Pierwsze co, to musisz sprawdzić szczelność instalacji podciśnieniowej. Drugie, sam gaszak na pompie. www.google.pl/search?q=mercedes+w124+gas... Na gorącym silniku, połącz na krótko z wyjściem podciśnienia z pompy. Silnik powinien zgasnąć. Jak zrobisz to, będziemy...
Może akurat nawalił podciśnieniowy siłownik odpowiedzialny za zamykanie tej klapy. Często się zdarza, że nieszczelność pojawia się przy konkretnym wychyleniu trzpienia siłownika. Czyli ma się zamknąć, po drodze dostaje nieszczelności, upuszcza całe podciśnienie z instalacji i proces zostaje przerwany, a oprócz tego wskutek braku podciśnienia zaczynają...
witam Od jakiegoś czasu mam problem z gaszeniem silnika wyczytałem ze jest to sprawa podciśnienia. Sprawdziłem siłownik na pompie wtryskowej i działa on bez problemu gasi silnik kiedy dmucham w wężyk. Ostatnio rozbierałem regulator wysokości świateł i po tym auto normalnie funkcjonowało, ale nie na długo po 3 dniach znowu nie szło go zgasić. Zauważyłem...
Okazało się , że jest problem z podciśnieniem . Po odpaleniu samochodu po kilku sekundach na postoju auto traci podciśnienie, automatycznie dźwignia na gruszce turbo wraca do pozycji jak na wyłączonym silniku . Automatycznie wydech staje się głośniejszy i auto nie ma mocy. Podciśnienie utrzymuje się dłużej , jeżeli od razu po odpaleniu silnika rusze...
(at)koleś kit Jeszcze małe sprostowanie Twoich słów... w kwestii trójnika, nie można go założyć od traktora jak pisałeś, byle był drożny, bo trójnik ma zaworek przeciwzwrotny w sobie. Co to sterowania EGR zamieszczam zdjęcia poniżej, jest on sterowany podciśnieniem. Gdyby ktoś w przyszłości miał podobny problem, i zastanawiał się czy EGR ma coś wspólnego...
Nie sucho jak kość na Saharze, znalazłem nieszczelność na tym membranowym regulatorze na powrocie z rozdzielacza. Gumowy króciec do podciśnienia wystający z niego nie uszczelniał dobrze, podkleiłem go na razie i jutro sprawdzę czy jest zmiana. Wyciągnąłem wydech a tam katalizator zastąpiony drucianą siatką i kawałki starego wkładu jak wolne elektrony.
Witam! Auto ma na wolnych obrotach 3,5% CO, ale wartość regulacji lambda oscyluje w okolicy 0% ( napięcie lambda 0,9V-1V) - sonda 5 przewodowa. Wygląda jakby sonda mierzyła niepoprawnie. Wymieniliśmy sondę i jest to samo. Na logikę mogłaby być jeszcze nieszczelność wydechu ale wygląda na szczelny. Podmieniony na wszelki wypadek ze sprawnego auta przepływomierz,...
Mam problem z mietkiem w202 cdi 220 125km auto wchodzi w tryb awaryjny wyrzuca błąd zaworu egr zawór czysty . Zauważyłem brak jakiejkolwiek reakcji przepustnicy-klapki przy egerze . Na żadnym z wężyków nie ma podciśnienia co kieruje mnie na nieszczelność w układzie ,może ktoś podesłać schemat ? posiadam klapki w dolocie cdi 220 98r
Co do turbiny to masz rację - nie pracuje Silnik pracuje w trybie awaryjnym . Prawdopodobnie jakaś nieszczelność na kolektorze dolotowym , albo brak podciśnień sterujących turbiną i ARF . Trzeba podłączyć do testera i sprawdzić błędy . Zobacz diagnozę CDI za pomocą SPRINT12 . W razie potrzeby służę pomocą.
Sprawdź węże na podciśnieniu ,przy nieszczelności, efekt podobny.
Może ale LPG wprowadza takie anomalie że czasem trudno to racjonalne zrozumieć. A nie ma tam jakiegoś zaworu na magistrali benzynowej co reguluje ciśnienie i upuszcza nadmiar do baku. Często sterowane one są podciśnieniem z kolektora dolotowego i czy tam nie ma jakieś małej nieszczelności. A na wyższych obrotach podciśnienie większe i trzyma. To tylko...
Stąd moje pytanie o nieszczelność tylnego odcinka przewodów. Jaki one maja wpływ na opisaną niesprawność tylnych drzwi? nieszczelność obniża ciśnienie/podciśnienie w układzie
To też jest jakiś trop, tylko chodziło mi o test szczelności ogólnie, chciałem żebyś połączył zasilanie z powrotem pży smoku i podał ciśnienie. Jest to test który pokaże wszelkie nieszczelności , także takie których niewidać na pierwszy żut oka (np. Oringi na pompach,wtyskiwaczach i na przewodach na których jest podciśnienie)wykrycie takich nieszczelności...
Problem leży w podciśnieniowym sterowaniu gaszenia tego silnika. Zdejmij wężyk podciśnieniowy z pompy wtryskowej i zobaczysz, że po wyłączeniu stacyjki nie pojawi się na nim podciśnienie. Musisz poszukać nieszczelności. Zasilanie w podciśnienie idzie z przewodu łączącego serwo z pompą podciśnienia, Zdejmij przewód z serwa i zobacz czy pompa pracuje...
1. zbiorniczek płynu wspomagania kierownicy 2. tak 3. przewód kompensacji podcisnienia- ciśnienia zaworu. Zakończony wężykiem z filterkiem, wpięty w filtr powioetrza silnika. Zależy jakie auto. Twój spadek podciśnienia po 1h może być spowodowany /o ile w tym czasie nie dusisz na hamulec z wyłączonym silnikiem/ nieszczelnością w układzie podciśnienia....
Najprawdopodobniej strzelił i klapka przepływomierza przesuneła się i zacina sie. Pęknięta guma przepływomierz i każde nieszczelności podciśnienia powodują podobny efekt.
Jeżeli jest stary to jest pozapychany nieczystościami(nie chodzi o ekskrementy hehe -kurz i inne takie). LPG w Twoim aucie działa w oparciu o wytworzone podciśnienie w dolocie auta -od jego wielkości zależy ilość wysysanego gazu(duże uproszczenie -pomijam tu membrany, zaworki itp.). Jeżeli przytkasz wlot powietrza autku(a przytyka ten wlot np. zapchany...
Brak podciśnienia, popatrz na wężyki od regulacji świateł, zobacz czy jest podciśnienie na wężyku idącym do zaworka w stacyjce, hamulce rozumiem są ok? Przy serwie nie ma nieszczelności? Zobacz pod tylnym siedzeniem jeśli masz zagłówki składane. Tam jest zawór od sterowania zagłówkami.
Autorskie to tam mogą być jedynie przeróbki, masz dwie opcje, K-jetronic lub Ke-jetronic. Oba systemy boscha, pierwszy sterowany mechanicznie, drugi z elektronicznym członem adaptacyjnym. D-jetronic nie występował w w-123. Oba systemy działają w oparciu o pomiar przepływu powietrza, więc największe bolączki to nieszczelności pomiędzy przepływomierzem...
Witam. Niestety w 123 nie ma pompki centralnego zamka.Cały układ jest obsługiwany podciśnieniem które wytwarza pompa podciśnienia(do wspomagania hamulca,gaszenia silnika ) montowana na i napędzana z silnika.Po wyłączeniu silnika podciśnienie jest akumulowane w zbiorniczku znajdującym się w bagażniku pod tylną półką.Najczęściej przyczyną usterki jest...
To, że syczy nie znaczy, że nie ma nieszczelności. Tam jest układ ciśnienie - podciśnienie. Trzeba podłączyć manometr o odpowiednim zakresie i sprawdzić, co się dzieje.
Nie wiem jak u Ciebie ale w większości przypadków to czujnik połączony wężykiem z podciśnieniem kol ssącego. inaczej czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym. w większości przypadków fiksuje w przypadku nieszczelności. sprawdź jeszcze czy serwo hamulca nie łapie lewego powietrza
Jeżeli pompa działa dłużej jak powinnto to masz nieszczelność w układzie, albo w samej pompie, elektronika jest ok . bo to tak działa ,jak nie ma podciśnienie to działa trochę dłużej ale nie cały czas.
Napisałeś wcześniej; "Wymieniłem zapobiegawczo filtr paliwa, oraz filtr i uszczelki wstępnego filtrowania. Sprawdziłem szczelność przewodów - nic nie cieknie, przewody suchutkie. Wymieniłem przewody przelewowe wtrysków na nowe." A teraz, "że przewód paliwowy między filtrem, a głównym przewodem, jest łączony w bardzo prosty i podejrzany sposób." To jest...
a wiec do sprawdzenia: - zawór egr - wartośc podciśnienia sterującego zaworem egr - przewody elastyczne pomiedzy filterm a głowicą - przewody pomiedzy kolektorem wydechowym - zaworem - kolektorem ssacym - nieszczelności oraz zmniejszenie średnicy uniemozliwiajace przepływ w dostatecznej ilosci - instalacja - czujnik przepływu powietrza - jesli wystepuje
Pisałem ci wyraźnie-sprawdź czy się zamyka przepustnica, w tym modelu nie ma vacumpompy a podciśnienie jest tworzone w ten sposób, że jest dławiony dolot. To raz. Dwa-zobacz czy nie ma nieszczelności, pisałem o metodzie z papierosem. Nie pytaj jak to sprawdzić.Tam się nieszczelność tworzyła tylko w jednym miejscu. Nie pytaj gdzie.
Nie podałeś jaki tam typ silnika i wtrysku. Starodawne egzemplarze miały od góry, ukośnie, dużą śrubkę do regulacji wolnych obrotów. W nowszych obroty regulował sterownik - jeżeli są nieprawidłowe - to trzeba szukać usterki. Kolektor MUSI być szczelny - nie może być żadna niezaślepiona rurka. Wszelakie nieszczelności (tzw. "fałszywe powietrze") prowadzą...
Mam mercedesa c 180 w 202 benzyna z 1995r. Po włączeniu zapłonu pompka centralnego zamka dosyć długo pracuje, wyłącza się po kilku minutach od uruchomienia silnika. Rozpoznałem, że na ten rozdzielacz podciśnienia 1298001478 przychodzą rurki: na 1. przezroczysty z pompki centralnego zamka, na 2. zielony -sterowanie klimatyzacją (ręczna), na 7. wrzosowy...
Witam Chodzi o Mercedesa W140 96r 3.5 turbodiesel - pompka centralnego zamka. Sam centralny zamek udało mi się ożywić (zapieczony elektrozawór oraz nieszczelność w jednych drzwiach). Drzwi ładnie się otwierają i zamykają z pilota, ale po przekręceniu kluczykiem na zapłon pompka się załącza i próbuje czymś sterować. Chodzi raz w jedną stronę a raz w...
Witam Filtry i oringi oryginalne, w filtrze wstępnym przy kulce było trochę syfu ale po wyczyszczeniu nic nie pomogło. Pozdrawiam Archiwum elektrody już pęka od podobnych tematów. :) Jedna z najstarszych przyczyn zimowego nieposłuszeństwa to zatkane odpowietrzenie zbiornika. Jak miałeś paprochy pod kulką to i sprawdź króciec dolotu paliwa do filtra....
Na to by wychodziło że podciśnienie gdzieś zasysa bo jest taki odgłos ale po 1 czemu nie ubywa płynu i nie ma śladu jego wycieku i 2 czemu tylko to jedno koło ma problem? Gdyby była nawet mała nieszczelność to by się gdzieś pociło przy pompowaniu pedałem gdy zaworek jest zamknięty. Zrobiłem autem ponad 300km od czasu problemu z hamulcem i nawet mm nie...
No chyba nie, skoro fabrycznie ma mieć 750+/-50 i to na gorącym, więc prosto i logicznie można wywnioskować, że w mrozy, póki temp. nie złapie, będzie miał niższe. Ktoś pompę podkręcił, a czy dlatego że miał w zimie problemy, czy dlatego że ma problemy z równą pracą to się okaże, jak kolega ustawi poprawne obroty biegu jałowego. Obroty reguluje się...
Odlutowałem zasilanie silnika, teraz na samych przewodach jest 1,4 Ohm. Kombinuję jak resztę rozebrać, bo mi coś trzyma a dojście jest kiepskie. EDIT... Już mam wszystko na wierzchu. Jest to zdecydowanie silnik prądu stałego. Odlutowany silnik przetestowałem, z racji powrotu rezystancji do jakichś normalnych granic - teraz ładnie działa na 12V. Więc...
Silnik M103.985 (E30) kat. problem polega na braku mocy w zakresie 1500-4000 rpm. Uruchamianie na zimno i ciepło ok. bieg jałowy stabilny CO w normie ,podciśnienie ssania 0,68-070 bara, brak nieszczelności .Na wolnych sygnał przepływomierza ustawiony na 0,78 V prąd sterujący reg. ciśnienia wynosi 10,5 mA .Ciśnienie reg. 5,5 bara górne 5,7 bara nie ulega...
Witam, mam problem z Mercedesem Sprinterem 515 2,2 CDI 2008r. dwie turbiny. Po pierwszym odczytaniu błędów: - 2011 - Miernik masy powietrza, zbyt duży przepływ, - 2633 - Czujnik MAF; przesunięcia sygnału, - 2359 - Ciśnienie turbodoładowania; niskie ciśnienie. Wymieniłem przepływomierz, zrobiłem adaptację i skasowałem błędy. Po jeździe próbnej okazuje...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Jak pedał hamulca twardy to pewnie problem z vacum pompą- pompą podcisnienia, uszkodzona lub nieszczelność na połączeniach. Nie wiem jak w tym mercedesie, ale w starych dzwignia gaszenia byla sterowane za pomocą podcisnienia, takżę oba problemy mogą wynikać z jednej usterki pompy podcisnienia
330 gram to sporo jak na rok, musi być gdzieś deliktny wyciek, wartość "30" to wartość podciśnienia jaka maszyna utrzymuje po zrobieniu próżni, jeżeli jest bardo mała i po 20min się nie zmienia to układ szczelny jeżeli jednak rośnie a test szczelnosci układu wyjdzie po za granicę tolerancji maszyna przerwie i nie nabije klimy,, najlepiej podjechać do...
Gaszony jest podcisnieniowo. Poszukaj nieszczelnosci w ukladzie podcisnienia :silownik przy pompie stacyjka, centralny zamek regulacja swiatel itp Dodano po 1 Przeszukaj forum jest taki temat
Rzeczywiscie nie ma tam tzw. silnika krokowego lecz zawór obejściowy powietrza sterowany elektrycznie ( bypass). Problem zwiększonych obrotów biegu jałowego może byc spowodowany podwieszaniem się klapy spiętrzającej. Występuje to zwłaszcza gdy jeździmy na gazie i czasem nastąpi wybuch w kolektor dolotowy. Może to być również spowodowane nieszczelnością...
podciśnienia mercedes mercedes podciśnienia zawór podciśnienia mercedes
wzmacniacz ecc85 sprężarka kompresora lodówki bosch mikroprzełącznik zmywarka
słuchawki radiowe poziome cienkie paski
Szarpanie ciepłego silnika 1.4 w Citroën C3 - przyczyny i diagnostyka Czarny ekran podczas zapisywania gry - przyczyny i rozwiązania