się przyczyni do wiecznie brudnego nastawnika wysokiego ciśnienia..
Witam mam problem z cygarem.Auto nie wchodzi na obroty wyższe niż 2-2.5tyś (chyba że ręcznie mu pomogę klapę spiętrzajacą podnieść minimalnie)Samochód zimny nie odpali za nic chyba że mu podniosę trochę klape.Auto jeszcze tydzień temu jeździło prawidłowo zgasiłem je i już później nie mogłem jej odpalić.Auto oczywiście z LPG na którym nie ma problemów.Samochód...
Witam mam leona 2 1.2 105 oraz problem raz na jakiś czas odcina turbine wyskakuje błąd oraz EPC bląd P334b Nastawnik ciśnienia doładowania . Kupiłem nowy nastawnik po wymianie od razu taki sam błąd odesłałem dostałem kolejny zawór i problem ten sam znowu dałem mój stary i jest ok odcina raz na jakiś czas . Czy ten sterownik za kodować w VCDS mam opcje...
(-) czujnik ciśnienia doładowania. (-) Po podaniu bezpośrednio podciśnienia na gruchę turbiny, turbina jest załączana. Jaki jest konkretny numer kodu usterki? Nie podawaj tłumaczenia, które mogłeś przekręcić. Zamiast "błąd czujnika ciśnienia doładowania", faktycznie mógł być "błąd regulacji ciśnienia doładowania". A to olbrzymia różnica. Poza tym sam...
Szukam schematu podłączenia nastawnika ciśnienia doładowania.
W tym silniku jakiś tam komputer jest ale nie ma on dostępu do dawki paliwa i wtrysków bo to jest mechaniczne, i falujące obroty przy tym silniku to norma, jak bym zaczął od odłączenia silniczka krokowego przy odpalonym silniku jak sie nic nie zmieni sprawdzic czy wogóle na wtyczce jest napięcie, dalej trzeba sprawdzić tą klapę przepływomierza czy sie...
Witam problemy które opisywałem zostały rozwiązane. Jezeli chodzi o poduchy to nie zauważyłem jeszcze jednej wtyczki do tych czujników. Błędy magistrali napędu były spowodowane błędami w sterownikach airbag ,abs .Po naprawie usterek pali się teraz checkengine i wyświetla mi błąd : za niskie napięcie czujnika nastawnika ciśnienia doładowania. Podczas...
Witam mam ten sam problem , wymienione wtryski , rozrusznik , czujniki temperatury, położenia wału , nastawnik listwy wtryskowej, przewody wysokiego ciśnienia i dalej na ciepłym nie pali . Co było u ciebie . Może komputer?
Dzięki Kolego za info zaraz sprawdzę wtyczkę przy pompie i kable przy nastawniku oraz czujnik ciśnienia oleju do tej pory sprawdzone wszystko co było może pozdrawiam
Dodano po 8 Zodiak nie to nie ta śrubka do składu mieszanki chodzi mi o tą śrubkę co jest w regulatorze paliwa do niej można się dostać po uprzednim zdemontowaniu regulatora paliwa. Jeżeli pisząc "regulator paliwa" masz na myśi elektrohydrauliczny nastawnik ciśnienia to pokręcenie tą śrubką narazi cię na niepotrzebne koszta.
ADD HTR RLY1 OFF przekażnik dodatkowego ogrzewania lub podgrzewania ATM PRS SENS czujnik ciśnienia atmosferycznego THRT VAl SOl nastawnik przepustnicy T/C Sol DUTY Kontrola trakcji - nastawnik FURL PRS ODR wygląda na regulację paliwa tzn. ciśnienia lub dawki/przepływu IG-SW ON zapłon w pozycji ON EGR VAL DUTY tutaj chodzi chyba o wartość wymaganą Jeżeli...
171 kw ASB Czy przyczyną może być nawet zwarcie na EGR albo na przepływomierzu lub nastawnik turbiny
Jest tak błąd wyskakuje za każdym razem tak samo ok minuty po odpaleniu wtedy sztanga się wsuwa ,cięgno się ponosi a zawór n75 przestaje dawać podciśnienie nawet jak dodam gazu to gruszka stoi i nie drgnie w górę czy dół n75 nie daje podciśnienia,ustawiłem na znaki jak było przed demontażem ,grucha trzyma ciśnienie sprawdzałem dużą strzykawką ,co ciekawe...
Jak wspomniałem wyżej za szarpanie przy przyśpieszaniu w 320 CDI 3.0 V6 odpowiada nastawnik turbiny oraz czujnik ciśnienia spalin.To jest pewne. Polecam wymienić obie rzeczy jednocześnie by mieć spokój. JEDNAK JEST BARDZO WAŻNA SPRAWA!!! o której nie wspomniałem wcześniej. Mianowicie jeżeli kupujemy nowy lub używany nastawnik to konieczne jest ustawienie...
Witam po przerwie! Rozwikłałem myślę swój problem. W miejsce czujnika temperatury podłączyłem symulator, i ustawiłem napięcie odpowiadające gorącemu silnikowi, tak by ECU przestał zwiększać kąt wyprzedzenia wtrysku, i zarazem otrzymałem wg. komputera stały kąt na biegu jałowym. Sprawdziłem czas zwarcia dla nastawnika ciśnienia- komputer w zależności...
Zgadza się , wtrysk mechaniczny. Paliwo kupowane na Petrochemii i na BP - nigdzie wiecej. - szczelnosc sprawdzilem (gumy i lącznia OK) - wtryskiwacz rozruchowy sika i zawor dod. powietrza sie otwiera - poziom oleju w normie - niestety niemoge spraw. cisnienia bo niemam odp. narzedzi ale jak poluznie srobe zas. paliwa to sika na wszystkie strony - a...
Czy nie mylisz "przepływki" z klapa spiętrzającą regulującą ilość wtryskiwanej benzyny przez rozdzielacz paliwa? Czy to napewno potencjometr / trzy pinowa wtyczka/ czy tez reg.ciśnienia paliwa na rozdzielaczu paliwa /dwupinowa/ wtyczka? Chodzi o tą 3 pinową wtyczkę od potencjometru właśnie tej klapy spiętrzającej nie o nastawnik ciśnienia, sama klapka...
Na samo odpalanie nie.ad1 sterowanie dopływem powietrza do gaźnika (ciepłe-zimne) ad.2 przewód wyrównania ciśnienia w nastawniku przepustnicy czyli połączenie z atmosferą.
Nie rozumiem natomiast w jaki sposób dane z raportu które wygenerowane są dla danej sekundy miały by pomóc w diagnozowaniu usterki. W którym konkretnie momencie mam wygenerować raport bądź zrobić zrzut ekranu ? Przy 2500 obr ? Przy 3000 obr ? Czy może na postoju ? Wszystkie raporty, które wstawiłeś są bezwartościowe z dwóch powodów: 1) Graficzne nie...
Temat mechanicznego wtrysku dość mocno oklepany jednakże nigdzie nie znalazłem kwestii która mnie przez ostatnich 50 roboczogodzin martwi;/ Mianowicie auto już odpala idealnie na zimnym jak i na ciepłym. Trzyma idealnie równe obroty biegu jałowego. Cóż z tego skoro auto nie ma kompletnie mocy. Ewidentnie jest przelewane. Na Jałowych delikatne przy gazówki...
Peugeot 307 2.0 16V 140KM 2006r. Auto sporadycznie wchodzi w tryb awaryjny, błędy: P0105 - nastawnik klap przepustnicy do czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym; P0121 - siłownik przepustnicy; P1133 - potencjometr przepustnicy 1; Ok 7 lat temu wymieniana była przepustnica na nową VDO oraz wymieniana przeze mnie wiązka z wtyczką od przepustnicy do ECU....
Weź sam siebie poczytaj na spokojnie... 1. Silnik nie odpala na ciepło, ale chodzi ok. 2. Jedziesz to "tunera", który zamieszał w sofcie. Efektem tego jest większy problem. 3. Tuner nie odkręca swoich poczynań, ale grzebie fizycznie w pompie. 4. Udaje się wam coś dalej spierdzielić, po czym dalej brniecie w chaos :/ Kumasz? 1. Dojdź do ładu z pompą....
Wsadź sobie palec w gardziel, do środkowego pinu potencjometru przepływomierza podłącz najlepiej oscyloskop i napięcie wraz z wychyleniem klapy powinno się zmieniać w zakresie 0-5V. Nastawnik elektrohydrauliczny jest sterowany prądowo. Przy sprawnej sondzie prąd wacha się między 4, a 16 mA.
Ile kosztuję wgranie softu do ecu w pandzi? Co do pandy, to jest to chyba najtańsze auto w które da się wsiąść i przyzwoicie jechać, fiaty nigdy nie był dobry w elektronice(wybór dostawców elektroniki), szczególnie abs to porażka w działaniu i gasnący licznik przy odpalaniu, no cóż pozostaje kleić i jechać, ale nie żałuję że mam to auto. Co do jtd to...
Nie wiazal bym problemow z ustawieniem swiatel i ogrzewaniem ze spadkiem mocy silnika. A ja bym jednak wiązał. 1.Nastawnik turbiny (Vaccum transducer, przekładnik ciśnienia, wandler) jak widać na schemacie powyżej sterowany jest podciśnieniem. Jak podciśnienia nie będzie, to turbina będzie kulawo działać. Jak będzie kulawo działać, to pojawi się błąd...
diagnoza komp wykazała złe parametry nastawnika turbiny (nastawnik wymieniony dwa tygodnie temu-zła diagnoza) No bo jest zła diagnoza. 98% złych parametrów nastawnika to jego zła regulacja. Pozostałe kilka procent to zazwyczaj zatarty popychacz wskutek wycieku płynu chłodzącego. Procedura serwisowa bardzo dokładnie określa parametry regulacji - zarówno...
Witam. Wszystko określam w prostych chłopskich słowach. Proszę nie krzyczeć odnośnie fachowych terminów a uświadomić dlaczego źle napisałem. Problem polega następująco. Potrzebuję wykonać urządzenie które będzie przetwarzało natęrzenie prądu ze źródła, na odbiornik w stosunku 1:1 a w przypadku wzrostu ciśnienia na czujniku zewnętrznym miało by to natężenie...
Jeżeli na jałowym masz takie wyprzedzenie zapłonu to znak że leży regulator biegu jałowego, zresztą zobacz w parametrach czy wartość obciążenia CLV nie przekracza 40%, jeżeli jest sprawny zawór to wynosi przeważnie 24%. Sterownik nie mogąc wyregulować biegu jałowego owym nastawnikiem wyprzedził zapłon. Moze to też byc tym, że zle pracuje czujnik ciśnienia...
Ja pie****ę, w poście numer 8 napisałem Ci, że dopóki masz błąd w sterowniku silnika, krytyczny błąd ciśnienia doładowania to ESP będzie wyłączone do czasu usunięcia usterki i skasowania błędu. A Ty, zamiast wziąć się za turbinę, ewentualnie nastawnik jej kierownic to kombinujesz jak koń pod górę z alternatorem, akumulatorem, a teraz czujnikami obrotów...
Witam, czy może ktoś powiedzieć pod którym adresem znajdują się mapy paliwa? Które mapy powinienem wyedytować żeby zwiększyć moc? Załączam WSAD Z góry dzięki! Wypadałoby zadawać przynajmniej konstruktywne pytania. Co Pan rozumie przez mapy paliwa? Bardzo wiele z nich jest w ten czy inny sposób związanych z paliwem, więc warto przemyśleć o co chce Pan...
1. Zawór bez prądu jest zamknięty sprężyną do ciśnienia 100 barów. Zaworu nie można "zatkać" bo pompa - gdyby nagle się naprawiła - w kilka sekund napompuje 1500 barów i coś może "puścić". 2. Brak zasilania, brak sterowania, nieszczelność, brud... 3. 12V od strony akumulatora i pwm 1kHz, o wypełnieniu kilkunastu procent, od strony sterownika. 4. Uszkodzony...
Olej ABS bo to tylko organiczenie z powodu utraty mocy (z eCU). Masz zwracie na obwodzie 5V czujników silnika tj. mapsensor, przepływomierz, czujnik ciśnienia paliwa itp lub wiązka lub ECU. Niewykluczony ten nastawnik.
Na wstępie uwaga dotycząca edycji: wykorzystuj funkcję "Quote" , a nie "Text" lub inną, jeśli chcesz cytować. Widać wtedy cały tekst, a nie tylko na pasku przesuwnym, tak jak w Twoim przypadku. Szkoda, że wcześniej nie zorientowałeś się o "suchym" paliwie i nie zacząłeś stosować silniejsze stężenie oleju 2T . Niestety, ja podejrzewam największe kłopoty...
Witajcie koledzy czy to możliwe że w moim fordzie 2,0 TDDI nie ma elektrycznej pompy paliwa obszukałem spód auta do baku jeszcze nie zaglądałem nigdzie jej nie słychać auto kręci a nie pali brak ciśnienia na wtryskach , były może wersje bez tej pompki ? bezpieczniki sprawdziłem na kompie wychodzi błąd ciśnienia paliwa, nastawnik pompy wtryskowej bo...
Witam, zamówiłem pompke - tylko 210 zeta + przesyłka :cry: ale "wanna play - gotta pay":D A co Ty tam chcesz mierzyć wakuometrem??? Jak to co?? Ciśnienie paliwa w układzie wytwarzane przez pompkę żeby miec pewność że jest sprawna. Domyślam się że chodzi Ci o użytą nazwę "wakuometr" - wiem że niepoprwanie ale w mojej okolicy tak sie mówi. Co do regulatora...
Błąd czujnika ciśnienia klimatyzacji 00256 udało mi się wyeliminować przez stuknięcie kluczem w ten czujnik. Zaskoczył i pokazuje wartość ciśnienia w układzie które wynosi 4,2 bara na pracującym silniku. Na sprężarce pokazało się natężenie prądu 0,61A. Guzik AC po włączeniu jest podświetlany jednak chłodne powietrze nie dmucha. Został nadal błąd 00457...
Po podpięciu komputera wszystkie wartości zmierzone pokrywają się z pożądanymi (doładowanie, powietrze, paliwo). Jednak po przejechaniu około kilometra zaczyna dymić na biało z wydechu (spaliny mają zapach nie dopalonej ropy). Po podłączeniu komputera odczyt powietrza pożądanego od zmierzonego sporo się rozbiega. Powietrze pożądane przez silnik to...
Z tego, co pamiętam, ciśnienie doładowania w OM 642 w aucie Sprinter W906 wynosiło około 2 bar. Powodów zbyt niskiego ciśnienia może być kilka, najczęściej nieszczelność w układzie dolotowym oraz złe ustawienie nastawnika w turbinie. Przy nieprofesjonalnej regeneracji ta druga opcja jest jak najbardziej prawdopodobna.
Kolego gabrik masz ten sam problem co ja miałem. Musisz zregenerować pompę wtryskową. Do wymiany na pewno zaworki (pompa nie trzyma ciśnienia i przez długie kręcenie ładujesz ciśnienie) i prawdopodobnie nastawnik kąta wtrysku. Powodzenia.
Witam Też mam taki problem z moim audi 90 B3 2.0 PS 115 KM Jak jest zimny to odpala bez problemu jak ciepły to też. Lecz gdy go odpale i przejade kawałek ok. 1 km i nie zdąży się zagrzać to nie chce odpalić ale na "pycha" odpali odrazu bez problemu. Mam ten problem po minionej zimie wcześniej tj. przez 10 lat problem był lecz zawsze odpalał tylko musiałem...
Nastawnik u siebie dawałem do regeneracji, ale okazało się że to nie to, tak jak wyżej pisałem, problem powodowała wiązka od czujnika ciśnienia spalin, przechodziła idealnie nad turbiną, a że ktoś już wcześniej w niej grzebał to temperatura od turbiny spowodowała że połączenia lutownicze nie stykały. Żadnych błędów po utracie mocy nie było, a mam xentry...
Poszukuje danych regulacyjnych do tego rosyjskiego wynalazku,metody ustawiania wtryskiwaczy, ciśnienia otwarcia.Listwa nastawnika pracuje ,wygląda że jeden wtryskiwacz leje ale nie bardzo moge go namierzyć.Silnik jest na licencji steyera 2.1turbo disel euro 3 2004 r. No cóż jak zwykle masa sprecyzowanych odpowiedzi........
czujnik/nastawnik sygnał wyjściowy/wejściowy A35 – sterownik systemu EMC sterownik wejściowy A162 – immobiliserczujnikwejściowy B24 – czujnik temperatury silnika (ECT)czujnikwejściowy B25 – czujnik temperatury powietrza zasysanego (IAT)czujnikwejściowy B30 – przepływomierz powietrza (MAF)czujnikwejściowy B31 – czujnik...
Dokładnie tak jak piszecie, ten mit o skoplikowanej budowie i takich tam to bzdura. Ostatnio sam wymieniałem uszczelnienia i czyściłem nastawnik, a całość trwała 5 godzin i zaoszczędziłem 500zł. Wystarczy ściągnąć sobie schemat bydowy i pzed przystąpieniem do pracy spisać ustawienia z Vaga. Największy problem sprawi zamontowanie głowicy wysokiego ciśnienia...
Patrząc po podanych odczytach, to wychodzi na przepływomierz. Podepnij przepływomierz z innego auta i sprawdź wtedy. W którym miejscu wychodzi że to przepływomierz? Jeżeli turbina nie dmucha to nie ciągnie powietrza a jak nie ciągnie to spada MAF. Ja bym powiedział że skoro wedle komputera geometria turbiny jest w w odpowiednim miejscu a nie osiąga...
1. przełącznik termiczny od podgrzewania kolektora ssącego(widzę że to jetronic bo motronic go nie miały) 2. czujnik temperatury dla sterownika 3. czujnik temperatury na wskaźnik 4. czujnik ciśnienia oleju (0.3bar) 5. nastawnik przepustnicy, nie żaden krokowy Reszta się zgadza.
Nastawniki Hella-Garrett to jednorazowe gówno — zębatka wykonana z grafitu, wycierająca się jak szczotki w elektronarzędziach i niewymienna. Nie może być luzu kątowego na dźwigni wychodzącej z nastawnika, inaczej cały układ napędowy (silnik), czyli 1/2 nastawnika do wymiany. Druga sprawa, że nastawnik z turbiną musi być skalibrowany na specjalnym...
Przestawienie nastawnika powodowane jest ciśnieniem oleju z magistrali. Może po jego uruchomieniu dochodzi do nadmiernego spadku ciśnienia w tej części układu smarowania? Nie jestem mechanikiem - to takie luźne dywagacje nie poparte doświadczeniem. Jak tam napinacz? Może to właśnie on tak reaguje? Jak jest dobry to powinien utrzymywać napięcie łańcucha...
Nastawnik przepustnicy ładnie pracuje. Myślę, że to nie kwestia ciśnienia sprężania. Gdy przygazuje podczas odpalania czas rozruchu wyraźnie się przedłuża. Poza tym zdarza się, że samochód zapali normalnie (szybko).
Posprawdzałem czujnik ciśnienia,zawór egr,nastawnik,przewody podciśnieniowe i niema poprawy a jestem pewny że są dobre bo przełożyłem je z dobrego bmw. Zastanawiam się czy ten błąd który istniej nie przełącza go w tryb serwisowy i za to ona nie ma mocy.Proszę o pomoc pilne.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
SPN 4591 Kontrola ciśnienia doładowywania (wysokie ciśnienie) Strategia monitoringu Kontrola ciśnienia doładowywania Odbiór przez klienta/opis objawów • Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale • Podczas jazdy i w trakcie postoju pojazdu centralna lampka ostrzegawcza cały czas świeci się na czerwono • Lampka kontrolna świeci...
FFR 1045 Stopień końcowy blokady drogi połączeniowej Priorytet: 5 Wskazanie podczas jazdy lub postoju; tylko wskazówka dot. błędu. Wskazanie błędu: Centralna lampka ostrzegawcza (H111) świeci na żółto w trakcie jazdy i postoju. Przyczyna błędu: Na wyjściu blokady drogi połączeniowej (stopień końcowy) bloku zaworów elektromagnetycznych (Y307) zostało...
Passat b5 1.8 20v ADR Kontrolka ciśnienia oleju załącza się poniżej 1800 obrotów Ogólnie 3 lata się już świeci, poprzedni właściciel wymieniał czujnik, ale nic niby nie dało. Dodam, że ostatnio wymieniany był nastawnik zmiennych faz rozrządu, olej i filtr oleju, ale i tak potrafią falować obroty i zgasnąć. Miał ktoś podobne objawy z tym falowaniem obrotów/przygasaniem...
Jak pisałem Turbo po regeneracji w profesjonalnej firmie zajmującej się sprezarkami więc gruszka i lopatki dzialaja prawidlowo , zawór doładowania podmieniony, nowa instalacja podciśnieniowy do sprezarki, układ jest szczelny. Oczywiście, nie musisz się tłumaczyć przed forum z czegokolwiek. Skoro jednak sam wiesz, co masz i co zrobiłeś, to po co pytasz?...
Witam. Auto to BMW 530D E61 2007 z napędem XDRIVE. Na desce choinka z kontrolek 4x4, ABS, kontrola trakcji oraz ciśnienie opon. W sterowniku DSC - błąd 5F3A - Skrzynka rozdzielcza, zakłócenie. W sterowniku VTG - błąd 5463 - usterka układu mechanicznego - sygnał nieprawidłowy. Wymontowany i rozebrany nastawnik - zębatka i trzpień wydaje się być w dobrym...
Po pierwsze należy sprawdzić czy regulacja na łopatkach nie została przestawiona oraz czy zmienna geometria nie jest przyblokowana i działa bez oporów. Czujnik pozycji działa podobno na zasadzie indukcyjnej. Moim zdaniem bardziej na zasadzie pojemnościowej, w elektronicznych przepustnicach jest stosowany identyczny, zalanie olejem powoduje zakłócenia...
Chryste Panie, czym to czytane, że takie durne tłumaczenie pokazuje. To będzie najprawdopodobniej zawór podciśnieniowy sterowania turbosprężarką. Często padają. Prześledź sobie drogę przewodu podciśnieniowego od nastawnika WG sprężarki, to go znajdziesz.
Coś takiego. Dlatego winny będzie nastawnik pompy jednak. Przy pracy na wolnych obrotach ciśnienie w szynie jest na poziomie 500Bar.
01268 Nastawnik dawki N146 - Różnica w regulacji. Przyczyny: - uszkodzona pompa wtryskowa (lub nastawnik) - przerwa w ciągłości przewodów lub zwarcie w instalacji do pompy Objawy: - świeci się lampka sygnalizacyjna - nieprawidłowa praca silnika - problemy z uruchomieniem silnika - nie można uruchomić silnika Sposób naprawy: - sprawdzić nastawnik dawki...
Przy porzegazowniu do 4 tys odpina totalnie podciśnienie od gruszki Teraz do mnie dotarła wątpliwość -czy na turbinie masz zawór upustowy i gruchę ciśnieniową, czy masz turbinę VGT z ruchomą geometrią z gruchą podciśnieniową i elektrozaworem vacu? Tak w ogóle - nie ma Fordów tdi, więc czy masz silnik tddi czy tdci? Oznaczenie tdi jakie podałeś to VW....
M05 - Motor wentylatora chłodnicy. S07h - Przełącznik wysokiego ciśnienia klimatyzacji ( sensor high pressure ;) ) S07L - WYŁĄCZNIK NISKOCIŚNIENIOWY KLIMATYZACJI ( sensor low pressure ) A28 - Sterownik ogrzewania ( panel klimatyzacji ?? ) M29 - NASTAWNIK KLAPY POW. DODATKOWEGO S21 - WŁĄCZNIK ŚWIATEŁ ( pewnie do podświetlenia panela ) Podzespół Ilość...
Te 115 bar wygląda jak wartość zastępcza z sterownika silnika ?? Ciśnienie wymagane leży w zakresie 40-110 bar. Możliwe że nastawnik nie daje rady przy podwyższonych obrotach i ster w ramach ochrony podaje takie ciśnienie paliwa ? Moje takie przypuszczenia. Sprawdź jeszcze sterownik silnika. Może ktoś coś grzebał i zielono w środku. Podobną historię...
Zobacz schemat tej pompy. Pompa niskiego ciśnienia to ta po lewej. Skoro po wymianie zaworu przez jakiś czas jest dobrze, to raczej to nie kwestia pompy, choć może być źródłem opilków. Bardziej prawdopodobne, że zaciera się tłoczek nastawnika i zawsze wtedy gdy się zablokuje sterownik bombarduje zawór impulsami o bardzo dużym wypełnieniu. https://obrazki.elektroda.pl/7930951300_...
W tych modelach zatykał się wężyk idący od kolektora ssącego do czujnika ciśnienia doładowywania na nadkolu lub padał sam ten czujnik. Sprawdź ten wężyk potem odłącz i przejedź sie bez czy jest różnica czy to samo,jak bedzie słabszy to masz dobre jesli nie bedzie różnicy to tam tkwi usterka. Jest jeszcze ustawienie nastawnika w pompie jeśli bedzie nieprawidłowe...
Witam! Tak jak w temacie Leon 2010r. silnik CAXC Wywala błąd P2293 - regulator ciśnienia paliwa (usterka mechaniczna). Po podpięciu pod kompa ciśnienie na biegu jałowym 130-140 bar. Po dodaniu gazu i przekroczeniu 1000 obrotów ciśnienie natychmiast spada poniżej 110 i pompa przestaje piszczeć. Wymieniłem już 2 pompy 2 nastawniki pompy(tulejka, szkalnak)...
Sorry za dubel, ale Kolego dizba powiedz mi, muszę mierzyć na wyjściu z nastawnika czy mogę wpiąć się zamiast śrub M8 w korpusie pompy pod nastawnikiem, od strony silnika? Edit: wpiąłem się w tą śrubę od boku, ciśnienie ustawione, wsio gra i buczy:)
Nastawnik sprawdzony, przerwa jednego obwodu. https://obrazki.elektroda.pl/5032222600_... https://obrazki.elektroda.pl/6671568900_... Dodano po 4 Nastawnik zrobiony, teraz jedna kwestia, czy zasilanie po odłączeniu z czujnika regulacji ciśnienia paliwa, pokaże się na mierniku ? Podobne zaworki są w toyocie i mi pokazuje...
Peugeot 308 1.6 vti brak ciśnienia oleju na ciepłym silniku. Po odpaleniu mam ok 2,5-3bar widać że po delikatnym dodaniu gazu wzrasta ciśnienie, ale "regulator" próbuje je utrzymać bo za chwilę reaguje i nie pozwala dalej iść. Po rozgrzaniu (ok 80st) w oczach na manometrze wskazówka opada praktycznie do 0bar. Co reguluje w tym silniku ciśnienie oleju?...
Czujnik wody , sygnał z nastawnika przepustnicy , ciśnienie ssania
Nie silnik . Pisałem ci wcześniej że trzeba sprawdzić położenia nastawników, zadane i rzeczywiste, na zimnym i na ciepłym. Do tego pomiar ciśnienia oleju na zimnym i na ciepłym. Bez tych danych nie ma co dyskutować . Do tego nie wrzuciłeś numeru błędu. Tak naprawdę są dwie opcje na rozwiązania problemu. Pierwsza to ingerencja w soft a druga to moto...
nastawnik ciśnienia doładowania nastawnik wałka regulacja nastawnik
podświetlanie klawiatura komputer stacjonarny uszkodzony układ centralnego ogrzewania otwarty
mikrokomputer cobra1 dezamet żelazko
Symetryzacja żarzenia vs. podniesienie potencjału Lokalizacja sygnalizatora akustycznego w Toyocie Yaris