Najpierw usuń przyczynę, czyli problem z klapą lub jej silniczkiem, a potem nastawy podstawowe.
Fasolki ustawione na środku, blokady pasują idealnie, rozrząd był robiony ostatnio i wszystko pasowało Nie ma znaczenia ze blokady pasuja i fasolki sa po srodku. To o czym piszesz jest do wstepnego uruchomienia. Reszte robisz vcds w funkcji nastaw podstawowych
to nie problem potencjometru tylko tego że sterownik "gubi" położenia krańcowe, czasami wystarczy kilkakrotne otawrcie i zamknięcie klapy (od max - do max plus) a najlepiej VAG i nastawy podstawowe
Proponuję podgląd w bloki pomiarowe podczas jazdy. Może będzie coś widać. Przydała by się również jazda autem porównawczym. Ew. nastawy podstawowe.
Oczywiście, że nie zrobi kalibracji z zapisanym błędem.
Robiłes reset układu przyciskiem? lub reset w nastawach podstawowych?
Diagnoza klimy rozjaśni temat + nastawy podstawowe.
Dzięki chłopaki będę próbował, kontrolka świeci się od zużytych okładzin " (O) - mniej więcej taka. W pamięci czysto tylko wyskakuje brak nastaw podstawowych.
Czyli miałem właściwy trop. Sam robiłeś czy panowie od regeneracji?
Rekulator ,czujnik cisnienia Rail do sprawdzenia. Zrób regultorowi nastawy podstawowe
Witam . Pewnie wypadła adaptacja czujnika skrętu ,i będzie trzeba powtórzyć "nastawy podstawowe" pozdro rox1
Potrzebuje kod dostępu do A6 C7 do skrzyni automatycznej s-tronic moduł 02 - 4G0 927 153, nie mogę wykonać nastaw podstawowych.
Witam.Należy wprowadzić grubość klocka 13 mm,oraz zrobić nastawy podstawowe.
Jak kamery są fabrycznie nowe to prócz kodowania wymagają dodatkowo parametryzacji (wgrania pliku nastaw podstawowych)
Moje wywody już raczej czytałeś. Jeśli nie dobierzesz się do silniczków, to nic nie wskórasz. A poza tym, jesteś pewien, że kodowanie 00040, bo ja niekoniecznie. A potem nastawy podstawowe.
a ustawiasz lampą z regulaowanym opóźnieniem blysku?Bo ten znacznik to ZZ,musisz na regulacji lampy dołożyć 6 st. No i wprwadzić sterownik w tyrym nastaw podstawowych.
pewnie wymieniony sterownik z innego auta nie przejmuj sie tym Dodano po 9 uruchom silniczek i zrob nastawy podstawowe
Poduszki sprawdzone. Dobre są. Dorzucam jeszcze foty z nastawów podstawowych.
Nastawy podstawowe-pomagają?
Czy kolega boi się użyć opcji szukaj? http://poszukaj.elektroda.pl/search.php?... W samym Google również wystarczy wpisać jak w tytule.
Wielkie dzięki za info ;] Bardzo się przydadzą, a poza tym jak wykonać te nastawy początkowe/podstawowe?
Ważne jest odpowiednie kodowanie i usunięcie fizyczne błędów. Adaptacja: "Podłączasz VAG Uruchamiasz silnik. Włączasz klimę na tryb AUTO: Wchodzisz w adres Klimatycacji [08] ewentualnie inny adres dotyczący klimatyzacji. Następnie [07] Kodowanie >>> Wpisujesz wartość i potwierdzasz. Teraz nie zamykając programu (nie rozłączając się z samochodem) odczytujesz...
01-silnik kasowanie błędów 04-nastawy podstawowe 098-kanał poczekać aż sterownik wykona nastawy 06-zakończenie ps.nastawy wykonujemy przy temp.powyżej 80*C pozdro
On też to potrafi ;-), abs,bloki pomiarowe, Ps." chodzenie "po blokach pomiarowych jest bezpieczne w przeciwieństwie do nastaw podstawowych. :-)
Basic settings (nastawy podstawowe, miga kontrolka świec i obroty na 1400 to mi zloguj
Takie błędy jak przestawił przeważnie wyskakują po procedurze nastaw podstawowych.
Nastawy podstawowe zrobić trzeba.
Proszę Najpierw uzyskaj dostęp upoważniony a później logowanie wklej z pliku i zmień kodowanie Nastawy podstawowe, adaptacje i powinno działać
Jest możliwość że mechanik coś złe ustawił. Ale będąc na komputerze mogli zobaczyć tobie kont wtrysku. Który jest w grupie 0 w nastawach podstawowych silnika.
Widzę że zawzięty jesteś . Twoja magiczna funkcja jest w grupie 10 w nastawach podstawowych.
Nastawy podstawowe, kanał 000.
Zrób nastawy podstawowe a potem wymieniaj niedziałające
45-60 po wprowadzeniu nastaw podstawowych na wolnych obrotach
Jak wynika w tego postu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... kąt powien mieć wartość "45-60 po wprowadzeniu nastaw podstawowych na wolnych obrotach"
Jesteś pewien, że to właściwa pompa do tego modelu? Nie powinna być czasem MK60EC1 (1K0 907 379 AD) z długim kodowaniem? Jest dopisana do listy wyposażenia w Bramce CAN? http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Jeśli to właściwa pompa to kodowanie 0022534 albo 0022530, a następnie login 40168 i nastawy podstawowe.
Po co logi ?, w grupie 011 włączasz basic settings (nastawy podstawowe) i obserwujesz wizualnie pracę siłownika vgt
w nastawach podstawowych musisz ustawiac 01 04
przede wszystkim musisz sprawdzić czy jest obieg cieczy,na wężu jest specjalny otworek do kontroli i odpowietrzenia układu jeśli go częściowo ściągniesz aż się odsłoni to w czasie pracy silnika musi tam tryskać ciecz jeśli nie tryska to pompa wodna jest go kitu ( dotyczy pomp zamiennikowych po prostu mają za małe łopatki i na wolnych obrotach nie ma...
To że muszę sie zalogować to też już wiem tylko skąd wziąść ten login?
Tak dla twojej wiadomości to zapłonu nie da się przyspieszyć jest on na stałe możesz jedynie wykonać nastawy podstawowe :(
Mam problem z wprowadzeniem nastaw podstawowych EGR-u w silniku 1.8l APG. Auto wcześniej przyjechało na następujące usterki: 17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.): mieszanka za uboga P1128 - 35-00 - - 17852 - Potencjometr zaworu recyrkulacji spalin (EGR) (G212): niezrozumiały sygnał P1444 - 35-10 - - - Sporadyczny 16787 - Zawór recyrkulacji...
Wiem, że jak jest nagrzane, to ciężej go schłodzić, ale to trzeba 15km zrobić, żeby chłodne poleciało. W tamtym roku zimne powietrze leciało po 2 min od odpalenia. Nastawy podstawowe robiłem, wszystkie silniczki pracowały od 0 do 225 kroków, błędów brak.
Na jakim kanale te nastawy? Starszy samochód może nie mieć obsługi nastaw podstawowych zależy od kanału..
Zrobic nastawy podstawowe i dopiero ogladac parametry,inaczej szukanie w ciemno
Niby ten zawór występuje tylko przy multitronie ?? Odpięcie go czy czujnika ciśnienia nic nie zmienia. Testu w nastawach podstawowych pompa nie chce przejść.
Nie działa. ECON wyłącza klimę. Nastaw podstawowych się nie zrobi beż naprawy silniczków. Dobrze jakby ktoś potwierdził że błąd od nastaw blokuje start kompresora.
W parametrach na wszystkich czujnikach pokazuje 0mm. Takie rzeczy sprawdza się przed próba kalibracji. Teraz jak zaczełęś nastawy podstawowe wyzerował sobie większość pomiarów.Obejrzyj fizycznie wszystkie czujniki. czym robisz nastawy
jezeli climatronik miga to sa w sterowniku bledy sprobuj zrobic nastawy podstawowe 08 10 00(lub01)
co do czujnika temp.wewnetrznej znajduje sie w panelu sterowania,zrob diagnostyke wprowadz nastawy podstawowe...mam nadzieje ze pomoze:D
Mogło się tak stać,bo jeżeli sterownik jest w stanie nastaw podstawowych wahluje wszystkimi klapami naraz.
Już Ci podałem procedurę "Bloki wartości mierzonych,grupa 4 ,przełącz na nastawy i skorzystaj z tdi timing."A Ty podajesz wartości w trybie wartości mierzonych.W tym programie nie skorzystasz z tdi timing bo tej funkcji nie ma,program z ross-..... jest pod tym względem bardziej rozbudowany.W tym 4.9 to chyba(chyba bo go nie posiadam)zamiast bloków wartości...
Oj, kodowanie wyglada źle. W kodowaniu mają być takie inforamcje: -po której stronie kierownica -rodzaj paliwa -ile cylindrów ma silnik -jak sprężarka, czy z czujnikiem obrotów czy bez ( zexell lub nippondenso) Spróbuj 04040 albo 04640 Ale na początek proponuję zrobić nastawy podstawowe w kanale 000.
Witam Posiadam Audi A7 4G 2016 rok 3.0 competition. Jak wykonać nastawy podstawowe Brak nastaw podstawowych zbiornika paliwa Zbiornik zatankowany do pełna Wszystko pokazuje dobrze tylko błąd w kompie jest Nie wiem jaką wartość wpisać Może ktoś pomoże Pozdrawiam
Co to potrafi? W większości to co napisali, aczkolwiek mogą się trafić pojedyncze oporne egzemplarze, ale rzadkość. PROFESJONALNY INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY OBD 2 DO AUT Z GRUPY VAG DZIAŁA NA LINII CAN ,K,KL VW/AUDI/SEAT/SKODA Diagnozuje wszystkie modele od 1990-2008 roku. VAG HEX +CAN+ USB Zastosowanie: Interfejs służy do kompleksowej diagnostyki samochodów...
Zaden kod. Łaczysz sie z modułem zwolniony reczny, stacyjka właczona, swiatła wygaszone. Nastepnie adaptacja kanał 00 test>ok Teraz nastawy podstawowe [04] grupa 001> go Czekasz chwile, lustra ustawiaja sie w pozycji do regulacji ręcznej, wychodzisz, ustawiasz tak jak ma być srubami regulacyjnymi. Przechodzisz do grupy 002 > done> go back
W abs błąd tylko odnośnie czujnika g85. Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe. Patrzyłem na taśmę airbag ale w lewo i prawo ma jednakową ilość obrotów do końca
dokładnie podaje ze kanał zabroniony i można wejść na 97 i 95 kanał tylko nie wiem do czego one służą? dodam jeszcze że problem polega na tym że występują diametralne skoki obrotów i problem ten nie występuje zawsze, notabene auto to było podłączane do oryginalnego VAG-a przy użyciu którego zostały wprowadzone nastawy podstawowe i dalej to samo.
Rozumiem że było ok tylko się bawiłeś i przez przypadek włączyłeś(wymusiłeś)regenerację tak?Ostatnio robiłem coś podobnego w 2.0 tdi cr.Tylko tam był padnięty czujnik różnicy ciśnień.Była opcja nie pamiętam gdzie w adaptacji albo nastawach podstawowych taka jak zatrzymaj regenerację dpf.
W nastawach podstawowych szukaj występowania egr.
Do skrzyni Automatycznej Login u mnie tzn. w danym aucie to. Login:07557 Kodowanie 06527 Po czym oczywiście Trzeba od razu przeprowadzić kalibracje czujnika kąta skrętu. Trzeba ją zrobić zaraz po wpisaniu kodu inaczej nie zostanie on zapisany i po rozłączeniu testera kodowanie nie zostanie zapisane. Kalibracja czujnika kąta skrętu. Login 40168 Nastawy...
Myślę, że diagnostyka i nastawy podstawowe wystarczą. Tylko nie jakimś słynnym VCDSem a czymś normalnym.
Patrzyłem troche w ten temat, chodzi o adaptacje i wpisywanie z metrówki odległości?? Czy tylko zerowanie i kalibracja w nastawach podstawowych?? Ogólnie to prawy przedni czujnik zmieniany, a lewy pokazuje dużo za nisko..
Trzeba zrobić kodowanie,konfigurację oprogramowania oraz nastawy podstawowe za pomocą tablicy pomiarowej i odisa. Sam raczej tego nie ogarniesz.
4 pole wskazuje na: poz1.temperatura silnika poz2.obroty silnika poz3.wyprzedzenie kąta zapłonu poz4.obciążenie silnika Ustwienie kąta zapłonu wykonuje się następująco-laptop-VagCom-Elektronika silnika-nastawy podstawowe(04)-kanał000.Następnie w warunkach domowych należy posiadać lampę stroboskopową z regulowanym kątem wyprzedzenia zapłonu.Przy nastawach...
Nastawy podstawowe: Vag-comm i wejść do klimy. Grupa 04 robi nastawy podstawowe. Powodzenia :D, Ja Ci sie uda, zamawiam rundke po Sokołowie :)
1)Test elementów wykonawczych. ( W module silnika oczywiscie) 2)nastawy podstawowe 3)adaptacje i kodowania W grupie vw/audi to częsty przypadek. W tym tygodniu 2 sztuki z tym problemem robilem,CDI-F 3 ta sztuka jest dziecinnie prosta.. . powodzenia
Panowie przeszukałem juz cały internet i nie znalazłem podobnego objawu... Tzn mam drobny, a zarazem denerwujący problem... posiadam climatronic basic, po włączeniu nawiewu na przednią szybę wentylator nie reaguje- nie zwiększa obrotów oraz klimatyzacja pozostaje w trybie ECON ( sam nawiew się przestawia i wieje). Dodam, że wymieniałem gatewaya i w...
Ja bym zrobił nastawy podstawowe najpierw , pózniej bym ręcznie zasterował nastawnikami zamiast rozbierać zresztą najprawdopodobniej bez sensu.
Wypróbuj kodowania 00040, najlepiej jakby nie było żadnych błędów w sterowniku. Po wprowadzeniu kodowania sprawdź czy nie ma błędów, jak wpominałem dobrze jak by ich nie było. Po kodowaniu trzeba zrobić nastawy podstawowe, żeby wszystko ze sobą grało. Jeżeli jakiś silniczej klap będzie wyrzucał błędy, to nastawy się nie udadzą. Dlatego wszystkie takiego...
W 90% pomaga ponowne zakodowanie sterownika i przeprowadzenie Basic Settings (nastawy podstawowe). I zdiagnosuj moduł czymś normalnym, te kody są takie sobie.
I w\g ciebie to jest kodowanie, tak? Może migać, jezeli klima jest xle zakodowana, np ma silnik diesla, a kodowanie pod benzyniaka, ma zakodowianą pod sprężarkę zexel a jest nippondenso, itp. Moze też migać, jeżeli nie są przeprowadzone nastawy podstawowe.
Adaptacja po wymianie czyli wpisanie grubości klocka zużytego i nowego. Rozumiem że po tej adaptacji pokazuje status OK? Czujniki Halla ok, bloki pomiarowe, błędy z nimi związane, instalacja w kostkach przy zaciskach sprawdzone? Dodano po 39 Nastawy podstawowe po wyjęciu kluczyka układ też wykonuje?
ODIS tak samo prosi o dostęp chyba ze ja coś źle robię w tym ODISie bo dopiero drugi dzień go mam. Znalazłem ta funkcje w nastawach podstawowych dokładnie jak w vcds ale tez wyskakuje mi okienko aby podać kod.
wykonaj test drogowy z podpietym kompem w grupie 10 blokow pomiarowych obserwuj pole nr-1 na 3 biegu przy obrotach ok1500 mocno wcisnij pedal gazu gdy silnik osiagnie 3000 sprawdz wskazanie w tym polu jesli bedzie mniejsze niz 700mg/skok to przeplywka siadła oczywiscie wczesniej sprawdz agr w nastawach podstawowych i jego prawidlowe wskazania
no niekoniecznie czujnikiem zegarowym. robi to się za pomocą vaga czyli nastawy podstawowe i dopiero pompą a w drugim polu żeby było 55
Kodowanie climatronic: jeśli masz sterownik z 2 wyświetlaczami to: 03143 jeśli sterownik z 1 wyświetlaczem to: 00043 lub 01043. Po kodowaniu musisz przeprowadzić nastawy podstawowe climatronica (Basic settings), aby przyuczył się do położeń krańcowych silniczków regulacji klapek nadmuchu. Kodowanie dla ITT Mark 20 IE: ABS: 03304 dla systemu ABS/EDL:...
Nie da wiele przekładanie jeżeli nie przeprowadzisz kodowania urządzenia sterującego,a nastepnie nie przeprowadzisz nastaw podstawowych. Robota raczej nie dla amatora.
dzieki za odpowiedz problem z tym ze nie spelniam ostatniego warunku poniewaz w sterowniku jest caly czas blad : 01539 - Reflektory nie zostały wyregulowane 005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja - MIL zapalona i nie moge go skasowac. W jaki sposob mozna to wykasowac , lub cofnac nieudana adaptacje? moze jest jakis kod serwisowy do...
Witam! Niestety nie mogę wykonać żadnych nastaw ani adaptacji, na dodatek zaktualizowałem soft do najnowszego i teraz jest błąd p0602 - błąd programowania. Wie ktoś jak to naprawić. VCP przy próbie adaptacji czy wykonywaniu nastaw podstawowych pokazuje że warunki nie spełnione. W pliku tekstowym cały skan błędu
Po za tym jakieś szarpanie, wbicia w skrzyni? Olej zmieniany ?Jakieś nastawy podstawowe robione, aktualizacja? Usterka występuje od .... ? Kopci, odpala na dotyk, jakieś inne nieprawidłowości ?
Jak regulacja sztangi nie kręcona to lepiej nie ruszać.Powinna być plomba na kontrze.Niech mechanik wejdzie vagiem w kanał 11 włączy nastawy podstawowe i zobaczy czy sztanga chodzi płynnie ok.11-12mm
... -poczatek wtrysku ustawiany byl VAGiem od 0 do 4 - ===//=== na ucho po trochu zmieniajac go... Co znaczy "na ucho" ? Zapłon ustawiasz w nastawach podstawowych kanał 004, na późnym ma być 2° po GZP.
Jest to siłownik z silniczkiem ciemnozielonego koloru po prawej stronie zespołu obudowy nagrzewnicy. Jego dysfunkcja może spowodować niepoprawną pracę sterownika, może się on przestawić w tryb awaryjny, nie da rady wtedy sterować wszystkimi funkcjami Climatronica. Skutkiem widocznym jest brak reakcji po naciśnięciu przycisku odmrażania przedniej szyby....
Wyczyścić silniczki, bo mają za duży pobór prądu, co sterownik wykrywa jako zwarcie. Potem zrobić kodowanie i nastawy podstawowe. PS: Po czyszczeniu zwykle silniczki trochę głośniej pracują, ale to chyba nie problem.
[URL=http://vaglog.rtnet.pl/blialy18_139... nastawy podstawowe 90stopni) przy okazji ktoś wie jaki powinien byc wtryskiwacz sterujacy o jakim nr do BAU ?
W załączniku Nastawy podstawowe 3 i 11 Mogę wstawić jeszcze logi dynamiczne bo od razu zrobiłem łączone 01+04 03+08+11 03+11 10+11 Oraz pojedynczo 03 08 10 11 13 23
Niezbyt prawdopodobne, aby nagrzewnica była zamulona, sądząc po roczniku. Ale co do ogrzewania, to wykonaj nastawy podstawowe, nie zawsze pokaże błąd, ale mogą być klapki przestawione i nie będzie grzało tak jak trzeba.
Siemano. Hmmmm a to ciekawe. Chociaż ten błąd nie powinien występować z czujnikiem temp. zewnętrznej hmm klima owszem jej działanie ma związek z czujnikiem temp. ale tej wewnątrz raczej. No ale pomijając to... Powinieneś się uzbroić w program kalibru Vag com albo np Delta Scan. Ewentualnie VCDS. Programy powinny być w pełnych wersjach z racji takiej...
No najlepiej to zdiagnozować VCDS'em, lub jakimś innym kompatybilnym diagnoskopem. Tam będą podane błędy i numery wadliwych modułów silniczków klap. Silnikczek i potencjometr są zamknięte w jednej obudowie. Znając numer po takiej diagnozie, będzie wiadomo czego i gdzie szukać dużo szybciej. Dodatkowo jest podgląd ich pracy i paramertów, co jeszcze bardziej...
Wytłumacz to swemu koledze który chyba nie wiedział co robi podłączając komputer. Być może zgrała się w czasie usterka mechaniczna podczas robienia tego testu i stąd taki efekt. Tego nie można wykluczyć. Kolega miał zczytać kody błędów i wyszło jak wyszło,wykazalo błąd G85, włączył ten test i ABS już się nie wyłączył. Człowiek całe życie się uczy. Założony...
Witam W mojej Audi A8 D3 z 2002 roku od niedawna przestała działać klimatyzacja a dwa wentylatory chłodnicy po odpaleniu silnika chodzą non stop. Mam 2 błędy w VAG nastawy podstawowe i adaptacja oraz czujnik ciśnienia. https://obrazki.elektroda.pl/2674886400_... https://obrazki.elektroda.pl/3939059500_...
hmmm pracuje KTS_em ( parę lat zresztą) zanim wejdę w opcje ustawień podstawowych klimatyzacji tester zaleca by auto było dogrzane do normalnej temp i chodziło na biegu jałowym wydaje mi się to logiczne choć by ze względu na działanie czujników Monrant ma rację. Nawet podłączając kabelek za 40 zł i jakiś taki program z internetu mogę wykonać nastawy...
A jeszcze jedno pytanie: warto przestawiać pompę wtryskową, jeśli w nastawach grupy 000 wartość wyprzedzenia kąta wtrysku to 22 i to po zagrzaniu (a powinno być koło 50)? Auto pali normalnie. I wydaje się że zaworek w pompie wtryskowej daje radę to korektować, ale nie jestem pewien tutaj logi grupy 004 https://log.tunezilla.com/chart/793776#H...
Poczytałem no i doczytałem, że błąd 00533 - Idle Speed Regulation między innymi odpowiada za lewe powietrze i/lub brak adaptacji przepustnicy po jej wcześniejszym odłączeniu (gdy wymieniałem cewkę zapłonową i kable do świec, odłączyłem przepustnicę). Tutaj PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z TRADYCYJNĄ LINKĄ GAZU (ale bez zaworu regulacji...
A może nie przez 11 tylko przez 16? Steuergerät Security-Access STG 01 (Motorelektronik) auswählen STG Security-Access-> Funktion 16 ACC-Aktivierungscode: 13647 GRA-Aktivierungscode: 11463 ACC/GRA-Deaktivierungscode: 16167 PS: ja mam silnik 3.0 TDI BKN w A4 i za nic nie mogę zrobić nastaw podstawowych sterownika turbo...jeśli ktoś ma pomysł, to niech...
Basic Setting czy jakoś tak, nastawy podstawowe się zwie po polsku. Przycisk w lewym dolnym rogu. Skoro auto dobrze przyspiesza, nie łapie awaryjnych, nie ma dołków w mocy to jak może być uszkodzony zawór sterujący (podejrzewam że chodzi o N75) i do tego zapieczone kiery. Ale jak się sprawdzi VAGiem to wyjdzie. Zrobić test na kanale 11 jak pisał kolega...
oto procedura zaczerpnięta z innego forum Warunki wymagane: - zbiornik paliwa zapełniony przynajmniej do 1/4 objętości. W przeciwnym wypadku procedura regeneracji nie zostanie uruchomiona. - pojazdy z automatyczną skrzynią biegów - selektor w pozycji P(ark). - pojazdy z manualną skrzynią biegów - pozycja N. - maska silnika zamknięta - załączony hamulec...
Diagnoza na odległość to wróżenie z fusów. Sądząc po zaniżonej ilości zassanego powietrza i po zawyżonym ciśnieniu doładowania podejrzewałbym zacięci się zaworu recyrkulacji spalin. Co do paska. Sterownik powinien zinterpretować to jako poważne uszkodzenie silnika i zatrzymać silnik. Przestawiacz wtrysku potrafi się zaciąć,sprawdziłbym jeszcze ciśnienie...
Witam Mój problem polega na tym że z nawiewu po ustawieniu temperatury 18stopni leci ciepłe lub gorące powietrze. Przy ustawieniu na LO leci zimne i klimatyzacja działa poprawnie, ale po przestawieniu na 18stopni jest juz ciepłe za ciepłe, przy ustawieniu na HI leci ukrop. Klapy na podszybiu działają poprawnie przy LO zamykają się całkowicie po przestwieniu...
po dalszych sprawdzeniach efekt jest taki:po nastawach podstawowych przestawiania wałka rozrządu strony ssącej wartość wymagana i rzeczywista jest taka sama(przed nastawami sie różniły),a błąd wałka rozrządu zmienia się na sporadyczny.Taki efekt pozostaje tylko do momentu podwyższenia obrotów,wówczas wartości rzeczywista i zadana znowu odbiegają od...
nastawy podstawowe nastawy podstawowe klimatronika nastawy podstawowe klimy
programatora ezp2010 modem hsdpa zacina programator
monitoring zewnętrzny kamery excel cennik automatyczny
BD7764MUV - Czy jest programowalny? Dlaczego bęben pralki się rysuje? Przyczyny i rozwiązania