Wytpione gniazdo bezpiecznika, standard w tym modelu.
Nie są zamienne. Ale na chwilę możesz podmienić i zobaczyć, czy wentylator ruszy. Ja bym stawiał na uszkodzony bsm. Często padają.
Manual czy klimatronik, jak klimatronik to jeż do sprawdzenia, i przekaźnik zasilający w obu przypadkach.
Sprawdź jeszcze raz, czy na bezpieczniku pod maską odpowiadającemu za nawiew jest napięcie po kluczyku(koniecznie na obu końcach bezpiecznika:D)
zacznij od paska klinowego :) napięty ma być. Luz jakoś koło centymetra. Jak jest więcej to trzeba go napiąć
sprawdż czy wychodzi napięcie na przewód nr 16 wtyczki 16V VE bsm komory silnika pozdrawiam
Do tej drugiej kostki idą, jeśli się nie mylę, 4 przewody. W zasadzie, podczas regulacji nawiewem, napięcie powinno się zmieniać na którymś z kabli, dobrze myślę?
Dźwięk pochodzi z zewnątrz czy ze środka? Na szybko: - wentylator nawiewu wewnątrz kabiny (pod deską rozdzielczą). W miarę częsty problem w grupie VAG - jeszcze raz padło łożysko z powodu napinacza lub źle napiętego paska (wydaje mi się, że tam jest automatyczny napinacz) - usunięto skutek a nie przyczynę - po wymianie łożyska klimy doszło uszkodzenie...
Napięcie zmierz na 2000 obr/min przy wł. światłach i nawiewie, bo napięcie ładowania zbyt małe. Powinno być minimum 14,2-14,4 V.
Ale w tym przypadku regulacja chyba jest na masie. Więc jakiego napięcia się spodziewacie? Trzeba będzie szukać przyczyny braku +12 V na silniku. A przy samochodach starszych kostki połączeniowe mogą odmawiać posłuszeństwa. A w tym przypadku trochę natężenia bywa.
Może być tak, że to 12V mierzysz miernikiem, zaś pod obciążeniem daje nura do zera, typowy efekt zaśniedziałego\poluzowanego\wypalonego kontaktu gdzieś na instalacji. Sprawdź ten plus pod obciążeniem!
witam....! mam taki sam problem , u mnie nie chodzi wiatrak chlodnicy , radio , zapalniczka i nawiew w kabinie...., prad dochodzi do skrzynki bezpiecznikow w kabinie i tam ginie , bezpieczniki wszystkie sa ok i te pod maska silnika i w kabinie , niewiem gdzie mam szukac tej awari, juz myslalem wyjac te skrzynke bezpiecznikowa w kabinie i ja rozebrac...
Witam Mam problem z dmuchawą w epice 2008r. po włączeniu nawiewu zanika napięcie na dmuchawę. nie działa na żadnym biegu. Nowa Dmuchawa i rezystor Poproszę o pomoc. nie mam pojęcia co go boli
Wystarczy poprosic...
Witam! Jestem posiadaczem renault Laguna 2, rok 2003, nie działa nawiew. Do samej kostki przy silniku nawiewu napięcie dochodzi, podejrzewam sam silnik, ale odkręciłem wszystko i silnik nie chce wyjść. Czy ktoś kiedyś demontował silnik? Proszę o wskazówki jak go wyjąć. Pozdrawiam
To może zastosuj opornik z wentylatora (nawiewu) Spadek napięcia nie będzie stały, a zależny od prądu. Pozdrawiam
dodam że przy włączeniu świateł i nawiewu napięcie nadal jest 14.5 V na akumulatorze
Wentylator jest pod kierownicą z lewej strony,dość głęboko patrząc od spodu.Sprawdź czy po włączeniu przełącznika nawiewu pojawia śię napięcie na kablu do silnika. Jeśli wentylator VALEO to na 99% szczotki.Robiłem ostatnio dwa takie wentylatory i była ta sama usterka.Kiepskie dojście ale można wyciągnąć bez rozbierania plastików.
Gdyby rezystor dmuchawy nie działał, to wówczas chodziłaby tylko na jednym - najwyższym biegu. A ona w ogóle nie rusza. Mimo że napięcie dostaje, które znika jak wepnie się je w kostkę dmuchawy.. Dodano po 6 Problem rozwiązany. Winny okazał się przekaźnik. Dokładnie ten znajdujący się w okolicy dmuchawy. Czarny element wpięty w białe gniazdo. Przekaźnik...
Panel klimy.
"...14v miedzy nimi sprawdzałem miernikiem." Ale bez obciążenia. Zapnij obciążenie i dopiero pomierz. Albo jest bardzo duży spadek napięcia na trasie sterownik - silnik (złącza po drodze, wsuwki, konektory, utlenione połączenia we wtykach) , albo sterownik był łaskaw wysiąść. Możesz prześledzić drogę przewodów od silnika i wszystko sprawdzić, pomierzyć...
Mam dokładnie to samo, wcześniej pomagało wyłączenie rekuperatora od sieci na jakiś czas. Zauważyłem również, że wówczas rekuperator pracuje jakby w zawieszeniu, gdyż nawet po otwarciu klapy wymiany filtrów wentylatory nie zwalniają, jak miało to miejsce wcześniej. W sobotę miałem znowu to samo i wszedłem w ustawienia kalibracji wentylacji, i moim oczom...
Winien jest przekaźnik K72-końcówka 15a. Ten przekaźnik podaje napięcie na panel nawiewu a co zatem idzie i klimy. Cewka tego przekaźnika jest zasilana z bezpiecznika f2(5A) w skrzynce bezpieczników przy lewej nodze kierowcy.. Wymień przekaźnik i po kłopocie. Dodano po 1 Winien jest przekaźnik K72-końcówka 15a. Ten przekaźnik podaje napięcie na panel...
Niestety nie byles uprzejmy udzielic informacji czy tam jest klima czy tylko ogrzewanie. No cóż... W wersji jaka mi wpadla pod reke od strony plusa jest bezpiecznik 30A oznaczony f43 (ze styku „30”) potem jest przekaznik k21 i przez 1 pin wtyczki C/G wychodzi bialy kabel 5 kwadrat bezposrednio na silnik dmuchawy.
To klimatyzacja automatyczna 7 biegowa?
tylko 12V
Witam Mam problem. Brak nawiewu. Napięcie jest na wtyczce wentylatora ok. 11,5V przy zgaszonym silniku. Wentylator podłączyłem pod prostownik i działa. Natomiast pod wtyczką nie działa. Co może być przyczyną? Nadmienie, że przeczyściłem styki wyjąłem z wtyczki i podłączyłem bezpośrednio pod wentylator. Czy natężenie prądu jest za niskie. pozdrawiam
żarówki 12 V 1,2 W z długimi wąsami. Jest tego pełno na allegro
Dziwne Być może alternator jest za słaby aby w pełni wszystko zasilić (i odcina - szczególnie diesel) To raz Dwa jeśli napiecie jest nie stabilne i nawet wentylator powoduje wahania napięcia to coś nie tak z alternatorem i lub reg w nim napięcia. Ja mam pomimo włączenia wszystkich bajerów (grzana szyba przód tył lustra grzanie 4 liter, grzanie w nawiewie)...
A np. na bezpieczniku zapalniczki jest napięcie?
Witam. Mam również podobny problem w citroenie C4 2005 klimatronik. Nawiew kabiny przeważnie działa normalnie ale czasami nie reaguje na zmiany nastaw na panelu tzn. mimo ustawionego nawiewu 1-8 wentylator stoi. Pomóc może tylko wyłącznie zapłonu i ponowne włączenie ale czasami 10 prób i nic a za godzinę za pierwszym jest ok. Co sprawdziłem to zasilanie...
Mam uszkodzona lodówkę uszkodzony był silniczek nawiewu zamrażalki napięcie na wtyku ok 12V ale nie kręcił, zamontowałem nowy ale wydaje mi się ze nadmuch powinien być do środka w stronę parownika potem do chłodziarki a dmucha do wnętrza zamrażalki tak ze powietrze nie przechodzi przez kanały tylko dmucha w stronę drzwi mam ten sam model silniczka D4612AAA21...
Zrób zdjęcie rezystora . Sprawdzałeś w nim termik ???? a pomiary robiłeś na włączonym zapłonie i włączonej dmuchawie ???
woda (mały obieg) przestaje krążyć w układzie chłodzenia (w dużym tez). Temperatura na silniku gwałtownie rośnie i czasami się zaczyna gotować a przez nawiew do środka samochodu zaczyna lecieć całkiem zimne powietrze. Termostat raczej nie ma wpływu , na maly obieg a tym bardziej że problem znika po W takim przypadku wystarczy tylko dodanie "gazu" powyżej...
W którym miejscu znajduje sie rezystor nawiewu w mercedesie w168 1.7 cdi
Witam Mam niecodzienny problem z moim autkiem, sprawa dotyczy nawiewu. Od jakiegos czasu mialem problem tego typu ze nawiem raz dzialal raz nie, az wkoncu przestal. Wykrecilem silnik i myslalem ze to szczotki, dlatego je wymienilem, ale dalej to samo. Silnik dziala po podpieciu pod akumultor oraz w kablu ktory wchodzi w silnik ciagle jest napiecie 12v...
na bezpieczniku od nawiewu jest napięcie lecz na kablu za bezpiecznikiem Spalony bezpiecznik?
tak sprawny , właśnie wróciłem od kolegi , podłączyłem swój do jego auta i nawiew działał . Dziwne jest to że na wtyczce do silnika nawiewu też mam napięcie 14 V z groszami , podłączałem go na krótko z gniazda zapalniczki i działał . A może przy poborze spada napięcie , jak to ewentualnie sprawdzić ?
Tak proponuje wymienić jeża. Na jeże wchodzi sterowanie z panelu . POmierz czy przychodzi napięcie sterujące z panelu oraz czy jest masa i zasilanie i nie ma napięcia wyjściowego.
UPDATE: Dzisiaj po około 20 godzinach postoju samochodu zmierzyłem akumulator i zrobiłem filmik odnośnie zmian napięcia. Postaram się go streścić: 1.Napięcie akumulatora po otworzeniu maski wynosiło: 12,87V 2. Wszelkie elementy, które mogą pobierać prąd były wyłączone. 3. Po przekręceniu kluczyka 1 raz spadlo do 12.60 4. Po przekręceniu 2 razy spadlo...
...ja jeżdżę :D tak na serio to sprawdź kostki i przewody pod względem przejścia, tzn. powyciągaj trochę kable, bo może któryś się nadrywa i to może być przyczyną takiego działania. Można też poprawić luty w samym climatroniku.
To jest wersja z dodatkowym osobnym sterowaniem za kierowcą. Dwa pokrętła mocą wentylatora i temperatury
Znalazłem instrukcję w necie i już wiem na jakiej pozycji pokrętła znajdują się poszczególne programy. Zmierzyłem napięcie na zasileniu grzałek i tak: 1) Program statyczny wg instrukcji włączone oba elementy grzejne. zmierzone napięcie na dolnej grzałce to 215 V. Na górnej zewnętrznej 123 V a na wewnętrznej 89 V. 2) Program piekarnik z nawiewem. Zmierzone...
Witam. Wymieniłem dzisiaj cały kabel alternator <-> akumulator. Powodem było napięcie ładowania w okolicach 13,26 V. Po wymianie kabla na 16^mm2 ładowanie 13,98 V na wyłączonych odbiornikach, a na włączonych mijania/drogowe/nawiew 13,60 V. Chwilę później podłączyłem przewód wzbudzania bo musiałem go przedłużyć i tu szok. Ładowanie bez obciążenia...
Napięcia sprawdzaj po uruchomieniu silnika!
Witam, Montaż przekaźnika numer 13 załatwił sprawę. Nawiew działa.
Wtyczka od wentylatora napięcie jest było sprawdzane
do radia i dmuchawy raczej nie chyba że główny zasilający po zapłonie ale reszta by też nie działała sprawdź kolor przewodu od bezpiecznika do radia czy dmuchawy sory ale nie mam schematu tylko tak mogę Ci pomóc
Istnieją, poszukaj regulatora PWM
Odpal silnik i powinieneś mieć napięcie.Jeżeli po zapaleniu silnika pojawi się napięcie to masz uszkodzony sterownik silnika wentylatora nagrzewnicy .
Alternator po remoncie (wymiana regulatora ze szczotkami, pierścień, łożyska) na maszynie pokazywał 14,5V. Po zamontowaniu w samochodzie miernik pokazuje zaraz po uruchomieniu 14V, po włączeniu świateł napięcie spada do 13,7V, dalej naciskam stop, włączam przeciwmgielne i nawiew to napięcie spada do 12V. Jaka może być przyczyna? Czy jak dam dodatkowy...
co miałby pokazać ten tester akumulatora sprawdzałem miernikiem napięcia, przy włączonych światłach, nawiewie i ogrzewanie tylnej szyby napięcia spada do 12,45V
Trzeba by zobaczyć po kolei na schemacie skąd to jest zasilane. Skoro bezpiecznik F28 jest sprawny to sprawdź jeszcze masę bo z tego co widzę to ma przełącznik idzie masa a nie plus.
Problem rozwiazany,przekaznik R6,dzięki za pomoc
tak, opornica czy rezystor to to samo
Sprawdz czy sie pokrywaja
Tak jak pisałem sprawdzałem napięcie na podłączonym wentylatorze i regulowanie mocą nawiewu nic nie zmienia napięcie jest albo zero albo bliskie 1.5v. Sprzedawca zapewniał że rezystor jest sprawny. Ale pewności nigdy nie ma. Problem w tym z jest ich bardzo mało i nie wiem czy warto jechać po drugi ponad 100 km aby sprawdzić. Dodano po 21 Dzwonilem do...
Zobacz czy nie wypala ci się plytka z bezpiecznikami na akumulatorze. Wszystko w porządeczku. Żadnych śladów wypalenia, korozji, uszkodzenia, słabych styków, uszkodzonych gniazd bezpiecznikowych, zacisków przewodów. Witam ja bym sprawdził masy od alternatora do silnika i dalej do akumulatora. Proponuje podłączyć miernik pomiędzy obudowę alternatora...
Jaką inną?Miałem sprawdzić czy alternator jest w 100% sprawny ,da radę to zmierzyć miernikiem cęgowym ? Bo zwykły mi do 20 amperów mierzy. Miało być krótko,a taka dyskusja się zrobiła . Jutro sprawdzę po dłuższej jeździe bez żadnego dodatkowego obciążenia (szyby , nawiew) jakie będzie napięcie po zgaszeniu silnika. Dodano po 43 Wie może ktoś ile odpalenie...
Podaj napięcie na ten pomarańczowy, one były od nadmuchu.
Czyli wymiana wentylatora Niekoniecznie trzeba sprawdzić co powoduje usterkę, może zimne luty bądź zanik napięcia.
Witam. Nie działą mi nawiew na wszystkich 4 pozycjach ani nie świeci kontrolka od wewnętrznej cyrkulacji powietrza. Bezpieczniki są ok. Od czego zacząć??? Nie ma tutaj na forum żadnej konkretnej odpowiedzi z podobnych tematów.
Klima, czy tylko nadmuch?
Ja nie napisałem, że napięcie zależy od obrotów tylko wydajność, a dokładnie prąd. Alternator musi osiągną minimalne obroty dla wzbudzenia, a przy obrotach biegu jałowego silnika jego wydajność jest niska, przy dużym obciążeniu regulator napięcia nie da rady utrzymać wymaganego napięcia. Włączone światła, nawiew, świece żarowe, dogrzewasz, podgrzewanie...
Witam! W moim polo zamarł mi nawiew kabiny. Napięcie zasilające 12V podane bezpośrednio na silnik dmuchawy powoduje pobór prądu 14A. Po wymontowaniu dmuchawy, okazało się, że turbina osadzona na wale silnika obraca się z oporem. Problem mój: Jak zdjąć turbinę z wału silnika, aby dostać się do panewek, w celu oczyszczenia i nasmarowania. Zakładam, że...
żółty kabel z radia musisz podłączyć w miejscu w którym ginie zasilanie po wyłączeniu zapłonu, np. w kostce stacyjki Błąd ! Na żółtym (+B) ma być stale +12V. Na czerwony (ACC) +12V musisz doprowadzić z instalacji samochodu z miejsca w którym ginie zasilanie po wyłączeniu zapłonu, np. w kostce stacyjki lub innym. Do pomarańczowego (ILL) możesz podłączyć...
Witajcie, W mojej Fabi wymieniłem miesiąc temu akulumator, napięcie po odpaleniu silnika 14V z małym hakiem ale niestety zostawiłem samochód na lampce do czytania i teraz pomimo przejechaniu 3kkm od tego incydentu napięcie z włączonymi światłami, nawiew na drugi "tryb" napięcie na aku po włączeniu jest 13.5V do ~13.7V Bez świateł, nawiewu oraz radia...
Witam DO MODERATORA Proszę nie zamykać tematu, bo przejrzałem fora i z tym problemem się nie spotkałem. Brak nawiewu renault laguna rocznik 94. Silnik nawiewu działa - sprawdzałem pod akumulatorem (wymieniłem tylko szczotki bo były zużyte i teraz się trochę grzeją do ok 70 st. C) Napięcie na wtyczce jest ok. 12V przy zgaszonym silniku (wymieniłem konektory...
Po tylu latach ze szczotek została połowa, do tego mogą być końcówki kabla ładowania zaśniedziałe co po włączeniu urządzeń powoduje duże straty spadek napięcia nawet ponad 0.6 V a powinno wynosić około 0.1 V bez obciążenia. Ja mam trochę młodsze auto o dwa lata, kupiłem drugi alternator miałem napięcie ładowania niecałe 14 V, po włączeniu świateł dmuchawy...
kolejne trzy przewody nic nie pokazują czy to plus, czy minus Ten cienki niebieski jest sygnałowym regulacyjnym po podłączeniu żaróweczki około 1 W względem masy kręcąc pokrętłem siły nawiewu żarówka zmienia moc świecenia. Drugi cienki to informacja zwrotna napięcie na wentylatorze. A trzeci nie pamiętam.
Bezpiecznik sprawny?
Najprościej -moc = prąd x napięcie (P=U x I).Zmierzyć prąd pobierany przez silnik.
Wymieniony na nowy, napięcie 12V
Witam, nie działał mi nawiew z przodu, wymieniłem szczotki i wyczyściłem komutator. Teraz sytuacja wygląda tak, że po włączeniu zapłonu dmucha cały czas na maksymalnych obrotach. Nieważne czy mam włączoną klime, ECON, czy też nawiew jest wyłączony. We wtyczce do wentylatora cały czas jest 12V. Przekaźnik "jeż" do wymiany? Czy jest coś innego, co reguluje...
Witam Mam problem z nawiewem, auto jak wyżej, rok 2002 2.0hdi 90km, klima ręczna. Parę dni temu przestał działać nawiew na biegu 1 i 2 , zaś 3 i 4 działa. Problem wydawał się błahy ale bo rozebraniu auto już tak kolorowo nie jest. Dostałem się do rezystora dmuchawy, bezpiecznik termiczny przewodzi, ale zdzwiła mnie jedna rzecz, z panelu sterującego...
Witam. Poszukuje informacji połączeń od bezpiecznika F18 do regulatora nawiewu kabiny. Bezpiecznik sprawny, napięcie nie dociera - czy po drodze jest jeszcze jakiś element wykonawczy lub przejściówki. Z góry dziękuje za pomoc.
Witam mam pytanie otóż po uruchomieniu silnika ładowanie akumulatora wynosi 14.6V i stopniowo spada aż do napięcia około 14.1V ( przy cały czas włączonym nawiewie- 3/4 prędkości, klima wyłączona) alternator Valeo 90A nowy po regeneracji ( po zdjęciu osłony plastikowej widoczny regulator jaki i reszta elementów oryginał Valeo) akumulator nowy dołożony...
Nie mam schematu do C4, ale w większości samochodów napięcie idzie na rezystor, gdzie jest w zależności od ustawienia nadmuchu obniżane (lub nie, gdy ustawisz nawiew na maksa) i z rezystora na dmuchawę. Więc zmierz napięcie na wtyczce dmuchawy (wpiętej) i sprawdź czy rośnie w miarę zwiększania siły nadmuchu.
Nie PWM, zmienia się napięcie jeżeli zmieni się liczba kreseczek na panelu.
Należy podążając za sugestią Slawek12328 otwożyć maskę, rozpiąć dwupinową kostke od silniczka (znajduje się po lewej stronie auta, okolice podszybia) i sprawdzić napięcie na niej.
Mam podobny problem, tylko że w Santa Fe 2.0 CRDI z 2003 r. Też mam klimatronik. U mnie działa tylko najwyższa prędkość. Wszystko jedno czy ustawiam ręcznie czy na auto. Sprawdzałem końcówkę "mocy" sterującą dmuchawę (jakiś tranzystor i chyba bezpiecznik termiczny) i raczej są ok. Wygląda na to, że nie jest podawane odpowiednie napięcie z panelu. Skok...
Tak. Zauważ, że silnik nawiewu pobiera prąd rzędu kilkunastu amperów. Teraz popodstawiaj sobie stosowne wartości do prawa Ohma i zobaczysz o co chodzi. Dla przykładu: przy prądzie 10A płynacym przez rezystor 0,5Ω uzyskasz na nim 5V spadku napięcia.
Sam nawiew to masz tam pod maską takiego tak zwanego jeża taka kostka zobacz czy nie są przewody zaśniedziałe upalone itd najlepiej odepnij wentylator i podepnij tam multimetr i załącz dmuchawę nie da to 100% pewności że wszystko ok ale jeśli daje napięcie to jest możliwość gdzieś zasiedziałej wtyczki i wentylator od nawiewu potrzebuje troszeczkę prądu...
Przy rozruchu napięcie spada pobieżnej 10V To jest akceptowalne. Bez podglądu parametru stanu naładowania akumulatora zachowanie alternatora jest dla mnie jak najbardziej prawidłowe. Odpal silnik z zapiętym miernikiem , włącz nawiew i zostaw tak na 5-10 minut . Zobacz czy nie podniesie napięcia .
Witam mam problem z nawiewami w Peugeocie 308. Nie dochodzi napięcie do wentylatora, sterownik klima/nawiew nie wywala błędu ale za to w BSI jest błąd braku komunikacji ze sterownikiem klimy. Wie ktoś może którą wtyczką, pinem powinien dochodzić sygnał ze sterowika klimy do BSI ??
Z klima to normalna rzecz ze nie mozna jej zima uruchomic,chyba ponizej 4 stopni ale jesli chodzi o nawiew o jest dosc dziwna sprawa. pozd
Przyczyną zbyt niskiego napięcia na nadmuchu była dioda oznaczona na schemacie jako 1N4148. Jednak jest to błędne oznaczenie bo w tym miejscu powinna być Dioda Zenera 9.1V. Po wymianie wentylator w hot air jak również regulacja nawiewu działa poprawnie.
Mam takie może dziwne pytanie, jakie powinno być napięcie w gniezdzie zapalniczki podczas jazdy? U mnie jest to na 13.6V mimo wyłączenia nawiewu nic nie wzrasta. To normalne napięcie?
Ten bezpiecznik 40A jest przed przekaźnikiem. Często w BSM wypala się nóżka tego przekaźnika. Podaj 12V na przewód który zasila silnik dmuchawy. Rozumie że nie ma tego napięcia.
P Wymiśliłem sobie że jeżeli przez taki "sterownik" podłączę nawiew - jedno wejście z sieci 220, drugie ze sterownika pieca - jak nie będzie napięcia w sieci wtedy mimo sygnału załączenia ze sterownika pieca który pracuje pod UPS nawiew nie będzie się załączał i piec powoli wygaśnie... Mam nadzieję że w miarę jasno to wytłumaczyłem... daj stycznik...
Czym sprawdzasz napięcie akumulatora?
Po drodze za stacyjką masz jeszcze przełącznik nawiewu i oporniki szeregowe, sprawdź czy tam pojawia się napięcie i czy jest podłączona masa do silnika dmuchawy.
sprawdzałem napięcie bezpośrednio od alternatora i jest tylko o 0,1 V lepiej wiec dalej za mało, kupiłem nowy regulator 14,5V i teraz przy włączonych światłach, nawiewie oraz radiu napięcie oscyluje ok 14,2 V :) na początku musiały się dotrzeć szczotki bo nie ładowało w ogóle ale po chwili było już dobrze wiec już wszystko gra, dzięki za pomoc temat...
W ogóle nie działa? Podejrzewam że przepaliły się rezystory, dosyć częsty problem widniejący w Hondach
Problem z nawiewem w Opel Corsa D z 2010 roku z klimatronikiem. Wymieniono rezystor, dmuchawę i panel, a nadal brak nawiewu. Przy włączeniu 7. biegu z zapalniczki gubi się prąd. Po włączeniu ogrzewania szyby przedniej, której nie ma w tym aucie, automatycznie włącza się 6. bieg. Wszystkie bezpieczniki są całe, wtyczki również. Który przekaźnik mógłby...
Napięcia sterujące są poprawne. Wg mnie padł regulator. (one tak mają)
Witam Nie działami mi wentylator tylnego nawiewu. Zdjąłem boczek, dałem napięcie na wentylator i działa. nie dochodzi prąd do wentylatora. Climatronik pokazuje błąd (nie pamiętam już jaki) ale coś Dmuchawa nawiewu tylego. Gdzie mogę szukać przyczyny? Przekaźnik, bezpiecznik? VW Sharan `96r 1,9 TDI Pozdrawiam
na panelu kabel czarno-niebieski pin1 masz napięcie?
Kończące się szczotki, ale to climatronic powinien wypluć w błędzie... W blokach pomiarowych porównaj napięcie rzeczywista wartość od zadanej.....
Jaki napięcie po włączeniu reflektorów i nawiewu? Jak leci przy próbie uruchomienia? ....Z mikroprocesorem - czy to dobrze? Przede wszystkim, jakie błędy?
sterownik nawiew nawiew tranzystor trafic nawiew nawiew iveco
połączenie szeregowy grzałka rejestrator trasy odblokować telefon samsung galaxy
samsung ue50au8002k samsung ue50au8002k
Volkswagen Golf 5 P1334 – błąd cewki zapłonowej cylinder 4, objawy, diagnostyka TSOP17xx, VS1838B, HX1838 – gdzie jest GND w odbiornikach IR? Układ pinów i identyfikacja masy