Robokop ma racje.... Kręcąc kołem pasowym możesz mieć trudność z obróceniem wału korbowego 2x ponieważ podczas kręcenia zachodzi cały cykl pracy. sprężania, pracy, wydechu i ssania. Podczas kręcenia możesz natrafić na opór związany ze sprężaniem mieszanki w cylindrze. Nie wiem czy dobrze kojarze ale podczas spręzania 2 zawory muszą być zamknięte dolotowy...
Zakamienione iglice w armaturze wodnej bądź gazowej. Kocioł pilnie do konserwacji, może uda się go uratować przed wymianą albo już jest za późno jeśli śruby skorodowały.
Cześć! Ogólnie to wszelkie problemy z 1,4 i 1,6 VTi wynikają z 1. wady fabrycznej (wszystkie pozostałe to w większości ciąg przyczynowo-skutkowy wynikający z tej 1. wady) - mianowicie pierścieni olejowych tłoków. Po jakich 20.-30. tysiącach kilometrów, pierścienie te zaczynają "przepuszczać" olej, ten trafia do komory spalania i robi 2. główne rzeczy...
Witam, mam problem z silnikiem 1.8 TSI, kod silnika CJSA, rocznik 2014, skrzynia automat. Przy przebiegu 150000 km zaczął odzywać się łańcuch rozrządu, pomijając ogromny koszt wymiany (posiadam jeszcze Opla Astrę 1.6 benzyna o podobnych osiągach - koszt rozrządu dwukrotnie niższy), zdecydowałem się na wymianę... Po wymianie przejechane 1000 kilometrów...
Króciec dociskowy jest tylko zabezpieczony tą klamerką przed odkręceniem. Zawór tłoczący wyjdzie z wykręconym króćcem. Zawór jest rozbieralny po wyjęciu z niego drucianego zabezpieczenia. Nie pamiętam, czy między zaworkiem a sekcją nie ma przypadkiem takiej stalowo-plastikowej uszczelki. Sekcja zabezpieczona jest w korpusie przez sztyfty współpracujące...
Trzeba się też upewnić, czy dolny zawór (na powrocie) na pewno odcina grzejnik od instalacji. Dlatego mam wątpliwości, że na zdjęciu widać, że został on zamontowany tak, że otwór na imbus jest u góry zaworu (zamiast z boku - czli poziomo), przez co w komorze zaworu może gromadzić się kamień, rdza i może to spowodować niedomykanie sie zaworu (zwłaszcza,...
Tylko wytarcie płytki powoduje zwiększanie się luzu zaworowego, a nie zmniejszenie i w konsekwencji niedomykanie się zaworu. Nie rozumiem tego Twojego zdania. Konsekwecją niedomykania się zaworu i spadek kompresji jest spowodowane wytarciem płytki czy nie? Czy podmiana płytki coś zmieni i uszczelni?
Może komuś się przyda. Jednak zakupiłem nowy zestaw silniczek + zawór trójdrożny gdyż naprawiany nadal przeciekał aż doszło do przepalenia bezpiecznika na wejściu od pieca( woda dostawała się do silniczka) .Rozebrałem stary zawór (zdjęcia). Jest tam 5 uszczelek- 2 oringi-do kupienia i 2 płaskie uszczelki (też łatwe do kupienia). Jednak 5-ta uszczelka...
Chciałem się podzielić rozwiązaniem problemu otóż finalnie udało znaleźć się przyczynę wypadania zapłonów oraz nierównej pracy silnika. Otóż w silniku był zamontowany niewłaściwy wałek rozrządu od silnika AEX o pojemności 1.4, który różni się kształtem krzywki oraz kątem zamykania zaworu wylotowego. Zamontowałem nowy wałek od firmy "Świątek" od AER...
Najczęstszą przyczyną niedomykania zaworu jest stwardnienie i przepuszczanie jednej malutkiej uszczelki średnicy około 5mm. Początkujący przeważnie jej nawet nie zauważa po rozebraniu zaworu.
Wykręć, dyszę biegu jałowego, rozmontuj i dokładnie sprawdź czy nie ma jakichś zanieczyszczeń, które powodują niedomykanie się zaworu sterowanego przez CUT-OFF.
Sworzeń zachodzi sadzą i powoduje niedomykanie zaworu ,a podczas przyspieszania egr powinien być zamknięty całkowicie i dopiero wtedy komputer dozuje większa dawkę powietrza.Ważna jest współpraca egr-a z przepływomierzem. Ja podobne objawy miałem u siebie , musiałem rozbierać elektromagnes i czyścić dopiero to działało jak należy ,musi lekko wchodzić...
No jak są za duże to powinna chodzić. Będzie klepać ale będzie chodzić. Może miałeś nagar i nie domykało zaworu.
Filtr zasilania który chroni wężownicę znajduje się w rozdzielaczu po lewej stronie. Chcąc się do niego dostać musisz zdemontować zatyczki od rury wody zasilającej i czujnika ciśnienia. Dalej musisz wysunąć rurę zasilania w lewą stronę i zdemontować czujnik ciśnienia. Po wyjęciu czujnika zobaczysz wewnątrz filtr który wysuwa się w stronę zdemontowanej...
Rozumiem że: a) pompy nie da się włączyć na wyższy bieg? b) masz zawór różnicowy w instalacji (ten z kulką, co pozwala na grawitację, a jak się włączy pompa to się zamyka)? Wykluczając spadek wydajności pompowania CO przez pompę z czynników wymienionych wyżej (przełączenie pompy na niższy bieg lub niedomykanie się zaworu różnicowego po np zdeformowaniu...
Wszystko okazało się być sprawne oprócz zaworu zwrotnego z butli.
Miałem niewielką zmianę w instalacji pompy ciepła. Powiększenie wymiennika CO w buforze. Niestety prawdopodobnie jakieś zanieczyszczenie które mogło znajdować się w dodatkowej wężownicy (była wcześniej używana do CWU) spowodowało awarię zaworu 3 drogowego. Nie wiem za bardzo co robić do czasu wymiany. Nawet nie ma jak złapać... W załączeniu zdjecia....
Kwestię przepuszczania ciepła już zdiagnozowałem. Kocioł ma zawór trójdrogowy tylko na powrocie a kominek spina powroty CO i CWU, więc przy grzaniu CWU woda jest zaciągana do zasobnika przez zasilanie od strony kominka i zaczyna krążyć drogą: zasilanie CO kotła -> sprzęgło -> podłogówka -> powrót CO -> płaszcz kominka -> pompa CWU kominka -> zasilanie...
Cześć. Potrzebuję pomocy, ponieważ zachodzące zjawiska fizyczne w instalacji CO mojej mamy przekraczają moją więcej z tego zakresu. Instalacja CO otwarta, starego typu zasilana kotłem węglowym (wszystkoplanym śmieciuchem) z czterema pionami oraz naczyniem przelewowym na strychu. Budynek jednorodzinny, dwukondygnacyjny. Na dole stare grzejniki żeliwne,...
prawdopodobnie zawory sa zanieczyszczone (skorodowane) i cziezko chodza na koncowce
Walczyłem kiedyś z podobnym problemem bardzo długo, w koncu znalazłem winowajce, były to wyrobione prowadnice zaworowe, powodowało to niedokładne domykanie zaworów, co ciekawe kompresja była bez zarzutu.
problem ogrniczenia mocy związany z błędnym działaniem EGR to standard we ... i tu dochodzimy do sedna problemu - błędne działanie EGR - spadek mocy nie jest związany z jego zaślepieniem a z uchyleniem wtedy kiedy sterownik silnika tego nie oczekuje - generalnie chodzi o niedomykanie się zaworu EGR a to już powoduje spadek mocy lecz nie jego zaślepienie...
Napięcie pojawia się w momencie kiedy ma spuścić wodę z płaszcza, ale tu prawdopodobnie jest problem z domykaniem zaworu. On może przepuszczać wodę cały czas i jej nadmiar jest odpompowywany w pierwszym cyklu mycia i do drugiego po prostu już jej nie ma.
Nic nie jest do wymiany!jak ktoś się nie zna to niech nie pisze takich głupot!tak ma syczec Co ma niby syczeć?Uciekający gaz?Weź to sprecyzuj zamiast pisać w tym tonie.Bo nic do wątku nie wniosłeś póki co oprócz rozbudowanego "ego".Jak coś wiesz(się znasz) to się podziel po prostu!Ciekawe ,że w iluś tam samochodach jakie miałem z LPG czy użytkowałem...
Hej, ale autor pisze 1 Wrzesnia dalem nowy olej a 2 dni temu kontrolka znów się świeci. Jeśli dobrze dedukuję, że mowa o kontrolce ciśnienia oleju, to silnik dokonał żywota. K-Jeronic w gazie to swoją drogą trudny przeciwnik. Praca na gazie wymaga odłączania pompy paliwa, co pozbawia rozdzielacz chłodzenia i smarowania. Miałem dawno temu bmw e21 z k-jet...
Posiadam pralkę AMICA PA4580 A520, pralka po wyłączeniu minimalnie napełnia się wodą, przez 24 godz wody jest około 2cm powyżej najniższego punktu bębna. Oprócz konieczności wymiany zaworu odcinającego wodę przed pralką podejrzewam niedomykanie elektrozaworów CV1 i/lub CV2. Ponieważ nie posiadam doświadczenia w naprawie tego rodzaju sprzętu, proszę...
Witam - spojrzałem do książki od c-28 to podobne do c-330 i tam napięcie wstępne sprężyn zaworowych wynosi od 12 kg do 50 kg czyli mogą być zmęczone sprężyny i nie domykają zaworów
Może opóźnić otwieranie zaworu i przyśpieszyć zamykanie. W efekcie na ssącym - gorsze napełnienie cylindra. Na wydechowym - gorsze warunki opróżniania ze spalin. Niezależnie od pochodzenia skutera z nadmiernych luzów nic pożytecznego nie powinno wyniknąć. Uprzedzając: zmniejszenie luzów zaworowych może dać efekt niedomykania zaworów po rozgrzaniu się...
A ile się popychacze mają napełniać 10 min 20 min czy może 5 godzin?Jak dla mnie to chore.Przecież jak założył prawidłową uszczelkę i nie zapchał silikonem lub czymś innym kanału na głowicę i obudowę wałka to nie ma nic do zepsucia.No co?Prędzej to mógł mieć problem z niedomykaniem zaworów.
Wylatujacy olej zabierze ze sobą syf blokujący domykanie zaworu. CZY pomoże to się dowiesz. Jak nie to przyczyna jest gdzie indziej. Ale od tego zawsze się zaczyna.
Nie domykanie zaworu najczęściej powodem jego że jest zasyfiony, szczególnie wtedy jak się zastosowało jakieś różne płyny w instalacji. Robi się czarna maź a pod wpływem temperatury to twardnieje powodując ze zawór nie pracuje prawidłowo.
Nie bardzo rozumiem.Czyli po przejściu przez 6 zawór zaczyna się domykać?
A sam zawór napełniania spłuczki też wymieniony? kiedyś była gumka która zatykała otwór i nie leciało. Teraz jest tak konstruowane że jest membrana z gumki i pływak tylko zatyka sterowanie membrany. Jeżeli membrana zrobi się sztywna to nie domyka się. Bywa ze jakiś osad kamienny się dostanie i też nie domyka. Do niektórych zaworów można dostać zamienniki...
Przyczyn może być wiele, na przykład pływak całkowicie nie domyka zaworu dopływowego, lub przepuszcza uszczelka na zaworze spustowym.
Jeśli tak, to zawór jest nieszczelny. Może glowica jest wadliwa lub źle dobrana do zaworu (nie domyka), albo dostałh się jakieś paprochy do zaworu, powodujące jego niedomykanie.
Najprawdopodobniej nie domyka się elektrozawór. Może wystarczy czyszczenie zaworu w ostateczności wymiana.
Jak żart jak to jest fakt o nie domykaniu zaworów przez regulatory hydrauliczne spowodowane za dużym ciśnieniem oleju. A winowajcą tylko zawór przelewowy w pompie.
Sprawa prosta masz uszkodzony zawór 3D (może sam napęd zaworu, może wkładka zaworu nie domyka, rzadko jest to skutek błędnego sterowania z płyty) nie do końca przełącza i w kotle powrót masz bardzo gorący bo już mocno podmieszany a przed kotłem masz rzeczywistą temperaturę powrotu z instalacji. Pozdro
Nie, za mały też, wtedy nie domyka zaworu na gorącym silniku.
Jeżeli ciśnienie silnika jest po 30 bar to raczej nie będzie wina nie domykającego zaworu w głowicy ?
To raczej wina zaworów, nie domykają na 100 %. Też mam kilka takich zaworów u siebie, niby zamknięte a kaloryfery u góry ciepłe. Mi to nie przeszkadza bo ogrzewam gazem.
Proponuję wymianę kompletnego zaworu z termostatem, szczególnie że taki stan jest od początku działania instalacji. Może to być wada fabryczna zaworu po prostu nie domyka się do końca tak się zdarza że gniazdo zaworu jest źle wykonane. zawór termostatyczny powinien zamykać dopływ w położeniu płatka śniegu" bez wzgędu na temperaturę w pomieszczeniu tzn....
Źle ustawił rozrząd i pewnie nawet nie domyka zaworów w odpowiednim momencie - do zweryfikowania.
Ja bym spróbował skryzować mniejszy zbiornik przez ręczny zawór kulowy i metodą prób (domykania zaworu )napełniał górny zbiornik.
Ten wentylator wymusza obieg powietrza przez czujnik, który mierzy temperaturę powietrza w kabinie i zależnie od tego reguluje intensywność grzania. Po prostu: jak jest wymuszony ciągły przepływ powietrza, to układ szybciej reaguje. Pompka z kolei wymusza obieg w układzie chłodzenia. Kiedyś (124) do jej uruchomienia wystarczało ustawienie któregokolwiek...
Witam ! Z tego co wyczytałem masz problem z silnikiem wysokoprężnym. Więc jest tak - nie chcę cię straszyć ale może być coś z pierścionkami ale żeby się upewnić trzeba zrobić pomiar ciśnienia w cylindrach, a pomiar taki robi się po długim postoju, najlepiej po nocy - silnik musi być całkowicie zimny i powiedzmy uspokojony. Nawet stojąc w miejscu mocno...
Zużywają się gniazda i części zaworów które do nich przylegają. Co jest nie bezpieczne dla silnika, bo jak całkiem luzu zabraknie to nie domykające się zawory szybko zostaną wyplute przez wydech.
Najprawdopodobniej silnik może tracić kompresję na ciepłym i tu możliwe są dwie opcje: nieszczelności związane ze zużyciem pierścieni, tłoka itd. Ale problemem może być również zbyt mały luz zaworowy i niedomykanie zaworów na ciepłym silniku. Tak czy siak, warto byłoby zmierzyć stopień sprężania na zimnym i ciepłym silniku. Poza tym bardzo często fachowcy...
Sprawdzić ciśnienie oleju, czy nie za wysokie bo z opisu wygląda na niedomykanie zaworów podpartych popychaczami hydraulicznymi.
No właśnie bo co innego może być musi być coś z tymi zaworami jak inaczej to wyjaśnić... Może Ci się zawiesza odprężnik. Przy rozruchu nie zamyka zaworu ssącego byś mógł łatwo rozkręcić silnik. Taki niedomykający się zawór ssący może powodować takie anomalie.
jeżeli strzela w gaznik i po zaskoczeniu na chwile nie daje sie go odpalić,to przyczyną jest nie domykanie sie zaworu ssącego.należy wyregulować luz zaworowy.
niedomykanie piekarnika niedomykanie bramy niedomykanie drzwi piekarnika
opróżnić kaseta przewody elastyczne konserwacja instalacja gazowy
17mb82s ves390undc wsady licznika
Transformator 18V 500VA do zasilacza radiostacji KF 13,8V 20A – dobór napięcia i mocy Kenwood A-74 i Kenwood T-74L – podłączenie bez korektora, pętla ADAPTOR, zwory RCA