Są w sprzedaży zestawy uszczelek do tych pomp. Dekiel nastawnika można spokojnie ściągnąć. Należy uważać aby nie przestawić całego nastawnika ale żeby to zrobić trzeba go stuknąć, sam z siebie nie powinien się ruszyć. Najlepiej przed demontażem na rozgrzanym silniku zapamiętaj chwilowe spalanie na MIDzie z wyłączonymi odbiornikami prądu. Każda zmiana...
Poprostu sie go wykręca i kupuje nowy koszt około 50 pln
Myślę że wtryski do sprawdzenia i kompresja bo po objawach które opisujesz brak spalania na którymś z cylindrów.
Przyczyną wycieku może być nieszczelność pomp. Wkrętak w dłonie i rozkręcamy aby sprawdzić.
To jest pompa podciśnienia. Tam gdzie zaznaczyłeś to pompa wyrzuca powietrze, które wyciąga z układu.
Te zdjęcia co pokazujesz wskazuje na nieszczelność pompy Wysokiego Ciśnienia (WC). Warto pomyśleć także o pasku rozrządu, bo mechanik będzie musiał wyciągnąć pompę do uszczelnienia.
Króciec podciśnienia się przypadkiem nie rusza w pompie? Trzeba wakuometrem zassać EGR i sprawdzić czy trzyma. Potem wpiąć wakuometr w układa przed zawodami sterującymi i sprawdzić podcienienie jeśli jest to ruszać króćcem pompy i wejściem do serwa i obserwować czy nie spada.
Obstawiał bym nieszczelność pomiędzy pompą a lancą, może nawet nie do końca domkający się zawór w lancy.
Wszystko bez zmian. Sprawdziłem główny przewód nic tam nie ucieka. Za każdym przekręcieniu kluczykiem pompka włacza się i po około 1min wyłacza się. Usterki bez zmian. tzn. masz nieszczelność, pompa powinna wyłączyć się po 3, 4 sekundach
trzeba wymienić korpus pompy >>ten szary występuje jako część zamienna
Jak nie ma nigdzie nieszczelności, to pompa...podaj paliwo z bańki na pompę...
Bodzio: Ja nie testuję po swoim lutowaniu i jeszcze w życiu nie miałem nieszczelności?
jeżeli jest koloru mlecznego świadczy to o nieszczelności pompy Czasem pływają też opiłki chromu z tłoczków, wtedy jest jeszcze ciekawiej.
Osobiście w 1.9D 1z miałem coś takiego. Specjalnie zostały założone przezroczyste węże celem detekcji zapowietrzania. Bomble powietrza leciały z zasialania na pompie do filtra. Ruchu powietrza w reszcie węży nie widać. Podejrzewam nieszczelność pompy wstryskowej, lecz po zimie jej przeszło. Narazie jeździ, zobaczymy co tej zimy się okaże. Może trzeba...
Witam, Spod centralnie umieszczonej śruby na dekielku sekcji wysokiego ciśnienia, sączy się paliwo. Oczywiście w czasie pracy silnika. Idzie temu jakoś zaradzić w domowym warsztacie czy zapisać się do specjalisty ? Pozdrawiam vper
Najprędzej będzie to nieszczelność pompy wc, a nie zapchany dpf. Gdyby tyle nalały wtryski to już korby dawno by pogieło.
Do zaworu podciśnienie nie dochodzi No to poszukaj przyczyny, nieszczelność lub pompa vac.
Nie założyłeś oringu, masz nieszczelność na gumach lub pompa jest wadliwa i rozwalony jest kopus (z tyłu).
No teraz patrzę,że jest mały bąbelek powietrza. Czyli przez nieszczelność pompy dostaje powietrza?
to co brzeczy to ZV Pompa, szukac nieszczelności, jeżeli podczas manipulacji kluczem w zamku pompa pracuje, a trzpienie pozostaja niewzruszone.
Jest dokładnie tak jak napisał Kol. spektra . Jest nieszczelność wewnątrz pompy pomiędzy sekcjami pierwszego i drugiego obwodu . Płynu w zbiorniczku nie ubywa i nie ma wycieków a pedał pod nogą wolniutko opada. Naprawa tylko przez wymianę pompy . Kiedyś można było kupić zestawy naprawcze ale nie zawsze to dobrze wychodziło . Jak jest zużyty cylinder...
Głośny szum może być objawem zużycia pompy lub też pompa zasysa powietrze z nieszczelności, ewentualnie niskiego poziomu oleju. Proszę to sprawdzić.
Nieszczelności pompa. Demontuj i na stół.
Taki efekt to nieszczelność na rurach po stronie zasysania tz. kosz w studni , zawór zwrotny . ale z tego co widzę to jest to pompa z uszczelniaczem osi wirników na sznurze z grafitem i śrubą do jego uszczelniania .jeśli brak szczelności to niestety pompa ma problem z zasysaniem wody , trzeba to dokładnie sprawdzić tym bardziej że pompa nie pracował...
Nie zwróciłem uwagi na tego węża, Zasugerowałem się wężem odpływowym, Pozostaje kwestia szczelności ma połączeniach, Oczywiście przy minimalnym ciśnieniu napływającej do pompy wody nieszczelność nie objawi się przeciekiem, ale gdy włączy się pompę poprzez nieszczelności woda będzie ssała powietrze.
No to jest nieszczelności układ. Układ to pompa vaccum, przewody, akumulator, zawory i odbiorniki.
Witam wszystkich .Mam problem z nieszczelnością pompy wakum .zamierzam uszczelniać za tydzien .Lecz mam obawy czy mogę dalej poruszać się autem .Auto troszkie ciężej pali ,wcześniej słabło jak w tryb awaryjny .Teraz zapaliła się kontrolkakontroli trakcji razem z czekiem .Czy nieszczelność pompy może mieć wpływ na kontrole trakcji itd .???? Auto to dodge...
Jaki model quada i jaki silnik — regulamin działu! Przypuszczalnie zawieszający się zawór przelewowy, nieszczelność kanału ssącego pompy olejowej (uszkodzona uszczelka lub oring), pieniący się olej.
Pompy z tamtego okresu mają wbudowany zawór bezpieczeństwa, otwierający się przy 10 barach, u Ciebie wystąpił problem wydajnością pompy (nieszczelność) a nie z ciśnieniem (zimny start). Swoją pompę, możesz zastąpić pompą od W-126 5.0.
Aby się dowiedzieć czy to jest możliwe o czym piszesz w ostatnim poście to zamknij wszystkie zawory odlotowe, zostaw otwarty zawór przy zbiorniku prowadzący do pompy, wyłącz pompę z zasilania i obserwuj manometr, gdy ciśnienie na nim spada w widoczny sposób nawet przez godzinę czy przez noc to wtedy może być nieszczelność w zaworze zwrotnym pod pompą...
Kolego tak jak pisał "kmitki" przywróć do stanu pierwotnego bez żadnych trójników i kombinacji. Poszukaj może nieszczelność ma pompa paliwa!
To jest typowy objaw W TDi pd nieszczelnego układu paliwowego. Jak pompowtryskiwacze się nie napełniają prawidłowo. Mogą to być gumki na pompkach. Może to być nieszczelność pompy tandem. Jak się jeszcze jąka po odpaleniu to na 100% to. Świece żarowe w temp powyżej + 5 C praktycznie przy zdrowym silniku Tdi PD nie grają roli.
Możliwa jet nieszczelność na wejściu pompy (kolanko wchodzące do korpusu skrzyni ) . Oring i wyregulowanie odległości kolana od pompy do wejścia do korpusu . Pozdrawiam
Ewidentny brak paliwa przy starcie. Zmiana węży od filtr do pompy tandem na przeźroczyste. Wtedy ładnie widać czy są bąble w paliwie do pompy tandem. Jak nie ma pomiar ciśnienia na pompie tandem przy odpalaniu. Bo albo pompa w baku lub przewody mają nieszczelność. Albo pompa tandem lub uszczelka pompy tandem ewentualnie uszczelnienia pompo-wtrysków....
Zdjąłem wszystko żeby odkręcić pompe ale czy można w każdej pozycji,bez póżniejszego ustawiania? Można bez ustawiania.
Pompa to ok.600PLN,ale nieszczelności szukaj raczej gdzie indziej.
Nie to nie jest wina sterownika,albo nieszczelność układu paliwowego,albo pompa mechanicznie jakchcesz to zadzwoń do mnie to porozmawiamy.
Warto wiedzieć na jakiej zasadzie działa różnicówka czy jakie kolwiek inne urządzenie zabezpieczające które się montuje. To zawsze powtarzam że trzeba wiedzieć co się robi, po co i jakich efektów się spodziewać. Wiedział byś czy powiedzmy stycznik może być przyczyną. Prawdopodobnie przyczyną wyzwalania różnicówki jest to co zazwyczaj, czyli nieszczelność...
Nieszczelność jest spowodowana pęknięciem pompy kompozytowej. Naprawa usterki jest nieopłacalna.
Żużyte pompowtryski, pompa tandem, pompa w zbiorniku paliwa, nieszczelność w układzie paliwowym. EGR, uszkodzenie sterowania turbo, nieszczelność w dolocie.
Pewnie masz nieszczelność między smokiem, a pompą i jak jest mniej paliwa to ciągnie powietrze.
Pompa do dociągania jest niezależna od centralnego i jest umiejscowiona w bagażniku po lewej stronie za osłoną zbiornika paliwa przy mocowaniu amortyzatora.bardzo często pomaga zresetowanie tej pompy poprzez wyjęcie bezpiecznika, który jest w bagażniku , nie wiem który ma numer lub zdjęcie klemy z akumulatora.bardzo często występuje również nieszczelność...
Masz nieszczelność. Pompa przelotowa zamiennik 200zł zasilana z zapłonu lub wymiana przewodów i gruszki. Pytanie co szybciej
Jeżeli wymienniki nie są jakoś tragicznie brudne, to tylko i wyłącznie dobry chłodniarz! Trzeba znaleźć nieszczelność w pompie ciepła, naprawić i napełnić.
Szczelność robiłem dymiarka i nigdzie nie było nieszczelności. Może pompa vacum daje małe ciśnienie paliwa bo od 2000 obr już tego problemu nie ma
Kolego po pierwsze to zamek pneumatyczny i jeśli zamek zasteruje pompka to powinna ona zamknąć wszystko chyba że jest gdzieś nieszczelność. Pompa pracuje długo czy szybko się wyłancza??
Pewnie gumka pękła w siłowniku. Najczęściej siada albo wlew paliwa lub bagażnik. Zamknij samochód i zobacz których drzwi lub zamka nie zamknęło i tam jest nieszczelność.
Wężyki służą do diagnozy. Jedna osoba kręci a druga patrzy czy do pompy idą bąbelki czy z pompy. Jak do pompy do nieszczelność przed pompą. Jak z pompy to na samej pompie.
Nieszczelność pompa-rozdzielacz. Wymieniłeś o-ringi na połączeniu talerza pompy z tylnym mostem? TUZ trzyma maszyny w górze po zgaszeniu silnika?
Przyjmuje się że do prawidłowego odpalenia (napełnienia pompowtryskiwaczy) jest potrzebne 2 bary (absolutne minimum to 1,5 bar). Trzeba by sprawdzić czy to nieszczelność czy słaba pompa tandem. Czasem problem jest w pustych wężykach od filtra do pompy tandem. Dla diagnozy warto założyć przezroczyste i sprawdzić czy nie schodzi paliwo lub wracają bąbelki...
Z tej pompy czynnik wcześniej uciekł na skutek nieszczelności.
Niskie podciśnienie w układzie - nieszczelność lub pompa vacum. N75 zepsuty lub wiązka. Ale ja obstawiam zacinającą się geometrię w turbo i przeładowanie.
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność,jeżeli taką pompę posiada. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika...
Sprawdzone, myślę że jest jakaś nieszczelność na samej pompie :/
Na przejściu węża przez otwór w zbiorniku utnij go, wstaw trójnik, do niego wkręć odpowietrznik. jak sie pompa wyłączy woda od trójnika się cofnie do zbiornika, a w drugą stronę też zejdzie. Albo dziura w wężu ale nad lustrem wody w zbiorniku. Najprostsze. Póki pompa będzie pracowała to woda pójdzie do węża. Jak sie wyłączy to wąż zassie powietrze i...
Tak. Jak miałem nieszczelność przy pompie to zupełnie mi nie chciał odpalać. Wtedy w ogóle nie było już w pompie paliwa do tłoczenia. Po tej akcji nawet nie odkręcałem nakrętek na wtryskach aby odpowietrzyć. Jeśli coś zostało to się samo odpowietrzyło.
Powodem wycieku jest nieszczelność pompy WC.
Więc tak...gdyby pompa vacum była słaba to odczułbyś to na hamulcach, gdyby była nieszczelność na pompie czy wężykach to rano wsiadając do samochodu przed odpaleniem byś miał twardy pedał hamulca, więc zapewne też byś zauważył. Jego pompa może być wydajniejsza, natomiast wystarcza podciśnienie- 0,7bar do poprawnej pracy.
musi gdzieś być nieszczelność na zasilaniu,no chyba że pompa rozszczelniona jest.sprawdź czu nie ma wycieków
Spróbuj podpompowac pompa paliwo tzn przekrec stacyjke na pozycję testu kontrolek Tak by pompa paliwa podpompowała paliwo i tak kilkukrotnie jak po tym odpali bez problemu to masz nieszczelność w układzie albo zawor w pompie albo filtra nie działa
Zmywarka Amica ZIM 629E Błąd nr 4-wymieniłem pompę. Po wymianie, ustawieniu nie obracają się śmigła zmywarki...woda stoi na dole i jest odpompowywana. Przed wymianą wszystko było ok, tyle że nie wypuszczała wody-problem z nieszczelnością pompy. Co dalej? Czy mogłem coś uszkodzić, albo odłączyć podczas "przewracaniu" zmywarki? Nie chce mi się wierzyć,...
Gdzieś jest jakaś nieszczelność, lub pompa
Gdybyś miał wyciek z nagrzewnicy dywaniki pod konsolą były by mokre ,jeśli by to była uszczelka pod głowicą to dymi na biało z rury wydechowej napisz czy są takie objawy. jeszcze mogą być nieszczelności pompy płynu chłodniczego lub samej chłodnicy .
Ubytek czynnika, nieszczelność w układzie.
Witam . Jeśli hydrofor zaczął wyłączać się przy ustawieniu na niższe ciśnienie i przestał to uszkodzenie wskazuje na pompę . Jedynym ratunkiem jest kolejne obniżenie ciśnienia , jednak efekt będzie krótkotrwały , lub remont pompy . Przyczyną może być także niezbyt szczelne połączenie rury ssącej z pompą . Minimalna nieszczelność w miarę wzrostu ciśnienia...
Kia Sportage II V6 4WD, nieszczelność uszczelki pompy wody, czyli rozrząd do odnowienia. Przy okazji będzie odnowiony pasek wieloklinowy i pytanie dotyczy właśnie niego. Czy przy każdej wymianie tego paska trzeba wymienić napinacz?
Przewody mogą być suche to niczego nie dowodzi wystarczy drobna nieszczelność może też zapowietrzać się sama pompa jeżeli świece grzeja i pali na zimnym jak i na ciepłym to tylko to mam na myśli . Dodano po 2 Przewody mogą być suche to niczego nie dowodzi wystarczy drobna nieszczelność może też zapowietrzać się sama pompa jeżeli świece grzeja i pali...
Dlaczego tak się dzieje? Dlatego że coś się psuje. Np uszczelki na pompkach ,pompa wstępna,pompa na głowicy,nieszczelności w układzie paliwa.Do sprawdzenia ciśnienia paliwa podczas rozruchu,czy widzi obroty ,czy są błędy ,czy jest synchro itp. Myślisz to sprawdzać ?
1. Od najprostszych rzeczy: sprawdź wtyczkę siedmiopinową do silnika. Ewentualnie przeczyść. Mniej prawdopodobne: 2. Ale też znalazłem w instrukcji obsługi pralki (choć niby do tego modelu, ale trudno to zweryfikować), że błąd E7 to problem z drzwiczkami. hmmm, ale też wyłapałem w sieci, że może być problem z pompą lub nieszczelnością (w okolicach pompy)....
Benzyna mogła zaszkodzić samym pompo-wtryskom albo pompie tandem. Wg mnie raczej kombo. Lekkie nieszczelności na pompkach (gniazda gumki) z którymi dobra pompa tandem (szczelna) radziła sobie. Teraz benzyna lekko ją przytarła i ma problem ze zrobieniem ciśnienia na niskich obrotach. Jak będziesz miał VCDS to sprawdź czy czasem nie masz błędów od wałka...
Tak jak kolega napisał nieszczelność najprawdopodobniej na pompie i dlatego łapie powietrze ,a jak masz zaworek to on nie pozwala "pociągnąć" powietrza z nieszczelności na pompie.
Czyżby pompa robiła duże podciśnienie i nieszczelność wpuszcza powietrze. Pompa jest nowa, przed wymianą było to samo.
Znalazłem opinie użytkowników wersji zintegrowanej ze zbiornikiem (PC p-w Hewalex), którym po ok. dwóch latach "diabli wzięli" skraplacz. Jest on zanurzony w zbiorniku i po jego rozszczelnieniu woda dostała się do układu chłodniczego. Podobno konstrukcja została poprawiona. Czy skutecznie, to się okaże za jakiś czas... Czy w wodzie zanurzone były jakieś...
Az której lancy korzystasz, naprawić można obrotową wymieniając cała dysze/ten stożek nie wiem jak to nazwać ale koszt nie jest niski, płaskiej nie naprawisz, regulowana niby jest rozbieralna ale nie wiem czy można dysze kupić trzeba byłoby zapytać w serwisie. Przeszło przez moje ręce kilkadziesiąt sztuk uszkodzonych k2 i w rządnej nie było problemu...
To masz uszkodzoną pompę niestety albo jakąś nieszczelność na ssaniu i pompa zasysa powietrze.
W jaki sposób mogę sprawdzić pompę oraz czy na odcinku studnia - pompa jest nieszczelność bo jeśli pompa raz na 3 cykle zasysa powietrze zamiast wody to musi być nieszczelność. Pokaż pompę, być może tam jest nieszczelność. A może też tak być, że nieszczelny jest kosz ssący.
z tego co byłem mechanik tylko podpowiedział o ewentualnej nieszczelności pompy, sprawdzał parametry wtrysków i EGR i było ok
Czy ciśnienie 4,5 bara utrzymuje się po napełnieniu zbiornika? Takie objawy wskazują na zawory (w tym z.zwrotny przy pompie), nieszczelności w układzie albo problem z przeponą w zbiorniku o ile zbiornik ma przeponę. Przydałaby się może fotka zbiornika na początek.
Witam Jeżeli w studni jest wystarczająca ilość wody i kosz ssący jest zanurzony- to należałoby sprawdzić czy aby na przewodzie ssącym nie ma gdzieś nieszczelności albo dławik na pompie ma nieszczelność.Jak pompa stanie zwróć uwagę czy nie słychać syku powietrza-jeżeli tak to mogło by znaczyć że tam jest nieszczelność.
Problem z moim getzem został rozwiązany. Okazało się że oprócz nieszczelności pompy wysokiego ciśnienia CR dodatkowo wszystkie 3 wtryski miały nieszczelności przez co samochód mieszanka wstrzykiwana była pod mniejszym ciśnieniem. Objawów oprócz wyżej opisanych nie było, ani czarnego dymu podczas ostrego wcisniecia pedału gazu ani falowanie na obrotach...
Już bardziej podejrzewam wewnętrzną nieszczelność pompy hamulcowej. Czasem lubi się to robić po cofaniu na siłę zacisków przy wymianie klocków i tarcz.
usterka zlokalizowana mianowicie nieszczelność na pompie wtryskowej Dodano po 4 usterka zlokalizowana mianowicie nieszczelność na pompie wtryskowej nie trzymała uszczelka pod kopułą pompy
Pod spodem masz czujnik zalania, możliwa jakaś nieszczelność, często padają pompy myjące (uszczelnienie).
Wstępna pompka jest wewnątrz pompy rotacyjnej. Przychodzi mi myśl o nieszczelności pompy wtryskowej, może luz na wałku koła rozrządu lub w innym miejscu pompy?
Byliśmy w ESA Trucks w Poznaniu i na komputerze pokazało, że jest nieszczelność pompy paliwa.
Olej napędowy do oleju silnikowego w dieslu może się dostać poprzez nieszczelności pompy wtryskowej i pompy zasilającej(również membranowej),oraz gdy są zbyt duże luzy pomiędzy prowadnicami zaworów a zaworami.Jeżeli silnik normalnie odpala i ma właściwą moc,to raczej nie może być mowy o niespalaniu ON.Pompkę zasilającą membranową najlepiej wymontować...
Bez serwisu będzie ciężko zgadnąć, bo przyczyn może być kilka. 1- Czujnik temperatury. 2- kondensator pompy ciepła. 3- nieszczelność w układzie pompy ciepła. 4- uszkodzenie wentylatora. Tak czy inaczej na pewno trzeba zdjąć prawą obudowę suszarki.
Witam. W związku z nieszczelnością pompy oleju w samochodzie Opel Corsa D 1,2, 80KM zmuszony byłem wymienić simmering a teraz muszę dokręcić piastę koła pasowego do wału. Tu pojawia się pytanie z jaką siłą i procedurą dokręcić tą śrubę?
To co teraz najlepiej zrobić? Nie wiem gdzie szukać nieszczelności. Pompy nie będę rozkręcał, bo zapewne nic dobrego z tego nie wyniknie. Dzwonić po kogoś z VAG'iem ?
Widocznie wyciek płynu następuje dopiero przy podwyższonym ciśnieniu w układzie sprawdź na nagrzanym silniku, sprawdź jeszcze przy włączone i wyłączonej nagrzewnicy czy są jakieś ubytki, Może pompa wody ma nieszczelność i wyrzuca płyn.
Jeżeli nie jest zatkany filtr, to wadliwa pompa, albo nieszczelność między pompą, a filtrem.
Jaką masz płytę? Pytam bo zakup AIO to moim zdaniem strata kasy w tym przypadku, bo ten CPU dużo ciepła nie wydziela, a bez OC to w ogóle AIO będzie się nudzić i masz dodatkowe miejsca możliwej usterki (pompa, nieszczelności itp) a samo chłodzenie wodne wcale nie musi być bardziej ciche. Lepiej dobrać jakieś średniej wielkości chłodzenie powietrzne....
Skup się na tym błędzie. Za bogata czyli za dużo paliwa za mało powietrza. Pompa paliwa, leją wtryskiwacze nieszczelności za przepustnica odma.
To jeszcze zapytam - czy zawór zwrotny musi być ustawiony pionowo czy poziomo też spełni swoją rolę? (dodam, że nieszczelności na połączeniach przy pompie nie widać w ogóle - nigdzie nie wycieka, zarówno po stronie tłoczącej jak i po stronie ssącej)
Dość trudno zlokalizować nieszczelność pompy wody(na serio) Zaślepki bloku od strony skrzyni jeszcze trudniej, ale pierwsza sprawa to pękający kolektor ssący.
aby pozbyć się powietrza z instalacji? Należałoby wodę pompować do hydroforu większego i okresowo upuszczać powietrze tylko: pompa pracuje jakby miała tarcie Wcześniej czy później spowoduje to jej uszkodzenie. Serwisant twierdzi że przed pompa ma gdzieś nieszczelność Sprawdziłem i nic takiego niema Wszystkie złączki przed pompa przekonałem i dodatkowo...
Z tego co mi wiadomo to przyczyną całego zamieszania była nieszczelność pompy, a błąd czujnika obrotów w tym samochodzie z tą pompą można ignorować.
Jeśli nie ma odpowiedniego napięcia to nie będzie pracowała pompa wspomagania. Przyczyny z jakimi się spotkałem w tego typu awariach to brudne zaśniedziałe połączenia prądowe i masowe, niesprawny akumulator, alternator, poślizg paska napędowego alternatora lub uszkodzenie koła napędowego na silniku ponieważ ma ono warstwę gumy na tym samym kole między...
sprawdż czy po odpaleniu wciąga ci sztangę od turbiny, jeżeli chodzi o zapowietrzanie to ja zawsze podaje ciśnienie powietrzem pod zasilanie pompy tam gdzie zasysa z filtra wtedy wykluczysz wszystkie nieszczelności pompy i przewodów, jeżeli paliwowy będzie się robiło czarne to gumki pod trawersami do wymiany
Nieszczelność widać na pompie odpływowej, ale czy ona jest powodem nieszczelności? Zdemontuj i zobacz w jakim stanie jest uszczelka.
pompa studnia nieszczelność pompa paliwo nieszczelność pompa paliwa nieszczelność
zerwana plomba pralka whirlpool bęben ociera kontrolka renault master
Aktualizacja firmware Hisense i6454CB: instrukcje i porady Kody błędów serwonapędu KT270-G-20: diagnostyka i rozwiązania