Poszukaj: Nastawnik pompy wtryskowej, regulacja, wymiana itd. ect. bo faktycznie jest tego sporo, są nawet całe procedury jak postępować nastawnikiem. Samo dokręcanie śrub zmieni dawkę paliwa a zaznaczanie nożykiem pomoże Ci tylko w odpaleniu. Zbyt duża dawka wskoczy Ci na max obroty, za mała nie odpali. Aha i pamiętaj żeby dobrze nim trafić bo będzie...
Witam.Jak na mój słuch to masz do czyszczenia lub wymiany nastawnik pompy paliwa.Sprawdż VAGiem jaka jest dawka paliwa podejrzewam duże wahania, prawidłowa wartość to 3.2mg.
A zapomniałbym bo to AGR a więc pompa jak dawka na wolnych obrotach. Może ktoś przestawił nastawnik dawki.
Hello. Na początek: damy radę :) Uszczelka pod nastawnik VP37 to 1 460 206 305. Cechowanie czymkolwiek to właściwie nic nie daje. Musisz to ustawić "po" VAG-iem. Chodzi o dawkę startową na kanale 1: http://obrazki.elektroda.pl/6912268500_1... To pole wskazuje tak: - np. wartość 9 - mała dawka - np. wartość 3 - duża dawka Czyli dokładnie...
Witam. Mam problem z LT28 2.5 TDI kod silnika ANJ. Silnikiem zaczyna "telepać" podczas jazdy przy 1000 obrotów (1-ka lub wsteczny) Problem wystepuje tylko na rozgrzanym silniku . Po odpięciu od skrzyni czujnika prędkości problem znika. Pompa , wtryski sprawdzone, nastawnik wyczyszczony (podobno podmieniany z innych aut) a problem pozostaje . Czy ktoś...
Masa powietrza bieg jałowy 450 - max obciążenie 690 Ciśnienie zasysania bieg jałowy 994 - max obciążenie 990 Ciśnienie paliwa bieg jałowy 250- max obciążenie 700 Dawka wtrysku : bieg jałowy 7.3 - max obciążenie 11 - (dawka jest za mała) Nastawnik zaworu egr jednak nie chodzi. Zawór jest cały czas zamknięty, czy to mogło spowodować, że auto nie chce...
Opis może trochę przydługi ale nie chcę pominąć jakiegoś drobnego szczegółu,który mógłby pozwolić na znalezienie usterki. Poł roku temu podczas jazdy na trasie wystąpił chwilowy brak mocy. Wyglądało to tak jakby na chwilę zabrakło paliwa. Taki zanik powtórzył się jeszcze raz. Przed i po tym zdarzeniu silnik pracował równo w pełnym zakresie obrotów i...
No to jeszcze dane z przepływomierza jako log dynamiczny. Dawka paliwa na wolnych (czy czasem nastawnik źle nie ustawiony). I na koniec turbo do sprawdzenia. Czyli luzy i działanie VNT oraz czy podciśnienie dociąga sztangę na wolnych do oporu (awaria pompy podciśnienia). Wydłużenie pogorszyło. Wstaje jeszcze później.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
Nigdzie nie mogę znaleźć opisu, interpretacji pewnych określeń z programu VCDS. Chodzi mi o wyjaśnienie takich pojęć jak: większość z ramki zamrożonej( bo niektóre oczywiste) stan, priorytet , częstość błędu. Co znaczy "Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów" czy "Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów" czy "Licznik cykli...
Ale dlaczego mam ruszać nastawnik??? Zastanawia mnie to, bo moja dawka paliwa jest okej i kąt też jest okej, bo ma 51. Chyba że nastawnik zmienia coś innego w tym przypadku. Ja regulowałem kąt na pompie, luzując koło i obracając kołem kluczem 22, tak by ustawić wartość 51, po czym sprawdziłem sobie jeszcze dawkę paliwa. Wszystko robiłem na rozgrzanym...
Tak błąd nastawnik coś tam górna dawka paliwa, i ona mi co jakiś czas się załącza różnie, a ta temperaturę mam 115-120 C° jak się rozgrzeje i czy to wina będzie czujnika temperatury płynu chłodzącego? Chyba tak co? I czy przez to może się też załączyć komunikat,, werkstatt motorgestet!"i miga ta kontrolka świec i błąd to 17970 i P1562.
Masz uwalona pompe :(( prawdopodobnie zatarta na nastawniku NASTAWNIK DAWKI N146 ODCHYLKA REGULACYJNA 17970 gorna skrajna wartosc przekroczona 17971 dolna skrajna wartosc przekroczona mozliwe przyczyny bledow :przestawiony nastawnik dawki procedura :sprawdzic nastawnik dawki mozliwe jest jeszcze jak zwykle uszkodzenie sterownika pozdrawiam
01268 Nastawnik dawki N146 - Różnica w regulacji. Przyczyny: - uszkodzona pompa wtryskowa (lub nastawnik) - przerwa w ciągłości przewodów lub zwarcie w instalacji do pompy Objawy: - świeci się lampka sygnalizacyjna - nieprawidłowa praca silnika - problemy z uruchomieniem silnika - nie można uruchomić silnika Sposób naprawy: - sprawdzić nastawnik dawki...
Dzień dobry, po dłuższym czasie w końcu się zabrałem za ten nastawnik i ustawiłem tą dawkę wczoraj. podsumowując wszystko w tym poście: https://obrazki.elektroda.pl/5465230800_... Tak to wyglądało chwilę przed poluzowaniem pierwszej śruby. https://obrazki.elektroda.pl/1843185400_... A tak już jak skończyłem. Z istotniejszych...
Tak samo jak się klepie w nastawnik to przecież dawka w VCDS się zmienia a nie zmianiamy położenia "potencjometru" nastawnika więc jakoś ta dawka tam jest obliczania. W 1Z masz czujnik otwarcia wtryskiwacza i czujnik regulatora paliwa (ten drugi jest zintegrowany z nastawnikiem dawki). Co do mechanicznego przestawiania nastawnika to owszem dawka widziana...
11 - Czujnik położenia pompy wtryskowej - sygnałnieprawidłowy 12 - Przepływomierz - usterka obwodu 18 - Nastawnik dawki paliwa/czujnik położenia nastawnika - usterka 22 - to samo co 18 34 - Wtryskiwacz sterujący - nieprawidłowy sygnał
JAk szarpie na wolnych to moze dawka na pompie za wysoka lub nastawnik do wyczyszczenia
Trzeba zdjąć pokrywe nastawnika dawki i czujnik masz na dłoni.
Nastawnik dawki mogę ci go naprawić:D
Dawka paliwa mniej więcej do 50 stopnia wg vag czy stoi praktycznie około 4 mg i to samo z katem wtrysku, było około 80+/- 5 stopni po regeneracji wtrysków ustawiłem na około 55-60 Ale im bliżej 80-90 stopni to zarówno dawka jak i kąt wtrysku skaczą Odłączyłem wtrysk sterujący i myślę że to jednak nie on Rezystencja na zimnym 90 omów, do 3 tysięcy obrotów...
Jak tylko pod nastawnik poszła uszczelka to dawka do ustawienia tylko. Choć wypadało by resztę chociaż sprawdzić.
Dawka paliwa grupa 001 3.2mg/suw Nastawnik grupa 019 kolumna 1 (0.74v) 2 (4.56v) Kat wtrysku grupa 000 nastawy p kolumna 2 051 Wydaje się być wszystko ok. A jednak coś to blokuje A już nie wiem co sprawdzać/robic
Nastawnik dobrze włożony tylko że zepsuty był ale już jest zmieniony na dobry. Dodano po 4 Udało sie odpalić żeby w miarę dobrze odpała I jeździła ale chodzi dobrze tylko na ustawieniach ze zdjęć. Dawka jest zbyt duża ale jak zmniejszam to jest kłopot z odpaleniem. I moje pytanie czy będzie dobrze jeśli zostanę przy tych ustawieniach? https://obrazki.elektroda.pl/3817659500_...
To jest zapewne wiejski tuning, który oszukuje sterownik tak aby otworzył bardziej nastawnik dawki w pompie, Samochód dymi jak lokomotywa po depnięciu gazu
W tym pudełku jest rezystor, oszukuje sterownik w ten sposób że zaniża pozycję nastawnika dawki, sterownik "podlewa" więcej paliwa co skutkuje czarną chmurą za przyspieszającym samochodem
Tam nie ma zaworu do gaszenia,uszkodzony sterownik pompy wtryskowej i możliwe zatarcie zaworu nastawnika dawki.
Prawdopodobnie nastawnik dawki (quanity adjuster) w pompie. Jest o tym duzo na forum, znajdziesz nawet instrukcje czyszczenia. Zacznij jednak od podlaczenia i sczytania bledow, zaoszczedzisz na wymianach zbednych czesci i czasie.
Witam. Przyjechał na lince T4 jak z tematu. Kręci jak szalony i nie pali. Co sprawdzone : Przy kręceniu z wydechu wali bialym dymem, jakby timing się nie zgadzał Obroty wału widzi ok Dawka przy kręceniu w grupie 1 rośnie Zasilanie ecu jest Nastawnik działa w zakresie 0.74-4.64V Zasilanie N109 jest Na samostarcie chodzi Rezystancja wtrysku sterującego...
dwie sprawy -czujnik położenia wzniosu iglicy ( na trzecim szprycku) -nastawnik dawki
Turbina nie da większego ciśnienia w trybie awaryjnym dopiero jak wzrośnie dawka paliwa ciśnienie wzrośnie a tryb awaryjny może być wywołany złym wskazaniem przez czujnik ciśnienia lub uszkodzonym wtrysku sterującym ,czujnik położenia wału gdyby był uszkodzony to nie odpali i czujnik temperatury powietrza bo gdy ma przerwany obwód pokarze wysoką temperaturę...
Witam Panowie od kilku mieisięcy borykam się z problemem sporadycznie pojawiającego się błędu w sterowniku silknika 17970 oraz migającej kontrolki świec żarowych. Raz auto jedzie normalnie kontrolka się nie zapala wogle, nieraz miewa takie tyg. że zapala się kilka razy dziennie. Kontrolka zapala się dokładnie z 30s po odpaleniu samochodu. Błąd 17970...
Co da otwarcie zaworu na pompie jak nie działa nastawnik dawki ?
Witam. Samochód odpalony, dawka bez kolektora wyregulowana na 4mg. Pozostało pobawić się w regulacje z założonym kolektorem. Kolego Daro122 informacje odnośnie regulacji dawki za pomocą Dis-a otrzymałem na innym forum. Muszę poszukać czy jest tam rzeczywiście taka opcja. Dziękuje za pomoc. Dodam tylko, że zmieniałem nastawnik mes na hdk łącznie z wiązka...
Witam koledze Vicki naprawiałem sterownik osobiście joker0 nie jest to dokładnie tak jak piszesz ten tranzystor nie steruje zaworem przestawiacza,tylko zaworem nastawnika dawki paliwa,
Dzieki arto za wszelką pomoc, ale się pogubiłem. Właśnie myślalem, że chodzi o odkręceniu tej klapki nastawnika i ustawniu wskazówki odpowiednio. Jeśli odkręce te niżej 3 troxy i 1 trojkątną to będe mogł wyjąć cały nastawnik z pompy. Czy tak? A później ten nastawnik nie wyjmuje tylko przesuwam wzdłuż osi pompy aż dawka paliwa na wolnych obrotach będzie...
Tak właśnie sie ustawia popuszczasz lekko śruby zapalasz nagrzewasz i masz osiągnąć wartość 4.5 mg. Pamiętaj że im wartość niższa tym dawka rzeczywista większa.
do poprawnego ustawienia dawki paliwa w nastawniku HDK należy zaopatrzyć się w interfejs diagnostyczny! Bez tego nie ma możliwości ustawienia dawki na "słuch" czy na wyczucie.. Samo dokręcenie śrub mocujących nastawnik w pompie zmienia dawkę, nie mówiąc już o zmianie jego położenia o 0.1mm.. Poprawna dawka mieści się w granicach 3,5 mg, przy zdrowej...
turbine se odpuść ,nastawnik dawki lub przestawiacz pocz. wtrysku ale upewnił byś się podłączając kompa .kolega dobrze radzi bez sprzetu ciężko będzie .
quantity adjuster, to nastawnik dawki paliwa, a nie objętości, jednym słowem vp-44 poległa i trzeba wysłać do naprawy ps. cieszę się, że używam angielskiego vaga i nie muszę czytać takich bzdur po polsku
Paliwo idzie, ale pewnie dawka za mała. Nastawnik poprawnie nałozony na pierscien?
Kupujesz za te pieniądze opornik w pudełku, koszt opornika 20 gr, pudełka z 5 zł, działanie polega na oszukaniu sterownika, co do położenia nastawnika dawki
Raz ten temat przerabiałem.Na EXAMINERZE błąd "kontrola pozycji wirnika" ,na innym "czujnik pozycji wirnika".Silnik zmieniał pracę podczas naciskania wspornika złącza elektr.pompy.Na początku myślałem że to jakaś przerwa elektryczna,niestety nie.Potem wymieniłem oring pod elektrozaworem nastawnika dawki,dwa miesiące było dobrze.Później wymieniłem całą...
fabrycznie dawki ustawiane są w okolic 5 mg ... jeśli masz ustawione na 3.5 - oznacza to że ktoś już regulował dawke (pukał w nastawnik lub podciagał parametry VAG'iem) odczujesz róznicę - auto będzie miało mniejszą dynamike - dawka 3,5 jest dawką wyższą od dawki 5 mg - VAG pokazuje wartości odwrotnie
Te dwa przewody idą do nastawnika dawki paliwa. Następne dwa do nastawnika kąta. ... a czujnik którego błąd zgłasza komputer to ta mała kosteczka zamocowana na taśmie (lewy dolny róg). Radzę wysłać pompę do naprawy, ale zrobisz jak będziesz chciał.
Witam dawka paliwa 3,6 mg/str nie wiem czy nastawnik brudny ale wiem jakie są objawy zabrudzenia przerabiałem ten temat pompa jest ok Problem rozwiązany winne były sprężyny zaworowe sklepane o 0,8 mm oraz 4 popychacze zaworowe nie pracujące w ogóle po wymianie sprężyn i popychaczy na nowe audi śmiga więc temat zamknięty
Seat cordoba 1.9tdi 90km z 1998r. Silnik 1z Jakiś czas temu wymieniałem nastawnik HDK111 na "regenerowany" bo miałem niemiłosierne falowanie obrotów oraz wszystkie inne objawy związane z brudnym nastawnikiem. Po odpięciu wtyczki impulsatora silnik nie szarpał i było OK dlatego zdecydowałem się na wymianę nastawnika. Nowego nastawnika ustawiłem,że napięcie...
Próbowałeś w ogóle regulować dawkę - nie na klawiaturze tylko przesuwając nastawnik , nic o tym nie piszesz . Dawka jest zero bo tak chce sterownik ,a w rzeczywistości jest za duża i stąd wysokie obroty które w miarę rozgrzewania się silnika jeszcze wzrastają.
Witam. Mam poważny problem z lt 35 2.5 tdi. Auto zaczęło nierówno pracować na biegu jałowym trzęsie się silnik jak by chciał wyskoczyć, ciężko odpala, dawka na nastawniku skacze kąt wtrysku również również. Po dodaniu lekko gazu tak na 1000 obrotów silnik chodzi rowno dawka na nastawniku ok 4.4 ale kat wtrysku ok 100 czyli źle :o . Zaczeliśmy od wymiany...
nastawnik regulacja dawka passat nastawnik dawka nastawnik dawka paliwo
kocioł windsor office zawiesza benchmark karty zintegrowanej
Electrolux zmywarka błąd i54 – pompa cyrkulacyjna, czujnik Halla, triak, naprawa Subwoofer Nakamichi – opinie użytkowników, modele, porównanie car-audio i soundbarów