może ktoś się spotkał z takim problemem i coś potrafi podpowiedzieć ? Wiele razy, nieszczelność pomiędzy wydechem a turbosprężarką, pęknięta rurka od EGR-a, wydmuchana uszczelka z pod rurki egr. Szukaj okopcenia.
Szkoda, że nie podałeś co to za pojazd i czy ma chłodnicę recyrkulacji spalin. Płyn się nie gotuje tylko bomblują w nim gorące gazy spalinowe albo z powodu uwalonej uszczelki pod głowicą lub nieszczelności chłodnicy spalin systemu EGR.
Dymi się pewnie z nieszczelności turbosprężarki,palącego się oleju na kolektorze wydechowym,nieszczelności chłodnicy spalin itd... Trochę więcej wkładu własnego.
Czytamy ze zrozumieniem :) Po naprawie turbo ciśnienie ładnie trzyma zakładane poziomy. I tu nastąpił cud jak bardzo bym auta nie katował płynu nie wypluwa. No zaiste, teraz dokładniej przeczytałem. Gdyby nie to że to ATD to można by stawiać na nieszczelność chłodnicy spalin, ale w tym typie o ile pamiętam takowej nie ma. W takim razie przepraszam...
Witam, samochód Renault Clio 3 1.5 DCI, 106 KM Problem polega na tym, że przedostają się spaliny do płynu chłodniczego prawdopodobnie, wzrasta ciśnienie w układzie i wyrzuca płyn chłodniczy korkiem. Dzieje się tak najbardziej kiedy w samochodzie jest ustawiona wysoka temperatura i termostat pcha płyn tylko na nagrzewnice przez co zapowietrza się i stara...
Witam, VW Golf V 1.9 TDI 105 BLS podczas testów została wykryta nieszczelność w chłodnicy EGR, czyli wydobywające się spaliny z osi przepustnicy. Po wymianie chłodnicy na drugą parametry dalej są takie same jak przed wymianą chłodniczki EGR, jak na zdjęciu.
Szukaj kogoś, kto specjalizuje się w Fiatach, bo ten silnik to konstrukcja Fiata (Multijet), zresztą cała Corsa D to Grande Punto (z trochę popsutym zawieszeniem ;) ). Bez danych z diagnostyki (logów/telemetrii) ciężko coś zdalnie powiedzieć. Po awarii turbiny mógł zostać olej w intercoolerze, stąd biały/szary dym, ale równie dobrze może być nieszczelny...
okazało się że była niewielka nieszczelność w chłodnicy EGR i puszczał spaliny do układu chłodzenia. Nie wiem tylko dlaczego za pierwszym razem test nie wykazał spalin w układzie chłodzenia (podejrzewam że się uszczelniło chwilowo jakimś syfem którego ogólnie było sporo w układzie bo przewody wodne aż się pozatykały)
Jestem na etapie diagnozowania podobnego problemu. Układ chłodzenia sprawdzony ciśnieniowo - 1.5 bara trzyma i nie schodzi. Korek zbiorniczka lekko podejrzany (powinien trzymać 1.4 bara a puszcza przy 1 bar) ale to raczej nie to. Zabrałem się za test uszczelki pod głowicą (płyn reakcyjny na spaliny w układzie) i co następuje. Przy zamkniętym termostacie...
Nie zrobiła Ci się jakaś nieszczelność na doprowadzeniu spalin do EGRa (na wyjściu z chłodnicy spalin)?
Witam, Przepraszam, że teraz, ale dopiero wczoraj mechanik zajął się tym EGR. A mianowicie powiedział, że nie był w ogóle zaślepiony. Zaślepił i auto odpaliło i reaguje na gaz, ale bardzo daje spalinami i dymem, jakby była jakaś nieszczelność. Powiedział jeszcze o jakiejś chłodnicy EGR, ale ja się nie znam na tym w ogóle, więc poprzedni mechanik twierdząc,...
Nieszczelność,uszkodzony MAF a nawet zapchana chłodnica spalin. Logi lub odczyt z grupy 003 inaczej wróżenie.
Chłodniczka spalin przed/za EGR jak najbardziej moze puszczać płyn. Zresztą taka nieszczelność powodowała pożary BMW bodajże. No ale jak lejesz wodę zamiast glikolu to spoko, woda jest niepalna. Tyle, że przy 100 stopniach woda Ci się zagotuje a glikol nie
A więc... Jeszcze raz dziś sprawdzalem dolot.. Wygląda na szczelny... Jedynie ta rura co wchodzi do EGR koło zabezpieczenia ma mały luz? Tak ma być? Zamieniłem zawórki N75 z N18 i bez różnicy... Nawet w N75 słychać jak chodzi zaworem... Kabloteka od g71 jest ok...ale na początku zapominialem wczepic wtyczkę do g71 i po chwili się kapnalem... Po włożeniu...
Zdemontuj samą chłodnicę .Mniej więcej po środku chłodnicy jest zamontowana podpórka rurek z cieczą chłodżącą(przecierają się) i tam przecieka płyn do wydechu (na zgaszonym silniku) . Ciśnienie spalin jest wyższe od ciśnienia w układzie chłodzenia w przypadku nieszczelności i z tego powodu wyrzuca płyn ze zbiorniczka (prawdo podobnie).Kierowca nic nie...
Chłodnica EGR znajduje się z tyłu silnika. Można ją zobaczyć z kanału albo na podnośniku. Jeśli szczelność chłodnicy EGR padnie, do spalin dostanie się płyn chłodniczy, więc pójdzie w dolot silnika i silnik będzie dymić na biało. Na biało będzie też dymić silnik przy nieszczelnej uszczelce pod głowicą ale tutaj płyn będzie mieszać się nie tylko ze spalinami...
Wygląda na to ze ci uszczelkę wydmuchało pod głowicą , a wystarczy mała nieszczelność i spaliny ido w płyn dlatego ci wywala, zapewne przewody od chłodnicy masz twarde. Na znanym portalu aukcyjnym można kupić płyn do sprawdzani obecności dwutlenku węgla w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodniczego
(-) może to być nieszczelność systemu chłodzenia zaworu EGR. Dobrze, że o tym mówisz, bo zaraz kazano by Ci nie tylko głowicę zdejmować, ale pół silnika rozbierać... W rzeczywistości może tak być, jak mówisz, że do EGR przecieka ciecz chłodząca z chłodnicy spalin. Przykładowy widok takiej chłodnicy na silniku 2,0 HDI DW10BTED wskazuje czerwona strzałka...
Zanim zaczniesz sprawdzać uszczelki pod głowicą sprawdź dokładnie czy nie masz wody w oleju silnikowym - wówczas na korku lub bagnecie będziesz miał maź koloru kakaowego. Wyciek i objawy przez ciebie opisywane mogą być powodem uszkodzenia (nieszczelności) chłodnicy EGR, która znajduje się z tyłu silnika. Aby wyeliminować tą usterkę wystarczy przewody...
stawiam na turbinę możesz sprubować zmierzyć ciśnienie doładowania ,a jeszcze jedno zawór recyrkulacji spalin popatrz czy się w pore zamyka słyszny trop znalazłem nieszczelności w chłodnicy intercoolera - charakterystyczne plamki oleju po wymienie zobacze, czy tylko to było przyczyną dla potomnych: - to był przepływomierz - typowa usterka przy silnikach...
Witam posiadam Seata leon II 2.0 TDI 170 koni od 2 tygodni zaczął mi kopcić dosyć mocno na biało/niebiesko schodzi płyn chłodniczy i czuć że z wydechu pachnie ropą. Robiłem testy na nieszczelność głowicy/uszczelki pod głowicą i okazuje się że z zbiorniczka wyrównawczego lecą spaliny test pokazuje nieszczalną głowicę lub uszczelkę. Ale z tego co wiem...
Witam Wiec tak wykryłem bąbelki w chłodnicy i czuc było spaliny, tak wiec nie czekając zdjąłem głowice zdjęcia ukazują to co zobaczyłem jest nieszczelność ale nie widzę powiązania z układem wodnym... Ciekawi mnie jeszcze jeden element uszczelki który zaznaczyłem na zdjęciu jest to jakby pęknięty bąbel czy ma to związek z usterka ? Wygląda to jak zabezpieczenie...
Uszkodzenie uszczelki objawia się m.in wydostającymi się pęcherzykami spalin przez zbiornik wyrównawczy, osadzaniem się" kożucha " na korku wlewu oleju, ppodniesieniem się stanu oleju. Przyczyną zapowietrzania jest jakaś nieszczelność w górnej części układu może być chłodnicy .
(...) y nie ma spalin to nie ma spalin cały czas płyn jest niebieski, ktoś wie co może być przyczyną?. To jest zimna strona Turbo powietrze które idzie do silnika a nie spaliny. https://obrazki.elektroda.pl/4881231300_... https://obrazki.elektroda.pl/9403904500_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik...
Od domu do stacji diagnostycznej jest 500m, więc wątpię, że silnik miał temperaturę roboczą w trakcie analizy spalin. Dzisiaj sprawdziłem, auto na dystansie 6km osiagnęło temperaturę 70st C. Temp zewnętrzna 15st, 50%50% trasa/miasto. Wąż od termostatu gorący, dolny (od bloku do chłodnicy) chłodny. Filtr powietrza wymieniłem, stary wyglądał na czysty....
Peugeot 3008 2.0 HDi 150 KM 2011 r , w trakcie pracy silnik nie osiąga temperatury trzyma może 70 stopni, nie zależnie od trasy jaką pokonuje, natomiast po zgaszeniu silnika i ponownie przekręceniu tylko zapłonu wskazuje idealnie 90 st. Nowy termostat wraz z kruccem i czujnikiem nic nie zmienił. Ponadto przy temperaturach poniżej 0 st. po kilku minutach...
Witam, przeszukałem multum for internetowych jednak nie znalazłem odpowiedzi. Oczywiście nie oczekuje, że przez internet ktoś zdiagnozuje usterkę ale muszę naprowadzi jak nie generować sobie kosztów. Problem dotyczy silnika z20net 2.0t benzyna. Ubywa płynu chłodniczego a przybywa oleju(kolor kawy z mlekiem) w zbiorniczku płynu chłodniczego brak jakichkolwiek...
Uciekanie płynu oczywiście należy usunąć, ale co do niedogrzania, niestety silniki 2.0 tdi mają z tym wielki problem. Układ jest dość skomplikowany, nie masz zwykłgo termostatu za 50 zł tylko zawór 4/2 drożny, który w sumie jest termostatem ale w jakiejś chorej obudowie, kosztuje 220 zł a jego wymiana to zemsta hitlera zza grobu. Oprócz tego masz prawdopodobnie...
Auto ma 20 lat nie będę złomował, zarabia na siebie, jeździ na LPG. Tak (at)tzok, układ przez 4 lata pracował sensownie, zaglądałem w tamtym roku do filtra gazu był w bdb stanie, myślę że jeszcze nie pora na regenerację parownika, problem leży gdzieś indziej jak możesz sugerować. Sprawdziłem kompresję u mechanika. Na wszystkich cylindrach 10,5-11.5...
podłóż karton pod auto jak będzie suchy to wykluczysz nieszczelność pochodzenia uszczelek czy też gum zostaje ci chłodnica spalin
Na pewno powinna być wciągnięta? Bo gdy dokręcam go do 2 tys to dźwięki powietrza są takie jabky miało rury rozerwać i mam wrażenie, że ucieka każda możliwa nieszczelnością natomiast gdy odepnę podciśnienie sztanga się wysuwa a silnik zaczyna sprawniej pracować i reaguje 'normalnie' na gaz. Może problem jest z zbyt ubogą mieszka, zastanawiam się tylko...
Czyli ten błąd mógł Też wskoczyć przez nieszczelna chłodnice spalin? Sprawdzę ta chlodnice spalin czy nie ma nieszczelności, może ten świst przy dodawaniu gazy zniknie
Wprawdzie ja u siebie nie miałem nigdy przedmuchanej uszczelki pod głowicą (chociaż przez jakiś czas myślałem, że w megance mam niewielki przedmuch do układu, ale nie z powodu uszczelki pod głowicą), ale mam pewne spostrzeżenia w tej materii, którymi się podzielę. 1. Poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym, w celu stwierdzenia czy są ubytki, należy sprawdzać...
Dołączę do tematu. Diesel 1.9 Multijet. Co jakiś czas na ściankach zewnętrznych zbiorniczka wyrównawczego pojawia mi się wyschnięta strużka płynu chłodzącego biegnąca spod korka. Usuwam ślady i po jakimś miesiącu lub dwóch znów jest to samo. Płynu nie ubywa, utrzymuje się na kresce MIN.Żadnych tłustych plam, mazi na zbiorniczku nie stwierdziłem. Zapach...
cześć, mam taką samą omegę z tym samym silnikiem. U mnie było to samo. Napisz czy jak kopci rano to w jakim kolorze. Proponuję też podejść do rury wydechowej i powąchać spaliny. Jeżeli śmierdzą benzyną - w nadmiarze (można porównać z zapachem już jak silnik się rozgrzeje) to znaczy że ją zalewa. Uwaga - wąchanie ogranicz do niezbędnego minimum - dłuższe...
A ile tego płynu ubywa? Może zamontuj na którymś z wężyków trójnik i podaj ciśnienie do układu - będziesz widział jak szybko ciśnienie spada i czy gdzieś się nie wysącza spod jakiegoś połączenia? Na zimnym łatwiej sprawdzić bo na ciepłym szybko odparowuje a część takich małych upierdliwych nieszczelności ujawnia się dopiero pod ciśnieniem. Jeśli w twoim...
Trochę myślę od jakiegoś czasu nad takim rozwianiem. I mam kilka myśli jeszcze nieuczesanych. Jedna opcja to stary diesel. Jakiś klekot coś na kształt XUD9 nie specjalnie jest chyba sens pakować się w cokolwiek nowszego. I jazda na "byleczym" co wychodzi aktualnie tanio uwzględniając w to jakieś "miksy Panoramixa" oraz olej opałowy. Tak trzeba kombinować...
Kolega nie napisał o jaki silnik konkretnie chodzi ale w nowszych TDI EGR jak i klapa gasząca są sterowane elektrycznie. Napiszę tak : nigdy takiej podmianki jeszcze nie robiłem tj. N75 na N239 lub ten od chłodnicy spalin czyli N345. Te dwa ostatnie pracują w dwóch stanach : zamknięty lub otwarty i szczerze powiem, że jeśli podepnie się je pod wtyczkę...
mac0071 napisał: ...ale wygląda to tak, że w układzie panuje ciśnienie ok. 1atm, więc nie ma szans by jakieś powietrze weszło do układu przez nieszczelność, co najwyżej może z niego coś wylecieć, ale w drugą stronę to już nie działa.... Mylisz się, w układzie chłodzenia może panować zarówno pod- jak i nadciśnienie regulowane przez zaworki w korku zbiornika...
Cześć. Od dłuższego czasu (ponad 2.5 roku) przechodzimy prawdziwą gehennę z naszym Touranem (1.9 Tdi 105KM, BLS, z DPF-em, 2006 r.). Zaczęło się od popękanych szklanek i wytartego wałka rozrządu. Niestety mechanik pokpił sprawę i założył, jak się dowiedziałem dopiero ponad pół roku temu, niewłaściwy wałek rozrządu. Nie chcę opisywać całej historii,...
Witam 5381 Czujnik prędkości turbosprężarki T120 Nieprawidłowa prędkość turbiny lub praca silnika, która powoduje wyższą prędkość obrotową turbiny niż oczekiwana. Możliwe przyczyny: •Czujnik ciśnienia powietrza doładowującego T122 wskazuje nieprawidłową wartość, co powoduje nadmierną prędkość turbiny. •Usterka czujnika prędkości turbosprężarki...
Robiłem test na obezność CO/CO2 w ukł. chłodzenia, ale zapomniałem o tym napisać. Silnik chodził dobry kwadrans na wolnym biegu, chwilami przygazowywałem i trzymałem go na wyższych obrotach i wyszedł negatywny tj. że nie przepuszcza spalin do ukł. chłodzenia. Oleju też nie ma, a w oleju masełka również, olej ładny, bez dziwnych przebarwień. Wprowadzenie...
Logi faktycznie nie wyglądają ciekawie o tyle, że tylko raptem może w 4 czy 5 przypadkach turbo uzyskało rzeczywiste ciśnienie doładowania na poziomie zadanego ale tylko przez bardzo krótki okres czasu. Nawet mimo znacznego jednak niedoładowania rzędu 200-100 mbar, wartość dawki paliwa i masy zasysanego powietrza przekracza wartość zadaną co nadal wskazuje...
Kolego czy sprawdzileś pasek alternatora, łożyska alternatora i napinacza? Tak. Pasek nowy, łożysko alternatora i napinacza w bardzo dobrej kondycji. brak uszczelki na jakimś czujniku? Jeśli w którymś z wymienianych czujników była uszczelka - została wymieniona na nową. zaleca umyć silnik i posypać go mąka Dobra rada zawsze w cenie. A jakiś patent...
Witam, (trochę się rozpisałem ale chciałem podać dokładny opis) Mam pewien problem z głowicą silnika C18NE od Opla Ascony 1986r.i proszę o rady, a zaczęło się tak: przedwczoraj stałem w korku, i w pewnym momencie zauważyłem, że wskaźnik cieczy chłodzącej wszedł na czerwone pole. Oczywiście woda w silniku się zagotowała i dodatkowo przez nieszczelność...
Witam Od 2 miesięcy borykam się z moją instalacją LPG, passat 1.8 (silnik ABS) 1-punktowy wtrysk 93r. Założyłam instalację LPG Lovato z kompem AL-700. Wszystko niby ok - na trasie pali mi jakieś 10l/100 km (przyjmuję ten wynik za prawidłowy), ale szokuje mnie spalanie po mieście 18,5l/100 km. U gazownika byłam kilkakrotnie, ale to buc. Analizy spalin...
Informacje na temat DPF diagnozy i przyczyn wg. tisa środki zaradcze. Pytanie 1: Czy moduł ECU jest wyposażony w tzw. „czarną skrzynkę”, pozwalającą na uzyskanie informacji o ostatniej regeneracji lub sekwencji regeneracji? Odpowiedź: Wszystkie aplikacje wyświetlają bieżący status ładowania w procentach, a także przebieg od chwili ostatniej...
Uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania zasysanego powietrza Zatkana chłodnica międzystopniowa Zatkany wkład filtra powietrza Nieszczelność lub ograniczenia w układzie dolotowym między turbosprężarką a kolektorem dolotowym Wadliwe działanie przepustnicy spalin Uszkodzona turbosprężarka Zablokowane od wewnątrz nośniki ceramiczne katalizatora na skutek...
EGR http://pl.wikipedia.org/wiki/Uk%C5%82ad_... Tu masz dokładny opis gdzie to się znajduje i jak się do tego dobrać (przy założeniu że masz 1.6 pod maską) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic... oraz obrazowo tu - gdzie go szukać http://www.youtube.com/watch?v=NC-b-e6fU... Sprawdź wszystko wzrokowo czy nie ma gdzieś zakopceń,...
Dzięki za podpowiedź, po podpięciu pod komp wyszło, że jest problem z turbiną.A turbina hula jak wściekła. Miałem podobny problem z silnikiem HDi starszej generacji (98 rok). Problemem okazało się sterowanie turbiną i EGR-em, a w zasadzie wężyki podciśnieniowe. Układ podciśnienia całkowicie zapchany, więc znikło sterowanie, a komputer pokazywał "błąd...
Witam . Posiadam Man TGX ciągnik siodłowy 6x4 EURO4 480 KM 2008r. Problem polega na kopceniu na czarno oraz braku pełnej mocy , przy dodawaniu gazu na postoju również idzie czarna chmura dymu co w E4 nie powinno mieć miejsca . Dodam też ze już auto raz zapchało katalizator sadzą tak że trzeba było go oddać na płukanie bo ciśnienie w układzie wydechowym...
Niestety kodu nie znam, ale znalazłem nieszczelność na harmonijce przy EGR. Tak więc podwijam rękawy i demontaż. Mam nadzieję, że da się to w jakiś sposób uszczelnić, najlepiej spawem, prawda? Dodano po 2 Właściwie to chyba AXR, bo z chłodnicą spalin nie potrafię znaleźć ATD.
Podałem dane historyczne reaktora BN-600. Sam możesz sprawdzić ile zostało w nim wyprodukowane energii w stosunku do tego ile mógł konstrukcyjnie wyprodukować. Rosjanie podobnie jak inne myślące nacje nie lecą do każdego przymilać się z wywalonym ozorem. Może to dlatego? W projekt wpakowali sporo środków i wysiłku a mogą dzięki niemu produkować bardzo...
Witam wszystkich. Jeśli był taki temat to proszę o usunięcie. Oczytalelem całe forum i nie znalazłem odpowiedzi na mój przypadek. Zacznę od początku, posiadam Passata b6 2tdi CR 2008r, silnik cbab, skrzynia dsg kqc. Przebieg 219tys,. Problem zaczął się przy przebiegu 209tys, co się stało? Auto wrzuciło tryb awaryjny, i tak osiołkiem zjechałem 200km...
Witam, Mam problem z wyrzucającym przez zbiorniczek płynem chłodzącym. VW Passat B8 190KM 2015r. Wcześniej był problem z utratą płynu ale nie było widać gdzie, więc wymieniłem chłodnicę dolotu powietrza - pomogło. Po niecałych 5-iu m-cach, znowu utrata płynu tyle, że tym razem przez zbiorniczek (otwór temu dedykowany). Wymieniłem kompletny rozrząd,...
Blachą stalową 1 mm przy turbinie i przy wejściu do kolektora ssącego- tam trzeba wywalić wewnętrzne kolanko mieszalnika, oring zapewni uszczelnienie styku blachy. Wykręć też czujnik doładowania i wyczyść go, nawet podmnień na inny na próbę (ja potrafię go sprawdzić miernikiem)- będzie prawdopodobnie cały zabity bryłą skoksowanej sadzy. Po zaślepieniu...
Przepływomierz to dobry trop ale weryfikacja trudna. Bo trzeba by sprawdzić czy wartości jakie podaje są prawidłowe (kalibracja). Żeby zrozumieć charakter usterki trzeba zrozumieć jak układ działa. Czyli mamy dolot a na nim przepływomierz który mierzy ilość świeżego powietrza dostarczanego do silnika. Po drodze jest turbo ,przepustnica (która reguluje...
Witam. Jest ktoś ogarnięty, kto nie będzie strzelał kulą w płot? Wymienione sporo, u mechaników paru, a problem jak był tak jest... Dlatego za naprawy i wymiany zabrałem się sam w wolnych chwilach. Będę bardzo wdzięczny za pomoc, bo mi już ręce opadają. Co do błędów: - Żarówek w halo... mam led i pewnie dlatego błąd, ale na dniach wkładam zwykłe. -...
(-) czym może byś spowodowany taki powolny wzrost ciśnienia? Ogólnie można powiedzieć, że na niedomaganie pt. zbyt niskie ciśnienie doładowania składa się wiele czynników, nie tylko sama turbosprężarka. Prześledź dokładnie poniższy prosty schemat sterowania turbosprężarką i może sam dojdziesz przyczyny. http://obrazki.elektroda.pl/4593840200_1...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
Osobiście posiadam dwa modele euro 5 z początków produkcji czyli z 2008 roku i złego sowa nie mogę powiedzieć na te auta. Jeden z przebiegiem 1100000 u mnie 600 tys nastukane i drugie auta 930 tys u mnie od przebiegu 500 tys. Wiadomo profilatycznie wymienione sprzegło. Czujniki temperatury spalin to już nie liczę bo praktycznie co pół roku ale to groszowa...
A czy masz klapkę gasząca na dolocie? Powinna się zamykać wraz z zgaszeniem silnika. Sprawdź czy masz elektryczna czy na podciśnienie. Jak elektryczna to daj napięcie z aku i będziesz widział czy coś się rusza a jak na podciśnienie to musisz sprawdzić wężyk i zaworek pod względem szczelności. Jeśli jest ok to zmierz ciśnienie na końcu wężyka przy gaszeniu...
Witam, Chciałbym skonsultować problem jaki mnie spotkał, może któryś z Kolegów będzie miał jakiś inny punkt widzenia na sprawę. Mianowicie - auto jak w temacie, były przedmuchy spalin do układu chłodzenia, ubytek płynu. Winna okazała się uszczelka - próba na CO2, widoczne uszkodzenie uszczelki, naprawa. Wydaje mi się, że naprawę przeprowadzono jak trzeba...
Witam Instalacja III Gen._IGS Landi Renzo zamontowana w BMW 735IA model E 32 ,1992 rok.montaż ok 140 tys km temu. Tak jak w temacie średnie spalanie z 14-15 l/100 km,nagle wzrosło do 26l. Pojawił się zapach gazu-wizyta w stacji diagnostycznej-nieszczelność w pobliżu elektrozawór (z filterkiem)a reduktor IG1.Podczas przyśpieszania czasem było lekkie...
przedmuchy chłodnicy spalin nieszczelność samsung nieszczelność próżnia
piosenka radia excel makro syntax error pralka blokada polar
sprzedaz anteny dzierzawa anteny
Serwis pompy ciepła Nulite - jak znaleźć? Wentylator chłodzący nie włącza się: diagnostyka i rozwiązania