Tutaj masz do siln. o oznaczeniu BBY = 55KW/75KM http://obrazki.elektroda.pl/3771949300_1... G1Alternator FBezpiecznik T1Cewka zapłonowa B83Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym B54Czujnik kąta wychylenia wału korbowego B138Czujnik pedału przyspieszenia B169Czujnik położenia silnika przepustnicy B132Czujnik położenia wałka rozrządu B33Czujnik...
W załącznikach system EMS (z Autobusu MAN ) i E-GAS do F2000/E2000 CNG. Jak i w jednym tak i drugim potrzebny jest odpowiedni sterownik.Podejrzewam że najprostszą metodą będzie zastosowanie zwykłej linki gazu.
Tak. Mozesz.
Najlepiej ściągnąć to koło i sprawdzić bo luzu możesz kluczem nie wyczuć. Żeby zobaczyć koło to i tak musisz ściągnąć koło pasowe oraz odkręcić śrubę na wale więc zostanie Ci już mało roboty by zrobić to porządnie.
Chcesz to mam szczegółowy poradnik w pdf. To nie jest takie proste. Potrzebny jest vag. Nastawnik trzeba montować bardzo dokladnie. Takie zaznaczanie nożykiem to tylko wstepne zaznaczenie.... dużo by tu opisywać.... Już 1mm przesunięcia to ogromne różnice. Vag i tylko Vag - bez niego zniszczysz pompe
Witam Trochę tego dużo , ale postaram się dać odpowiedzi na wszystko 1.Wg mnie,ten serwis coś tu kręci.Dlaczego wymienić filtr paliwa,skoro jest praktycznie nowy?Miałoby to sens,jakbyś tankował jakieś podejrzane paliwo,lub nie daj Boże lał olej opałowy.Coś mi się zdaje,że chcą cię naciągnąć na kasę.Co do opiłków - skąd niby w paliwie te opiłki?I z czego...
Najprawdopodobniej nastawnik pompy wtryskowej do czyszczenia.
Czyli to jest: Toyota Yaris (06-11) 1,0 2006-11 Kod silnika : 1KR-FE i schemacik do tego masz taki: http://obrazki.elektroda.pl/9672583500_1... FBezpiecznik T1Cewka zapłonowa B83Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym B54Czujnik kąta wychylenia wału korbowego B19Czujnik obrotów koła, z przodu, z lewej strony B138Czujnik pedału przyspieszenia...
W TDS'ach siadały nastawniki pomp wtryskowych. Każdy użytkownik prędzej czy później niestety się z tym zmagał :(.
Nastawnik pompy wtryskowej.
Nastawnik pompy wtryskowej, rozciągnięty łańcuch rozrządu. Podjedz na kompa i odczytaj dawkę paliwa i kąt wtrysku. Jak będą skakały wartości to warsztat.
1352 -wtrysk sterujący 1350 -nastawnik pompy wtryskowej opisy te pochodzą z własnego doświadczenia to znaczy sam generowałem błędy w sprinterku i zapisywałem czego dotyczą mogą tylko naprowadzić na rzeczy które wymagają sprawdzenia ale trzeba też pamiętać o sprawdzeniu instalacji,zasilaniu,sterowaniu itp pozdrawiam MAPI
Czarno-żółty przewód przetarł się o metalową rurkę wody.
prawidłowe posunięcie z Twojej strony skoro zwróciłeś uwagę na filtr paliwa przy tych objawach, skoro jednak to nie ta przyczyna to dobrze byłoby zdiagnozować nastawnik pompy wtryskowej bo może się okazać, że jest on zabrudzony. W tym przypadku lepsza diagnoza niż wymiana na ślepo kolejnych podzespołów.
Zakładam, że jest to silnik wolnossący na Boschu, a nie Lucas Epic (lub - nie daj Boże CAV Lucas). Skoro już ci kręci szybciutko, pozostają generalnie dwie opcje: - układ wtryskowy - ciśnienie sprężania Zanim zaczniesz szarpać się z układem paliwowym, sprawdź ciśnienie sprężania. Trzeba wyjąć wtryskiwacze (nie ma świec żarowych), więc jest okazja do...
Tylko że regulacja jest w przypadku ,gdy został przestawiony. A taka sytuacja nie jest możliwa bez ingerencji kogoś lub czegoś. no chyba że masz luźne śruby ale wtedy by ciekło paliwo. Raczej nastawnik do wymiany.
WItam wszystkich, tak jak wcześniej pisałem, popoludnie spędziłem w garażu i sprawy mają sie następująco: - po zakupie pompki paliwa zabrałem sie za jej wymiane i co dziwne pompka również nie pracowała, napięcie było, przekaźniki ok i nawet wyciągnieta pompka, która miała byc padnieta tez ok wiec została tylko wtyczka i połączenie nitowe na zespole...
A może padł tranzystor w sterowniku pompy i dlatego napięcie jest na chwilę po czym komputer go wyłącza bo widzi że jest źle - pisałeś że ma błąd. Mariusz
Było kilka razy na forum. Odkręcasz czyścisz zakładasz nowa uszczelkę i skręcasz. Pamiętając że możesz nie odpalić samochodu po swojej robocie. Zaznacz sobie wcześniej w jakim miejscu był przykręcony. Później na kompa i doregulować dawkę. Owszem, było wiele razy na forum, tym i innych ale widzę, że nie czytałeś kolego ftp.kowal info jak należy : aby...
w starszych modelach były nastawniki potencjometryczne i tam problem polegał na tym że wycierały się te ślizgi czasem udało się przesunąć na inny tor i pomagało ale to tylko dorażnie potem problem powracał ,jak nie masz specjalnego ściągacza to nie ściągniesz ramienia potencjometru ,a jak podwadzisz to złamiesz. lepiej zleć komuś kto to robi na co dzień
daj komus kto robi pompy sprawdzi ja i wymieni co trzeba
pierwszy błąd wskazuje na usterkę nastawnika w pompie wtryskowej drugi błąd może być spowodowany przycinaniem się zaworu EGR ps.raczej bez regeneracji pompy nie obędzie się.
Cześć musiał byś podłączyć komputer diagnostyczny, w nastawniki pompy wtryskowej masz czujnik temperatury ale paliwa on może powodować takie efekty.
Witam, mam taka sprawę, jeśli chodzi o wymiana nastawnika pompy wtryskowej na nastawnik regenerowany to idzie wymienić bez problemu i będzie autko chodzić? Nie trzeba ustawiać nic, dawki początku wtrysku itp? Wystarczy wymienić?
Witam , mam problem jak wyczyścić nastawnik pompy wtryskowej w Golfie 1.9 TDi 90 km . Bardzo bym prosil o link do filmu , lub dokładny schemat . Najbardziej chodzi mi tu o elektrykę , czyli jak sprawdzić wartości , dodam że mam autocom'a , ale chciałbym dowiedzieć się krok po kroku jak to się robi .
Nastawniki pompy wtryskowej typu MES potencjometryczne w silnikach BMW TDS :P I oczywiście notoryczne problemy z odpalaniem ciepłego diesla.
Witam. To nie MAP sensor. Gdyby on byl uszkodzony nie mial bys mocy w autku kontrolka tez nie sygnalizowalal by tego bledu. 99% masz uszkodzony nastawnik w pompie wtryskowej i to raczej pewne. Pozdrawiam.
musisz przesunąć ten różowo-fioletowy:) element w prawo wg pierwszego zdjęcia, masz po prawej ząbki które go blokują, potem bierzesz cienki, w miarę twardy drucik i robisz z niego U i wkładasz w otwory obok pinów i delikatnie wyciągasz pin za przewód do tyłu.
jezeli nie swieci ci kontrolka swiec zarowych i auto nie odpala to najczesciej przekaznik w skodach byl to przekaznik 109 w seacie nie mam pojecia jest to przekaznik zasilanie glownego czy cos takiego czesta usterka w koncernie vw w tdi nr przekaznika 357 906 381a jezeli PRAWDOPODOBNIE byl wymieniany to ty go wymien NA PEWNO
Jak ten znajomy taki mądry to niech lutuje ja tam żadnej diody nie widzę a nie było czasem błędu związanego z temperaturą paliwa
Nie idzie tam wymigać kodów, żeby poszukać opisu błędów w ludzkim języku?? Domyślam się, że to pewnie silnik D28 z rzędową pompą wtryskową taki jak w F2000 czy pierwszych TGA więc i pewnie instrukcja napraw dla F2000 będzie miała tutaj zastosowanie. Co do "drążka sterownia" to domyślam się, że chodzi o listwę sterowniczą w nastawniku pompy wtryskowej.
Bosch 2464509015,dziekuje za uwagę.32zł płacę.
pompa nie była demontowana. wiem że dawka powinna się mieścić między 15 - 30 w grupie 000 bloku 4 Basic Settings
Obadaj nastawnik pompy wtryskowej.
Naprawiłem!!! Uszkodzony nastawnik pompy wtryskowej. Dziękuje wszystkim za zainteresowanie tematem
to nie czujnik tylko zawór sterujący pracą egr i nie ma wpływu na zapalanie. Ile zaworów ma pompa jaki nastawnik? może pomyliłeś przewody?
Kontrolka wystąpiła z powodu, uszkodzenia nastawnika pompy wtryskowej, lub wtrysku sterującego zamykam.
Co to za mechanik, że boi się zdjąć pokrywkę nastawnika na pompie wtryskowej, trzeba użyć klucza energetycznego 2T do jednej z śrub, zdjąć pokrywkę, odkręcić czujnik i wymienić, przy zakładaniu pokrywki wymień też pod nią uszczelkę - zestawy są do nabycia np. na znanym portalu aukcyjnym, na poniższej fotce masz ten czujnik zaznaczony w żółtym okręgu...
Jeśli wtryski są ok i paliwo dobrej jakości należy wyczyścić nastawnik pompy wtryskowej.
Na ciepłym silniku pewnie też trzeba kręcić, żeby odpalił? Nastawnik pompy wtryskowej daje o sobie znać zapewne.
przerabiałem ostatnio ten temat w utobusie man,pompa wtryskowa jest sterowana takim silniczkiem coś mniej więcej jak od wycieraczek do szyb otwiera cieegłem pompę do przodu lubcofa do tyłu,szukałem w całej polsce nikt nie podjął sie regeneracji kupiłem oryginał w serwisie MAN za 7000 zł i mamspokój na 15 lat,w twoim wypadku poszukaj używek tych aut...
Witam Czy pompa wtryskowa może sama zmieniać dawkę na nastawniku ?
Masz pompę rozdzielaczową EDC/MSA 15,2 BOSCH to suwak znajduje się w nastawniku pompy. Najpierw sprawdź przewody łączące pompę wtryskową z modułem. Suwak nastawnika dawki to 3 piny wychodzące z pompy (wtyczka pompy piny 6, 7, 8 - wtyczka na module piny odpowiednio 10, 46, 9). Oporność bardzo mała rzędu 30 Ω. W tej wtyczce od pompy na pinie 13 jest...
Falujące obroty jak i gąśniecie podczas jazdy może powodować nastawnik pompy wtryskowej lub także jeśli auto posiada zapchany filtr DPF.
Witam Nastawnik pompy wtryskowej do czyszczenia
To zostało ci jeszcze wyczyszczenie nastawnika pompy wtryskowej
możesz wykrecić tą śrubę możesz też wymienić uszczelniacz na głowicy bez demontażu nastawnika ale jak odkręcisz głowice od pompy to już jej nie poskładasz bez wyciągania pompy , jest myk żeby to zrobić na aucie ale też nie jest łatwo
Nawet jakby było dobre dojście to jeżeli nigdy tego nie robiłeś to nie polecam tego ruszać bo narobisz sobie problemów. Do wymiany są uszczelki przy nastawniku - koszt nie większy niż 50zł ale można nie złożyć pompy bądź uszkodzić nastawnik a wtedy robią się duże sumy.
Czujnik temperatury silnika do sprawdzenia,nastawnik pompy wtryskowej do czyszczenia i czujnik temperatury paliwa w nim do sprawdzenia.
Witam. Potrzebuję zrobić korektę dawki paliwa po czyszczeniu nastawnika w pompie wtryskowej. Czy możecie mi poradzić jakiś tani program diagnostyczny typu VAG, a najlepiej linka, co kupić lub pobrać. Mam Launcha, ale tym mogę sobie co najwyżej sprawdzić i pokasować błędy.
czyścić nastawnik pompa wtryskowy nastawnik pompa wtryskowy naprawa nastawnik pompa wtryskowy objaw
głośniki focal opinie ekranowanie subwoofera design spark biblioteki
wylacznik wilgotnosci zmywarka amica
Microcar Virgo 3 – przekaźnik szyb elektrycznych, schemat, usterki, retrofit Technics wieża – ustawianie alarmu PLAY TIMER, instrukcja krok po kroku