Przecież w 2.5 TDI są pompy wtryskowe VP44 a nie VP37 z nastawnikami potencjometrycznymi lub indukcyjnymi więc nie ma co rozważać o nastawnikach w pompach VP44.
Zrobisz to vagiem ale musisz znać code.Gdzies mam , jak znajde to podeślę, lub przesunięcie mechaniczne nastawnika, ale potrzeba do tego specjalnego klucza.
Wyciągnięty łańcuch, albo przyciera się nastawnik kąta wtrysku w pompie. Poczytaj o VP44.
To jest rzędowa, 5 cylindrowa jednostka ?, Jeśli tak, to nie ma ona pompy VP44 ze sterownikiem elektronicznym, tylko VP37 z elektromechanicznym nastawnikiem dawki
Przy tych objawach i braku błędów w sterowniku to elektronika jeszcze nie padła, za to zatarł się nastawnik dawki w pompie.
Robiłem pompę która przelatała 370 tys km. Wymienić profilaktycznie tranzystor i uszczelkę, sprawdzić tłoczek nastawnika kąta, pomodlić się i niech jeździ.
Land rover Freelander TD4 ma na sto procent inna pompę niż bmw tzw. z nastawnikiem. To nie jest VP44 czy nawet VP30. Jest to pompa bez elektroniki - komputera a sterowanie urządzeniem elektryczno mechanicznym podobnie jak wszystkie 1.9 tdi na pompie. Pompy VP44 zarówno w wersji 115 jaki 136 km mają podobną wytrzymałość. Elektroniki czyli sterowników...
Zexel chyba się jednak trochę mylisz moje Audi a4 1.9tdi Ahu jest na pompie vp37 z nastawnikiem faktycznie w audi 2.5L były pompy vp44 więc Sztomel ma rację i nie powielajmy bzdur na forum potem ciężko znaleźć prawdę...
Stawiam na nastawnik w pompie VP 44. Zajkos pisze o Transicie 2,4 90 KM, tu jest pompa VP30. Tylko model 2,4/125 KM ma pompę VP44. Czy może być wina nastawnika pompy a czujnik wywala bo brak synchronizacji? W pompie VP44, .jeżeli zawór elektro-magnetyczny przestawiacza wtrysku pozostaje zamknięty (awaria sterownika), to zastępczo, przy braku działania...
No niestety chyba kończy się elektronika w tej pompie Nie ominie ciebie naprawa lub regeneracja nastawnika . Mogę ci to naprawić
Wymienił tranzystor sterujący nastawnikiem VP44. Jednakże czasem to za mało i pompa jest uszkodzona mechanicznie, stąd potem uszkodzenie mosfeta, bo stoi.
włącza się dopiero po rozruchu silnika. Wczytałem się w instrukcję serwisowania VP44 i tam piszą, że pompka wstępna wcale nie zawsze występuje przy pompie VP44 (piszą, że tylko przy bardzo długich przewodach i dużej różnicy wysokości zasilania). Z tego wynika, że producent polega przede wszystkim na łopatkowej pompie przetłaczającej wewnątrz pompy...
Kolego Zico63 chyba ci się pompy pomyliły to pompa vp44 i poruszaj sobie w niej nastawnikiem,to nie silnik 1.9czy 2.5 rzędowa piątka gzie młotkiem się dawkę ustawia.
Jest to pompa z tzw. nastawnikiem - urządzeniem elektryczno-mechanicznym i nie ma za wiele wspólnego z VP44. Za to bardzo podobna do VP37 z 1.9 tdi. Nastawnik potencjometryczny lub indukcyjny.
Wszystkie błędy jakie mogą wystąpić w 2.5 tdi : AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA - 01318 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ - J-399 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ - 0526 BRAK KOMUNIKACJI Z MODUŁEM POMPY - 01268 NASTAWNIK DAWKI PALIWA, OBJĘTOŚCI, QUANTITY ADJUSTER - 0550 BŁĄD KĄTA WYPRZEDZENIA WTRYSKU, CZAS WTRYSKU, POCZĄTKU TŁOCZENIA - 00628 KONTROLA RÓŻNA...
Carrot, pamiętasz może, finał tej usterki? Mam podobny problem (+błąd 00550) przyznam się, że stawiałem na zatarty nastawnik kąta i wtryskiwacz sterujący nie przyszedł mi do głowy.
Czujnik czego ? Zewnętrznie nie masz na tej pompie żadnego czujnika, Są nastawniki dawki i kąta wtrysku. Nieruchome. Pod sterownikiem, wewnątrz pompy jest czujnik obrotów pompy, również przykręcony na stałe. Rozumiem, że chodzi o pompę wtryskową, VP44.
tłoczek nastawnika nie przyciera się w obudowie? Łatwo poznac, bo jest oxydowany na czarno, jak oxyda schodzi ma wyraźne ślady.
Napiszę to co było już dziesiątki razy pisane - tranzystor w tym sterowniku nie pali się bez przyczyny. Wstawienie mocniejszego nie usuwa przyczyny usterki. Wszyscy piszą że jak pompa pada to nie zapali i koniec, u mnie zapala bez problemów. Zależy który nastawnik i w jakiej pozycji się blokuje.
Nie, pisałem o nastawniku. Zdawało się mi, ale kto to napisał: Oczywiście, że tranzystor w sterowniku jest uszkadzany przez przytarty nastawnik. A więc jeśli mowa jest o nastawnik, to nie może być zbiegiem okoliczność, że ten nastawnik jest elementem jakiegoś elektrozaworu w tej pompie. Bo jeśli mowa jest o nastawnik w tej pompie, to jest właśnie przestawiasz...
EDC może sterować nastawnikiem dawki w pompie vp37, może wysyłać po can ramki do pompy vp44 (psg5), w silniku z pompowtryskiwaczami będzie otwierał zawory elektromagnetyczne w ww, a w systemach common rail mamy do czynienia z wtryskiwaczami elektromagnetycznymi lub piezoelektrycznymi, impulsy sterujące nimi diametralnie się różnią
Skoro coś wspomniałeś o regulatorze konta wtrysku to mam pytanie. Silnik pracuje twardo, gorzej przyspiesza i łapie błąd dotyczący "konta wtrysku" - nie przytoczę numeru Pxxxx bo nie pamiętam. Ale chodzi mi o to czy jeśli kupię taki nastawnik na znanym portalu aukcyjnym i będzie on sprawny, to mogę go z powodzeniem wymienić?? Czy może wymaga on nauczenia...
Jeżeli masz P163 to masz faktycznie problem z pompą, i problem może byc wiekotorowy. Ten kod (układ krytyczny nr1) odnosi się do zasilania w paliwo, i problemem może byc np zatarty nastawnik dawki paliwa. Jeżeli jeszcze pali to nie jest źle, jeszcze sterownik pompy zyje, ale jak długo-nie wiadome. Niestety, pompa VP44 ma swoje tajemnice, i sam się za...
W gwoli ścisłości olzel piszesz bzdury nie związane z tematem. Ta pompę rozebrałem i odziwo nastawnik kąta się nie zaciera, był już najwyraźniej robiony ani nastawnik dawki nie wykazuje problemów. Nawet jakiegokolwiek syfu w postaci opiłków nie było, sparcialy 3 oringi i uszczelniacz walka wyglądał na zużyty.. pompa ustawiona na wartość przed zdjęciem...
Witam. Mam dziwną usterkę w audi A6 2,5 tdi V6 podczas hamowania biegami silnik czasami lekko przyspiesza mam podobny objaw i mi falują obroty pompę robiłęm 4lata temu wałki jak nowe ostatnio co zauważyłem to jak dam gazu i puszcze gaz to jest stuk w pompie wtryskowej i jest tak ze jak spada z obrotów to faluja tak z 2-3 razy jak wiadomo skrzynia automat...
Sama naprawa sterownika to zakrywanie syfa pudrem. Musisz zregenerować nastawnik. Jesteś pewny, że upalona nóżka była od tranzystora? Dodano po 3 Sama naprawa sterownika to zakrywanie syfa pudrem. Musisz zregenerować nastawnik. Jesteś pewny, że upalona nóżka była od tranzystora?
Nie mam schematu pod ręką, ale to nie ta pompa.Rezystor wstawiało się do VP37 nie VP44.Tu rezystor nic nie da. Można próbować kombinować z przepływomierzem, ale też szału nie będzie. Wyjściem, poza chipem, jest box cyfrowy wpinany między wiązkę a pompę lub dopinany bezpośrednio do elektrozaworu dawki. Czemu pompa daje za mało paliwa ?
Auto zgasło bez powodu. Po próbach odpalenia zakończonych fiaskiem, zepchnąłem auto na pobocze i odczytałem błędy metodą gaz-hamulec (bardzo skuteczna i pomocna) Są 2 błędy: p0251 - Nieprawidłowa funkcja zaworu przelewowego (pompa wtryskowa) p1630 - Za wysokie/Za niskie napiecie zaworu przelewowego (Pompa Wtryskowa) Z tego co wyczytałem na forum to...
Bez konkretnych parametrów to tylko sugestie. Podłącz wakuometr do podcisnien i zobacz czy wszędzie są takie same wartości, zobacz czy nastawnik w pompie nie przycina się w tym zakresie obrotów. Dwa lata na turbo po regeneracji to nieraz dużo. Mogło tam się wydarzyć wszystko
Zgadzam się bo przyczyna i tak zawsze leży w mechanicznym przycinaniu się. Ale co zrobić jak mechanika ok nastawnik też czujnika halla nowy a pompa nie działa? najgorsze że tranzystor też wygląda na ok? Wymieniłem już klika takich tranzystorków ale tego sterownika boje się ruszać bo nie chce lutować póki nie jestem pewien że tranzystor jest uszkodzony.
nastawnik dawki w pompie się zatarł prawdopodobnie a wymiana tranzystora na mocniejszy to pomoże tylko na chwilę pompa do regeneracji w serwiszie boscha koszty ok 2000 regeneracja z nową elektroniką
Potrzebuje pomocy z pompą VP jak w temacie po wymianie tranzystorka w sterowniku autko odpaliło i zaprzestało po kilku godzinach ponownie sterownik na stół i wymiana na inny tranzystorek chodziło 15min. idealnie, teraz nawet na pl-ku kontrolka(check) miga auto nie odpala.Podmieniałem dwa nastawniki dawki i tez nic proszę o podpowiedzi.Dodam ze inne...
Podejrzewam że zaciera sie nastawnik kąta wtrysku, w okolicy nikt nie ma KTS'a a zwykłym kabelkiem jaki mam nic nie sprawdzę w vp44. Moja logika jest taka która wnioskuje z budowy pompy - sterownik jest połączony z tasiemką nastawnika (tak to wywnioskowałem ze zdjęć w necie) gdy on się zaciera rośnie opór przesuwu tłoczka większy prąd płynie i upala...
Cześć. Padła pompa z mojego staruszka , a że diesla mało robię, a pomp wcale to szukam pomocy. Staruszek tyle wart na rynku co parę godzin roboty mechanika, więc oddawać na naprawy nie ma sensu, a żal zezłomować, bo ma dopiero 220 tyś nakręcone i od 80 tyś w moich rękach- taki wół roboczy. Rozebrałem pompę bo już jakiś czas ciekła, zapowietrzała się...
Uszkodzona mechanicznie pompa (zatarty nastawnik) może uszkodzić sterownik pompy, uszkodzenie "w druga stronę" jest mniej prawdopodobne. Część "napraw" polega tylko na wymianie uszkodzonego tranzystora w sterowniku i dolaniu Mixolu (lub innego oleju do 2T) do paliwa... Jeśli jednak pompa się zatarła na dobre i uszkodził się sterownik, to oczywiście...
Witam. Oto padł mi z dnia na dzień akumulator.Po prostu umarł.Wsiadłem do auta dałem dwa strzały stacyjką .Potem podstawiłem drugi sprawny akumulator i auto nie odpala. Pomyślałem że sterownik pompy padł.Ale podłączyłem oscyloskop i na przewodzie do nastawnika dawki impulsy są. Vag błędów nie pokazuje auto nie odpala. Jakieś sugestie?
Problemy z zapowietrzającą ( i trudną do odpowietrzenia) pompą VP44 w Oplach nie ominął również mojej Omegi. Po regeneracji pompy w sierpniu (nowy sterownik, nastawnik kąta wtrysku, elektrozawór dawki oraz iglica zaworu dawki), po trzech miesiącach spokoju zaczęły się problemy z zapowietrzaniem pompy. Na początku sporadyczne szarpnięcia, potem problemy...
Miałem awarię tranzystora sterującego w Audi A6 z VP44, wiosną 2019. Naprawiłem sam, wkładając IRLR2905. Jaki naprawdę jest najlepszy do konkretnego modelu, tego nikt Ci nie powie - pilnie strzeżone tajemnice zakładów bo to dobry biznes. 1 szt. tranzystora za 5 zł generuje 300 - 600 zł. Mi w sklepie elektronicznym sprzedawca powiedział: „mechanik...
12.11.16r No i stało się vectra nie chce odpalić błąd P1631. Teraz moje pytanie czy warto kupić czujnik obrotów pompy czy lepiej dać sterownik do naprawy? Czym najlepiej zaizolować przewody nastawnika kąta wtrysku izolacja z oryginalnych przewodów cała się pokruszyła i odleciała :( Pompa do regeneracji. Do kompleksowej rzetelnej regeneracji, jakby...
Zapowietrzony diesel po odpaleniu najczęściej dymi na biało, potem powinien przestać. Nadal nie wiemy, jaki to silnik... Znając VIN łatwo to ustalasz, także z tabliczki po kodzie silnika. Transit Mk6 z silnikiem 2,4 tddi o mocy 125KM ma pompę VP44, która sama się nie odpowietrzy i kręcenie jej na sucho mocno jej nie służy. Można ją uszkodzić. Powinno...
Witam ponownie Minęło parę miesięcy i auto stanęło HMM... i już dzwoniłem do kolegi niuniu36 co t tym faktem robić Hyyba pompa całkiem padła, i już miałem ją wyjmować jak okazało sie że przewody które idą do nastawnika na górze pompy (prawdopodobnie dawki) rozsypała się izolacja i zwarcie!!!! Myślę sobie jakby sterownik był orginalny to padł by właśnie...
Witam auto jak w temacie, padła elektronika pompy, nastawnik początku wtrysku w pozycji 13 stopni przed gmp. Pompa wróciła z serwisu boscha, założona zalana paliwem, nie podaje go na wtryski. Błedy P1660 - Za mocne wejście obwodu solenoidu odcięcia paliwa (0B) - Nie występuje P1631 - Pompa wtryskowa, wadliwe dzialanie 3 (0B) - Obecny P1635 - Błąd ogólny...
Witam po długim czasie. Wymieniona została pompa VP44 poprawa znaczna i brak wcześniejszych oznak. Zanim kupiłem pompę po regeneracji, zakupiłem tranzystor do sterownika. Ostrzegam nie kupujcie tego badziewia. Kolesie piszą o wersji dla warsztatów (ściema!!!). W materiałach, w których rzekomo zawiera swoją praktykę są skany z książek BOSCHA. A jego...
Witam zamontowalem inny sterownik do tej pompy tylko niestety bez pewnosci ze jest dobry auto odpala normalnie nawet lepiej niz na tamtym tylko po okolo 2-3 minutach normalnej pracy zaczyna przerywac tak jak by odcinalo prad na nastawnik dawki , zbadalem oscyloskopem przebieg sygnalu na nastawnik i wtedy gdy silnik chodzi normalnie sygnal jest ok a...
stary temat ale coś podpowiem, błąd 550 - zaciera się tłok od regulacji kąta wtrysku. tak jak tam kolega pisał. przełożyć sam dół, górę zostawić i będzie dobrze, teoretycznie każdy sterownik jest kalibrowany do pompy w której ma pracować, ale bez przesady, nie będzie to miało znaczenia w 15 letnim samochodzie. niestety jego parametry i tak już dawno...
Witam Interesuje mnie jedna rzecz, troszkę wczytałem się w temat VP44 i z opisów wynika że sterownik pada ze względu na mechaniczne blokowanie / zatarcie nastawnika kąta wtrysku (cóż, polskie paliwo ON jest nie najlepszej jakości i ma słabe właściwości smarujące, a właśnie te pompy są smarowane olejem napędowym) Co daje sama wymiana tranzystora bez...
(at)feryster sensownym było by mówić o "przerwie w obwodzie" jakby nieszczęśliwy kabel miał względnie niską impedancję (jako antena) w odniesieniu do wysokiej impedancji zacisków zasilających, przez co nie sposób było by je wyemitować, tj. musiała by zajść korelacja parametrów z długością fali, czego nie da się w żaden sposób ustalić. Ten względnie...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
nastawnik pompa pompa nastawnik nastawnik dawka pompa
suszarka bęben ciężko silnik vanos m50b25 zawór oparów paliwa zbiorniku
elektrolux suszarka elektrolux suszarka
Brak podświetlenia kabiny w Toyocie Avensis T25 - przyczyny i rozwiązania Papier fotograficzny do Xerox 6605: laserowy czy atramentowy?