Czy to zima czy to lato świece mają grzać przez 3 min nawet po odpaleniu silnika sprawdzone w innych dieslach oprócz silników HDI.Kontrolka żarzenia sygnalizuje i gaśnie po kilku sekundach a na świecach ma być 12V przez 3 minuty z zegarkiem w ręku sprawdź czy masz zasilanie nierówny start to uszkodzona świeca wtedy szrpie.
W układzie ssania jest mosiężny okrągły zaworek, tłoczek, widoczny od góry, który po odpaleniu powinien być wciągnięty i dostarczać więcej powietrza do kanału ssącego.
Sprawdź kable od świec.
Proponuję sprawdzić kolejność przewodów. A prawidłowa o ile dobrze pamiętam to 1-3-4-2.
Wysusz to, od czego idą grube, gumowate przewody do świec.
Membrany do wymiany
Skoro pokryte są mazią to wygląda na olej. A nie bierze ci oleju? Wygląda jakby gumki na zaworach puszczały a właściwie skoro tak szybko się zamulają to ich brak. Sprawdź ciśnienie na cylindrach. Nie wiem jak ten model ale te z 97r. Można było zrobić vag-iem adaptacje jak coś nie chciały chodzić. Ale tu to mi wygląda na ostre branie oleju
W panelu jest pięć zarówek 12 woltowych. Wysyłam kawałek schematu i życzę sukcesów
a te świece sa odpowiednie dla tego silnika moze złe ci dali
Napisałem ci , jeśli stało się to po wymianie świec to prawdopodobnie wypada zapłon na którymś cylindrze. Musisz wiedzieć na którym , więc wykręć świece zobacz która jest mokra i na tym cylindrze podmień przewód WN . Jeśli na obu kompletach świec jest tak samo to raczej nie świeca.
walniety przewód podciśnienia do serwa i tyle
Jasne, że świece odgrywają bardzo ważną role nawet w takich temperaturach, wymień świece i będzie wszystko w porządku! :) Pozdrawiam.
To jest to do czego jest wkręcona świeca.
ciśnienie spreżania troche za male powinno być 13-14, przewodziki na świece nie można zamieniać muszą iśc parami duża świeca 1-4 i 2-3 i male świece tak samo1-4 i 2-3, a nierówna praca może być spowodowana wlaśnie świecami
Stary gaźnik Nikuni i nowy zamontowany. https://obrazki.elektroda.pl/7166671400_... https://obrazki.elektroda.pl/2404330900_...
Np. układ zapłonowy. Świece, cewki.
Jak sprawdzałeś przewody WN ? Wymienione na nowe ? Świece też nowe ? Skoro kuleje na 1 cylinder to obstawiam winny - przewody - świeca -cewka.
rozłacz kleme i sprawdz czy sie poprawi pozdrawiam ps swiece do gazu to totalna sciema :)
Tak. Wygląda na to że nie wszystkie świece grzeją.
Wypadanie zapłonu. A przyczyn może być wiele: świece, cewki........... na upalonym zaworze wydechowym kończąc.
Świece sprawdzałeś lub wymieniałeś?
Witam ja na twoim miejscu sprawdził bym szczelność kolektora ssącego psiuknij plakiem jak wyrówna to będziesz wiedział gdzie podsysa obce powietrze
Rezystancja cewek jest w porządku .Podmień moduł i świece,powinno pomóc.
Przeczyść sobie przepustnicę środkiem do czyszczenia przepustnic i gaźników. Jak masz obroty nierówne to coś z krokowym nie tak - czyszczenie powinno pomóc. Jak pytał poprzednik świece, kable WN, kopułka rozdzielacz OK?
Nierówna praca?A sprawdzałeś takie podsawowe rzeczy jak zapłon(świece i cewki)
Sprawdź czy siłownik podcisnieniowy nie przyblokował sie (nie zawiesił się) moze byc poprostu zasyfione jakim szitem ale to tez moze byc: -poziom paliwa w komorze pływ., -moze ssac złe powietrze przez nieszczelnosc - stare kable do świec albo brudny zaplon pod kopułką (kowadełko) świece etc.
Czy jest iskra na zalewanej świecy?
Albo ścięło klin na kole zębatym wału korbowego , albo przeskoczył pasek rozrządu. Pozdrawiam.
Falowanie to 99 procent przypadków nieszczelność w dolocie za gaźnikiem lub w samym gaźniku. Przeważnie lewe powietrze dostaje się przez podstawkę pod gaźnik lub przez wyrobioną oś przepustnicy. Niewielka nieszczelność i już faluje.
Filtr powietrza czyszczę regularnie. Opisane przeze mnie objawy pojawiły się dawno z tendencją narastającą. Nic twardego ostatnio nie skosiłem :). Problem chyba rozwiązany. Przeczytałem w innym miejscu forum, żeby dać dwie podkładki pod gaźnik. Tak zrobiłem (dołożyłem starą). Pokręciłem również dyszą główną (ma takie wypustki, które to umożliwiają -...
Nawet nie umiesz opisać usterki. Każdy silnik wibruje mniej czy więcej, po to właśnie wymyślono wirujące układy wyważające. Jeśli chodzi o nierównomierną pracę, to mogą wypadać zapłony - od świec począwszy, poprzez nierówne ciśnienie sprężania, czy zwyczajnie zbyt niskie, patologiczne obroty biegu jałowego. Jeśli nie pracuje na jeden cylinder, trzeba...
Po wymianie świec nierówne obroty,po przegazówce silnik faluje potem zaczyna się stabilizować.
Problem rozwiązany temat zamykam.Dziękuje za odpowiedzi.
Winą okazał się zatkany katalizator
Zgłaszaj to szybko do administracji, chyba że lubisz wigilię i święta przy świecach.
Iskra jest na wszystkich świecach? Wtryskiwacze dostają sterowanie? Co to znaczy jak kosiarka?
Zawsze jak przechylisz taki silnik świecą do dołu i zostawisz to zaleje wszystko olejem.
Witam! Po odpaleniu kosiarki na wolnych obrotach lekko chwieje kosiarka a na większych trochę mniej a co za tym idzie obroty też nierówne. Świeca, filtr, olej, nóż wymienione. Co robić?
To jest II generacja. Świece trochę sfatygowane widać dużym przebiegiem.
Jeżeli już coś jest przytkane, to dysze w gaźniku. Do sprawdzenia świeca i odpowietrzenie zbiornika paliwa, to na początek.
Dzięki pavvell za radę. Auto jeździło na benzynie od ponad miesiąca... Serwisówkę mam on N15, gdzie na schemacie jest tylko jeden czujnik temp. silnika - albo jestem ślepy. Nieważne. Trochę poczytałem, trochę posprawdzałem. Nic nie znalazłem, bo taki ze mnie fachowiec. ;) Pojechałem do ASO Nissana w Kielcach, tam Pan podłączył kulturalnie komputer,...
Z clipem. Wymień świece.
czy masz dobrze dobraną świecę (ciepłota) , sprawdź też, ewentualnie zwiększ odstęp na elektrodach świecy.
Cześć Mam ten sam problem od prawie miesiąca w C4 Picasso 1.2. Na autostradzie auto straciło moc i praca silnika na wolnych obrotach stała się nierówna. Wymieniono świece i prawie wszystko wróciło do normy. Komputer sygnalizuje dwa błędy P1032 i P3060, których nie można wykasować. Pierwszy wraca tuż po włączeniu zapłonu. Możecie coś poradzić poza sprzedażą,...
Może być wiele przyczyn, świeca, gaźnik, klin koła zamachowego, zawory, stare paliwo, itd.
Na dobry początek sprawdzić świece żarowe ,pewnie już są słabiutke.
Cewki (cewkę) zapłonową sprawdź i świece.
Na początek proponuję podłączyć samochód pod interfejs diagnostyczny np. VAG COM (o ile jest tam złącze OBD1) i sprawdzić czy są "błędy". Moim zdaniem problemem może być zabrudzony silniczek krokowy, wytarty potencjometr przepustnicy, przewody WN, palec rozdzielacza, kopułka lub świece.
wtrysk(i) leje(ą).
Albo rzeczywistości świece żarowe
nierówny drukować aster nierówny nierówny płyta
silvercrest odkurzacz zasilać kampera regulacja ustawić światła
problemy diagbox naprawa udaru makita
DTR podnośnika Stenhoj 426C Major nr 005240 Makita wkrętarka - zawieszający się silnik, przyczyny i naprawa