Bardzo rzadko jest to wina elektroniki. Zazwyczaj niedrożne wężyki albo przepływomierz.
Zapchany kubek hydrostatu / nieszczelny, niedrożny wężyk hydrostatu / uszkodzony hydrostat lub wiązka przewodów. Od tego bym zaczął.
No ale jak to działa? Płyn jest zasysany ze zbiorniczka i wraca do niego więc tu obieg działa, no a żeby wrócić musi przejść przez chłodniczkę i maglownicę.... Jest możliwy inny stan rzeczy? Masz na myśli sytuację gdzie wyjście pompy jest niedrożne więc ona zasysa ile może, ale nie jest w stanie wypchnąć zassanego płynu i z tego powodu powstaje efekt...
Praktycznie nie ma możliwości aby zapłon się przestawiał w tym autku, moje doswiadczenia z tym wspaniałym gaźnikiem są takie, że 90 % usterek do niedrożne albo dziurawe wężyki oplatające go z każdej strony - proponuję najpierw obejrzeć je bardzo bardzo dokładnie - choć powinien to już zrobić ten mechanik co przy nim grzebał ...
jest to komunikat na niedrożne dysze w głowicy najczęściej. odblokuj karetkę w trybie serwisu->functiom->cr unlock by można było wyjechać karetka ze stacji czyszczącej sprawdź cap absorbery w stacji czyszczącej czy są czyste i drożne -czy nie „spuchł” któryś. listki gumowe trzymające absorbera (8szt na 1 cap absorber) musza ładnie...
Piszesz "wymieniłem filtr paliwa (ale było jeszcze gorzej więc założyłem stary)" Stary filtr nie może być lepszy od nowego, kup filtr dobrej jakości i załóż. Nie masz gdzieś załamanego niedrożnego wężyka od pompy paliwa do monowtrysku.
No mogą ale atramentówką wydrukowałem z 1000 str. i głowica padła a na laserówce przynajmniej 10x tyle i tylko wymieniałem kasety z tonerem. Sam wydruk na drukarce laserowej jest dużo szybszy, lepszej jakości (dużo lepsza powtarzalność) oraz tańszy. To tak poza tematem. Zrób jak proponuje kolega leeart . Możliwe że wężyki w głowicy też są niedrożne...
Jeśli chodzi o ten komunikat dotyczący eksploatacji części, to należy skasować licznik w drukarce przy pomocy programu SSC, co było już wiele razy omawiane na tym forum. Poza tym drukarka na pewno wymaga czyszczenia - trzeba wymienić lub wyprać gąbki, w których zbiera się zużyty tusz, a taki nagły zanik części kolorów może być związany z niedrożnym...
W takim razie jeśli od nowości na low saps oleju lata możliwe że inna przyczyna. Być może różnicówka oszukuje lub jej wężyki niedrożne.
Witam. Przyłączę się do dyskusji, ponieważ sam miałem podobny problem. Elektrozawór cykał, kociołek grzał, ale pary na stopie nie było prawie wcale. Stwierdziłem niedrożny wężyk w kablu łączącym stację z żelazkiem. Po fakcie przypomniałem sobie, że ktoś już na forum opisał taki przypadek, ale pamięć jest zawodna dlatego przypominam, że jest taka możliwość.
Temat rozwiązany - niedrożny wężyk między zbiornikiem a pompą.
Blokuje zacisk, niedrożny wężyk, coś z pompą, kto to może zgadnąć?
Zapchana dysza, niedrożne wężyki, zapchany filterek siatkowy na pobieraniu płynu, jeżeli występuje.
Pewnie niedrożny wężyk lub uszkodzona pompka oleju.
RC-BOY masz rację i też twierdze że przyczyną jest niedrożny wężyk lub uszkodzony hydrostat.
Jeśli po odpięciu wężyka turbo niedoładowuje to sztangę na razie zostaw w spokoju, wymieniłeś już wszystkie możliwe elementy powodujące przeładowanie turbo ale pozostaje jeszcze jeden - załamany, zagnieciony, niedrożny wężyk łączący N18 i N75 z obudową filtra powietrza - jest to jednak bardzo rzadki przypadek więc zrób i wklej log dynamiczny grupy 011.
Zawór - jeśli pobiera wodę a nie jest załączone zasilanie, w przeciwnym wypadku niedrożny wężyk do hydrostatu.
Niedrożny był wężyk od hydrostatu.
Każda pralka automatyczna ma sterowaną ilość pobierania wodu.Steruje tym presostat (hydrostat) i jeżeli układ jest czysty to pobiera tyle ile pozwoli włąśnie presostat. Jeżeli za dużo pobiera wody to albo jest niedrożny wężyk albo się uszkodził presostat
Piec generalnie prosty w budowie i dość tani - taki już zastałem w mieszkaniu i dotychczas działał bez zarzutów kilka lat. Dla osób z problemem z ciśnieniem - kierunek szukania był dobry - naczynie wzbiorcze. Natomiast chodziło o niedrożny wężyk doprowadzający do niego wodę - podobno to standardowa usterka. Ma on za małą średnicę i zabija się syfem....
Dzień dobry. Tak, to może być wina tuszu. To może być wina stacji pomp. To może być wina niedrożnego wężyka zasilającego głowicę w tusz. Czy wystąpienie problemu żółtą głowicą ( cztery mesiące temu ) nie było przypadkiem nie było poprzedzone wymianą żółtego tuszu? Natenczas, e2e4.
Witam. Nie masz wyłącznika wirowania, ponieważ w tym miejscu masz włącznik poboru ciepłej wody, natomiast wirówka włącza się na programie wirowania czy tego chcesz czy nie. Jest możliwość przeróbki jeśli nie korzystasz z poboru ciepłej wody do pralki (nie raz już to przerabiałem). Natomiast wracając do Twojej usterki to okresowy zanik wirowania wskazuje...
trafił mi sie kiedyś nowy wężyk był niedrożny
Nie przelewa wody przy płukaniu i robieniu kawy tak jakby był niedrożny układ zaparzający, wszystko było czyszczone: wężyki, zaparzacz, tłok termobloku i wylewka, niestety nic nie pomaga. Proszę o poradę co jeszcze powinienem zrobić.
Prawdopodobnie masz uszkodzona dzwigienkę sterującą szybkością przeskakiwania ząbków programatora Programator będzie działał parokrotnie wolniej co w szczególności widać przy płukaniu. Pierwotna usterka wskazuje na uszkodzenie hydrostatu (najczęściej niedrożny wężyk) chyba iż na programatorze widać wypalenia lub ma zgrzany styk ale te usterki występują...
Od 2 dni grzeje, nie wiem już co mam myśleć na ten temat...? Może układ się wreszcie odpowietrzył. kolega miał problem z odpowietrzeniem "paska" po zmianie płynu. Powodem był - niedrożny wężyk między górą chłodnicy a zbiornikiem wyrównawczym (takie "odbicie" z grubego węża). Po udrożniemiu wszystko OK. Pozdrawiam.
Witam, wyglada - ze to sam 'krociec' na komorze plywakowej, na ktory naklada sie wezyk paliwowy jest zatkany, niedrozny - trzeba zdjac wezyk z krocca, odkrecic kranik i sprawdzic - czy w ogole leci benzyna z kranika i przez wezyk paliwowy...? Odkrecic pokrywke komory plywakowej i sprawdzic - czy benzyna przeplywa wlasnie przez 'krociec' z nalozonym...
To zatyczka którą usuwa się przy montażu. Może instalatorowi się zapomniało Jeżeli ma problem przy małym przepływie - sprawdź filtr na wejściu. Lub - jeżeli ma już kilka lat - może problem siedzi w hydrobloku. Np. membrana dziurawa. Zwężka Venturiego niedrożna? Ogólnie zatyczki są dwie. Może druga też gdzieś pływa w wężykach?
Jeżeli mimo wymiany odmy i zaworu w skrzyni korbowej nadal jest ciśnienie to oznacza, że odpowietrzenie nadal jest niedrożne.
Mędrcy, jest tak, jak w opisie. Już wyczytałem, że najpewniej niedrożny jest wężyk między szufladką a bębnem, pytanie brzmi: jak się do niego dostać? Dodam, że pralka jest nowa, ma może ze dwa miesiące, zatem nie chciałbym zerwać jakiejś plomby, by nie utracić gwarancji. Macie jakieś pomysły?
Wężyk doprawadzający powietrze jest niedrożny... zgięty... porada rozkręcić obudowę i sprawdzić prawidłowość połączeń.
W zbiorniczku wyrównawczym płyn ma się ciągle przelewać w czasie pracy silnika, tym cienkim wężykiem co jest z boku, działa to również jako odpowietrzenie układu. Jeśli płyn się nie przelewa, to stoi pompa płynu, lub masz niedrożny włąśnie ten cienki wężyk przelewowy.
Ubytek płynu następuje z winy niedrożnego tzw "odpowietrznika" pompy wody.[czarna śruba z wężykiem nad bagnetem] Płyn idzie do oleju. Odkręć go, wyczyść i możesz z powrotem zamontować. Z pod niego wyleci Ci kilka kropel płynu. Koniecznie wymień olej w silniku - natychmiast. A za chwilę pompę wody.
nigdy nie miałem styczności z ekspresami, a co dopiero z ich naprawą To po co go rozbierasz? Lepiej oddać do serwisu, a żeby zapobiec jeszcze większym szkodom. Myślałem, że to wina niedrożnych wężyków i chciałem je przepchać (niestety to nie był problem). Bądź co bądź rozebrałem, przeczyściłem, a następnie złożyłem, niestety jak spieniacz nie działał...
brak podciśnienia przecież ,jest inny brak z powodu pękniętego wężyka,czy niedrożnego jak z przestawionego rozrządu? to samo tu i tu brak podciśnienia
Potrzebujesz: - płyn do udrażniania kartridży, ja używam żółtego f-my Vision Tech ( na Allegro za 10,-/0.5l ) - strzykawka lub wężyk , - spodek i jako wyściółka, płatek kosmetyczny ( może być złożony papier toaletowy :-) ) , - nalej na ten płatek płynu - tylko nie tyle by głowica pływała, - wyjmij tusze, wyjmij głowicę, połóż ją na tym spodku z płatkiem...
Dzisiaj kupiłem naczynie przeponowe do CO 12l i miałem zamontować przy kotle omijając oryginalne i sprawdzić jakie będą rezultaty. Podczas wykręcania wężyka z naczynia w kotle zaczęła lać się rdzawa woda okazało się że wężyk jest całkowicie zapchany i niedrożny! Przeczyściłem i udrożniłem wężyk i naczynie oraz przyległe rurki w kotle, wszystko złożyłem...
1. Pompka - po rozłączeniu wężyka, pracuje równo, pompuje bez oporu, czyli prawdopodobnie to nie jest przyczyna. To, że pompuje bez obciążenia, nie oznacza, że jest sprawna. Pod obciążeniem może nie dawać rady tłoczyć wodę. Najprostszy test - spróbować zatkać wylot palcem. Przy sprawnej nie da rady zatrzymać wypływu wody. Może też być zapchane sitko...
Hej. Test z zatkaniem gaźnika w dwusuwie zawsze kończy się zgaśnięciem motoru. Nagraj filmik w jaki sposób gaśnie, będzie łatwiej. Ale, jeśli świeca jest sucha, to najprawdopodobniej problem jest z gaźnikiem lub niedrożnym kranikiem. Paliwo z wężyka powinno lecieć ciurkiem.
Prawie jestem pewny że masz zapchany zawór przy grzałce. Wężyk(i) też mogą być niedrożne.
Silnik pracował pięknie na pompie regenerowanej w tyczynie, po roku pompa się zatarła, przez drobinki rdzy w paliwie. Zrobiłem pompę na miejscu i po kilku miesiącach zaczęło się to co trwa do teraz, pompa była regenerowana jeszcze raz w innym zakładzie i nie przyniosło to zmian. Pompy które pożyczałem były już konkretnie wysłużone jak i ciągniki z...
Czyli ten wężyk po prostu jest niedrożny, on idzie do filtra powietrza, tylko po to żeby zaworek się nie brudził.
Witam, Mam takiego grata, co jakiś czas w szczególności w korku wyskakuje mu check z p0170, w tym czasie STFT goni jak szalone i wg ELM327 B1S2 stoi. Nie ufam ELMowi w tym przypadku, nie jestem specem od VAGów, mam VAG COMa 409, przeglądnąłem też stronę ross-tech i są tam tabelki z tym co mnie interesuje ale powtarzają się te same parametry wiele razy...
Dziurawy wężyk paliwa, zatkany lub nieszczelny przewód podciśnienia, niedrożny filtr paliwa, tyle na początek.
Złożyłem i sztanga pracowała płynnie, nic się nie przycinało przed montażem. jeśli za prawidłową pracę zmiennej geometrii jesteś pewien po jej czyszczeniu to pozostają jeszcze dwie inne możliwości - zardzewiała wewnątrz grucha blokuje sztangę i sprężyna nie jest jej w stanie wypchnąć z gruchy w pozycję mniejszego doładowania albo będzie niedrożny wężyk...
Wiesz jak działa EGR? Na jałowym biegu i w czasie normalnej jazdy podaje spaliny do komory spalania (zawór otwarty). W momencie dużego obciążenia silnika zamyka zawór i silnik ciągnie tylko świeże powietrze. Skoro silnik ciągnie świeże powietrze to całość przelatuje przez przepływomierz. Jeżeli otworzył się zawór EGR to do komory spalania dostaje się...
Witam, to nie jest wina kolby, dalej coś jest niedrożne, odkręcał pan sitko to górne, gdzie się zapina kolbę? Proszę odkręcić to sitko i włączyć ekspres bez zapinania kolby. Druga sprawa, jak się włączy ekspres, to wężyki stają dęba, tzn. puchną? Jeśli tak, to pompka daje ciśnienie i coś jest zapchane nadal.
Jakie są rury, do których jest podłączone naczynie - średnica? Takie cienkie wężyki nie nadają się do podłączenia naczynia.
Przy opisywanym błędzie nie ma sensu stosować pompki podciśnieniowej ani też sprawdzać wężyków podciśnienia oraz gruchy na ich szczelność, przecież turbo przeładowuje to jaka tu mowa o nieszczelności. W tym przypadku istnieją tylko trzy możliwości : - ponownie zawiesza się zmienna geometria w pozycji max. doładowania, - zacina się sztanga wewnątrz gruchy...
Wiem, że temat stary i polonezów już mało ale skoro na niego wpadłem to powiem, że miałem kilka przypadków gotowania płynu przez niedrożny kanał na obudowie termostatu.Zdejmujemy cienki wężyk i wiercimy wiertłem fi5 tylko standardowe nie wystarczy musi być przedłużone
wężyki toledo wężyki przepustnicy odpowietrzyć wężyki
viessmann euroster podłączenie centrum zapora system windows przekręcić wałek
bateria parkside styki denon firmware
Jak odblokować drzwiczki suszarki Bosch? Praktyczny przewodnik Mackie SRM350 v3 – opinie, testy, porównanie z JBL EON710 i EV ZLX-12BT, ograniczenia basu