Witam. Mam problem z auutem silnik nie równo pracuje i podczas sprawdzania iskry na cewce na dwóch iskra rozchodzi się w pajęczyne a na dwóch wyjściach iskra ściąga do obudowy cewki to znaczy że cewka jest uszkodzona i może być to przyczyną nierównej pracy silnika?
Wiem, wiem. Ale czy jego brak powoduje problemy z odpaleniem, zwarciem i inne odpisane przeze mnie czy tylko na przykład nierówną pracę silnika ?
prawdopodobnnie wiesza ci sie koncówka wtrysku i potrafi tak sie traskać daj wtryski do sprawdzenia albo po prostu wymień ten który nie pali a sprawdzisz je popuszczajac przewód wysokiego cisnienia przy wtrysku i zobacz jaka bedzie reakcja ten co nie reaguje jest uszkodzony
Jak chcesz mogę Ci podać spossób sprawdzenia czujników, urządzeń wykonawczych itp.
Witam ja na twoim miejscu sprawdził bym szczelność kolektora ssącego psiuknij plakiem jak wyrówna to będziesz wiedział gdzie podsysa obce powietrze
W tym silniku często obrywa sie przewód (wężyk) idący od kolektora ssącego do czujnika podciśnienia (jest poprostu za krótki (sprawdź czy nie popękał, jest on często powodem nierównych obrotów i wariacji silnika oraz świecącej kontrolki. Jeżeli jest iskra na każdym cylindrze to dobrze, powinno paliwo spalać się a nie wydobywać z wydechu. Koniecznie...
Nierówne obroty - coś z silniczkiem krokowym ( pewnie wystarczy wyczyścić)... Moze tez być coś z Map-em ( mi spadł wężyk i latał na obrotach) a co do spalania to u mnie też wysokie wiec chyba tak już serwisowo jest :D:D ;-).
Sprwadź testerem jaką pokazuje temperaturę być może fałszuje czujnik temperatury i komp nie wzbogaca mieszanki na zimnym silniku.
W jaki sposób sprawdzać ten czujnik spalania detonacyjnego na zapalonym silniku? podłączona wtyczka czy nie? Dodam że jak wypinam wtyczke podczas pracy silnika nic sie nie zmienia
Witam mam problem z Renault Megane 1.9D z 1999r. Jeżdżę po mechanikach i nic z tego. Silnik szarpie/nierówno chodzi przy włączonym zapłonie, natomiast przy ruszaniu strasznie szarpie, a jak nie dam więcej gazu to gaśnie. W samochodzie były robione następujące rzeczy: -rozrząd, -głowica, -czujnik położenia wału, -czyszczony czujnik recyrkulacji spalin,...
Z tą wymianą sondy to nie trafiony pomysł. Co do pozostałej części wypowiedzi kolegi, zgadzam się. Tu jest problem z gubieniem zapłonów. Dlatego telepie silnikiem i nagrzewa kata.
Witam wszystkich. Od kilku dni pojawił się problem z wolnymi obrotami w mojej Renówce. Na zimnym silniku odpala bez najmniejszego problemu. Obroty około 1100, lecz zauważyłem że na ssaniu pracuje jakby na 3 cylindrach. Po rozgrzaniu obroty ok 500 (takie miała zawsze). Problem pojawia się kiedy w czsie jazdy już na ciepłym silniku puszcze ją na luz np....
to była cewka
Sprawdź ciśnienie paliwa
10 dolotowy 25 wylotowy i na zimnym silniku dane wzialem z silnika E7J
Pragnę ustosunkować się i zarazem wyjaśnić problem "gaśnięcia silnika podczas dojazdu do skrzyżowania". Zacznijmy od zasady działania silnika benzynowego. W kazdym samochodzie "na benzynę" są trzy układy sterujące pracą silnika: paliwowy, powietrzny i elektyczny. Jeśli samochód, jedzie to wszystkie układy działają prawidłowo. Podczs dojazdu do skrzyżowania...
Witam, mam ciężki problem ze swoją meganką. Od jakiegoś czasu nie idzie nią jeździć na ciepłym silniku, wyskakuje wypadanie zapłonowe na 2 cylindrze p0302 jak i wypadanie na różnych cylindrach p0300. Objawia się to szarpaniem silnika na biegu jałowym, braku mocy, wysokim spalaniu, i ogólnej nierównej pracy silnika. Pierwszymi diagnozami były cewki i...
Nie
W Clio, które miałem z tym silnikiem też z 2000r dwukrotnie wymieniałem ten czujnik i objaw zawsze był identyczny. Na zimno zapalał bez problemu, ale na ciepłym silniku ponowne uruchomienie to zawsze była loteria, zapali czy nie zapali?. Po przestygnięciu znowu zapalał idealnie.
Podepne się pod temat bo mam podobny problem mam meganke 1.4 16v z 2003 ,walczę z nierówną pracą silnika ,powiem tak na obrotomierzu tego nie widać za to czuć że silnik trzęsie. Pierwsze co to wymieniłem świece ,jest poprawa ale w odpalaniu wczesniej kręcił pare sekund zanim zapalił ,a teraz od razu pali. Wymieniłem uszczelki kolektora ssącego ,wszystko...
Witam serdecznie! Zwracam się do szanownych forumowiczów z prośbą o radę, związaną z "nierówną pracą silnika" w samochodzie Renault Megane Coupe. Auto z rocznika 1998. Silnik 1.6e 8V model K7M. Sterownik SIEMENS Fenix 5. Ponadto auto wyposażone jest w instalację gazową produkcji KME (sterownik AKME/Diego, reduktor SILVER). Opis problemu. Silnik ma momenty...
Tylko, że silnik pracuje jak nowy, chodzi cicho i równo..? z tego co mi wiadomo objawem zużytego koła ZFR jest klekot i nierówna praca..?
Potrzebuje pomocy moze ktos sie z tym spotkał co to oznacza: P0300-"Wykryte przypadkowe/wielokrotne wypadanie zapłonów w cylindrach" P0303-"Cylinder 3 - wykryte wypadanie zapłonów" szarpanie i nierówna praca silnika na wolnych obrotach badając testerem diagnostycznym wykrywa Skok jałowy 3 cylindra - "zbyt mała wydolność katalizatora"Prosze o pomoc!!...
Witam pacjent renault megane 1 2002 , 1.6 16v k4m 107 KM objawy : 1. Na rozgrzanym Obroty falują między 500 -1000 obr 2. Na zimnym, jak i minusowych temperaturach obroty ustawiają się powyżej 1200 / 1500 obr 3. Silnik nierówno pracuje na wolnym biegu zauważalne trzęsienie jakby na 3 gary chodził ale nie to . Sprawdzono / wymieniono : - Silnik krokowy...
Witam Panowie mam podobny problem (silnik jak w temacie) mruga przez chwile kontrolka od świec żarowych a do tego praktycznie na stałe zaświeciła sie kwadratowa, pomarańczowa kontrolka z zygzakiem w środku. Silnik pracuje wtedy nierówno "klekocze", niema mocy, nieznacznie dymi. Jeden z wtrysków " pierwszy od lewej" ma nieznaczny wyciek, ale do tej pory...
witam mam problem z renault megane silnik 1,9D otóż diagnoza komputerowa wykazuje 10 błędów: m.in. DF092 Sensors no.2 feed voltage, sensor 2 feed voltage too high, active, cokolwiek to znaczy, nie wiem o jaki czujnik chodzi. drugi dziwny błąd to DF090 Analogue digital converter, replace the computer, active wymień komputer? dobrze pojmuję? dodam też...
Witam Posiadam Renault Megane z silnikiem 1,4 16v 75tyś przebiegu od tygodnia obserwuje dziwne objawy przy pracy silnika na gazie .Gdy rano zapale samochód i przełączy się na gaz to jest wszystko dobrze jednak po przejechaniu 30 kilometrów (tyle mam do pracy) i jeździe na wolnych obrotach na drugim biegu po osiedlowych uliczkach silnikiem strasznie...
kupiłem nowy A w tym nowym jest dokładnie taki sam kształt trzpienia, chodzi o kształt grzybka przysłaniającego otwór?. Ja też kupiłem zamiennik, a był inny kształt tego grzybka, przez co głębiej wpadł i w rezultacie cały się wykręcił i przy nim miałem też bujania się obrotów, ale w zakresie 4000-5000 obr. Do nowego krokowca wkręciłem stary trzpień,...
Witam.Jestem posiadaczem w/w Meganki taki model url=http://otomoto.pl/renault-megane-C13... zasilanej benzyną i gazem.Od pewnego czasu autko zaczęło mi źle palić tz.na gazie chodzi idealnie,równiutko , lecz kiedy zasilane jest benzyną silni zachowuje się tak jakby nie palił na jeden gar (cylinder)dokładne na pierwszy po prawej stronie od...
Witam, Mała aktualizacja. Wtryski sprawdzone testerem – wyciągnięta listwa I każdy po kolei do słoika, pompa paliwa uruchamiana CLIPem co by ciśnienie było, tester wymuszał otwarcie wtrysku na różne okresu czasu I w różnych częstotliwościach. Jak dla mnie wzór mgiełki był na każdym taki sam. Korzystając ze sposobności wymoczyłem je I przedmuchałem...
Witam wszystkich. Posiadam Renault Scenic 97 rok 1,6 8 V + LPG. Szukałem mojego problemu na wielu forach od kilku miesięcy i nie trafiłem z rozwiązaniem dla mojej Reni. Problem jest taki jak u kolegi. Po nocy auto trzeba długo kręcić , żeby zapaliło , jak zapali to przez kilka sekund nierówno pracuje silnik, jakby nie na wszystkie gary, jakby mu czegoś...
nierówny praca silnik renault nierówny nierówny praca silnik renault laguna nierówny praca silnik
drugi pilot samochodu kosztorysy elektryczne karta zabezpieczona zapisem
hulajnoga odblokowanie prędkości hulajnoga odblokowanie prędkości
Xerox WorkCentre 6605 – jakość zdjęć, kolory odbiegające od oryginału, kompresja w ustawieniach Audi A3 – typowe miejsca przetarć wiązki elektrycznej, diagnostyka i naprawa