Sprawdziłem pompa vacu . Ściągnąłem gruby wąż pompa zasysa mi palec , czy ten sposób sprawdzenia jest dobry . A zasysa tam gdzie jest cienki wężyk? Zapycha się ten cieniutki króciec do którego jest podłączony wężyk.
Jeśli ów wężyk wychodzi z wyjścia P3 zaworu magnetycznego to idzie on do siłownika uchylającego wlot spalin przy chłodnicy spalin, jeśli tę chłodnicę masz wywaloną to wystarczy w koniec tego wężyka wkręcić śrubkę by go zaślepić, tu masz schemat : http://obrazki.elektroda.net/9_126075019...
Wężyk podciśnieniowy wychodził pod zbiorniczek wyrównawczy i działa wszystko
czujnika ciśnienia doładowania w sterowniku, najczęściej siada 10cm wężyk w środku
To jest silnik 90 koni, nie ma vgt, tylko zawór upustowy, trzeba sprawdzić wężyki i elektrozawór
witam posiadam od niedawna seata toledo 1,6.16v i zauważyłem że cienki wężyk od zaworu erg jest luźny i nie wiem gdzie on był podłączony czy ktoś podpowie ?
Witam. Już pewnie sobie poradziłeś,zasilanie pompy ze zbiornika znajduje się w bagażniku pod wykładziną trzeba odkręcić pokrywkę i jest obok wężyków z paliwem.pozdrawiam
do sprawdzenia na początek zawór N75 i wszystkie wężyki od podciśnienia, kolejno będzie turbinka
Witam, miałem podobny w problem TOLEDO 2.0 16V z LPG. Jak się okazało byl pęknięty wężyk przy pompie paliwa w zbiorniku paliwa . Pompa zamiast podawać paliwo do drugiej pompy (koło tylniego koła) większość przelewała z powrotem do baku. Dopiero za którymś razem samochód odpalał. Po wymianie wężyka problem zniknął . Pozdro:)
VAG sprawdź błędy silnika. Po drugie jeżeli brak podciśnienia to kierowniczki są bez przerwy na maxa otwarte czyli na dużych obrotach powinien mieć kopa tylko na małych byc muł z miejsca się ciężko zebrać.. Przepływomierz może być walnięty. Ale jak sprawdziłeś że nie masz podciśnienia na wężyku tłoczka turbiny??
Albo piszesz o zaworze EVAP albo o zaworze klap kolektora.Tak czy tak oba idą do kolektora więc jak spadł wężyk to będzie lewiznę ciągło.
Tak jak w temacie. Bez dodania gazu silnik nie odpali. Nie ma wolnych obrotów. Wszystko na zimnym. Po rozgrzaniu pracuje normalnie. Co zauważyłem. Z przepustnicy idzie wężyk do Dodano po 5 Poprawię, że chodzi o Cordobę, nie Toledo.
Jeszcze jedna możliwość. Ograniczony przepływ ciśnienia. Zobacz czy pompka jest rozłączana przez czujnik ciśnienia. Wystarczy zdjąć z niego wężyk i go zaślepić do testu.
Miałem w seacie podobną sytuacje powód spadł jeden wężyk powietrzny z z króćca wtryskiwacza rozruchowego. Przejżyj wszystkie wężyki powietrzne w okolicach wtrysków. Dodano po 2 U mnie w seacie Toledo 92r. spadł z króćca na wtryskiwaczu rozruchowym jeden wężyk. Sprawdz pod tym kontem okolice wtrysków. Jaki silnik w tym Pasku?. Dodano po 4 U mnie w seacie...
Zaślep urwany króciec. np wkręć śrubę na poxipolu, a wężyk podłącz do drugiego (tego zaślepionego zielonym kapturkiem)
Witam Proszę o poradę w sprawie mojego Toledo, mianowicie auto długo kreci zanim zapali tak samo jest na zimny, ciepłym silniku(silnik AFN). Wymieniłem w nim wężyki zwrotne , świece żarowe. Spotkaliście się z takimi objawami ///może ktoś cos poradzi ???? :D :D
A jaką wartość powinno pokazywać ? Ciężko będzie ściągnąć wężyk ,siedzi bardzo ciasno,ale spróbuję . Czyli mierzyć przy samym serwo ?
dokładnie, to właśnie ten plastik, pod nim jest uszczelniający oring i tam najczęściej dostaje się lewe powietrze, warto też sprawdzić końcówki wężyków zakładanych na króćce filtra i opaski zaciskowe na nich.
Witam. Mam problem z moim toledo 1.9TDI ASV 110km. Mianowicie zacięło mi się turbo i samochód przestał przyśpieszać. Zrobiłem logi i proszę o ich odczytanie. Dodam że przepływka ,N75 i wężyki są ok. Podejrzewam że kierownice się zapiekły bo ciężko jest ruszyć sztangą. Z góry dziękuje.
Tam jest sygnał PWM czyli sterowanie wypełnieniem przebiegu prostokątnego. Woltomierzem ciężko zmierzyć musiałbyś mieć multimetr samochodowy z pomiarem wypełnienia impulsu w %. Po pierwsze odepnij wężyk podciśnienia od turbo i zrób loga. Ciśnienie na turbo powinno być bliskie atmosfery lub lekko powyżej tak max 1100mbar. Potem na wolnych odpinaj i podłączaj...
Szczelnosc sprawdziłem, wszystkie wężyki cale. N75 pompuje, nawet podmieniałem go z N18 i też wpadał w tryb awaryjny
Przed wybuchem, podczas pracy silnika na wolnych obrotach było czuć zapach zapach tak jakby rozpuszczalnika... Miałem podobnie w skodzie fabii (2002r.), najpierw było czuć zapach rozpuszczalnika (może V-Power inny ma zapach) ale ja podniosłem maskę i zobaczyłem jak benzyna ucieka z wężyka paliwa, tego, który idzie do listwy wtryskowej a że ciśnienie...
Kolego polecam czyszczenie zaworka N75 sterującego podciśnieniem a razem z nim szczelności przewodów sterujących sztangą, aku podciśnienia i ałej reszty wężyków poza tym kontrola czystosci kolektora ssącego obowiązkowa
Świece działają tylko przed pierwszym odpaleniem. Potem, jeśli z silnikiem jest wszystko w porządku ropa się sama zapala pod ciśnieniem. Więc raczej bym się świec nie czepiał. Przydałoby się wstawić kawałek przeźroczystego wężyka przed pompą paliwa, aby wykluczyć awarię zasilania.
W takim razie nie działa Ci klapa gasząca, że telepie silnikiem - albo nieszczelny wężyk podciśnieniowy idący do siłowniczka poruszającego dźwignią obrotu klapy gaszącej albo niesprawny elektrozawór N239, albo nieszczelna membrana siłowniczka lub złamana jego dźwigienka. Jeśli chodzi o tą klapę to chodzi dobrze EGR wyczyszczony, jak EGR nie jest zaślepiony...
Oczywiście jak kolega powyżej radzi, logi, krótka diagnostyka vag i już wiesz , N75 może kierownica turbo, wężyki podciśnieniowe i tak dalej, temat rzeka. Możesz skorzystać z wyszukiwarki polecam.
To teraz zloguj ponownie po tym jak wymieniłeś wężyki podciśnienia (tak jak pisałeś na PW). Co do silnika mamy już jasność - siedzi ASV a sterownik z AHF.
już przy około 2300 obr/min. jest wysterowany na ponad 90%. Przy tych obrotach jest już przeładowanie o 550 mba dlatego sterownik tak wysterowuje N75 bo próbuje obniżyć to ciśnienie. Sprawdź wężyki podciśnieniowe , jak podciśnienie ok. to raczej geometria stoi. Zrób grupę 11 BS i zobacz jak sztanga się porusza.
Jeśli myślisz,że się cofa paliwo to zamień wężyk na bezbarwny. Będzie widać. Może pompa już nie domaga, może trzeba podłaczyć pod VAG Com i zweryfikować
Paliwo jest , wymieniłem przewody paliwowe na przezroczyste żebym widział co jest w przewodach i po nocnym staniu auta w garażu , paliwo jest w wężykach i zero powietrza i przy odpalaniu paliwo jest zasysane do pompy .
Jestem tu nowy .proszę zwróćcie uwagę że podciśnienie wynosi 0. Z mego doświadczenia wiem że tak być nie powinno podczas pracy silnika. Dawno już nie montowałem KME ,Teraz montujemy ESGI .ale we wszystkich sekwencjach z jakimi miałem doczynienia, ten parametr wskazywał 20-40 lub 0.20 -0.40. Prosze sprawdź cienkie wężyki łączące reduktor - kolektor ssący-...
jak ci zgasnie samochod przy 1/4 baku to zobacz czy faktynie masz pod maską paliwo w wężykach czy powietrze......... bo tak jak kolega wyzej sugeruje prawdopodobnie to będzie pływak..... pozdrawiam
jeśli sie grzeją bardzo mocno musi być tarcie pewnie wystarczy troszkę pohamować, siły nie ma innej. Jest jeszcze możliwość,że ktoś nie odtłuścił nowych tarcz, zalał klocki płynem itd... A wężyki mają do tego, bo płyn się nie cofa, Elektrit ma rację. Pewnie wszystko do ponownej regeneracji.
A więc po zaślepieniu wężyka z EGRa autko z rana pracuje poprawnie! :-) Dodatkowo na niskich obrotach ma dużo lepsze przyspieszenie. Dzięki za pomoc!
Podłącz ten przepływomierz na miejsce. Sterownik będzie pamiętał o tym ale przy sprawnym przepływomierzu nie wpływa to na dynamikę jazdy. Do sprawdzenia, - odczytać sterownik na błędy(może coś wyjdzie co naprowadzi na usterkę) - sprawdzić podciśnienia(wężyki) -zawór egr - sztanga w turbo - drożność wydechu - drożność dolotu - szczelność dolotu - filtr...
W pierwszej kolejności to sprawdź co to za element odpadł od elektrozaworu N239, który znajduje się z tyłu kolektora ssącego a steruje zamykaniem klapy gaszącej podczas gaszenia silnika - jeśli odpadł z niego króciec z wężykiem doprowadzający podciśnienie do tego elektrozaworu to będzie to skutkować ciągłym niedoładowaniem turbo. Następnie wykonaj logi...
Nie słyszy kolega jakiegoś syczenia w drzwiach? To najprostsze do sprawdzenia. Ściągnij tapicerkę, odłącz wężyk od zamka, podłącz kawałek innego wężyka do zamka, wejdź do auta, zamknij drzwi i dmuchaj i wciągaj powietrze z wężyka, sprawdź czy wtedy działa. Jeśli tak to jest gdzieś nieszczelność, może o-ringi już padły.
Zaczynam myśleć ze coś źle złożyłem po czyszczeniu turbo ale jak pracuję dźwignia kierowniczek to chodzi idealnie I jak dam do góry(jak bym zdjął wężyk) to pokazuję 996 mbar a jak na dół to 1020-1035 mbar. Co do tolerancji to 20-30 też bym machnął ręką ale 200 mbar to już dużo i cięcie doładowania zanim dojdzie do wartości żądanej przez komputer. Jutro...
Tak gotuje,na rozgrzanym,na początku tak jak by się odpowietrzał,złapie temperatury zaczyna gotować i wywalać,zaraz pójdę sprawdzę z tymi świecami,dzięki za podpowiedź. Świece suche,kręcenie nic nie zmieniło,przy dmuchaniu w wężyk odpowietrzający (cienki który wychodzi od zbiorniczka ) powietrze przechodzi do zbiorniczka.
Witam Samodzielnie w garażu zamontowałem hak elektryczny do autka Seat Toledo II 99 rok TDI I teraz tak wszystko mi super działa po podpięciu przyczepki ale.... W momencie jak jadę z przyczepką i skręcam w lewo czyli włączam kierunek i hamuję to mi się włącza na desce rozdzielczej taka żółta lampeczka symbol takiego półksiężyca z wężykiem i przestaje...
ok jutro zobacze ewentualnie wydmucham. załatwiłem 2 aparaty zapłonowe jeden od golfa 3 wygląda dość zużycie, na 99% będzie pasował a drugi od toledo i wygląda jak nowy tylko ma jakieś dodatkowe wyjście na wężyk do powietrza i teraz nie wiem czy ten drugi będzie bez tego działał.
Witam mam problem z seatem toledo 1.9 Tdi, a mianowicie brak mocy, słabo się zbiera, wszystkie wężyki wymienione zawór N75 nowy podmieniony czujnik ciśnienia MAP , Egr czyszczony, doloty szczelne, sztanga na turbinie pracuje lekko, robiłem podcisnienie na gruszce turbiny i ładnie ściąga sztangę. Komputer pokazuje błąd 17964 (P1556) Turbo/super charger...
Usterka łatwa do zdiagnozowania i usunięcia. Trzeba tylko sprawdzić czy nie wypiął się lub nie pękł, któryś z przewodów powietrza doładowanego idących od turbosprężarki poprzez intercooler aż do kolektora ssącego lub też czy nie ma nieszczelności na wężykach podciśnienia zgodnie z tym schematem : http://obrazki.elektroda.pl/7731599700_1...
Błąd 575 sugeruje przeładowanie silnika. Sprawdź zawór upustowy n75 i jego część wykonawczą na turbinie oraz wężyki połączeniowe tych elementów. Auto po przekroczeniu większej liczby obrotów dostaje za duże ciśnienie z turbiny i wchodzi w tryb awaryjny dlatego nie ma mocy
nie musi być wyciek wystarczy że wirnik odklei się od wałka i nie będzie krążyła woda w układzie. Przelewem może iść bo głowica się mocno nagrzewa i oddaje ciepło do góry gdzie uchodzi tym cienkim wężykiem do zbiorniczka. Spotkałem się jeszcze z odwrotnie założonym paskiem wielorowkowym który odwrotnie napędzał pompę wody. Proponuję sprawdzić pasek...
Jak wywala EPC. To problem ze sterownikie silnika. Jak odłączyeś wtyczkę EGR i pracował normalnie to już przyczynę znasz.... EGR lambda i MAF czy Map sensor podaj do ECU parametry paliwa powietrzu spalin. EGR ma za zadanie utrzymać ekologię w obiegu spalin. Jak któryś z nich szwankuje to są problemy z spalaniem i Komp robi sam autokorekty serwisowe...
Jesteś trochę leniwy, nie skorzystałeś z przywileju jakim jest na forum wyszukiwarka, wystarczy wpisać słowo kluczowe "notfaul" masz wtedy całe kompedium wiedzy na ten temat. Na piechotę nic nie zdiagnozujesz, wałkowane wiele razy próba dynamiczna, logi w czasie jazdy, podgląd w bloki pomiarowe, daje jednoznaczną odpowiedz. Przykładowe uszkodzenia-...
Gdzie jest pompa paliwa? W golfie z tym samym silnikiem mam dwie pompy, jedna jest w baku (nie wytwarza ciśnienia, tylko przepompowuje benzynę do małego zbiornika znajdującego się pod autem, w którym znajduje się właściwa pompa paliwa. Być może to dobry trop, sprawdź ciśnienie paliwa (powinno wynosić 3,5 bara) najłatwiej zmierzyć je na końcu listwy...
na poczatek sprawdż czy paliwo na wężykach gdzieś nie ucieka. U mnie kiedyś w Passacie 1.9 TDI ciekło na wężykach powrotnych z wtrysków, było to tylko sączenie mało zauwazalne ale spalanie też na poziomie 10 l . Teraz jest na poziomie 5,5 - 6 L. Poza tym silnik pracuje OK?
Możliwe, że jest jakaś nieszczelność w wężykach. Ostatecznie to pompka. Nie wiem jak jest w tym modelu auta ale na przykład w passacie b4 variant pompka znajduje się w bagażniku w schowku po stronie wlewu paliwa.
znalazłem coś takiego: Ze względu na to że masa zasysanego powietrza jest zależna od doładowania sprężarki to dla prawidłowego odczytu wartości w trzeciej kolumnie, ciśnienie doładowania sprężarki (grupa 011 kolumna 3-a) musi być stabilne i tożsame z życzeniem ECU. W przeciwnym razie odczyt w 003 nie będzie się zgadzał z właściwymi wskazaniami dla bloku...
Doszedłem do sedna co i jak, to może po kolei: -wymieniłem wężyki od podciśnień aby je wykluczyć, poza tym miały już 19 lat :/ -Podmieniłem zawór N75 z N18 A całym winowajcą okazał się zaworek zwrotny podciśnienia, który był zepsuty i przepuszczał w obie strony. Po wymianie problemy z notlaufem zniknęły oraz turbo zaczęło wstawać od samego dołu, wcześniej...
Ja w leonie z tym samym silnikiem mam to samo tzn. niewielką bańkę powietrza w najwyższej części wężyka z paliwem. Ale w moim przypadku nie ma efektów ubocznych i z tego co wiem bańka powietrza jest często spotykana w dieslach vw i nie ma się zbytnio czym przejmować
Witam Potrzebuję się dowiedzieć jak się dostać pod wycieraczki na przedniej szybie. Przy przymrozkach zamarzł mi płyn(był do -10). Teraz widzę że oprócz standardowych 4 dysz doszły mi jeszcze 2 pomiędzy dwoma spryskiwaczmi. I chciałem się dowiedzieć jak się tam dostać. Odkręciłem osłonę filtra ale tam nie ma śrub . Jedyne śruby jakie widzę to te od...
Witam. Mam problem z tym silnikiem. Tankując benzynę za 50 zł nie starcza mi to nawet na 2 tygodnie. Ostatnio zamontowałem odłączanie pompy paliwa na gazie nic to nie dało. Sonda sprawna. Czujnik temp sprawdzałem omomierzem i się wydaje się ok. Niestety nie mogą vaga podpiąć bo to jest ten starszy digifant. W wężyku od regulatora nie ma paliwa. I podczas...
Witam, mam problem z pracą auta na benzynie, na gazie jest ok. Toledo 1.8 90km 96 rok. Jak zauważyłem są dwie pompy paliwa lecz ta zewnętrzna jest ominięta jeśli chodzi o instalacje paliwową. Kostka od tej pompy wisi sobie obok i napięcie podaje, po podłączeniu pompa pracuje lecz nie wiem czy jest w pełni sprawna oraz w jaki sposób powinny być do niej...
Pierwszy objaw przycinających się kierownic turbo, za czyszczenie jej nie powinieneś zapłacić więcej jak 400-500 zł, gruszki rzadko się uszkadzają. Zakładając ze zawór sterowania turbiną, wężyki, akumulator podciśnienia i pompa vakum jest sprawna: Przegoń porządnie auto na 3 biegu z pedałem gazu max min tak dodawaj i puszczaj co 3 sekundy gdzieś przez...
Kurcze aż nie chce mi się wierzyć że z gruszką się coś stało bo w 2020 wymieniłem, była zgnita, wtedy sprawdzałem luzy (nie było) poszedłem na regenerację turbo i ustawili mi gruszkę (mam nadzieję że dobrze) no i wężyk do gruszki jest nowy właśnie, sprawdzałem go, a zaworek też nowy vw no ale okej mogę to ciśnienie sprawdzić, pojeździłem na wysokich...
Witam Jak w temacie pisze to mam problem na benzynie , zapale auto na gazie przełączam na paliwo i po chwili gaśnie i już nie zapali. Dopiero jak wyłączę bezpiecznik od pompki paliwa i pokręcę nim chwilkę to zapala i gaśnie. Po czym wkładam bezpiecznik i zapali. I dalej to samo. Pompka ma dobre ciśnienie . Wie ktoś może czy pompka ma mieć dziurki na...
----------------------------------------... Witam Proszę o poradę w sprawie mojego Toledo, mianowicie auto długo kreci zanim zapali tak samo jest na zimny, ciepłym silniku(silnik AFN). Wymieniłem w nim wężyki zwrotne , świece żarowe. Spotkaliście się z takimi objawami ///może ktoś cos poradzi ???? zgłoś do moderatora...
Już doszłem co jest nie tak. Zawór n75 szwankuje. Zaślepiłem wężyk co idzie do turbiny od niego i auto ma moc. Samo wyjęcia wtyczki w niczym nie pomaga aby ten zawór sprawdzić ale ten sposób okazał się trafny :) tak więc problem rozwiązany :)
Miałem identyczny przypadek w Fordzie. Powodem był regulator ciśnienia paliwa znajdujący się na szynie paliwowej. W Fordzie jest on sterowany podciśnieniem poprzez wężyk który idzie w okolice korpusu przepustnicy. Działo się tak ponieważ przedziurawiła się membrana która oddzielała układ paliwowy od podciśnieniowego. Jak silnik był zimny wszystko było...
Witam kolegów Wiem, że tych tematów już się przez forum trochę przewinęło, ale żadnego z nich nie mogę w pełni zestawić z moim problemem. Zaczęło się rok temu. Silnik zaczął wpadać w błąd (standardowo przy 110 km/h przeładowanie i odcięcie turbiny do ponownego odpalenia silnika). Mając wolną sobotę i korzystając z forum posprawdzałem wężyki, pozarabiałem...
Witam. Mam Seata Toledo z 2001 roku 1,9 tdi z silnikiem ASV. Mój problem jest następujący. Kiedyś w drodze przytrafił mi się notlauf. Po ponownym odpaleniu było ok. Po tym zdarzeniu nie jeździłem autem przez miesiąc. Jak już do niego zasiadłem to notlauf przytrafiał się praktycznie z każdym razem po przekroczeniu 120 km/h - 3000 obr. Są to moje pierwsze...
Sonda to jest ostatni element który należało by wymienić. Po pierwsze czy masz sam osobiście dostęp do oprogramowania diagnostycznego, żebyś mógł podejrzeć podstawowe parametry pracy sondy? Po drugie sprawdź jak kolega autominus powiedział czy wtyczka nie zaśniedziała bo to jest częsty przypadek. Następnie tak jak wcześniej powiedziałem sprawdź cały...
Witam Przepustnica wyczyszczona , syfu było dużo. Kasowanie nastaw , programowanie po złożeniu (kilkakrotnie) i niespodzianka obroty koło 1200 - 1500 i błąd (sterowanie wolnych obr.) Od kolektora ssącego (plastik) do przed przepustnicą jest mały wężyk gumowy po chwilowym zatkaniu go silnik wracał do normalnych obrotów,to zapewne lewe powietrze zasysa,...
Witam. Mam Toledo 97r. i problem jak w temacie. Od jakiegoś czasu mruga mi kontrolka żarzenia świec. Znajomy podpiął go do vaga i zczytał takie błędy: 00575 - ciśnienie w kolektorze ssącym - odstępstwo od reguły - usterka występująca sporadycznie 00553 - czujnik pomiaru masy powietrza G70 (przepływka) - przerwa/zwarcie z masą 01268 - nastawnik wielkości...
Witam wszystkich mam problem z seatem toledo 2, 1,9tdi 110km AHF problem polega na tym , ze turbo wstaje dopiero przy 2,5tys obrotów . do tej pory powymieniałem wężyki od podciśnienia turbo bylem zmuszony zregenerować bo poszedł olej przez gorąca stronę. Silnik nie posiada żadnych błędów przed uszkodzeniem turbo było tak samo od dołu do 2.5 tys jedzie...
Witam wszystkich Pacjentem jest jak w tytule Tolek z 2001 roku 1,9 tdi ALh, przebieg na blacie 266000, oleju ubywa tak do litra od wymiany do wymiany. Od około 3000 obr/min budzi się w nim zwierze(leniwiec-:( ). Auto nie łapie żadnych notlaufów, nie faluje na biegu jałowym, nie gaśnie, nie dymi, osiąga 180 km/h ale zajmuje mu to dużo czasu. Do 3000...
nie wiem czy kompresja ma wpływ na moc bo oktawka po wymianie gruchy od turbo i trzech nieszczelnych wężyków podciśnieniowych zwija asfalt pod kołami. oczywistym jest, że wymieniłem wszystkie filtry i olej lecz muszę przyznać , że przed zimą i wymianą wspomnianych filtrów zdarzało mi się jeździć na pół baku i rezerwie. poprzedniej zimy w mrozach pokręcił...
Powtarzałem te czynność ok kilkunastokrotnie poprzez nałożenie wężyka na odpowietrznik a drugi koniec wkładałem do zbiorniczka z płynem w aucie i pompowałem do wyeliminowania najmniejszego bąbelka z powietrzem, zgodnie z instrukcja od najdalej położonego kola do najbliższego a także odwrotnie jednak to nie pomogło. płyn hamulcowy został odessany i...
Jeśli dobrze rozumiem to wnętrze obudowy zaworu EGR było zawalone syfem, a jeśli chodzi o te terkotanie klapki to chodzi o klapę gaszącą (w takim przypadku będzie szwankować albo sama klapka albo zawór N239 nią sterujący a nie ten N18 od EGR), bo nie bardzo rozumiem ? Dodano po 55 Z przykrością muszę stwierdzić, że od dziś większość ogólnie dostępnych...
Ewentualnie (nie wiem czy jest taka możliwość w lanosie) wjedź na kanał, lub podnieś auto na lewarku i zamontuj ten zbiornik tak, aby był lekko przechylony w odpowiednią stronę (w stronę wężyków idących do pompki bądź po prostu silnika, nie wiem jak jest pompka w lanosie) U mojej matki w espero było podobnie, więc z ojcem wymontowaliśmy zbiornik i zamontowaliśmy...
Witam :) Jak w temacie, seat toledo I silnik 2.0 115KM z roku 96 gaz II generacji przerobiony na I generację. Mam ostatnio okropny problem z obrotami. Ogólnie na postoju samochód na benzynie ma dziwne obroty, nie jest to typowe falowanie uszkodzonego krokowca, tylko raz ma równe, raz sobie je podniesie i przytrzyma, czasami podnosi do 2, 3, 4, 5tys...
Dlaczego czepiam się paliwa mimo tego że sprawdzili ciśnienie: - po uruchomieniu auto pracuje kilka minut i gaśnie, podczas jazdy szybciej następnie NIE da się URUCHOMIĆ, przekręcam więc stacyjkę 5-7 razy, pompuję paliwo i auto się uruchamia pracując ponownie kilka minut. - Gdy auto zgaśnie po kilku minutach pracy, luzuję zacisk na wężyku wejścia do...
Witam! Mam problem. Otóż mój seat toledo II (1.6v16) 02r. ma dziwne przygody z płynem chłodniczym. od maraca tego roku miałem 4 podobne przypadki, które teraz wam opiszę. Otóż poziom płynu chłodniczego w moim seacie jest stały. nie znika, nie ubywa itd. jednak zdarzyły się 4 dziwne sytuacje. mianowicie po przejechaniu dystansu (różnie od 10 do 50km...
Posiadam toledo 93r i mam pneumatyczny. pod plastikowa pokrywa tam gdzie swiatla lewej lampy masz pompke powietrze. zdejmij z niej wezyk od cisnia taki brudno bialy i dmuchnij ustami a jezeli nie to czyms co daje wieksze cisnienie. powinno sie otworzyc wszystko.
Witam! Pozwoliłem sobie założyć nowy temat gdyż problem, który u mnie występuje - notlauf - jest dość nietypowy. Wcześniej przy pomocy tego forum starałem się zlikwidować notlauf, niestety bez rezultatów. Problem: Na 5 biegu przy prędkości ok 180 km/h auto zaczyna co jakis czas łapać notlauf (zbytnio niewyczuwalny). Za to od predkości 190km/h (4000obr)...
witam do zbiorniczka wyrównawczego wchodzi wezyk powrotu plynu. jak silnik sie nagrzeje to powinienes widziec ze plyn wraca z ukladu. w moim toledo byl w nim jakis paproch i nie wracalo tylko wyrzucalo mi plyn.
Panowie sprawa wygląda tak: samochód w kiedy wchodził mi na rezerwe w pewnym momencie na kilka chwil nie reagował na pedal gazu, po kilku sekundach jechał dalej, dodam że tankowałem za ok 50 zł. Po pewnym czasie zacząłem tankować prawie do pełna i kiedy paliwo dochodziło lekko poniżej 1/4 baku gasł w czasie jazdy. Po chwili odpalał normalnie i znowu...
niedrożne wężyki wężyki przepustnicy odpowietrzyć wężyki
wyrejestrowany pojazd climatronic regulacja naprawić wzmacniacz kraków
lodówka gorenje śrubokręt krzyżowy
Arduino: Wyłączanie diody po 2 sekundach przytrzymania przycisku Czy zakrętarki Hilti są dostępne w innych kolorach niż czerwono-czarny?