Napięcie na zasilaniu kompresora jest zawsze w granicy 200V +-3v nawet jak kompresor osiągnie ciśnienie i się wyłączy , słychać CHYBA wtedy taki syk krótki (nie mam teraz pewności czy na wszystkich). Zaraz za transformatorem przed szczotkami też jest 200v , transformator JETS ZASILNY MIĘDZY FAZOWO 400V . Spada napięcie spada moc ale nigdy amper się...
Przy dużym mrozie w tych silnikach zamarza wilgoć w odmie oraz w kanałach odprowadzających olej z głowicy do skrzyni korbowej. Skutkuje to tym, ze pompa po odpaleniu wypompowuje cały olej z miski do głowicy i wywala nadmiar za silnik. Przyczyną jest eksploatacja na krótkich trasach, niedogrzanie silnika i wydzielania się pary wodnej która po prostu...
sprawdzałes węże i sa ciepłe :) -to masz odpowiedz ze uszkodzony termostat bo po osiagniecie własciwej temperatury powinny byc gorące (przynajmniej chłodnica) prawidłowa temperatura KAŻDEGO silnika spalinowego to 85-95'C... to nie Żuk ze ma miec 70'C :) ad.1 moze byc uszkodzony czujnik -ale dlaczego takie spalanie na trasie ??? ad.2 moze byc zapowietrzony...
A czy dzieje się coś? W sensie że spada też moc ogrzewania albo wyraźnie widać niedogrzanie silnika bo Ci spalanie znacząco wzrosło? Pytam bo, bez urazy, Twoje pytanie jest świetną odpowiedzią - odpowiedzią dlaczego od kilkunastu lat zdecydowana większość producentów aut (jeśli w ogóle umieszcza wskaźnik temp na zegarach) programuje go tak by pokazywał...
Witam, Autko to Ford Sierra 1.6i z silnikiem CVH o mocy 59kW lub 80 kucyków. Rocznik produkcji 1990, sedanik. Mam następujące problemy na ten moment: - TPS (Throttle Position Sensor) lub Potencjometr Wychylenia Przepustnicy i jego powiązanie z wolno spadającymi obrotami - auto nie nagrzewa się do temperatury roboczej podczas jazdy - ciśnienie w układzie...
Ale dlaczego nie uzyjesz oryginalnej czesci? Czy ten silnik ma znane problemy z wada fabryczna?
Witam serdecznie Mam sprawę do wyjaśnienia. Pacjent to Skoda Faworit 1.3 1993r. 135L, gaźnik, aparat zapłonowy na rozdzielaczu Mam dziwny objaw wahania temperatury płynu chłodzącego w układzie silnika przez co zbiornik wyrównawczy wywala co jakiś czas płyn. Wymieniłem aparat zapłonowy bo od niego zaczęły się problemy [ale to inny temat] , ustawiłem...
Awaria termostatu zazwyczaj powoduje niedogrzanie silnika (nie osiąga temperatury roboczej albo robi to bardzo długo). Ilość płynu chłodniczego utrzymuje się na stałym poziomie?
Oczywiście że niedogrzanie silnika ma tu też wpływ i to znaczny. Zrobiłeś taką naprawę jaką zrobiłeś, czyli same pierścienie. Dodatkowo niska temperatura, olej rozrzedzony paliwem i zamiast go przybywać, będzie wręcz odwrotnie. Doprowadź układ chłodzenie do porządku a później módl się, żeby sama wymiana pierścieni to był trafny wybór. Powodzenia.
Wydaje mi się że też przez to niedogrzanie więcej pali..... Jeśli silnik faktycznie jest mocno niedogrzany, to rzeczywiście pali więcej - to normalne zjawisko. Typowym objawem niedogrzanego silnika (także w innych samochodach) jest osad przypominający "majonez" odkładający się na wewnętrznej powierzchni korka oleju.
Temat ma już kilka lat ale jeśli chodzi o silniki 20V (ADR,ARG, APT) to wyjaśnienie przyczyn różnych usterek nie jest czasami takie łatwe jak mogłoby się wydawać. Samochody z tymi silnikami (bez turbosprężarki) mają podane na wklejce w bagażniku zużycie paliwa w cyklu miejskim na poziomie 11,7-12,3l/100km a więc dość dużo. W trasie zużycie to około...
Witam!!! Panowie autko postało jeden dzień i po przejechaniu ok 4km-rozpoczęło się przerywanie, kichanie i koniec jazdy.Oczywiście po 10 min odpalił i pojechałem dalej.Oto moje pytanie.co jest odpowiedzialne za ten kaszel?.Rura od ciepłego powietrza załozona, cewka, przewody wn, swiece mają ok pół roku i uważam że są oki(żadnych iskierek w ciemności...
Zaslyszalem wlasnie takie pojecie : "przegrzany silnik". Chcialem zapytac jakei sa objawy takiego silnika.Jak szbko lapie on temperature.Jak szybko zaczyna sie gotowac i uniemozliwia jazde? Czy ma normalna moc? Cos jeszcze ciekawego oprocz moich pytan? bardzo prosze o odpowiedz osoby ktore cos moga o tym wiedziec.
witam.oglaszam sie na tej stronie poniewaz mam spory problem z moim malym fiacikiem :cry: wyjasniajac stan rzeczy to nabylem ten samochodzik okazjonalnie i calkiem przypadkiem.jednak stary wlasciciel jezdzil na wodzie w wkladzie chlodzenia i teraz mam problem z temp. w ukladzie.po amatorsku podejrzewam zabity syfem termostat.gdy temp. wzrasta na pulpicie...
po odpaleniu silnik gasnie... jesli nawet nie to podczas jazdy przy najblizszym wcisnieciu sprzegla sie zadlawia... ale jak juz sie nagrzeje to fakt obroty potrafia zafalowac ale sie nie dlawi... przeczyscilem silnik krokowy i zresetowalem kompa i wciaz to samo... czy jest sens wymieniac krokowca? czy moze to cos innego?
Witam, Mam problem z cc 700 gaźnik weber, Autko ogólnie daje rade w zime zapalać i jest wszystko w miarę jak kilka minut się nim nie pojeździ np 10-15, problem jest po zapaleniu silnika zapala od razu bez problemu ale przez nastepne kilka minut strasznie sie dławi, jak ruszę i stane na światłach to potrafi zgasnąc ciagle musze dodawac gazu zeby nie...
Witam, czy uszkodzony termostat tak jak w moim przypadku nie dobija do 90c-wskazów zatrzymuję się prawie 2 kreski przed 90, czy takie niedogrzanie silnika może powodować przeładowanie i w tym przypadku przejście w tryb awaryjny?
Witam! Chciałbym zrobić chłodzenie puszki z powietrzem o objętości ok. 7L. Sęk w tym, że jest to puszka powietrza dolotu silnika. Potrzebowałbym coś co będzie utrzymywało stałą temperaturę 10 czy 15*C w tej puszcze niezależnie od powietrza na zewnątrz. Chłodziarka musiałaby wtłaczać nonstop chłodne powietrze do komory, by zapewnić prawidłowe działanie...
Witam Panowie koledzy czy spotkaliście się kiedyś z takim przypadkiem że silnik ciepły był odstawiany przez falownik - sygnalizował zwarcie uzwojeń, a przy pomiarach na zimno wszystko było w porządku , ten sam silnik na zimno da się uruchomić. Bardzo proszę o pomoc.
Mazda 323F BG 1991 1.8 16V sohc 106KM ,autko normalnie odpala i chodzi,obroty spadają do 800 i jest OK, nagle po rozgrzaniu obroty wzrastają do 1500 i po dodaniu gazu auto się dusi jakby nie dostawało powietrza, z rury kopci i śmierdzi samo paliwo. Trwa to ok 10minut i nagle znów obroty spadają i chodzi normalnie. Podmieniłem aparat kompletny,przepustnice...
Witam, silnik z przeznaczeniem do ruraka ,buggy. poj 2.0, termostat w króćcu przy głowicy idącego do chłodnicy, usuniecie nagrzewnicy <małego obiegu, tylko chłodnica i silnik, chce aly cały czas płynęła woda przez chłodnice, czy sa jakieś skutki uboczne usunięcia termostatu
Witam mam problem z silnikiem hatz 1B20 pracuje w zagęszczarce . Na zimnym silniku pali bez problemu ale przy dodawaniu gazu dymi na czarno i jak sie nagrzeją nie idzie go odpalić. Doczytałem na forum że będzie to wtrysk i teraz mam pytanie czy lepiej kupić gotowy wtrysk czy samą końcówkę. Przy wymianie końcówki trzeba regulować ciśnienie wtrysku??(jeśli...
Witam, Mam silnik od Wiatki z 1985 roku, podłączyłem go według tego co znalazłem na forum, ale po 10-ciu minutach silnik zrobił się tak gorący że aż było go "czuć". Potrzebne mi mniejsze obroty, 300obr/min przy niewielkim obciążeniu przy pracy ciągłej. Co zrobić żeby go nie spalić? Może nie odpowiada mu napięcie, dawniej było 220V? Pozdrawiam, mr012
Witam. Mam problem jak w temacie. Od jakiegoś czasu załączenie silnika 3 fazowego powoduje wyrzucenie różnicówki( dodam, że wcześniej wszystko działało bez zarzutów) sprawdzałem czy nie ma przebicia miedzy fazami, nie ma. Nie ma też przebicia z obudową. Zauważyłem jedną niepokojącą rzecz zaśniedziałe styki i resztki rdzy w puszce prawdopodobnie dostała...
Witam Mam pewien problem/zapytanie Mam audi 80 1.8 silnik JN na mechanicznym wtrysku KE-jetronic. Chodzi mi o odpalanie silnika w pewnych zakresach temperatur. Kiedy silnik ma ok 30-50*, a raczej płyn chłodniczy, auto po odpaleniu gaśnie po czym po krótkim kręceniu rozrusznikiem odpala. Kiedy płyn ma mniejszą temperaturę odpala lekko spadają obroty...
Mam taki problemik. Mianowicie po uruchomieniu samochodu, na zimnym silniku, strasznie drży wszystko wewnątrz. Wiem, że taki jest urok cc :-) Ale ostatnio to jest katastrofa! Wszystko pogorszyło się po wymianie poduszek (dwie, trzecia była w porządku). Gdy silnik się rozgrzeje to wszystko jest w porządku Może ktoś ma pomysł co to może powodować. I jeszcze...
Witam. Posiadam Cinquecento 704 z 1994 roku. 1. W okresie zimowym mój dzielny samochodzik :) troche szwankuje, tzn. podczas troche dłuższej jazdy np. po przejechaniu ok 100km silnik zaczyna slabnac, temperatura płynu chłodzącego zaczyna spadać, po kolejnych kilku kilometrach silnik pracuje tylko na jednym "garze" i zaczyan szarpac, teperatura spada...
mam 323 po wymianie płynu chłodniczego, jak chwilkę pochodził silnik [nie dłużej niż 10 minut po 20 minutowej spokojnej jeździe] wskazówka temperatury silnika była milimetr od czerwonego pola i zaraz cały płyn zaczął sikać pod dużym ciśnieniem dziurką od chłodnicy. Wcześniej rozwaliło mi chłodnicę, jeszcze latem, jak była tam woda, powstało pęknięcie...
Witam wszystkich mam problem w moim 1.8t AJQ Mianowicie jadąc samochodem po ok 3 km zaczął mi przerywać( dawać objawy jak zepsuta cewka zapłonowa), po ok 6km dojechałem do swojego celu i zostawiłem na dosłownie 5 minut samochód na włączonym silniku i: Najprawdopodobniej ciśnienie spowodowało gdzieś pęknięcie przewodu i oczywiście zalanie silnika i chmurę...
Witam Mam Passata 93 benzyna i LPG. Auto nawet podczas dużych mrozów odpala od pierwszego sztycha ( oczywiście na benzynie), jednak po przejechaniu kilku kilometrów osiąga temperature około 70 stopni i zaczyna dusić się bez względu czy jest to benzyna czy gaz. Auto gaśnie i ma kłopot z zapaleniem. Po około 30 min. samochód odpala normalnie i zachowuje...
Witam mam problem z bravo 1.6 16v - wymieniłem silnik a przy okazji uszczelke pod głowica - i silnik niedogrzewa sie - trzyma niska temperature a przy okazji zauwazyłem ze troszke wody w chodnicy ubywa- a na dodatek wystepuje takie cos ze jak nagrzeje sie silnik to po zgaszeniu auta odkrecam korek od zbiorniczka z woda i woda podnosi swoj poziom - czy...
Mazda 323f 1,6 16v 1991 rok -przy odpaleniu gdy jest zimny,silnik pracuje normalnie wraz ze wzrostem temperatury zaczyna nim szarpać aż zgaśnie -zalewa świece (iskra jest) . Auto trafiło do mnie z padnientą cewką i wytopionym węglikiem w kopułce. Po wymianie uszkodzonych elementów objawy j/w. Czy może ktoś mi pomóc?
W starszych autach to norma że będzie woda o tej porze roku i to nie tylko z podtlenku lpg lecz też na samej ropie czy benzie, równie skutkiem tego jest niedogrzanie silnika czyli nie osiągniecie prawidłowej temperatury jego pracy przez małe trasy albo takie paliwo.
Witam wszystkich zainteresowanych przypadkiem jaki mnie spotkał. Otóż w moim samochodzie jakim jest VW Golf MK2 z 89 roku z silnikiem 1.6 benz. Kolego mylisz pojęcia, ten silnik bardzo długo się nagrzewa a nie ma niedogrzanego silnika. WIem wszystko o tym. Bo jak się nagrzeje gdzieś po 7 km to ładnie trzyma temperaturę. Dzieje się tak z powodów konstrukcyjnych...
Ciągnikami prostowało się druty na budowie jak i wyrywało drzewa. Sprzęgło łupkowe to słaby punkt ciągnika jeśli Sasza w fabryce nie przyłożył się przy montażu. A więc stan silnika to jakość oleju. Pisząc że operator mógł się przyczynić do skrócenia żywotności silnika, chodziło mi o system pracy. Prace krótkie, niedogrzanie silnika, zostawianie silnika...
Czyli, moim zdaniem Ty nie możesz narzekać na niedogrzanie silnika. Wszystko jest ok i nie powinieneś sobie tym głowy zawracać. Silnik jest dogrzany i ma czas na odparowanie wody*... Możesz spokojnie jeździć, bacząc na punktualną wymianę oleju...
Motodoktora nie lej. Zrób płukanie silnika i nalej świeżego oleju. Ciężko doradzać. Objawy na zdalną pomoc są za poważne. Tak naprawdę podejżewałem niedogrzanie silnika, wręcz jazdę bez termostatu. "Zimna komora spalania nie pozwala się jej oczyścić". Ale teraz jak chcesz lać wynalazki typu moto doktor to sory, ale ... Takie specyfiki pomagają w silnikach...
Heh, ale tu chyba problemem jeśli już jest niedogrzanie silnika.
Witam Kolego uwaga na przyszłość jak potrzebujesz pomocy to na początku napisz jakiego samochodu to dotyczy. Zasada zabudowy termostatu jest taka, że zawsze się go tak montuje aby zbiorniczek z płynem, który powoduje pod wpływem temperatury otwarcie grzybka znajdował się od strony bloku silnika a ten zbiorniczek znajduje się wewnątrz sprężyny.Czyli...
Sam nie wiem skąd. Auto kupione w maju i nie sprawdzałem tego przewodu i odmy, sam sprzedający mówił, że ją wymieniał, ale po tym jaki ten wąż od niej jest to raczej dawno nikt tam nie grzebał, wiadomo jak jest, więc zapewne od dawna już tam się zbierała. Autem też są robione głównie krótkie trasy, ale dziwne bo w lato przecież nie powinno tak boleć...
Powodem powstawania takiej mazi jak opisujesz to w pierwszej kolejności jast niedogrzanie silnika(4kilometry przy takiej temp.otoczenia,nie są w stanie nagrzać silnika do odp.temp)Druga sprawa olej,ale jak już wcześniej było napisane jest chyba wporządku!Jeśli byłaby uszkodzona uszczelka to najpierw płyn chłodniczy przedostawałby się do oleju,bo jak...
Witam wszystkich, dzisiaj rano po odpaleniu po dłuższej trasie pojawił się komunikat o niskim poziomie płynu chłodniczego, dolałem. Szukam na szybko przyczyny dlaczego tak się stało. Auto nie dymi na biało, niebiesko czy na inny przedziwny kolor podczas jazdy, tylko po odpaleniu widac biały dymek i czuc niepokojący zapach. Olej ma kolor czarny. Przy...
Ja bym zaczął od porządnego sprawdzenia sond lambda, poobserwowania ich pracy podczas jazdy, oraz związanych z nimi korekty długoterminowych. Niestety ale Chevrolety nie lubią zamienników czujników i sondy lambda trzeba szukać oryginalnych, bądź wysokiej jakości, bo wszelkie uniwersalne, w szczególności Delphi, na nic się nie zdadzą. Ja u siebie też...
witam,ten sam problem miałem z sharanem96r ,mój sposób na niedogrzanie silnika był taki zablokowałem węże które lecą do podgrzewacza ,oraz wymieniłem termostat no i wskazóweczka na 90stopni po 4km i ani drgnie.
wtrącę tylko że temp. 50 - 60 stopni C nie jest absolutnie temp. prawidłową niedogrzanie silnika powoduje jego degradację , na LPG silniki czasem nie mogą osiągnąć prawidłowej temp . pracy i jednym z prostych i tanich sposobów jest przysłonienie chłodnicy jednak przy lepszej pogodzie musisz uważać , "gotowanie " kończy się tragicznie.
1. Być może masz niesprawny czujnik prędkości lub niekontaktujące połączenia przy nim. Dojście od spodu auta, bez kanału mało wygodne. 2. Niedogrzanie silnika przy wymienionym termostacie ? - a webasto pracuje prawidłowo ? Edit: A racja w tym roczniku nie ma - sorry.
Jeżdże przeważnie po miescie wiec duza szansa na niedogrzanie silnika mimo że man w 3/4 zaslonieta chlodnice. Akumulator jest nowy a pompka tez raczej bez zarzutu pracuje.
A mianowicie przy wyprzedzaniu gdy obroty znacznie wzrastaja zapala sie "sprężynka" i auto traci moc . Co zrobic żeby rozwiązać ten problem ? Masz typowe objawy wypracowania układu wtryskowego (Delphi), które powodują wchodzenie silnika w tryb awaryjny. Prawidłowo postępując powinieneś - tak jak kolega janek1815 napisał - wpierw podłączyć auto pod...
Za błędne wskazania odpowiada czujnik lub padające zegary, za niedogrzanie lub przegrzanie silnika odpowiada termostat. Wymień czujnik na oryginał i będziesz wiedział czy masz właściwą temp. silnika.
Zakrywanie chłodnicy ma sens jak masz -20 i to nie całej . Przy takich mrozach jakie występują obecnie a raczej ich brak mały obieg spokojnie ogarnie nagrzanie silnika, podkreślam tylko nagrzanie bo duży obieg później częściowo też funkcjonuje. A jak wskazówka ma problem żeby dojść do poziomu roboczego to pierw sprawdź drożność nagrzewnicy i wydolność...
świece w tym dieslu służą tylko i wyłącznie do wspomagania pracy zimnego silnika ,równej pracy itd. do ok 50 stopni , biały dym to może być niedogrzanie silnika albo zły kąt zapłonu, który jest regulowany elektronicznie, może być to czujnik temperatury, regulator kąta( tak jak jakiś kolega wspomniał bardzo trafnie), a może termostat. Podstawą do dyskusji...
samochód jak wyżej problem polega na tym że po wlączeniu klimatronika nawet w tryb nawiewu gorącego ( HI ) powietrza dla pasażera czy kierowcy wlącza się klimatyzacja a więc kompresor oraz obydwa wentylatory na chlodnicy - co wg mnie jest nieprawidlowe ponieważ powoduje to niedogrzanie silnika oraz słabe ogrzewanie w samochodzie - po odłączeniu wtyczki...
Mój kumpel w Oplu Astrze miał podobny problem. Ledwo go do 100km rozpędzał. Jak się okazało to miał uszkodzony termostat na chłodnicy co powodowało niedogrzanie silnika i spadek mocy i o wiele większe zużycie paliwa. A co najlepsze to był u 3 mechaników i nie wiedzieli co jest, dopiero 4 zwrócił uwagę na temperaturę pracy silnika. Jeżeli u Ciebie jest...
Po co to gdybanie, wystarczy zdiagnozować obydwa czujniki tj. G62 i G2 zarówno na zupełnie zimnym jak i na "rozgrzanym" silniku i sprawdzić czy wartości z tych czujników są ze sobą zbieżne (sprawdzenie to dokonuje się np. za pomocą programu VAG-COM do diagnostyki) - wskazanie z G62 w 01 Engine, 08 wartości mierzone, grupa 007, pole 4 od lewej; wskazanie...
Na początku układu wydechowego masz żeliwny kolektor wydechowy osłonięty blachą, i jak spojrzysz pod maskę to z prawej strony tego kolektora jest wkręcona sonda i od niej odchodzi pojedynczy kabelek u mnie fioletowy. Sprawdź czy po dodaniu gazu (energicznym) nie kopci z wydechu na czarno, jeśli tak to prawie pewne, że to sonda. Nie wiem dokładnie kiedy...
Najlepiej byś ten termostat jednak wymienił .Korek wskazuje na niedogrzany silnik .Jeżli silnik pracuje równo ,to daj sobie spokój z głowicą .Szerokiej drogi.
odnośnie wskaźników w oplach osobiście mam do nich dużą rezerwę ponieważ wskazują co chcą i bywa że w dwóch takich samych autach pokazują co innego metoda sprawdzenia: nagrzewasz silnik aż wentylator się włączy i wtedy na wskaźniku powinno być blisko 100st Jeśli nie jest to albo nie robisz nic i przyjmujesz do wiad że wkaźnik nie powinien się podnieść...
Szefowi szkoda On na Twoje wygody i tyle,Nie ma żadnego odwróconego obiegu.Ja w dafach też mam mokre i zalecam wręcz dogrzać silnik(głowice),właśnie ogrzewaniem nim wskazówka temperatury nie pokaże.
majonez na korku to objaw jazdy na krótkich dystansach z niedogrzanym silnikiem - normalna sprawa.
Witam. Mam ten sam problem co kolega skaczące obroty silnika na biegu jałowym,gdy podpinam pod kompa to wyskakuje błąd niedogrzanie sondy lambda,co mam zrobić wymienić na nowa?
> czy wentylator na chlodnicy powinnienchodzic caly czas nawet po odpaleniu zimnego silnika?? Nie, sterownik widać nie ma sygnału z któregoś z czujników silnika i wprowadził silnik w pracę awaryjną (dla bezpieczeństwa żeby się nie przegrzał załączony został wentylator, niedogrzanie jest bezpieczniejsze) >Grzdzie miesci się glowny sterownik silnika oraz...
W mieście do spokojnej jazdy każdy silnik bedzie wystarczający, najlepsze bedą mniejsze silniki bo szybciej łapia temperaturę, na dogrzanym silniku jest lepiej jeździć na krótkich odcinkach, w przeciwnym wypadku musisz częściej zmieniac olej silnikowy itp.
Kolego to że da się jeździć bez termostatu to wszyscy wiemy, ale jak wyjmiesz termostat nie wstawiając nic w zamian osłabiasz cyrkulację płynu przez chłodnicę ,termostat w c330 działa w ten sposób że otwierając się przymyka obieg przez silnik a otwiera dłuższy na chłodnicę, jeśli go niema to płyn wędruje z powrotem najkrótszą drogą czyli do bloku a...
Bezpośrednio nie ma to wpływu na powstanie błędu ale długotrwała jazda niedogrzanym silniku już może mieć wpływ na zaistnienie błędu. Najważniejsze jaki to jest błąd - należy go odczytać.
A wiec. Z tego co mi wiadomo nie jest to ogrzewanie postojowe tylko dogrzewacz , ktory ma za zadanie dogrzanie silnika podczas temperatur ujemnych. Dlatego brak sterownika. Jest to urzadzenie seryjnie montowane w T4
Ma to swoje plusy, między innymi, mniejsza temperatura załączenia wentylatora, czyli płyn zacznie być już wcześniej chłodzony Nie nazwałbym tego plusem. Niedogrzany silnik sprawuje się gorzej i zmniejsza mu się żywotność.
Zgadzam sie z tym ze termostat moze puszczac,ale przed mrozami ,gdy temp.utrzymywala sie na drugiej kresce czyli cos w granicach 50-60 stopni wymienilem duzy termostat,gdyz nie wiedzialem,ze to auto ma jeszcze drugi maly termostat chlodzenia oleju i nic nie pomoglo.Wymienilem maly termostat i jak reka odjal temp.88 stopni stala.Zrobilo sie zimno i zaczely...
Tak jak Robo napisał (i nie tylko), jest tylko i wyłącznie jeden, jedyny powód nie dogrzania silnika (oczywiście, jeśli czujki sprawne - tyczy się każdego silnika, poza Galaxy i Sharan-em), to: Musi przeciekać płyn do dużego obiegu
Witam! Jeżeli to jest Audi A4 to z pewnością jest tam wiskoza (wentylator ze sprzęgłem reagującym na temperaturę powietrza przechodzącego przez chłodnicę). Gdy temp. podnisie się powyżej zadanej cyfry to powinno nastąpić trwałe zasprzęglenie wentylatora. Trudne jest jednoznaczne zdiagnozowanie tego elementu ale można spóbować. W silniku nienagrzanym...
Silniki wysokoprężne mają temperaturę pracy około 90 º C .Jeśli nalejemy płynu do układu chłodzenia pełno ,to przy najbliższym dogrzaniu silnika część płynu przez zawór w korku zostanie wypchnięty na zewnątrz.Płyn zwiększa swoją objętość pod wpływem temperatury . Po ostygnięciu wraca do swojej objętości . W układach bez zbiornika wyrównawczego...
niedogrzanie tonera wyciagarka silnika silnika dogrzewanie silnika silnika
radio kradzież mercedes świeca żarowy gaźnik odśnieżarka
generator sygnału stereo hotpoint ariston zmywarka
Manta MM1500 podłączenie głośników do mini-DIN 9 pin – schemat i opis pinów OpenBeken RC-6 Mode 6A (110) IR Decoding: OEM Frame Structure, Timing, and Payload