0.68 Ohm tolerancja 5%.
Czerowny to stały plus (30) niebieski to plus po stacyjce (15) a szary to plus po podświetleniu licznika, przęłaczników.
Witam Jak to są diody prod. CEMI to tu jest podany system kodowania i ich parametry: http://www.iele.polsl.pl/elenota/CEMI/di... Z powodzeniem możesz zastosować diody 1N4007 najbardziej popularne 1A/1000V Pozdrawiam. Tak za wszystkie trzy możesz wstawić 1N4007. Sprawdź sobie napięcia w karcie katalogowej i będziesz wszystko wiedział http://www.iele.polsl.pl/elenota/Fairchi...
Błąd ma jednego czujnika, ale czy z drugiej strony auta tester widzi prędkość koła. Można zakręcić nim na podnośniku. Jak czujnik nowy to może ktoś łożysko zmieniał i założył niewłaściwe. Możesz też przedłużyć kabelki z jednej strony na drugą i pokręcić kołem.
niebieski, szary, pomarańczowy i czerwony. Raczej niebieski, szary, złoty i oddalony czerwony czyli 6,8Ω tolerancja 2%.
Różnicami kolorów zbytnio się nie przejmuj, to francuz.
Warystor i rezystor...
Z przewodów wychodzących ze ściany nie podłączasz szarego, resztę łączysz: (ściana) (płyta) żółtozielony - żółtozielony niebieski - niebieski+szary brązowy - brązowy czarny - czarny
(at)yanes Masz rację, wydaje Ci się. Czytasz wybiórczo bez zrozumienia tekstu pisanego. Zakładając, że w rozdzielni przewody są podłączone zgodnie ze sztuką, to: Płyta > przewody w ścianie PE > PE (3 razem) Niebieski + Szary > Niebieski Czarny > Czarny Brązowy > Brązowy Dodano po 1 Odnośnie niebieskiego i szarego z płyty (N) i dwóch niebieskich z rozdzielni....
Żółtozielony do tego zacisku, do którego jest przylutowany żółtozielony przewód na płytce. Szary i niebieski do dwóch pozostałych pinów w kolejności dowolnej.
Witam potrzebuje opis kabli czarnej wtyczki z BMW od czujnika cofania.Mam tam piec kabli i niewiem co gdzie podlaczyc. brazowo-czarny Niebiesko-szary Niebiesko-zolty Zielono-bialy Bialo-czerwono-zolty Dzieki za odpowiedzi. Brązowo-Czarny – masa. Niebiesko-Szary – Gong (Piszczyk). Niebiesko-Żółty – sygnał wstecznego. Zielono-Biały...
Przydałoby mi się wiedzieć, jak powinno to wyglądać podłączone poprawnie. Zgodnie z instrukcją, w puszce: L1 - czarny <-> czarny od płyty N1 - niebieski <-> niebieski od płyty L2 - brązowy <-> brązowy od płyty N2 - niebieski <-> szary od płyty PE - żółto-zielony <-> żółto-zielony od płyty SZARY nie podłączony nigdzie.
A ile masz w wieży portów na kolumny(czy wieża ma zaciski tylko czarno-czerwone?, czy też niebiesko-szare?)? Bo z tego co rozumiem to masz podzielone kolumny na dwie sekcje (niskotonową i średnio-wysokotonową), a będą świadczyś o tym dwa kable wychodzące z kolumny (niebiesko-szary, i czerwono-czarny). napisz jak jest również pozdrawiam
Potrzebuje kolory przewodów sterujących przy module za schowkiem Niebiesko/szary i żółto/szary zamykają, niebieski i fioletowo/brązowy otwierają - wszystkie w czarnym złączu C3. Niebiesko/szare i niebieskie są tam zdublowane. Krańcówki: LP-pin1 biały, PP-pin14 zielono/fioletowy, PT-pin8 żółty, BG-pin13 żółto/pomarańczowy, wszystkie też w tym czarnym...
Nowa kostka- samochód Czerwony - żółty Żółty. - Pomarańczowy. Niebieski - zaizolować. Czarny. -. Czarny . Kostka głośnikowa,kolory i skróty. Brązowo-zielony--- + FL Szary. - FL Zielono-szary. + FR Zielono-czarny -. FR Brązowy. + RL Żółty. -RL Niebieski. + RR Niebiesko-szary - RR
O ile się nie mylę. Pomarańczowo biały – Pomarańczowy (RX+) Pomarańczowy – Żółty (RX-) Zielono biały – Zielony (TX+) Niebieski – Szary [PoE (+)] Niebiesko biały – Fioletowy[PoE (+)] Zielony – Niebieski (TX-) Brązowo biały – Brązowy [PoE (-)] Brązowy – Biały [PoE (-)] Czarny DC (-) Czerwony DC (+)
Wygląda na to że to szary. Wyjdź z tego założenia - że skoro silnik jest na 230VAC - to podłączając napięcie pod najwyższą możliwą rezystancję w tym silniku nie powinien się spalić - niech popracuje w ten sposób kilka minut i sprawdź czy się grzeje - potem posprawdzaj pozostałe nieco mniejsze rezystancje (uzwojenia) względem szarego - silnik może się...
Tu nie doczytałem - jeżeli sprawdzane na innym PSU to karta na "gware".
Szary z niebieskim razem mają być jako neutralny. Teraz to nie wiadomo, czy coś nie jest uszkodzone. Przepnij szarą żyłę tam gdzie niebieska i sprawdź.
Witam. Do wymiany 2 kondensatory po lewej stronie 2-go zdjęcia ( niebieski i szary ) . Niebieski kondensator ( kostka ) to :1µF / 275V AC Pozdrawiam maniek475.
Zdjęcia z innego forum to chyba to bo od golfa 4 Posprawdzaj i uważaj jak będziesz podłączał inne radio niż oryginalne.
Obrotomierz pobiera impulsy ze sterownika silnika. Przewody: niebieski i szaro-niebieski.
W każdej hurtowni po nr nadwozia dobiorą ci czujnik. Drugi koniec czujnika zakładasz krótki wężyk i tak jest w oryginale. 5- fioletowo szary 3 - niebiesko szary 2 - szaro zielony Więcej nie mam :(
Potwierdzam. Pierwsza sonda: 1 zielony - biały 2 żółty - biały 3 niebieski - szary 4 biały - czarny Druga sonda 1 niebieski - biały 2 szary - biały 3 zielony - szary 4 żółty - czarny Nr to oznaczenia z wtyczek. Pierwsza sonda to na schemacie B166, druga to B57. https://obrazki.elektroda.pl/2966402600_...
Otworz myszke i zobacz czy nie ma na pltce opisu pinow, co zreszta juz napisalem w poprzednim poscie. Zobacz tez tutaj, moze Ci to pomoze: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25...
Lampę podłączasz do połączonych przewodów: czarne - faza, niebiesko szare - N, żółtozielone PE jeśli lampa posiada. Więc musisz zastosować Wago potrójne lub jak dasz zwykle zaciski śrubowe to dwa przewody wtykasz razem z jednej strony a lampę z drugiej.
Witam , oznaczenia tego rezystora to : niebieski szary złoty złoty czyli 6,8ohma 5%tolerancji , zamontowany na płycie zmierzony omomierzem wskazuje 8,5 ohma . Pozdrawiam Gamoń .
Na LCD drukarki widnieje komunikat Enter Special Key Combo Z tego, co wiem, w tym momencie musisz po kolei nacisnąć przyciski: niebieski, zielony i szary, teraz niebieskim i szarym szukasz odpowiedniej opcji, na koniec wybierasz ją zielonym.
Cześć. Na tym schemacie oporniki to te prostokąty. Ich wartości to 3k= 3000Ω(pomarańczowy, czarny, czerwony i złoty/srebrny) i 680Ω(niebieski, szary, brązowy i złoty/srebrny).
Spróbuję to nagrać jutro i wrzucę odpalam nic nawet dymek nie idzie po 4/5 min zaczyna gęsto dymic szaro niebieskim dymem, przegazuje i zaczyna lecieć normalna para lekka już nie gęsta i jak zawsze leciała jak chłodno bo dodam że auto w gazie,
Napisz, które przewody mają przejścia do innych przewodów, np: czarny - niebieski, szary - brązowy, ... itd. Jeśli możesz, zmierz oporności. Czy silnik ma tabliczkę znamionową? Czy wiesz gdzie poprzednio pracował?
CAN H - pin 20 (zielony) szare złącze 60pin tył modułu kierunkowskazy - pin 20 (niebiesko/biały) czarne złącze 20pin przód modułu kierunkowskazy - pin 10 (niebiesko/szary) czarne złącze 20pin przód modułu
I post 4 wcale nie wyjaśnia bo schemat jest na trzy kable a nie na cztery. No to liczymy: 1.Zielono-żółty 2.Niebieski(szary) 3.Czarny 4.Brązowy
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... W twoim przypadku jednak bym zalecał podpięcia szeregowe czyli impedancja wyniosła by 12 Ohm, ponieważ wzmacniacz jest przystosowany do głośników 8 Ohm a przy 3 Ohm może się uszkodzić jeżeli zbyt mocno się podgłosi. Czyli czarny "-", czerwony spiąć z niebieskim, szary "+".
Czyli brązowy w ścianie do niebieskiego w lampie i szary ze ściany do czarnego? NIe brązowy do czarnego, szary do niebieskiego Trzeba teraz sprawdzić czy rzeczywiście ten szary z sufitu to ten sam co szary w kostce WAGO (sprawdzić ciągłość tej żyły) Kol. kokapetyl ma rację trzeba to sprawdzić. Na tym przewodzie neonówka nie powinna świecić. A czy w...
Witam ! zielony, brązowy - 64.9 Ω różowy, żółty - 64.7 Ω niebieski, szary - 63.5 Ω Prawdopodobnie jest to silnik trój fazowy ( trzy uzwojenia o podobnej oporności ). Pozdrawiam. Stefan
Zupełnie źle odczytujesz kolory i wartości rezystorów. Ten "mały" ma zółty-fioletowy-czarny, a ten "duży" ma niebieski-szary-złoty. Miernik pokazuje więc prawidłowo wartości rezystancji. Jeśli nie znasz na pamięć kodów kolorowych, to od tego są w sieci kalkulatory i tabelki.
Do sprawdzenia masa z komfortu do lampki na kablu niebiesko/szarym. Masa sterująca jest wspólna dla wszystkich lampek, więc problem leży w połączeniu między lampkami przodu a komfortem. Reszta kabli (czerwono/niebieski i brązowy) jest sprawna bo możesz załączyć oświetlenie przełącznikiem w podsufitce
Postaram opisać Ci ułożenie klawiszy rzędami od góry: I rząd > biały, biały, czerwony II i III rząd > wszystkie białe IV rząd > biały, szary, biały V i VI > wszystkie szare VII rząd > czerwony, zielony, żółty, niebieski, szary VIII rząd > wszystkie szare IX rząd > biały, szary, szary X rząd > wszystkie szare XI rząd > szary, szary, szary, biały.
Podłącz zasilanie 230V do przewodów: niebieski i czarny; kondensator do szary-czarny. Później spróbuj innej kombinacji: zasilanie do niebieski i szary; kondensator do szary-czarny. Powinieneś uzyskać zmianę kierunku obrotów...
I faktycznie między żyłami niebieską a brązową/szarą/czarną mam napięcie 238V. No to jak to w końcu jest: 1) Pełne napięcie wprowadzono po czarnym przewodzie i tak: L1 (czarny)- L2 (brąz)- 120V L1 (czarny)- L3 (szary)- 80V L2 (brąz)- L3 (szary)- 80V L2 (brąz)- N (niebieski)- 90V L3 (szary)- N (niebieski)- 120V W szachcie na klatce przy liczniku mam...
Jeśli instalację wykonali profesjonaliści to niebieski z żarówki do szarego z "kostki", brązowy z żarówki do brązowego (lub czarnego). Najlepiej sprawdź czy aby na pewno szary w "kostce" jest przewodem N.
Obstawiam że niebieski i szary gdy napięcie zasilania jest 220V, niebieski i brązowy gdy w kontakcie 240V. Ja bym pierwsze podłączenie zrobił przez żarówkę.
Zdaje się, że ta wieżyczka ma zwrotnicę aktywną i osobno wyprowadzona jest sekcja nisko (czerwony + czarny) oraz wysokotonowa (niebieski + szary). Nie podłączaj obu par kabli do kolumny, jeśli nie będą wyjęte zwory (blaszki) z terminali kolumn - widzę na 1 zdjęciu, że tak właśnie zrobiłeś. Odkręć zaciski kabli w kolumnach, wyjmij blaszki i dopiero wtedy...
To niebieskie i szare, to nie są uzwojenia pierwotne moim zdaniem, tylko wtórne.
2 x port SATA 6Gb/s, szary 4 x port SATA 3Gb/s, niebieski W szare wepnij dyski, nagrywarkę w niebieski. Dyski mają być na dole 2 od prawej.
znalazłem probówkę i sprawdziłem, że świeci się przy czarnym kablu, szarym i brązowym, przy niebieskim nie świeci.
wiem,sterowanie masą, niebieski zamknij,szary otwórz,trzeba było od razu zapytać.
Zmianę języka dokonujemy z poziomu klawiatury urządzenia. 1. Przy włączonym urządzeniu naciskamy i trzymamy POWER i ANULUJ --> puszczamy oba przyciski. 2. Pokaże się komunikat ENTER SPECJAL KEY COMBO. 3. Wciskamy kolejno NIEBIESKI, ZIELONY, SZARY - ukaze się SUPPORT. 4. Za pomocą przycisku niebieskiego lub szarego wyszukujemy komendę RESETS MENU lub...
To daje około 3 VA - najwyraźniej uzwojenie pierwotne zrobiono na większą moc, niż wtórne, i należałoby moce wtórnych przyjąć o 15% większe, niż wynika z obliczeń - czyli 2x57.5 VA (czerwony-czarny-czerwony), 2x10.5 VA (pomarańczowy-żółty-pomarańczowy), 3.5 VA (fioletowy-niebieski), 0.5 VA (niebieski-szary). W sumie 140 VA.
podłączyłem masę pod zawias w drzwiach Podłącz do stałego punktu karoserii, oczyść miejsce podłączenia z lakieru. Sprawdź na złączu centralki c.zamka czy jest zasilanie. Kierunkowskazy podłącz do niebieskiego i niebiesko/szarego przewodu, znajdujących się w wiązce przewodów za panelem bocznym tapicerki słupka po stronie kierowcy.
Odpowiedź na drugie pytanie jest prosta, to jest typowe liczenie kalbli stacyjnych, czyli: biały-niebieski biały-pomarańcz biały-zielony biały-brązowy biały-szary czerwony-niebieski czerwony... czarny-niebieski czarny... żółty-niebieski żółty... biało-niebieski (w niebieskie paski)-niebieski biało-niebieski... Są też kable tzw. czwórkowe, przeważnie...
L1 - czarny > czarny L2 - brązowy > brązowy L3 - szary N - niebieski > niebieski z szarym Ochronny - zielono-żółty > zielono-żółty L3 wolny rozumiem że czarny może być z brązowym połączony jaki i czarny z czarnym ? TAK.
Niestety ale to panel
Tu masz schemat kostek z radia oryginalnego http://obrazki.elektroda.pl/6150135300_1... Wg numercaji: 1 - Minus (brązowy) 2 - Podswietlanie po światłach (niebiesko-szary) 3 - Plus (niebiesko-czerwony) 4 - Elekrtyczna antena po zapłonie (biały) 5 - Plus zdaje sie ze do pamieci lub brzeczyka ale nie jestm pewien (niebiesko-czerowny)
Jest pewnie szary zamiast niebieskiego. Czarny i brązowy to przewody gdzie dopinasz kondensator. Żółto-zielony to ochrona (PE). Zostaje ostatni, zapewne szary, który jest wspólnym.
Caddy w budzie z Polo Classic? To o ile wiem, nie ma kontrolki mijania, natomiast pozycyjne to złącze niebieski, pin 20, szaro-niebieski przewód.
Nie pomyl się przy podłączaniu płyty. Na oryginalnym kablu rozdzielasz czarny i brązowy i podłączasz pod 2 różne fazy, niebieski z szarym pod neutralny. Sprawdź, czy w kablu w puszce na pewno niebieski jest neutralny.
to ty chcesz podpiąć te kolumny pod jedno gniazdo we wzmacniaczu czy jak bo nierozumień ja mam wieże panasonica i wiem jak ze z kolumny wychodzą dwa komplety kabli czarny-czerwony(niskotonowe) niebieski -szary (wysoko tonowy) w tych wieżach sygnały są rozdzielane już w niej wiec jeśli chcesz dać je pod wzmacniacz z pełnym pasmem musisz zastosować zwrotnice
Jeśli silnik kosiarki jest już wysłużony, to może czas pomyśleć o remoncie. Sprawdź odmę silnika. Czy przypadkiem nie kosiłeś na pochyłościach terenowych, co, może tłumaczyć zassanie oleju i stąd nadmierny dym. Sprawdź poziom oleju (czy był wymieniany na świeży po sezonie pracy). Gaźnik do przeczyszczenia (dysze) i filtr powietrza do ewentualnej wymiany....
Więc jak byś przyporządkował kolory kabli do cyferek? Czarny, brązowy, szary, niebieski
Weź żarówkę od przedniego postojowego i sprawdź czy zaświeci na włączonym zapłonie, na włączonych światłach gdy podłączysz ją pomiędzy masę i czerwono-biały, masę i niebiesko-szary oraz masę i czarny w kostce z 4 przewodami. Jeżeli bezpieczniki sprawne to mogła uszkodzić sie kostka stacyjki - styk S. Jak sprawdzisz opisane powyżej to będzie wiadomo...
Według zdjęcia starego unifonu IKA: niebieski - wywołanie szary - słuchawka biały - mikrofon zielony - masa brązowy - zamek Wekta ma kolejno: 1 - wywołanie (niebieski) 2 - masa (zielony) 3 - słuchawka (szary) 4 - mikrofon (biały) 5 - zamek (brązowy) 6 - zamek Lewa zworka musi być zdjęta, prawa założona (to dlatego, że instalacja jest 5 żyłowa).
Nie widzę dokładnie na zdjęciu ale na moje oko to niebieski (a raczej szaro-niebieski) jest na pinie nr.6. Pierwszym od masy(brązowym) w tym samym rzędzie, potwierdzisz? Zamień miejscami grubszy przewód czerwono-niebieski z cieńszym czerwonym i powinno już być dobrze.
Opis kabli w starym LF-3 od góry: wywołanie - żółty słuchawka - brązowy mikrofon - niebieski masa - szary przycisk - zielony przycisk - biały
Szaro-czerwony {może być szaro-biały} otwiera, czerwono-niebieski zamyka. Brązowo-szary to przewód komfortu i jednoczesnego zamknięcia drzwi, czyli możesz wtedy pominąć podłączenie czerwono-niebieskiego. Przewody są za osłoną boczku. Sterowanie oczywiście masą.
Dają dają... przecież od jednej kolumny idą 2 kable, jeden czerwono-czarny do przedniego głośnika średnio-nisko tonowego i wysoko tonowego, zaś drugi niebiesko-szary do głośnika sub-nisko tonowego czyli tego z boku... zaś co do mocy jaką tam piszą to bym nie przesadzał, max dla tej wieży to 2x25-30W na przednie głośniki i 2x30-40W na subwoofer :) ale...
a co mam zrobić z tą złączoną parą L3 (szary)+N (niebieski)? Ja tu nie widzę żadnego problemu, wszystko jest opisane na zdjęciu nr. 03 czyli: Faza L1 do przewodu czarnego na łączówce w ścianie. Faza L2 do przewodu brązowego na łączówce w ścianie. Ochronny PE zielono-żółty do przewodu zielono-żółtego na łączówce w ścianie. Zwarte przewody niebieski...
Sprawdź tak, połącz +5V standby (czerwony) z power_on (niebieski), a sense (szary) z masą.
Podłączenie unifonu Cyfral Smart 5p: MASA - biały RING - niebieski SPK- szary MIC- zielony SW1 - brązowy Zwory: ZW1 i ZW2 - wyjęte ZW3 - założona Pozdrawiam
Nowa teoria z tym olejem. Jak silnik bierze olej to dymi na niebiesko-szaro. Nie spalone paliwo dymi mocno na czarno gdyż jest to spalanie nie zupełne, czego skutkiem jest sadza!! ON także dymi na niebiesko ale tylko wtedy gdy zostaje za słabo sprężony z powietrzem- wcale nie dochodzi do samozapłonu. Jeszcze raz sprawdź ustawienie "zapłonu" Weź pod...
A4 (rok 94-99) Otwieranie masą i zamykanie masą. Wepnij się między drzwiami kierowcy i centralką centralnego zamka przy 6 pinowej wtyczce pod deską rozdzielczą. Kolory w zależności od rocznika. Otwieranie- szaro-biały lub żółto niebieski, zamykanie - brązowo-szary lub czerwono- niebieski. Rocznik 94-96 ma zamek pneumatyczny sterowany naprzemiennie+-....
Osłona sieciowa wbudowana w Windowsa czy pochodzi z zewnętrznego programu (antywirus/firewal).
Według elsy : Pin 1 czarno/żółty lub czarno/czerwony (2001) idzie do kostki brązowej 10pin (skrzynka z ecu)na pin 8, póżniej zmostkowany jest z innymi przewodami. Zasilanie do tego punktu brane jest z bezpiecznika nr 5 (15A). Pin 2 brązowy do masy w wiązce przewodów wtrysku bezpośredniego Pin 3 niebiesko/szary lub czerwono/szary idzie do tej samej kostki...
Mam ubogi schemat, do licznika do pinu 6,wtyk 6pin 'E;, kolor kabla szary-niebieski,brak informacji skąd idzie.
Witam! Udalo rozwiazać sie problem mam to samo a nwm co to moze byc tez jest wycięty dpf
Syjam nie rób doświadczeń bo sie to żle skończy! Otwieranie i zamykanie wszystkiuch drzwi oprócz kierowcy!?jaki to ma sens majac alarm który może zamykać i otwierać drzwi. Przerobiłem to własnie z poradami typu "do złącza 25 i 24" i omało nie uwaliłem modułu komfortu! dopiero schemat mnie naprowadził jak to zrobić! Musisz pamiętać ( to w pewnym sensie...
jak powinienem podłączyć unifon analogowy Cyfral Smart na miejsce starego unifonu? MASA - zielony RING - niebieski SPK - szary MIC - żółty SW1 - brązowy SW2 - biały Zwory: wszystkie wyjęte.
Jak masz znajomego lakiernika samochodowego, to niech je pryśnie ze dwa razy lakierem samochodowym plus klarem. Widzę że wystrój pokoju jest szaro czarny, więc albo na czarno albo jakiś odcień gray ew szaro-niebieski. Pozdrawiam.
Podłączenie nowego unifonu: ZL1-wolne ZL2-biały ZL3-brązowy ZL4-zielony ZL5-niebieski ZL6- szary Zwory: ZW1- założona Zw2-zdjęta Pozdrawiam www.alfatech.net.pl
Witam serdecznie. Mam problem bo wyciągałem piny z wtyczki przepływomierza w BMW E38 735i M62 3.5 v8 z 97r. Zrobiłem wcześniej zdjecie jak są włożone lecz przez przypadek usunąłem dzieci i teraz mam problem bo nie wiem który gdzie był (4piny okrągła kostka ) proszę o jakiś schemat albo jaki kolor w którą dziurkę. Pozdrawiam serdecznie brązowy -> pin...
niebieski i szary na bieguny grzałki, żółto-zielone to przewody zerujące jeden na końcówkę męską blachy grzałki a drugi prawdopodobnie na styk zerujący silnika (nie widać tego na zdjęciu)
Patrząc na wtyczkę od strony kabli: Od prawej żółty/niebieski i żółty/szary impulsator na środku czarny/żółty masa. Niebieski/fioletowy cewka WN z lewej czerwony/szary +12V, zasilanie modułu Na schemacie występuje jeszcze kabel niebieski - masa Teraz uniwersalny moduł DC-CDI https://obrazki.elektroda.pl/6531413600_...
Unifon ACO INS-UP720B będzie właściwy.
Raczej zapalniczka, na szarym z niebieskim powinno pojawić się napięcie po włączeniu postojówek (podświetlenie)
czerwony-plus,czarny-masa,biały-wyzwalan... plusem,niebieski-wyzwalanie masą, szary z alarmu łączysz z białym syrenki,temat wałkowany wielokrotnie.
moduł za schowkiem podszybie, seledynowo czerwony i szaro niebieski - masą
Niebieski w głowicy (0,3bar-a) a przy filtrze szary (0,9bar-a). "Szefem" tutaj jest szary :D niebieski ma "mało do powiedzenia" ;)
Witam mam podobny przypadek BMW f25 n20 2013r rano puszcza dyma niebiesko/szary przy odpaleniu Później jest czysto oleju nie bierze i nie ubywa na komputerze Czy też może być problem z uszczelką lub przewodem olejowym od turbo?
Ze zdjęcia wynika: niebieski - mikrofon szary (lewy) - słuchawka czerwony - wywołanie zielony - elektrozaczep szary (prawy) - masa Wg mnie brakuje 2 przewodu do elektrozaczepu (punkt lutowniczy pomiędzy zielonym i czerwonym)
czarny-L brązowy-z-niebieskim czerwony-N szare-termik
Możliwe uszkodzenie karty, z tym producentem jest sporo wadliwych kart, nie wiem tylko jak w przypadku modelu 6870.
http://obrazki.elektroda.pl/2530372300_1... Czerwony i brązowy - pod S. Reszta jak na zdjęciu. Dla potomnych!
Wynika dużo. Do upewnienia się, dwa przewody z lewej 3 żyłowe to pewnie zasilanie, do połączenia kolorami razem, tak samo z tym 4 żyłowym, z tym, że niebieskie z szarą. Brązowe z tamtych dwóch do łącznika na zasilanie, a z łącznika osobne klawisze na czarny i brązowy z 4 żyłowego.
Powinien działać 6-czarny 2-zielony 1-brązowy ca-niebieski 9-biały(szary)
Stary unifon to Wekta. Ma on kolejno od lewej: wywołanie - biały masa - niebieski słuchawka - czerwony mikrofon - zielony zamek - szary zamek - brązowy zworki są zdjęte (instalacja 6 żyłowa) Nowy unifon należy podłączyć tak: MASA - niebieski RING - biały SPK - czerwony MIC - zielony SW1 - szary SW2 - brązowy zworki zdjęte (ZW1, ZW2 i ZW3)
To jest element kolo tego kondensatora niebieskiego na takim radiatorze "szarym"
W instalacji masz: Biały - słuchawka Niebieski - mikrofon Zielony - wywołanie Brązowy - masa Czerwony - zaczep Pozwolę sobie wprowadzić małą modyfikację: Biały - słuchawka Niebieski - mikrofon Zielony - wywołanie Szary - masa Brązowy - zaczep Przyłączasz do IKA od lewej: wywołanie - zielony słuchawka - biały mikrofon - niebieski masa - brązowy zaczep...
brązowy - masa dla czujnika na zegary brązowy z niebieskim - czujnik zegary szary z białym (ewentualnie czarny) - masa czujnik ECU brązowy z szarym - czujnik ECU
Witam Jak masz czym sprawdzić to zobacz czy czarny, brązowy i szary to przewody fazowe, próbówka powinna wystarczyć, najlepiej miernik. Najszybciej dla ciebie jak nie chcesz nic zmieniać w skrzynce podłączeniowej to Czarne razem Brązowe razem Żółto-zielone razem i najważniejsze Niebieski z puszki ze ściany połącz z niebieskim i szarym kuchenki Schemat...
szary niebieski szary ekran niebieski napis szary kabel
vivaro podłączyć wtyczka podłączyć sabotaż jakie napięcie ne555
integra logika mikrokomputer cobra
Jak wprowadzić modem Huawei E-3276 w tryb recovery? Transformator wyjściowy do wzmacniacza lampowego 15W SE