Dysza #95 w gaźniku Dellorto SHA1412? Coś było grzebane w nim? Z tego co pamiętam zwykle fabrycznie siedziała tam dysza #65, mimo że pewna serwisówka mówi o #74.
Witam, nieszczelności w układzie dolotowym to popsikać w podejrzane miejsce plakiem jeśli silnik zmieni pracę mamy nieszczelność.Odnośnie chłodzenia to niestety tylko obserwacja jeśli auto jeździ na płynie w miejscach podejrzanych pojawi się coś typu śniedzi np przy króćcach głowicy,reszta to wzrokowo cieknie lub nie.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Przetłumacz i wszystko będzie jasne.
Na zgaszonym silniku możesz wpuścić dym z papierosa przez filtr powietrza - unoszący się dym pokaze nieszczelnośc. A najlepiej dokonać tego przez tłumik.
Witam, Opel Vectra C 1.9 CDTI GTS 110kw / 2005r. Na biegu jałowym przy dodawaniu gazu brak mocy !, auto bardzo powoli przyspiesza, na kompie błąd "nieszczelność układu dolotowego". Pytanie moje czy przyczyną braku mocy może być problem z kanałami wirowymi bo listwa sterująca spadła a z pierwszego kanału przy wciśniętym pedale gazu wylatują gazy !
Koledzy 5D i petre007 może pomoge 00561 - jest błędem będacy wynikiem błędów 00525 i 00533, możliwe przyczyny - Nieszczelności układu dolotowego / lewe powietrze / uszkodzona uszczelka Wypadanie zapłonów (gumki na swiecach) MAP MAF Sonda Lambda Wtryskiwacz/e Auto wtedy muli
Może to być równierz problem "lewego" powietrza, czyli jakaś nieszczelność w układzie dolotowym.
Sprawdź czy przypadkiem nie masz gdzieś nieszczelności w układzie dolotowym . Jeżeli tam nic nie znajdziesz to następnie sprawdź działanie przeplywomiera powietrza
Jestem w posiadaniu Firsty 90', 1.4 monowtrysk. Silnik troche zamulony, słabe ma przyśpieszenie (czasami idzie normalnie ale to rzadkość) chleje jak smok(ok 10l/100km), a jak proboje przyśpieszyć to słychać odgłosy jak bym tłumik miał dziurawy. Zastanawia mnie jedna rzecz, zauważyłem że silnik bardzo słabo ciągnie powietrze przez filtr, zatkałem więc...
Jeśli wykluczyć nieszczelności w układzie dolotowym to ja bym TPS podstawił, a silniczka krokowego to tak naprawdę nie ma w tym samochodzie
Jak jest LPG to nieszczelność układu dolotowego możesz mieć w miejscach gdzie gaziarz wkręcał się dyszami w korektor + na wężykach od gazu. (w skrajnym przypadku wtrysk gazu może być zawieszony.) Sprawność przepływomierza najlepiej na komputerze - diagnostyka Ciśnienie w listwie paliwa - manometr (bmw w benzynie nie ma tam czujników) (przeważnie powyżej...
W pierwszej kolejności proszę sprawdzić czy występują nieszczelności w układzie dolotowym. Przewody WN, świece. Najlepiej jednak podłączyć się do OBD nawet za pomocą ELM i smartfonu, jeżeli wykaże jakieś błędy wtedy powinno być nieco bliżej poszukiwania przyczyny.
Silnik krokowy, brudna przepustnica, nieszczelność w układzie dolotowym.
Zanim wymienisz silniczek krokowy - a zapewne jest on uszkodzony - dokładnie sprawdź czy nie masz nieszczelności w układzie dolotowym powietrza. Od przepustnicy aż do głowicy. Mozolne ale czasem się opłaca - często przecierają się gumowe przewody podciśnienia a jeszcze częściej w najmniej oczekiwanym miejscu i najmniej dostępnym do naprawy. Nawet pod...
Mam chęć zbudować urządzenie do sprawdzenia nieszczelności układów dolotowych aut. Mam kompresor taki pod zapalniczkę z zestawu naprawy koła zamiast zapasu. Do tego mam glicerynę techniczną i potrzebuję kupić atomizer. Ale u nas przepisy zakazują sprzedaży nie vatowcom. Wypatrzyłem na aliesie takie coś https://obrazki.elektroda.pl/4410249200_...
Po sprawdzeniu błędów wyskoczył błąd nieszczelności układu dolotowego. Po sprawdzeniu szczelności kompresorem powietrze ucieka odmą oraz rurkami od odmy do kolektora. Przeczyszczona została również przepustnica, lecz nie była strasznie ubrudzona nagarem. Czekam na nową odmę oraz rurki, ponieważ się rozleciały przy demontażu, będę walczył dalej.
Witam, Stawiam na nieszczelność układzie dodlotowym powietrza (był wymieniany filtr). Obejrzyj dkładnie układ dolotowy powietrza pod kątem nieszczelności.
- Nieszczelność w układzie dolotowym.
Przypuszczalnie przyczyną problemów była nieszczelność układu dolotowego.
Co to za 420? E3, E4, E5?? Masz problemy z nieszczelnością układu dolotowego lub wydechowego.
Wytarty wałek powodował problemy z mocą, zrobiona góra silnika.
P0132 - może oznaczać : - sonda lambda Bank 1 obwód uszkodzony - problem z podgrzewaniem sondy - niewłaściwe ciśnienie paliwa - uszkodzone wtryskiwacze paliwa - nieszczelność układu dolotowego - nieszczelny układ wydechowy
Nieszczelność układu dolotowego stracił na mocy?
Uszkodzenie turbosprężarki Zablokowane lub uszkodzone przewody doładowania Problemy z czujnikiem ciśnienia doładowania Nieszczelności w układzie dolotowym Jeżeli wszystko sprawne, to sama turbina. Regeneracje bywają zwodne i zawodne.
Poszukaj nieszczelności w układzie dolotowym: EGR, EVAP, serwo hamulców etc.
Wymiana turbosprężarki oraz nieszczelność w układzie dolotowym... Dzięki za pomoc👍
Podobnych postów setki na forum! Jakieś błędy w sterowniku? Co do tej pory sprawdziłeś? Wykluczyłeś nieszczelność układu dolotowego? Silnik krokowy sprawdziłeś?
rozbierz cały kolektor dolotowy i sprawdź organoleptycznie gdzie jest pęknięcie , owiń to miejsce taśmą ze zbrojeniem.
A co to za mercedes ??? który rok ??? generalnie temat to kosza, ale coś jest nie tak z turbiną, a w najlepszym wypadku tylko gdzieś nieszczelność układu dolotowego, stąd wchodzi w tryb awaryjny i jest spadek mocy.
Diagnosta wziął samochód na dokładniejsze oględziny i wyszło z komputera, że została wykryta nieszczelność w układzie dolotowym. Już się umówiłem na rozbiórkę kolektora ssącego w celu sprawdzenia, gdzie auto dostaje lewego powietrza. Dam znać czy udało się to naprawić. Termin na przyszłą środę.
Trochę wysokiego ciśnienie paliwa ale raczej nie ono jest tutaj problemem. Czy auto ma LPG? Zazwyczaj to wina nieszczelności układu dolotowego. Można sprawdzić ciśnienie w kolektorze ssącym ale przez falowanie obrotów może być ono zawyżone. W blokach pomiarowych można je odczytać.
A układ chłodzenia zachowuje się normalnie? Czyli nie wywala płynu lub go dolewasz co jakiś czas. Poza tym zamiast rwać turbinę to wzrokowo pozwolił bym sobie sprawdzić układ dolotowy wypatrując nieszczelności.
EGR mam zaslepiony wiec raczej odpada. Weżyki bede od razu sprawdzał z nieszczelnościami układu dolotowego.
szukaj nieszczelności układu dolotowego
Witam, Opel Vectra C 1.9 CDTI GTS 110kw / 2005r. Na biegu jałowym przy dodawaniu gazu brak mocy !, auto bardzo powoli przyspiesza, na kompie błąd "nieszczelność układu dolotowego". Pytanie moje czy przyczyną braku mocy może być problem z kanałami wirowymi bo listwa sterująca spadła a z pierwszego kanału przy wciśniętym pedale gazu wylatują gazy !
Podstawowe pytanie: Jaka wartość napięcia dochodzi do czujnika? Jak wygląda charakterystyka jego pracy? Należy pamiętać, że sam czujnik jest zapewne dobry, lecz, np. zapchany filtr powietrza, czy nieszczelności w układzie dolotowym, mogą zakłócać jego pracę!
Myślę ,że to nieszczelność układu dolotowego.:D :sm9:
Z tego, co pamiętam, ciśnienie doładowania w OM 642 w aucie Sprinter W906 wynosiło około 2 bar. Powodów zbyt niskiego ciśnienia może być kilka, najczęściej nieszczelność w układzie dolotowym oraz złe ustawienie nastawnika w turbinie. Przy nieprofesjonalnej regeneracji ta druga opcja jest jak najbardziej prawdopodobna.
Świst świadczy o nieszczelności układu dolotowego. Wydechowy też gwiżdże, ale dominują wtedy jeszcze inne dźwięki.
Witam A czy autko ma DPF ? Miałem taki sam przypadek i po usunięciu filtra problem znikł. Zapchany wydech (katalizator i DPF) od cieknącej turbiny, błąd który się pojawiał i to sporadycznie to nieszczelność układu dolotowego.
Nieszczelność w układzie dolotowym silnika.
Wykluczyłeś nieszczelność w układzie dolotowym powietrza ? Będą podobne objawy.
Wtryski, turbina, krzywa korba, zawór egr, nieszczelność w układzie dolotowym powietrza do silnika, uszkodzony czujnik map, czujnik na listwie, przeskoczył pasek, pedał gazu, instalacja elektryczna, niedrożny filtr powietrza, lub zanieczyszczony paliwowy, katalizator i pewnie jeszcze kilka elementów, ale nie zastanawiałem sie zbytnio nad tym :)
Kompresja, podwieszające się zawory, niskie ciśnienie paliwa, rozrząd, nieszczelność układu dolotowego. Możliwości jest sporo.
bez dodatkowych informacji trudno jest cos okreslic, ale jesli silnik pracuje nierówno to możesz probowac odpinac po kolei wtryskiwacze, jesli znajdziesz taki wtryskiwaz po odpieciu którego praca silnika sie nie zmienia to znaczy ze na tym cylindrze masz problem. jeśli nie znajdziesz takiego cylindra to trzena szukać nieszczelności w układzie dolotowym...
A czy nieszczelność w układzie dolotowym , też może dawać taki objaw ?
Była nieszczelność w układzie dolotowym .
valteki , które przejechały 60 kkm nadając się do wyrzucenia. Można je regenerować ( wymiana elementów ruchomych) ale za niemal te same pieniądze kupisz matrix hd344 i te przeżyją te auto. Co do problemów to warto sprawdzić czy nie ma gdzieś nieszczelności w układzie dolotowym powietrza : od pęknięć i dziur po pęknięty wężyk czy brak zacisku na starych...
A jakieś doloty lewego powietrza? Nieszczelności układu dolotowego? Czasem gazownik w IV generacji LPG zakładał (nie pamiętam dokładnej nazwy) Klapy przeciwwybuchowe albo takie gumki - zakładałem/nakładałem (te które zlatywały podczas zadziałania) to w autach nie raz jak spadło też były problemy z mocą i odpalaniem auta. Nieszczelności w dolocie łatwo...
Na wolnych obrotach turbo nie może gwizdać, nie wiem czy w ogóle się kręci. Świst może wynikać z nieszczelności układu dolotowego.
Gdzie olej tam nieszczelność.
Prosze reszty szukaj sam http://www.ross-tech.com/vag-com/ Dodano po 1 http://www.ross-tech.com/Search-Results.... Dodano po 1 18001/P1593/005523 - Dostosowanie wysokości: Signal Out of Tolerance Ewentualne objawy Nieznany Komentarz To jest jeden z tych kodów błędów, gdzie ECU wie, że coś jest nie tak, ale nie można określić przyczynę. Możliwe...
Układ regulacji nie jest w stanie utrzymać zadanego ciśnienia. Przyczyną może być zawór, nieszczelność układu dolotowego (okolice ic) uszkodzona turbina.
Jak masz nieszczelności w układzie dolotowym to od razu rozjeżdża ci się skład mieszanki :/ . Wtedy zawsze będzie niepoprawnie pracował.
Masz gdzieś nieszczelność układu dolotowego. Posprawdzaj podciśnienia, połączenie gażnika z kolektorem itp. Pozdrawiam.
Sprawdź czy nie masz nieszczelności w układzie dolotowym
Np nieszczelność na układzie dolotowym. Czyli moze gdzieś uciekać sprężone powietrze
Nieszczelność w układzie dolotowym?
szukaj nieszczelności w układzie dolotowym i brudna przypustnica.
Czujniki, sonda, egr, odma, wtryski, nieszczelność w układzie dolotowym w zasadzie wszystko może być problemem.
Błąd P2011 - "masa powietrza zbyt duża". Zdjęcie nogi z gazu na wysokim biegu powoduje spadek mocy i pojawia się taki błąd. Bardzo prawdopodobna jest nieszczelność układu dolotowego.
Jak się silnik dusi to nie wina sprzęgła tylko pewnie zasyfiony gaźnik, lub nieszczelność w układzie dolotowym, zabrudzony filtr wstępny paliwa w zbiorniku itd.
pomysłów może być jeszcze kilka np filtr paliwa , nieszczelność układu dolotowego , przepływomierz , słaby wydatek pompy paliwa i wiele innych powodów Proponuję udać się na komputer i stanie się jasność
A jak jest na benzynie z praca silnika ? Może jest jakaś nieszczelność układu dolotowego ? Hmmm - a może membrany w parowniku sie kończą ? Chociaż jak na taki przebieg to raczej za wcześnie.
Wygląda na nieszczelność w układzie dolotowym. To jest wtrysk czy gaźnik?
Nieszczelność w układzie dolotowym
może być to kwestia silnika krokowego lub też jakiejś nieszczelności w układzie dolotowym.
Sondę sprawdza się w grupie 31 albo 33, tutaj pokazuje ci tylko że masz ubogą mieszankę. Może być nieszczelność w układzie dolotowym albo małe ciśnienie paliwa czy coś. A grzałkę łatwo sprawdzić omomierzem, ale to nie wpływa na pracę silnika.
A może masz nieszczelność w układzie dolotowym ?
Chodzi o to że samochód mocno dymi na czarno wyrzuca błąd ,,nieszczelność układu dolotowego" samochódem pojechałem na sprawdzanie szczelności mechanicy stwierdzili ze wszystko szczelne i powiedzieli żebym spróbował z przeplywka lub map sensora wymienione nadal wyskakuje ten sam błąd egr jest usuniety i zaślepiony klapy również więc to też mogę wykluczyć....
Mowa o silniku AM6 z TZR50 czy o prawdziwym TZR80? To jest efekt zubożenia mieszanki. Możliwe przyczyny: nieszczelność komory korbowej (uszczelniacz od strony zapłonu), nieszczelność układu dolotowego, zapchanie lub zła regulacja gaźnika.
https://obrazki.elektroda.pl/6061115800_... Nieszczelność układu dolotowego. Bierze więcej powietrza niż komputer wykazuje. Dość częstą usterką jest uszkodzona uszczelka pod przepustnicą. Wklejam Ci zdjęcie poglądowe, ale od innego modelu! Ciągła praca wentylatorów może być spowodowana uszkodzonym czujnikiem, może być po prostu...
Tak to prawda może być nieszczelność w układzie dolotowym .Sprawdź też czujnik temp
Raczej jedna śruba odpowiada za uchylenie przepustnicy (czyli wysokość obrotów jałowych) a druga jest właśnie od składu mieszanki. Raczej bym zalecał szukania nieszczelności w układzie dolotowym. Pęknięty króciec, brak uszczelki, przetarte wężyki. Takie nieszczelności powodują losowe zubożenie mieszanki, stąd trudności w odpalaniu i nieregularny charakter...
podaj więcej szczegułów tj. rok, benzyna, diesel, gaz? może to być wina potencjometru przepustnicy, lub nieszczelności układu dolotowego powietrza, sonda lambda też nie jest wykluczona tylko że wtedy by pływał na wolnych obrotach
Mógł odpaść grzybek zaworu WG w turbinie, może być też nieszczelność w układzie dolotowym silnika
Jak strzelił to gdzieś teraz jest nieszczelność w układzie dolotowym.
Nieszczelność w układzie dolotowym, uszkodzony przepływomierz, uszkodzony lub otwarty EGR, dziurawe serwo, to tak na szybko bez diagnostyki.
Cześć! Mam problem z Lupo 1.0 2000r., benzyna, kod silnika ALL. Po wymianie silnika na nowy i podłączeniu czujnika MAP auto gaśnie po kilku sekundach. MAP sensor podmieniony, przepustnica po adaptacji i dokładnym czyszczeniu, węże podciśnienia sprawdzone, wykluczona nieszczelność układu dolotowego, nowy czujnik cieczy, odma sprawdzona, sonda lambda...
może masz nieszczelność w układzie dolotowym
Problem z układem paliwowym. Być może zapchany kranik, gaźnik, filtr paliwa, skrajnie zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej, uszkodzony (po przez zacięcie) zaworek iglicowy w gaźniku, bardzo duże nieszczelności w układzie dolotowym (i to na prawdę duże)... Coś z tego zapewne ci szwankuje :)
Poszukaj nieszczelności w układzie dolotowym.
Ale może to wina nieszczelnego EGRu? Choć to dwa odrębne "kanały" Nie może a z całą pewnością nieszczelność w obrębie EGR będzie powodowała utratę mocy. Bez względu na to czy nieszczelność jest w obrębie układu wydechowego czy dolotowego.
Tu masz filmik jak to powinno pracować i gdzie tego szukać https://www.youtube.com/watch?v=YLQo8Wbe... ponadto sprawdziłbym / wyczyścił EGR Możliwa jest też nieszczelność w układzie dolotowym - uszkodzona chłodnica interculera, nieszczelność na połączeniach rur, przetarte przewody podciśnienia, problem z tzw gruszką (sterowanie turbiną) Powiedział bym...
A dla czego miało by być słabsze? Wirnik może dotykać obudowy, ocierać, poruszać się wzdłużnie, ale pompować będzie, tylko będzie gwizdać albo szumieć do puki się oś nie ukręci, wtedy będzie słabsze. W takim razie jak w szybki w miarę sposób diagnozować czy to właśnie turbo się kończy, stardardowy test VAGowski, logi itp? Czy jakoś bardziej manualnie...
Jestem laikiem w tych sprawach, na czwartek jestem umówiony w autoryzowanym serwisie renault na diagnostykę komputerową, postaram się zwrócić uwagę na kwestie które poruszyłeś. I teraz pytanie.. czy na badaniu wyjdzie ewentualna nieszczelność układu dolotowego lub niesprawny silniczek krokowy? A po drugie.. czy gdyby problem tkwił w wymienionych przez...
Skoro to takie proste to ile taka prosta czynność może mnie kosztować u mechanika? Zapewne 50-80zł, to jest proste ale trzeba zdjąć kilka osłon, więc z 0,5rbh trzeba policzyć. Jeśli masz dziurawą membranę w siłowniku podciśnieniowym EGR to masz już przynajmniej jedno źródło nieszczelności układu dolotowego, a przy okazji nie działa nic co jest sterowane...
Może ktoś wie co może być nie tak? Nieszczelność w układzie dolotowym.
cisnienie na cylindrach, cisnienie paliwa, świece zapłonowe, brudna przepustnica, nieszczelność w układzie dolotowym
kopci przy niskich obrotach czy to mogą być niewyregulowane zawory Mogą być ale przyjrzał bym się nieszczelnościom w układzie dolotowym tzn. czy czasem między turbiną a kolektorem ssącym nie ma ubytku ciśnienia doładowania. Lub sama turbina dobre czasy może mieć za sobą.
Może pompa paliwa nie daje ciśnienia, może czujnik ciśnienia w kolektorze przekazuje błędne odczyty(np. z powodu nieszczelności układu dolotowego) na sterownik i podane jest mniej paliwa niż powinno, Czujnik temp cieczy, regulator ciśnienia paliwa, wtryskiwacz, itp. Katalizator jak ma dwie sondy to raczej można wykluczyć.
To jest sekwencja, więc pozostawiony gaz w dolocie to raczej niemożliwe. Częsciej sie to zdarza w układach drugiej generacji, gdzie nie trzymają elektrozawory lub sam parownik. Bardziej mi tu pachnie nieszczelnością układu dolotowego "lewe powetrze" niż pozostałościa gazu. Są jakies błędy do odczytania ze sterownika ??
Taki pomiar nic nie daje. Trzeba by oscyloskopu z sondą WN po wtórnej stronie, albo z sondą prądową po pierwotnej - patrząc na przebieg oscylacji można by dopiero spekulować. Przy nierównej pracy na biegu jałowym, bardziej bym się dopatrywał nieszczelności w układzie dolotowym.
Może, ale może być wiele innych przyczyn, m.in. nieszczelność w układzie dolotowym.
Szukał bym nieszczelności w układzie dolotowym, może ciągnie lewe powietrze.
Wyczyść gaźnik, sprawdź nieszczelności w układzie dolotowym.
Usterka usunięta, powodem była nieszczelność w układzie dolotowym, dzięki wielkie wszystkim za pomoc.
Nie pracuje turbo: nieszczelność w układzie dolotowym, sterowanie turbo, samo turbo.
Zapewne jakaś nieszczelność w układzie dolotowym... coś zostało źle złożone.
Pozostają ci ewentualne nieszczelności w układzie dolotowym.
nieszczelność układzie kolektorze dolotowym ciśnienie przewodzie dolotowym
układ bezciśnieniowy laptop lenovo ładowanie ogniwo tesla
TCL 32S615 MT21X7 LCD TV COF or Display Short Circuit Diagnosis Radziecki odpowiednik TL431 – КР142ЕН19, porównanie parametrów, zamienność, zastosowania