coś złego dzieje się z nastawnikiem pompy,lub zła dawka.
Jak tylko pod nastawnik poszła uszczelka to dawka do ustawienia tylko. Choć wypadało by resztę chociaż sprawdzić.
pompa nie była demontowana. wiem że dawka powinna się mieścić między 15 - 30 w grupie 000 bloku 4 Basic Settings
zerknie ktoś na to - skoda octravia 90 KM Z momentem też ładnie pojechałeś już przu 550obr. Ograniczniki nie ruszone i dużo innych map(n75, czas wtrysku, dawka, itd..) Nie wiem co chcesz zyskać robiąc tak mape nastawnika:)
Tu masz link do swojego błędu-myślę że to Ci rozjaśni temat: http://forum.vw-passat.pl/threads/6082-b...
stawiam na nastawnik dawki
może być uszkodzony potencjometr, może być uszkodzony nastawnik dawki
Tydzień temu wymieniałem 2 uszczelki w pompie przy swoim 1.9SDI. Górną i pod nastawnikiem. 2 godziny zabawy nim ustawiłem taką samą dawkę jaka była. 1 setna mm przesunięcia, nawet nie widać że drgnęło i dawka zmienia się o 10. Niby dobrze ustawione, po mocniejszym dokręceniu śrub zmiana o 7. Itd. Odpalenie, sprawdzenie dawki, gaszenie, przestawienie,...
Po wymianie uszczelki pod nastawnikiem auto nie chciało odpalić, założony drugi nastawnik (przelutowałem wiązke ze starego nastawnika, bo w nowym była z okrągłą wtyczką). Teraz auto odpala i ładnie wkręca się na obroty ale tylko do 2,5-3k. Dawka ustawiana od 2 do 8mg i żadnego efektu. Błędów też brak. Autem nie da sie jeździć, bo od razu po ruszeniu...
Co da otwarcie zaworu na pompie jak nie działa nastawnik dawki ?
Pacjent przyjechał z szarpiącym autem na postoju, z błędem: 01268 - Quantity Adjuster (N146) 18-00 - Upper Limit Błąd powraca sporadycznie, stwierdziłem nastawnik do czyszczenia. Po czyszczeniu i ustawieniu napięcia nastawnika dla AHH równo 0.680V i dawki na nieco ponad 5mh/str. Jazda próbna i wszystko gra. Następnego dnia rano do auta a tu to samo...
Przepływomierz powietrza pokazuje ok . Wartości zadane pokrywają się z rzeczywistymi. Czujnik wody ok paliwa też pokazuje jakieś 50 stopni. Czy ta dawka paliwa w grupie pierwszej nie informuje że przypadkiem wtryski puszczają i pokazuje takie małe wartości żeby skorygować bieg jałowy? Na pompie zwykłej wystarczyło ruszyć nastawnikiem, tu niestety takiej...
Próbowałeś w ogóle regulować dawkę - nie na klawiaturze tylko przesuwając nastawnik , nic o tym nie piszesz . Dawka jest zero bo tak chce sterownik ,a w rzeczywistości jest za duża i stąd wysokie obroty które w miarę rozgrzewania się silnika jeszcze wzrastają.
Prosilbym zatem o wskazowki jak to sprawdzic. I czy to regenerowac/czyscic czy wymienic? Wypnij wtyczkę od prędkościomierza ze skrzyni biegów i się przejedź. Jeżeli szarpanie ustanie to nastawnik. Jak podniesiesz maskę, to jest zamocowany na skrzyni przy ścianie grodziowej o ile dobrze pamiętam 3 pinowa wtyczka. W większości przypadków czyszczenie...
moze to byc powietrze w ukladzie paliwowym niedrozny ktorys przewod uszkodzony czujnik g80 skoku iglicy lub niesprawnosc zaworu n108 zrob pelen test tych elementow moze rowniez cos byc uszkodzone w pompie wtryskowej lub ktos bawil sie nastawnikiem dawki
Daw2, właśnie chcę powoli pokombinować, na razie sam program a z czasem mam zamiar wrzucić tam wtryski od 2.5 V6 TDI (nie pamiętam oznaczenia silnika). No i zastanawiam się nad pompą wtryskową od AFNa, chociaż obiło mi się o uszy, że wystarczy wymiana samego nastawnika, to prawda?
sprawdzic nastawnik w papie wtryskowej wartosc na wolnych obrotach 0,14 mg jezeli jest w granicach to oki. czasami jest problem z softem w sterowniku dawka rozruchowa jest niewystarczajaca zuzycie silnika mechaniczne wzgledem ustawien ze sterownika nowy soft powinien zmienic wiele w tym przypadku zmienic mu mape paliwa ?
Czesc. Dziś rano przy Temperaturze - 1 C odpalanie - film. Proszę o interpretację pod kątem uszczelniaczy zaworowych ( chmurka niebieska przy rozruchu). Odpaliłem auto pojawiła się bardzo malutka (błękitna?) chmurka. Następnie zero spalin. Po kilku minutach para wodna (biala chmura) . Po kolejnych kilku minutach para wodna znikła znowu zero spalin....
Prawdopodobnie nastawnik dawki powodem szarpania jest
Witam wszystkich, potrzebuję pomocy i liczę na to że ktoś mi pomoże rozwiązać mój problem.Ale zacznę od początku.Posiadam passata 1.9 tdi 94r.,od pewnego czasu samochód zaczął szarpać,jest to dość irytujące.Zaczyna się od 2,poprzez 3,4,5 bieg .Dodając gazu lub jadąc pod górę robi się naprawdę nieznośnie.Szarpanie rozpoczyna się od 1000 obrotów i w...
Witam, kupiłem niedawno passata b4 z silnikiem 1.9tdi 1z, na chwile obecna nie mam z nim problemów, pali od strzała, nie kopci, dobrze przyśpiesza. Podczas testów vagiem i innym interfejsem zauwazyłem, że dawka jak i kąt wtrysku odbiegają od norm(w załączniku wykresy i wartości) Jak wcześniej wspomniałem auto jeździ "dobrze", moze troche więcej spala....
Witam Kolegów. Potrzebuje waszej pomocy. Jakis czas temu zauwazyłem lekkie pocenie sie pompy wtryskowej. Ostatnio pod autem zauwazylem małąplame. Wyciek sie powiękrza. Wymieniłem uszczelke pod deklem pompy ale nie pomogło.Wyciek jest z nastawnika. Pytako do Was. Czy sam moge zabrac sie za to?Nastawnikiem jest regulowana dawka.Czy to sie na 100% przestawi...
Witam. Do tej pory śmigałem na oryginalnych wtryskach, pompie oraz na zrobionym sofcie ( dawka paliwa 51mg, ciśnienie turbo 1.06bar) i ostatnio kupiłem wtryski rzekomo jak zapewniał sprzedawca 0.216. Po wrzuceniu na auto, kąt wtrysku zmienił się z 55 na 30, ale w pracy silnika nie zauważyłem prawie żadnej różnicy... Wrzuciłem nawet ori soft od AHU,...
Witam serdecznie. Auto jak w temacie, Passat Variant. Konfiguracja auta: -1.9 TDI AHU -wtryski 0.216 Fratelli Bosio 220/300 -pompa wtryskowa na tłokorozdzielaczu z Renault 11mm -turbosprężarka z silnika CAHA -Program Do tej pory auto mieściło się w 6.5L przy mocniejszym pałowaniu, ale nie ciągłym ucie w podłodze. Z dnia na dzień zauważałem szybsze opadanie...
04F4 oznacza 1268 (uszkodzony N146-nastawnik dawki paliwa) czyli pompa do naprawy!
Użyję gogle za Ciebie. [url=http://lmgtfy.com/?q=nastawnik+dawk...
Witam, Jakiś czas temu zdarzyła się dziwna sytuacja, auto odpaliło bez problemu ale w ogóle nie reagowało na gaz. Problem wystąpił raz i więcej się nie pojawiał do wczoraj. Podczas jazdy samochód nagle zgasł i już nie było możliwości ponownego uruchomienia silnika. Podłączyłem komputer i wyskoczyły błędy: Address 01: Engine Labels: Redir Fail!...
w VW nie ma wyłącznika wstrząsowego, a błąd 01268-Nastawnik dawki - N146 i to jest przyczyna
nastawnik dawki pompy n146 temat z pewnoscią wałkowany czesto na tym forum zob temat nizej
Odczytaj błędy czy niema przypadkiem czegoś związanego z elektroniką pompy,albo sprawdz czy jest sterowanie zaworem nastawnika dawki na pompie
A ja stawian na nastawnik dawki na pompie w 1z to normalna sprawa.
Sam sie zbanuj, owik. Jak nie masz pojecia co robi dokladnie ecu z sygnalem przeplywki w tym akurat silniku to sie nie udzielaj. Jak nie wierzysz zrob co napisalem, przejedz sie, wloz nowa przeplywke, powtorz czynnosc. Zycze powodzenia w obserwowaniu roznicy w pracy silnika. Dodano po 23 Nie mowie ze przeplywka nie ma wplywu na dawkowanie itd. Ma. Ale...
A ja proponowalbym podjechac do dobrego majstra od pomp wtryskowych i wyczyscic nastawnik dawki z opilkow metalu jakie sie zbieraja na czesciach magnetycznych nastawnika. Pomaga !!!! W silnikach 1Z (golfy i passaty 94-96) z pompami Bosh VE 4/10 jest to dosyc pospolite.
prawdopodobnie pada ci nastawnik dawki tu masz link jak i co http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Trzeba przerobić mape dawki rozruchowej. Tam specem od TDI to nie jestem ale wystarczy jak się nie mylę w AFNie,nastawnikiem przestawić. Masz racje, nie jesteś specem. Nie chodzi tu o dawkę rozruchową. Panowie, zróbcie sobie logi kanału 001 podczas odpalania takiego auta które ma problem na ciepło, zróbcie najpierw log na zimno a potem na ciepło i...
błędów nie będzie ale niech ten mechanik sprawdzi parametry jakie są dawki, kąt wtrysku powinien się pokazać jako błąd ale czy nastawnik pompy jest dobrze ustawiony?
odłączałeś akumulator? kiedyś miałem to samo w passacie zero błędów, odłączyłem akumulator na 10 min i ok.
Kolego Zico63 chyba ci się pompy pomyliły to pompa vp44 i poruszaj sobie w niej nastawnikiem,to nie silnik 1.9czy 2.5 rzędowa piątka gzie młotkiem się dawkę ustawia.
kod 17970 tylko tyle pokazuje. Sugeruje problemy z nastawnikiem dawki paliwa pompy wtryskowej. Wymiana? Nie moge wygogolować typu tej części żebu ją kupić, ktoś wie może jaki to typ??
Proponuje dobrze zdiagnozować, przypuszczam że nastawnik, ale skoro był czyszczony, mogą być pękniente sprężyny w pompie od regulacji dawki. Czasami i tak bywa. pozdrawiam.
podłącz VAG. sprawdź napięcie palca nastawnika, powinno być w pierwszej grupie, 0,740V. Ma być dokładnie tyle. Jeżeli będzie poniżej 0,68 lub powyżej 0,780 nie dogadasz się z tą pompą. Możesz sam to napięcie ustawić poszukaj w necie jak, trzeba z grubsza odkręcić dekiel nastawnika, poluzować palec i ustawiać. Jeżeli nie robiłeś to jedź do kogoś kto...
Regulacje kąta mam na pompie, tak dawkę zmieniał na nastawniku lecz nie wiem jaka ustawił, raczej myślę że dobrze dokrecil chociaż po tym,że tak nagle nie chce palić to sam nie wiem, ale pod czas jazdy zachowuje się normalnie. Dodam jeszcze że przy tych długich próbach odpalania strasznie dymi na biało. Nastawnika pewnie bez komputera sam nie ustawie?...
Nigdzie nie mogę znaleźć opisu, interpretacji pewnych określeń z programu VCDS. Chodzi mi o wyjaśnienie takich pojęć jak: większość z ramki zamrożonej( bo niektóre oczywiste) stan, priorytet , częstość błędu. Co znaczy "Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów" czy "Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów" czy "Licznik cykli...
Możesz użyc również testera Pomp Wtryskowych , tester ten ma funkcje testowania i czyszczenia nastawnika dawki , który sprawia najwięcej kłopotów. tester TP3 firmy Delta Tech Elektronics . TP 3 przeznaczony jest właśnie do pomp Boscha VP36, 37.
Wiem że te pompy są proste, ale jak mam grzebać coś przy swoim aucie to dostaje ciarek. Wymienie uszczelki regulacja dawki VAG com, wcześniej zaznaze sobie pozycje nastawnika. Zaryzykuje z uszczelkami z alleg... bo gdzie indziej nie widze żeby były.
Ustawienie na suwmiarkę czy na oko jest srednie. RSW na włączonym zapłonie powinno być między 0,680 a 0,740v, przeważnie ustawione jest na 0,720v. Masz dostęp do vagcom albo vcds to ustaw rsw na 0,720, przyczym po złożeniu do kupy wartość zawsze się zmienia więc musisz pokombinować. Potem ustaw dawkę paliwa na jałowych w granicy 4-4,4mg i powinno być...
Jak podepniesz Vaga to się okaże, że przy podkręceniu tego box'a na full będziesz miał zapisany kod błędu 01268 świadczący o przekroczonej wartości dawki paliwa w nastawniku dawki N146. Spróbuj najpierw odpalić silnik a dopiero potem podkręcić box'a i będziesz widział czy kontrolka świec wtedy też będzie blindować w oczy.
Witajcie. Passat AHU zgasł podczas jazdy. Przy diagnostyce wyszło, że w grupie 19 w ecu napięcie początkowe w teście nastawnika 0.740, końcowe 0.000. Nastawnik zdjęty, pierścień dawki zastany, jakby zatarty. Cewka nastawnika uszkodzona. Dziś podstawiona druga pompa, rzekomo sprawna. Objaw taki - nastawnik pracuje w pełnym zakresie, paliwo podane z zewnątrz,...
O ile dymienie na biało może być powodowane przedostawaniem się płynu do cylindra ale wtedy płynu by ubywało i objaw taki nie występowałby na zimnym silniku. Poza tym żeby silnik wszedł na wysokie obroty musi mieć dodatkową dawkę paliwa. Myślę że niekontrolowane obroty silnika i dymienie na biało należy połączyć jako spowodowane jedną usterką.Może to...
Witam. Temat szybka piłka:) Passat B5 TDI AHU, brak mocy w całym zakresie obrotów. Wszelkie pomiary wykonane statycznie jak i dynamicznie są w normie: - doładowanie, przepływka OK - kąt wtrysku 45, lekko mało ale przestawiacz działa w pełnym zakresie - limitery nie trzymają Jedyne co nie pasuje, to dawka paliwa w grupie 1: 22mg i wraz ze wzrostem obrotów...
nastawnik dawka nastawnik dawka paliwo nastawnik dawka pompa
comarch optima przekrecam kluczyk gasna kontrolki czarny ekran włączyć myszka
instrukcja obsługi silvercrest rch7s52 silvercrest rch7s52
Kody serwisowe Kostrzewa – piec na pellet, ecomax, PIN, dostęp do menu serwisowego Renault Midlum 270 dCi – moment dokręcania wtryskiwaczy DXi7 Delphi