W przypadku mojej centralki, jest to nieoryginalna centralka z dedykowanymi siłownikami do seicento, przewody pomarańczowo-biały do stacyjki i pomarańczowy do hamulców są od sterowania zamykaniem zamków podczas jazdy.
żółty podświetlenie + Niebieski sygnał z aparatu zapłonowego czerwony + po stacyjce czarny masa Płytka montowana za obrotomierzem jest nieoryginalna, nie wiem co to jest...
A co ci się załącza w pozycji 1 stacyjki?
Tuleja chyba na nieoryginalną kierownicę. Miałem taką nabitą na ori molet kolumny.
Problem rozwiązało dociskanie kluczyka w stacyjce do środka w czasie włączania radia z AS. Dopiero wtedy radio zechciało spytać o kod. Być może odpowiedzialna za to była nieoryginalną kostka stacyjki.
W oryginalnej instalacji Golfa6 w ogóle nie było doprowadzane do radia napięcie ACC (ze stacyjki). W tym modelu montowano radia współpracujące z magistralą CAN samochodu. Aby (w nieoryginalnym radiu) uzyskać wszystkie funkcje komfortowe, należałoby zastosować odpowiedni adapter (przyłącze) oraz moduł CAN BUS VW. Jeżeli problem dotyczy jedynie wyłączania...
Pomiar wygląda na wykonany poprawnie, być może ktoś wymienił kostkę stacyjki na nieoryginalną albo coś nakombinował przy instalacji, znajdź bezpieczniki odpowiedzialne za te przewody, wyjmij i zmierz.
odepnij radio ( jak nieoryginalne) albo kostkę stacyjki, jeżeli wykrywa włączony klucz to nie zadziała.
Do zacisku '15' cewki idą 2 czarne przewody jeden do stacyjki drugi do sterownika, do zacisku '1' cewki idą zielony do modułu zapłonowego i czerwono-czarny do obrotomierza. Wszystkie pozostałe tnij ;).
Licznik motogodzin podłączyłem pod AC na stacyjce, a kabel jest od obrotomierza, którego nie ma fabrycznie w traktorku
Cześć .Dzięki za pomoc ze schematu wynika że AVO ma minus na masie może ktoś poda mi symbol regulatora 6V do tej prądnicy. Jeszcze jedno, stacyjka jest nieoryginalna, prawdopodobnie od MZ, czy to ma jakieś znaczenie. Może tu jest problem?
Licznik i ECU tez odłączałeś? Czy na pewno wyjąłeś wszystkie bezpieczniki (za wyjątkiem głównego) czy tylko rozłączałeś złącza? Stacyjka ma złącza na przewodach (gdzieś przy ramie). Za bezpiecznikiem głównym idzie przewód czerwony połączony ze stacyjką, regulatorem i trzeba bezpiecznikami (wentylator chłodnicy, licznik, pompa paliwa). Zawilgocenie styków...
Witam. Mam następujące pytanie, mianowicie jak zaprogramować kluczyki do immobilisera w Fiacie Brava z 97r ? tzn. z samochodem dostałem jeden kluczyk w dodatku nieoryginalny, kupiłem drugą stacyjkę z trzema kluczykami w tym kluczykiem matką i chciałbym zmienić stacyjkę i wprogramować od niej kluczyki. Czy ktoś wie jak to można zrobić ? Będę wdzięczny...
Witam. Mam problem z radiem Blaupunkt do Nissana Note 1,4. Radio po wyłączeniu stacyjki ciągnie prąd z akumulatora, przez to akumulator wykończony. Zmieniłem radio na nieoryginalne, problem zniknął, ale jest duża dziura, bo radio nie pasuje. Można to radio naprawić? Co może być ewentualną przyczyną? Bo wtyczka jest ok, skoro inne radio nie pobiera prądu.
To raczej wygląda na standardową usterkę mikro styku w zamku w autach grupy VAG z tamtych lat. Jak przekręcisz stacyjkę na zapłon, to też zamyka? Oświetlenie wnętrza się załącza, jak otwierasz drzwi kierowcy/każde inne?
Sprawdź czy masz napięcie po załączeniu stacyjki, może ktoś miał podłączone wcześniej nieoryginalne radio i coś z przewodami przerobione. Czy po przekręceniu kluczyka radio się zaświeca?
Januszu, przedstawiasz zdjęcia instalacji SR50CE. Tylko zaginął gdzieś przewód od przycisku rozrusznika i stacyjka jest nieoryginalna. Funkcjonalnie SR50/1 miały inaczej podłączoną tylną lampę i brak przycisku do mrugania światłem drogowym, ale fizycznie instalacja jest kompletnie inaczej wykonana. Przewody są zupełnie inaczej wykonane i inaczej podłączone....
Witam. Pacjent VW Caddy 2010 1.6tdi. Gdzie idzie niebieski przewod z kostki stacyjki tzw s-kont, który załącza zasilanie po stacyjce a wyłącza dopiero nie po przekreceniu na pozycję off tylko po wyjęciu kluczyka? Potrzebuje podłączyć nieoryginalne radio po kluczyku z racji iż na skrzynce bezpiecznikowej pod kierownicą niema takowego zasilania, które...
Tak na początek najczęściej nieoryginalne radio , ładowarka od telefonu , ABS i poduszko nie mają zasilania po wyłączeniu stacyjki , sterownik gazu , Alarm , lub centralny zamek .
Zastanawia mnie to, co się takiego wydarzyło skoro wcześniej kilka lat jeździłem tym autem bez kluczyka z transponderem. Rozumiem, że immobilizer był w jakiś sposób zdeaktywowany. Co się więc stało, że immo jest ponownie aktywny? Skoro masz zapasowe kluczyki nieoryginalne to może oryginalny transponder ktoś podkleił w okolicach pętli immo - pod obudową...
pozostałe przewody: pomarańczowy, Podświetlenie radia - +12V po włączeniu świateł - szukaj szary z niebieskim paskiem żółty (po przekręceniu kluczyka nie pojawia się dodatkowe 12V) +12V po włożeniu kluczyka do stacyjki ( nie trzeba włączać zapłonu) - kolor brązowy z czerwonym paskiem niebieski (jak zmierzyć który to kabel?) Ten to jest wyjście z radia...
Tylko że stacyjka u mnie nie ma pozycji "ACC" pomiędzy "LOCK" i "ON". Pierwszą pozycją po włożeniu kluczyka do stacyjki (i obróceniu go) jest pozycja "zapłon". Wtedy faktycznie załącza się zapłon i radio. Teraz jak cofnę kluczyk do położenia "0" (w której kluczyk można wyjąć) to wyłącza się zapłon, ale radio (oryginalne) gra dalej. I teraz jak wyciągnę...
Witam Radio podłączone wraz z modułem can. W oryginalnej wiązce wychodzi SAFE i +UB na których jest stałe + Brak jest kabla ACC więc pewnie oryginalne radio brało informacje po CAN Żeby można było włączyć chińczyka trzeba podać + do wejść ACC i B+ Na samo podanie + do wejścia B+ chińczyk się nie uruchamia. Dołożony moduł CAN dobrze radzi sobie z odczytem...
A co do innego radia w tym aucie to należy zastowować przejście gniazdo/wtyczki DIN gdzie są oczywiście wszystkie głosniki, a z dolnej kostki tylko ACC, BATT, AntAut,GND i ILL. Oczywiście ACC z BATTm bywają zamienione lub radia różnie to wymagają i niekiedy należy je zamienić ze sobą. Właśnie pozostałe sygnału blokują niekiedy różne funkcje radia, np...
macie jakieś pomysły? Mnóstwo . Od nieoryginalnego / dokładanego osprzętu elektrycznego , poprzez nie prawidłowo wykonane naprawy powypadkowe , zwarcia na przekaźnikach , uszkodzenie stacyjki , wilgoć w złączach elektrycznych po uszkodzone główne jednostki sterujące pojazdu . Chyba że jest stały punkt programu w tym modelu . Ja nie znam.
Wejdź w listę połączeń w CAN Gateway a nie w kodowanie. Na liście odznacz RADIO 56 i tyle. Czemu to musisz wymienić CAN Gateway na nowszy? Jeżeli masz radio nieoryginalne to nic to nie da. Raczej radio masz źle podłączone przez to ciągnie prąd. Gateway nie uśpi nieoryginalnego radia. Co innego jak włożysz radio z nowszego rocznika ale oryginalne. Podejrzewam...
Witam. Jak masz nieoryginalne radio to sobie je podłącz bezpośrednio do plusa akumulatora, a nie przez stacyjkę. Co do ewentualnego programowania BSI to nie we wszystkich modelach BSI było to możliwe. Powodzenia
Sterownik nie dostał kodu odblokowania z licznika/immbiliasera. Powodów może być kilka: 1.Uszkodzony transponder IMMO 2.Uszkodzona pętla IMMO 3. Za duża odległość Pestka immo -pętla. Usterka wystąpiła nagle sama czy był coś grzebane w okolicach stacyjki, w kluczyku? Czasem nieoryginalne obudowy kluczyka dają takie efekty. Czasem pętla immo ma po latach...
na stacyjce nic nie ma ,kluczyk jest nieoryginalny bez immo ,silnik przestał odpalać po wymianie u mechanika pierwszego wtryskiwacza.Z tego co wiem to chrysler miał immo odblokowywane pilotem przy otwieraniu samochodu ale tu jest nieoryginalny kluczyk z przyciskami do zamontowanego niefabrycznego alarmuobjaw przy odpalaniu jest taki jak gdyby bylo zamontowane...
Myślałem o tym, radio mam nieoryginalne na 12v i gdy wyjmę kluczyk ze stacyjki to nie da się jego włączyć bo rozłącza się hebel( mam automatyczny- sterowany stacyjką- wsadzasz kluczyk w stacyjkę i hebel się załącza, wyciągasz i rozłącza). Wtedy nic nie działa oprócz tacho. Myślałem właśnie żeby znaleźć 24v np. w skrzynce bezpieczników i zmniejszyć je...
http://obrazki.elektroda.pl/9863378300_1... Wedle schematu pin A4 ze starej kostki odpowiada za stacyjkę. Sprawdź miernikiem z masą czy po przekręceniu kluczyka pojawi się na nim napięcie +12V.
Doprowadź zasilania do poprawności, czyli na żółtym stałe 12V, na czerwonym +12 po stacyjce. To są kolory z uniwersalnej kostki oczywiście. Ty sobie dopasuj zgodnie z instalacją auta na podstawie opisów. Wiesz, ten niebieski przewód powinien aktywować zmianę informacji na wyświetlaczu, bo w tych oplach jak radio wyłączone, to wyświetlacz pokazywał datę,...
W radiu masz plus z aku minus i plus po stacyjce ew mostek się robiło na zasilaniu ale wtedy radio się nie włączyło ani nie wyłączyło po przekręceniu kluczyka
Miałem podobny przypadek w c-klasie klienta. Okazało się, że przyczyna tkwiła w radiu. Niemiec nie chcąc kombinować z kablami, zrobił zworkę wewnątrz radia (nieoryginalne) aby móc włączyć radio "bez stacyjki". Z zewnątrz niby w wiązce wszystko było ok. Obyło się bez komputera. Bezpiecznik po bezpieczniku i pobór prądu spadł. Potem już dokładna rozpiska...
To pytanie elektronicznego przedszkolaka ale zlituję się i odpowiem, czytaj uważnie. Albo masz nieoryginalną instalację w aucie albo bardzo ubogie auto (cienias, cienkuś, puntuś...) Sprawdż czy napewno na czarnym masz masę a na czerwonym plusa bo jak podłączysz odwrotnie to spalisz radio. Dwa zasilania masz opisane na kostce, czerwny to główne zasilanie...
W samochodach grupy VAG stałe +12V oraz +12V po stacyjce są zamienione miejscami, dodatkowo w nowszych egzemplarzach, między innymi w twoim, nie ma +12V po stacyjce ponieważ załączanie radiem jest sterowane poprzez CAN. Jeśli chcesz podpiąć nieoryginalne radio u siebie to musisz z oryginalnej kostki wypiąć piny 7 oraz 4, przewód z pinu 7 wpiąć w miejsce...
Rozbierz plastiki pod kierownica i dostań się do stacyjki. Masz każdą pozycje stacyjki ładnie na kostce :) jest Chyba 5pinowa lub 6pinowa. Stale 12V, 12V po przekreceniu kluczyka w pozycje pierwsza a znikajace podczas rozruchu, 12V po włączeniu zapłonu i zostające podczas rozruchu, rozruch i prawdopodobnie przewód od immobilisera. W każdym razie nie...
wszytsko Cię kolego wyniesie dosyć drogo i czasem trzeba sie zastanowić czy warto jeszcze inwestować. Takie zamki da się naprawić - pewnie wystarczy wyrzucić jedną lub dwie uszkodzone zapadki lub nawet tylko przeczyścić i podciągnąć sprężynki. Poza tym, do sterowania najtaniej kupić inną centralkę piloty nieoryginalne, ale naprawdę taniocha. Masz auto...
Radio masz oryginalne fabryczne? Jeśli nieoryginalne, to sprawdź czy nie masz tam zwarcia pomiędzy zasilaniem B+ a sygnałem IGN. Spotkałem się z tym, że w Masterze II polift jakiś asior zwarł oba przewody (bez odcinania) żeby radio grało bez kluczyka. W prawdzie tam był sygnał ACC, świeciły się niektóre kontrolki w liczniku i pracowała nagrzewnica,...
Gdybym był jakimś lekarzem czy stolarzem, na pewno bym tak od razu zrobił. Natomiast jestem na tym forum i chciałbym się zagłębić w temat. Mam wrażenie że to może być coś z zasilaniem indukcyjnym, tym bardziej że cewka w tym pilocie jest raczej nieoryginalna. Spróbuję znaleźć odpowiednią i ją podmienić. Drugi sposób to kupić za 50zł używany kluczyk...
Jaki model regulatora napięcia? Generalnie regulator VAPE nie będzie tani. Zdaje się że tam alternator jest „dwufazowy”, więc na upartego można by spróbować z użyciem trójfazowego regulatora. Z VAPE istnieje ryzyko, że nieoryginalny regulator się spali — alternator daje większy prąd i wyższą częstotliwość od typowych alternatorów stosowanych w motocyklach....
MA klime, ale poodbno jakas nieoryginalna, dostawiana-nie klimatronic tylko manual. Wciskanie tych przyciskow od klimy nic nie zmienia. Przypominam ze wentylatory kreca sie nawet na zimnym silniku, natychmiast po przekreceniu kluczyka w stacyjce
Pewnie źle podłączasz. Pasat w kostce oryginalnej ma dwa "+" na stałe od akumulatora są to czerwone kable z białym paskiem, a radia nieoryginalne wymagają do prawidłowego podłączenia jeden "+" na stałe. Pozostałe napięcie w kablach to: sterowanie ze stacyjki, podświetlenie, a także GALA, minus (brązowy) i podłączenie do wtyku diagnostycznego (cienki...
No to zrób jej test vagiem jak zamruga to sprawdź czy wszystkie zamki przechodzą w safe (bezpieczny) w blokach pomiaru. Jednocześnie wsłuchaj się czy przy zamykaniu są dwa strzały zamka, jak jest jeden to jeżeli masz radio nieoryginalne to odetnij niebieski kabelek od remote kontrol bo on nieraz dymi jak sie dołoży jakieś niefabryczne radio. ( nierozłancza...
Witaj. W nieoryginalnej kostce: Czarny - minus Czerwony - plus Żółty - plus Przy czym jeden plus jest "stały" drugi "po stacyjce" Sorry nigdy nie pamiętam który jest który. Po stacyjce powinien włączyć radio.. Jak pomylisz plusy to nic nie zepsujesz, tylko wyłączenie stacyjki nie wyłączy radia, albo nie będzie pamiętać ustawień ... zamienisz i po sprawie....
A jak się zachowuje rozrusznik podczas zwierania kabli przy stacyjce? Być może sam styk w stacyjce. W przypadku "sideł" jakie opisujesz, schemat może okazać się bezużyteczny. Białoruśka nie ma poza tym zbyt rozbudowanej instalacji. Zacząłbym od wyprucia wszystkiego co wygląda na nieoryginalne i przejrzeniu stanu izolacji tego co pozostało. Ja po po...
Zacznij od sprawdzenia poprawności podłączenia przedniej lampy. Zacisk 31 - masa (brązowy), zacisk 56a - światła drogowe (biały z przełącznika świateł), zacisk 56b - światła mijania (żółty z przełącznika świateł), żarówka pozycyjna - szaro-czerwony ze stacyjki. Jeśli to S51/1B to nie ma postojówek - jedynie światło pozycyjne z akumulatora wraz z podświetleniem...
Jeśli stacyjka jest stara oryginalna DDR, to mogą być wytarte styki ruchome i dobrze nie łączyć. Jest to do sprawdzenia miernikiem. Po drugie sprawdź połączenie masowe (przewód brązowy ze stacyjki). W zależności od wersji może być podłączony do trójstyku masy przy liczniku który łączy się przewodem z masą instalacji, lub masy żarówek na liczniku (blaszki)...
Rozkręć to oryginalne które działa i zrób foty. Coś tam "siedzi" Pomiar napięć na kostkach może nic nie dać jak w kablu +12V/za stacyjką ktoś umieścił rezystor 10k, wtedy w radiu musi być układ który podaje zasilanie z 30/aku po wykryciu sygnału napięciowego. To tylko przykład, zobaczymy co jest u ciebie jak wrzucisz foty.
No nie pamiętam jak w stacyjce było, ale jak rozbiorę to pewnie dojdę bez problemu, skoro jest prosta :) Już doszedłem, że duży element skrajnie po prawej pod deską od którego odchodzą grube różowe i białe kable to opornik świecy żarowej. Zazwyczaj jestem zwolennikiem oryginalnych podłączeń, ale chyba część tych rzeczy ominę. W powyższym poście chyba...
ładowarka nieoryginalna nieoryginalna szyba nieoryginalna bateria
odbiornik zdalnego sterowania uzwoić wirnik pomiar renault megane pedał sprząc
Jak zdjąć mieszacze w pralce Hanseatic? Jak odłączyć pętlę na centrali Shea K?