Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
Silnik faluje na wolnych obrotach???? Jak wygląda sprawa z nastawnikiem był kiedyś czyszczony jaka jest dawka paliwa na rozgrzanym silniku???
Zwykły kabel USB- KKL (VAG) i do tego VAG com lub Lub VCDS Lite. Tak naprawdę potrzebujesz tylko bloki pomiarowe i widzieć jaka jest dawka i napięcie nastawnika.
Masz uwalona pompe :(( prawdopodobnie zatarta na nastawniku NASTAWNIK DAWKI N146 ODCHYLKA REGULACYJNA 17970 gorna skrajna wartosc przekroczona 17971 dolna skrajna wartosc przekroczona mozliwe przyczyny bledow :przestawiony nastawnik dawki procedura :sprawdzic nastawnik dawki mozliwe jest jeszcze jak zwykle uszkodzenie sterownika pozdrawiam
Poszukaj: Nastawnik pompy wtryskowej, regulacja, wymiana itd. ect. bo faktycznie jest tego sporo, są nawet całe procedury jak postępować nastawnikiem. Samo dokręcanie śrub zmieni dawkę paliwa a zaznaczanie nożykiem pomoże Ci tylko w odpaleniu. Zbyt duża dawka wskoczy Ci na max obroty, za mała nie odpali. Aha i pamiętaj żeby dobrze nim trafić bo będzie...
11 - Czujnik położenia pompy wtryskowej - sygnałnieprawidłowy 12 - Przepływomierz - usterka obwodu 18 - Nastawnik dawki paliwa/czujnik położenia nastawnika - usterka 22 - to samo co 18 34 - Wtryskiwacz sterujący - nieprawidłowy sygnał
Witam.Jak na mój słuch to masz do czyszczenia lub wymiany nastawnik pompy paliwa.Sprawdż VAGiem jaka jest dawka paliwa podejrzewam duże wahania, prawidłowa wartość to 3.2mg.
Trzeba zdjąć pokrywe nastawnika dawki i czujnik masz na dłoni.
Nastawnik dawki mogę ci go naprawić:D
Reszta parametrów dawka, kąt.
A jakieś parametry przy tym telepaniu sprawdzane? Sygnał prędkości podglądałeś oscyloskopem?
To jest zapewne wiejski tuning, który oszukuje sterownik tak aby otworzył bardziej nastawnik dawki w pompie, Samochód dymi jak lokomotywa po depnięciu gazu
W tym pudełku jest rezystor, oszukuje sterownik w ten sposób że zaniża pozycję nastawnika dawki, sterownik "podlewa" więcej paliwa co skutkuje czarną chmurą za przyspieszającym samochodem
Tam nie ma zaworu do gaszenia,uszkodzony sterownik pompy wtryskowej i możliwe zatarcie zaworu nastawnika dawki.
Prawdopodobnie nastawnik dawki (quanity adjuster) w pompie. Jest o tym duzo na forum, znajdziesz nawet instrukcje czyszczenia. Zacznij jednak od podlaczenia i sczytania bledow, zaoszczedzisz na wymianach zbednych czesci i czasie.
dwie sprawy -czujnik położenia wzniosu iglicy ( na trzecim szprycku) -nastawnik dawki
troszkę opóźniony ale mieści się w normie,w zasadzie szeszyt podaje do-78,ideał to 50- 55,ale nie to będzie powodem szarpania raczej . Masz błąd nastawnika pompy (n146) i to jet powodem szarpania. Trzeba sprawdzić wiązkę przewodów wg schematu,lub rozebrać i wyczyścić i wyregulować nastawnik. Dawka też jest ok . Jakie masz napięcie z czujnika drogi przesuwu...
Co da otwarcie zaworu na pompie jak nie działa nastawnik dawki ?
Opis może trochę przydługi ale nie chcę pominąć jakiegoś drobnego szczegółu,który mógłby pozwolić na znalezienie usterki. Poł roku temu podczas jazdy na trasie wystąpił chwilowy brak mocy. Wyglądało to tak jakby na chwilę zabrakło paliwa. Taki zanik powtórzył się jeszcze raz. Przed i po tym zdarzeniu silnik pracował równo w pełnym zakresie obrotów i...
A ustawiony na VAG ,dawka ,kont wtrysku?? Chyba nie musze Ci tłumaczyć że te nastawy robi się na rozgrzanym silniku .
Witam koledze Vicki naprawiałem sterownik osobiście joker0 nie jest to dokładnie tak jak piszesz ten tranzystor nie steruje zaworem przestawiacza,tylko zaworem nastawnika dawki paliwa,
turbine se odpuść ,nastawnik dawki lub przestawiacz pocz. wtrysku ale upewnił byś się podłączając kompa .kolega dobrze radzi bez sprzetu ciężko będzie .
Tak tylko się zapytam rozrząd dobrze ustawiony? Koło na pompie blokuję się sworzniem a wał ma znak - oczko na obudowie skrzyni biegów. Jeżeli kąt wtrysku jest rozjechany tak jak u Ciebie to są wtedy problemy. Bardzo ważna jest też dawka paliwa a dawkę ustawisz nastawnikiem. Zbyt mała dawka to wtedy ciężko pali. Przed wymianą tej uszczelki pod nastawnikiem...
Kupujesz za te pieniądze opornik w pudełku, koszt opornika 20 gr, pudełka z 5 zł, działanie polega na oszukaniu sterownika, co do położenia nastawnika dawki
Raz ten temat przerabiałem.Na EXAMINERZE błąd "kontrola pozycji wirnika" ,na innym "czujnik pozycji wirnika".Silnik zmieniał pracę podczas naciskania wspornika złącza elektr.pompy.Na początku myślałem że to jakaś przerwa elektryczna,niestety nie.Potem wymieniłem oring pod elektrozaworem nastawnika dawki,dwa miesiące było dobrze.Później wymieniłem całą...
Tak samo jak się klepie w nastawnik to przecież dawka w VCDS się zmienia a nie zmianiamy położenia "potencjometru" nastawnika więc jakoś ta dawka tam jest obliczania. W 1Z masz czujnik otwarcia wtryskiwacza i czujnik regulatora paliwa (ten drugi jest zintegrowany z nastawnikiem dawki). Co do mechanicznego przestawiania nastawnika to owszem dawka widziana...
quantity adjuster, to nastawnik dawki paliwa, a nie objętości, jednym słowem vp-44 poległa i trzeba wysłać do naprawy ps. cieszę się, że używam angielskiego vaga i nie muszę czytać takich bzdur po polsku
Tu masz link do swojego błędu-myślę że to Ci rozjaśni temat: http://forum.vw-passat.pl/threads/6082-b...
Dawkę regulujesz na biegu jałowym i z racji konstrukcji musisz to zrobić bez kolektora . Po zamontowaniu kolektora dawka się zmieni , nie pamiętam już czy na + czy - . Ja demontowałem kolektor dwa razy zanim ustaliłem właściwą dawkę .
Te dwa przewody idą do nastawnika dawki paliwa. Następne dwa do nastawnika kąta. ... a czujnik którego błąd zgłasza komputer to ta mała kosteczka zamocowana na taśmie (lewy dolny róg). Radzę wysłać pompę do naprawy, ale zrobisz jak będziesz chciał.
Problem rozwiązany, temat zamknięty.
Ile jest ustawiona dawka nastawnikiem jak jest nagrzany?
Jest czujnik, na prawym deklu zbiornika,jak masz mało paliwa to samochód gaśnie, ale zawsze w takiej sytuacji sterownik silnika rejestruje błąd. Zobacz czi są widzialne obroty wału i wałka pompy, wsłuchaj się też, czy tyrczy elektromagnes nastawnika dawki.
01268 Nastawnik dawki N146 - Różnica w regulacji. Przyczyny: - uszkodzona pompa wtryskowa (lub nastawnik) - przerwa w ciągłości przewodów lub zwarcie w instalacji do pompy Objawy: - świeci się lampka sygnalizacyjna - nieprawidłowa praca silnika - problemy z uruchomieniem silnika - nie można uruchomić silnika Sposób naprawy: - sprawdzić nastawnik dawki...
Co wy wypisujecie ldw502 ma pompowtryski, po drugie podstawa to ich ustawienie i ustawienie nastawnika dawki. Oraz sprawna pompa zasilajaca.
ok po sprawie samochód sam sie naprawił a o co mu chodził to ...??
przestawiony zapłon ,dawka paliwa (jeśli regulowałeś) lub zablokowany nastawnik dawki w elektronice pompy
Jak tylko pod nastawnik poszła uszczelka to dawka do ustawienia tylko. Choć wypadało by resztę chociaż sprawdzić.
Dołożyłeś mu paliwa i tyle. Im mniejsza dawka, widziana przez sterownik, tym większa jest naprawdę - ruszając nastawnikiem zmieniasz dawkę wyjściową.
Prosilbym zatem o wskazowki jak to sprawdzic. I czy to regenerowac/czyscic czy wymienic? Wypnij wtyczkę od prędkościomierza ze skrzyni biegów i się przejedź. Jeżeli szarpanie ustanie to nastawnik. Jak podniesiesz maskę, to jest zamocowany na skrzyni przy ścianie grodziowej o ile dobrze pamiętam 3 pinowa wtyczka. W większości przypadków czyszczenie...
Czy poprawnie jest ustawiona dawka na nastawniku pompy?
Jeśli masz VAG to możesz przestawić dawkę (to zależy jak został założony nastawnik bo czasem może nie być możliwosći regulacji VAG). Wchodzimy w ENGINE potem LOGIN wipsujemy 12233 Potem 10- ADAPTACJA i na pierwszej pozycji mamy dawke paliwa zapisz sobie jakie masz ori nastawy a potem zmieniaj (oczywiście w granicach rozsądku) i sprawdzaj na main blok...
Sharan 1.9TDI 98rok 110PS. Potrzebuję dwie wartości do regulacji nastawnika dawki VAGiem. 1. Ile ma wynosić apięcie z drogi przesuwu czujnika regulacyjnego(RSW)?. 2. Ile powinna wynosić dawka wtrysku na wolnych obrotach mg/skok.
A może to uszkodzony czujnik ciśnienia na szynie, albo nastawnik dawki paliwa. Jakie objawy mogły by wskazywać na ich uszkodzenie.
Czym podłączyć aby było widać dawkę ??KTS? Pisząc o nastawniku miałem na myśli, że zawsze szarpie. Po za tym to oczywiście zmieniają się obroty, dawka, oraz moc przestawiając nastawnik.
Może też być uszkodzony nastawnik dawki paliwa lub jest ustawiona zbyt duża dawka- konieczna diagnostyka.
Wolff to jest silnik TDI tu podciśnienie robi pompa, która nie ma wpływu na prace silnika chyba ze sie zaciera i wtedy wpływa na prace silnika. Może zacząć od początku jak bardzo wahają się obroty, (w jakim zakresie) teraz sobie przypomniałem maiłem audi b4, w którym dawka była zbyt wysoka i wolne obroty raz były równe raz spadały, wystarczyło podać...
Tak błąd nastawnik coś tam górna dawka paliwa, i ona mi co jakiś czas się załącza różnie, a ta temperaturę mam 115-120 C° jak się rozgrzeje i czy to wina będzie czujnika temperatury płynu chłodzącego? Chyba tak co? I czy przez to może się też załączyć komunikat,, werkstatt motorgestet!"i miga ta kontrolka świec i błąd to 17970 i P1562.
coś złego dzieje się z nastawnikiem pompy,lub zła dawka.
To jest tranzystor od dawki paliwa. . Powaznie? A ja myślałem, że od przestawiacza kąta wtrysku. Prawy od nastawnika dawki.
Sprawdź czy sterownik silnika w ogóle "żyje", dostaje zasilanie, załącza przekaźnik główny, po włączeniu kluczyka powinno byc słychać nastawnik dawki w pompie wtryskowej
Masa powietrza bieg jałowy 450 - max obciążenie 690 Ciśnienie zasysania bieg jałowy 994 - max obciążenie 990 Ciśnienie paliwa bieg jałowy 250- max obciążenie 700 Dawka wtrysku : bieg jałowy 7.3 - max obciążenie 11 - (dawka jest za mała) Nastawnik zaworu egr jednak nie chodzi. Zawór jest cały czas zamknięty, czy to mogło spowodować, że auto nie chce...
Spokojnie możesz to zrobić sam :idea::idea:na forum jest opis jak to zrobić musisz tylko to sobie znalezć :idea:
Przez kasowanie błędu nie naprawia się samochodów. Wizyta u mechanika cię czeka.
koledzy u 50% aut pomaga na tyle aby właściciel był zadowolony jest to półśrodek ale działa, proszę nie pisać że nie do tego jeżeli jest mała dawka na nastawniku to podnieść do 3mg i rezultat musi być co do zawartości flascha to ja mogę zrobić, rozwiązuje to problemy na zawsze
nastawnik dawki pompy n146 temat z pewnoscią wałkowany czesto na tym forum zob temat nizej
W przypadku pompy rotacyjnej powrót paliwa do baku jest i z pompy i z wtryskiwaczy, najczęściej łączą się gdzieś po wyjściu na trójniku i potem jeden przewód wraca do baku. Pompy rotacyjne sterowane elektronicznie mają spory przelew, ponieważ pracują całkowicie zalane paliwem pod ciśnieniem, a ich nastawniki dawki i kąta wtrysku wykorzystują do pracy...
Witam.. wygląda ,że pompa do naprawy.Odczytaj wartości z vag gr.1 ,podaj więcej danych , to może i inni koledzy pomogą.pozdr. Dodano po 7 P.S nastawnik jest w pompie , a jak słabo pali i błąd osiągnięcia górnej granicy to i tak trzeba z vag odczytać parametry nastawnika i dawki paliwa że by cokolwiek móc odpowiedzieć ,sprawdż również połączenie kabli.pozdr.
To jest rzędowa, 5 cylindrowa jednostka ?, Jeśli tak, to nie ma ona pompy VP44 ze sterownikiem elektronicznym, tylko VP37 z elektromechanicznym nastawnikiem dawki
JAk szarpie na wolnych to moze dawka na pompie za wysoka lub nastawnik do wyczyszczenia
Ten twój zawór to nastawnik dawki, który regulując ciśnienie przesuwa jakieś tłoczki w pompie?
Jak mniemam masz pompę wtryskową Epic, bez linki gazu, samochód wywala błąd nastawnika dawki
U mnie nie ma modułu świec, komp steruje na podstawie danych z czujnika. Zwiększając dawkę na nastawniku zaobserwowałem że dawka dość mocno czasami skacze 3.5 do 5.0mg na wolnych obrotach. Czy nie powinna być bardziej stabilna?. I drugie pytanie czy elektrozawór na pompie może powodować takie objawy (szarpanie na mrozie) bo czasami wychodzi jego błąd...
Paliwo idzie, ale pewnie dawka za mała. Nastawnik poprawnie nałozony na pierscien?
Witam Mam T4 z 2001r. 2.5tdi AJT. Auto trafiło z błędem 17970-Upper Limit Reached. W nastawniku syf. Po czyszczeniu wszystko ok. Dawka ustawiona w tej chwili na 3,6, próbowałem też ponad 4 ale auto ponoć wciąż mniej dynamiczne niż przed czyszczeniem i troche zadymia na biało. Zajrzałem na kąt w TDI Timing i jest mocno opóźniony - ok 32 . Szkoda że nie...
Masz pompę rozdzielaczową EDC/MSA 15,2 BOSCH to suwak znajduje się w nastawniku pompy. Najpierw sprawdź przewody łączące pompę wtryskową z modułem. Suwak nastawnika dawki to 3 piny wychodzące z pompy (wtyczka pompy piny 6, 7, 8 - wtyczka na module piny odpowiednio 10, 46, 9). Oporność bardzo mała rzędu 30 Ω. W tej wtyczce od pompy na pinie 13 jest...
Dzieki arto za wszelką pomoc, ale się pogubiłem. Właśnie myślalem, że chodzi o odkręceniu tej klapki nastawnika i ustawniu wskazówki odpowiednio. Jeśli odkręce te niżej 3 troxy i 1 trojkątną to będe mogł wyjąć cały nastawnik z pompy. Czy tak? A później ten nastawnik nie wyjmuje tylko przesuwam wzdłuż osi pompy aż dawka paliwa na wolnych obrotach będzie...
strzela po oczach paliwem ,wspomne palił mi od dwóch tygodni coraz gorzej w pierwszym momencie pomogło oszukanie czujnika cieczy chłodzącej ,póżniej okazało sie że nastawnik sie przycinał schłodzenie go przynośiło pozutywne palenie ,nastawnik wyczyszczony dawka paliwa jest ,a auto poprosty nie pali Dodano po 10 luzy na kołach rozrządu posprawdzane dwa...
moje audi 1994 280 tyś od jakiegoś czasu faluje na wolnych obrotach,rozrząd filtry zapłon dawka jest ok czy to nastawnik?
...............Czujnik położenia nastawnika dawki G149 nadzoruje kąt obrotu mimośrodowego watka nastawnika dawki w pompie wtryskowej. Jest to czujnik bezstykowy. Sygnały czujnika są bezpośrednio przekazywane do sterownika silnika. Czujnik składa się z dwóch cewek indukcyjnych, których sposób działania wykorzystuje zasadę transformatora różnicowego....
Nie moge ci pomódz na odległość Poprostu żle trafiłeś do warszatów oni mie mieli pojęcia jak to naprawić . Trzeba sprawdzić Kąta wtrsku i również poprawić ustawienia pompy teraz jest dawka za duża i za wysokie napięcie na nastawniku dawki tam powinno być 2,666V jak zrobił na oko to nie trafił bez dobrego sprzętu nie da rady to trzeba dograć.
U mnie szarpalo przeważnie na 2-ce tylko przy lekkim wciśnięciu gazu. Pomoglo "przegonienie" na bardzo dobrym paliwie. Zajmuje się dieslem i myślalem że spotkalo mnie to samo co robię innym w tych nastawnikach (zacinanie solenoidu nastawnika). Ale generalnie (80%) są tylko 3 przyczyny: -za mala dawka paliwa -zacinanie się nastawnika -zuzyta pompa
Cieknie ci z zaworu nastawnika dawki nowy drogi chyba że poszukasz coś z używki
jak wtryski leją to ciężko odpala...i przepalają się szybko świece,dawka steruje nastawnik w pompie,sprawdz na diagnostyce(podłącz auto pod komputer)
zaciera się nastawnik dawki?
"Ja sam mam vcds ale korzystam z niego jako informatora a nie do Wieś tuningu. Vcds pokazał mi tylko że kąt wtrysku wskazuje zero ." A ja do Ciebie piszę: "Zdjęcie nastawnika zmienia poziom dawki startowej. Ustawić to idzie łatwo, ale za pomocą VAG-COM lub VCDS-a. Musisz to ustawić na 3,5-4. Mniejsza wartość to więcej paliwa, większa - mniej (tak, tak...
Czy dawka, ustawiana położeniem nastawnika, będzie miała wpływ na pracę na biegu jałowym? Tak. Musi być precyzyjnie ustawiona.
W tym, że dawka jest współzależna z dynamicznym kątem wtrysku. I należy ruszyć nastawnikiem aby otrzymać pożądany efekt.
Nastawnik dawki paliwa w pompie wtryskowej.
Prawdopodobnie nastawnik dawki do wyczyszczenia, ale powinieneś mieć w błędach N146
Nie ma elektrycznej. Równie dobrze możesz mieć problem z pedałem gazu. Albo zaciera się tłoczek nastawnika dawki.
Hello. Na początek: damy radę :) Uszczelka pod nastawnik VP37 to 1 460 206 305. Cechowanie czymkolwiek to właściwie nic nie daje. Musisz to ustawić "po" VAG-iem. Chodzi o dawkę startową na kanale 1: http://obrazki.elektroda.pl/6912268500_1... To pole wskazuje tak: - np. wartość 9 - mała dawka - np. wartość 3 - duża dawka Czyli dokładnie...
Jak siedzisz u Helmuta , to dlaczego tam nie zasięgniesz informacji Ci potrzebnej , a podpierasz się polskim forum i do tego nazywasz niektórych "fachowców" , sam nie znając sedna zagadnienia. Odrób zadaną lekcje , a nie proś o wytłumaczenie , to nie szkółka niedzielna! Dowiedź się co to jest nastawnik dawki .
Przy tych objawach i braku błędów w sterowniku to elektronika jeszcze nie padła, za to zatarł się nastawnik dawki w pompie.
Zawozisz pompę do sprawdzenia. Zabawy nastawnikiem w tych pompach kończą się niekiedy rozbieganiem silnika. Pompa nie ma mozliwości przestawiać nastawnika dawki paliwa(wydatku pompy).
Masz problem z nastawnikiem dawki paliwa. A gdzie to sie znajduje ten nastawnik dawki paliwa?
Ale dawka jest ustawiona na wartość fabryczną 32768 i w sumie zawsze tak była i było OK. Ostatnio kilka dni temu sprawdzałem błędy i nic nie było. A właśnie przed chwilą wróciłem z garażu i był błąd nastawnika dawki n146 że osiągnięta wartość maxymalna (jakoś tak).
a co z nastawnikiem?ktos probowal regulacji?po regeneracji dawka ustawiona jest raczej na pale.ten co regenerowal stwierdzil jakies usterki?np.peknieta sprezynke?
Na plaku chodzi.jeżeli uchyla nastawnik dawki to chyba powinna zasysać paliwo?
Temat ogarniety ktos zepsul softa w ecu, zostala przywrocona ori mapa, ustawiona pompa[ czyli dawka na nastawniku, kat wtrysku], dostosowane wtryski do mapy, zastosowany inny filt wraz z zaworkiem zwrotnym, bo uklad lapal powietrze i byly problemy z paleniem na zimnym, teraz jest wszystko ok, pozdrawiam.
Uszkodzona pompa wtryskowa - zajrzyj do dokumentacji tam jest napisane co to jest nastawnik dawki. Pozdrawiam.
A może zacina się nastawnik dawki znajdujący się pod deklem pompy. Skoro zgasł w czasie jazdy napewno winą nie jest immo.
Bezpieczniki są zbyt wolne by ochronić elektronikę, one chronią tylko przed pożarem instalacji... skoro zrobiło się zwarcie na nastawniku dawki, to tranzystor sterujący tym nastawnikiem w sterowniku, też pewnie "odparował".
Masz pompę na linkę czy z nastawnikiem dawki ?
Jeśli chodzi o dawkowanie przez sterownik to jest tak jak piszesz czyli im większe obciążenie dawka w górę ale przy ustawianiu odwrotnie. Przyjmując że sterownik ma utrzymać wolne obroty ok 900obr to potrzebuje 4.5 mg i teraz zwiększając mu dawkę mechanicznie nastawnikiem automatycznie sterownik zmniejszy dawkę np. na 3.0 mg aby dalej obroty były na...
Prawidłowa powinna wynosić od 2,2-9mg...są to wartości odwrotnie proporcjonalne....czyli im mniejsza wartość tym większa dawka. Jeśli przy ustawieniu 32768 dawka jest poza tolerancją to nalezy dygnąć nastawnikiem na pompie
Koszt naprawy tej pompy może być bardzo wysoki 92 miał ciekawy i drogi nastawnik dawki
Ja proponuję sprawdzić nastawnik dawki i samą dawkę paliwa. Czy w czasie jazdy zdarza się, że miga kontrolka świec żarowych?
Nastawnik kąta sie przycina. O to ciekawa informacja, zawsze myślałem że zaciera się w obudowie tłok nastawnika dawki, no i obrasta takim białym osadem elektromagnes nastawnika dawki. Możesz jeśli, oczywiście zechcesz, przybliżyć zagadnienie?
Podłącz pod komputer i zobacz jaki jest kąt wtrysku i zobacz jak dawka jest, wyczyśc nastawnik, ew. może zawieszać się wtrysk sterujący wtedy takie objawy jak szarpanie też mogą występować.
nastawnik dawka paliwo nastawnik dawka pompa nastawnik regulacja dawka
klapka megane plyta indukcyjna siemens pralka indesit wgd934tx
behringer europower proste uklady elektroniki
Odpowietrzanie układu chłodzenia Mercedes C216 5.5 388 KM Ciśnienie w rozdzielaczu T: różnice między wejściem P a wyjściem T