- mam miernik elektryczny i znalazłem parę instrukcji na Youtube, ale miernik miernikowi nierówny i każdy ma trochę inne oznaczenia. Ja mam miernik Uni-t m830buz. Czy dobrze rozumiem, że powinienem ustawić go na symbol omegi i na wartość 20K? Niestety, ale miernik który posiadasz to bardziej zabawka niż urządzenie pomiarowe. Dokładność pomiaru w multimetrach...
W A140 sekcja niskotonowa ma tylko cewkę na zwrotnicy i nic więcej, To wiemy. Sprawdź czy - obie cewki w zwrotnicach są takie same - najlepiej pomiar indukcyjności i przy okazji rezystancji, - czy zwrotnice są dokładnie takie same, - wygłuszenia kolumn muszą być takie same, - sprawdź wszystkie połączenia lutownicze w zwrotnicy, możesz je poprawić,
Stoczyłem nierówny bój z wyszukiwarkami, Amazonem i chińskimi platformami sprzedażowymi, lecz informacji o zawartości pakietu zasilającego nie znalazłem. Rozpocząłem poszukiwania do drugiej strony, czyli od nazwy urządzenia, w którym akumulator jest stosowany. Udało się znaleźć stronę z opisem rozbiórki modemu [url=https://firstxw.com/view/270164.htm...
Witam. Czy ktoś wie jak wyregulować na jednym kanale pomiar prądu? Chodzi o to, że jak sie włączy oba kanały równolegle to jeden amperomierz pokazuje np 3A a drugi 2,8A. Czy ktoś z fachowców ma schemat i jakiś sposób kalibracji? Dziwna sprawa! Tam są zrobione odczyty na icl7107 i na pinach 36 nie ma równo 1V tylko 3,3 a mierniki na pomiarze V pokazują...
aki potencjometr to można naprawić czy jakoś go przekręcić żeby równo działał ktoś miał już takie doświadczenie? Potencjometry są rozdzielone mechanicznie, aby uzyskać możliwość osobnej regulacji poziomu zapisu w L i R nawet, jeśli nie mają współbieżnej wartości rezystancji. Ustaw zapis/odczyt zgodnie z SM. Wskaż, w którym punkcie SM znalazłeś pomiar...
Witam grupowiczòw mam problem z odpaleniem silnika andoria SW266kreci i nie moze zlapać na zaciąg załapie ale zaraz gasnie o co w tym moze chodzić (at)ElektrodaBot AI: Robiles cos ostatnio przy silniku ... Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęściej winny jest układ paliwowy: po 4 latach postoju w zbiorniku i przewodach znajduje się zdegradowany...
(...) a co mogę zrobić żeby to naprawić Dodano po 2 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Aby ustalić właściwą przyczynę nierównej pracy silnika i dźwięku przypominającego kosiarkę w SEAT Ibiza 1.4 MPI (2002 r.), należy przeprowadzić szereg podstawowych testów diagnostycznych. Najistotniejsze jest sprawdzenie stanu układu zapłonowego (cewki i przewody),...
Mam to samo w ICBN 3366, Wyświetlacz pokazuje 3 stopnie, na termometrze 13, w menu serwisowym dla czujnika również 13 więc pomiar jest odpowiedni ale z jakiegoś powodu w sterowniku zawiesza się na 3 stopniach. Restart przez wyłączenie prądu również pomaga chwilowo, komuś się udało dość do tego przez te 4 lata :D?
To nie szerokość felgi decyduje o jej "wystawaniu" tylko ET. Zrób pomiar geometrii jeśli będzie ok, to może kwestia blacharska?
Karta to Creative saund blaster. Załączam pomiar samej karty.
Wykonaj testy zasięgu i speedtesty ŁAŁ, szczegółowo. Trochę to potrwa zanim wszystkie testy wykonam, ale na pewno to zrobię, bo przy pracy zdalnej problem się bardzo nasila. Mam jednak jeszcze jedno pytanie. Obstawiam, że skoro problem jest z jednym komputerem, to po jego stronie powinna być wina. Zmieniłem więc kartę WiFi na taką na USB i przetestowałem...
Dzięki za linka, poczytałem o zwarciownicy tutaj i na zagranicznych stronach, po angielsku nazywa sie to chyba growler(?). Urządzenie niestety nie wygląda na łatwe do wykonania na szybko z przysłowiowego demobilu ;) Według postów z linka który podesłałeś "otwarte" trafo od silnika pompki od pralki nada się do tego celu? Wirnik u mnie ma średnicę ok.45mm...
Pomiar ,o którym pisałem wykonywałem w czasie pracy silnika już po pełnym rozruchu przez soft start.
Ech - znów to nieszczęsne liczenie - bez znajomości zawartości pozostałych rejestratorów. popatrzcie na to http://www.tvn24.pl/12690,1666338,0,1,mi... A co do NDB i radiokompasu - są to fale średnie, propagacja ich jest dość do-okólna, długi okres i czas, radiokompas odbiera różne natężenie...
Ile cienkich przewodów przychodzi do tego alternatora ? Możliwe, że z tymi przewodami w wiązce coś się dzieje. Potrzebny by był schemat z czym ten alternator jest podłączony. Przychodzą 3 przewody D plus, DFM, i Lampka Jeżeli alternator ładuje po odpięciu wtyczki to sprawdził bym czy wtedy też się nagrzewa po przejechaniu np 30 km, z odpiętą wtyczką....
Witam niestety, ale pomiar wyszedł dobrze. nie jest to spowodowane jakimś czujnikiem lub brakiem masy. wiem że przekaźniki od cewek były gorące
joy_pl- co do interpretacji w 100% trafna pomiar był wykonany dosc szybko z powodu braku własnego sprzętu pomiarowego na częstotliwość około ok 1Hz chodziło mi o diagnozę ogólna czy kanały gają równo pierwszym pomysłem było ze podawana jest mniejsza moc na jeden kanał twoje pytanie o częstotliwość zasugerowało mi ze powinienem powtórzy pomiar przy mniejszej...
Ten układ zabezpieczenia do RS485 z Allegro nie zapewnia separacji galwanicznej, a tylko zabezpiecza przez przepięciami, czyli to pewnie obwód z warystorami i/lub transilami. Urządzenie pożyteczne, jeśli linia jest narażona na przepięcia i wyładowania (od pioruna, elektrostatyczne itp.). Zakładam jednak, że tego typu zagrożenia nie są dla Ciebie problemem,...
Masz duże tłumienie w pasmie dolwnlink - 49 db dla 1 Mbs to sporo. Dla 6 Mbs będzie zapewne powyżej 55, a to oznacza kłopoty. Dlatego celowo pisze o ADSL2, tam sa nieco inne wymogi linii. Nie ma reguły ze jak tyle kilometrów to tyle przepustowości. Kabel kablowi nierówny i bez testów trudno jest wyrokować. Dobry kablarz bez pomiarów wie czy na danym...
Pierwsza rzecz - oględziny każdej oprawy (oczywiście trzeba je pootwierać) i miejsc łączenia przewodów - jak czysto - pozostaje tylko pomiar izolacji przewodu.
Podłącz więc głośniki i zrób pomiar ponownie. Bez sygnału oczywiście.
Pomiar kompresji i sprawdzenie luzów zaworowych na wstępie.
Prawdopodobnie było kręcone przez gazowca przy TPS. Brak pozycji spoczynkowej, i nie będzie regulacji obrotów zapomnij. A klepanie stukanie to proponuje zajrzeć jak wygląda wałek i popychacze do tego pomiar ciśnienia na garach.
Pomiar kompresji. Albo pompka nieszczelna i lata w glowicy. Jaki jest przebieg tego auta ? Moze glowica peknieta ?
Zrob pomiar kompresji.
Oczywiście że tak. Zrób pomiar kompresji.
P3090 to raczej nie jest błąd CMP. Pomiar ciśnienia sprężania, ciśnienia paliwa
W sumie rozwiązanie jest dość ciekawe, jednak, wszystko zależy od precyzyjniejszego określenia zakresu mierzonych predkości, oporów statycznych i dynamicznych, które w poszczególnych egzemplarzach nawet z tej samej taśmy fabrycznej moga się różnić, jako że ich powtarzalność nie była konieczna w pierwotnym zastosowaniu. Poza tym wiatraczek wiatraczkowi...
Zrób w takim razie jeszcze raz pomiary napięć w obu kanałach, tych po prawej stronie schematu, oczywiście z odłączonymi głośnikami. Tam również była dziwna rzecz. Poprzez oporniki R261 i R263 powinien teoretycznie płynąć taki sam prąd. Spadki napięć na tych rezystorach były jednak różne. Taka sytuacja może wystąpić w dwóch przypadkach, albo oporności...
Najprawdopodobniej zostały wypalone ( wypłukane) wszelkie nagary, laki mające wpływ zarówno na ciśnienie i rozpylanie paliwa jak i kompresję. Wpierw dokładna kontrola wtryskiwaczy - pod kątem jakości rozpylania, ciśnienia otwarcia, pomiar ciśnienia sprężania silnika , regulacji kąta wtrysku. Może się okazać że to czyszczenie było "niedźwiedzią przysługą"...
Pomiar korekty dawki paliwa na wtryskiwaczach robiłeś w momencie, kiedy silnik jest zimny(występuje objaw opisany przez Ciebie)?
ElektrodaBot generalnie dobrze napisał, uściśliłbym, że kosiarka ma bardzo sztywne zawieszenie i jedzie po nierównym terenie. Wibracje, podskakiwanie, gwałtowne przechyły oznaczające gwałtowną zmianę pozycji – w takich warunkach trudno o precyzyjny pomiar! Ideałem byłoby RTK IMU, ale tanie rozwiązania za kilka tysięcy są kiepskie, a dobre są absurdalnie...
Pomiar kompresji trzeba zrobić, będziemy wiedzieli więcej.
Tylko pomiar sprężania. Dodano po 4 Muszę uniknąć sytuacji że po zdjęciu głowicy mechanik zacznie wymieniać To jedź do takiego co umie robić francje dobrze, ja np. umiem. PO co szklanki mienciać jak nie klepią??? No po co?
Korekty odnoszą się generalnie do mocy poszczególnych cylindrów. Sterownik ustala sobie dawkę wtrysku dla danych warunków pracy silnika i mierzy przyspieszenie wału po każdym zapłonie. Jeżeli to przyspieszenie jest mniejsze jak powinno być to zwiększa dawkę na danym cylindrze i korekta rośnie, jeżeli jest większe to zmniejsza dawkę i korekta spada....
A pomiar grubości takiego "sztapla" blach nie wchodzi w rachubę? Elementy są tej samej grubości, czy też każdy element może być inny?
Vp44 czy cr? 150KM to były tylko CR... Autorze, sprawdzić należy na początek testem pomiar nierówności pracy silnika.
Do pomiaru kompresji/sprężania w cylindrze służy manometr. Jeśli go nie masz to podjedź i pożycz od jakiegoś mechanika. Pomiar wykonuje się na otwartej przepustnicy .
Postawić właściwą diagnozę. tam masz CR a nie pompę wtryskową. Pomiar kompresji.
Pomiar sprężania można trochę jaśniej bo aż tak dobrze się nie znam.
Pomiar ciśnienia sprężania wskazany, później wtryski.
Pozwolę sobie mieć inne zdanie co do fachowość takich pomiarów, w nowym silniku ma to sens, natomiast tutaj, w silnikach z pewnym przebiegiem wchodzi kilka składowych zmiennych składających się na pomiar. Między innymi zużycie przekładni rozrusznika, wieńca koła zamachowego, koła dwumasowego, łożyska sprzęgła, łożyska wałka sprzęgłowego, praca pompy...
No tak, ale nie wiadomo jak tam jest. W takim przypadku odłącza się uziemienie po prostu. A jak nie to pomiar różnicowy dwoma sondami.
Pomiar kompresji to podstawa
Sprawdź wałek rozrządu przez pomiar skoku krzywek.
Zrób próbę szczelności cylindrów lub pomiar ciśnienia w cylindrach.
Pomiar wykonany Od strony potencjometru jest sygnał a za nim chyba nie ma Dodano po 44 Chyba nie wiem jak wykonać ten pomiar
W takim razie uszkodzenia szukaj w samej kolumnie (uszkodzony głośnik niskotonowy, zwrotnica). Proponuje pomiar rezystancji członów niskotonowych kolumn. W serwisówce nie ma schematu kolumn.
A któryś z fachowców diagnozował auto komputerem? A czy do rozrządu ktoś zaglądał? Dodano po 58 W jaki sposób mechanicy mogą spr głowice zawory pierścienie ? Są różne metody, pomiar kompresji z próbą olejową itp. Najlepsza metoda to rozebrać silnik w mak i weryfikować po kolei komponenty.
W HPI nie wyłączysz 1 cylindra, bo nie ma sterowania indywidualnego na pompowtrysk. Zrób pomiar sprężania.
nierówny drukować aster nierówny nierówny płyta
schemat skrzynka bezpiecznik scenic system zamknięty centralnego ogrzewania outlook wysłać
siemens andromeda suszarka elektrolux
Pioneer CT – brak przewijania do przodu i tyłu, wymiana pasków i idlera, typowe usterki Schemat gaźnika Hitachi DCR306 Nissan Sunny 1.4 LX 1991 GA14DS – podłączenia, regulacja, naprawa