no tak tylko diabli wiedzą jakie były fabryczne ustawienia bo nie sprawdzili tego przed naprawą nastawnika
Puszka immo - pod kierownicą, dokładnie nad prawym kolanem kierowcy. Czarne pudełko, z dwiema kostkami, większą z kilkoma przewodami, mniejszą z jednym grubym. Nastawnik to nastawnik szczerze mówiąc - były dwa rodzaje, stary rezystancyjny i nowy indukcyjny, obydwa nie zamienne ze sobą. Wydaje mi się że powinien pasować. Co do falowania obrotów, szczególnie...
Są w sprzedaży zestawy uszczelek do tych pomp. Dekiel nastawnika można spokojnie ściągnąć. Należy uważać aby nie przestawić całego nastawnika ale żeby to zrobić trzeba go stuknąć, sam z siebie nie powinien się ruszyć. Najlepiej przed demontażem na rozgrzanym silniku zapamiętaj chwilowe spalanie na MIDzie z wyłączonymi odbiornikami prądu. Każda zmiana...
o naprawy nastawnik pompy wtryskowej ewentualnie do czyszczenia albo do wymiany cewka w pompie
najczenstrze uszkodzenia pomp wteyskowych to awarie nasrawników. w wiekszej mierze wynikają one z złej jakości paliwa i żadkiego wymieniania filteów paliwa (zdażają się takrze "mordercy" którzy próbują czyścić takie filtry zamiast je wymienić) dlaczego tak drogo kosztuje naprawa takich pomp to proste wynika z ich skomplikowania i wielkiej dokładności...
Kolego naprawa tej usterki polega najczęściej na wymianie tranzystora sterującego nastawnikiem i w serwisie kosztuję ok 1500 zł.Nie myśl że ten tranzystor tyle kosztuje,spalenie się tego tranzystora nastepuje po zatarciu aluminiowego tłoczka w pompie,lub na nieumiejętnym odpowietrzaniu silnika po wymianie np:filtra paliwa.
Problem rozwiązany. Uszkodzony był nastawnik kąta wtrysku w pompie wtryskowej. Koszt naprawy pompy 700zl. Prosze o zamkniecie tematu.
Nie idzie tam wymigać kodów, żeby poszukać opisu błędów w ludzkim języku?? Domyślam się, że to pewnie silnik D28 z rzędową pompą wtryskową taki jak w F2000 czy pierwszych TGA więc i pewnie instrukcja napraw dla F2000 będzie miała tutaj zastosowanie. Co do "drążka sterownia" to domyślam się, że chodzi o listwę sterowniczą w nastawniku pompy wtryskowej.
Regeneracja raczej nie obejmowała naprawy nastawnika pompy wtryskowej. Jednak jeśli coś z nim byłoby nie tak to myślę, że poinformowaliby mnie o tym. Robione to było w serwisie BOSCHa.
mozliwe, bo serwis nie wymieni samego sterownika, a dodatkowo korpus pompy i tłok nastawnika. Ale można to zrobić taniej.
Kolego trzeba sprawdzic nastawnik kąta wtrysku,i czujnik obrotów wałka pompy wtryskowej jak co to służę pomocą w naprawie tej pompy proszę dzwonic 790 718 520
Koszt naprawy tej pompy może być bardzo wysoki 92 miał ciekawy i drogi nastawnik dawki
04F4 oznacza 1268 (uszkodzony N146-nastawnik dawki paliwa) czyli pompa do naprawy!
Można próbować ale zawór nastawnika dawki może być uszkodzony,albo pompa zatarta mechanicznie a wtedy naprawa sterownika na długo nie pomoże.
sterownik pompy do naprawy jeżeli pompa ve z nastawnikiem hdk bo nie napisałeś który rok już w którymś z kolei temacie czytam, że wskazujesz na usterkę sterownika pompy wtryskowej - nawet przy błędach związanych z przeładowywaniem turbo, w silniku BAC nie ma pompy wtryskowej ani jej sterownika a jeśli już piszesz o pompie VE do były one w starych klekotach...
Podstawiłem mój komputer i immo. do golfa mojego kolegi i mój komputre jest sprawny auto zapaliło i pracowało poprawnie. a wsadzajac kompu do mojego samochodu nie odpala pompa nie podaje paliwa na wtryski . Dodano po 2 Witam jednak mam uszkodzona pompę podłączyłem VaG-a i wyskoczy błąd nastawnik dawki :( czy jest jakaś opcja naprawy pompy wtryskowej...
potwierdzam, był to nastawnik. koszt naprawy 170 zł. Adres zakładu mogę podać na prv.
Na fakturze są pozycje: uszczelki, uszczelniacz, tulejka wałka, tulejka, prace tokarskie, naprawa pompy wtryskowej. Czyżby to oznaczało, że nie ruszali nastawnika?
01268 Nastawnik dawki N146 - Różnica w regulacji. Przyczyny: - uszkodzona pompa wtryskowa (lub nastawnik) - przerwa w ciągłości przewodów lub zwarcie w instalacji do pompy Objawy: - świeci się lampka sygnalizacyjna - nieprawidłowa praca silnika - problemy z uruchomieniem silnika - nie można uruchomić silnika Sposób naprawy: - sprawdzić nastawnik dawki...
Jaki opornik, koleś, nie rób sobie tutaj jaj, ok? Padł tranzystor kluczujący elektromagnes nastawnika dawki i nie poradzisz sobie z tą naprawą.
mało jest silników w których pompa wtryskowa posiada swój pasek... dlatego też kolega dobrze sugerował że po zerwaniu paska rozrządu i to jeszcze w dieslu "głowica w górę'' ale ten silnik ma dwa paski i na Sam rozrząd jest jeden... a napęd pompy wtryskowej jest realizowany poprzez drugi... ale nie o tym... powiedz czy też napisz czy pompa odpadła czy...
Szukam tu osób prowadzących zakład naprawy pomp wtryskowych. Szukam w celu pozyskania zużytych sekcji wtryskowych o średnicy tłoczka 10mm wzwyż - takich które z paliwem nie dawały rady ale z olejem jeszcze dadza radę. Potrzebuję kilka jednakowych sztuk. Pokrywam koszta przesyłki i flaszki za fatygę. Bardzo proszę o pisanie na pw lub w tym wątku tych...
Witam wszystkich mam drobny problem ,rozebrałem moją pompę z wielką ostrożnością i wymieniłem wszystkie oringi niestety podczas składania wypadł mi ze środka wałek napędzający "ten z wieloklinem " i za diabła nie jestem pewien w jakiej pozycji on powinien się znajdować. -wydaję mi się że po zablokowaniu pompy( na blokadzie bolcem) wałek powinien otworem...
Witam Mam problem z moim bawarem otóż od samego zakupu do chwili obecnej auto jest że tak to nazwę zamulone jakoś wolno reaguje na gaz z tak jakby opóźnieniem nie jest dynamiczne zrywne i żwawe. Na początku wziąłem sie za naprawę nastawnika pompy wtryskowej i zmianie filtrów powietrza, paliwa i oleju. Nastawnik chodzi narazie jako tako ale moim zdaniem...
Z tego co ja czytałem to nastawnik dawki zaciera się w pompach Boscha takich jak w DTL a ja mam DTI i pompę Denso. Tu może być problem z zaworem SPV, ale z drugiej strony czytam i czytam to zawsze pomaga wymiana/naprawa sterownika a zaworu nikt nie tyka...
witam problem może wynikać ze złego ustawienia początku wtrysku lub ze złej pracy sterownika w pompie wtryskowej.Albo z błędnego odczytu temperatury silnika gdzie nastawnik w pompie ustawia za ubogie dawki i ma chęć zapalić ale nie zapala.Lub zużyciem się głowicy w pompie wtryskowej
Witam. Mam problem z golfem 3 z 94 r. 90km/h z chipem na 110km/h. W trakcie jazdy czuć dosyć mocne drgania,szarpanie całym autem, najmocniej na 4 i 5 biegu przy delikatnym dodawaniu gazu, dodam również że gdy golfa odpalam z rana, puszcza niebieski dym{nie pali oleju} Zacząłem od naprawy nastawnika w pompie wtryskowej w renomowanej firmie Bosch. nie...
przestrzegam przed dodawaniem specyfików do czyszczenia wtryskiwaczy, przez te środki padaja uszczelki. niema problemu z wymianą tych dwóch uszczelek tylko trzeba posiadać specjalny klucz trójkątny do odkręcenia nastawnika koszt okoł 50zł. przed odkręceniem zaznaczcie położenie na znaki żeby później tak samo go ustawić bo zmienicie dawke paliwa.wszystkie...
sorki, że odświeżam temat, minęło już trochę czasu i kolega nie pisze o rezultatach podstawowe pytanie to czy auto pali tyle w rzeczywistości czy pokazuje takie spalanie na komputerze? im większa wartość dawki na jałowych obrotach tym mniejsza dawka w rzeczywistości oraz wskazanie spalania i samo spalanie większe a także słabszy silnik na niższych obrotach...
Luźne piny, gnijąca wiązka itd. To naprawa na zasadzie przeglądania i prześwietlania przewodów. Może luty w sterowniku? Pisząc posty nikt Cię dalej nie poprowadzi. Auto do porządnego elektryka.
Masz zabrudzony sterownik pompy wtryskowej,ja miałem taki sam problem w passacie B-4 1,9TDi,90km. VAG nic nie pokazywał,ciśnienie wtrysku ok,turbina ok,zapłon ok,poduszki pod silnikiem ok,przepływomierz tak samo sprawny,na koniec powiedzieli mi że mam pompę wymienić,a tu zonk wystarczyło wyczyścić sterownik i jak rękom odjoł.
Na początek daj do naprawy sterownik i to komuś kto ma o tym pojęcie i najlepiej niech go tak wyjmie żeby nie poprzestawiać kąta w pompie. Na 99% będzie dobrze, a 1|%daje że będzie to wina mechaniki pompy skoro z autem do końca było dobrze. Chyba jednak odwrotnie - tranzystor leci najczęściej dlatego, że nastawnik kąta źle się pozycjonuje (zawalony...
Nastawnik kupisz, wygląda jak mały tłoczek, ale sam nie wymienisz bo pompę trzeba w drobny mak rozebrać. Całą głowicę trzeba wyciągną, następnie pierścień z ząbkiem i dopiero wtedy tłok nam wyjdzie o ile nie jest zatarty na amen. Ale z tych objawów i błędów to tylko elektronika jest uszkodzona. Porostu ktoś próbował naprawić sterownik, nie poszło i...
Oj, masz niefartowny samochód. Moduł pompy wtryskowej padł. Pytanie jest, czy błąd jest mechaniczny w pompie (uszkodzone nastawniki) czy w elektronice sterownika. Prawidłowe postępowanie to wyjęcie całej pompy ze sterownikiem i oddanie do sprawdzenia - duży koszt. Niektórzy demontują sam sterownik (trzeba trochę znać się na elektronice samochodowej)...
Kolego osobiście odradzam wymianę uszczelki na tłokorozdzielaczu tak jak planujesz(mnie naprawa fali i tłokorozdzielacza kosztowała 650 plnów) Jeśli się zdecydujesz to nic na siłę, Tłokorozdzelacz to musi dość łatwo wejść. wykręć go na tyle żeby ten pierścień uszczelniający tyko trochę się pojawił,żeby sprężyna trzymała a najlepiej przetestuj to na...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam kolegów Mam taki problem VW LT 28 2.5 TDI 102km Silnik strasznie nierówno pracuje na wolnych obrotach jak podniosę delikatnie obroty w okolice 900 Pracuje idealnie jednak od czasu do czasu wpadnie w takie wibracje. Silnik zachowuje się tak jak by na wolnych miał odpięty jeden wtryskiwacza. Co zrobione. -Wtryski zregenerowane -pompa wtryskowa po...
Witam koledzy nagle zgasł rozrusznik kręci nie odpala kontrolki zapalają prawidłowo po chwili gasną nie wyświetlają awarii pod kompem wyskoczył błąd nastawnika pompy miałem go wyciągać celem naprawy lecz coś mnie tknęło i zrobiłem pomiar napięcia na wtyce żarówką, po włączeniu zapłonu zaświeca na 1sek, gaśnie a w chwili kręcenia rozrusznikiem już nie...
Utrata mocy , falowanie wolnych obrotówPrzyczyną tej usterki okazał się nastawnik w pompie wtryskowej koszt naprawy ok 500zł , i ważna informacja dla posiadaczy takich auto można wymienić oryginalną pompę wtryskową elektroniczną na pompę mechaniczna z BMW e-28 i w tym samochodzie jest to najlepsze rozwiązanie koszt takiej pompy to 500 zł , po takim...
witam mam taki sam problem z tym nastawnikiem, było tak: auto paliło ok 10l na trasie z silnikiem 1.8 to ciut za dużo,byłem u mechanika najlepszego w mieście (ponoć)po podłączeniu do komputera wyskoczył błąd nastawnika ,mechanior twierdzi że wystarczy przeczyścić i komputerowo ustawić dawkę i bedzie dobrze ale po naprawie jest gorzej,pali ponad 15l...
Witam zamontowalem inny sterownik do tej pompy tylko niestety bez pewnosci ze jest dobry auto odpala normalnie nawet lepiej niz na tamtym tylko po okolo 2-3 minutach normalnej pracy zaczyna przerywac tak jak by odcinalo prad na nastawnik dawki , zbadalem oscyloskopem przebieg sygnalu na nastawnik i wtedy gdy silnik chodzi normalnie sygnal jest ok a...
Nie wiem co masz na mysli regeneracja pompy,bo jak wymiana sterownika i naprawa mechaniki to ok.ale jezeli tylko naprawe sterownika to dzieki,bo za chwile wroci jak bumerang,skoro juz sie topia kable na nastawniku to chyba ciezko mu tam.w moim regionie pompiarze wolaja 2000-2500 tys(nowy sterownik itp.)temat mozna uznac za zamkniety podmiana pompy na...
Witam. Zwracam się z prośbą o poradę w następującej sprawie, Audi B4, silnik 1Z (TDI), boschowska pompa wtryskowa sterowana elektrycznie. Uszkodzony jest przewód elektryczny (chyba 7 zył) zaraz przy pompie. Czy ktoś próbował naprawić taką usterkę? Jak ten przewód jest uszczelniony przy pompie? Czy może ten przewód można gdzieś zakupić jako część zamienną...
witam kolegów! trafił mi się do naprawy golf 3 1,9 TDI 96r z pływającymi obrotami. wszystko wskazuje na silnik krokowy tylko nie mogę go zlokalizować pomoże mi ktoś? Jasne :w głowiczce pompy wtryskowej i nazywa się nastawnik dawki.A tak na serio zostaw to autko w spokoju zanim całkiem zamilknie.
Auto zgasło bez powodu. Po próbach odpalenia zakończonych fiaskiem, zepchnąłem auto na pobocze i odczytałem błędy metodą gaz-hamulec (bardzo skuteczna i pomocna) Są 2 błędy: p0251 - Nieprawidłowa funkcja zaworu przelewowego (pompa wtryskowa) p1630 - Za wysokie/Za niskie napiecie zaworu przelewowego (Pompa Wtryskowa) Z tego co wyczytałem na forum to...
Witam serdecznie Do Marcin_ca1 Mam podobny przypadek co ty,posiadam Sprintera 212 D 96 r.Również podłączyłem zaworek z tyłu pompy wtryskowej do + aby w ogóle odpalił i tak jeżdżę już trochę(bez pełnej mocy tzn nie wchodzi na wysokie obroty coś tak maksymalnie do 1,7tys), wcześniej miałem podobny przypadek w drugim sprinterku 212d ten sam model tylko...
Paliwo było tankowane tylko na pożądnych stacjach Dodano po 9 Odpowiedz dla pana sugerującego naprawę w serwisie boscha - niestety serwis bosch zajmuje się pompami boscha a nie innych firm. W silnikach isuzu do opli stosowane były pompy firmy Denso 096500-6002. I teraz zaczynają się schody po powiedziano mi że te pompy mają inny rodzaj zasilania proądem...
Pabloo23 nie napisałeś jakie masz oznaczenie silnika ale jeśli masz taki sam elektrozawór N75 jaki zapodał na fotkach (at)marcom to masz turbinę ze zmienną geometrią łopatek i Twój problem jest natury czysto elektrycznej a naprawa polega na sprawdzeniu gniazdka oraz wtyczki przy tym elektrozaworze oraz wiązki przewodów elektrycznych idącej od niego...
Witam wszystkich forumowiczów! Od dłuższego już czasu, próbuję bezskutecznie zdiagnozować swojego Mercedesa R107, 560SL. Auto pochodzi z USA i jest w wersji kalifornijskiej z roku 1988. VIN WDBBA48D0JA085646. Po wielu próbach i godzinach, spędzonych na szukaniu materiałów w internecie, sprawdzaniu wszelkich obwodów i urządzeń peryferyjnych dochodzę...
Dzień dobry, to co jest w 1 grupie doradzono mi, że skoro odpala normalnie (po naprawie nastawnika) to że może tak zostać. niby powinno być ok 3 mg, ale zostawiłem. Niby można się bawić z poluzowaniem pokrywy i "stukanie" ale nie chciałbym tego pogorszyć... Przyśpieszenie jest OK auto ma swoje lata, ale zdarza się, że wyprzedzam bez problemu na 5 biegu...
I zacząłem działać zajęło mi to ok 4godz bo wszystko starałem się robić precyzyjnie i się opłaciło, teraz autko nie szarpie i lepiej wchodzi na obroty. Powodzenia w naprawie.
Witam. Jeśli temat jest jeszcze aktualny to opiszę co nastąpiło: W ciągu roku, przez jakieś 8 tys km 2 razy poszedł łańcuszek. Pierwszym razem wymieniłem łańcuch i popychacze, drugim razem po jakichś 2tys od wymiany znów pękł przy okazji uszkadzając napinacz hydrauliczny i ślizg łańcucha. wymieniłem łańcuch i ślizg. Napinacz udało się zrobić, kumpel...
nastawnik pompa wtryskowy czyścić nastawnik pompa wtryskowy nastawnik pompa wtryskowy objaw
pompa wtryskowy bosch mercedes centralka domofonu impuls simlocka orange
wylacznik wilgotnosci zmywarka amica
Pinout sterownika silnika AUA - Volkswagen, Audi, Seat, Skoda Porównanie Sony LinkBuds S i Sony WF-1000XM4: Komfort vs Jakość Dźwięku