Przyjmuje się że do prawidłowego odpalenia (napełnienia pompowtryskiwaczy) jest potrzebne 2 bary (absolutne minimum to 1,5 bar). Trzeba by sprawdzić czy to nieszczelność czy słaba pompa tandem. Czasem problem jest w pustych wężykach od filtra do pompy tandem. Dla diagnozy warto założyć przezroczyste i sprawdzić czy nie schodzi paliwo lub wracają bąbelki...
P0170 wraca jak bumerang, to zmora gdyż oznacza szukanie igły w stogu siana i nie ma jednoznacznej diagnozy. P0170 „korekta paliwa- zakłócenie działania”. P0170 to jest albo lewe powietrze albo sonda sobie nie radzi Najpierw sprawdź to za co nie musisz płacić czyli lewe powietrze. Na dolocie od przepływomierza do przepustnicy + odma. Na wydechu od bloku...
Spróbuj podpompowac pompa paliwo tzn przekrec stacyjke na pozycję testu kontrolek Tak by pompa paliwa podpompowała paliwo i tak kilkukrotnie jak po tym odpali bez problemu to masz nieszczelność w układzie albo zawor w pompie albo filtra nie działa
Witam tam niema pompy w baku paliwo zaciąga pompa wtryskowa przez smoka bezpośrednio ze zbiornika i właśnie temu bym się przyglądną może jest na samym dole smoka jakaś nieszczelność
W VB diesel DTI DTH nie ma pompy paliwowej. Pompa Wtryskowa Bosch VP 44 sama zasysa paliwo ze zbiornika. O zapowietrzeniu tych silników napisano mnóstwo postów na forum VKP. Możliwe najprostsze usterki to nieszczelne,stare przewody przelewowe,uszkodzony filtr paliwa lub jego uszczelka, nieszczelność na przewodach,zasyfiony zbiornik itd. Proponuje poczytać...
Ten ostatni, to czerwony zawór (odcinający paliwo) Jeśli masz jakieś zapasowe części, to dołóż drugą krzywa blaszke sprężystą, bo błąd wskazuje na nieprawidłowe gaszenie motoru.(brak spadku ciśnienia) Może też to być wadliwy czujnik ciśnienia dawki paliwa, ale najpierw- zawór. Serwis zaczyna od wymiany. 12801 za niskie napięcie baterii- pewno z czasów...
Tak sobie myślę, że wtłaczane paliwo szybciej napełnia sekcję, przez co szybciej osiąga ciśnienie wtrysku i tym samym wpływa na przyśpieszenie kąta początku wtrysku. Czy to logiczne i prawdziwe zjawisko? Wiadomo, że paliwo w sekcji niskiego cisnienia jest czynnikiem hydraulicznym (wykonawczym) dla nastawnika kąta wyprzedzenia wtrysku. Więc musi mieć...
APS 185 Nagłówek CAN Usterka Brak komunikatu temperatury albo nieprawidłowy komunikat temperatury z koordynatora lub ICL2. Przyczyna •Uszkodzony czujnik temperatury zewnętrznej (T27). •Niewiarygodna komunikacja CAN •Usterka obwodu szyny CAN. •Usterka w koordynatorze lub ICL2. Uwagi Gdy czujnik temperatury działa, nie ma to wpływu...
EMS 135 Ciśnienie zasilania Opis Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty. •Filtr...
tomi300zx widzę, że VW/AUDI ciągle zagląda do Twego warsztatu, masz może jakiegoś VAG-COM-a bo błąd P0321 wyraźnie wskazuje na czujnik G28 obrotów wału korbowego a w temacie padały różne wersje tego błędu więc przypuszczam, że i z tym 2.0 TDI będzie problem bez Vaga, i zaś bydzie problym kaj je ta sztanga przi turbo i czamu ni chodzi cołkiym jak mo...
Ponieważ wtryski są pewne, podejrzewam teraz, że pompa wysokiego ciśnienia nie buduje ciśnienia wystarczająco szybko podczas rozruchu. Nie wiem gdzie ta pompa się znajduje. Jeżeli w baku, to tam będzie gdzieś nieszczelność powodująca, że podczas postoju paliwo z przewodów paliwowych spływa z powrotem do baku i prawdopodobnie pompa uruchamia się dopiero...
Witam. Przyczyną może być cofanie się paliwa do zbiornika( zacięty zaworek zwrotny na systemie zasysu, nieszczelność instalacji paliwowej).W ciągu dnia bieg jałowy pompy uzupełnia paliwo w obiegu, a po postoju nocnym pompa nie nadąża uzupełnić paliwa i wyskakuje brak płomienia. Sprawdź również ustawienie ilości powietrza podczas startu palnika. Start...
Ja polecam Ci sprawdzić dwie proste do sprawdzenia rzeczy. Zakładam, że to moduł sterujący Abimex. Może auto z 1995? 1. Sprawdź napięcie ładowania akumulatora po podniesieniu obrotów. 2. Sprawdź, czy podczas pracy silnika, wężem powrotnym leci paliwo do baku (u mnie nie leciało - ciśnienie było zbyt niskie, by popchnąć membranę regulatora ciśnienia...
Masz przypadłość 90 % procent diesli z tego rocznika czyli zapowietrzającą się pompę paliwa. Przeważnie gdzieś jest nieszczelność i paliwo z pompy spływa do filtra. Dla dokładniejszej diagnozy polecam zmienić na chwilę węże paliwowe pompa-filtr na przezroczyste. Wtedy widać czy pompa zaciąga powietrze czy przy odpalaniu musi wypluć z siebie bąbelki...
Poczytaj o typowych bolączkach 1.9 TDi PD(na pompowtryskach). W tych silnikach jest problem z uszczelnieniem pompowtrysków. Dokładnie łapka trzyma pompowtrysk w głowicy tylko z jednej strony. Powoduje to kiwanie się pompki w głowicy w efekcie uszkadzanie uszczelnień (oringów) i wyrabianie gniazda oraz samego pompowtrysku. W zależności od stanu czasem...
Ja dalej obstawiam dalej za nieszczelność w układzie niskiego ciśnienia. U Ciebie nie występuje elektryczna pompa w zbiorniku paliwa ponieważ masz układ paliwowy Siemensa (świadczy o tym gruszka do pompowania paliwa). Może być jeszcze problem z odpowietrzeniem zbiornika paliwa. Przy jego braku wytwarza się podciśnienie i paliwo nie dochodzi.
Moderowano przez CameR: https://obrazki.elektroda.pl/6899626500_... Panie moderatorze temat ma tylko taką nazwę "kąt synchronizacji", tam jest napisane jak ja swój silnik naprawiałem -jak się diagnozuje układ paliwowy w dieslu. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Trzeba umieć czytać temat ze zrozumieniem -tam też...
Po pracy przed odpaleniem wyciagne podgrzewacz z filtra i zobaczę czy będzie pelny. Ale zaworek mam zaraz przed filtrem takze pompa musiała by mieć nieszczelność i wyciągnąć paliwo z filtra no albo sam filtr ale założony byl nowy jakies 3 tygodnie temu. A tak to juz nie mam pomysłów gdzie szukać i co jeszcze moge sprawdzic
Dziękuję za zainteresowanie. Układ zasilania paliwem jest BOSCH'a. Problem był tego typu, że odpaliłem auto normalnie. Chodził trochę głośno ( jak przy pierwszym odpaleniu rankiem w zimę ). W czasie jazdy przez chwile stracił reakcję na pedał gazu. Potem zaskoczył. Dojechałem do celu. Zgasiłem auto i koniec. Już nie odpalił. Sprawdziłem bezpieczniki....
Pompa paliwowa w moim Punto wywalała paliwo przez jakąś tajemniczą nieszczelność w górnej części, kupiłem na szrocie używaną, założyłem i niestety to już nie ten sam samochód. Po odpaleniu kopcił okropnie ale to mu już przeszło, ale nadal chodzi jak sieczkarnia, dusi się przy dodawaniu gazu, ciężko wchodzi na obroty, niestabilne obroty na biegu jałowym...
Witam ponownie. Więc tak. Zaslepilem przelew z jednej strony, od zaworka na bloku (foto1), a z drugiej dałem do butelki (foto2 ) i zaslepilem wejście przelewu do filtra (foto3). Pompka reczna przepompowalem chwile i zaskoczyło mnie że pompa dawała duzy opór (pewno efekt zaślepienia przelewu przy zaworku). Odpalił od strzała, ale efekt taki że wywaliło...
Jak ona powinna pracować, przy włączonym zapłonie, czy dopiero po rozruchu silnika Pompa wtryswkowa VP44 aby prawidłowo działać, musi osiągnąć wewnętrzne ciśnienie rzędu 18-24 bary dzięki wbudowanej pompce łopatkowej. Ale do tego musi mieć jednak podane z wyprzedzeniem paliwo pod ciśnieniem rzędu 0,5 bara, więc pompka wstępna pracuje od razu po włączeniu...
gimak napisał: Też dokładnie nie wiem jak to nazwać. Ja to nazywam zawór ciśnieniowy, albo bezpieczeństwa. Ma zadziałać jak ciśnienie przekroczy określoną - ustawioną wartość. To jest szkodliwa porada, kocioł na paliwo stałe, instalacja otwarta, a ty chcesz instalację zamknąć - w skrócie radzisz autorowi wątku by sobie bombę w domu zainstalował. Kolego...
Nie ma czegoś takiego jak cofanie się paliwa -sam kombinowałem z zaworami na przewody to bzdurne rozwiązanie. Podstawą sprawdzenia jest sprawność akumulatora -najpierw sprawdzamy go. Na leniwca wystarczy podjechać do sklepu gdzie sprzedają akumulatory, sprawdzą za darmo. najlepiej sprawdzić u dwóch sprzedawców bo może któryś sprzedawca cię naciągnąć...
Powinno być że cały leży swobodnie. Dźwignia na samym dole na pływającym trybie. Ja zawsze tak orałem i nie musiałem ciagać brony za plugiem ani kłaść kamienia bo pług mógł wyłazić. Dobrze ustawiony pług po 5 metrach już wspiera się na kole od pługu i nie wytwarza zbędnego dodatkowego oporu. Prawidłowo ustawiony jest wtedy gdy ziemia obrócona jest równo...
Skoro twierdzisz ze palił zawsze od ręki to zrób test. Podaj paliwo z butelki i zobacz co się dzieje. Ściągasz wężyki z filtra paliwa te dwa co idą do pompy vakum i umieszczasz w butelce z paliwem. Na miejsce zdjęcia przewodów z filtrze paliwa zakładasz wężyk łączący wylot z filtra i powrót -bo pompa paliwa będzie podawać podczas pracy paliwo ,gdzieś...
Auto jak w temacie miało problemy z odpaleniem gdyż trzeba było dłużej kręcić i czasem lubił zgasnąć w czasie jazdy po odpuszczeniu gazu. PO wstępnych oględzinach okazało się że na przezroczystym wężu zasilającym silnik w paliwo w miejscu filtra paliwa po odpaleniu widać dużo bąbelków powietrza idących w kierunku silnika. po około minucie od odpalenia...
Masz nieszczelność w układzie, jeśli jedyną rzeczą którą ruszałeś był filtr paliwa to pewnie któraś uszczelka przy nim. Nie ma pompy wstępnej więc nie ma szans, żeby pompa wtryskowa zaciągnęła paliwo ze zbiornika.
Spróbuj zapalać inaczej niż dawka na maksa od razu. Kręć rozrusznikiem i pomału dodawaj gazu. Ja zrobiłem totalny remont w swojej 40-ce i to samo się działo... ale tylko wtedy jak zapalało się silnik na maksymalnej dawce paliwa. Pompa nie kręć na oko, usta na znaki tak jak ma być. To że nie ma podgrzewacza czy bezpośredni wtrysk nie znaczy że ma kiepsko...
Iveco Eurocargo nie odpala na zimnym silniku - Iveco Eurocargo 180E28 - Rok produkcji 2003 - Typ motoru F4AE0681A (prawdopodobnie TECTOR) - 202kW, 6 cylindrów, pojemność 5900 - Pompa Bosch Common Rail - Auto ma tylko 300.000km przebiegu!!! Od dłuższego czasu mam problem z Iveco. Odpala rano z wielkimi problemami tzn trzeba kręcic rozrusznikiem nawet...
Spróbuj podać ręcznie paliwo na pompę CR może wstępna pompa jest już słaba lub jest gdzieś nieszczelność w układzie paliwowym i ciągnie powietrze. Ostatecznie sekcja wysokiego ciśnienia w pompie CR
Prawdopodobnie coś z pompą paliwa. Znajdź pompę w swoim skuterze, wykręć ją i przeczyść. Możliwe że są zapchane wężyki czy coś. Nie ma żadnej pompy paliwowej. Na chwilę obecną to nawet nie wiadomo co to za skuter, oprócz tego, że to dwusuw. Marka, model? Podciśnieniowa pompa paliwowa jest? Jak zrobisz podciśnienie puszcza paliwo? Gaźnik sprawny, czysty,...
Silnik D ???, czyli niestety pompa Lucas, bo silniki SDI mają Boscha takiego jak stare poczciwe TDI-ki. Oj lepiej żeby okazało się że to tylko nieszczelność w układzie i paliwo się "cofa" bo ewentualna diagnoza i naprawa tej Twojej pompy to niezłe wyzwanie. Z tego co piszesz to oznaczenie kodowe silnika tej Twojej wersji to byłoby pewnie AEF ???????
Miałem przypadek pęknięcia głowicy do kanału paliwowego,inny to nieszczelność pompo wtryskiwaczy w tulei,ale wtedy powietrze z kompresji szło do paliwa i po jakimś czasie silnik gasł.Oringi jeżeli są nowe (posmarowane wazeliną)i nie uległy ścięciu przy montażu, należy wykluczyć.Pozostaje jeszcze pompa paliwa - mechaniczna,ale skoro wcześniej był wszystko...
, w Xantii dieslu miałem dwa na zasilaniu i powrocie bo też się zapowietrzała i też nic nie dało, te zaworki są zresztą gówniane i się ciągle przywieszają i popuszczają i tak Bo to nie wina zaworków, mogłeś tam dać i z 10 a i tak by nic nie pomogło, miałeś poprostu gdzieś małą nieszczelność i zasysało powietrze, w takich dieslach bez pompki w baku...
Próbowałeś podać paliwo bez pośrednio z bańki, żeby wykluczyć nieszczelność na odcinku pompa zbiornik. Jeśli tak no to padła pompa.
Za zapowietrzanie pompy zawsze jest odpowiedzialny odcinek dolotowy ,więc na ssaniu jakakolwiek nieszczelność daje takie efekty ,uszczelnić ssanie i po sprawie . Pompa jest tak skonstruowana że jak tłok jest w stanie spoczynku to zamknięte jest na amen. W mercedesach często smok przerdzewieje i tam zasysa powietrze . Kup sobie strzykawkę 50 lub 100...
Jaka jest pompa wtryskowa (firma) może być nieszczelność i paliwo będzie schodzić.
Tak z ciekawości co ci pokazuje w bloku pomiarowym silnika 4. (takie odczyty należy zawsze zrobić przed wymiana rozrządu łatwiej wrócić do ustawień poprzednich jak je się zna.) Ja obstawiam na źle złożony filtr paliwa cieknąca pompę Vacum lub uszczelnienia pompowtrysków (wymiana tych uszczelnień co 200000 km). Test podania paliwa z butelki i zajrzenie...
Rozumiem, ze masz zwykłego wolnossącego na pompie Boscha. Prawdopodobnie zapowietrza się i stąd twoje problemy. Pompa podająca paliwo (pod kolektorem wydechowym) ma zaworki, które pełnią także rolę zaworków zwrotnych. Zaworki po dłuższej pracy są wypracowane i nie trzymają dokładnie paliwa. Przy dynamicznej pracy pompa jeszcze podaje, po dłuższym postoju...
Czy takie rozwiązanie będzie bezpieczne dla silnika ??? Nie. A poza tym to nic nie da. To znaczy jeżeli odpowietrzę układ pomiędzy pompą a filtrem za pomocą gruszki i sprawie że gruszka zrobi się twarda po pewnym czasie schodzi z nej paliwo przez rurkę powrotu z pompy. Tak ma być. Żadna pompa nie czegoś takiego. Wymieniłem zaworek w rurce powrotu na...
1950 temat się rozmija z zapytaniem. Ja dla przestrogi piszę o kłopotach i o tym co można w najprostszy sposób i gdzie zgłosić, aby nie martwić się wezwaniem od prokuratora, i mieć czyste sumienie, że zrobiłem wszystko by zapobiec tragedii. Jeżeli 1950 to twój rocznik to albo tylko instalujesz albo tylko się mądrujesz. Ignorować możesz każdą wypowiedź,...
Wczoraj pękł mi przewód paliwowy - był nieszczelny i przeciekał aż w końcu pękł - zamówiłem nowy i czekam aż przyjdzie, czy jego nieszczelność mogła wpłynąć na powyższe zachowanie skutera...? Aha wydaje się, że pompa paliwa jest dobra bo jak przewód pękł i kręciłem rozrusznikiem to paliwo leciało - nie jestem w stanie stwierdzić czy całą średnicą przewodu...
Rozwijam, pompa zasysa paliwo razem z powietrzem, nieszczelność korpusu. Ciśnienie na arterii ok, ale jest to w większości powietrze.
Przyczyną jest chyba pompa paliwa lub jakaś nieszczelność w układzie zasilającym. Kiedy jest ok.polowa paliwa w zbiorniku wszystko jest OK. Natomiast przy małej ilości paliwa, wygląda na to jakby paliwo się cofało i potem pompa musi dłużej pracować aby zasilić układ. Dodano po 1 aaa i jak uchylę okno to lekko waniajet benzynka, ale śladów wycieku nie...
Dopóki tłoki i zawory się nie przywitały, to problemu nie będzie. Ale coś czuję, że ten twój mechanik nie kuma tego silnika... Prawidłowo zrobiony i ustawiony przy wymianie pompy wtryskowej nie ma prawa przestawiać się o ząbek na pasku. Opis ustawienia kół i pompy - podałem ci linka. Zawory ustawiasz jak niżej: -zawór w pełni otwarty: 1 i 6, zawory...
Pompa podająca paliwo http://ford-sklep.pl/pompa-paliwa-_mecha... spełnia rolę zaworu zwrotnego. Jeżeli ma sprawne zaworki (dwa) to nie puści paliwa do zbiornika. Wymieńcie pompkę, to nie jest skomplikowane, dobry zamiennik nie jest drogi. To typowe uszkodzenie po większym przebiegu. Niezależnie od tego musi być gdzieś...
Witam Ostatnio grzebałem godzinke spuściłem paliwo, był problem spuścić 10l paliwo przy użyciu org pompy po cały czas powietrze podawała dałem rady tylko 5l . Ściągnąłem gruszką ręcznie reszte. Dwa lata temu dałem nowy wkład MM i gumowy kosz mocowanie . Kosz spuchł jak kondon lata luźno, wężyk org słabiutki.To chyba przez te biofrakcje co dodają do...
Ciśnienie zasilania EMS 53253 T1742309 Opis Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty....
cos jest nie tak miedzy filtrem a zbiornikiem wiec zaczne od wymiany filtra i zobaczymy co bedzie dalej. moze macie jakies sugestje?? Jakaś nieszczelność na przewodzie paliwowym pomiędzy zbiornikiem a pompą . Gdy pompa zasysa paliwo w przewodzie jest podciśnienie więc wycieku paliwa nie stwierdzisz ale powietrze gdzieś zasysa .
Nie mam pojęcia gdzie szukać we wszystkich węzykach paliwo trzyma tylko w tym co zasila pompa elektryczna ze zbiornika cofa sie odrazu po zgaszeniu jest cały pusty az zaciaga troche z filtra paliwagdy gasze .Ta nieszczelność moze być gdzies poza węzykami ?
Ewentualnie można zdjąć kolektor wydechowy i zobaczyć czy widać nie spalone paliwo w kanałach wydechowych z konkretynych cylindrów, lub nawet uruchomić silnik bez kolektora. Kopci na jakiś konkterny kolor? Może przycierają się zawory w prowadnicach i nie wracają na czas, albo laski popychaczy? Wtryski po wyjeciu na zewnatrz, wszystkie na raz podłączone...
Z moich wiadomości pompa nr 4 nie posiada zaworka zwrotnego lecz zaworek awaryjny, który zabezpiecza pompę przed uszkodzeniem wyniku zablokowanego filtra lub przewodu wyjściowego paliwa. Natomiast pompka ręczna takie zaworki zwrotne posiada bo gdyby ich nie było nie pchnęła by paliwa lecz go mieszała w miejscu. Najprostszym sposobem wykluczającym ją...
Tam nie ma nastawnika jak w VP37. Jeśli miałoby się zapowietrzać przez którąś z uszczelek pompy, to pewnie pompa też byłaby mokra (nadciśnienie w korpusie pompy). W 2.0 DTL/DTH wystarczy niewielka nieszczelność na choćby trójniku od przelewów i paliwo pięknie cofa się do filtra. Przelewy wpięte są w "banjo" od zasilania pompy, więc w przezroczystym...
Wycieków nie ma żadnych, więc paliwo wróciło do baku. Co w takiej sytuacji mogę zrobić ? Tu nie chodzi o wycieki ale o nieszczelność układu i zasysanie.
Elektrozawór to to miejsce do którego dochodzi pojedynczy przewód bodajże koloru czerwonego (musi być na nim napięcie po włączeniu zapłonu), szuka go kolega w okolicy z której z pompy wychodzą metalowe przewody paliwowe do wtryskiwaczy. Ponadto cofające się paliwo z filtra to nic innego jak nieszczelność układu paliwowego, dokręci kolega opaski na przewodach...
Ja upierałbym się przy świecach lub instalacji z nimi związanej , ale może jest gdzieś mała nieszczelność i paliwo cofa się do baku i trwa nim pompa znowu naciśnie . W baku winna być pompa zasilająca może to ona szwankuje ? Spróbuj 2-3 zagrzać świece i potem zakręcić silnikiem , przy takim przebiegu mało prawdopodobne aby poszła pompa wysokiego ciśnienia...
Z twojego opisu wynika, ze masz pompę wtryskową Boscha. Tanie zamienniki pompki podającej mogą być od początku wadliwe - ich zaworki nie trzymają paliwa i podczas dłuższego postoju paliwo cofa się do zbiornika zapowietrzając układ wtryskowy. Generalnie nawet przy nieszczelnych zaworkach pompki wstępnej, paliwo nie powinno się cofać jeżeli układ jest...
witajcie mam problem z mercedesem w203 2002rok 2.7 diesel : kręci odzywa się na sekundę (tzn. odezwie się na wszystkie baniaki i gaśnie a potem kręcić można do oporu i nic)ale nie pali na plaku pali bez problemu. Wymieniłem o ringi na przewodach paliwowych nie ma bąbelków jak wcześniej były pompa podaje paliwo bez kłopotów ale klamot nie pali . wcześniej...
Aha, no fakt sorki że nie podałem silnika. Jest to megane z 1999r silnik 1.6 16v 107KM. No właśnie byłem u mechanika i mam umówiony termin już, ale on mi powiedział że wg niego to nie jest żadne tam ciśnienie czy coś. Wg niego właśnie przewód paliwowy gdzieś ma nieszczelność i przedostaje się powietrze przez co cofa się paliwo i potem zanim pompa dopompuje...
Witam. Walczę z tą usterką ze 2 miesiące. Może ktoś "Dobry" pomoże bo mi już ręce opadają. Usterka pojawiła się, jak zabrakło paliwa w zbiorniku. Pojechałem kupiłem 5 tkę i auto odpaliło. Ale po jakimś czasie rano nie odpaliło. Po odpowietrzeniu pompy i wtrysków odpaliło i chodziło może z 2 tygodnie i Pewnego ranka znowu klapa - kolejne odpowietrzenie...
Przy takim nachyleniu paliwo nawet przy bardzo szczelnym układzie odpłynie zanim zdążą ostygnąć wtryskiwacze, może jeden tylko minimalnie puszczać i masz problem. Po zgaszeniu silnika wtryski jeszcze przez chwilę nabierają temperatury gdy nie są chłodzone przepływającym paliwem, i zwiększa się w nich ciśnienie które ułatwia odpływ. Silnik nie odpali...
po za tym dla mnie osobiscie nie ma regeneracji tych szajsowatych wtryskow-przepraszam za moja opinie Jak się zmienia na oryginalne zaworki i końcówki Delphi - to jest regeneracja (i to z bardzo dobrym efektem). Jak się zmienia na tanie zamienniki - to owszem - wtryskiwacze stają się... szajsowate. Dodano po 5 Gdzieś nieszczelny układ paliwowy, posprawdzaj...
Kolego tak jak pisał "kmitki" przywróć do stanu pierwotnego bez żadnych trójników i kombinacji. Poszukaj może nieszczelność ma pompa paliwa!
Przecież to paliwo wypalił, a z baku to ciągnie ale powietrze A kwestia właśnie zaworu zwrotnego? Przecież paliwo nie może się cofać do baku?! Zamontuj sobie zwór jednokierunkowy pomiędzy zbiornikiem a pompą to może ci coś pomoże w zdiagnozowaniu problemu Czy tam nie ma tego w standardzie?! Musi być jakaś nieszczelność i pompa może łapać lewe powietrze....
Zrobiłem kolejny test: Przelewy podłączyłem przeźroczystym wężykiem do zasilania pompy i... nie wiem jak to powinno wyglądać - czy pompa powinna mocno ciągnąć z przelewów paliwo ?? Jeśli przelewy idą do przewodu zasilającego to .... (chyba logiczne) U mnie wygląda to tak, że co jakiś czas pompa bardzo powoli wyciąga bąbelek powietrza z przelewów i...
Tu akurat wersja TD nie ma zapewne nic do rzeczy (mam takiego samego rarytasa jako tani d...wóz żony- silnik rewelacja, reszta się już sypie niestety). Zwykłe wersje 1,6 też miałem. Problem falujących obrotów też mnie dopadał, powód- nieszczelny układ zasilania paliwem. Przyjrzyj się dobrze przezroczystemu odcinkowi przewodu paliwa, czy przypadkiem...
Witam. Chciałbym zamontować odcięcie paliwa realizowane elektrozaworem z ukrytym przełącznikiem w mojej e46. Wszystkie "klamoty" mam na sucho uruchomione na stole lecz w dalszym ciągu mam obawy czy aby pompa wysokiego ciśnienia bądź pompa w baku nie odmówi posłuszeństwa po takiej przeróbce. Ponieważ nie znalazłem na forum żadnego logicznego wytłumaczenia...
Wymieniłem wężyki przelewowe i problem ustąpił. Tą nieszczelność wykryłem na gorącym silniku, jak mu dałem trochę w kość. Przewody były po prostu sparciałe, jak było zimno to się kurczyły i nie było problemu z szczelnością. Jak szybciej pojeździłem to cieplejsze paliwo powodowało rozszerzanie się mikro pęknięć i dlatego po takim postoju się zapowietrzała...
Są takie preparaty w stylu samostart (do diesli jest specjalny i rozpyla się go do wlotu powietrza za filtrem). Być może jest gdzieś nieszczelność w układzie paliwowym i paliwo sciekło z układu do zbiornika a sucha pompa nie jest go w stanie już zassać, w instrukcji nawet pisze, żeby nie dopuszczać do całkowitego zużycia paliwa bo grozi to zapowietrzeniem...
Witam opis błędu 53253 Ciśnienie zasilania Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty. •Filtr...
Witam wszystkich mam wielki problem z Kia Sorento 2,5CRDi 140KM Samochód po nocy odpala chodzi dosłownie chwile gasnie i potem jest wieli problem go odpalic. Pompa sprawna cisnienie w momencie krecenia 280Bar (CDiF 3 oraz Bosch KTS) Jeden wtrys walniety był zregenerowałem zalożyłem do samochodu zapalił od strzała chodził cały dzien po nocy 30s i zgasł....
Gdybyś troszeczkę dokładniej przeglądał forum to byś odnalazł topic w którym ja opisuję swoją walkę (wersja elektroniczna Ty natomiast w silniku KU masz wersję zwykłą) z KaDżetem;] Kwestia jest taka: po pierwsze pompa musi pompować i musisz mieć paliwo po drugie filtr paliwa po trzecie zdjąć gumę pomiędzy rozdzielaczem i przepustnicami, wyjąć wtryskiwacze...
Jak nie ma nigdzie nieszczelności, to pompa...podaj paliwo z bańki na pompę...
Dzisiaj wyciągnąłem filtr i z latarką w telefonie zajrzałem do puszki wypełnionej ropą a na dnie były kropelki o piwnej barwie... okrągłe ładne kropelki płynu. Olej w paliwie? Woda? Nieszczelność w obwodzie niskiego ciśnienia i wskutek tego zasysanie powietrza z zewnątrz wraz z wodą? Wnioski : 1. Układ paliwowy może być nieszczelny i się zapowietrza....
Dziękuję za odpowiedzi. Z racji, że auto swego czasu jeździło kilka razu do roku trasy długości 2570km dbałem o to, by mnie nie zawiodłoo. Wtryskiwacze wysiadły dwa. Dużo czasu spędziłem za granicą jeżdżąc na dobrym paliwie. Wracając do Polski na urlop zatankowałem u nas paliwo na nieznanej stacji. Dwa wtryskiwacze się zawiesiły. osoba regenerująca...
Żużyte pompowtryski, pompa tandem, pompa w zbiorniku paliwa, nieszczelność w układzie paliwowym. EGR, uszkodzenie sterowania turbo, nieszczelność w dolocie.
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność,jeżeli taką pompę posiada. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika...
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
tandem-pompa (zintegrowana pompa paliwa z pompą podciśnienia) jest stricte mechaniczna... nie ma żadnego zasilania po stronie elektrycznej... napędzana jest mechanicznie z wałka rozrządu... jeśli pompa paliwa (elektryczna) która jest w baku podaje poprawnie paliwo, to tak jak już Ci pisałem... najprawdopodobniej tandem pompa do wymiany...
Wymień pompę paliwa. To ona nie trzyma.
Skup się na tym błędzie. Za bogata czyli za dużo paliwa za mało powietrza. Pompa paliwa, leją wtryskiwacze nieszczelności za przepustnica odma.
Pewnie masz nieszczelność między smokiem, a pompą i jak jest mniej paliwa to ciągnie powietrze.
Odpiąłeś właściwy czujnik. Na zegarach wtedy awaryjnie pokazuje temperaturę paliwa z czujnika na przewodzie powrotnym. Ja obstawiam nieszczelności na pompo-wtryskach, częściej się to wtedy objawia zapowietrzaniem na ciepłym.
Dlaczego tak się dzieje? Dlatego że coś się psuje. Np uszczelki na pompkach ,pompa wstępna,pompa na głowicy,nieszczelności w układzie paliwa.Do sprawdzenia ciśnienia paliwa podczas rozruchu,czy widzi obroty ,czy są błędy ,czy jest synchro itp. Myślisz to sprawdzać ?
Byliśmy w ESA Trucks w Poznaniu i na komputerze pokazało, że jest nieszczelność pompy paliwa.
Początkowo (jak jeszcze pompowała z puszki) wyglądało to na typową nieszczelność układu paliwowego. Teraz na uszkodzenie pompy paliwa. Określony przez Ciebie "zawór zwrotny" w rzeczywistości jest kompensatorem ciśnienia i jego ewentualne uszkodzenie wewnętrzne skutkuje co najwyżej nierównym spalaniem. Wysokości pompy względem zbiornika itd. w podanych...
Jeżeli masz problemy od czerwca a wcześniej ich nie było ( napisałeś że w czerwcu wymieniałeś filtr paliwa ) to masz odpowiedź na dłoni - nieszczelność na filtrze paliwa . Sprawdź czy dobrze założone są opaski na przewodach paliwowych oraz czy przelotka plastikowa na powrocie jest cała ( nie uszkodzona ) oraz stan gumki ( o-ring ) uszczelniającej przelotkę....
A może ciśnienie pompy na początek ruch klapy spiętrzającej i nieszczelności dolotu?
Jeśli masz czysty zbiornik paliwa tj. bez osadu, szlamu itp. i "nie zabity" smok pompy, to moim zdaniem szukaj nieszczelności w magistrali paliwowej. Sprawdź wszelkie połączenia do filtra paliwa i od niego. Sam stwierdziłeś, że w pewnym momencie miałeś pusty filtr paliwa. Czy w okolicy filtra masz przewody paliwowe przezroczyste, to możesz przez nie...
Wszystkie usterki wpływają na nadmierne nagrzewanie się pilarki - trzeba wszystkie nieszczelności zlikwidować, wymienić pierścień tłoka i wyregulować prawidłowo gaźnik przy zbyt bogatej mieszance piła będzie się nadmiernie nagrzewać, przy tępym łańcuchu będzie podobnie ;) Pilarka przepracowana większość części porządnie wyeksploatowana do nowej jej...
Najczęstszym źródłem przecieków jest pompka zasilająca ale nie wykluczone zużycie pompy wtryskowej. Jeśli ciągnik pracuje prawidłowo a przybywa paliwa w niezbyt dużym tempie zostaw w spokoju, jeśli szybko musisz rozważyć naprawę.
To jest USTERKA ZASILANIA OLEJEM NAPEDOWYM . Wynika z tego że masz niskie ciśnienie paliwa na filtrze . Przyczyna może być zapchany filtr lub smok . Zawór w głowicy . Pompa paliwa . Nieszczelność w układzie . Usterka samego czujnika . Na wolnych optymalnie powinno być około 3 bar . Usterka zapala się jeśli zasilanie spadnie poniżej 2 barów
Pompy z tamtego okresu mają wbudowany zawór bezpieczeństwa, otwierający się przy 10 barach, u Ciebie wystąpił problem wydajnością pompy (nieszczelność) a nie z ciśnieniem (zimny start). Swoją pompę, możesz zastąpić pompą od W-126 5.0.
Prędkość maksymalna nie bardzo informuje nas o wydolności pompy paliwa. Zacznij od sprawdzenia ukł. dolotowego w zakresie nieszczelności bardzo często fałszywe powietrze przekłamuje odczyt z czujnika map niekoniecznie oznaczając jego uszkodzenie.
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
Za brak ciśnienia wstępnego odpowiada wiele rzeczy takich jak: Zawór utrzymania ciśnienia nieszczelność układu dopływu paliwa do pompy, pompa paliwa wstępna, nieszczelności na pampach wysokociśnieniowych.
Sprawdź układ dolotowy pod kątem nieszczelności, potem ciśnienie pompy paliwa, regulator ciśnienia.
Trochę jednak ma, w pompie olej lubi być rozwadniany olejem napędowym, a jak się robi rzadszy olej to i byle słabszą uszczelką wydostaje się na zewnątrz, a tam ciepły nadmuch z cylindrów, część odparuje a sadza zostaje. To że czasem chodzi na jeden cylinder to jest przyczyna niewystarczającej ilości paliwa dostarczanej do pompy, przyczyn może być wiele,...
pompka zasilająca nieszczelność w układzie \
pompa paliwo nieszczelność pompa paliwo nieszczelność renault nieszczelność pompa
sterownik lampki choinkowe telewizor blaupunkt oprogramowanie transceiver kenwood
naprawa wymiennika immergas lancia voyager
Instrukcja obsługi radia Toyota Auris Hybrid 2013 Wymiana cewki w pilocie Opel - instrukcja krok po kroku