Pompy ze wszelakimi "elektro" nastawnikami też bym odpuścił.
Zerknij na ten link https://workshop-manuals.com/audi/a4_mk1...
To może dołożę motor 2.0dtl z Opla, padający EGR no i pompa w której zaciera się nastawnik i pali sterownik + uszczelnienia na wtryskach (czarne paliwo w zbiorniku)
Pęknięta spręzyna pod głowicą rozdzielacza. Podnieś nastawnik wyciągnij paliwo i obejrzyj.
Dzień dobry. Mam pytanie, cieknie mi paliwo pod pokrywką nastawnika pompy wtryskowej.Chciałbym wymienić uszczelkę ale nie wiem jakiej szukać.Na pompie mam taki opis NI/SN 1K. 02900189 1 3 A i nie mogę nigdzie znaleźć czegoś takiego. Jeśliby ktoś mógłby mi pomóc.
Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
11 - Czujnik położenia pompy wtryskowej - sygnałnieprawidłowy 12 - Przepływomierz - usterka obwodu 18 - Nastawnik dawki paliwa/czujnik położenia nastawnika - usterka 22 - to samo co 18 34 - Wtryskiwacz sterujący - nieprawidłowy sygnał
Kolego domin007 silnik będzie pracował na przepracowanym oleju ale zapomniałeś o jednej podstawowej sprawie o której mówi kolega jacentym10 mianowicie o drobinkach metalu a jak wiesz w pompie masz dość sporych rozmiarów elektromagnes (nastawnik dawki paliwa) który w krótkim czasie najeży się od tych opiłków i przestanie pompa odmówi ci posłuszeństwa...
Ustawiałeś wartość prądu na nastawniku ciśnienia? A szczelina na klapie spiętrzającej ma prawidłową wielkość? Mówisz, że czuć paliwo sonda lambda sprawna (o ile jest)?
Tylko że regulacja jest w przypadku ,gdy został przestawiony. A taka sytuacja nie jest możliwa bez ingerencji kogoś lub czegoś. no chyba że masz luźne śruby ale wtedy by ciekło paliwo. Raczej nastawnik do wymiany.
Opis może trochę przydługi ale nie chcę pominąć jakiegoś drobnego szczegółu,który mógłby pozwolić na znalezienie usterki. Poł roku temu podczas jazdy na trasie wystąpił chwilowy brak mocy. Wyglądało to tak jakby na chwilę zabrakło paliwa. Taki zanik powtórzył się jeszcze raz. Przed i po tym zdarzeniu silnik pracował równo w pełnym zakresie obrotów i...
To jest "JEDEN PUNKT" i przepustnica nigdy nie będzie brudna bo jest myta przez paliwo Możliwe uszkodzenie nastawnika prawdopodobnie w tym modelu sześciopinowego ale bez VAGa to............
Witam,mam problem z clio 1,5dci kręci nie odpala po diagnozie wychodzi błąd DF126- nastawnik przepływu paliwa lub P0231 dawka wtryskiwango paliwa. Sprawdziłem paliwo dochodzi do wtrysków, lecz nie słyszę aby zawór regulacji ciśnienia się otwierał prąd dochodzi jednak na krótko słychać jak chodzi,natomiast na plaka odpala ,czy ktoś ma jakiś pomysł ?
Było kilka razy na forum. Odkręcasz czyścisz zakładasz nowa uszczelkę i skręcasz. Pamiętając że możesz nie odpalić samochodu po swojej robocie. Zaznacz sobie wcześniej w jakim miejscu był przykręcony. Później na kompa i doregulować dawkę. Owszem, było wiele razy na forum, tym i innych ale widzę, że nie czytałeś kolego ftp.kowal info jak należy : aby...
Tacy tunerzy których masz na myśli, wsadzają jeden opornik i efekt jeszcze lepszy. A jak zwykły człowiek w/g twojej nomenklatury odczuje zmianę mocy o 100%, skoro 15% to mega. giga • tera • peta • eksa • zetta • jotta?
Paliwo jest wszędzie w pompie a cieknie bo uszczelka zrobiła sie twarda i nie trzyma. Przed zdjęciem nastawnika sprawdź sobie jaką obecnie masz dawkę ustawioną (powinna być 4.5 mg/h) i po wymianie uszczelki ustaw taką samą lub jeśli chcesz troche mocy to na mniejsza. A jeśli zamontujesz nastawnik i silnik nie chce zapalić to trzeba przesunąć nastawnik...
Witam koledze Vicki naprawiałem sterownik osobiście joker0 nie jest to dokładnie tak jak piszesz ten tranzystor nie steruje zaworem przestawiacza,tylko zaworem nastawnika dawki paliwa,
W przypadku pompy rotacyjnej powrót paliwa do baku jest i z pompy i z wtryskiwaczy, najczęściej łączą się gdzieś po wyjściu na trójniku i potem jeden przewód wraca do baku. Pompy rotacyjne sterowane elektronicznie mają spory przelew, ponieważ pracują całkowicie zalane paliwem pod ciśnieniem, a ich nastawniki dawki i kąta wtrysku wykorzystują do pracy...
Na plaku chodzi.jeżeli uchyla nastawnik dawki to chyba powinna zasysać paliwo?
Te dwa przewody idą do nastawnika dawki paliwa. Następne dwa do nastawnika kąta. ... a czujnik którego błąd zgłasza komputer to ta mała kosteczka zamocowana na taśmie (lewy dolny róg). Radzę wysłać pompę do naprawy, ale zrobisz jak będziesz chciał.
Jeśli wtryski są ok i paliwo dobrej jakości należy wyczyścić nastawnik pompy wtryskowej.
no i właśnie paliwo podaje, tylko nastawnik nie reaguje na potenciometr gazu czyli albo jest tak że immo go blokuje albo brakuje mi gdzieś zasilania, bez schematu nie ruszę
włącza się dopiero po rozruchu silnika. Wczytałem się w instrukcję serwisowania VP44 i tam piszą, że pompka wstępna wcale nie zawsze występuje przy pompie VP44 (piszą, że tylko przy bardzo długich przewodach i dużej różnicy wysokości zasilania). Z tego wynika, że producent polega przede wszystkim na łopatkowej pompie przetłaczającej wewnątrz pompy...
Układ świec, zapowietrzenie, kiepskie paliwo, zacierający się nastawnik. Możesz sobie coś wybrać.
Nie wiem ile omów ma cewka elektrozaworu, przyjąłem że mniej niż 0.5Ω więc w najlepszym przypadku moc strat na tranzystorze przy 10A to ponad 100W Kolego proszę cię nie błaznuj, zobacz na internecie zrzuty oscyloskopu prądu tranzystora i wtedy podyskutujemy. Tranzystory się palą bo muszą przewodzić coraz dłużej duży prąd z powodu braku właściwej...
quantity adjuster, to nastawnik dawki paliwa, a nie objętości, jednym słowem vp-44 poległa i trzeba wysłać do naprawy ps. cieszę się, że używam angielskiego vaga i nie muszę czytać takich bzdur po polsku
Tu masz link do swojego błędu-myślę że to Ci rozjaśni temat: http://forum.vw-passat.pl/threads/6082-b...
dobra sorki bo patrzyłem w Google i mi wyskakiwało ze nastawnik jest już elektryczny. Jak by zaciągnął opary nie zgasił byś go z kluczyka. Dalej jest winna pompa. Dym to nie spalone paliwo, sprawdź kompresje a będziemy już wiele wiedzieć.
Tak auto nie odpala,zgasło i cisza. Faktycznie test elementów wykonawczych nie poda napięcia-sprawdziłem w swoim audi,u mnie napięcie na zaworze też zanika po wyłączeniu świec i pojawia się dopiero w momencie kręcenia rozrusznika,sprawdzę po południu jeszcze raz jak to się zachowuje w t4. Sprawdziłem zasilanie zaworu jest,po zdjęciu pokrywki nastawnika,widać...
Cóż kolego sprawa jest przykra, ale to bolączka tych aut. Objawy typowe dla nastawnika w pompie paliwa. Pompa do regeneracji.
Pompa Lucasa w Epicu pracuje całkowicie zalana paliwem, a za dawkę wtrysku - decydującą o obrotach - odpowiada osiowe położenie wirnika wraz z rozdzielaczem. Sterują tym położeniem dwa elektrozawory sterowane przez ECU, czynnikiem tłoczącym w nastawnikach jest paliwo wypełniające pompę pod regulowanym ciśnieniem. W związku z tym - nawet niewielkie zapowietrzenie...
Hm... mógłbyś jaśniej, bo dla większości ludzi EDC to Electronic Diesel Control czyli komputer, nastawnik dawki paliwa to część pompy wtryskowej (element wykonawczy dla EDC). I to tyle na razie, bo i nie wiem co masz na myśli: Padł mi nastawnik dawki wtrysku paliwa w moim audi nastawnik o symbolu EDC z górnym przelotem ("starego typu).
Wiesz moze jak jest pompa w tym samochodzie? Jezeli jest to pompa z elektronicznym nastawnikiem dawki paliwa to sprawdz czy nie upalil sie jakis przewod do sterowania pompa.
Wymieniony został sterownik silnika. Pojawiło się zasilanie sterujące nastawnikiem. Sonda lambda po dokładnych pomiarach została wymieniona na nową. Niby wszystko jest ok ale auto nadal jest przelewane paliwem. Mam wrażenie jakby nastawnik nie utrzymywał szczelności;/ Czy jest taka możliwość?? Podczas hamowania silnikiem paliwo nie powinno dochodzić...
Panowie, mam problem. Po wymianie rozrządu w Partner 1.9D samochód zaczął więcej palić około 10l w mieście, przed wymianą max 7l. Przy wymianie mechanik zdemontował pompę wtryskową BOSCH, po założeniu wszystkiego z powrotem, nowe napinacze, pompa wody, pasek. Po odpaleniu silnik zaczął stukać, mechanik mówił że to paliwo się odbija, stukanie ustąpiło...
Witam, czy posiada ktoś schemat elektryczny wiązki silnika 1.9 TDI z nastawnikiem pompy paliwa firmy Pierburg?
Prosilbym zatem o wskazowki jak to sprawdzic. I czy to regenerowac/czyscic czy wymienic? Wypnij wtyczkę od prędkościomierza ze skrzyni biegów i się przejedź. Jeżeli szarpanie ustanie to nastawnik. Jak podniesiesz maskę, to jest zamocowany na skrzyni przy ścianie grodziowej o ile dobrze pamiętam 3 pinowa wtyczka. W większości przypadków czyszczenie...
jeśli chodzi o nastawnik to parametry czujnika temperatury paliwa (znajdującego się w nastawniku) również są wskazywane w grupie 007 i może on źle podawać ECU wysokość temp. paliwa ale jak sądzę diagnosta powinien to wychwycić.
Witam,samochod i problem tak jak w temacie-nie odpala.Po wlączeniu stacyjki pojawia sie napiecie na zaworku w pompie i slychac cykanie w momencie krecenia rozrusznikiem pompa zaciąga paliwo lecz na wtryski nic nie idzie,natomiast przelewem z pompy przelewa sie paliwo spowrotem do filtra paliwa.Jak mogę sprawdzic czy wina leży w pompie czy w immo? Czy...
Problem rozwiązany, temat zamknięty.
Wiadomo, że paliwo w sekcji niskiego cisnienia jest czynnikiem hydraulicznym (wykonawczym) dla nastawnika kąta wyprzedzenia wtrysku. Więc musi mieć nie tylko ściśle określone ciśnienie, ale przecież także nie może być z powietrzem... Od samego początku w poprzednim temacie podejrzewałem uszkodzony siłownik od początku tłoczenia. Jego nieszczelność...
Elektronicznie sterowana pompa miała 2 lub 3 wtyki, którymi przekazywane były sygnały z nastawnika, czujnika temperatury paliwa, sygnał na elektrozawór odcinający paliwo itd. Zwykła pompa potrzebuje tylko sygnał na zawór odcinający paliwo.
A może to uszkodzony czujnik ciśnienia na szynie, albo nastawnik dawki paliwa. Jakie objawy mogły by wskazywać na ich uszkodzenie.
Bo gwarantują że wyjęta ze sprawnego i działającego pojazdu, a jak by coś nie grało to mam 14 dni na odesłanie. Jedynie co może być nie tak to nastawnik, a moja oprócz nastawnika ( który zresztą właśnie leży na falbanku i czeka na zamontowanie po czyszczeniu) to jeszcze może być elektrozawór nastawu konta wtrysku,bo po włączeniu zapłonu terkocze a jak...
A może to być od przeciążonego bagażnika? Myslisz że paliwo ma ''pod górke'' ? Nie. Nastawnik trzeba sprawdzić. Tak w 2005 nie ma nastawnika.
Po tym co napisałem, problem zniknął na kilka miesięcy i powrócił i co się okazało... walnięty komputer CPU / ECU czyli skrzynka. Poszukałem na necie skrzynki z podobnym oznaczeniem, dałem do elektryka, ten przekopiował z mojego kompa system i dane do nowego kompa i po sprawie. Okazało się, że jakieś układy na kompie były uwalone. Kolejna sprawa z gasnącym...
Witam, mam audi B4 1.9 TDI z 1992 roku. Moja pompa ma nastawnik potencjometryczny. Jak kręcę rozrusznikiem, to paliwa zaciąga z filtra paliwa i nadmiar wraca normalnie do filtra drugim przewodem. Ale w ogóle nie leci paliwo na wtryski. Co muszę wymienić całą pompę czy dół, czy tylko nastawnik ?? I co lepiej zrobić, kupić inna używaną pompę czy regenerować...
skoro pojawił sie ten błąd to musiała być przyczyna może ktoś go wypiął podczas pracy silnika albo jest naprawdę padnięta przepływka. jeśli pojawi ci się znów tz że przepływkę do wymiany. co do telepotania to nie bardzo może się pojawiać od przepływki. nierówna praca w dieslu wynika tylko z nierównego spalania w poszczególnych cylindrach lub krótkich...
Podłącz jeszcze do nastawnika dawki paliwa żarówkę 12v 21w i sprawdź czy przy próbie rozruchu rozświetla się impulsowo. Odetnij jednak przynajmniej jeden przewód do nastawnika, aby nastawnik nie działał równolegle z żarówką. Sprawdzisz w ten sposób czy w ogóle sterownik daje sygnał na podawanie paliwa.
Zmierz kompresję jeśli za lekko kręci. Może łańcuch naciągnięty i przeskoczył. Jak kompresja jest to spradź czy dochodzi paliwo do wtryskiwaczy i czy jest iskra jak kręcisz. Brak paliwa ub iskry-bezpieczniki, pompa, przewody paliwowe, czujnik położenia wału korbowego. Jak te wszystkie warunki są spełnione (jest kompresja, paliwo i iskra) to sprawdź...
Dziękuje za wszelakie podpowiedzi był upalony sterownik pompy , nowy nastawnik zatarty , wymiana nastawnika i naprawa sterownika pomogła , prawdopodobna przyczyna to złej jakości paliwo.
Widzę Kolego, że mało wiesz by mierzyć się z usterką. Proponuję doczytać. Lektury nie brakuje w sieci. Usterka sterownika zapewne spowodowana przez zacierający się nastawnik lub niesprawną instalację paliwową. Sterownik jest chłodzony paliwem... Przenoszę z działu dla zaawansowanych, bo wstyd.
0 280 800 252, 443 906 264C
Jeżeli masz P163 to masz faktycznie problem z pompą, i problem może byc wiekotorowy. Ten kod (układ krytyczny nr1) odnosi się do zasilania w paliwo, i problemem może byc np zatarty nastawnik dawki paliwa. Jeżeli jeszcze pali to nie jest źle, jeszcze sterownik pompy zyje, ale jak długo-nie wiadome. Niestety, pompa VP44 ma swoje tajemnice, i sam się za...
Do diagnozy lub wymiany takie rzeczy jak: wtryskiwacz /zamień miejscami i zobacz czy nie jest zalany paliwem 1 cylinder/ nastawnik hydrauliczny wariatora, skoro napinacz łańcuszka rozrządu oraz łańcuszek rozrządu już wymieniałeś. Niestety kod silnika CDNB mówi sam za siebie: Ciąg Dalszy Napraw Bieżących, nie ja to wymyśliłem i nie jesteś pierwszy który...
Sprawdz czy nie ciągnie powietrza z paliwem. Jak nie to stawiam na nastawnik na pompie.
Paliwo idzie, ale pewnie dawka za mała. Nastawnik poprawnie nałozony na pierscien?
Witam jestem tu nowy i z góry bardzo dziękuje za każdą pomoc mój problem polega na tym iż posiadam VW LT 35 1999r 2,5tdi 109km pompa wtryskowa przestała któregoś dnia podawać paliwo na wtryski, wymieniłem całą pompę wraz z zaworami i nastawnikiem a problem nie zniknął paliwo podane z bańki zostaje tylko przetłoczone przez pompę i wraca przelewem ( od...
Witajcie. Passat AHU zgasł podczas jazdy. Przy diagnostyce wyszło, że w grupie 19 w ecu napięcie początkowe w teście nastawnika 0.740, końcowe 0.000. Nastawnik zdjęty, pierścień dawki zastany, jakby zatarty. Cewka nastawnika uszkodzona. Dziś podstawiona druga pompa, rzekomo sprawna. Objaw taki - nastawnik pracuje w pełnym zakresie, paliwo podane z zewnątrz,...
To jest śruba od powrotu przy pompie,ale ja stawiał na tłok w pompie.Filtr paliwa wymieniony?????? Jaki tłok w pompie? jest tam tylko jeden-do nastawnika dawki. I co ma filtr do tego?
Masz problem z nastawnikiem dawki paliwa. A gdzie to sie znajduje ten nastawnik dawki paliwa?
Witam. Mam pytanie: czy ktoś wie, gdzie można "wyczyścić" nastawnik dawki paliwa możliwie bliska Świętochłowic (śląskie)? Dzięki za pomoc. :) Pozdr.
Przez kasowanie błędu nie naprawia się samochodów. Wizyta u mechanika cię czeka.
Kat wtrysku ustawiasz przekrecajac pompe nastawnikiem zmieniasz dawke paliwa
Przed wymianą pompy co się działo? ,uszkodzenie nastawnika paliwa w pompie lub sterownik padł
byłem wczoraj u kolegi podłączył VAG-a wszystkie wartości były ok. nie wiem teraz dokładnie ile, ale było w porządku. jadąc dziś rano do pracy kontrolka zgasła no i na razie się nie świeci to są uroki TDI nie wiem co dalej może gdzieś niema styku po tym jak rozebrałem ostatnio ten nastawnik
Zobacz parametry vag. Sprawdz czy jest paliwo, połączenia elektryczne po cztyszczeniu często trafiajają auta z rozlutowanymi pinami.
Nastawnik dawki paliwa w pompie wtryskowej.
Problem tkwił w przytartym mechanizmie nastawnika pompy paliwa.
Jeśli to BMW sądząc po wtyczce to powinieneś mieć 1-2 cewka czujnika położenia 2-3 cewka czujnika położenia 4-7 czujnik temp paliwa 5-6 cewka nastawnika
Może odpowietrzenie w zbiorniku przytkane. Pojedź bez korka. Jak zgaśnie zaobserwuj paliwo w przewodzie zasilającym pompę. Nastawnik na pompie odpada, bo później jedzie dobrze. Wykręć elektrozawór na pompie. Przeczyść. Odłącz przepływkę rano i pojedź wtedy przejdzie w stan serwisowy. Na stałej dawce paliwa. Wykluczysz sterowanie dawką. Może pomylony...
Plastik o,którym piszesz powinien mieć dwa oringi i jest tam na nich miejsce ,natomiast migająca kontrolka świec żarowych to nie mniejsza o to bo ona właśnie może świadczyć ,że coś złego się dzieje -zły kąt wyprzedzenia wtrysku , zła dawka paliwa , nastawnik pompy i jeszcze inne ale poważne usterki samochodu .Podłącz samochód pod komputer a może się...
W Epicu jest zwykła turbina z zaworem upustowym, układ działa samoistnie poza układem podciśnieniowym Epica. Więc jeżeli grucha okazała się uszkodzona, to prawdopodobnie już przedtem z Epicem tak było. Jeżeli grucha jest uszkodzona, to powinien dół mieć niezły, a zdychać powyżej 2.500 obrotów... Szkoda że zrezygnowałeś z Epica, to zawsze większa moc...
Mam Launcha ale tym mogę sobie co najwyżej sprawdzić i pokasować błędy. Nie wierzę, raczej nie potrafisz obsłużyć. Korektę dawki robi się manualnie, programem robisz tylko podgląd, aby ustawić w zakresie.
Nastawnik jest indukcyjny ale uszkodzony może być
jest Podajesz zasilanie na wyłącznik oraz nastawnik wada tego rozwiązania będzie miał maksymalne obroty lub czasami okręcam górę nastawnika i można sobie ręcznie regulować ( wada leje się paliwo) jest jeszcze takie urządzenie ( do sprawdzania pomp) podłączasz je do pompy i możesz płynnie regulować czym ci się podoba.
A kontrolka świecy żarowej świeci się normalnie? Komunikacja z ECU jest? Może cos ze 109 przekaznikiem? Jak ze 109 wszystko ok to plak w rękę i odpal przytrzym na plaku moze przeciągnie. Czasem trzeba by troszke pochodził na plaku jak się mocno zapowietrzy. Jak już będzie chodził na plaku to vag i podejrzyj jaką masz dawkę paliwa. Może nastawnik w pompie...
Skoro silnik zgasł, to kolejno - zasilanie zaworu "stop", zasilanie nastawnika ( powinno być słychać ciche brzęczenie). Dalej - jeśli pompa tłoczy paliwo do wtryskiwaczy, to nie ma siły - zapalić musi. Sterownik dostaje prawidłowe zasilanie ("30" i "15")?
W tym pudełku jest rezystor, oszukuje sterownik w ten sposób że zaniża pozycję nastawnika dawki, sterownik "podlewa" więcej paliwa co skutkuje czarną chmurą za przyspieszającym samochodem
Po pierwsze bezpieczniki ,potem trzeba zasilania posprawdzać (przydał by się schemat)odczytać immo na błędy,silnik też ,paliwo jest przy pompie?
Czytałem że to jeszcze może być nastawnik pompy paliwa
a na wtryskiwaczu rozruchowym jest paliwo?sprawdzales czy paliwo niewychodzi poprzez odkrecenie rurek wtryskowych ktore wychodza z rozdzielacza?sprawdzales czy niezacina sie przeplywomierz powietrza(ta okragla przyslona)?bo se moze gazik strzelil i ja wygial.Jezeli to wszystko sprawdzales i dalej paliwo niewychodzi z rozdzielacza to moze byc uszkodzony...
Zawozisz pompę do sprawdzenia. Zabawy nastawnikiem w tych pompach kończą się niekiedy rozbieganiem silnika. Pompa nie ma mozliwości przestawiać nastawnika dawki paliwa(wydatku pompy).
Podałem paliwo z banki,efekt ten sam,odczyt błędów 0 i co nastawnik zblokował się???
Słychać nastawnik jak odepne przepływomierz a odkręcona rurka się raczej poci niż podaje paliwo.
Chłopie , na Twojej klawiaturze nie ma przecinków , kropek i dużych liter? Jak masz takie objawy to wymień czujnik temp. , sądze jadnak , że przy takiej jak dzisiaj temperaturze, świece żarowe nie grzeją.
Sprawdź dawkę paliwa w momencie szarpania, możesz mieć problem z zabrudzonym nastawnikiem dawki paliwa.
Aha dzięki. Na pewno jest turbo diesel, 90KM. Paliwo jest na wejściu do pompy i w głównym wtrysku. Może ten nastawnik w pompie się zblokował i za dużo paliwa podaje i nie zapala? Już sam nie wiem co myśleć mordy...
Witam wymieniłem w Golfie 4 1.9 TDI uszczelkę od tłokorozdzielacza ten duzy oring co trzeba przeprowadzić go sposobem przez te 4 śruby mocujące, niestety cały czas leci w tym samym miejscu mimo tego nowego oringu. Dodatkowo nie widać jak leci paliwo przez ten przezroczysty wężyk od filtra paliwa, próbowałem odpowietrzać odkręcając metalowe przewody...
Juz się dowiedziałem : Przy zapłonie wtryskiwacz rozruchowy podaje odp. dawke paliwa (zależną od temperatury) a gdy tylko silnik chwyci to elektro-hydrauliczny nastawnik ciśnienia daje czadu oraz przepływomierz się unosi i wtryski "leją".
paliwo w pompie złapało, nastawnik ma problemy z przemieszczaniem się iglicy, lub pompa żle ustawiona, za pózny kąt wtrysku dużo, dużo. Najlepiej rozrząd na blokady napiąć skręcić pompa na czujnik z wyprzedzeniem odpowiednim dla silnika, pominąć filtr najlepiej z bańki na wieszaku. I odpał. Na wag trochę za wcześnie musisznajpierw go odpalić i rozgrzać...
Też mam Golfa 1,9 TDI z 94 r. i miałem podobny problem z szarpaniem na niskich obrotach oraz na 4 biegu. W moim przypadku pomogła regeneracja nastawnika dawki paliwa, który znajduje się nad pompą paliwową. Nastawnik został wyczyszczony, obroty nie falują, auto przestało szarpać. Naprawdę polecam jeśli ktoś ma tego typu problemy w golfie. Koszt ok. 250zł
Przekaźniki tego typu występowały w każdym układzie K-jetronic. Np. audi, mercedes vw. Jak nie znajdziesz,, to jutro podam Ci symbole z mercedesa. Masz do przekaźnika doprowadzone 30, 31, 15, 87 i 1. W chwili pojawienia się kluczowania na jedynce, przekaźnik zwiera 30 i 87, wystawiając zasilanie na pompę paliwa i nastawnik biegu jałowego, czasami też...
04F4 oznacza 1268 (uszkodzony N146-nastawnik dawki paliwa) czyli pompa do naprawy!
Witam. Próby uruchomienia samochodu nie przynosza efektu.Niestety nie chce zapalić.Słychać jak pompka pracuje lech nie podaje paliwa.W innych podobnych tematach czytałem że niektóre seaty mają dwie takie pompki w tym jedna w zbiorniku paliwa.Czy tak jest i w tym modelu? Czy przewód który doprowadza paliwo do zbiornika znajduje się po lewej stronie w...
64-problem kontrolą lub nastawnikiem dawki paliwa
witam stawiam na nastawnik dawki paliwa !!! miałem już tak ze na wolnych było idealnie wyjmij wtyczkę z przepływomierza i już wież na 100 % co jest Dodano po 25 witam stawiam na nastawnik dawki paliwa !!! miałem już tak ze na wolnych było idealnie wyjmij wtyczkę z przepływomierza i już wież na 100 % co jest
Wdług mnie zabrudzony opiłkami nastawnik dawki paliwa.
strzela po oczach paliwem ,wspomne palił mi od dwóch tygodni coraz gorzej w pierwszym momencie pomogło oszukanie czujnika cieczy chłodzącej ,póżniej okazało sie że nastawnik sie przycinał schłodzenie go przynośiło pozutywne palenie ,nastawnik wyczyszczony dawka paliwa jest ,a auto poprosty nie pali Dodano po 10 luzy na kołach rozrządu posprawdzane dwa...
To zawor regulacji cisnienia paliwa na szynie CR A Y75 to nastawnik turba o ile dobrze pamietam.
nastawnik dawka paliwo nastawnik wałka regulacja nastawnik
wyznacza warto rezystor blokada mastercook mostek prostowniczy isuzu
lutownica lutola lutownica lutola
Oleo Mac 937: Urwany kabel wysokiego napięcia - czy można użyć chińskiego zamiennika? Czarne kropki na kineskopie - przyczyny i rozwiązania