1. 0.740V przy silniku zgaszonym. 2. 3-4mg
Ma być 0.4-0.5mm odstępu gdy nastawnik całkowicie cofnięty. Ale precyzja tu tak naprawdę nie ma znaczenia, aby tylko jakiś ten odstęp był, żeby styk biegu jałowego puścił zanim nastawnik się cofnie całkowicie i zablokuje.
dlatego ci piszę jak ustawic ,w vagu 32768 i regulacja nastawnikiem na 5,5 .Po tym zabiegu będziesz mógł sobie zmieniac vagiem o ok 2mg w każdą stronę.
Po prawidłowej regeneracji turbiny nic nie trzeba ustawiać , gość co Ci regenerował turbo powinien to ustawić na maszynie.
A jak wyregulować potencjometr przepustnicy czy wartości które znalazłem w tym temacie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... są u mnie identyczne , co prawda nie wiem jak je sprawdzić bez cięcia kabli, a co do regulatora to go właśnie rozebrałem nie ma w nim żadnego mikrowyłącznika po prostu 2 styki na osi która w momencie max....
Amatorka, forum spada na niski pułap, kiedy tu jeden drugiemu pomagał a przynajmniej na prowadził by sobie samemu dać radę, teraz większość 'znawców' olewa temat
Wszystkie czujniki muszą powpinane , jeżeli uda ci się regulować przy założonym kolektorze to jeszcze lepiej . Regulacja w Dis-ie bez ruszania nastawnika , hm chyba jestem starej daty bo zawsze regulowałem nastawnikiem .
Doradźcie proszę
Witam. Czy jest może ktoś z okolic Włocławka, bądź Radziejowa, kto za niewielkie pieniądze potrafi jak w temacie, wyregulować nastawnik pompy przy Omedze 2.5td ?
Poszukaj: Nastawnik pompy wtryskowej, regulacja, wymiana itd. ect. bo faktycznie jest tego sporo, są nawet całe procedury jak postępować nastawnikiem. Samo dokręcanie śrub zmieni dawkę paliwa a zaznaczanie nożykiem pomoże Ci tylko w odpaleniu. Zbyt duża dawka wskoczy Ci na max obroty, za mała nie odpali. Aha i pamiętaj żeby dobrze nim trafić bo będzie...
Dolot jestem pewny, że jest szczelny sprawdzałem go kilkukrotnie niedawno wszystkie uszczelki zostały wymienione na nowe. Nastawnik turbiny był ewidentnie przestawiany ramie od niego ma ślady przespawania w inna pozycje. Jest możliwość regulacji nastawnika elektronicznie ? Czy zostaje tylko opcja mechaniczna czyli zmiana pozycji ramienia ?
Jaki kod silnika ? w tych silnikach raczej nie ma wariatora a jest napinacz z regulacją(nastawnikiem) faz rozrządu. To nie ma nic wspólnego ze smarowaniem wałków, czy napinacz jest uszkodzony? czy to tylko profilaktyczna wymiana ,tak dla spokoju ducha?
Witam wszystkich, potrzebuje Waszej rady jak rozwiązać ten problem. Mam IVECO Daily 35s18 2010r. 3.0 180 KM auto ma klimatyzację manualną Jeśli masz klimatyzację manualną to po co kupowałeś nastawniki klap? Regulacja odbywa się linkami. Chyba, że nie wiesz o tym i masz klimatronika. Masz oznaczenia temperatury przy lewym pokrętle i przycisk eco?
Witam, mam błędy jednostka regulacji (nastawnik) turbosprezarki 1 zablokowanie. Samochód podszarpuje i nie ma mocy, jak dokładnie sprawdzić gruszkę? Czy to wina turbosprężarki?
Witam. Zwieranie rezystora wirnikowego po jednej fazie jest nazywane sterowaniem niesymetrycznym. Jest stosowane dla zwiększenia stopni regulacji. Nastawnik na zdjęciu to typ chyba ND służy do sterowania bezpośredniego silnikiem. widoczne komory gaszenia łuku. Głębiej widoczne czarne krzywki programu nastawnika, oraz blokada zerowa. Do sterowania pośredniego...
Pisałem wcześniej że te śruby się wykręcały i miałem na myśli regulację tej śruby ,nie nakrętki nastawnika.
To zawor regulacji cisnienia paliwa na szynie CR A Y75 to nastawnik turba o ile dobrze pamietam.
Witam. Dzis zostały sprawdzone przewody, wężyki i zawór EGR... niestety problem nie ustąpił. Auto nadal jest mółowate i brak mu mocy. Dla porównania przejechałem się dziś oplem omegą 2.5tds znajomego i różnica jest odczuwalna. czy macie jakiś pomysł co dalej robić? chyba pozostaje tylko sprawdzić pompę\regulacja nastawnika ?
Ale Ty pytania zadajesz - takich książek już chyba nikt nie ma ;) (w każdym razie był problem, żeby do tego dotrzeć) 104 - zwarcie w nastawniku, zwarcie na kablach 107 - przerwa w obwodzie nastawnika, błąd regulacji przy ustawieniu początkowym (inicjalizacji) 108 - Check total travelled positions, switch contact fault, linear setter cables.
Regulacja położenia nastawnika to subtelna sprawa i nie da się tego dobrze zrobić bez komputera , nawet jak zaznaczysz położenie to i tak dokładnie nie trafisz .
Jak koledzy wyżej zwiekszona dawka paliwa powoduje dymienie i wytwarzanie sadzy która się osadza na wszystkim. Każda modyfikacja mocy silnika robiona jest po przez zwiększenie dawki paliwa w całym zakresie, zaczynając już od prostych oporników na czujniku paliwa bądz regulacje nastawnikiem dodajmy do tego zużycie silnika (olej) i efekt murowany.
Witam, mam problem z bora 1.6 AKL. Zimny silnik nie odpala bez dodania gazu, tak jakby nie było ssania, na zimnym silniku gaśnie nie trzyma obrotów, I strzela z wydechu. Po nagrzaniu problem z obrotami znika ale dalej strzela z wydechu, moc ma tak jak sprawny silnik. Vcds pokazał błąd nastawnika przepustnicy 00282 regulacja nastawnika. Czy ktoś miał...
No bo jest zła diagnoza. 98% złych parametrów nastawnika to jego zła regulacja. Pozostałe kilka procent to zazwyczaj zatarty popychacz wskutek wycieku płynu chłodzącego. Procedura serwisowa bardzo dokładnie określa parametry regulacji - zarówno długość popychacza jak i ustawienie odbojnika. Mógłbyś rozwinąć temat o który popychacz Ci chodzi? Mówiąc...
Po co źeś pompę wymieniał pytałem sie ? Nastawnik da się zmusić do palenia z całkowicie wypiętą elektryką oprócz zaworu gaszenia. Kwestia błysku ciupagi. Pompa ta ma jeszcze regulacją wzdłużną nastawnika. Jak tam przestawione masz to nie odpalisz. Potrzebny specjalny klucz.
Wolff to jest silnik TDI tu podciśnienie robi pompa, która nie ma wpływu na prace silnika chyba ze sie zaciera i wtedy wpływa na prace silnika. Może zacząć od początku jak bardzo wahają się obroty, (w jakim zakresie) teraz sobie przypomniałem maiłem audi b4, w którym dawka była zbyt wysoka i wolne obroty raz były równe raz spadały, wystarczyło podać...
... Lub nastawnik klapy regulacji temperatury:) Nic nie ma, czy przewody do nagrzewnicy zimne czy ciepłe...
Uszkodzony nastawnik klapy, uszkodzona lub zacięta klapa od regulacji temperatury po stronie kierowcy. Nastawnik masz od strony pedału gazu. Czasem wystarczy w niego popukać podczas regulacji temperatury na panelu.
Nie wiem co to jest czy, podłączał manometr do turbiny podczas jazdy na drugim biegu na pełnych obrotach i wynik to 0,3 bar. Dodano po 3 Widziałem zegar z gumowym wężykiem. Dodano po 54 Co radzicie jeszcze zrobić? Dodano po 6 Pytałem mechanika jak to jest,czyli komputer pokazuje tylko błędy jeśli takie są,nic więcej nie pokazuje.Czy jakaś regulacja...
Mam gotowe fabryczne takie sterowniki wraz silnikami i reduktorami planetarnymi na wyjściu silnika ,reduktory można odpiąc ,zasilanie sterownika 24V wejścia : ON /OF ,DIR, REG-potencjometr 47K do regulacji obrotów ,oraz nastawnik do regulacji momentu..
VP37 jakoś szczególnie nie jest mi znana, ale zwykle tego typu czujniki potencjometryczne są włączone jako dzielnik napięcia (choć załączony schemat sugeruje że to w ogóle nie jest potencjometr, tylko czujnik indukcyjny). Potencjometr włączony tylko jedną stroną do zasilania wymaga nieco więcej "zachodu" aby odczytać jego położenie. Z punktu widzenia...
Jakiś czas temu robiłem turbo w fiacie 1.4turbo z 2017 roku i przebiegiem ok 70tys. Także myślę w twoim przypadku wymiany turbo się nie obejdzie. Musisz tylko sprawdzić czy masz za niskie czy za wysokie ciśnienie. ....sama turbina nie sprawia problemu. Ciekawe, że zawsze zadziała za drugim startem, zawsze. Nigdy nie zdarzyło się , że za trzecim itd....
witam 561- regulacja składu mieszanki 518- potencjometr przepustnicy G69 525- włącznik świateł chamowania-F 670- czujnik położenia nastawnika przepustnicy G127 Pozdrawiam
Być może przyczyną jest filtr, są dwa rodzaje albo problem tkwi w silnik/nastawnik regulacji nawiewu.
No bez podłączonego MAP sensora to cała kalibracja do kitu. W sumie to dziwne że to wogóle jakoś działa.. Nic mi nie wiadomo o trybie awaryjnym w OMVL. Tak, lewe powietrze jak najbardziej mogło powodować telepanie. Na D automat bardziej obciąża silnik więc to lewe powietrze (w stosunku do powietrza idącego przez nastawnik biegu jałowego) stanowi mniejszy...
Witam kolego mam pytanie czy patrzyłeś co z tym swoim Kangoo bo ja mam taki problem ,że najpierw działo się coś takiego że na 1,2,3 biegu w miarę auto jechało ale na 4 i 5 już tak ja by brakło mocy i niestety od jakiegoś czasu nawet zaczęło się dziać coś takiego że jak go troszkę przeciągnąłem na 3biegu to mignęła sobie kontrolka "STOP" i kontrolka...
Do simon44- ile kosztowała regeneracja nastawnika? Mi na kompie na serwisie wyszedł błąd: Nastawnik przepływu obwodu regulacji. Pozdrawiam
Od regulacji obrotów jest nastawnik przepustnicy sterowany ecu silnika. Jeśli od tej strony jest ok to albo rozregulowany przez papraka tps albo zaciąga lewe powietrze najczęściej gumą pod monowtryskiem.
Witam kolegów , Temat był ale inny silnik i roczik. Pacjent 2.2 santafe 2007 rok manual. Gosc miał pecha i padł mu silnik gdzie został wymieniony na nowy. Od tego czasu raz na kiedyś zgasnie podczas jazdy.Po sprawdzeniu kompem okazało się ze czujnik położenia wału albo rozrusznik (nie pamiętam co za błąd ). Wymieniłem rozrusznik na nowy i to samo ,...
Bardzo dokładnie zaznaczyć. Kumpel miał taki przypadek była zabogata dawka i falował po włączeniu jakiegokolwiek odbiornika prądu. Po czyszczeniu nastawnika i regulacji auto pięknie cyka.
Jeśli masz VAG to możesz przestawić dawkę (to zależy jak został założony nastawnik bo czasem może nie być możliwosći regulacji VAG). Wchodzimy w ENGINE potem LOGIN wipsujemy 12233 Potem 10- ADAPTACJA i na pierwszej pozycji mamy dawke paliwa zapisz sobie jakie masz ori nastawy a potem zmieniaj (oczywiście w granicach rozsądku) i sprawdzaj na main blok...
Układ regulacji wolnych obrotów tz zawór obejściowy sprawdz czy wogóle go podpiełeś. Czy jest szczelne połączenie a nastawnikiem czasami podwija się rura i dowidzenia brak wolnych. Musi być wszystko szczelne
Witam! Problem Ke-jet z gazem to stały temat problem jest bardzo szeroki a usterki mogą pojawić się w wielu miejscach jadnocześnie z wyniku strzału na gazie, który kiedyś musi wystąpić a który w tych systemach jest bardzo szkodliwy.Szukanie przyczyny zaczynam od 1.szczelonść układu sącego 2.klapa spiętrzająca w przepły. 3.styk biegu jałowego i fulgazu...
Witam. Samochod jak wyzej. Jest problem z ogrzewaniem polegajacy na tym,ze z nawiewow nie leci ani zimne ani gorace powietrze tylko o jednej temperaturze. Regulacja temp. na klimatroniku dziala,reg, nawiewow tez dziala. Podpiolem vaga i pokazal mi dwa bledy: 1271 - Nastawnik klapy nawiewu regulacji temperatury- V68 1274 - Nastawnik klapy spiętrzającej...
Jutro będę badać co i jak, dzisiaj wrzucę kody błędów. Dodano po 5 13573 System podgrzewania wstępnego-nieprawidłowe działanie; 4704 Czujnik ciśnienia wstępnego paliwa-nieprawidłowe działanie; 1024 System recyrkulacji spalin-nieprawidłowe działanie; 7728 Regulacja lub nastawnik ciśnienia doładowania-nieprawidłowe działanie;
EGR steruje recylkulacją spalin. Do regulacji obrotów biegu jałowego służy moduł ELR. Pompa wtryskowa ma na dole elektromagnes, on służy do ograniczania szarpnięć podczas zmiany biegów. Na górze pompy był drugi nastawnik z pinami do regulacji biegu jałowego. Jeśli tam masz puszkę to znaczy że nie masz sterowania elektronicznego tylko pneumatyczne sterowanie...
Panowie, mam problem. Po wymianie rozrządu w Partner 1.9D samochód zaczął więcej palić około 10l w mieście, przed wymianą max 7l. Przy wymianie mechanik zdemontował pompę wtryskową BOSCH, po założeniu wszystkiego z powrotem, nowe napinacze, pompa wody, pasek. Po odpaleniu silnik zaczął stukać, mechanik mówił że to paliwo się odbija, stukanie ustąpiło...
Jeżeli to dobrze rozumiem a specem od BMW nie jestem to z tych sześciu błędów tylko dwa pierwsze są aktywne. 121xxx to chyba przebieg przy jakim wystąpiły. Pierwszy błąd mówi o usterce zaworu regulacji wydajności kompresora klimatyzacji - prawdopodobnie uszkodzona instalacja lub zawór. Drugi to najprawdopodobniej nastawnik klap wirowych w kolektorze...
Szukaj takiej frazy: silnik regulacji temperatury alfa147 lub nastawnik klapy temperatury alfa147 lub podobnie. Mechanik się nie postarał tylko ten w.w silniczek ustawił ręcznie i dowodzenia. Szukaj lepszego mechanika lub zrób to sam.
A wiesz co oznacza błąd P0505? Już ci tłumaczę: -obieg prądowy nastawnika przepustnicy -zablokowana regulacja biegu jałowego -nie wyuczona regulacja biegu jałowego A wiesz czemu z tego P0505 ci guzik wyszło?
Tak apropo kolei linowych — czy ktoś się orientuje jaką konstrukcję miał napęd starej kolejki na Kasprowy Wierch? Pamiętam, że jak się wysiadło z wagonika na Myślenickich Turniach, to słychać było w tamtym budynku wyjący dźwięk. Myślałem wtedy że to wentylatory, ale teraz myślę, że to mogły być przetwornice wirujące systemu Ward-Leonarda. Alternatywnym...
Witam serdecznie. mój golf 4 z 99 1.9 tdi 90km Auto ma już swoje lata, Kompresja i dawka paliwa to minimum do odpalenia. Jak kolega poprzedni zaznaczył odepnij czujnik temperatury i jeśli odpali to przyczyny należy szukać w dawce paliwa, (pompa wtryskowa, nastawnik, regulacja) Jeśli uda się uruchomić to po nagrzaniu silnika wyłącz wszystkie odbiorniki...
W nastawniku (regulatorze przy wlewie) oleju jest śrubka pod zaślepką do ustawiania max mocy strona 68,69 Różnica temperatur między cylindrami nie powinna przekraczać 15 ° C Napisz jak Ci poszło
najczenstrze uszkodzenia pomp wteyskowych to awarie nasrawników. w wiekszej mierze wynikają one z złej jakości paliwa i żadkiego wymieniania filteów paliwa (zdażają się takrze "mordercy" którzy próbują czyścić takie filtry zamiast je wymienić) dlaczego tak drogo kosztuje naprawa takich pomp to proste wynika z ich skomplikowania i wielkiej dokładności...
Te przyciski wyglądają jak regulacja mocy grzania. Istnieją palniki dwustopniowe a także o płynnej regulacji, ale są droższe. Musiałbyś obejrzeć na samym palniku pompę oraz nastawnik powietrza, ale myślę że trzeba przyjąć że działa na "1" i jest ok. Co do reszty - nie wiem.
Witam mam Zx-a 1,4i ,wraz z kolegą daw1217 (ma ten sam wózek)postawiliśmy samochody do mechanika w sprawie regulacji silnika (nastawnik biegu jałowego i potencjometr przepustnicy) i można powiedzieć że d...a . Mechanik tego nie ustawił wręcz pogorszył sprawę .Żadnym z 2 aut nie da się jeździć (auto dla emeryta) . Kolega zakładał już post , ale skończyło...
czujnik/nastawnik sygnał wyjściowy/wejściowy A35 – sterownik systemu EMC sterownik wejściowy A162 – immobiliserczujnikwejściowy B24 – czujnik temperatury silnika (ECT)czujnikwejściowy B25 – czujnik temperatury powietrza zasysanego (IAT)czujnikwejściowy B30 – przepływomierz powietrza (MAF)czujnikwejściowy B31 – czujnik...
Jaki interfejs? -w zasadzie ten ukochany "centralny zamek" Mariana z kawałkiem spirali dobranym do bezpiecznej bezwładności. http://www.wobit.com.pl/produkt/10238/jo... Taka manetka jest do zastosowań w automatyce przemysłowej a nie w "amatorskim" sterowniku. Poczytaj Sobie o sygnałach analogowych w automatyce przemysłowej. ak...
a co z nastawnikiem?ktos probowal regulacji?po regeneracji dawka ustawiona jest raczej na pale.ten co regenerowal stwierdzil jakies usterki?np.peknieta sprezynke?
Odłączyć sterowanie dla klapy pasażera i spiąć razem nastawniki klap od regulacji temperatury pod sterowanie od strony kierowcy - tylko nie wiem czy wytrzyma to driver w panelu.
Spróbuj gdzieś w warsztacie (chyba że masz np. vag-a) podpiąć sie jakimś komputerem i zobaczyć czy są jakieś błędy, (zwłaszcza sprawdzić logi statyczne odnoszące sie do nastawnika pompy ). Złe zamontowanie lub regulacja może powodować między innymi spadek mocy.
To co napisałem - pompa w tej chwili nadaje się do raczej średnioopłacalnej naprawy - uszkodzony nastawnik, przy odrobinie szczęścia pierścień i tłokorozdzielacz. O regulacji nie wspomnę - bo zapewne po wymianie uszczelek złożyłeś nastawnik tak jak pasował.
Tarcza spiętrzająca powinna się znajdować od 1,1 do 1,9 mm poniżej początku tego stożka od strony przewowów wtryskowych. Takie dziwne zachowanie sie prądu nastawnika ciśnienia miałem u siebie jak mi nałapał 7 usterek, po wykasowaniu jest ok. Może warto gdzieś podjechać i usunąć usterki. Nie wiem czy da się to zrobić odpinając akumulator, ale jutro sprawdzę....
A czy ta diagnostyka może zrobić testy i odczytać jakie jest ciśnienie, czy się zmienia, czy reaguje nastawnik w pompie wysokiego ciśnienia? Trzeba sprawdzić czy jeśli jest awaria systemu regulacji wysokiego ciśnienia, czy zwór bezpieczeństwa wysokiego ciśnienia nie uszkodził się (wypłukał się) i nie ucieka przez niego ciśnienie. On jest elementem rezerwowym...
Najpierw należy się dowiedzieć, jak działa regulacja biegu jałowego w X12XE. Sprawdź, czy działa nastawnik przepustnicy.
Witam myślę że to nastawnik w pompie i tam bym szukal.Pozdrawiem.
Kupiłem używkę sterownik (o identycznych numerach) za 40 zł, po zamontowaniu i włączeniu w zapłon nastawnik cofnął się do minimalnej pozycji (wcześniej tylko się wysuwał), odpalenie, regulacja TPS i auto śmiga że aż miło. Wniosek - ten stary sterownik albo nie widział TPS, albo widział ale nie mógł zmienić polaryzacji dla silniczka - za 40 zł to nawet...
To pewnie kwestia regulacji gazu
Mylisz kolego pojęcia. Ten numer, który podałeś to potencjometr przepustnicy. To jest coś zupełnie różnego od nastawnika, który odpowiada za regulację uchylenia przepustnicy i w ten sposób regulację biegu jałowego.
Przy takiej kombinacji brak jakiejkolwiek reakcji silnika. Przy zamianie 4 z 5 obroty tylko na ful. Przy takim podłączeniu jak opisałem w temacie regulacja obrotów odwrotnie i brak wyłączenia
ADD HTR RLY1 OFF przekażnik dodatkowego ogrzewania lub podgrzewania ATM PRS SENS czujnik ciśnienia atmosferycznego THRT VAl SOl nastawnik przepustnicy T/C Sol DUTY Kontrola trakcji - nastawnik FURL PRS ODR wygląda na regulację paliwa tzn. ciśnienia lub dawki/przepływu IG-SW ON zapłon w pozycji ON EGR VAL DUTY tutaj chodzi chyba o wartość wymaganą Jeżeli...
Najwięcej awarii tego gażnika to uszkodzona membrama nastawnika wolnych obrotów.Przepustnica jest wtedy częściowo otwarta a nastawnik przesłony sterowany jest ustawianiem na otwarcie i zamknięcie i stąd te falowanie obrotów.Ja w takim przypadku wyrzucam nastawnik obrotów.Śrubę regulacji przepustnicy nacinam brzeszczotem ustawiam śrubokrętem w. obroty...
Witam,bodajże IAW 49F 1.6 16V sterownik na grodzi i po wizycie w serwisie sterownik nie ma władzy nad przepustnicą (nastawnik). Tu moje pytanie dysponuje ktoś wartościami TPS na biegu jałowym dla tego nastawnika. Dodam że sterownik nie zgłasza usterek mimo to nie realizuje programu regulacji biegu jałowego choć sam silnik nastawnika jest sprawny.
makieta, a raczej nawet na małej płytce na laborke, i mam wymaganie takie że musi być ta regulacja cała;/ regulacje częstotliwości to widziałem ze za pomocą dzielnika na wejściu można ją zrobić /zamiast niego mozna chyba np potencjometr nie../ ale o co chodzi z tym współczynnikiem D, nie wiem jak /najlepiej zeby bylo jak najprościej;) bez żadnych mikrokontrolerów;)...
Witam ,ma dokładnie taki sam objaw w Sprinterze 120KW silnik OM 651 ,czy kolega rozwiązał problem. Walczę z SD już 3 dzień i trafiłem na tego posta. Dziękuję za podpowiedzi. Zastanawia mnie parametr "nastawnik ciśnienia doładowania spalin" wartość zadana na "0" - "95" w odczycie bieżących i tam cały czas błąd. Pozdrawiam Robert.
-55-Zasięg reflektorów -Nastawy podst. - 04 -Grupa "001" -Idź! Teraz zaczekaj. Silniczki zatrzymają się w pozycji odpowiedniej do ręcznej regulacji reflektora. Włącz światła i ustaw je śrubami w reflektorze. Przejdź do grupy "002". Sterownik zapamięta położenie nastawników. -Gotowe, wyjdź
3797 Highside - stopień końcowy sondy lambda Kontrola stopnia końcowego pod kątem zwarcia do masy lub +Uak, przerwanie przewodów FMI 4: Brak sygnału (brak obciążenia), przerwanie przewodu pin B05 lub pin B08 3850-Odchylenie pozycji - zamknięty nastawnik odprowadzenia spalin AGR Adaptacja punktu zerowego nieprawidłowa FMI 1: Adaptacja punktu zerowego...
mam pytanie, przyznam sie ze jak kupilem samochod to u jednego mechanika ustawialmem dawke paliwa (vag- programowo) a 2 mechanior podczas wymiany sprezyn w pompie wtryskowej czyscil i ustawial dawke paliwa dekielkiem od nastawnika. i teraz moje pytanie teoretycznie dawka paliwa powinna wynosic 4mg/r ale jesli bylo ustawiane programowo i recznie (na...
podłącz pod tester i ustaw dawkę paliwa jak dobrze pamiętam to ok 6 ml na cykl.Po twoich objawach to za duża przesuń nastawnik do przodu pompy
W pompie wtryskowej tego silnika są elementy wykonawcze zawór regulacji momentu wtrysku i nastawnik dawki. Czujnik temperatury paliwa również. Teoretycznie po pdaniu napięcia ok. 1,5 V do nastawnika dawki i 12 V do elektrozaworu możemy uruchomić ten silnik bez możliwości korekty momentu wtrysku TYLKO PO CO !!!!!! Takie uruchomienie nic nie mówi o pracy...
Gzie się spodziewałeś nastawników? Oczywiście że są zamontowane na obudowie nagrzewnicy.
Efekt ten sam, regulacja nie przynosi efektu i nastawnik jest wysterowany "mocniej" i dłużej niż w czasie normalnej pracy, co prowadzi do przegrzania tranzystora... ale z tego co wiem to ten tranzystor się nie pali, tylko ulega przebiciu. http://www.remmington.info/testproceed.h...
Przyjrzyj sie temu czujnikowi temperatury cieczy chłodzącej, tak jak inni radzą. Zmierz omomierzem jaką ma rezystancje przy zimnym silniku (powinno byc jakie 2 - 3 kOhm). Zobacz czy nastawnik wolnych obrotow przy probie odpalenia wysowa tłoczek na max. (tam gdzie nastawnik dotyka srubke regulacji przepustnicy)
Witam. Sporo czytam tutaj wątków. Każdy chciałby grzać jak najtaniej i są różne porady. Ja osobiście mam Vissmanna Vitodens 333 z regulacja pogodową i regulatorem pokojowym i zamkniętą komora spalania z kominem współosiowym juz od 3 lat. Domek 260m2 ocieplony budowany w latach 80 tych. chce podzielić się doświadczeniem na temat moich błędów i rozwiązań...
Jeżeli warsztat który to robił wyciągał pompę do wymiany nastawnika to reklamacja.
Witam. Mam golfa 6 1.6 tdi CAY. Wymieniłem gruszkę turbiny gdyż stara była zgniecona (silnik oparł się o ścinę). Wymieniłem pod nr (792430-03). Na wolnych obrotach zaciąga sztangę ale wywala błąd P2563- niewiarygodny sygnał czujnika położenia turbosprężarki, sztanga opada. Odczyt VCDS NASTAWNIK TURBOSPRĘŻARKI WYSOKIE CIŚNIENIE w parametrach mam bez...
nastawniki, silowniki dzialaja . Sprawdzalem ten od regulacji temperatury dziala widac jak sie porusza, u mnie on jest od strony pasazera. Od strony kierowcy jest silownik ktory steruje klapkami nawiewu (nogi, szyba , twarz)/ I tez widac ze pracuje. Tym bardziej ze powietrze wieje w zadanym kierunku
Zdjęcie wężyka daje dodatkowe powietrze na wolnych obrotach (przy otwartej przepustnicy taka nieszczelność nie ma większego znaczenia) - nie można tak jeździć. Gdyby problem występował tylko na wolnych obrotach, to można by przypuszczać, że jest problem z układem regulacji wolnych obrotów (zacina się nastawnik).
Zna ktoś sposób na odkręcenie śruby która zabezpieczona została niebieskim preparatem anaerobowym ? Śruba z nakrętką M6 , łatwo ją urwać więc proszę o jakieś porady, bo dojście okropne, w sumie tylko kluczem płaskim, oczkowego nie założysz bo nie ma takiej możliwości. Nie wiem czym to dokładnie zabezpieczone, ale to łącznik z nastawnika do dźwigni regulacji...
Grzegorz one mają zupełnie inną konstr.W innych silnikach w oplach są stosowane silniki krokowe np.14nz.16xe.w tych silnikach jest silnik krokowy który płynnie zamyka i otwiera kanał omijający przep.Do niego dochodzą 4przewody.Specjalny scalak w sterowniku odwraca fazy strowania dwoma uzwojeniami.W 20xe nastwnik jest 2przewodowy strerownik tylko taktuje...
Poszukaj na forum już było. Najczęściej wysiada wiązka, styki, nastawniki...
Tu się zgodzę - faktycznie śruba współpracująca z wysuwnym trzpieniem nastawnika obrotów ma regulację, której jednak nie należy ruszać. Jeśli jednak ktoś tam pogrzebał to ponowne ustawienie polega na tym, że nastawnik obrotów należy max cofnąć (podając np. napięcie na jego piny) następnie sprawdzić i ew. wyregulować szczelinę powietrzną (powinna wynosić...
Zapraszam na www.audiklub.org . Zaloguj się na forum ,zadaj pytanie na technicznym.Od tych silników mamy tam magików:D .Wg mojego rozeznania przyczyną może być uszkodzony nastawnik pompy wtryskowej.
Prawdopodobnie uszkodzenie pompy, a dokładnie nastawnik kąta wtrysku (zatarty) lub tranzystor w module padł.
• Przed regulacją należy całkowicie cofnąć wyłącznik. • Prostownik przestawić na 6 V i podłączyć do obu górnych styków przyłączeniowych nastawnika, biegunem dodatnim do góry. • Odczekać, aż popychacz cofnie się do końca. • Do obu dolnych przyłączy nastawnika przepustnicy podłączyć omomierz. • Między popychacz a śrubę oporowa...
Masz pełnoletnie auto, powinieneś się cieszyć że jeszcze jeździ :) A tak poważnie to zakładając że nie jest to olej (niebieski) jasny dym nie jest normalny i na pewno jest jakiś tego powód. Np. regulacja początku wtrysku (zacinający się nastawnik), powietrze w paliwie, źle rozpylająca końcówka itp. rzeczy. Generalnie wszystko co powoduje przeciąganie...
panowie piszecie bzdury. Tylko jeden z was ma rację, trzeba poprawnie ustawić początek wtrysku a następnie dawkę paliwa. Ze względu na zaawansowanie powyższych prac potrzebny jest nie tylko Vag ale i wiedza. Nie polecam "Grzebania" samemu, tylko trzeba pojechać do zakładu ktory sie specjalizuje w tym temacie lub do serwisu. Najcześciej występują takie...
należało by sprawdzić nastawnik. Przynajmniej u mnie wystarczyła lekka regulacja i jest spokój:D Można sprawdzić jeszcze jak w tym wątku http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic40... Pozdrawiam świątecznie!
Kopcenie na biało przy odpalaniu zimnego silnika - zły kąt wtrysku - do ustawiania przez vag. Jeśli szarpie na ciepłym przy dodawaniu gazu - nastawnik pompy do czyszczenia i regulacji.
Czy ma ktoś z kolegów pomysł na wykonanie ew adaptację gotowego sterownika pwm mogacego zasapic ten nastawnik ,problem tkwi w tym ze konieczne jest zastosowanie nawrotnika Nastawnik i nawrotnik to dwa oddzielne bloki łatwo się dające rozdzielić, w twoim przypadku dla zachowania zawsze takiej samej polaryzacji dla PWMa: akumulator - PWM - nawrotnik...
A od jakiego auta on jest .Czy to jest "krokowy" czy nastawnik przepustnicy.
nastawnik regulacja dawka nastawnik pompy wtryskowej regulacja nastawnik wałka
kable tynkiem excel zawiesza czujnik ruchu dzwonek
amperomierz podłączenie piecem buderus olejowy
Montaż maszyny Lada na oryginalnym blacie - gdzie umieścić zawiasy? Konica Minolta Bizhub C451i - Nie uruchamia się