Ma być 0.4-0.5mm odstępu gdy nastawnik całkowicie cofnięty. Ale precyzja tu tak naprawdę nie ma znaczenia, aby tylko jakiś ten odstęp był, żeby styk biegu jałowego puścił zanim nastawnik się cofnie całkowicie i zablokuje.
No bez podłączonego MAP sensora to cała kalibracja do kitu. W sumie to dziwne że to wogóle jakoś działa.. Nic mi nie wiadomo o trybie awaryjnym w OMVL. Tak, lewe powietrze jak najbardziej mogło powodować telepanie. Na D automat bardziej obciąża silnik więc to lewe powietrze (w stosunku do powietrza idącego przez nastawnik biegu jałowego) stanowi mniejszy...
Po regeneracji turbiny auto słabo jedzie. Turbina bardzo wolno wstaje. Jak bez testera ustawić prawidłowo nastawnik turbiny?.Auto Touareg 3.0 TDI CAS 08r. Czy wartości procentowe Open/Closed sa poprawne? Gdzieś wyczytałem , ze powinny być w zakresie 16%-84% .Czy to może powodować takie objawy? Próbuję ustalić co jest przyczyna bo człowiek od regeneracji...
1. 0.740V przy silniku zgaszonym. 2. 3-4mg
Po pierwsze należy sprawdzić czy regulacja na łopatkach nie została przestawiona oraz czy zmienna geometria nie jest przyblokowana i działa bez oporów. Czujnik pozycji działa podobno na zasadzie indukcyjnej. Moim zdaniem bardziej na zasadzie pojemnościowej, w elektronicznych przepustnicach jest stosowany identyczny, zalanie olejem powoduje zakłócenia...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam ja też walczyłem ze swoją ale mam polo 09' 1.6 tdi cr 75 Wymieniłem gruszkę było ok ale po pół roku z poluzowała się kontra i się wszystko rozregulowało. Chciałem ustawić samemu przez vcds ale nie mogłem znaleźć w vcds nic co by mi mogło pomóc w sprawdzeniu natężenia gruszki na podciśnieniu. Wiem ze ma byc 4.3 V bez podciśnienia a na od 0.65-0.85...
Nigdzie nie mogę znaleźć opisu, interpretacji pewnych określeń z programu VCDS. Chodzi mi o wyjaśnienie takich pojęć jak: większość z ramki zamrożonej( bo niektóre oczywiste) stan, priorytet , częstość błędu. Co znaczy "Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów" czy "Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów" czy "Licznik cykli...
EVAP ma tykać, jeśli hałas jest uciążliwy to spróbuj go na jakiejś gumie zamocować, no i to recyrkulacja oparów paliwa a nie spalin. W zakolu masz pochłaniacz tych oparów. Styk w nastawniku jest na końcu tej osi, kiedy zderzak przepustnicy jest oparty o nastawnik to ma być zwarty. Poniżej masz trochę ogólnych informacji na temat tego systemu, tylko...
Czyli jeszcze regulacja turbosprężarki, żeby zaczęło doładowywać od 1 800 obr./min? Ale dlaczego tak się dzieje, że później spada i nie doładuje? A jeszcze mam pytanie: czy jest możliwe, że nastawnik pompy się przestawił, bo przy tym aucie ogólnie przeskoczył rozrząd? I zaś był założony nowy, ustawiony itd., ale czy jest w stanie się przestawić? Nie...
Te przyciski wyglądają jak regulacja mocy grzania. Istnieją palniki dwustopniowe a także o płynnej regulacji, ale są droższe. Musiałbyś obejrzeć na samym palniku pompę oraz nastawnik powietrza, ale myślę że trzeba przyjąć że działa na "1" i jest ok. Co do reszty - nie wiem.
Dzięki za przykładowe materiały obczaję sobie. Jest na rynku jakiś ścienny mały smart nastawnik temperatury do ogrzewania (ale nie jako termostat -- nie potrzebuje wbudowanego przekaźnika , zasilania z 230VAC z puszki podtynkowej). Wolałbym proste urządzenie bateryjna z funkcją regulacja góra , dół , wyświetlona temp. aktualna , zadana. Pozdrawiam
Regulacja położenia nastawnika to subtelna sprawa i nie da się tego dobrze zrobić bez komputera , nawet jak zaznaczysz położenie to i tak dokładnie nie trafisz .
17569 czujnik temperatury powietrza - przerwa/zwarcie do plusa 17569Czujnik ciśnienia doładowania Ale jego pod-kod P 1161 - Throttle position copy. / Niewłaściwe położenie przepustnicy dławiącej powietrza. Usterka związana z układem: pomiaru powietrza lub paliwa (mieszanka paliwowo-powietrzna). Znowu Vag opisuje inaczej - 1161 - - - - - 0489 Stopień...
Trzeba by się podłączyć np Delphi ds150e i sprawdzić błędy czy to nastawnik (pokrętło) ale raczej siłownik czyli dokładnie potencjometr w nim pracujący jako czujnik pozycji klapy.
dlatego ci piszę jak ustawic ,w vagu 32768 i regulacja nastawnikiem na 5,5 .Po tym zabiegu będziesz mógł sobie zmieniac vagiem o ok 2mg w każdą stronę.
Witam myślę że to nastawnik w pompie i tam bym szukal.Pozdrawiem.
Ja to mam dopiero poblem z tym gaźnikiem. 3 lata temu założyłem gas pierwszej generacji, chodzi gorzej niż na benzynie (na benzynie Vmax 180 km/h a na gazie 150 km/h) po dwóch latach,czyli mniej więcej jakiś rok temu coś zaczeło się dziać z jazdą na benzynie (na gazie chodzi cały czas tak samo) jak dodam gazu to sie dławi tak jakby mu czegoś brakowało...
Tylko że regulacja jest w przypadku ,gdy został przestawiony. A taka sytuacja nie jest możliwa bez ingerencji kogoś lub czegoś. no chyba że masz luźne śruby ale wtedy by ciekło paliwo. Raczej nastawnik do wymiany.
podłącz pod tester i ustaw dawkę paliwa jak dobrze pamiętam to ok 6 ml na cykl.Po twoich objawach to za duża przesuń nastawnik do przodu pompy
Prawdopodobnie uszkodzenie pompy, a dokładnie nastawnik kąta wtrysku (zatarty) lub tranzystor w module padł.
Zapraszam na www.audiklub.org . Zaloguj się na forum ,zadaj pytanie na technicznym.Od tych silników mamy tam magików:D .Wg mojego rozeznania przyczyną może być uszkodzony nastawnik pompy wtryskowej.
Poszukaj: Nastawnik pompy wtryskowej, regulacja, wymiana itd. ect. bo faktycznie jest tego sporo, są nawet całe procedury jak postępować nastawnikiem. Samo dokręcanie śrub zmieni dawkę paliwa a zaznaczanie nożykiem pomoże Ci tylko w odpaleniu. Zbyt duża dawka wskoczy Ci na max obroty, za mała nie odpali. Aha i pamiętaj żeby dobrze nim trafić bo będzie...
Kupiłem używkę sterownik (o identycznych numerach) za 40 zł, po zamontowaniu i włączeniu w zapłon nastawnik cofnął się do minimalnej pozycji (wcześniej tylko się wysuwał), odpalenie, regulacja TPS i auto śmiga że aż miło. Wniosek - ten stary sterownik albo nie widział TPS, albo widział ale nie mógł zmienić polaryzacji dla silniczka - za 40 zł to nawet...
Najpierw należy się dowiedzieć, jak działa regulacja biegu jałowego w X12XE. Sprawdź, czy działa nastawnik przepustnicy.
Wszystkie czujniki muszą powpinane , jeżeli uda ci się regulować przy założonym kolektorze to jeszcze lepiej . Regulacja w Dis-ie bez ruszania nastawnika , hm chyba jestem starej daty bo zawsze regulowałem nastawnikiem .
Witam. Samochod jak wyzej. Jest problem z ogrzewaniem polegajacy na tym,ze z nawiewow nie leci ani zimne ani gorace powietrze tylko o jednej temperaturze. Regulacja temp. na klimatroniku dziala,reg, nawiewow tez dziala. Podpiolem vaga i pokazal mi dwa bledy: 1271 - Nastawnik klapy nawiewu regulacji temperatury- V68 1274 - Nastawnik klapy spiętrzającej...
Jutro będę badać co i jak, dzisiaj wrzucę kody błędów. Dodano po 5 13573 System podgrzewania wstępnego-nieprawidłowe działanie; 4704 Czujnik ciśnienia wstępnego paliwa-nieprawidłowe działanie; 1024 System recyrkulacji spalin-nieprawidłowe działanie; 7728 Regulacja lub nastawnik ciśnienia doładowania-nieprawidłowe działanie;
Tak samo jak się klepie w nastawnik to przecież dawka w VCDS się zmienia a nie zmianiamy położenia "potencjometru" nastawnika więc jakoś ta dawka tam jest obliczania. W 1Z masz czujnik otwarcia wtryskiwacza i czujnik regulatora paliwa (ten drugi jest zintegrowany z nastawnikiem dawki). Co do mechanicznego przestawiania nastawnika to owszem dawka widziana...
Witam,samochód Audi A6 C5 2002r LPG 125kW/170KM Kod silnika BDV Automat. Problem polega na tym że auto falowało na wolnych obrotach +/-100 obr czasem mniej. Delikatnie szarpał przy nagłym dodaniu gazu. Auto kupiłem dość niedawno, wymieniłem w nim jak na razie rozrząd. Wczoraj podczas jazdy nagle auto straciło moc, olbrzymi problem żeby przyśpieszyć,...
Przy takiej kombinacji brak jakiejkolwiek reakcji silnika. Przy zamianie 4 z 5 obroty tylko na ful. Przy takim podłączeniu jak opisałem w temacie regulacja obrotów odwrotnie i brak wyłączenia
Witam pacjent passat b5 1.8 adr benzyna z gazem.Mam problem z praca silnika na zimnym jak i rozgrzanym silniku.Po dodaniu gazu i odpuszczeniu nogi obroty silnika normalnie podnosza sie i podczas spadania dochodza do 560 620 obr po czy spowrotem wracają do ustalonej wartości (840 obr).Na zimnym autko potrafi nawet zgasnąć,dodam że na benzynie jak i na...
Czy ma ktoś z kolegów pomysł na wykonanie ew adaptację gotowego sterownika pwm mogacego zasapic ten nastawnik ,problem tkwi w tym ze konieczne jest zastosowanie nawrotnika Nastawnik i nawrotnik to dwa oddzielne bloki łatwo się dające rozdzielić, w twoim przypadku dla zachowania zawsze takiej samej polaryzacji dla PWMa: akumulator - PWM - nawrotnik...
Efekt ten sam, regulacja nie przynosi efektu i nastawnik jest wysterowany "mocniej" i dłużej niż w czasie normalnej pracy, co prowadzi do przegrzania tranzystora... ale z tego co wiem to ten tranzystor się nie pali, tylko ulega przebiciu. http://www.remmington.info/testproceed.h...
Gaz czyli nastawnik jazdy zbudowany jest różnie, zależnie od generacji pojazdu. W nowych asynchronach rozwiązane jest to na zasadzie "potencjometru" a w oporowych jest to zrobione na zasadzie mirkowyłączników. Jest zrobiona regulacja prędkości w 4 stopniach zależnych oczywiście od głębokości pedału.
W tym silniku jakiś tam komputer jest ale nie ma on dostępu do dawki paliwa i wtrysków bo to jest mechaniczne, i falujące obroty przy tym silniku to norma, jak bym zaczął od odłączenia silniczka krokowego przy odpalonym silniku jak sie nic nie zmieni sprawdzic czy wogóle na wtyczce jest napięcie, dalej trzeba sprawdzić tą klapę przepływomierza czy sie...
Czy przy stage 1 delikatnym trzeba ruszac napięcie nastawinika pompy? W winols
Witam. Jurgen Kasedorf Gaźniki Sprawdzanie i regulacja Wydawnictwo Komunikacji i Łączności Warszawa 1994 strona 198 nastawnik przepustnicy ==================== Elektropneumatyczny nastawnik przepustnicy reguluje współczynnik napełnienia silnika, a także utrzymuje stałą wartość prędkości obrotowej biegu jałowego w różnych warunkach pracy silnika.Ponadto...
Nieszczelność pompy nie ma nic wspólnego z szarpaniem (ciśnienie w pompie jest na tyle duże że małe nieszczelności nie spowodują wyraźnego szarpania - a jakby lało to po prostu nie odpalisz) lub bujaniem (to nastawnik pompy reguluje dawkę względem obrotów). Niestety nie rozumiem pojęcia "wypada z zapłonu", w jakich obrotach Ci szarpie silnikiem i czy...
Nic nie daje odpinanie akumulatora. Tech2 i zrobić reset mapy uczącej biegu jałowego, lub ręcznie ustawic nastawnik (przydaje się....suwmiarka) Poza tym błąd P0505 odczytywany popularnymi testerami niewiele wyjasnia, bo ten błąd ma teś swoją dodatkową definicję (liczba w nawiasie) i może oznaczać usterkę w obrębie pozycjonera, obwód otwarty, zwarty,...
witam mam taki problem do dnia wczorajszego wszystko bylo ok a dzisiaj wsiadam do auta i nie chodza nawiewy szyba-srodek-nogi slychac tylko jakies bzyczenie w silniczkach nie dziala takze regulacja temperatury ale z ta temperatura jest taka sprawa ze wlaczylem na najnizsze i leci zimne bo bylo tak ustawione dzien wczesniej ale gdy biore na cieple nie...
Falowniki przemysłowe mają funkcję w zależności od napięcia na wejściu 0-24V przy połowie napięcia falownik stoi (12v) jak zmniejszasz napięcie falownik kręci w lewo a jak zwiększasz kręci w prawo. Im więcej odjedziesz napięciem od 12v tym większą prędkością kręci.(jest to regulacja częstotliwości z funkcją rewersu). nie wiem tylko jak sprzęgnąć potencjometr...
regulacja wody na wyjściu ma być płynna od 7 do 30st. Nie ma powrotu to jest swobodny wypływ. Też myślałem nad 3 zaworami z płynnym nastawnikiem pozycji. Znalazłem zawór 5 drogowy obrotowy. http://www.controlmatica.com.pl/Portals/... I nastawnik 180stopnia obrotu http://www.controlmatica.com.pl/Portals/... Do tego regulator PID,...
Na zimnym silniku nie działa turbina, muszę zgasić , a następnie ponownie uruchomić silnik i wszystko jest o.k. (zawsze załapuje za drugim razem). Obecnie w porze letniej pojazd może stać kilka godzin i nie ma problemu. W czasie jazdy turbina nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków, nic się nie dzieje podczas jazdy. Nadmienię, że pomimo rozgrzania...
witam zapalily mi się kontrolki check engine, ESP,EPC. Auto wchodzi w tryb awaryjny ,max.2000 obr. Po podlaczeniu do komputera pokazuje takie bledy: ABS: 01314 Komputer sterujący silnika, utrzymanie predkosci- uszkodzenie Silnik: 17439- P1031 czujnik ustawienia przelacznika dlugosci kolektora ssącego-specyfikacja nie zachowana N 316 17887- P1479-uklad...
mialem raz podobny problem w clio 1.2 /92 od czasu do czasu srednio raz na 2 dni lubilo zgasnac na wolnych obrotach przy zwalnianiu np przed swiatlami . tez zaobserwowalem ze czasami nastawnik przepustnicy ( niby ten silniczek krokowy co faktycznie nie jest krokowy hehe) jest martwy tzn nie reguluje wolnych obrotow . Diagnoza nie wykazala zadnych błędów...
Witam! Jakiś rok temu wymieniliśmy w tym aucie czujnik skoku zaworów ( pod pokrywą zaworów, 9 pinów) i auto jeździło dobrze. Jednak ostatnio zaczęły się pojawiać błędy regulacji skoku ( wg KTS - 2A67 - Sterowanie skoku zaworowego - wadliwe załączenie (wybranie)). Sprawdziliśmy i dogięliśmy wszystkie piny, czujnik oraz nastawnik skoku ( silnik) zostały...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Z wyjęciem nie ma najmniejszego problemu oraz jej uszczelnieniem. Trochę gorzej z dostępem do rozrządu ;) Jeśli będzie demontowany nastawnik niezbędna jest regulacja ustawienia podstawowego . Zasadniczo jeśli jest kpl. uszczelek to wymieniasz wszystkie. Koszt zestawu Boscha w detalu ok.33,- (Uszczelniacz wałka nie jest w zestawie) o czym mowa ?o jakimś...
Witam Już chyba wiem co dolega mojej reni 1721 SPI Bendix. (prawdopodobnie żle wyregulowana linka od przepustnicy? spróbuje) Jak się reguluje linkę od przepustnicy- skonczyła mi się regulacja na nakrętkach, ale przy przepustnicy jest taka blaszka z otworkiem, moze by tak przewiercić drugi i tak wydłużyć regulację--- czy trzeba wymieniać linkę? Ktoś...
nastawnik regulacja dawka nastawnik pompy wtryskowej regulacja nastawnik pompa wtryskowy regulacja
pikanie radia citroen resetowanie zmywarka bosch zgłoś moderatora
Naprawa rozszczelnionego tyłu kolumny Altus 200 Jak działa układ zamknięty dynamo-żarówka w rowerze?