Nastawnik pompy wtryskowej.
Raczej do wyczyszczenia nastawnik pompy wtryskowej.
Witam , mam problem jak wyczyścić nastawnik pompy wtryskowej w Golfie 1.9 TDi 90 km . Bardzo bym prosil o link do filmu , lub dokładny schemat . Najbardziej chodzi mi tu o elektrykę , czyli jak sprawdzić wartości , dodam że mam autocom'a , ale chciałbym dowiedzieć się krok po kroku jak to się robi .
Tam jest taka gumowa uszczelka, jak oring, tylko prostokątna, jak nie poluzujesz tej śruby poniżej (zamalowanej żółtą farbą) to nastawnik się nie ruszy i nie będzie trzeba go kalibrować
No to allegro uszczelka nastawnika golf 4. Tylko do wymiany potrzebujesz specjalnego klucza do pomp (no chyba ze już ktoś specjalną śrubkę podmienił brutale nabijali klucz 6 kąt 7mm a potem doszlifowywali śrubkę by pasowała na standardową 7mm ). Dwa komputer do wyregulowania dawki (pozycji nastawnika).
Witam wszystkich mam problem z moim golfem przy dodawaniu gazu szarpie. Słyszałem że w tych silnikach ten objaw to zabrudzona pompa wtryskowa może ktoś ma instrukcje czyszczenia nastawnika. Z góry dziękuje.
Należy zacząć od pompy wtryskowej. Instrukcję czyszczenia nastawnika znajdziesz w internecie.
W każdym zakładzie regenerującym pompy wtryskowe.
a czy moj tdi tez posiada nastawnik ????? przeciez jest na pompowtryskiwaczach Nie twój tdi nie posiada nastawnika tylko pompowtryski nastawnik jest zamontowany w pompie wtryskowej.
Po podlaczeniu do komputera (gdy palil i gdy nie palil) wskazywal brak bledow. Wg mechanika ktory to badal to problem jest z pompa wtryskowa. Czy objawy ktore napisalem w pierwszym poscie moga byc objawami jakichkolwiek problemow z pompa wtryskowa i nastawnikiem kata wtrysku?
problem leży po stronie impulsatora w skrzyni biegów - z tej strony szukaj - najlepiej zacznij od diagnostyki - VAG pokieruje dalszymi poczynaniami ... co do szarpania - prawdopodobnie masz brudny nastawnik pompy wtryskowej - wszystko wyjdzie po diagnostyce
witam , szukałem i nie znalazłem. potrzebuje opis pinów nastawnika pompy ( kostka z 8 pinami)wtryskowej vw golf 1.9tdi 1z 90 km, muszę wiedzieć który pin do czego zmierza, oraz przydałby sie opis pinow prepływomierza , z 6 pinami jeden wolny dzięki i pozdrawiam
Nastawnik jest to element pompy wtryskowej, który steruje wielkością dawki wtryskiwanego paliwa. Przytoczone przez kolegę szarpanie jest jednym z podstawowych objawów problemów z nim. Tak jak wspomnieli koledzy wcześniej albo czyszczenie albo wymiana tego elementu. Chcesz trochę poczytać o nim proszę: Krótka rozprawka o nastawniku pompy.
jeśli nie jest to silnik na pompowtryskach to takie ,,pykanie" pochodzi od nastawnika pompy wtryskowej... i jest to jak najbardziej normalny objaw... tzw. Test pompy...
17970- regulator przepływu (N146) ustawienie poza górną wartością 17978 -sterownik zablokowany Masz problem z nastawnikiem w pompie wtryskowej. Drugiem błędem się nie przejmuj jeśli auto odpala.
Uszkodzona pompa wtryskowa - zajrzyj do dokumentacji tam jest napisane co to jest nastawnik dawki. Pozdrawiam.
Prawdopodobnie nastawnik w pompie wtryskowej do czyszczenia. Jednak należy Vagiem zrobić diagnoze.
Własnie wysłałem. 96 rok czyli poradnik bedzie pasował Masz to co ja w golfie czyli 1Z, AHU lub coś podobnego . Najwazniejsze aby spokojnie i dokladnie robić. Nałożysz prosto nastawnik, odczyty bedą okej, - to masz 100 % pewnosci że wszystko bedzie wporządku powodzenia :)
Poszarpywanie tylko na drugim biegu....?ok tam często było trzeba wyczyscić nastawnik pompy wtryskowej,ale polecam podpięcie pod tester bo usterek morze być wiele.
To nie pompa się przycięła a nastawnik pompy w wyniku nagromadzonych opiłków.Od pompy wtryskowej wychodzi przewód z owalną wtyczką,zobacz czy do tej wtyczki nie jest dołączony jakby rozdzielacz na końcu którego znajduje się plastikowa puszka.
Podstawiłem mój komputer i immo. do golfa mojego kolegi i mój komputre jest sprawny auto zapaliło i pracowało poprawnie. a wsadzajac kompu do mojego samochodu nie odpala pompa nie podaje paliwa na wtryski . Dodano po 2 Witam jednak mam uszkodzona pompę podłączyłem VaG-a i wyskoczy błąd nastawnik dawki :( czy jest jakaś opcja naprawy pompy wtryskowej...
Jak wspomniał kolega heretapawel bez VAGa nie obejdzie się. Objawy wskazują na nastawnik pompy wtryskowej (drgania, kontrolka) lub turbinę (utrata mocy).
A ja proponowalbym podjechac do dobrego majstra od pomp wtryskowych i wyczyscic nastawnik dawki z opilkow metalu jakie sie zbieraja na czesciach magnetycznych nastawnika. Pomaga !!!! W silnikach 1Z (golfy i passaty 94-96) z pompami Bosh VE 4/10 jest to dosyc pospolite.
Chodzi o to że paliwo normalnie idzie na wtryski i to konkretnie ale nie odpala na pompie od 90 km chodził normalnie a zmieniłem teraz pompę na taką jaka powinna być i nie chodzi wydaje mi się że to o numer nastawnika chodzi bo już miałem podobny problem
Mialem podobny problem z silnikem AHF w Golfie. Drgania powodowal nastawnik dawki paliwa w pompie wtryskowej. być może u Ciebie jest podobnie. Poszukaj sobie temat w elektrodzie jest dużo porad w tym zakresie. Pozdr.
drgania w ALH to efekt 2 usterek 1- brudny nastawnik pompy wtryskowej 2-wyklepane koło zamachowe 2 masowe odepnij wtyczke 3 pinową - znajduje sie ona na skrzyni biegów - odetniesz w ten sposób sygnał prędkości jazdy podawany do ECU - jeśli drgania ustapia - pompa wtryskowa (nastawnik) do czyszczenia jeśli nadal beda drgania - koło zamachowe do wymiany
Co to za mechanik, że boi się zdjąć pokrywkę nastawnika na pompie wtryskowej, trzeba użyć klucza energetycznego 2T do jednej z śrub, zdjąć pokrywkę, odkręcić czujnik i wymienić, przy zakładaniu pokrywki wymień też pod nią uszczelkę - zestawy są do nabycia np. na znanym portalu aukcyjnym, na poniższej fotce masz ten czujnik zaznaczony w żółtym okręgu...
Gaśnie silnik podczas jazdy,deska rozdzielcza jakby nie działała zegary schodzą do zera i czasem wystarczy przekręcić stacyjkę na off i znów na on i auto jedzie dalej,ale czasami jest tak że kręcenie stacyjką nic nie daje ale po odczekaniu około dwóch minut znów odpalam i jadę dalej ,czy może to być wina komputera???? dodam że nastawnik pompy wtryskowej...
Witam Mam problem z golfem IV 2001r 1.9 SDI zaczne od tego ze wywala błąd " Nastawnik Dawki paliwa, Górna wartość końcowa 17970 i oczywiście mruga kontrolka od świec żarowych. Nastawnik wymieniony, po regeneracji, problem dalej występuje, 2 dni temu założyłem pompę wtryskową kompletną z nastawnikiem od sprawnego auta 100% dobra lecz po zamontowaniu...
Witam. Mam następujący problem. W golfie 3 tdi spalił się komputer. Możliwą przyczyną było przetarcie i zwarcie do masy dwóch przewodów od nastawnika dawki w pompie wtryskowej. Wymieniłem komputer (sprawny, działający na drugim takim samym działającym golfie) i dalej nic. Załatwiłem vag com-a, podłączyłem do auta i nie chce sie łączyć. Z moim sprawnym...
17569 czujnik temperatury powietrza - przerwa/zwarcie do plusa 17569Czujnik ciśnienia doładowania Ale jego pod-kod P 1161 - Throttle position copy. / Niewłaściwe położenie przepustnicy dławiącej powietrza. Usterka związana z układem: pomiaru powietrza lub paliwa (mieszanka paliwowo-powietrzna). Znowu Vag opisuje inaczej - 1161 - - - - - 0489 Stopień...
http://www.youtube.com/watch?v=9kmiFgVRy... ptasia grypa :D już myślałem, że pokażesz nam przezroczysty przewód paliwowy od filtra paliwa do pompy wtryskowej a Ty akurat skierowałeś w najlepszym momencie na nastawnik i kicha - nie widać tego co zobaczyć powinniśmy.
witam kolegów! trafił mi się do naprawy golf 3 1,9 TDI 96r z pływającymi obrotami. wszystko wskazuje na silnik krokowy tylko nie mogę go zlokalizować pomoże mi ktoś? Jasne :w głowiczce pompy wtryskowej i nazywa się nastawnik dawki.A tak na serio zostaw to autko w spokoju zanim całkiem zamilknie.
Witam serdecznie. mój golf 4 z 99 1.9 tdi 90km Auto ma już swoje lata, Kompresja i dawka paliwa to minimum do odpalenia. Jak kolega poprzedni zaznaczył odepnij czujnik temperatury i jeśli odpali to przyczyny należy szukać w dawce paliwa, (pompa wtryskowa, nastawnik, regulacja) Jeśli uda się uruchomić to po nagrzaniu silnika wyłącz wszystkie odbiorniki...
sprawdzałem kable, czujnik itp, ale bylem na diagnostyce . Zadnych bledow nie wykrylo oprocz nastawnika w pompie wtryskowej ale nie przypuszczam zeby pompa miala co kolwiek do swiec zarowych i jestem w kropce bo koputer zczytuje temperature prawidlowo :/
Witam Posiadam VW Golf IV 1.9 TDI 110KM 1999r. AHF Panowie od jakiś 6 miesięcy borykałem się zapalającą się sporadycznie kontrolką świec żarowych. Z tydzień temu auto mi zgasło i nie chciało odpalić (podczas odpalania auto wychodziło na wysokie obroty po czym odrazu gasło i rzucało dużą ilością spalin) W związku z powyższym zabrałem się za czyszczenie...
I zacząłem działać zajęło mi to ok 4godz bo wszystko starałem się robić precyzyjnie i się opłaciło, teraz autko nie szarpie i lepiej wchodzi na obroty. Powodzenia w naprawie.
Sterownik czyli nastawnik pompy to ta górna część pompy wtryskowej dokręcona na 4 śrubki do której dochodzi kabel. Trzeba wtykę od nastawnika podpiąć pod diagnoste i ukarzą się błędy, trzeba mieć program do tego nastawnika szukaj u pompiarzy. Podpowiem ci że ten sam identyczny nastawnik jedynie inaczej ustawiony montowany jest w pompach wtryskowych...
no ja kolego mam bardzo podobny problem tylko ze w golfie IV 110KM i wymienilem wszystkie wezyki,nowy zaworek N75,turbina wyczyszczona,nowe filtry,pompa wtryskowa sprawdzona i czyszczony nastawnik i w logach dynamicznych jest ok, ale auto jest slabe i nie ma takiego przyspieszenia z 1800obr jak kiedys.jezdzi lepiej dopiero przy2400obr a i wyciolem katalizator....
Sprawdzić. Czujnik znajdziesz pod deklem "sztelwerka" czyli nastawnika pompy wtryskowej http://obrazki.elektroda.net/92_12164958... Potem wzdłuż przewodów aż do sterownika czyli na podszybie. Jakieś więcej danych, kod silnika albo moc albo czy to PD (chyba w Golfie były) czy pompa.
Zmień go i niech nie psuje powietrza. Mechanik podświadomie daje do zrozumienia ,że nie ma o tym pojęcia i/lub nie chce mu się tym zajmować. Jak wyżej.Jeśli jest immo to nie w pompie i nie ma znaczenia przy Twojej przypadłości. Kabaret mi się jeden przypomniał ... skecz o tym jak odczytywać rozmowę starych znajomych (kobiety i mężczyzny) przy spotkaniu...
Hm dziwne. Zgodzę się że po odpięciu czujnika zapali łatwiej bo przyjmie -40 stopni, ale to że kopci na biało to już niepoprawna zmiana parametrów dynamicznej zmiany kąta wyprzedzenia wtrysku. Czujnik masz w nastawniku. Odkręć nastawnik pompy wtryskowej (górna pokrywka) Tam będą 3 śruby TORX i jedna specjalna to musisz 7 przeszlifować. Odkręcasz. Zdejmujesz....
co jest odpowiedzalne przy rozruchu za podniesienie obrotów w chwili odpalenia. odpowiedni sygnał z ECU do nastawnika pompy wtryskowej, w którym zawarta jest wielkość dawki rozruchowej ustalana na podstawie odczytów temp. paliwa itp. itd. z czujników umieszczonych w pompie wtryskowej, elektrozaworu N109 itd. aby stwierdzić co jest przyczyną niedomagania...
podaj na N109 12V bezpośrednio z plusa akumulatora albo wyjmij z niego tłoczek i wtedy silnik odpali, trzeba ponownie przelutować styki na przekaźniku 109 a nie je czyścić - to nie brudny stół po obiedzie, jeśli kolega wymieniał przekaźnik 109 i nadal to samo to albo kostka stacyjki albo przekaźnik w module alarmu albo chwilowy brak połączenia pomiędzy...
a wiec tak, rozebralem calkowicie pompe wtryskowa, umylem itd. zlozylem i przez ok 10 min. bylo dobrze , tz. nie jezdzilem ale silnik chodzil rowno na wolnych obrotach. po okolo 10 min. dodalem gazu i juz niestety praca wolnych obrotow jest nierownomierna i nadal szarpie pzry jezdzie. czasami gdy chodzi na wolnych obrotach jego praca sie stabilizuje......
Silnik jest najprawdopodobniej z golfa 3 1.9TDI 90KM. Czerwony bagnet oleju i metalowa mała pokrywa zaworów, egr mechaniczny (na podciśnieniu), mechaniczna pompa wspomagania, pompa wody na pasek, alternator 70a, skrzynia biegów z wybierakiem na linki. Numery silnika oraz głowicy mogę podać tutaj dopiero jak silnik wyczyszczę z oleju i piachu ponieważ...
Witam. Mam problem z golfem 3 z 94 r. 90km/h z chipem na 110km/h. W trakcie jazdy czuć dosyć mocne drgania,szarpanie całym autem, najmocniej na 4 i 5 biegu przy delikatnym dodawaniu gazu, dodam również że gdy golfa odpalam z rana, puszcza niebieski dym{nie pali oleju} Zacząłem od naprawy nastawnika w pompie wtryskowej w renomowanej firmie Bosch. nie...
UP. gdyby ktoś miał problem z kiepskim paleniem na ciepło w 1,9 tdi lub 2.5 tdi na normalnej pompie wtryskowej vp37: Trzeba zweryfikować czujnik temp Paliwa - znajdujący sie w nastawniku pompy wtryskowej - sprawdza sie to programem VAG-com/VCDS - grupa 007 , 1 kolumna - czujnik na zimnym silniku (np nieodpalanym po nocy) powinien mieć podobną temp jak...
po nieowocnych poszukiwaniach postanowiłem spróbować uruchomić silnik bez komputera -celem wyeliminowania ewentualnej usterki . do wysterowania nastawnika dawki pompy wtryskowej posłużył sterownik elektroniczny a właściwie przetwornik napięcie/współczynnik wypełnienia - velleman 8004 -układ pozostał mi z poprzednich projektów tdi . po podłączeniu okazało...
Witam Panowie od kilku mieisięcy borykam się z problemem sporadycznie pojawiającego się błędu w sterowniku silknika 17970 oraz migającej kontrolki świec żarowych. Raz auto jedzie normalnie kontrolka się nie zapala wogle, nieraz miewa takie tyg. że zapala się kilka razy dziennie. Kontrolka zapala się dokładnie z 30s po odpaleniu samochodu. Błąd 17970...
Witam. Wracając golfikiem do domu przejechałem przez spowalniacz i zgasł. Po tym zdarzeniu nie odpala, vag pokazuje na nastawnik ( błąd 1268 i 765 ) ale nie było żadnych objawów ( falowanie obrotów , złe odpalanie itp.). Napięcie na zawór n 109 dochodzi, rozrusznik kręci jak wściekły :D Sprawdzając w komorze silnika zauważyłem, że jeden pin w kostce...
A co miało by taki prąd pobierać. :?: Nie rozumiem, autorowi chodzi o zapłon a nie kiedy rozrusznik kręci. Zapewne taki rozrusznik w dieslu z 200 A, spokojnie pobierze. :D Skoro nie dość że nie wiesz, to jeszcze sam piszesz że nie rozumiesz, to po co zabierasz głos? Zsumuj sobie:kontrolki,, komputer silnika, sterownik układu ABS, Airbag, elektrozawór...
Kolego dziś odczytałem dokładnie mam jednak 1.74 V wiec też się mieści w normie. Już nie mam siły z tym autem, nastawnik był w regeneracji i to samo, teraz jest założona cała pompa wtryskowa ze sprawnego auta które nie szarpało i nadal to samo:(, cała wiązka od pompy do sterownika była prześwietlona, wtrysk sterujący wymieniony i nadal to samo. dziś...
Generalnie podczas uruchamiania silnika od czasu do czasu tak jakby pracowal tylko na 2 garach, strasznie nim telepalo. Drugi obiaw jak dojezdzalem do skrzyżowania na biegu jalowym samochod wpadal w delikatne wibracje . Trzeci objaw byl taki, delikatnie dodawajac gazu do ok 1 tys i puszczajac a nastepnie znow dodawajac , wygladalo jakby delikatnie sie...
Witam Mam problem z moim bawarem otóż od samego zakupu do chwili obecnej auto jest że tak to nazwę zamulone jakoś wolno reaguje na gaz z tak jakby opóźnieniem nie jest dynamiczne zrywne i żwawe. Na początku wziąłem sie za naprawę nastawnika pompy wtryskowej i zmianie filtrów powietrza, paliwa i oleju. Nastawnik chodzi narazie jako tako ale moim zdaniem...
Witam ostatnio mam problem z gasnącym golfem 1.9 tdi 90km AGR gdy jadę odcina go i zero reakcji na gaz tak jakby się sam zgasił. Gdy już zgaśnie to odpala dopiero za 2 lub 3 razem (dodam jeszcze że jak auto chwile postoi to również odpali dopiero za 2 lub 3 razem) ale dobra gdy już zgaśnie podczas jazdy i go odpalę to zaczyna mrugać kontrolka od świec...
...............Czujnik położenia nastawnika dawki G149 nadzoruje kąt obrotu mimośrodowego watka nastawnika dawki w pompie wtryskowej. Jest to czujnik bezstykowy. Sygnały czujnika są bezpośrednio przekazywane do sterownika silnika. Czujnik składa się z dwóch cewek indukcyjnych, których sposób działania wykorzystuje zasadę transformatora różnicowego....
mam pytanie, przyznam sie ze jak kupilem samochod to u jednego mechanika ustawialmem dawke paliwa (vag- programowo) a 2 mechanior podczas wymiany sprezyn w pompie wtryskowej czyscil i ustawial dawke paliwa dekielkiem od nastawnika. i teraz moje pytanie teoretycznie dawka paliwa powinna wynosic 4mg/r ale jesli bylo ustawiane programowo i recznie (na...
1. pasek na pompie wtryskowej był przeskoczony o dwa ząbki wymieniłem pasek i ustawiłem na fabryczne znaki Obawiam się że jednak nic nie sprawdziłeś i wyliczasz tylko pobożne życzenia. Fabryczny znak to tam jest jeden, więc czemu piszesz o nim w liczbie mnogiej? Dwu pozostałych nie ma - wałek i pompę ustawia się na blokadach. Dalej - jakim cudem przeskoczył...
Do gxesiek Jeżeli szarpie ci na wolnych obrotach tak w granicach 1100-2200 na 4 i 5 biegu a w ekstremalnych przypadkach też na 3 biegu to masz na stówę zanieczyszczoną pompę wtryskową a dokładniej nastawnik w pompie. Co do braku mocy przy 120km/h i tak dalej jak opisujesz to podejrzewam dwie rzeczy pierwsza z nich to przepływomierz lecz do tego mam...
1.9 TDI to mało nam mówi (modeli tych silników było od groma) ale pewnie masz silnik o oznaczeniu AHF 110 KM na pompie wtryskowej - ciężko pali na ciepłym - tak jak kolega wyżej napisał - korekcję map dawki wtryskowej trzeba zrobić - koszt około 400 zł u tunera (ingerencja w mapy sterownika) co do szarpania silnika przy dojeżdżaniu do skrzyżowania -...
Przy tych prędkościach będziesz miał obroty silnika w okolicy 4 tys będzie głośno, podrozowales do 120 km/h czyli 3.5 tys obrotow, ma 3 tazy mniej kilometrów na blacie igle tłumik i katalizator. Na twoje trasy bralbym 1.9 tdi różni się tylko dodatkowo ze ma turbine i intercoolerem, w miasto i w kolo komina rozumiem sdi ale takie trasy? Piszesz ze wymienisz...
Ja ostatnio miałem podobne problemy z inny autem z grupy VAG - golf mk4 1,9 SDI AQM 2004 r. Źle odpalał, gasł podczas jazdy(czasami co 10 s) , obroty falowały, czasami kopcił niemiłosiernie itd. Żadnych błędów w sterowniku nie było. Jak w końcu wywalił błędy to : od zaworu 109, nastawnika pompy wtryskowej, wtryskiwacza sterującego i EGR-wszystko łączy...
Opis może trochę przydługi ale nie chcę pominąć jakiegoś drobnego szczegółu,który mógłby pozwolić na znalezienie usterki. Poł roku temu podczas jazdy na trasie wystąpił chwilowy brak mocy. Wyglądało to tak jakby na chwilę zabrakło paliwa. Taki zanik powtórzył się jeszcze raz. Przed i po tym zdarzeniu silnik pracował równo w pełnym zakresie obrotów i...
Witam Kolego od Golf teraz to mnie zmartwiłeś poniewaz miałem zamiar wyciagnac skrzynie biegow i to sprawdzic i naptrawicz i teraz mam dylemat zeby znowu nie wpieprzac sie w koszta duze.. ale Powtarzam gdy zmieniłem sprzegło a nikt nie stety chyba nie sprawdzał stanu skrzyni po wymianie przez około Sto kilometrow samochod jechał plynnie przez ten moment...
siemka.. powiedz mi czy obroty skaczą przy odpalaniu np od 1tys do 3 tys .. ?? moze to być klin na wale. :) Dodano po 2 zajedz do mechanika i sprawdz rozrzad w tych silnikach czesto zrywają sie kliny na wałach.. i dlatego ciezko odpala.. jest jeszcze jedna mozliwosc... nastawnik pompy wtryskowej ale głowy sobie nie moge uciac pozdrawiam ;) obroty 300...
Rozbiega ie silnika poza tym, że wchodzi na maksymalne obroty, powodyje też spektakularne dymienie ze spalanego oleju. Czy u Ciebie też takie zjawisko wystąpiło? Ba o może wcale sie nie rozbiegał, a pompa stanęła na maksymalnej dawce. Błąd z trzeciego wtrysku bo tam jest czujnik wzniosu iglicy. Troche to dziwne bo w rozbieganym silniku, pompa nie podaje...
Witam wszystkich,z racji ze nie mam za wiele kasy na inwestycje tuningowe swojego samochodu postanowiłem jak najmniejszym kosztem podnieść moc silnika-zamknołem sie w kwocie 10złotych, polskich oczywiście.mam w golfie silnik 1,9 tdi AHU 90 koni.przeróbka polega na oszukaniu 2 sygnałów wchodzących do komputera, 1. komputer mierzy cisnienie doładowania...
Witam Mam troszkę nietypowy przypadek. Robię obecnie golfa 4 1.9 TDI AGR 90km 2000r Problem polega na tym że silnik jest mulasty... Turbina pompuje bardzo ładnie (nie przeładowuje grupa 011). Kąt wtrysku na rozgrzanym silniku 60 jednostek (nastawy podstawowe kanał 000). Przepływomierz pracuje bardzo ładnie (bloki pomiarowe grupa 003). Egr testowany...
Czekałem, co będzie dalej, nie wypada tak się wcinać w temat, jeśli Kolega z Forum obiecuje rozwiązanie... Otóż istotnie, jest taka możliwość. Jednak znacznie częściej jest w tej sytuacji winien zabrudzony nastawnik pompy wtryskowej (polecam tematy na forach VW). Tak więc licznik Kolega niech PODMIENI NA CHWILĘ z zaprzyjaźnionym Golfiarzem; dopiero...
Wczoraj spędziłem 6 godzin aby przerobić soft passata amerykańska wersja w automacie na manual , bez zmiany oprogramowania i po przestawieniu bardzo wielu przełączników dotyczących typu skrzyni i komunikacji pomiędzy modułami udało się i to bez DAMOSÓW. czy nie bylo prosciej zmienic kodowanie sterownika przez Vag com? Heh jak by to było takie proste...
A próbowałeś trochę zmienić dawkę paliwa? Widać w bloku 03, że można ją zwiększyć i dalej będzie zgodna z zakresem tolerancji z serwisówki. Jakiś czas temu miałem przypadek braku mocy z golfem III i w końcu okazało się, że w pompie wtryskowej były pęknięte 2 sprężyny, a odczyty z Vaga nic na to nie wskazywały. (Te sprężyny widać po zdjęciu nastawika)....
Witam kupiłem pompę wtryskową do mojego golfa 3 1.9 tdi pompa podaje paliwo wszystko jest ok ale nastawnik nie zgrywa się z komputerem mam nastawnik hkd196 fd-767 571601 NI/SN 1K D29 97 134 25A na innym nastawniku było ok i teraz nie wiem jaki mam kupić nastawnik o jakich numerach bo tego co działał już nie mam.a ten co jest na zdjęciach jest na 100%...
nastawnik pompy wtryskowej nastawnik pompy wtryskowej objawy nastawnik pompy wtryskowej regulacja
działo wirowe wkrętarka wyłącznik tranzystor wymiana śmigła
stronę internetową tworzenie stron
Mercedes S Klasa W220 - brak reakcji, kontrolka ABS Motus hulajnoga - lewy kierunkowskaz nie wyłącza się