Jeżeli czytałeś błędy dobrym oryginalnym testerem (np IDS-em) to można podejrzewać albo nieszczelność dolotu - tak jak napisał toku74 - albo przycinanie się geometrii łopatek turbiny. Ewentualnie elektrozawór zawór sterujący gruchą łopatek turbiny jest niesprawny. Na początek odłączyłbym sztangę (cięgno) gruchy od dźwigni łopatek turbiny i zobaczył...
Witam kolegów. Moja 307-ka 1.4 hdi kombi po wymianie motoru nareszcie odpaliła i jeżdzi. Pali raczej normalnie, wchodzi w obroty ale...Kiedy dodaję gazu to słychać wyrażnie, że zasysa jakieś powietrze. Po zdjęciu filtra powietrza i odpięciu rury sprzed przepływomierza kiedy przykładam rękę do przepływomierza na wolnych obrotach słychać wyrażnie to zasysanie....
Dysza #95 w gaźniku Dellorto SHA1412? Coś było grzebane w nim? Z tego co pamiętam zwykle fabrycznie siedziała tam dysza #65, mimo że pewna serwisówka mówi o #74.
Witam może komuś to pomoże zafira b 1.9cdti dth - Obiawy miałem coś takiego że przy rozpędzeniu auta i puszczeniu gazu (nie zawsze) wybijało błąd 2279 nieszczelność w układzie dolotowym po przytrzymaniu auta obojętnie na jakim biegu 2000 tys obrotów błąd sam znikał auto spowrotem miało moc. Zaczełem od uszkodzonych klap wirowych - wymiana kolektora...
Z tego, co pamiętam, ciśnienie doładowania w OM 642 w aucie Sprinter W906 wynosiło około 2 bar. Powodów zbyt niskiego ciśnienia może być kilka, najczęściej nieszczelność w układzie dolotowym oraz złe ustawienie nastawnika w turbinie. Przy nieprofesjonalnej regeneracji ta druga opcja jest jak najbardziej prawdopodobna.
Wtryski, turbina, krzywa korba, zawór egr, nieszczelność w układzie dolotowym powietrza do silnika, uszkodzony czujnik map, czujnik na listwie, przeskoczył pasek, pedał gazu, instalacja elektryczna, niedrożny filtr powietrza, lub zanieczyszczony paliwowy, katalizator i pewnie jeszcze kilka elementów, ale nie zastanawiałem sie zbytnio nad tym :)
Witam, koledzy. Proszę o pomoc w interpretacji logów VW T5 2.5 TDI BPC. Duże przebiegi — robię teraz podczas jazdy ponad 1 400 km; szczeliło i spadł dolot, wiadomo spadek mocy w cholerę itp. Po założeniu dolotu auto chodziło OK przez chwilę, ale teraz nadal brak mocy. Kopci przy przyspieszaniu. Proszę o pomoc, bo u mnie z mechanikami to ciężka sprawa,...
Witam, nieszczelności w układzie dolotowym to popsikać w podejrzane miejsce plakiem jeśli silnik zmieni pracę mamy nieszczelność.Odnośnie chłodzenia to niestety tylko obserwacja jeśli auto jeździ na płynie w miejscach podejrzanych pojawi się coś typu śniedzi np przy króćcach głowicy,reszta to wzrokowo cieknie lub nie.
Hej, jestem właścicielką Audi A3 8P z 2009 r. Jeżdżę nim od roku i przyszedł czas na pojawienie się pierwszej usterki. Zaświecił się check silnika, a z nim EPC. Auto nie ma mocy, pedał gazu w podłodze, a ono jedzie 30 km/h. Zauważyłam, że dzieje się tak szczególnie rano, kiedy spada temperatura. Jeśli auto stoi odpalone – trzęsie nim. Podpowiedzcie,...
W moim GP 1.3 JTD 90km 2006 pojawił się problem. Podczas przyspieszania, zazwyczaj na 4/5 biegu przy 3000 obrotach wyskakuje check engine i błąd "P0237 - obwód czujnika doładowania turbosprężarki A jest niski". Jak jest trochę bardziej rozgrzany kontrolka wyskakuje przy jakichś 3500 obrotów. Jeśli chodzi o czujnik w kolektorze to wymieniłem na nowy...
(...) a nowy Hella i problem znikł :) Ale pojawił się nowy problem ! Błąd DTC P0299 https://obrazki.elektroda.pl/5295904800_... pojawia się przy mocnym przyspieszania na wysokich obrotach ok 5tys obrotów i wtedy wyświetla się usterka silnika i odcina moc wyłącza turbo. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik wymienił...
witam jestem posiadaczem audi a6c5 2.4b + gaz v6 1999r 165km automat i mam taki problem, pomiędzy 50km a 60kam jest duże szarpanie i tylko pomiędzy tą prędkością i nie ma różnicy czy na benzynie czy gazie. ora pokazuję się błąd sąda 1 pierwszy żąd i czujnik G28, ale jak mechanik podmienił sąde też pokazywało ten błąd i czujnik jest nowy założony. (at)ElektrodaBot...
Sondę sprawdza się w grupie 31 albo 33, tutaj pokazuje ci tylko że masz ubogą mieszankę. Może być nieszczelność w układzie dolotowym albo małe ciśnienie paliwa czy coś. A grzałkę łatwo sprawdzić omomierzem, ale to nie wpływa na pracę silnika.
Wykluczyłeś nieszczelność w układzie dolotowym powietrza ? Będą podobne objawy.
008825. Nieszczelność w układzie dolotowym powietrza, więc nie rozśmieszaj takim opisem rzekomej naprawy Tymczasowo zaklejona taśmą izolacyjną wąż od nagrzewnicy.
A czy nieszczelność w układzie dolotowym , też może dawać taki objaw ?
Podmieniłem pompę tandemową na testy ale nie wniosło to żadnego efektu. Ogólnie sytuacja dalej jest tak jak było. EGR jest zaślepiony, sterowanie EGR jak odepnę i zaślepię nic to nie daje, dalej jest ta samo. Jest jakiś problem chyba na układzie dolotowym lecz mogę się mylić. Gdy wszystkie podciśnienia sa podpięte normalnie to samochód nie chce się...
Tu masz filmik jak to powinno pracować i gdzie tego szukać https://www.youtube.com/watch?v=YLQo8Wbe... ponadto sprawdziłbym / wyczyścił EGR Możliwa jest też nieszczelność w układzie dolotowym - uszkodzona chłodnica interculera, nieszczelność na połączeniach rur, przetarte przewody podciśnienia, problem z tzw gruszką (sterowanie turbiną) Powiedział bym...
3 razy dołot sprawdzałem dymiarka i ciśnienie nabiłem ale mam wrażenie, że coś syczy przy EGR na odpalonym silniku, ale dymiarka ani nabicie ciśnienia nic nie pokazuje aż węże zrzuca :) MAF nie sprawdzałem chwila, Ogólnie myślę, że to napięcie jest za małe, ale dlaczego to nie wiem, sterownik ubity? 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 000257 -...
Nieszczelność w układzie dolotowym silnika.
Była nieszczelność w układzie dolotowym .
Czujniki, sonda, egr, odma, wtryski, nieszczelność w układzie dolotowym w zasadzie wszystko może być problemem.
Witam podejrzewam ze mam dziurę w układzie dolotowym. Po podłączeniu VCDS pokazuje się błąd nieszczelność w układzie dolotowym. Widziałem na YT że najprościej żeby sprawdzić nieszczelność trzeba zatkać turbo nakrętką i cybantem i wpompować powietrze z kompresora. Wszystko jasne, tylko nie wiem gdzie będzie najlepiej podłączyć kompresor. Macie pomysł...
Masz na Ross-tech co to za błędy: 16804/P0420/001056 - Układ katalizatora; Bank 1: Wydajność poniżej progu Możliwe przyczyny Nieszczelność w układzie dolotowym i/lub wydechowym Uszkodzony katalizator Uszkodzony(e) czujnik(i) powietrza Czujnik(i) powietrza Usterka sterowania Możliwe rozwiązania Sprawdź układ dolotowy i wydechowy pod kątem nieszczelności...
Mógł odpaść grzybek zaworu WG w turbinie, może być też nieszczelność w układzie dolotowym silnika
Tak to prawda może być nieszczelność w układzie dolotowym .Sprawdź też czujnik temp
Hey czy jest mi ktoś w stanie wykodować mi dpf egr i klapki w kolektorze ? Zafira b CDTI z19dth ? Wykodowalem już dpf i egr ale przy jeździe ze stalą prędkością wywala błąd nieszczelność w układzie dolotowym bo nie umiem wykodować klapek 😔 Pomocy
cisnienie na cylindrach, cisnienie paliwa, świece zapłonowe, brudna przepustnica, nieszczelność w układzie dolotowym
Nieszczelność w układzie dolotowym
Witam ponownie. Chętnie sprawdze skąd dochodzą jęki że tak się wyraże :) tylko za parę dni, gdyż jestem sam w trasie i nikt mi nie pomoże dodając gazu bo tylko wtedy te swisty słychać. Jednak powiem wam, że od jakiegoś czasu czuje jakby samochód był juz troche słabszy. Gdy to syczenie ustało samochód ładnie się zbierał, teraz jakoś nie ma ochoty tak...
witam, udało Ci się rozwiązać problem? przerabiałem temat ostatnio u siebie w samochodzie... okazało się, że pojawiła się nieszczelność w układzie dolotowym (kolektor ssący) i dokładnie takimi samymi błędami sypał. Znalazłem nieszczelność, zaślepiłem i problem zniknął. Daj proszę znać jak u Ciebie się temat rozwiązał.
może być dużo przyczyn - nieszczelność w układzie dolotowym lub podciśnieniowym - przepływomierz powietrza - sonda lambda - świece - instalacja LPG - przepustnica Może są jakieś błędy w sterowniku które mogą nakierować na sprawcę
A może masz nieszczelność w układzie dolotowym ?
może być dużo przyczyn - nieszczelność w układzie dolotowym lub podciśnieniowym - przepływomierz powietrza - sonda lambda - świece - instalacja LPG - przepustnica Może są jakieś błędy w sterowniku które mogą nakierować na sprawcę
może masz nieszczelność w układzie dolotowym
Witam, od 3miesiecy jestem posiadaczem passata B5 110km i problem występuje od samego początku gdy go kupiłem a mianowicie na 1 i 2 biegu w miarę idzie ale gdy już zapne mu 3, 4 i 5 jest mulem. jadąc 90km/h na 5 biegu pod górę samochód zamiast przyspieszać zwalnia. A jak zredukowałem do 4 to chwilę ciągnął a potem chyba całkowicie jakby turbo przestało...
Też obstawiam stacyjkę. Co do falujących obrotów stawiam na sądę lambda ewentualnie nieszczelność w układzie dolotowym
Przewód podciśnieniowy z kolektora dolotowego do czujnika podciśnienia (MAP). Jakakolwiek nieszczelność w układzie dolotowym może powodować ten błąd, dodatkowo pęknięty przewód do MAP będzie powodował nieprawidłową regulację KWZ.
Stanisław Chwalisz napisał: Jest nieszczelność w kolektorze ssącym. Kto ci dał spec od samochodów? Nieszczelność w kolektorze dolotowym to podwyższony bieg jałowy I tu się mylisz ponieważ nieszczelność w układzie dolotowym może jak najbardziej powodować falowanie obrotów. Przeleć delikatnie jakimś sprayem z alkoholem koło kolektora ssącego i dolotu...
Uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania zasysanego powietrza Zatkana chłodnica międzystopniowa Zatkany wkład filtra powietrza Nieszczelność lub ograniczenia w układzie dolotowym między turbosprężarką a kolektorem dolotowym Wadliwe działanie przepustnicy spalin Uszkodzona turbosprężarka Zablokowane od wewnątrz nośniki ceramiczne katalizatora na skutek...
jak oborty falują to moze warto przeczyscic silniczek krokowy, a jak to nie pomoze to moze jakaś nieszczelność w układzie dolotowym
Mamy do czynienia z rozszerzalnością cieplną. Żadne odkrycie, ale prawdopodobnie jest jakaś mała nieszczelność w układzie dolotowym (ew. na wydechu). Sprawdź kolektory, intercooler, zawory podciśnienia i przewody do intercoolera/turbiny.
p2279 nieszczelność w układzie dolotowym . p0400 Błąd P0400 /układ Recyrkulacji Spalin - Błedny Przepływ Jeśli układ dolotowy jest szczelny a wydech drożny to bym chyba jeszcze szukał sprawnego egr na 100%. Znalazłem że przypadek to nawet wytarty wałek rozrządu może być przyczyną . http://forum.opel24.com/topic/68182-vect...
Termostat działa prawidłowo? Jak tak to nieszczelność w układzie dolotowym (między turbiną a kolektorem ssącym). Jak czyściłeś EGR to należy wyczyścić cały dolot. Sprawdź czy nie ma przedmuchów pod wtryskiwaczami lub świecami żarowymi. Pozdrawiam.
Wykonałem wypalanie filtru cząstek stałych w trybie serwisowym. Nie pomogło. Obciążenie nadal na wysokim poziomie. Mam pytanie, czy nieszczelność w układzie dolotowym np: pęknięty intercoller, mogą mieć wpływ na szacunkowe obciążenie silnika, lub przesunięty o jeden ząbek rozrząd ?
Kolego to wiesz co może masz nieszczelność w układzie dolotowym bo hamulce i obroty są regulowane podciśnieniem może ci jakiś przewód popękał, tak czy inaczej gdzieś ci łapie "lewe" powietrze i dlatego masz problem z obrotami i hamulcami.
Dużo powodów może być takiego stanu. Nieszczelność w układzie dolotowym i juz samochód będzie wiecej palił. A tak wogóle to było zainwestować w brc sequent24 czy coś takiego czy stag 200. Instalacje stare ale spełniają swoje wymagania i problem z gazem miałbyś z głowy.
Gdy jest jakakolwiek nieszczelność w układzie dolotowym lub ustawiona jest dawka gazu na "oszczędność" to będzie strzelać.Najlepiej jest odłączyć elektronikę i założyć zwykłą śrubę do regulacji.te krokowce w instalacji wolnossącej to nie zawsze jest dobra opcja, ale to jest moje zdanie.
Witam! Auto po prostu weszło w tryb awaryjny. Zacznij od odczytania błędów. Na myśl przychodzą mi się cztery rzeczy do sprawdzenia:DPF(jeżeli auto taki posiada), zawór EGR, brak ciśnienia doładowania lub nieszczelność w układzie dolotowym powietrza.
Sprawdzałeś filtr paliwa? powietrza? może masz nieszczelność w układzie dolotowym . Sprawdzałeś silniczek krokowy? Niestety tam nie ma silniczka krokowego. Że też ludzie nie wstydzą się wpisywać w specjalizacji "Mechanika samochodowa" jednocześnie pisząc takie bzdury...
Witam Problem w moim VW Polo z silnikiem 1.4 TDI 2014r common rail . Podczas jazdy wyskoczył błąd , po czym auto weszło w tryb awaryjny . komputer pokazał błąd : nieszczelność w układzie dolotowym P2279 - Intake Air System Leak , oraz Ciśnienie doładowania zbyt niskie P0236 " turbospręzarka /czujnik ciśnienia doladowania turbosprężarki " A" - sygnał...
Samochód po dwóch dniach odebrany od mechanika, sprawdził wydech, katalizator, zapłon, filtry, świece, przepływomierz itd.... Na koniec stwierdził, że była mała nieszczelność w układzie dolotowym i dostawał lewe powietrze. Co najważniejsze dla mnie samochód chodzi i pali normalnie, mam nadzieję że na długo :)
Witam Mam podobny problem z gazem tez mi nie trzyma obrotów i gaśnie na wolnych obrotach. To samo działo się na bp ale okazało się ze była nieszczelność w układzie dolotowym wymieniłem uszczelkę na kolektorze i problem znikł na bp ale na lpg dalej problemy wiec pokusiło mnie ustawianie parametrów gazu i chyba delikatnie mówiąc popsułem coś :) Próbowałem...
Odnosnie gazu to odłaczylem komputer od LPG ale wtedy nie moge odpalic samochodu. Nie wypinaj sterownika LPG tylko odłącz jego zasilanie , czyli bezpiecznik podłączony do "plusa" , z reguły umiejscowiony w promieniu 40 cm od głównej wtyczki sterownika gazu (Kabel gruby czerwony ). W razie wątpliwości udaj się do "gazowników". Pozdro. Co do błędów,...
Teraz po zapaleniu rano albo zaraz po zgaszeniu ciepłego silnika z rury leci siwy dym az wstyd. A płynu przypadkiem nie ubywa? Bo ten siwy dym to tak za dobrzy by nie rokował temu silnikowi. Generalnie, jeśli gaśnie na biegu jałowym , cięzko pali i strzela, to albo nieszczelność w układzie dolotowym silnika (np. popękana obudowa filtra), albo reduktor...
dzień dobry nie wiem czy szanowni koledzy z forum nie uznają mnie za głoszącego herezje , ale moje żródła donoszą , żę na jednym przewodzie powinna być normala oscylacja (0,1-0,9V). zastanowiłbym się nad taką możliwościa-skoro samochód jezdzi na gazie mogło dojść do zanieczyszczenia wtryskiwaczy czego efektem jest ich "lanie" inna możliwością jest nieszczelność...
Przyczyn może być naprawdę wiele. Za mało danych - jaki silnik 1.9 (jest ich z 10 typów), jaka moc, jaka skrzynia (automat czy manual). Ale tak na szybko. 1. Też mam Passata 1.9 TDI i w zimę on sobie pozwala na spalanie a to z racji, że jest mocno niedogrzany. Na starcie spala średnio 40/100 i dopiero po osiągnięciu temperatury roboczej spada do swojej...
Łukasz , napisz jaki masz centralkę gazu w tym wehikule ? Skąd brany jest sygnał na nią do przełączania na benzynę? Czy dobrze odpala na benzynie , długo trzeba kręcić? Jak zachowuje się silnik na biegu jałowym , ale tylko na benzynie? Gaz na razie zostaw w spokoju. Nieszczelność w układzie dolotowym może być właśnie ze "strzelania" na gazie i ona też...
Witam, Opel Vectra C 1.9 CDTI GTS 110kw / 2005r. Na biegu jałowym przy dodawaniu gazu brak mocy !, auto bardzo powoli przyspiesza, na kompie błąd "nieszczelność układu dolotowego". Pytanie moje czy przyczyną braku mocy może być problem z kanałami wirowymi bo listwa sterująca spadła a z pierwszego kanału przy wciśniętym pedale gazu wylatują gazy !
Myślę...myślę i nic ciekawego nie przychodzi mi do głowy. Mnie to generalnie wygląda na nieszczelność w układzie dolotowym(może to być zsunięty, uszkodzony lub poluzowany któryś z węży,wężyków lub któraś z uszczelek). Druga rzecz którą mogę podejrzewać to MAP sensor może daje fałszywe sygnały do sterownika(sterownik może wtedy nie pokazywać błędów)...
Witam wszystkich.Problem dotyczy typowego silnika 4t (chiński skuter). Silnik niema mocy ruszyć z miejsca,na stopkach jest tak samo. Sprawdzony moduł i cewka,cylinder 72cm na dotarciu,przebieg około 200km sprawdzony tu jest wszystko ok.Sprawdzone klin na magnecie,podstawiony inny tłumik,podstawiony nowy gaznik-bez poprawy. Zawory dotarte trzymają bardzo...
Witam miałem podobny problem z meganką i też się męczyłem w sumie nie wiem dokładnie co było przyczyną ale ogólnie mówiąc nieszczelność w układzie dolotowym, czyściłem przepustnice silnik krokowy regulacja zaworów i nic, poprawiło się po wymianie uszczelki pod kolektorem dolotowym i przepatrzeniu wszystkich wężyków ( inst.gazowa wszystkie czujniki podciśnienia...
Witam mam problem z citorenem c4 1.6 VTi. Zaraz po uruchomieniu silnika startują wentylatory chłodnicy na pełnej prędkości. Diagnostyka komputerowa kalkulatora silnika mówi o błędzie P1676 - alternator sterowany/odebrano nieprawidłowe dane w sieci BSS. Alternator ładuje, napięcie prawidłowe. Klient zgłosił fakt że usterka pojawiła się po uszkodzeniu...
Diagnostyka zajmuje kilka minut, ale warto się przejechać z podpiętym "komputerem" (diagnoskopem). Nie musi to być robione w ASO, ale u kogoś kto ma doświadczenie i dysponuje odpowiednim sprzętem a nie "kasownikiem" do błędów z Allegro za 200zł... Może być nieszczelność w układzie dolotowym (np. na wspomaganiu hamulców), może być uszkodzony czujnik...
Intercooler jest do wymiany bo ma dziure Skoro ma dziurę, to jest do wymiany. pierwszy pompowtrysk siada Nie my zaglądaliśmy do parametrów jego pracy, ciężko powiedzieć... turbina bardzo piszczy Nieszczelność w układzie dolotowym (intercooler, przewody powietrza, połączenia ich). zapalaja sie swiece zarowe i jest brak mocy Najpierw trzeba usunąć problem...
Może to być równierz problem "lewego" powietrza, czyli jakaś nieszczelność w układzie dolotowym.
Na zgaszonym silniku możesz wpuścić dym z papierosa przez filtr powietrza - unoszący się dym pokaze nieszczelnośc. A najlepiej dokonać tego przez tłumik.
Koledzy 5D i petre007 może pomoge 00561 - jest błędem będacy wynikiem błędów 00525 i 00533, możliwe przyczyny - Nieszczelności układu dolotowego / lewe powietrze / uszkodzona uszczelka Wypadanie zapłonów (gumki na swiecach) MAP MAF Sonda Lambda Wtryskiwacz/e Auto wtedy muli
Witam! Widze ze bardzo chcecie te auta "udoskonalic".I do kiedy jak pisal wyzej kolega nie sprawdzicie wysterowania cewki i poprawnosci dzialania swiec (to ze sa nowe o niczym nie swiadczy) dalej bedziecie gdybac i "inwestowac".Pozdrawiam.Stefan. Kolego Stefanie sprawdzałem wysterowanie cewki i już jest okej (komp od gazu prawdopodobnie podkradał sygnał,...
Sprawdź czy przypadkiem nie masz gdzieś nieszczelności w układzie dolotowym . Jeżeli tam nic nie znajdziesz to następnie sprawdź działanie przeplywomiera powietrza
Kable i świece raczej nie. Moą być przyczyną ewentualnie wypadania zapłonów i bardzo sporadycznie tzw. strzelania w tłumik. Kable są z reguły wrażliwe na wilgoć. Czy zdaża się to częściej w czasie deszczu ? Przyczyną jest powolne spalanie mieszanki gazowo-powietrznej spowodowane jej nadmiernym złubożeniem. Jaki jest wiek instalacji ? Przyczyną mogą...
W skrócie czujnik ciśnienia w układzie dolotowym - na podstawie jego wskazań ( czyli ciśnienia wynikającego z kąta otwarcia przepustnicy i prędkości obrotowej silnika), komputer wylicza obciążenie silnika i odpowiednio zwiększa dawkę paliwa. To tak w dużym uproszczeniu. Nieszczelność w przewodzie podciśnieniowym będzie interpretowana jako obciążenie...
W pierwszej kolejności proszę sprawdzić czy występują nieszczelności w układzie dolotowym. Przewody WN, świece. Najlepiej jednak podłączyć się do OBD nawet za pomocą ELM i smartfonu, jeżeli wykaże jakieś błędy wtedy powinno być nieco bliżej poszukiwania przyczyny.
Jeśli wykluczyć nieszczelności w układzie dolotowym to ja bym TPS podstawił, a silniczka krokowego to tak naprawdę nie ma w tym samochodzie
Jestem w posiadaniu Firsty 90', 1.4 monowtrysk. Silnik troche zamulony, słabe ma przyśpieszenie (czasami idzie normalnie ale to rzadkość) chleje jak smok(ok 10l/100km), a jak proboje przyśpieszyć to słychać odgłosy jak bym tłumik miał dziurawy. Zastanawia mnie jedna rzecz, zauważyłem że silnik bardzo słabo ciągnie powietrze przez filtr, zatkałem więc...
Jak jest LPG to nieszczelność układu dolotowego możesz mieć w miejscach gdzie gaziarz wkręcał się dyszami w korektor + na wężykach od gazu. (w skrajnym przypadku wtrysk gazu może być zawieszony.) Sprawność przepływomierza najlepiej na komputerze - diagnostyka Ciśnienie w listwie paliwa - manometr (bmw w benzynie nie ma tam czujników) (przeważnie powyżej...
Zanim wymienisz silniczek krokowy - a zapewne jest on uszkodzony - dokładnie sprawdź czy nie masz nieszczelności w układzie dolotowym powietrza. Od przepustnicy aż do głowicy. Mozolne ale czasem się opłaca - często przecierają się gumowe przewody podciśnienia a jeszcze częściej w najmniej oczekiwanym miejscu i najmniej dostępnym do naprawy. Nawet pod...
Witam, Stawiam na nieszczelność układzie dodlotowym powietrza (był wymieniany filtr). Obejrzyj dkładnie układ dolotowy powietrza pod kątem nieszczelności.
Silnik krokowy, brudna przepustnica, nieszczelność w układzie dolotowym.
Delikatna nieszczelnosc układu dolotowego?
Mam chęć zbudować urządzenie do sprawdzenia nieszczelności układów dolotowych aut. Mam kompresor taki pod zapalniczkę z zestawu naprawy koła zamiast zapasu. Do tego mam glicerynę techniczną i potrzebuję kupić atomizer. Ale u nas przepisy zakazują sprzedaży nie vatowcom. Wypatrzyłem na aliesie takie coś https://obrazki.elektroda.pl/4410249200_...
Po sprawdzeniu błędów wyskoczył błąd nieszczelności układu dolotowego. Po sprawdzeniu szczelności kompresorem powietrze ucieka odmą oraz rurkami od odmy do kolektora. Przeczyszczona została również przepustnica, lecz nie była strasznie ubrudzona nagarem. Czekam na nową odmę oraz rurki, ponieważ się rozleciały przy demontażu, będę walczył dalej.
A układ chłodzenia zachowuje się normalnie? Czyli nie wywala płynu lub go dolewasz co jakiś czas. Poza tym zamiast rwać turbinę to wzrokowo pozwolił bym sobie sprawdzić układ dolotowy wypatrując nieszczelności.
Przypuszczalnie przyczyną problemów była nieszczelność układu dolotowego.
Co to za 420? E3, E4, E5?? Masz problemy z nieszczelnością układu dolotowego lub wydechowego.
Wytarty wałek powodował problemy z mocą, zrobiona góra silnika.
P0132 - może oznaczać : - sonda lambda Bank 1 obwód uszkodzony - problem z podgrzewaniem sondy - niewłaściwe ciśnienie paliwa - uszkodzone wtryskiwacze paliwa - nieszczelność układu dolotowego - nieszczelny układ wydechowy
Uszkodzenie turbosprężarki Zablokowane lub uszkodzone przewody doładowania Problemy z czujnikiem ciśnienia doładowania Nieszczelności w układzie dolotowym Jeżeli wszystko sprawne, to sama turbina. Regeneracje bywają zwodne i zawodne.
Wymiana turbosprężarki oraz nieszczelność w układzie dolotowym... Dzięki za pomoc👍
Poszukaj nieszczelności w układzie dolotowym: EGR, EVAP, serwo hamulców etc.
Nieszczelność układu dolotowego stracił na mocy?
Diagnosta wziął samochód na dokładniejsze oględziny i wyszło z komputera, że została wykryta nieszczelność w układzie dolotowym. Już się umówiłem na rozbiórkę kolektora ssącego w celu sprawdzenia, gdzie auto dostaje lewego powietrza. Dam znać czy udało się to naprawić. Termin na przyszłą środę.
Podobnych postów setki na forum! Jakieś błędy w sterowniku? Co do tej pory sprawdziłeś? Wykluczyłeś nieszczelność układu dolotowego? Silnik krokowy sprawdziłeś?
Prosze reszty szukaj sam http://www.ross-tech.com/vag-com/ Dodano po 1 http://www.ross-tech.com/Search-Results.... Dodano po 1 18001/P1593/005523 - Dostosowanie wysokości: Signal Out of Tolerance Ewentualne objawy Nieznany Komentarz To jest jeden z tych kodów błędów, gdzie ECU wie, że coś jest nie tak, ale nie można określić przyczynę. Możliwe...
bez dodatkowych informacji trudno jest cos okreslic, ale jesli silnik pracuje nierówno to możesz probowac odpinac po kolei wtryskiwacze, jesli znajdziesz taki wtryskiwaz po odpieciu którego praca silnika sie nie zmienia to znaczy ze na tym cylindrze masz problem. jeśli nie znajdziesz takiego cylindra to trzena szukać nieszczelności w układzie dolotowym...
Witam, Opel Vectra C 1.9 CDTI GTS 110kw / 2005r. Na biegu jałowym przy dodawaniu gazu brak mocy !, auto bardzo powoli przyspiesza, na kompie błąd "nieszczelność układu dolotowego". Pytanie moje czy przyczyną braku mocy może być problem z kanałami wirowymi bo listwa sterująca spadła a z pierwszego kanału przy wciśniętym pedale gazu wylatują gazy !
A co to za mercedes ??? który rok ??? generalnie temat to kosza, ale coś jest nie tak z turbiną, a w najlepszym wypadku tylko gdzieś nieszczelność układu dolotowego, stąd wchodzi w tryb awaryjny i jest spadek mocy.
Trochę wysokiego ciśnienie paliwa ale raczej nie ono jest tutaj problemem. Czy auto ma LPG? Zazwyczaj to wina nieszczelności układu dolotowego. Można sprawdzić ciśnienie w kolektorze ssącym ale przez falowanie obrotów może być ono zawyżone. W blokach pomiarowych można je odczytać.
EGR mam zaslepiony wiec raczej odpada. Weżyki bede od razu sprawdzał z nieszczelnościami układu dolotowego.
Podstawowe pytanie: Jaka wartość napięcia dochodzi do czujnika? Jak wygląda charakterystyka jego pracy? Należy pamiętać, że sam czujnik jest zapewne dobry, lecz, np. zapchany filtr powietrza, czy nieszczelności w układzie dolotowym, mogą zakłócać jego pracę!
nieszczelność układzie ciśnienie przewodzie dolotowym ciśnienie kolektorze dolotowym
dotykowy rs232 junkers zespół wodny wrp11 volvo silnika
wyłącznik nadprądowy stacja tefal
Migający napis "Digital" na urządzeniach Pioneer - przyczyny i rozwiązania Diody Schottky'ego w panelach JA Solar 380W